't Pannekoekhuis in Ugchelen

1535419193 78
1619475862 81
1672011281 85

1. Tonny Harleman Zonnebloem Apeldoorn noord

Vandaag met gasten en een aantal vrijwilligers het gezellige pannenkoekenhuis in Ugchelen bezocht. We waren met 59 personen!! Voelden ons heel welkom en ondanks de grote groep verliep alles op rolletjes. Klantvriendelijk en gastvrij. We hebben genoten van een lekkere pannenkoeken lunch.
    Alle lof voor de medewerkers

2. Herman en Luzanne

Ontvangst 'zoals gewoonlijk' hartelijk, we voelen ons welkom. Direct valt de heerlijke geur v. pannekoeken op, het water loopt ons in de mond. Eten en drankjes zijn snel op tafel. Kortom het voelt als thuis in ons favoriete Ugchelense pannekoekenhuis. Bedankt!!!

3. Ria Schipper

Altijd zo welkom onthaal, honden zijn welkom en worden niet vergeten… gezellig en sfeervol, leuke kinderspeelhoek. Heerlijke pannenkoeken en ook het eten vd kaart zijn n aanrader! Wij gaan er altijd met veel plezier naar toe! En zeer betaalbaar!

4. Als wij uit de randstad naar huis rijden maken we graag een ommetje naar Ugchelen. Pannenkoeken zoals ze horen te zijn, dun en heerlijk krokant.

5. Heerlijk gegeten dit keer een specialiteiten pannenkoek was heerlijk. Service is persoonlijk en lief hier ben je geen nummer.
    Komen snel terug bedankt!

6. Esther Klaassen

't Pannenkoekenhuis is één van onze favorieten! Wij gaan bijna altijd voor het menu. Soepje, pannenkoek en een ijsje toe voor een leuke prijs! Ook in Corona-tijd hebben wij ons altijd welkom gevoeld. Is er iemand jarig in ons gezin, dan vieren we het in Ugchelen. Onze kleinkinderen vinden de beren- en konijnen pannenkoeken altijd lekker. Ze kunnen er fijn spelen in de aparte speelruimte. Ook na een wandeling op 't Leesten is het er goed vertoeven. Gezellig, lekker en betaalbaar. En vriendelijke bediening. Een aanrader dus!

7. Het eten bij Pannekoekenhuis Ugchelen is top. Fijne bediening en heel gezellig ingericht.

8. Bart Lauw

Vanmiddag hebben we met onze elf Oekraïense gasten pannenkoeken gegeten. De pannenkoeken, het drinken, een ijsje, een kijkje in de keuken en ook nog een cadeautje, het werd allemaal aangeboden door Pannenkoekhuis Ugchelen. En een speciaal ijsje voor onze jongste gast, Marek, die gisteren acht jaar is geworden. Onze gasten hebben genoten. Heerlijke pannenkoeken. Een fantastisch gebaar en een evenzo fantastische service. De dank is heel groot!

9. Johann de Vries

Supergezellig gegeten met 2 gezinnen uit de Oekraïne. Enorm gastvrij ontvangen en het eten was heerlijk. De kids kregen nog een rondleiding in de keuken en een extra traktatie. Wij zijn met een grote glimlach weer naar huis gegaan.

10. Tijdens onze fietstocht hier op het terras een heerlijke pannekoek gegeten, vriendelijke bediening en goede prijzen!

11. Tom en Karina

De pannenkoeken zijn prima. Goed zelfs. Wij zijn vaste klanten, we wonen om de hoek.
    De soepen/ bij- en nagerechten zijn redelijk, maar worden -anders dan de pannenkoeken- niet vers gemaakt. Maar daar is de menu-prijs ook naar. Zeker aan te raden, althans, voor de pannenkoek. De soep en het nagerecht is echt minder.
    Los daarvan, wij komen regelmatig een pannenkoek eten, of afhalen. Mvg Karina

12. Geweldig restaurant! Altijd goede service en vooral het eten smaakt altijd goed.
    De pannenkoeken krijg je nergens zo lekker en ook de uiensoep is een échte aanrader.
    Het restaurant heeft een leuke uitstraling en ik ben hier al jaren trouwe klant en kom hier snel weer eten.

13. Ik kom hier al jaren en persoonlijk vind ik dit het lekkerste pannekoekenhuis in Gelderland en omstreken, de pannenkoeken krijg je nergens zo.
    Of je nou zin hebt in een pannenkoek of schnitzel, alles is er van kwaliteit en de bediening is ontzettend vriendelijk! Ik voel me er erg thuis en het is vooral kind vriendelijk. Ga zo door!!!!!

14. Vandaag met 5 personen wezen eten bij pannenkoekenhuis Ugchelen.
    Het was weer erg lekker.
    Personeel was erg vriendelijk.
    Leuke speelhoek voor de kinderen.
    Personeel is erg leuk met kinderen.
    Echt een aanrader om heen te gaan.
    Wij als trouwe klanten blijven hier de pannenkoeken halen.

15. Heerlijk gegeten op vaderdag met de hele familie. Prijs kwaliteit erg goed en vriendelijke bediening.
    Door de drukte duurde het wat langer, maar het lekkere eten maakte alles weer goed.

16. Het pannekoekenhuis in Ughelen is al jaren één van mijn favoriete restaurants. Je word er altijd met veel liefde en warmte ontvangen. Gastvrijheid staat hier altijd op nummer 1 en natuurlijk niet te vergeten zijn de pannekoeken de allerlekkerste die we ooit geproefd hebben. Echt een aanrader. Wij zijn en zullen altijd trouwe klanten blijven.

17. Geen pannenkoek gegeten, friet erg vet, salade niet vers, cola geen prik in en koekje in ijs was slap. Dus al met al, erg slecht.

1,6
  18. Wij voelen ons altijd enorm welkom! Het eten is super lekker.
    Voor ons top 10 van pannenkoeken.

19. Met mijn 4-jarige zoon en pannekoek gegeten. Het is gezellig aangekleed, zoals een echt pannenkoekhuis. De pannenkoeken zijn ook heerlijk en veel keuze. Dus voor het eten is het een aanrader.

De kinderhoek is alleen helemaal niks. Alles kost 50 cent en mijn zoon was er zo uitgekeken. Tip om er gewoon een grote bak duplo en auto's etc neer te zetten. Het was jammer, want daardoor duurde het wachten wel lang.

Het was ook wat druk en ik moest zelf steeds de bediening seinen om geholpen te worden. Het waren dan ook vluchtige bestellingen. Zonde.

20. Lizzy & Peter

Heerlijke pannenkoek gegeten prima bediening. Was de eerste keer maar herhaling vatbaar.

21. Hiervoor rijden we om! Heerlijke pannenkoeken voor een vriendelijke prijs, en een fijne, gezellige huiselijke sfeer. De service is goed; snel en bijzonder vriendelijk! Er is altijd tijd voor een persoonlijk praatje, waardoor je je echt thuis voelt! ❤️

22. rubrake
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Auf dem Weg von Amsterdam nach Deutschland hat unsere Reisegruppe im Pannekoekhuis zu Mittag gegessen. Das Essen hat sehr gut geschmeckt, der Service war sehr gut, denn alle Teilnehmer (über 20 Personen) erhielten nahezu gleichzeitig ihr Essen. Wir kommen wieder.

23. Op zich lekker gegeten. (zie recensies van anderen)

Bij het ijs-toetje spuugde onze dochter van 9 jaar echter opeens een stukje wit plastic uit: ongeveer halve cm groot met gekromde scherpe randjes er aan.
    Bij afrekenen gemeld bij de kassa, maar daar werd in onze ogen te laconiek op gereageerd: "O, dat zal wel van de ijsbak zijn geweest, kan gebeuren."
    Ik heb er later nog eens over na gedacht, maar NEE: dat kan niet gebeuren. Blijkbaar is de ijsbak flink gevallen of zo. Als je dan toch met het ijs uit die bak door gaat om in de keuken de bordjes vol te scheppen, en je ziet dat de hoek van de ijsbak kapot is, dan ga je goed op zoek of je alle stukjes hebt gevonden. En als je niet alle stukjes hebt gevonden, dan gooi je de kapotte ijsbak weg. Je gaat niet door met ijstoetjes maken met het risico dat je je klanten ijs met stukjes plastic voor zet. Dat kan gewoon NIET.

(Sfeer iets minder beoordeeld, omdat de tafels wel érg dicht bij elkaar staan.)

Maar verder hebben we lekker gegeten.

24. Een pannekoekenrestaurant zoals 't hoort. Met alle ruimte voor kleine kinderen en verder niet te veel spatsies. Snelle en supervriendelijke bediening, alles kan. Betaalbare prijzen. Als er een Michelingids voor pannekoekenrestaurants zou zijn, moet deze er zeker in staan :-)!

25. Aschwin van es

Gisteren wederom heerlijk genoten van een spekpannenkoek en mijn vrouw van het schnitzel menu. Prima service met aan het eind een voor ons geweldige verrassing wat een lieve service!

26. Pannekoeken zijn redelijk, wat vet en zout. Ik deel de recensies over het onvriendelijke management. Slecht luisteren, niet meebuigen met de klant, gewoon niet attent.

5,9
  27. weenink

Goed gastvrij geholpen.

28. Arjen enThea

Heerlijke uiensoep gegeten en vriendelijke bediening.
    Pannenkoek shoarma was prima.

29. Dijkstra

Een prima pannenkoekenhuis met aardige bediening.
    Het is er altijd gezellig druk.
    Het enigste is de kinderhoek, die is wat gedateerd en zou wel wat nieuws kunnen gebruiken!
    Kinderen vinden het altijd leuk om, voor het eten, of na het eten even de benen te strekken zeg maar!
    Voor de rest prima keuze en vriendelijke bediening!
    Kwaliteit vd pannenkoeken is ook heerlijk!

30. Ik kom hier nu al ruim 20 jaar.
    En de kwaliteit is super.
    Kom hier altijd met plezier en word vriendelijk ontvangen.
    De pannenkoek, bediening en sfeer zijn uitstekend.
    Zeker een aanrader.

31. Een leuk en gezellig pannekoekenhuis waar altijd een warm welkom is. Het is er goed vertoeven en het eten wordt met zorg bereid, smaakt goed en in mijn ogen kan daar geen ander pannenkoek restaurant qua smaak en sfeer tegenop.

32. kees steur

Snelle service met een goede bediening, pannenkoeken zijn heerlijk en de sfeer is goed. Kortom een aanrader voor iedereen.

33. Lekker gegeten met een groot gezelschap. Vriendelijk personeel. Je hoeft ook niet lang op het eten te wachten. Ik ben helemaal tevreden!

34. Heerlijk gegeten, lekker knapperige pannenkoeken.
    Snelle en vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is top!

35. rutger bos

Gisteren wezen eten, gezellig met de familie ondanks de drukte super snelle en vriendelijke bediening.
    Het wachten duurde iets langer dan normaal maar dat is normaal op zulke dagen, maar het wachten is zeker de moeite waard.
    Ik zelf had de italiaanse en mijn echtgenoot had een boeren pannekoek.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Echte aanrader.

Top!

36. We zijn op zaterdag 2 september 2017 bij dit restaurant geweest.
    Om 18:00 uur bestelden we drinken. Pas 25 minuten later arriveerde onze soep en kort daarna de bestelde pannekoeken.
    Het was erg druk en mensen zonder reservering konden alleen nog op het buiten terras terecht.
    De pannekoeken waren niet gaar van binnen in het midden.
    Bovendien zijn ze te vet en te zout.

De bediening is wat amateuristisch.
    Op een bord met pannekoeken zet men een kom met soep zonder iets er tussen. Niet erg hychiënisch.
    Een kopje cappuccino wordt aan de bovenkant door de bediening vastgepakt en smaak nergens naar.

Als er na afloop door de eigenaresse gevraagd wordt of het gesmaakt heeft en je je feedback geeft krijg je als als tegenvraag waarom je het niet eerder hebt gemeld maar dat heeft in een overvolle restaurant geen zin omdat men geen tijd heeft.

Organisatorisch kan er nog veel verbeteren maar voor ons was dit de eerste en de laatste keer.

5,5
  37. Nooit meer weer!
    Wanneer de eigenaresse vroeg of alles naar wens was en wij aangeven dat het eten goed is maar datje we erg lang moeten wachten en nu ook een tijd wachten op het toetje schiet ze uit haar slof. Haar woorden: dan hoeven jullie hier niet meer terug te komen!
    Bij het afrekenen begint mevrouw weer een discussie met ons zonder dat we iets zeggen.
    Vraag dan niet of alles naar wens is.
    Nee ons ziet ze nooit meer terug!

2,7
  38. christa van tongeren

Heerlike pannenkoeken gezellige sfeer

Vriendelike bediening een aanrader

Kom er zeker om de 2 maand vanuit belgie

echt een uitje voor heel de familie

christa

39. Van den Berg

Gister met 5 personen er gegeten en het was ook de laatste keer. Er werd tijdens de reservering al moeilijk gedaan over een tijdstip. Ze wilden het spreiden zodat het niet te druk zou worden. Ondanks dit duurde het alsnog 10 minuten voor we onze drankjes kregen en ruim 45 minuten voor we onze pannenkoeken kregen. De glazen werden voor de helft volgeschonken en er werd, in het bijzijn van de gasten, geschud met het hoofd door de serveerder als je er wat van zei op een nette manier. Toen we om een extra kaart vroegen voor het toetje, werd dit gewoon vergeten. Toetje hebben we na 20 minuten nog eens gekregen. De 1 had 2 bolletjes ijs (wat al behoorlijk was gesmolten) met een beetje slagroom en wat saus, de reuzen sorbet doet zijn naam niet eer aan en de dame blanche was geen dame blanche. Een schaaltje met 2 bolletjes ijs, een toefje slagroom, taai hoorntje en een minimaal gevuld doorzichtig flesje waar chocolade saus in zat. Hier gaan wij dus nooit meer heen.

40. Wilma jansen

Heerlijk pannekoek gegeten in Ugchelen, na een gezellig dagje juliana toren met de familie.
    Pannekoeken goed gevuld, lekker knapperig en prijs kwaliteit super.
    Lekker buiten gegeten.
    Snelle en vriendelijke service, komen hier zeker terug, echt genoten!

41. henk 43 punten

Wij eten hier regelmatig en dat doen we niet voor niets, maar omdat het altijd lekker is, de sfeer is gezellig en heel gastvrij en voor de prijs hoef je het niet te laten. Dus een echte aanrader voor jong en oud.
    Vandaag lekker buiten op het terras gegeten, maar ook binnen altijd gezellig en heel sfeervol aangekleed.

42. Kees Heerschap

Lekker gegeten en prima bediening. Komen hier zeker weer terug om uit de grote keuze pannenkoeken te kiezen.

43. Johanna brinkman

Echt heerlijke pannekoeken die goed gevuld zijn. Service is super!!!

44. Super kleffe hap.
    Nooit meer.

3,2
  45. Goede pannenkoeken,
    Lekker knapperig en ruim belegd.
    Vriendelijke bediening.
    Ondanks enorme drukte, snel geholpen.
    Komen zeker terug, aanrader!

46. fam kremer

Al jaren komen we hier regelmatig om er lekker en snel te genieten van een pannekoek en met een verjaardag
    gaan we met de hele familie tegen een aantrekkelijke prijs van een drie delig menu genieten. Kwaliteit, tegen een lage prijs, in een leuke sfeer en met bediening van zeer vriendelijk personeel.
    Nieuwsgierig geworden, ga het zelf ervaren en geniet van het aanbod.

Fam G Kremer

47. Slecht restaurant, niet heen gaan. Bediening is ongelooflijk slecht en niet klantvriendelijk. Alles is stug en star en er is geen ruimte voor enige flexibiliteit. Pannenkoeken zijn niet bijzonder (ook niet vies hoor) en voorgerechten een wanvertoning. Ik kan maar één ding adviseren aan dit restaurant: ga een bij een willekeurig ander pannenkoekenrestaurant kijken en ervaar hoe het ook kan. Jullie zijn de slechtste die ik ooit heb gezien, dus het kan alleen maar beter worden als je ergens anders gaat kijken.

1,8
  48. Ik zou hier heel graag een positief verhaal willen schrijven, maar dit gaat mij helaas niet lukken. Wij hebben hier een week geleden gegeten met zijn vieren en dit was alles behalve goed.
    We hadden gereserveerd in de serre, maar toen wij binnenkwamen werd er op een snauwige manier aan ons verteld dat dat helaas toch niet ging lukken omdat het anders was gelopen. Wij kregen dus een ander plekje aangeboden wat vlak bij de keuken zat, bepaald gezellig vonden wij dit niet, we hoorden alles van heel hard gezang en gepraat tot een belletje dat 10 keer achter elkaar af ging. Toen wij eenmaal zaten duurde het veel te lang voordat wij de kaart kregen en ons iets te drinken werd gevraagd. Ik gaf aan dat ik dit te lang vond duren, maar toen kreeg ik als antwoord ; 'Ja dat heb je soms he, het is horeca'. Ik begrijp dit natuurlijk, ik heb zelf ook in de horeca gewerkt maar om dit als antwoord te geven vond ik nou niet bepaald attent. Vervolgens hadden wij ons eten doorgegeven en toen iets later toen ze het bij ons op tafel werd gezet waren ze 1 Pannekoek vergeten. Die van mijn dochtertje. Na ongeveer 10 minuten kreeg zij deze pas. Wij vinden dit pannekoekenhuis dus echt geen aanrader. Ik hoop dat het niet altijd zo dramatisch slecht is, maar dat zal wel niet want zo'n ervaring als dit lees ik niet terug in de recensies. Voor ons in ieder geval geen tweede keer. Erg jammer...

49. Vanavond hebben we heerlijk een pannenkoek gegeten. Het lastige was om een keuze te maken..wat een keuze!! Kwaliteit erg goed en ook belangrijk vriendelijk personeel. Na het eten nog gezellig drankje gekregen van het huis.
    Bedankt, we komen zeker terug!
    Fam. Van Engeland Beekbergen.

50. Mijn ervaring met het Pannekoekhuis in Ugchelen is ontzettend slecht. Wat een slechte service. Je wordt niet eens normaal bediend. Als je binnenkomt word je geholpen door een jongeman die je amper begroet en je vervolgens een tafel aanwijst. De gehele avond heb ik mij ontzettend geërgerd aan de werknemers. Over de eigenaresse nog maar te zwijgen. Slechte tent, geen andere woorden.

1,4
  51. Volgens onze fijnproevers en pannenkoek- kenners ;-) de beste pannenkoek in de wijde omtrek. Echt een mooie knapperige 'bite' en geen melige brij. Dat kom je weleens anders tegen. En naast de lekkere pannenkoek is ook het personeel nog eens top, vakkundig en vriendelijk.
    Kinderen kunnen hier ook van tafel en spelen, en krijgen bij vertrek een klein kadootje uit de 'schatkist'.
    Wij komen hier dus regelmatig ;-)

52. Peter Boudewijns

Vriendelijk en attent personeel, voldoende aandacht, goede sfeer. Alleen pannenkoek had iets gaarder gemogen, maar dat kan ook persoonlijke voorkeur zijn.

53. Bedankt dat jullie onze NL Doet Mee Dag, vrijdag 11 maart, mede mogelijk hebben gemaakt voor onze bewoners die wonen binnen ons verpleegtehuis Markenhaven. Erg blij met de uitgeleende materialen.
    Bewoners en wij hebben genoten, uit eten in eigen huis.

54. D van der Vliet

Heerlijk gegeten, erg gezellig binnen en vriendelijk personeel. Echt een aanrader en niet alleen de pannenkoeken, maar ook de rest van de kaart is erg lekker.

55. Patrick de wilde

Heerlijke en gezellige tijd gehad! Ook de kinderen hebben het fijn gehad! Bediening was top, heel beleefd, snel en vriendelijk. Echt een aanrader om met het hele gezin er heen te gaan.

56. 22 augustus 2015 met een groep van 30 personen (incl. 11 kinderen) gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. We hadden als groep exclusief de serre gekregen, wat een privé sfeer gaf. Prima eten, ook lactosevrije pannenkoeken. Prettige sfeer in het restaurant. Er is een apart speelzaaltje voor de kinderen zodat die niet aan tafel hoeven te wachten op het eten. Speciale menu's voor kinderen beschikbaar. Vanwege de drukte moesten we wel wat langer dan gebruikelijk wachten. Een (speciaal ingehuurde?) serveerster had moeite met het herkennen van de pannenkoeken en het bezorgen bij de juiste personen. Verder goede bediening. Prettige omgeving en strategische ligging vlakbij de A1, mooie natuur en diverse attracties. Kortom, zeer geslaagd. Het zou handig zijn als de menu's op de website geplaatst zouden worden zodat je die van tevoren kunt bekijken.

57. Goed eten. Er hangt een leuke sfeer en het personeel is erg vriendelijk! Kortom, het proberen waard.

58. Vanavond heerlijk pannenkoek en nagerecht genuttigd. Heel sfeervol restaurant. Beste pannenkoeken van Veluwe wat mij betreft! Vriendelijk personeel. Zeer snelle service. Echte aanrader!

59. Hebben er met een groep gegeten ter ere van een verjaardag. Personeel was erg gespannen, niet gezellig en de bediening zeer slecht. Moesten elke keer zelf om drinken vragen, uiteindelijk maar 3x wat gehad.
    Voorgerecht zag er niet smakelijk uit. Wat rauwkost en een bolletje huzarensalade er bovenop. Pannenkoeken droog en nagerecht ontdooit ijs. Na onze ervaring... Geen herhaling vatbaar en zeer zeker geen aanrader. Heel jammer, want we hebben er vorig jaar beter gegeten.

1,6
  60. Tinjo en Tamara

Heerlijk eten bij het Pannekoekenhuis te Ugchelen. Het Pannekoekenhuis ligt aan een rustige weg, waardoor je in alle rust op het mooie terras kunt zitten. Of het enkel voor een drankje is of zoals wij ook voor de pannenkoeken zijn gegaan, het personeel is altijd vriendelijk en snel, maar niet opdringerig. De pannenkoeken zijn echt heerlijk. Al meerdere keren geweest en het is altijd goed.

Kortom, echt een aanrader.

61. Marco&Leonie

Wij hebben hier gegeten met onze twee zoontjes. Het duurde even voordat de pannenkoeken er waren (was best druk). Kinderen vermaakten zich echter prima met kleurplaat. Pannenkoeken waren lekker. Bediening was vriendelijk en netjes. Na de pannenkoeken duurde het lang voor we nagerecht konden bestellen. Op nagerecht hebben we veel te lang moeten wachten. Een ober maakte excuses hiervoor (te kort aan personeel voor nagerecht?). Nagerecht (ijs) was niet spectaculair maar wel ok. Al met al prima, maar het duurde allemaal wel te lang. Nog een tip: reserveer van tevoren (hier kan dat) voor een (leuke) plek .

62. whpoot

63. Sil en Riet Schmidt

Al jarenlang komen wij bij het pannenkoekenhuis in Ugchelen en vroeger al aan de Deventerstraat. Onze favoriete pannenkoek is die met ham, haas, tomaten, spek en uitjes en in de winter de wildpannenkoek. Wij smullen er iedere keer weer van!!

De service is zelfs zo hoog, dat wij amper op onze stoel zitten, of onze drankjes staan al voor onze neus, zonder dat we die besteld hebben (ze zijn namelijk ook altijd hetzelfde).
    De pannenkoek bestellen hoeft ook niet meer, want ook die is bekend, dus komt er ook gelijk aan.

Junior, we willen even zeggen: ga zo door, dan kom je er wel en tot ziens!

64. Wij hebben heerlijk gegeten in dit Pannenkoekenhuis. De service was top, niets was moeilijk. Ook de glutenvrije pannenkoek was geen enkel probleem. Het was hartstikke gezellig en de sfeer was top. Wij komen hier nog eens terug!

65. Het pannenkoekenhuis ziet er wel aardig uit, maar de eigenaresse heeft een strenge scepter, wat je merkt aan de sfeer! Beetje gespannen is het personeel! Beetje jammer want de pannenkoeken zijn wel lekker!

4,9
  66. familie Baas/Bergsma

Dit is nu echt een pannekoekhuis zoals een pannekoekhuis is bedoeld: gezellige sfeer, vriendelijke en vlotte bediening en vooral voortreffelijke pannenkoeken. Die met bosbessen en die met allerlei soorten hartig beleg en een meegebakken eitje zijn onze favorieten. Echte aanraders. Ook met onze kleinkinderen was het hier lekker en gezellig vertoeven: speciale kinderpannenkoeken, iets te kleuren en kindvriendelijk te spelen en dan ook nog grabbelen in de schatkist bij het weggaan. Kortom: een prima plek voor jong, oud, en iedereen er tussenin!

67. Speelschare, Diksmuide, België

Na het spelen van een Nieuwjaarsconcert in Radio Kootwijk hadden we een afspraak in Pannenkoekenhuis Ugchelen.

De voorbereiding van deze uitbaters was werkelijk prima! Alles was in opperste gereedheid gebracht en in amper 45 minuten slaagde men erin om aan 65 musici een pannenkoek naar keuze aan te bieden.

Alle orkestleden hebben zeer genoten van dit culinaire en gezellige verblijf. Wij kunnen het alleen maar van harte aanbevelen! Proficiat aan de hele ploeg van het Pannenkoekenhuis Ugchelen.

68. Wij komen hier meerdere keren per jaar vanuit Zeeland met veel plezier! Nergens in Nederland zijn de pannenkoeken zo lekker als hier! Een echte aanrader. Ook uitstekende service en vriendelijk personeel. Fam. Marinissen

69. Patti Abbas

Het pannekoekenhuis in Ughelen is een heel gezellig en sfeervol restaurant. Je word er altijd met heel veel liefde en warmte ontvangen. Ik kom er zelf al heel wat jaartjes met heel veel liefde en plezier. De service is uitstekend en zeer vriendelijk. Het eten is heerlijk. Een echte aanrader voor iedereen!

70. Wij komen al jaren hier met veel plezier! Vriendelijk personeel en een gezellige goede sfeer. Eten ook uitstekend,niets op aan te merken. Wij blijven zeker terugkomen. Herman en linda

71. Een gezellig restaurant waar we ons prima op ons gemak voelen. Een goede service, erg aardig en vriendelijk personeel. Een uitstekende en snelle service. De pannenkoeken zijn heerlijk en we komen hier wekelijks terug.

72. Bij mooi weer buiten kunnen eten. Pannenkoeken met gember smaakten goed. Pannenkoek met bosbessen was te zout. Voor zoete pannenkoeken is er geen apart beslag. Glazen waren niet schoon, zelfs een glas met een scherfje eraf. Stroop niet op tafel, moesten we om vragen, maar werd pas veel later gebracht. Afrekenen aan de bar was onprettig. We waren met 2 stellen, maar konden niet per stel betalen. Dit zou op de menukaart staan. Wie kijkt daar nou naar als je iets wil bestellen? Het nummer van de tafel wisten we niet, stond niet op de tafel, werd later gauw op de tafel gezet. Wij gingen niet met een goed gevoel weg. Jammer!

73. Aangezien wij altijd op een camping in Hoenderlo zaten, komen wij hier al jaren, denk zolang als jullie bestaan. Ook onze kinderen en verdere familie komen hier graag vanwege de heerlijke pannenkoeken. 's Winters sfeervol en warm, zomers druk en gezellig op het terras. Als we in de buurt zijn rijden we er graag een stukje voor om. Ga zo door.

74. Met de hele familie hier wezen eten voor oma's verjaardag 81 jaar, kan dit pannekoekhuis echt aanbevelen, we hebben echt genoten en oma werd erg verwend, met allemaal leuke verassingen.
    De pannekoeken waren heerlijk en complimenten voor de bediening.
    Oma vond het geweldig.
    Echt een aanrader kwaliteit en service super!!

75. We komen al heel wat jaartjes bij dit Pannekoekhuis. Het is er altijd gezellig, de bediening snel en vriendelijk en de pannenkoeken zijn heerlijk. In de zomer kun je lekker op het terras zitten of staan de deuren van de serre open. Een echte aanrader!

76. Wat een heerlijkheid om daar te eten en te vertoeven. Goede bediening. Wil je iets anders dan op de kaart staat, het kan. En vooral ontzettend lekker.

77. Wezen eten met een groep van 29 personen. Gekozen voor pannenkoekmenu 3 gangen.
    Werkelijk ongelooflijk lekker. Bediening was zeer attent. Niet hoeven wachten op bestelling van diverse drankjes. Service uitstekend. Alle pannenkoeken gelijk op tafel. Kortom, voor prijs kwaliteit een dikke 10. Voor bediening en service een dikke 8.
    Hartelijk dank familie Oldenburger. Ons feestje was buitengewoon geslaagd.
    Ook onze gasten, afkomstig uit het hele land, waren zeer te spreken over deze lokaliteit.
    Frederik Onstein

78. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten, wat een lekkere pannenkoeken. We eten zo hier en daar nog wel eens pannenkoeken maar deze springt er echt bovenuit, een dikke tien waard. De bediening is snel en correct en alles is goed georganiseerd. een gezellige sfeer in een mooie omgeving! Heel prettig om hier uit eten te gaan. We komen zeker terug, een aanrader!

79. Barbara

Gisteren hier gegeten op aanraden van vrienden, niks te veel gezegd, echt de moeite waard.
    Heerlijke goed gevulde pannenkoeken zoals een pannenkoek hoort te zijn.
    Ondanks de drukte, een prettige ontvangst en een vriendelijke bediening.
    Lekker uit eten voor niet te veel geld.
    Echt een aanrader.

80. Phelomine

Zaterdag 1 juni hier gegeten met dochter en kleindochter. Dochter had gereserveerd en om een kinderstoel gevraagd. Op haar vraag in het restaurant naar de kinderstoel werd zij, hoogzwanger, naar een achtergelegen ruimte verwezen waar ze de kinderstoel zelf kon halen. Schandalig, verder een heel arrogante eigenaresse, die naar het jonge personeel sist als ze iets moeten doen,en dat gebeurde vrij vaak. Op de rekening moesten we heel lang wachten, uiteindelijk maar zelf naar de bar gegaan om te betalen, waar schijnbaar alleen de eigenaresse (niet het personeel) afrekent. Een heel onprettige zaak, waar wij nooit meer zullen komen.

81. Eten was prima, maar toch een hele nare nasmaak. Schandalige behandeling bij het afrekenen omdat ze zich hadden laten verwijderen voor de Optimelactie. Terwijl ik op 10 okt de adressenlijst had geprint. Kan een fout bij Optimelactie zijn, maar de afhandeling was schandalig., Zette mij voor leugenaar.
    Kom er nooit meer.

82. Selchte pannenkoek, deze was enorm zout maar wel met appel. Door de eigenaresse zeer onbeschoft te woord gestaan. Wat ik aan opmerkingen had dat kon volgens haar niet.
    Duurde ook allemaal ontzettend lang, op een gegeven moment kwam er zelfs niemand meer. Met afrekenen maar naar de bar gelopen. Zeer arrogante zaak. Geen aanrader dus!

83. Super!!! De groentensoep smaakte heerlijk vers en de pannenkoek met appel was heerlijk. Echt een aanrader!

84. We hebben met het hele gezin hier heel gezellig gegeten. Hadden een dagje op de veluwe doorgebracht en wouden even lekker wat eten, toen we dit restaurant tegenkwamen. We werden heel snel geholpen en het eten was heerlijk, we gaan hier zeker vaker eten.

85. Van de acht pannekoeken waren er drie niet goed gebakken, schapenkaas smaakte erg naar Feta, een van de pannekoeken was hier en daar verbrand. Er kon niets van de prijs af, aangezien deze persoon (van de verbrande pannekoek) hem pas na het opeten (een groot deel waar verbrande stukken in zat laten liggen,) had aangegeven dat het niet smaakte. Duurde lang voordat we een toetje konden bestellen, en het duurde nogmaals erg lang voordat we het ook daadwerkelijk kregen. Bediening was blijkbaar niet goed ingewerkt, want ondanks dat het niet druk leek, ging het nogal eens fout met het verkeerd aanleveren van drinken (dat niet voor ons was, maar voor een andere tafel.)
    Voor het eerst in jaren (en we gaan vaak uit eten.) geen fooi gegeven.
    Kinderhoek vooral ingericht voor kleine kinderen, en een tweetal dingen waar je geld in moest stoppen. Grijpkranen waren dit.

3,4
  86. Heb hier een tijdje geleden vaak gegeten, echt heerlijke grote pannekoeken (geen pap-pannekoeken), bediening is snel en prijs is goed en het is er altijd gezellig binnen. Ga er snel weer eens eten.

87. Hier een pannenkoeken en een uitsmijter gegeten. Hele goede kwaliteit en eigenlijk veel te veel lekker eten voor een lage prijs

88. g j mulder

zeer goede pannekoeken vooral dewild en sate