Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Udenhout verdeeld zijn.

1. M. Hamers

We hebben genoten, locatie, service en heerlijk eten.

2. Venselaar

Erg gezellig gegeten. Prima bediening. Eten was lekker en uitstekend verzorgd

3. Het is allemaal wat minder officieel. Bij binnenkomst wordt niet gevraagd om de jas aan te nemen, die hangen we aan de stoel. De menukaart staat voor ieder wat wils op vlees, vis, vegatarisch. De porties zijn goed.
    Leuk gerechten is het samengesteld voorgerecht voor 2 personen met allerlei kleine voorgerechtjes.
    De tournedos was een mooi stuk mals vlees, mooi op smaak.
    Ongedwongen sfeer met een vlotte en vriendelijke bediening.
    Zeker het nog een keer gaan eten waard.

4. Wij hebben werkelijk fantastisch gegeten...
    Alle gerechten mooi opgediend maar ook echt super lekker.
    Porties voor ons aan de royale kant maar dat is beter dan met honger buiten staan.
    Complimenten voor de kok en het team...
    Echt een aanrader en wij komen zeker terug.

5. Leon van Berkel

Zeer tevreden over deze avond bij VOC. Lekker gegeten. Zien hoe alles klaar gemaakt wordt. Prettige bediening die toegankelijk is en toch voldoende afstand bewaart. Oesters op een nieuwe manier geproefd. Fijne ambiance. Het eten is zijn prijs waard, niet goedkoop, maar ook niet te duur.

6. Hans v Dam

Heerlijk gegeten.
    Alles zeer lekker gekruid. Toch een paar tips,

Bij de spare ribs een extra schaaltje met saus toevoegen, anders te droog met eten.
    Bij brood, genoeg kruiden boter, smeersels zetten dat het nooit te weinig is, nu iets te weinig. Friet portie iets groter maken voor 2, 3 personen of tussendoor vragen om gratis aan te vullen. Dessert kaart meer zoete gerechten svp.

mvg,

Hans v dam

7. Na een namiddag stappen en museumbezoek in Den Bosch dineerden we met z'n drieën in het Het Kreitenhuys. De hartelijke, gastvrije ontvangst in het gezellige interieur gaf onmiddellijk een goed gevoel. Het 3-gangen menu werd keurig en met voldoende tussentijd geserveerd.
    De tournedos was van goede kwaliteit maar het bord was koud… De smaak van de gerechten mocht iets pittiger. Thuisgekomen merkten we dat de karaf wijn niet aangerekend was. We contacteerden Vincent hierover en kregen de wijn aangeboden! Een pluim voor de klantvriendelijkheid en service. We stappen hier zeker nog eens binnen.

8. Het Kreitenhuys

9. Mandje stokbrood, half doorgesneden stukjes brood. Een klein bakje kruidenboter voor 5 man. Hoofdgerecht kwam na 5 kwartier ivm weinig personeel, ter kompensatie niets. Niet eens een glas water. Hoofdgerecht vlees was redelijk maar de groenten waren overweldigend een stukje bloemkool ong 2gr, een berg puree ong 5 gr een stuk courgette onv 3gr voor 5 mensen 1 bakje patat 1 bakje gebakken aardappels en voir5 mensen 1bakje sla. Het dessert was lekker. De prijs is veel te duur voor wat er op tafel kwam. Het nodigt niet uit om nogmaals hier te dineren.

10. Het eten werd netjes opgediend niet te veel en niet te weinig. Het was heerlijk. Door de drukte moesten we wel vrij lang wachten op het hoofdgerecht. Maar de service was prima. Iedereen was vriendelijk.

11. Fam. Korbee

Weer superlekker gegeten met de gehele familie. Personeel is vriendelijk en zorgt dat het je aan niets ontbreekt en de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde!

12. Gidy van Gaans

Mooie sfeer en leuk personeel. Warm welkom. De gerechten die we aten miste echter allemaal de puntjes op de i qua smaak, jammer.

13. Het hoofdgerecht ossenhaas was slecht. Vlees was geen ossenhaas taai en pezig en dat terwijl ossenhaas een van de smalste stukken van de koe is. Bediening voor ander gerecht aan maar het moet in een keer goed zijn en niet eerst het versnellen

14. Het eten was voortreffelijk en vooral de tournedos Tevens was de bediening zeer goed maar ik miste wel een beetje zachte achtergrondmuziek
    Al met al is dit alles voor herhaling vatbaar

15. Wij hebben meerdere keren bij het kreitenhuys gegeten maar deze keer was het niet zo bijzonder. Gerechten waren voldoende maar smaken pover tot flauw.
    Mijn partner heeft dit ook aan gegeven bij de bediening.
    Ellen

16. We heerlijk gegeten,voor ieder aan te bevelen.

17. Een woord; super! Eten en drinken kwalitatief goed en prijstechnisch goed in balans. Bediening/personeel super gastvrij, vriendelijk en snel ondanks de drukte (terras meer dan vol!) zeker voor herhaling vatbaar! Aanrader!

18. Complimenten aan de kok, eten was prima. Mmmmhhh genoten!
    Op doordeweekse dag heerlijk relaxt gegeten, is dus een aanrader.
    Ideaal, keuze (zeker voor moeilijke eters) uit een kleine portie.
    Goede bediening, zeer vriendelijk. Bij iedere vraag wordt naar een goed antwoord gezocht.

19. Met zeven personen een prima avond gehad. Alles klopte. De keuze tussen kleine en volwaardige porties vinden wij een grote plus. Voor herhaling vatbaar.

20. Hans van Alem

21. Stefanie Mulders

Met man en vier dochters (6,5,3 en 1 jaar) heerlijk en gezellig gegeten. Fijne bediening die meedenken en aandacht hebben en een fantastische kok. Wij en onze dochters hebben genoten. Een aanrader!

22. H. de Rooij

Wij hebben heel lekker gegeten, het was goed en ruim voldoende.
    Voor ieder een aan te raden.

23. sandra Weijtmans

Heerlijk gegeten, het was alleen een beetje rumoerig in het restaurant.

24. Jos de Kousemaeker

Lekker gegeten; prima prijs/kwaliteit verhouding. De gerechten werden sfeervol opgediend. Bij volle bezetting (en dat was tijdens ons bezoek) is het erg lawaaierig.

25. 23 februari voor het eerst hier gegeten; was echt super! Gezellige sfeer, heerlijk 5-gangen-menu, vlotte vriendelijke bediening. Top! Komen hier zeker nog eens terug!

26. John vd Burgh

Lekker en gezellig gegeten en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

27. Een mooi restaurant met een goede kaart, heerlijk eten en nette bediening. Een aanrader!

28. Anne de Bruin

29. Heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteitverhouding.