Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ugchelen verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Ugchelen

rubrake

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Auf dem Weg von Amsterdam nach Deutschland hat unsere Reisegruppe im Pannekoekhuis zu Mittag gegessen. Das Essen hat sehr gut geschmeckt, der Service war sehr gut, denn alle Teilnehmer (über 20 Personen) erhielten nahezu gleichzeitig ihr Essen. Wir kommen wieder.

2. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Op zich lekker gegeten. (zie recensies van anderen)

Bij het ijs-toetje spuugde onze dochter van 9 jaar echter opeens een stukje wit plastic uit: ongeveer halve cm groot met gekromde scherpe randjes er aan.
    Bij afrekenen gemeld bij de kassa, maar daar werd in onze ogen te laconiek op gereageerd: "O, dat zal wel van de ijsbak zijn geweest, kan gebeuren."
    Ik heb er later nog eens over na gedacht, maar NEE: dat kan niet gebeuren. Blijkbaar is de ijsbak flink gevallen of zo. Als je dan toch met het ijs uit die bak door gaat om in de keuken de bordjes vol te scheppen, en je ziet dat de hoek van de ijsbak kapot is, dan ga je goed op zoek of je alle stukjes hebt gevonden. En als je niet alle stukjes hebt gevonden, dan gooi je de kapotte ijsbak weg. Je gaat niet door met ijstoetjes maken met het risico dat je je klanten ijs met stukjes plastic voor zet. Dat kan gewoon NIET.

(Sfeer iets minder beoordeeld, omdat de tafels wel érg dicht bij elkaar staan.)

Maar verder hebben we lekker gegeten.

3. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Een pannekoekenrestaurant zoals 't hoort. Met alle ruimte voor kleine kinderen en verder niet te veel spatsies. Snelle en supervriendelijke bediening, alles kan. Betaalbare prijzen. Als er een Michelingids voor pannekoekenrestaurants zou zijn, moet deze er zeker in staan :-)!

4. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Aschwin van es

Gisteren wederom heerlijk genoten van een spekpannenkoek en mijn vrouw van het schnitzel menu. Prima service met aan het eind een voor ons geweldige verrassing wat een lieve service!

5. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Marian van Es

Wij komen hier al jaren regelmatig eten als we op de camping zijn vanuit Rotterdam. Moeder en zoon hebben het prima voor elkaar en werken hard. Maar dit houd hun niet tegen om een goede en gezellige service te verlenen. Eten is prima en zeker het pannenkoek menu leuk te betalen. Komen weer snel terug!

6. Joop Veldman

Ik haal al jaren, op de zondagochtend, verse broodjes. Eerst bij het benzinestation, nu bij het ijskaffee. Door de BTW verhoging verwachtte ik een kleine, logische prijsverhoging. Maar wat een schrik. Bij het betalen van 4 broodjes moest ik in plaats van € 2,20, maar liefst € 2,70 afrekenen. Een prijsverhoging van 22,7 procent. Absurd. Ik heb dit bij de medewerkster kenbaar gemaakt, zij gaf aan dat het komt door de BTW stijging maar deze enorme verhoging staat in geen enkele verhouding daarmee. Ze zou mijn klacht doorgeven, maar vooralsnog ben ik er klaar mee. Geen broodjes of andere bestellingen meer bij het ijskaffee.

5,1
  7. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Pannekoeken zijn redelijk, wat vet en zout. Ik deel de recensies over het onvriendelijke management. Slecht luisteren, niet meebuigen met de klant, gewoon niet attent.

5,9
  8. Chinees-Indisch Ugchelen

Hier met 2 personen gegeten. We kregen gratis een tweetal kleine hapjes + kroepoek geserveerd. Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijke loempia en ook het hoofdgerecht was prima.
    De inrichting zou wel wat moderner kunnen.

9. Pannenkoekenhuis Ugchelen

weenink

Goed gastvrij geholpen.

10. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Arjen enThea

Heerlijke uiensoep gegeten en vriendelijke bediening.
    Pannenkoek shoarma was prima.

11. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Dijkstra

Een prima pannenkoekenhuis met aardige bediening.
    Het is er altijd gezellig druk.
    Het enigste is de kinderhoek, die is wat gedateerd en zou wel wat nieuws kunnen gebruiken!
    Kinderen vinden het altijd leuk om, voor het eten, of na het eten even de benen te strekken zeg maar!
    Voor de rest prima keuze en vriendelijke bediening!
    Kwaliteit vd pannenkoeken is ook heerlijk!

12. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Ik kom hier nu al ruim 20 jaar.
    En de kwaliteit is super.
    Kom hier altijd met plezier en word vriendelijk ontvangen.
    De pannenkoek, bediening en sfeer zijn uitstekend.
    Zeker een aanrader.

13. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Een leuk en gezellig pannekoekenhuis waar altijd een warm welkom is. Het is er goed vertoeven en het eten wordt met zorg bereid, smaakt goed en in mijn ogen kan daar geen ander pannenkoek restaurant qua smaak en sfeer tegenop.

14. Pannenkoekenhuis Ugchelen

kees steur

Snelle service met een goede bediening, pannenkoeken zijn heerlijk en de sfeer is goed. Kortom een aanrader voor iedereen.

15. Chinees-Indisch Ugchelen

Hebben hier 4 loempia’s en babi pangang met bami besteld en 2 keer kipsatee. Bij thuiskomst werkelijk waar de loempia’s bagger vet van het frituurvet niet uitgedrupt denk ik, en gevaarlijke scherpe botjes erin gevaarlijk voor jong en oud, dan de babi pangang ook niet te kanen in de zin van vette stukken ah vlees en zeem en zoetzure saus waar het voor door moest gaan smerige smaak waren 42 euro kwijt en alles weggeflikkerd uiteindelijk de hele entree en entourage daar binnen had ons al moeten waarschuwen maar ja… oog een echte afrader en zeker niemand aan te raden!

16. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Lekker gegeten met een groot gezelschap. Vriendelijk personeel. Je hoeft ook niet lang op het eten te wachten. Ik ben helemaal tevreden!

17. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Heerlijk gegeten, lekker knapperige pannenkoeken.
    Snelle en vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is top!

18. Pannenkoekenhuis Ugchelen

rutger bos

Gisteren wezen eten, gezellig met de familie ondanks de drukte super snelle en vriendelijke bediening.
    Het wachten duurde iets langer dan normaal maar dat is normaal op zulke dagen, maar het wachten is zeker de moeite waard.
    Ik zelf had de italiaanse en mijn echtgenoot had een boeren pannekoek.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Echte aanrader.

Top!

19. Pannenkoekenhuis Ugchelen

We zijn op zaterdag 2 september 2017 bij dit restaurant geweest.
    Om 18:00 uur bestelden we drinken. Pas 25 minuten later arriveerde onze soep en kort daarna de bestelde pannekoeken.
    Het was erg druk en mensen zonder reservering konden alleen nog op het buiten terras terecht.
    De pannekoeken waren niet gaar van binnen in het midden.
    Bovendien zijn ze te vet en te zout.

De bediening is wat amateuristisch.
    Op een bord met pannekoeken zet men een kom met soep zonder iets er tussen. Niet erg hychiënisch.
    Een kopje cappuccino wordt aan de bovenkant door de bediening vastgepakt en smaak nergens naar.

Als er na afloop door de eigenaresse gevraagd wordt of het gesmaakt heeft en je je feedback geeft krijg je als als tegenvraag waarom je het niet eerder hebt gemeld maar dat heeft in een overvolle restaurant geen zin omdat men geen tijd heeft.

Organisatorisch kan er nog veel verbeteren maar voor ons was dit de eerste en de laatste keer.

5,5
  20. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Nooit meer weer!
    Wanneer de eigenaresse vroeg of alles naar wens was en wij aangeven dat het eten goed is maar datje we erg lang moeten wachten en nu ook een tijd wachten op het toetje schiet ze uit haar slof. Haar woorden: dan hoeven jullie hier niet meer terug te komen!
    Bij het afrekenen begint mevrouw weer een discussie met ons zonder dat we iets zeggen.
    Vraag dan niet of alles naar wens is.
    Nee ons ziet ze nooit meer terug!

2,7
  21. Chinees-Indisch Ugchelen

steunenberg

Het afhalen is een zooitje. Ik had voor een behoorlijk bedrag besteld, en op gegeven moment stond ik helemaal alleen, en mensen die een half uur later binnen kwamen kregen wel en eerder hun eten.
    Ik was het helemaal zat, en ben maar weggegaan zonder eten, het duurde veel te lang en waren geeneens begonnen met mijn bestelling. Ergste nog is dat ik wel betaald heb, maar niets gekregen.
    Slechte service, en klantonvriendelijk. Ik ga er nooit meer naar toe.

1,6
  22. Pannenkoekenhuis Ugchelen

christa van tongeren

Heerlike pannenkoeken gezellige sfeer

Vriendelike bediening een aanrader

Kom er zeker om de 2 maand vanuit belgie

echt een uitje voor heel de familie

christa

23. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Van den Berg

Gister met 5 personen er gegeten en het was ook de laatste keer. Er werd tijdens de reservering al moeilijk gedaan over een tijdstip. Ze wilden het spreiden zodat het niet te druk zou worden. Ondanks dit duurde het alsnog 10 minuten voor we onze drankjes kregen en ruim 45 minuten voor we onze pannenkoeken kregen. De glazen werden voor de helft volgeschonken en er werd, in het bijzijn van de gasten, geschud met het hoofd door de serveerder als je er wat van zei op een nette manier. Toen we om een extra kaart vroegen voor het toetje, werd dit gewoon vergeten. Toetje hebben we na 20 minuten nog eens gekregen. De 1 had 2 bolletjes ijs (wat al behoorlijk was gesmolten) met een beetje slagroom en wat saus, de reuzen sorbet doet zijn naam niet eer aan en de dame blanche was geen dame blanche. Een schaaltje met 2 bolletjes ijs, een toefje slagroom, taai hoorntje en een minimaal gevuld doorzichtig flesje waar chocolade saus in zat. Hier gaan wij dus nooit meer heen.

24. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Wilma jansen

Heerlijk pannekoek gegeten in Ugchelen, na een gezellig dagje juliana toren met de familie.
    Pannekoeken goed gevuld, lekker knapperig en prijs kwaliteit super.
    Lekker buiten gegeten.
    Snelle en vriendelijke service, komen hier zeker terug, echt genoten!

25. Pannenkoekenhuis Ugchelen

henk

Wij eten hier regelmatig en dat doen we niet voor niets, maar omdat het altijd lekker is, de sfeer is gezellig en heel gastvrij en voor de prijs hoef je het niet te laten. Dus een echte aanrader voor jong en oud.
    Vandaag lekker buiten op het terras gegeten, maar ook binnen altijd gezellig en heel sfeervol aangekleed.

26. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Kees Heerschap

Lekker gegeten en prima bediening. Komen hier zeker weer terug om uit de grote keuze pannenkoeken te kiezen.

27. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Johanna brinkman

Echt heerlijke pannekoeken die goed gevuld zijn. Service is super!!!

28. Chinees-Indisch Ugchelen

Op 2e pinksterdag met 10 personen gegeten. Een paar dagen voor pinksteren gereserveerd. vriendelijk ter woord gestaan en onze wensen kenbaar gemaakt. Geen moeite was te veel, de eigenaar wou zelfs proberen om heiniken 0.0 extra te bestellen voor ons. Top.

Wij werden zeer gastvrij ontvangen, Tijdens een rondje drinken kregen wij heerlijke loempiaatjes geserveerd. Deze waren lekker warm en krokant en de smaak verrukkelijk. Intussen het eten besteld, voor ieder wat wils,

Het eten werd gebracht en zag er erg verzorgd uit. De meesten van ons aten hier pittige nasi bij, echt een aanrader. Een groot diversiteit van gerechten, grote porties en het smaakte ons allemaal voortreffelijk.

Dit restaurant kan ik u zeker aanbevelen! ëën aandachtspuntje is wel op zijn plaats dat je hier niet kan pinnen.

29. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Super kleffe hap.
    Nooit meer.

3,2
  30. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Goede pannenkoeken,
    Lekker knapperig en ruim belegd.
    Vriendelijke bediening.
    Ondanks enorme drukte, snel geholpen.
    Komen zeker terug, aanrader!