Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ugchelen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Ugchelen

Hier met 2 personen gegeten. We kregen gratis een tweetal kleine hapjes + kroepoek geserveerd. Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijke loempia en ook het hoofdgerecht was prima.
    De inrichting zou wel wat moderner kunnen.

2. Pannenkoekenhuis Ugchelen

weenink

Goed gastvrij geholpen.

3. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Arjen enThea

Heerlijke uiensoep gegeten en vriendelijke bediening.
    Pannenkoek shoarma was prima.

4. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Dijkstra

Een prima pannenkoekenhuis met aardige bediening.
    Het is er altijd gezellig druk.
    Het enigste is de kinderhoek, die is wat gedateerd en zou wel wat nieuws kunnen gebruiken!
    Kinderen vinden het altijd leuk om, voor het eten, of na het eten even de benen te strekken zeg maar!
    Voor de rest prima keuze en vriendelijke bediening!
    Kwaliteit vd pannenkoeken is ook heerlijk!

5. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Ik kom hier nu al ruim 20 jaar.
    En de kwaliteit is super.
    Kom hier altijd met plezier en word vriendelijk ontvangen.
    De pannenkoek, bediening en sfeer zijn uitstekend.
    Zeker een aanrader.

6. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Een leuk en gezellig pannekoekenhuis waar altijd een warm welkom is. Het is er goed vertoeven en het eten wordt met zorg bereid, smaakt goed en in mijn ogen kan daar geen ander pannenkoek restaurant qua smaak en sfeer tegenop.

7. Pannenkoekenhuis Ugchelen

kees steur

Snelle service met een goede bediening, pannenkoeken zijn heerlijk en de sfeer is goed. Kortom een aanrader voor iedereen.

8. Chinees-Indisch Ugchelen

Hebben hier 4 loempia’s en babi pangang met bami besteld en 2 keer kipsatee. Bij thuiskomst werkelijk waar de loempia’s bagger vet van het frituurvet niet uitgedrupt denk ik, en gevaarlijke scherpe botjes erin gevaarlijk voor jong en oud, dan de babi pangang ook niet te kanen in de zin van vette stukken ah vlees en zeem en zoetzure saus waar het voor door moest gaan smerige smaak waren 42 euro kwijt en alles weggeflikkerd uiteindelijk de hele entree en entourage daar binnen had ons al moeten waarschuwen maar ja… oog een echte afrader en zeker niemand aan te raden!

9. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Lekker gegeten met een groot gezelschap. Vriendelijk personeel. Je hoeft ook niet lang op het eten te wachten. Ik ben helemaal tevreden!

10. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Heerlijk gegeten, lekker knapperige pannenkoeken.
    Snelle en vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is top!

11. Pannenkoekenhuis Ugchelen

rutger bos

Gisteren wezen eten, gezellig met de familie ondanks de drukte super snelle en vriendelijke bediening.
    Het wachten duurde iets langer dan normaal maar dat is normaal op zulke dagen, maar het wachten is zeker de moeite waard.
    Ik zelf had de italiaanse en mijn echtgenoot had een boeren pannekoek.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Echte aanrader.

Top!

12. Pannenkoekenhuis Ugchelen

We zijn op zaterdag 2 september 2017 bij dit restaurant geweest.
    Om 18:00 uur bestelden we drinken. Pas 25 minuten later arriveerde onze soep en kort daarna de bestelde pannekoeken.
    Het was erg druk en mensen zonder reservering konden alleen nog op het buiten terras terecht.
    De pannekoeken waren niet gaar van binnen in het midden.
    Bovendien zijn ze te vet en te zout.

De bediening is wat amateuristisch.
    Op een bord met pannekoeken zet men een kom met soep zonder iets er tussen. Niet erg hychiënisch.
    Een kopje cappuccino wordt aan de bovenkant door de bediening vastgepakt en smaak nergens naar.

Als er na afloop door de eigenaresse gevraagd wordt of het gesmaakt heeft en je je feedback geeft krijg je als als tegenvraag waarom je het niet eerder hebt gemeld maar dat heeft in een overvolle restaurant geen zin omdat men geen tijd heeft.

Organisatorisch kan er nog veel verbeteren maar voor ons was dit de eerste en de laatste keer.

13. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Nooit meer weer!
    Wanneer de eigenaresse vroeg of alles naar wens was en wij aangeven dat het eten goed is maar datje we erg lang moeten wachten en nu ook een tijd wachten op het toetje schiet ze uit haar slof. Haar woorden: dan hoeven jullie hier niet meer terug te komen!
    Bij het afrekenen begint mevrouw weer een discussie met ons zonder dat we iets zeggen.
    Vraag dan niet of alles naar wens is.
    Nee ons ziet ze nooit meer terug!

14. Chinees-Indisch Ugchelen

steunenberg

Het afhalen is een zooitje. Ik had voor een behoorlijk bedrag besteld, en op gegeven moment stond ik helemaal alleen, en mensen die een half uur later binnen kwamen kregen wel en eerder hun eten.
    Ik was het helemaal zat, en ben maar weggegaan zonder eten, het duurde veel te lang en waren geeneens begonnen met mijn bestelling. Ergste nog is dat ik wel betaald heb, maar niets gekregen.
    Slechte service, en klantonvriendelijk. Ik ga er nooit meer naar toe.

15. Pannenkoekenhuis Ugchelen

christa van tongeren

Heerlike pannenkoeken gezellige sfeer

Vriendelike bediening een aanrader

Kom er zeker om de 2 maand vanuit belgie

echt een uitje voor heel de familie

christa

16. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Van den Berg

Gister met 5 personen er gegeten en het was ook de laatste keer. Er werd tijdens de reservering al moeilijk gedaan over een tijdstip. Ze wilden het spreiden zodat het niet te druk zou worden. Ondanks dit duurde het alsnog 10 minuten voor we onze drankjes kregen en ruim 45 minuten voor we onze pannenkoeken kregen. De glazen werden voor de helft volgeschonken en er werd, in het bijzijn van de gasten, geschud met het hoofd door de serveerder als je er wat van zei op een nette manier. Toen we om een extra kaart vroegen voor het toetje, werd dit gewoon vergeten. Toetje hebben we na 20 minuten nog eens gekregen. De 1 had 2 bolletjes ijs (wat al behoorlijk was gesmolten) met een beetje slagroom en wat saus, de reuzen sorbet doet zijn naam niet eer aan en de dame blanche was geen dame blanche. Een schaaltje met 2 bolletjes ijs, een toefje slagroom, taai hoorntje en een minimaal gevuld doorzichtig flesje waar chocolade saus in zat. Hier gaan wij dus nooit meer heen.

17. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Wilma jansen

Heerlijk pannekoek gegeten in Ugchelen, na een gezellig dagje juliana toren met de familie.
    Pannekoeken goed gevuld, lekker knapperig en prijs kwaliteit super.
    Lekker buiten gegeten.
    Snelle en vriendelijke service, komen hier zeker terug, echt genoten!

18. Pannenkoekenhuis Ugchelen

henk

Wij eten hier regelmatig en dat doen we niet voor niets, maar omdat het altijd lekker is, de sfeer is gezellig en heel gastvrij en voor de prijs hoef je het niet te laten. Dus een echte aanrader voor jong en oud.
    Vandaag lekker buiten op het terras gegeten, maar ook binnen altijd gezellig en heel sfeervol aangekleed.

19. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Kees Heerschap

Lekker gegeten en prima bediening. Komen hier zeker weer terug om uit de grote keuze pannenkoeken te kiezen.

20. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Johanna brinkman

Echt heerlijke pannekoeken die goed gevuld zijn. Service is super!!!

21. Chinees-Indisch Ugchelen

Op 2e pinksterdag met 10 personen gegeten. Een paar dagen voor pinksteren gereserveerd. vriendelijk ter woord gestaan en onze wensen kenbaar gemaakt. Geen moeite was te veel, de eigenaar wou zelfs proberen om heiniken 0.0 extra te bestellen voor ons. Top.

Wij werden zeer gastvrij ontvangen, Tijdens een rondje drinken kregen wij heerlijke loempiaatjes geserveerd. Deze waren lekker warm en krokant en de smaak verrukkelijk. Intussen het eten besteld, voor ieder wat wils,

Het eten werd gebracht en zag er erg verzorgd uit. De meesten van ons aten hier pittige nasi bij, echt een aanrader. Een groot diversiteit van gerechten, grote porties en het smaakte ons allemaal voortreffelijk.

Dit restaurant kan ik u zeker aanbevelen! ëën aandachtspuntje is wel op zijn plaats dat je hier niet kan pinnen.

22. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Super kleffe hap.
    Nooit meer.

23. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Goede pannenkoeken,
    Lekker knapperig en ruim belegd.
    Vriendelijke bediening.
    Ondanks enorme drukte, snel geholpen.
    Komen zeker terug, aanrader!

24. Pannenkoekenhuis Ugchelen

fam kremer

Al jaren komen we hier regelmatig om er lekker en snel te genieten van een pannekoek en met een verjaardag
    gaan we met de hele familie tegen een aantrekkelijke prijs van een drie delig menu genieten. Kwaliteit, tegen een lage prijs, in een leuke sfeer en met bediening van zeer vriendelijk personeel.
    Nieuwsgierig geworden, ga het zelf ervaren en geniet van het aanbod.

Fam G Kremer

25. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Slecht restaurant, niet heen gaan. Bediening is ongelooflijk slecht en niet klantvriendelijk. Alles is stug en star en er is geen ruimte voor enige flexibiliteit. Pannenkoeken zijn niet bijzonder (ook niet vies hoor) en voorgerechten een wanvertoning. Ik kan maar één ding adviseren aan dit restaurant: ga een bij een willekeurig ander pannenkoekenrestaurant kijken en ervaar hoe het ook kan. Jullie zijn de slechtste die ik ooit heb gezien, dus het kan alleen maar beter worden als je ergens anders gaat kijken.

26. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Mijn meest favoriete pannenkoekrestaurant. Super lekker en dito gezellig. Ik voelde me heel welkom. Gezellige sfeer.
    Lief en professioneel personeel.

27. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Ik zou hier heel graag een positief verhaal willen schrijven, maar dit gaat mij helaas niet lukken. Wij hebben hier een week geleden gegeten met zijn vieren en dit was alles behalve goed.
    We hadden gereserveerd in de serre, maar toen wij binnenkwamen werd er op een snauwige manier aan ons verteld dat dat helaas toch niet ging lukken omdat het anders was gelopen. Wij kregen dus een ander plekje aangeboden wat vlak bij de keuken zat, bepaald gezellig vonden wij dit niet, we hoorden alles van heel hard gezang en gepraat tot een belletje dat 10 keer achter elkaar af ging. Toen wij eenmaal zaten duurde het veel te lang voordat wij de kaart kregen en ons iets te drinken werd gevraagd. Ik gaf aan dat ik dit te lang vond duren, maar toen kreeg ik als antwoord ; 'Ja dat heb je soms he, het is horeca'. Ik begrijp dit natuurlijk, ik heb zelf ook in de horeca gewerkt maar om dit als antwoord te geven vond ik nou niet bepaald attent. Vervolgens hadden wij ons eten doorgegeven en toen iets later toen ze het bij ons op tafel werd gezet waren ze 1 Pannekoek vergeten. Die van mijn dochtertje. Na ongeveer 10 minuten kreeg zij deze pas. Wij vinden dit pannekoekenhuis dus echt geen aanrader. Ik hoop dat het niet altijd zo dramatisch slecht is, maar dat zal wel niet want zo'n ervaring als dit lees ik niet terug in de recensies. Voor ons in ieder geval geen tweede keer. Erg jammer...

28. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Vanavond hebben we heerlijk een pannenkoek gegeten. Het lastige was om een keuze te maken..wat een keuze!! Kwaliteit erg goed en ook belangrijk vriendelijk personeel. Na het eten nog gezellig drankje gekregen van het huis.
    Bedankt, we komen zeker terug!
    Fam. Van Engeland Beekbergen.

29. Pannenkoekenhuis Ugchelen

Mijn ervaring met het Pannekoekhuis in Ugchelen is ontzettend slecht. Wat een slechte service. Je wordt niet eens normaal bediend. Als je binnenkomt word je geholpen door een jongeman die je amper begroet en je vervolgens een tafel aanwijst. De gehele avond heb ik mij ontzettend geërgerd aan de werknemers. Over de eigenaresse nog maar te zwijgen. Slechte tent, geen andere woorden.

30. Chinees-Indisch Ugchelen

John Anker

Jarenlang altijd goed gegeten. Vandaag 15 april 2016, een menu opgehaald, zoals altijd. Het was niet te eten. Het vlees wat ik bij de loempia speciaal kreeg, was net van die vieze jus met een héél klein beetje vet vlees. De Babi-Pangang hard, oud en droog. Ik heb het idee dat het een opgewarmde kliek was. Voor mij nooit meer hier. Misschien een nieuwe kok binnen gekomen?
    Dit restaurant is niet meer dat wat het geweest is. Raakt in verval. Stinkt als je binnen komt. Klacht bij hun neergelegd. Advies van hun was dat ik het mocht omruilen. Dat niet gedaan, omdat het uit dezelfde "pot" komt.