1482119316 89
1495631965 89
1512040182 89

1. Henk 7 punten

Zojuist terug van een etentje bij Klaas. Voor de eerste keer hier en als het aan mij ligt zeker niet de laatste keer.
    Zowel voor, hoofd als nagerecht top. Als ik dan toch een klein puntje van kritiek moet noemen, het maken van het nagerecht duurde lang tov de andere gangen.

2. Monique Teeling

Was weer een feestje om bij Klaas te eten. De oprechte vriendelijkheid, gastvrijheid en uitleg vind je niet overal maar hier wel! Het stroomde snel vol rond 23.00 uur door het optreden van Royal Flush. Leuke band, prima muziek maar iets te veel decibellen voor deze ruimte wat ons betreft. We komen snel weer.

3. Tweede keer bij Klaas gegeten; wederom gewoon g-e-w-e-l-d-i-g! Leuke vlotte, attente bediening. Héérlijk, goed eten en een erg prettige sfeer! Zeker (weer) voor herhaling vatbaar

4. Winnie de Waal Malefijt

Eten was top en de sfeer ook! Echt een aanrader voor het dorp.

5. Bertie van Rijn

Heerlijk gegeten echt fantastisch en je krijgt persoonlijke aandacht. Goede uitleg over de gerechten en de wijn. In een woord top hebben al weer een datum gepland voor het volgende bezoek.

6. Emily Tolhuisen

Het was weer uitstekend! Fantastisch gegeten en een mooie sfeer. Iedereen doet zijn best en dat is ook te zien.

7. H.van der eng

Heerlijk gegeten. Heb genoten, vriendelijk personeel. Het was top.

8. Het was heerlijk, een aanrader. Super personeel en prachtige gerechten!!
    Een verrassing😊

9. Echt fantastisch, eten bij Klaas met zeer vriendelijk personeel die volgens mij een flink staaltje horeca ervaring hebben! En anders wordt het ze goed aangeleerd zoals het hoort. De sfeer is gezellig en intiem en ondanks dat het vol zit, kun je gewoon je eigen gesprek voeren zonder last te hebben van de drukte. Wij geven dit restaurant een 10!!

10. Wij hebben heerlijk gegeten.Goede gastheren/dames.
    Alleen vond mijn vrouw de rode wijn wat prijzig. Misschien een gewone merlot??
    Verder was het een top avond. Ook al zat ik een rolstoel.

11. Ook nu weer heerlijk gegeten. We zijn enthousiast over zowel keuken als bediening. Dit is een adres waar je heerlijk kunt eten. Al kom je hier meerdere keren, het blijft genieten.

12. Eten was lekker garnituur matig qua hoeveelheid
    Bediening vond ik te vaak vragen of we nog wat nodig hadden of bordje patat al weg kon. Zo voel je je een beetje opgejaagd. In de buurt van je gasten blijven zodat je ze kan wenken als je wat nodig hebt lijkt me prettiger. Sfeer was prima en gezellig!

13. H.van Gelderen

Keurige bediening, mooie locatie en lekker eten. Minpuntje is dat het hoofdgerecht in principe zonder aardappelen/frites en groente is. Dit moet je apart bijbestellen.

14. Beste restaurant van Uitgeest en omstreken. Gerechten zijn van een bijzonder hoge kwaliteit en de bediening is uiterst vriendelijk.

15. P.van Maaren

Alles was perfect. Vond wel alles aardig aan de prijs is. Geen restaurant om even tussendoor te gaan eten.

16. Een klein min puntje? Welnu, voor een 70+ is de ruimte erg lawaaïg. Lastig een gesprek te voeren. Wie weet is daar nog iets aan te doen.

17. Heerlijk gegeten, in een heel leuk sfeervol restaurant. Bediening was zeer gastvrij en vriendelijk. Kaart was compact waardoor de gerechten met verse producten top bereid waren. Kortom, restaurant Klaas raad ik iedereen aan!

18. Heerlijk gegeten. Voorgerecht vond ik redelijk. Proefde te weinig van de zalmtartaar. Hoofdgerecht super. Heerlijke zachte runderentrecote. Kaasplank erg goed. Juiste wijnen en port gedronken. Kleine opmerking: als de gerechten werden gebracht werd niet even verteld wat er allemaal op het bord lag. Is gewoon leuk voor de klant en een kleine moeite lijkt me. Maar kom zeker terug.

19. Joop Wellen

Vrijdag 16 december 2016 hebben wij met 8 personen heerlijk gegeten bij Klaas restaurant. Ontvangst en bediening was erg goed en vriendelijk. Het eten was prima verzorgd en lekker.

Beslist een aanrader.

20. Met 6 personen heerlijk gegeten. Van voorgerecht tot nagerecht alles even lekker en mooi gepresenteerd. Het enige minpuntje was dat de patat snel afgekoelde door het wijde schaaltje. Gezellig restaurant, aanwinst voor de regio. Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke gerechten op de kaart. We komen zeker vaker!

21. Heerlijk eten, goede prijs, leuke tent, vriendelijk personeel: echt een aanrader!
    Twee kleine verbeterpuntjes zijn het geluid en bediening in wijken oid; we hebben zo ongeveer alle 7 de serveersters/obers aan tafel gehad...

22. Nol Zoutman

Met recht een aanwinst voor Uitgeest. Een mooie frisse zaak met een helder en duidelijk streven. Gasten vermaken met een drankje waar je normaal voor naar de stad gaat. Smakelijke gerechten met oprecht leuke opmaak en kooktechnieken van een hoog niveau die je op je bord terugziet.

23. Heerlijk gegeten, super bediening! Echt een aanrader!

24. We hebben overal van genoten! Het eten was over-heerlijk, met een gezellige sfeer in de leuke entourage en een prima, vlotte en attente bediening! Klaas is een grote aanwinst voor Uitgeest! We komen zeker terug :)

25. Rob Vessies

Goede sfeer, leuke bediening, we vonden alleen de mayonaise niet lekker.

26. Zeer goed eten, heel goede bediening. De keuken houdt rekening met wensen.
    Of we nu alleen voor een drankje binnenkomen of uitgebreid diner, alles kan alles mag hier!

27. Monique Louter

Het eten was heerlijk! De borden waren heel professioneel opgemaakt. De bediening was keurig netjes en we hebben alle 4 genoten! Zeker voor herhaling vatbaar en ik kan het iedereen aanraden!!!

28. Iwan de Leeuw

Op zoek naar een gezellig avond met heerlijk eten in een ongedwongen sfeer. Super leuke avond gehad met klanten, echte aanrader!

29. Heel erg lekker gegeten. 😃

30. Heerlijk gegeten, goede sfeer! Voor herhaling vatbaar.

31. Dieuwertje

Erg goed! Mooie kaart, heerlijk gegeten, sfeervolle entourage, top bediening. Wij komen zeker terug.

32. Dennis P

33. Chris Bus

Heerlijk gegeten! Eten was top - sfeer perfect en de bediening?? Helemaal TOP!
    Absolute aanrader.

34. Prima eten. Vooral voorgerecht geitenkaas met bietzijn. Jammer dat het heel lawaaierig was. Want lekker eten en gezellig praten is voor mij een topcombi.

Bediening super.

35. Jan Sijssens

Uitstekend gegeten. Erg gezellig, mooie entourage, voortreffelijke bediening.
    Chardonnay was erg goed!
    Klaas is werkelijk een mooie aanwinst in ons dorp.
    Proficiat, we komen zeker terug.
    Jan en Ria Sijssens

36. Janny Tamis

We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug

37. Joe van Dijk

Super gegeten! Wat een leuk restaurant!

38. Voor de eerste keer gegeten bij Klaas, met acht personen. De bediening is vriendelijk en professioneel. De inrichting van het restaurant is gezellig, met goede stoelen. We hadden diverse voor-, hoofd- en nagerechten, die allemaal erg lekker waren. Alleen de entrecote was niet mals en iets te zout. Dat ben ik vergeten te melden, dus een leerpuntje voor de volgende keer.

39. Wendy kremer

Wij hebben voor de 3e keer gegeten bij Klaas en zijn zeker van plan om nog een keer tegaan. Ik zou dit restaurant zeker bij vrienden/bekenden aanraden.

40. Geweldige avond gehad! Heerlijk gegeten, gezellig aan de ronde tafel met z'n allen. Bediening is vriendelijk en professioneel. Een echte aanrader!

41. Kristel de klein

Lekker gegeten! Doen ze goed het zelf bijbestellen van de bijgerechten zo gooi je niet teveel weg! Gezellig gezeten,leuk.

42. Dylan Webbe

Wat een geweldige gerechten, chefkok weet echt wat hij doet, net als gastheer Niek. Alles gaat goed en je gunt ze dan ook het beste. Mij zie je snel weer terug

43. Dames en heren, het was weer heel plezierig eten bij Klaas. Lekker eten van de met regelmaat wisselende kaart, attente en professionele bediening en dat alles voor een redelijke prijs.
    Voor Uitgeest is Klaas een juweeltje!

44. Gertruud zomerdijk

Top avond gehad met de vriendenclub voor de 60 jarige Gijs!

45. Prima plek om gezellig te eten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Wij vinden alleen de akoestiek minder. Zeker toen het vol zat konden we elkaar niet meer goed verstaan en deed het bijna pijn aan je oren.

46. niels meijne

Weer heerlijk gegeten, wel vonden wij het jammer dat de uiensoep bij de voorgerechten ontbrak.

47. Loes van der Wal

Heerlijk gegeten, en wat een bijzonder vriendelijk en attent personeel!
    Klein minpuntje, het geluidsniveau in het restaurant.

48. Weer een top avond gehad bij Klaas. We werden herkend door de serveerster, wat indruk op ons maakte (toch 1,5 mnd geleden dat we geweest waren). De sfeer was weer heerlijk relaxt, praatje maken met andere gasten, de aandacht aan de gerechten, de in de watten gelegd worden sfeer. De lekkerste cappuccino gedronken, aan tafel klaar gemaakt.
    We hebben echt weer een heerlijke avond gehad, daar komen we graag voor uit Papendrecht hier naar toe.
    Top team, complimenten aan alle medewerkers...jullie zetten met elkaar, iets waanzinnigs neer... en nog een jong team ook...

49. Anneke Metselaar

We hebben ontzettend lekker gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij het toetje werd er een foutje gemaakt, maar dit werd zonder commentaar direct vervangen door het bestelde toetje.
    Omdat de kaart per seizoen wisselt, blijft de menukaart een verrassing en kun je steeds iets nieuws proberen. Warm aanbevolen!

50. Toos en Fam.

Het gaat goed met jullie en een gezellige sfeer!! Succes verder.

51. Rik Boogaard

Gezellig restaurant met eerlijke en enthousiaste gastheren. Kwaliteit door ambachtelijke en lokale producten.

52. janet bleker

Heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. De gerechten zijn verfijnd. Een aanrader dit restaurant.

53. Wij hebben gisteren wederom heerlijk gegeten. Een warm welkom, een kaart die regelmatig wordt vernieuwd, genoeg variatie in het menu, goede service, aardige bediening, lekkere wijn en ze doen daadwerkelijk wat met feedback van klanten. Een absolute aanrader, maar wel op tijd reserveren!

54. Voorgerecht voortreffelijk, Hoofdgerecht en nagerecht prima. Tips: geen papiertje bij de dorade, daardoor komt het zout niet tot zijn recht. Geef iedere tafel een eigen bediening dat voorkomt miscommunicatie (gerecht naar verkeerde tafel, vragen naar drank als zojuist besteld is). Verder ga zo door.

55. Zwemsters en partners

Allemaal heerlijk gegeten. Prima wijn. Vriendelijke mensen. Prijs is oké.

Misschien zouden jullie iets aan het lawaai kunnen doen. Wij zaten aan een grote brede tafel. Erg leuk, maar door het lawaai kan je niet met je overburen praten. Misschien wat stoffering hier en daar om het geluid te dempen.

56. Rob de Boer

We hebben heerlijk gegeten van de nieuwe menukaart bij Klaas. Gastvrij ontvangen en erg gezellig. Een aanrader!

57. machielse schram

Te veel omgevingsgeluid. Rest prima.

58. Heerlijk gegeten. Persoonlijke aandacht. Een toppertje. Een aanwinst voor Uitgeest.

59. Rob Deijle

Fantastisch eten, prijzen zijn voor deze kwaliteit echt heel scherp.
    We hebben een top-avond gehad met 14 personen, die allemaal heerlijk hebben gegeten!

60. We hebben afgelopen maandag heerlijk gegeten!

61. Wim Duinmaijer

Duidelijke website waarop gemakkelijk te reserveren is (op de site helaas geen foto's van het interieur). Gezellige sfeer, uitstekende en snelle bediening, het eten was voortreffelijk, een echte aanrader.

62. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving..!!

63. Hadden kipsaté, vonden deze veel te vet, patat niet bijzonder, salade goed. Vriendelijke en attente bediening.

64. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten.

65. Margreet Bult

Heerlijk gegeten. Jullie hebben goed rekening gehouden met glutenvrij. Bedankt hier voor. Alles is goed, alleen het geluid klinkt erg door, het leek of het héél druk was. Klinkt allemaal door.

66. Lekker gegeten, kwaliteit eten goed, het was druk, daardoor beetje rumoerig soms.

67. Wilco Barg

Prima restaurant voor een avondje uit eten. Goede afwisselende en niet overdreven kaart. Lekker eten geserveerd met een bijpassend drankje. Aardig, alert en productief personeel.

68. Leuk, erg gezellig, eten gewoon goed niet overdreven en was erg druk, maar niets van gemerkt. Qua bediening erg soepeltjes.
    Prijs technisch erg vriendelijk.

69. Was heerlijk. Super gezellig. Leuke inrichting. Goede sfeer. Aanrader.

70. Ursula van Eijk

Het eten is hier altijd goed. De lekkerste kipsaté eet je hier!
    Goede wijnen en lekkere GT's. Heel gastvrij en klantgericht zijn ze hier!

71. J.T. de Ruijter

Met zes man gegeten, reactie van tafelgenoten, heerlijk gegeten, goede bediening, sfeer uitstekend. Komen vast nog een keer terug.

72. Sfeer was gezellig, personeel erg vriendelijk. Uiensoep was iets te zoet ipv zout, maar verder prima. Sate persoonlijk liever niet van kippendijen ivm veel flubbertjes. Verder heerlijk gegeten en de wijn is heerlijk.

73. Smaakvol eten en vriendelijke bediening

74. Een heerlijk relaxte avond gehad bij Klaas! Eten was goed en van zeer hoge kwaliteit. De uitgebreide drankkaart is een lust voor het oog. Een mooi gepassioneerd jong team heeft de zaak goed onder controle waarbij kwaliteit en perfectie het streven is. Al met al een leuke betaalbare culinaire avond gehad.

75. Aanwinst voor Uitgeest. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.

76. Lekker eten en een gezellige ambiance!

77. Jan Nijman

Met groep van 40 personen perfect gegeten, leuke bediening en goede organisatie, echt een aanrader!!

78. We hebben heerlijk gegeten. Aardige bediening. Een leuk team. We komen zeker terug.

79. Erg lekker gegeten. Vriendelijke bediening die erg goed oplet.
    Aanwinst voor uitgeest!

80. John en Kaat

Heerlijk gegeten!

81. Viswinkel Bont

Gezellig restaurant, super lekker gegeten. Wij komen zeer zeker terug... Ga zo door.

82. Was weer super lekker allemaal. Komen zeker gauw weer terug. Heerlijk gegeten!!!

83. Bart Jonk

Zeer goed en lekker gegeten. Mooie gerechten en goede huiswijnen. Twee enthousiaste eigenaren die een interessante visie hebben betreft de samenstelling van de menukaart. Aanrader!

84. Echt een aanrader! Verse producten van hoogstaande kwaliteit! Iedere keer heb ik de neiging om mijn bord af te likken. Ga zo door team Klaas!

85. Jan van Passem

Uitstekend gegeten, goede bediening en gerechten. Sfeer was ongedwongen en prettig.

86. Jolanda Gerding

Prima keuken met een niet al te uitgebreide menukaart, maar de gerechten zijn van een prima kwaliteit. Goede dressing over de salade, vlees goed gegaard, de saus goed op smaak en de bij geserveerde groente was ook smakelijk en met een goede bite. Goed idee om de gasten zelf de groente erbij te laten kiezen, de porties zijn ook voldoende. De bediening kan iets professioneler, gastvrouw zijn is een vak en daar kan nog wel wat verbeterd worden. Sfeer restaurant is ook prima en een verzorgde aankleding. De toiletten ook echt een visitekaartje met stoffen gastendoekjes en een hele frisse geur hing er, echt lekker schoon. Ik heb het allemaal positief ervaren.

87. Echte aanwinst voor Uitgeest! Heerlijk gegeten en gedronken! Zoals hier meer vermeld staat is de akoestiek nog niet helemaal top, maar de sfeer is verder goed.

Wij komen graag nog eens terug.

88. Het eten is zeker de moeite waard. Wel jammer dat er niet veel groenten bij de hoofdgerechten zaten, natuurlijk kan er dan gekozen worden voor een side dish, maar dit bestellen de mensen toch wel. Wij hadden een tafel vlakbij de wc's, dit vonden wij persoonlijk niet heel fris en ook heb je hier last van de mensen die continue langs lopen. De verlichting mag misschien iets zachter voor een nog huiselijkere sfeer. Maar zeker een herhaalbezoek waard!

89. Heel erg lekker en gezellig gegeten. De tafels staan ruim opgesteld. Bediening erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar!

90. Victor de Bruijn

Geweldige avond gehad! Het voelt dorps terwijl de service, de drankjes en het eten je elke keer verrassen.
    Dit keer had Jos (de Chef) een heerlijk stuk Roast wat we op een plank met garnering geserveerd kregen. Tevoren verontschuldigde Jos zich dat het niet uit kon voor de 20 euro die ze normaliter hanteren voor een hoofdgerecht. Maar dat begrepen we wel toen we het gerecht zagen en aten. Het was ondertussen al de 4e avond dat we iets buiten de kaart aten. Echt een aanrader! Altijd even vragen wat ze ook nog buiten de kaart hebben.

91. Buitengewoon verukkelijk - eten en sfeer. Een topper in Uitgeest. Welicht de allerbeste plek op dit moment. Raadzaam om te reserveren!

92. Piet Brandjes

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer, ook met kinderen waar aandacht aan wordt geschonken. Zeker een aanrader!
    Dit geldt ook voor de bediening.

93. Heerlijk eten!! Jos maakt van elk gerecht een waar kunstwerkje... Heerlijk op smaak en steeds weer verrassend.
    Ook de Gin Tonic is top!
    Sfeer is gezellig en ontspannen. Op zaterdag avond de hele zaak vol, chapeau!
    De eerste keer dat wij er gegeten hebben, vertelde Niek bij veel gerechten iets leuks (waar de aardappels vandaan komen bijv.) dat maakt de ervaring nog specialer.

94. R. Van Goethem

Gezellige omgeving, leuk jong team. Goed eten en drinken. Een aanwinst voor het dorp! Heel veel succes gewenst!

95. M W Blaazer

Wij hebben met 6 pers. heerlijk gegeten.
    Ruime portie's en heerlijke combi's ook zelf aan te passen.
    De prijs valt ook erg mee,
    we komen zeker weer terug!

96. Heel goede ervaring. Gehoord van een klant van mij. Een echte aanrader. Heerlijk gegeten.

97. Simone & Johan

Het is gewoon kwaliteit wat je krijgt.
    Restaurant Klaas is een hele grote aanwinst voor Uitgeest.

98. Rowan Mijnen

Lekker gegeten! Alhoewel het druk was vondt ik het uitserveren op een knap tempo lag. Top!

99. Gezellige tent.. het eten is perfect

Volgende pagina