't Zusje en Twin in Uden

1382205189 79
1454471933 89
1475119574 89

1. Cathy Smits

Heerlijk gegeten, bediening perfect! Super avond dankzij de twee toppers Jorrit en Tom!

2. Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Nog steeds mijn favoriete restaurant

3. Verstraten

Dit restaurant steekt echt met kop en schouders boven alles uit. De kwaliteit van het eten is er top en de service en gastvrijheid van het personeel is nog beter.
    Ik wil jullie wederom bedanken voor de geweldig verzorgde avond.

4. fam. van den Elzen

Heerlijk gegeten!! Veel variatie en keus. Goede en vlotte bediening door Yves en ook Madelon is erg spontaan en vrolijk.
    En op het laatst nog een spetterend dessert omdat we 21 jaar getrouwd waren. Echt super leuk.
    Erg leuke avond gehad met ons gezin.

5. Eten was heerlijk en de service was uitmunted. We zijn tot laat gebleven en ook toen het eigenlijk al gesloten was werd er niets gehaast en konden we nog gezellig blijven zitten. Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker.

6. Wij vonden het echt super leuk en bediening Is erg enthioushast en betrokken met de klanten! Onze gastvrouw was jaimy! Erg genoten en lekker gegeten!

7. Rens van den Elzen

Zeer lekker eten en goede service.

8. Mariëlle

Een gezellig restaurant waar je heerlijk tapas kunt eten. Het eten is lekker en personeel is aardig. Ik kom graag terug bij jullie!

9. Een hartstikke mooie en gezellige eetgelegenheid - de formule om middels 'kleine gerechtjes' kennis te kunnen maken met allerlei gerechten is formidabel. Heerlijk gegeten met zeer attent, gastvrije en servicegerichte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Met 14 personen vrijdagavond gegeten. Alles was super, leuk personeel, vooral onze gastheer Yves. Eten was geweldig, geen lange pauzes en genoeg variatie. Wij komen zeker vaker terug. Bedankt voor een geslaagde avond.

11. Heerlijk gegeten. Niet alles was even lekker, maar dat kan mijn smaak zijn geweest.
    Onze gastheer Jorrit heeft er echt voor gezorgd dat we een super avond hadden met z'n allen.
    Restaurant was ook prachtig aangekleed voor kerst.

12. Alex Kleijngeld

13. Tja, wat moet ik vertellen over het zusje Uden. Lof lof lof, heerlijk eten en drinken, snelle en vriendelijke bediening, leuk en ruim restaurant, dit was niet mijn eerste maar zeker ook niet de laatste keer. 1 minpuntje: het reserveren, dit kan je beter op tijd doen daar er anders geen plek meer is.

14. Tijden niet zo lekker gegeten!! Goed bediend en ontvangen door ik meen Rens. Deze man zorgde voor een perfecte avond zonder opdringerige drankverkoop maar op de juiste momenten de juiste aandacht te geven.. Aanrader!

15. Ted Gijsel

Een heerlijke avond genoten bij 't Zusje! Niet alleen het eten is uitstekend, maar zeker ook de bediening. Allemaal ware gastheren en -dames met veel oog voor hun gasten. Onze gastvrouw was Baukje, niets dan lof.

16. Kim & Carmen

Het was erg gezellig. Service was echt top! 😃

17. Heerlijk gegeten, leuk gezellig personeel!

18. Han van Asseldonk

Leuke en gezellige avond gehad, samen met onze gastvrouwe Pinar. De gerechten waren heerlijk en ook de sfeer (in de Twin) is zeer goed.

Bedankt voor de fijne avond!

19. Familie Govers

Onze ervaring was super lekker, gezellig en onze Gastheer Jorrit deed zijn uiterste best om het ons zo gezellig mogelijk te maken. Ook met de kinderen was hij erg begaan. Mijn man vierde zijn 65ste verjaardag en onze kleindochter had dat tegen onze Gastheer Jorrit gezegd en hij zorgde voor een fantastisch dessert met vuurwerk.

Dus wij gaan hier zeker weer gebruik van maken om te reserveren bij 't Zusje Twin in Uden.

20. Perfecte avond gehad, eten erg goed, en meer dan goede en prettige bediening door de gastheer. Een echte aanrader, weet geen punten van verbeteringen.

21. Schoonzusjes de Wit

We hebben afgelopen zaterdag een superfijne avond gehad in 't Zusje in Uden. De lekkere gerechtjes werden door onze attente gastheer Jorrit geserveerd. Een echte aanrader!!!

22. Cookiemonster

Ik vond mijn avondje bij twins super leuk! Leuke bedienden en super voedsel. Nog de groetjes aan Jorrit van cookiemonster.

23. 31-10: Boukje hield 't prima in de gaten. Goede gastvrouw. We hadden nog een afspraak en vroegen daarom gelijk met 't dessert de rekening. Meteen kwam de manager naar ons toe om te vragen of er zaken niet in orde waren, ze maakten zich bezorgd. Dit vonden we erg attent maar dit was absoluut niet het geval. Heel goede service!

24. Wij hebben heerlijk gegeten. Het is een super sfeer, super lekker eten en top service. We hadden gastheer Jorrit en hij was erg vrolijk, gezellig en persoonlijk betrokken. Wij noemden voor de lol ons 1,5 jaar samen zijn en hij zei 'dan krijg je straks sterretjes op je toetje'. Die kregen we niet(helemaal niet erg), maar noemde dit voor de lol op t einde waarna hij, net voor vertrek, toch nog met een mooi bord + sterretjes aan kwam lopen. Super sfeer en service. 1 min puntje .... helaas worden er van die mini flesjes frisdrank geschonken. Als dit verbeterd zou worden zou het echt he le maal top zijn.

25. Kees Ripmeester

26. Weer heer lekker gegeten. Bediening was ook uitstekend. Bedankt Rachel

27. J. Zwakenberg

Voor het eerst kennis gemaakt met dit concept en wat ontzettend leuk! De hele avond een soort van proeverij en nog lekker ook. Met dank aan gastvrouw Demy die onze ervaring er alleen maar mooier op heeft gemaakt.
    Ik zeg; Tijd voor 't Zusje om uit te breiden naar Drenthe!
    Zeker een aanrader als je in de buurt bent en reserveer op tijd.

28. Eliza Ooms

Gisteravond heerlijk gegeten bij 't Zusje en Twin, zeker voor herhaling vatbaar. We hebben naar Uden moeten uitwijken omdat Eindhoven al vol zat. Dat zegt al genoeg toch?! Echt een aanrader en goed verzorgd door onze gastheer: Jorrit.

29. Hele fijne avond gehad heerlijk eten en top bediening!!

30. Frank Merkx

Een avondvullende beleving !! Een aanrader ook voor intieme sfeer.

31. Bea Rovers

Geweldige avond gehad bij t zusje in Uden, t.g.v mijn 50e verjaardag!
    Gezellige sfeer, goede bediening, vriendelijk personeel!
    We hadden kleine kinderen bij, waar ze geweldig mee om gingen!
    Heerlijk eten, volop keuze voor groot en klein!
    Een TOP-Restaurant!

32. NeL Noorlander

Gisteravond gegeten bij 't Zusje en Twin. Zoals altijd weer heerlijk al die verschillende hapjes.
    Met mensen geweest die het nog niet kenden, maar vonden het voor herhaling vatbaar.
    Onder goed gastheerschap van Jorrit (zonder de andere medewerkers te kort te doen).
    Vriendelijk en voorkomend zoals je behandeld wilt worden als gast.
    Kortom een fijn adres voor een avondje uit.

33. Dinsdag 4 oktober heerlijk gegeten bij 't Zusje in Uden.
    Zeer vriendelijk personeel, heel aardige gastheer Jorrit.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

34. Riet en Henk de Vos

We waren 30 Sept.j.l. bij jullie om te eten ter ere van ons 40 jarig huwelijk. Op aanraden van de dochter die ook met haar huwelijk op 29 Juni j.l bij jullie gereserveerd had. Dat was ons goed bevallen, vandaar ook nu bij jullie geweest zijn. Alles goed, nooit lang wachten op n bestelling netjes en vriendelijk door t personeel benaderd, Niks op aan te merken, heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten! TOP!

35. Vrijdag heerlijk gegeten, en een gezellige avond gehad. Rachel had ons geholpen en heeft daar zeker een steentje aan bij gedragen.

36. van der Doelen

Hele leuke avond gehad bij t Zusje! Leuke en spontane bediening, in voor een praatje. Service was goed en snel. Eten zoals altijd super!

37. Autobedrijf Nagel

Teamdag gehad met het personeel, en daarna lekker wezen eten bij 't Zusje. Was weer erg gezellig met heel vriendelijk en kundig personeel. Zoals gewoonlijk was het eten weer van de hoogste kwaliteit!

Volgend jaar hopelijk weer eten bij 't Zusje/Twin (Sjors bedankt).

Team autobedrijf Nagel

38. Prima en heerlijk eten. Altijd een gezellige sfeer en een snelle bediening.

39. Ongelofelijk lekker gegeten. Goede service en het was fijn om een eigen gastheer te hebben. Wij gaan zeker nog een keer terug!

40. We komen zeker nog een keren terug!
    Gastheer Jorrit heeft het uitstekend gedaan!

41. Natalie van Riet

Ontzettend leuke avond gehad en niets is te gek. Onze gastheer Jorrit was in voor plezier. Van een fles water met vis tot aan een toetje "Jorrit's keuze". Wil jij weten wat zijn keuze is, reserveer dan snel...

42. Veronique van Sommeren

Gastvrij ontvangen en vriendelijk bediend door Jorrit en de andere medewerkers. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Bedankt, team VSB

43. Ik heb een gezellige avond gehad. De tapas-gerechten zijn erg lekker. Het personeel is vriendelijk en ze zijn snel bij je.

44. Het is een prima restaurant met vrolijk bediening en heerlijk eten. Vind wel dat de prijs iets aan de hoge kant is.

45. Mooi buitenterras, een eigen leuke en gezellige gastheer (J), een kussen op m'n stoelkruk, vlotte bediening, zelf verzonnen toetje en een borrel na. Niks is teveel, alles is mogelijk. Perfect!

46. Monique vd Velden - Linders

Al tig keer geweest, en nu beloofd eindelijk wat te schrijven.....
    Vanavond weer geweest en altijd gewoon goed anders zouden we er ook niet zo vaak komen ;-)

1 opmerking: in het begin komen ze regelmatig drinken opnemen, later op de avond moet je er zelf om vragen.

47. Uitstekende vriendelijke ontspannen service, heerlijk gegeten.

48. Super lekker gegeten! Gezellige sfeer en goede service van het personeel! Vriendelijk en maakte een gezellig praatje. Zo zie je het niet bij alle restaurants, maar ik vind dat super.

Wij wilden graag buiten zitten maar dat ging niet; uiteindelijk werd het toch voor ons geregeld, echt top! Ik ga er zeker vaker eten.

49. We hebben een erg leuke avond gehad en zijn uitstekend geholpen door een leuke meid die ook de tijd neemt voor een praatje. De tapas smaakten wederom weer heerlijk. We moeten 3 kwartier rijden, maar dat hebben we er graag voor over! Tot snel weer.

50. Heerlijk gegeten.
    Gerechten netjes opgediend.
    Snelle service.
    Geweldige gastheer, Jorrit.
    Top, ga zo door.

51. Familie van Griensven

Heerlijk en gezellig gegeten. Leuke afsluiting van de vakantie.
    Robin en de rest natuurlijk bedankt voor de goede Service.
    Tot de volgende keer.
    Groetjes uit Heesch

52. Keurig geholpen door verschillende mensen van de bediening, allemaal even correct en vriendelijk, top!

Het eten was lekker, maar wel jammer dat er bij elk gerechtje dezelfde blaadjes sla zitten, beetje afwisseling hierin qua aankleding zou leuk zijn.

53. Ik vind het echt top. Zijn heel vriendelijk geholpen door Jorrit. Het gemoedelijke doet t m gewoon. Hou dit vast en wordt niet te groot. Blijf uniek!
    De Aa'tjes

54. Adrie van den Oetelaar

Zijn wezen eten bij 't Zusje in Uden om onze vakantie af te sluiten en hebben heerlijk gegeten. Heb wel een paar aandachtspunten nml. : mijn bakje koffie was hetzelfde formaat als een espresso en we miste wat aardappelgerechten naast frietjes. De sfeer is er lekker ontspannen en goede service waardoor er een georganiseerd restaurant ontstaat.

mvg Adrie.

55. Ik vond het eten echt super lekker, je werd op tijd geholpen en de medewerkers zijn super aardig!

56. We hebben een super leuke en gezellige avond gehad! We zijn goed geholpen door onze leuke en zeer vriendelijke gastheer Jorrit. Omdat mijn zus erg lang moest wachten op een cola kreeg ze een zakje snoep! Ik zeg goed opgelost!👍🏻

57. Claudia Ferbeek-Maasbach

We hebben overheerlijk gegeten en onze gastvrouw Maartje was ook top! De sfeer is heel gezellig en relaxed. Ik vind het echt een super eetgelegenheid. Wij zijn fan!

58. Gezellige sfeer en vriendelijk geholpen door onze gastheer Jorrit. Zeker een aanrader

59. Zeer goed eten, smaakt ook zeer goed. Vriendelijk personeel.

60. Goed eten, gezellige sfeer, maar vooral personeel is top! Vriendelijk, oplettend. Niet opdringerig. Zoals het hoort! Toppie!

61. De 3 L's en T

We hebben een heerlijke avond gehad en genoten van de tapas. Milou alle complimenten voor jou! Ook zeker omdat je extra aandacht had voor het slagen van Lotte. Ze was blij verrast.

62. Familie A. te Best

Gisteren met z'n allen genoten van een heerlijke tapasavond bij 't zusje te Uden. Ondanks brandalarm en 'evacuatie' naar twin konden we dankzij de inzet en stressbestendigheid van het personeel een uur later onze tapasavond toch vervolgen. Iedereen kreeg als tegemoetkoming de drank gratis. Prima toch!!

63. Elle van Eldijk

Een top avond gehad ontdanks de storing was alles goed opgelost. Gezellig personeel en ondanks de hoge stress deden ze kei hun best, vooral speedy ging als een speer met z'n 13381 stappen binnen twee uurtjes. Als enige tip meer toetjes voor lactose vrije personen (en de lactose vrije sjoom eraf dat is gewoon sinaasappelsap) hahahah

64. Peter en nollie

Vanaf de binnenkomst tot het einde goed en zeer gastvriendelijk behandeld. Nette zaak, zeer goed eten, alles lekker vers, geen straf, voor herhaling vatbaar 😃

65. David moe

Great food and service. Really enjoyed the wine, beer and food. A little on the expensive side, but it is good for special occasions and to impress.

66. Ondanks dat mijn broer en schoonzus niet mee konden, zijn we toch met z'n vieren bij 't Zusje in Uden geweest. Het restaurant zag er gezellig uit. We zaten heel leuk, en de bediening van Jorrit was goed verzorgd. We hebben heerlijk gegeten. Pauzes tussendoor waren net genoeg, zodat je weer ergens zin in kreeg. Voor herhaling vatbaar. Toppie

67. Wij zijn vrijdagavond gaan eten bij 't Zusje. Het ontvangst was al goed en de rest van de avond ook. Het is er mooi aangekleed en het eten is super. De tekst en uitleg hoe het werkt is duidelijk dit kan niet mis gaan. Jorrit was onze gastheer en hij deed het perfect. Gezellig tijd voor een praatje goed advies helemaal top. Het eten was heerlijk niets wat minder was het was allemaal heerlijk. Wij hebben genoten van een mooie gezellige sfeervolle avond.

Wij komen terug hoe dan ook.

68. Ik ben gisteren bij 't Zusje in Uden wezen eten. En ik kan niks anders zeggen als..... Wat een top sfeer hangt daar. Het personeel is super vriendelijk en niks is teveel voor ze. Het eten is ook mega lekker en goed bereid. Alles klopt, de smaken bij elkaar per gerechtje. Hoe het gepresenteerd wordt. Super top.

Ik vierde er gisteren mijn verjaardag en kreeg van Jorrit (die daar werkt) een verrassings-toetje met vuurwerk. Wat dan weer werd geserveerd door de zoon van mijn vriendin. Want die had Jorrit speciaal even uit de keuken gehaald.

Dit restaurant is echt een super aanrader en ik ga zeer zeker vaker terug. Om weer een avondje volop te genieten.

69. Lekker gegeten, aangename sfeer en prima geholpen door Jorrit.

70. E van Boekel

Onze gastheer was Jorrit en was erg vriendelijk, het eten was super lekker. We hadden twee jarige bij ons en we werden verrast op het laatst met vuurwerk. Er werd zelfs voor hun gezongen. We komen zeker nog een keertje terug.

71. Sharon notten

Echt heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel.

72. Van de week heerlijk gegeten. Alle gerechten zijn erg lekker en hebben veel smaak.
    Personeel vriendelijk en erg service gericht.

Top avond.

73. Heerlijk gegeten met oma van 87, die genoten heeft van de kleine hapjes speciaal voor haar! Petje af voor het vriendelijke personeel. Met name voor Suze die er door haar gastvrijheid een extraatje toe voegt aan een gezellige avond.

74. Gisteren wederom wezen genieten bij 't Zusje. Een Groot compliment aan onze gastheer Robin, welke zorgde dat het ons aan niets ontbrak en met zijn gezellige vrolijke praatjes bij heeft gedragen aan een geslaagde avond.

75. Bianca Hermens

Super fijne avond gehad en erg lekker gegeten bij 't zusje Uden. Personeel was erg attent en vriendelijk. Zeker een aanrader en voor ons een adres om vaker te bezoeken.

76. Afgelopen donderdagavond voor het eerst tapas gegeten bij 't Zusje in Uden en dit is uitstekend bevallen. Prachtige locatie en inrichting (2 verdiepingen met flink ruimte tussen de tafels). Uitstekende bediening met voor onze tafel gastheer Jorrit als stralend middelpunt. Houdt wel van een geintje maar blijft correct en heeft ons een leuk avondje uit bezorgd. Viel op dat de bediening overall erg vriendelijk en enthousiast was. Draagt zeker bij aan de sfeer. De gerechten op de tapas kaart (inclusief aparte vegetarische kaart) smaakten heerlijk. Hebben natuurlijk nog niet alles kunnen proeven maar komen zeker nog een keer terug.

77. Het eten was heerlijk! De service door Jorrit was super goed! Heel enthousiast...

78. Vanavond heerlijk gegeten en gedronken bij 't Zusje in Uden. Uitstekende avond gehad! Complimenten voor onze gastheer van vanavond: Jorrit, we zijn niets te kort gekomen. Warm verwelkomd en hij was erg gezellig. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

79. C.v.d.B

80. Eerste keer op deze locatie gegeten gisteravond. In Cuijk waren we al bekend, maar ook hier alles prima! Eten, service (zeer vriendelijke dames) en sfeer helemaal goed. Alles was lekker, wachttijden nooit heel lang. Hier komen we zeker nog eens terug!

81. Eindelijk, gisteravond hebben we weer "over"heerlijk bij "t Zusje" gegeten! Lang geleden gereserveerd om een tafeltje te kunnen krijgen, maar het lange wachten was weer de moeite waard!! Heerlijke tapas, fijne sfeer, goede bediening en complimenten voor Demy, de nieuwe serveerster!! Bedankt en tot snel!!
    Groetjes I&B

82. Patrik en Ilse

Al vaak goede verhalen gehoord en nu eindelijk eens zelf ervaren. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

83. Dirk en Yvonne

Wij hebben gisteravond lekker gegeten en gedronken bij 't zusje in Uden. De ontvangst door Jorrit was gastvrij en we kregen een gezellig plekje boven in het restaurant. Ook de dames en heren in de bediening waren erg spontaan tijdens het brengen van de lekkernijen. Er werd nog even een tafellampje geregeld omdat we de kaartjes om in te vullen niet goed konden lezen. Kortom een gezellige avond gehad.
    Tot de volgende keer!

84. Rik van den Berg

We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Het eten en 't drinken was meer dan prima binnen te houden. Het smaakt allemaal goed.
    De sfeer die er hangt is, mijn insziens, altijd prettig en gezellig. Zeker boven.
    De service, verzorgd door gastheer Jorrit, was meer dan uitstekend. Hij herkende me van de vorige keer. Hij gebruikte gepaste humor die de sfeer en gezelligheid aan tafel ten goede kwam. Hij speelde perfect in op onze behoeftes als klant. Kortom: prachtige vent.

85. Onze ober Jorrit (alias 'De Baas') heeft ons een super gezellige avond bezorgd. Jammer genoeg geen telefoonnummer op t laatst, maar we zijn er zaterdag weer ;)

86. francien verkuijlen

Goedemorgen, wij hadden een super goede gastheer Jorrit, gezellig humor, netjes aanpassingsvermogen, houd van een geintje en zeer correct. De fijne bediening en lekker eten zorgen dat we binnenkort weer terug komen.

Enthousiaste bediening bij jullie en het zeer lekkere eten is een zeer sterke kant van jullie onderneming. Ga zo door. Knap dat al het personeel zo goed is. Jorrit heeft een dikke 9.5 verdiend, 10 mag ook. Niets negatief. Locatie Uden St Oedenrode en Venray hebben we meerdere malen bezocht.

Gr Francien Verkuijlen.

P.s over ongeveer een maand hebben we weer een reservering bij jullie. Op 23 jan, mijn verjaardag, waren in St Oedenrode.

87. Gezellige avond met de familie en goede gastheer Eve en gastvrouw Jaimy

88. We hebben heerlijk en sfeervol gegeten. Een zeer goede kok, heerlijke gerechten. Onze gastheer "Jorrit" heeft ons fantastisch en zeer vriendelijk verzorgd, samen met de bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    Rudi en Dorethé Overvliet

89. Remi Lucassen

Zittend in een rustige gezellige sfeer maakten we kennis met het concept binnen het restaurant 't zusje. De wijze van bestellen d.m.v. een aanvinklijst werkt perfect en snel. Je hebt rustig de tijd om de gerechten te kiezen die je lekker lijken zonder de druk van een ober die staat te wachten. Hierdoor kun je gezellig overleggen wat en waarom en blijf je in gesprek ook als de bestelling wordt gehaald. Menig restaurant heeft zijn lekkere specialiteiten en mindere gerechten die er standaard op moeten staan. In dit geval zijn echt ALLE gerechten die we hebben besteld heerlijk geweest. De bediening was correct, vriendelijk, gezellig en snel. Het was een heerlijke avond en al moesten we er even voor rijden, We gaan zeker terug want het is echt de moeite waard. Jorrit, hartelijk bedankt.

90. Mike Claassen

Het was weer een waar genot om hier met een goed gezelschap in een mooie ambiance met geweldig personeel die voor een perfecte service en heerlijke tappas verzorgde te mogen en zijn. Met name Suze erg bedankt.

91. Erg lekker gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Goed verzorgd door Suuz!

92. Goede en vriendelijke bediening, af en toe iets te lang wachten. De inrichting is erg sfeervol. De tapas gerechten zijn erg lekker. Kortom, prima restaurant met een redelijke prijs.

93. Wederom hele geslaagde avond gehad met dank aan gastheer Jorrit! Vlot tempo en vooral heel lekker eten. Leuk personeel. Echt aan te raden.

94. Gezellige avond gehad met heerlijk eten! Daarnaast zijn we door Lisa op een fijne en aardige manier geholpen, goede bediening dus!

95. Verhallen

Leuk tapasrestaurant met een leuk sfeertje en lekker eten.

96. Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken bij 't zusje in Uden. De bediening door Stan en Lisa was gastvrij en gezellig. In vergelijking met de andere locaties vinden wij het eten bij 't zusje in Uden nog steeds het lekkerste! Tot de volgende keer!

97. 1ste zusje ervaring was in Uden bij het twin restaurant. Het was heel lekker, ruime keuze in luxe gerechten. We gaan zeker nog een ander zusje filiaal bezoeken. De servicve en inrichting zijn ook super. Een aanrader.

98. Gisteravond met ons gezin heerlijk gegeten bij Zusje. Sfeervol ingericht restaurant (zeker nu tijdens de feestdagen). Service was top. Grote dank aan onze gastheer. Wij komen snel weer een keertje terug.

99. Gisteravond met 4 vriendinnen heerlijk tapas gegeten. We werden netjes ontvangen. Leuke zaak met een gezellige sfeer. Onze gastheer heeft ons top bediend. We komen hier zeker nog een keer terug!

100. Anita van Leuken

Het eten was zeer goed, ook een gezellig sfeer, mede dankzij onze gastheer Jorrit

101. Op zaterdagavond zijn we met moeder gaan eten bij Twins. We waren met z'n achten en kregen een tafeltje in de hoek van het restaurant. Jorrit was onze gastheer en dat deed hij met verve. We hebben lekker gegeten en bovenal was het gezellig. Een gelegenheid waar we zeker nog eens terug willen komen.
    (Omdat we hadden gehoord dat het binnen schaars verlicht is, hadden we een mini zaklampje meegenomen, zodat we de kaart zouden kunnen lezen. Jorrit merkte dit op en kwam ons te hulp met 2 fraaie tafellampjes. Zo konden we gelukkig toch nog lezen wat er allemaal op de kaart stond. Tja... 50-plussers hè ;-) )

102. Het was heerlijk weer en plus punten voor medewerker Jorrit, hij is vriendelijk, heel gastvrij en hij heeft erg goed voor ons gezorgd!!

Het was weer top!

103. Hebben zondagavond met vrienden heerlijk tapas gegeten. Wat een leuke zaak en en een gezellige sfeer. Allemaal jonge mensen in de bediening , alles verloopt vlot. Iedereen attent en een dikke duim voor onze gastheer Jorrit.

104. Super gezellige avond gehad met lekkere tapas en uitstekende bediening van Jorrit! Ga zo door.

105. Een leuke avond gehad bij het Zusje, goede bediening. Bedankt Soheib en Jorrit. En het eten was top!

106. Rikie Willems-Kapl

31 Okt. Wij hebben met 26 personen heerlijk gegeten. Ik heb mijn 60ste verjaardag hier mogen vieren. Dank voor de gezelligheid en de goede zorgen. Gr Rikie en Piet.

107. Janine Ruijs

Geweldige service! En super lekker eten! Wij waren hier voor de eerste keer, maar komen zeker terug! En een extra groot compliment voor onze gastheer Jorrit.

108. Joke van Velp

Op aanraden van onze dochter (ter ere van haar verjaardag) hier gegeten. Waren zelf nooit eerder in een vestging van het Zusje geweest. We hebben geweldig gegeten in een gezellige entourage. Een uitgebreide menukaart en voor elk wat wils (vooral de Bastogneparfait was verrukkelijk!). We komen zeker op korte termijn terug en zullen dit bij iedereen (die het nog niet kent) aanbevelen. De bediening was prima (zijn o.a. geholpen door Yara). Veel gegeten voor een aantrekkelijke prijs!

109. Dit is voor ons de eerste keer dat wij in een tapas restaurant hebben gegeten. De locatie was perfect en wij hebben met 6 personen van 18.30 u tot 23.00 u heel
    relax en heerlijk gegeten. De gerechten waren echt heel smaakvol.

Onze gastvrouw Narlini was heel vriendelijk, heel attent en vooral veel aandacht voor de klant. Ook de gerechten werden correct geserveerd.

Wij komen zeker nog een keer terug.

110. Heerlijk relaxed gegeten met vier personen in sfeervol restaurant. Zo sfeervol dat je de menukaart ( 50+) bijna niet kon lezen. Dit werd snel opgelost door een mooi lichtje om bij te schijnen. De gastheer Jorrit was uiterst vriendelijk en behulpzaam. We hebben uitgebreid kunnen tafelen met de heerlijkste gerechten die snel op tafel stonden. Gezien het aantal consumpties (wijn) zou het redelijker zijn om het water niet te rekenen. Wij komen binnenkort terug en hopen dat we deze ervaring dan met anderen mogen delen.

111. Gegeten in restaurant Twins, een mooie locatie, nette vlotte bediening. De gerechtjes zijn smaakvol, er is aandacht besteed aan het opmaken van de gerechten op het bordje. Zeer ruime keuze. Kwaliteit/prijsverhouding gerechten is goed. Prijs van drank is aan de hoge kant, flesje water, alcoholvrij bier, jammer. Overigens zeer tevreden, een aanrader!

112. Frank Vd velde

Geweldige ambiance, erg lekker eten en Milou en Jara bijzonder vriendelijke en leuke gastvrouwen! Echt een aanrader waar prijs- en kwaliteitsverhouding super is!

113. Super lekker gegeten en erg vriendelijk geholpen door Jamie! Wij komen zeker nog eens terug!

114. Heerlijk gegeten!! Bediening was erg vriendelijk en aardig. Annelou heeft ons een gezellige avond bezorgd :)

115. Vorige week voor het eerst wezen eten bij 't Zusje in Uden, daar werden we zeer vriendelijk ontvangen door onze gastvrouw Romie. Een zeer vlotte en nette bediening door alle personeelsleden, maar in het bijzonder door Romie. Het eten is van goede kwaliteit en ook nog eens snel op tafel, zodat je niet lang hoeft te wachten op je bestelling. Het personeel is zeer alert en je glas blijft dan ook niet lang leeg. Verder heerst er een gemoedelijke sfeer en alles ziet er schoon uit (niet geheel onbelangrijk: toiletten zijn schoon). Al met al een aanrader en we komen binnenkort zeker nog een keer terug. We kunnen gemakkelijk dichter bij huis gaan eten, maar voor de prijs/kwaliteit en fijne sfeer stappen we wel even in de auto, dit hebben we er graag voor over. Nogmaals complimenten voor het gehele team van 't Zusje Uden. Tot gauw... groetjes Maio & Marijke uit Wijchen.

116. Renè en Danielle

Wij zijn afgelopen zaterdag met vrienden geweest, wij hebben een gezellige avond gehad en goed gegeten. Jamie heeft ons super bediend die avond.

117. Gisteren weer een heerlijke avond met vrienden gehad bij 't Zusje in Uden. Het eten, de sfeer, bediening waren weer perfect zoals gewoonlijk. En wat een leuk personeel. Deze avond was Jamie onze gastvrouw. Wat een leuke, gezellige, spontane meid!! Ze heeft ons de hele avond prima bediend en kwam op z'n tijd vragen of alles in orde was. Door haar werd de avond nog leuker dan ie al was. Top!! Bedankt voor de leuke avond!!

1 minpuntje: Ik had de app geinstalleerd en aangezet en tot bijna het einde van de avond, mijn telefoon bewust niet gebruikt. Toen ik uit ging checken op de app stonden er alleen de 100 punten van inchecken op en verder niets. Terwijl er aan werd gegeven dat er na iedere 5 minuten steeds 5 punten bij zouden komen.

118. Thea Peeters,

Prettige avond gehad. Leuke ontvangst. Heerlijk gegeten. Bediening was perfect. Netjes en heel vriendelijk.

Mooie avond gehad, bedankt!

119. Bets Jansen

Wij hebben (5 personen) weer geweldie genoten van het heerlijke eten bij Twins in Uden. We zijn uitstekend bediend door gastvrouw Lieke.

120. Tijdens onze trouwdag gezellig samen wezen eten bij 't Zusje, erg lekker, weer als vanouds. We gaan er altijd graag naar toe, zeker omdat het personeel daar ook zo gezellig en behulpzaam is. Ook de nieuwe eigenaars van Zaltbommel waren er.. om in te werken. Een erg lieve gastvrouw gaat het zeker maken!!! En dan Anke, wat een schatje is het toch ook hé... ff gezellig komen kletsen en zorgen dat alles op rolletjes loopt. Jammer dat het toppertje Stan er niet was... tja school gaat voor.

121. We hebben een hele gezellige avond gehad met Suze als serveerster. Leuke, gezellige meid!

De tapas waren ook weer verrukkelijk. Alles kwam lekker vlot achter elkaar en we hebben lekker op ons gemak kunnen tafelen.

122. Heerlijk gegeten, goede bediening en erg vriendelijk personeel. Sfeer erg prettig! Gezellige inrichting van restaurant Twin. We komen zeker nog eens terug!

123. Het eten was goed en het liep vlot door. De sfeer was soms wat onrustig omdat het vrij druk was maar verder ook goed. De service ging vrij snel en ze waren erg vriendelijk. De prijs kwaliteit was prima, alleen de drankjes waren aan de prijzige kant.
    We hebben ook de app geprobeerd, maar deze was nog niet helemaal in orde. De timer liep niet altijd door, waardoor je geen punten kreeg en het opnieuw moest opstarten.Ook was mijn batterij aan het einde van de avond leeg en toen ik kwam nog 75%. Dit is zeker een nadeel en daardoor heb ik de app eerder af moeten sluiten.

124. We hebben vanavond ter ere van ons gouden huwelijksfeest met veertien personen gegeten bij 't Zusje in Uden. Niets dan complimenten voor het eten en de vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

Bedankt gastheer Frenk, we komen graag nog een keer terug

125. Afgelopen zaterdagavond (weer) een topavond gehad. Niet alleen was het eten zoals altijd erg lekker, ook zorgde onze gastheer Frenk ervoor dat onze avond nóg leuker werd. Aanrader!

126. Frenk Nagel en z'n collega's willen wij hartelijk bedanken voor een super mooie avond afgelopen zaterdag 19 september. Wat was het geweldig hoe jij onze avond hebt verzorgd. Super. Wij hebben het gisteren nog wel honderd keer tegen elkaar gezegd. Waren met z'n elven en kwamen echt niks tekort. Misschien sommige zelfs teveel😜. Complimenten. Wat kun jij mooi omgaan met je gasten. Wij zeggen het voort. Anita.

127. C. Geurtjens

Het was erg gezellig met Jamie de serveerster! Het eten was ook top! Sfeer moet je natuurlijk een beetje zelf maken, maar we zaten erg gezellig. Ook al hadden we heel laat pas gereserveerd.

128. Dit was onze eerste ervaring met 't Zusje in Uden. We waren een paar dagen in een hotel in de buurt en van te voren al geboekt bij dit restaurant.

Ik ben een groot liefhebber van tapas in al zijn vormen, maar het liefst echt Spaans. De van tevoren bekeken menukaart liet zien dat dit er niet echt Spaans uitzag maar wél heel verrassend en aantrekkelijk, we hadden er echt zin in.

Keurig ontvangen bij binnenkomst en boven naar ons plekje gebracht. Lekker drankje besteld en daar was onze gastvrouw voor de avond Jamie, even de bedoeling uitgelegd en de eerste bestelling gedaan, dát viel in de smaak. Jamie had snel door dat er een bestelbriefje klaar stond de hele avond en de levering van deze bestelling ging steeds erg snel (niet té).

De gerechtjes waren allemaal heerlijk en voldeden volledig aan onze verwachting. De toetjes waren verrukkelijk en we wilden wel maar konden niet meer op.

Voor ons een zeer geslaagde avond met een ruime keuze en heerlijke gerechtjes en toetjes. Jamie, bedankt voor je uitstekende gastvrijheid en gezellige bediening. Als de koks in Zaltbommel tegenvallen komen we weer bij jou hoor :-)

129. Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.

Ik had van te voren aangegeven dat ik glutenvrij en lactosevrij moest eten. Dat gaf even verwarring maar werd opgelost door op een aparte glutenvrije kaart met pen de lactose-vrije gerechten te omcirkelen. Zo kon ik toch genieten van aardig wat gerechten! Ook werd er glutenvrij brood geserveerd!

Al mijn gerechten waren goed bereid en heerlijk! Mijn collega's willen graag 1 tip geven: het bladerdeeg schuitje bij de aardbeien mag of weggelaten worden, of vervangen worden door een knapperig koekje.

Tot een volgende keer!

130. Fouad Assouab

1 punt
  131. Annij van Zolgen

Wij zijn met 4 zussen geweest, erg lekker gegeten. Wij werden geholpen door Jamie, een schat van een meid.

Heel erg bedankt. Het was onze eerste keer, wij komen zeker een keer terug en zullen het zeker iedereen aanraden.

132. Mark en desiree

Echt heerlijk gegeten. Wij werden geholpen door Jamie, wat een top meid! Heel erg bedankt voor de super goede zorgen. Wij komen vaker!

133. van den Bosch

Zaterdagavond met een groep meiden voor vrijgezellenfeest bij 't Zusje wezen eten. Ik ben al meerdere malen bij jullie en jullie collega Zusjes wezen eten. Maar de rest van het gezelschap heeft ook genoten en lekker gegeten. Ze waren allemaal enthousiast.

134. Evi de kadt

Onze serveerster Annelou was super vriendelijk en zorgde er voor dat wij de hele avond niet zonder drinken zaten. We kwamen niets te kort. Een top avondje.

135. Frans en Emmie van Oorschot

Gisteravond een gezellige sfeervolle avond gehad. Eten was perfect en werden supergoed bediend door Alliena en Jamie. Zeker voor herhaling vatbaar.

136. We hebben gisteravond héérlijk gegeten bij 't Zusje in Uden. Reuze gezellig gezeten, de gerechten waren met zorg bereid en werden mooi geserveerd en smaakten uitstekend. Onze gastvrouw Jamie zorgde er voor dat wij niets te kort kwamen en zorgde bovendien voor een hartelijke sfeer. Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan.

137. Heerlijk gegeten. Leuke bediening van Annelou. Zeer aan te bevelen. Was jammer dat we niet konden betalen met Visa kaart.

138. Suus en Frank

In één woord genoten! Van het eten, complimenten voor het team in de keuken maar ook zeker de complimenten voor het bedienend personeel dat er zichtbaar plezier in had. Hadden een tafeltje voor twee gereserveerd en zaten gezellig midden in de zaak en hebben toch genoten van de privacy die dit plekje bood. Ik kan het iedereen die een gezellige avond zoekt aanraden om hier eens een tafeltje te boeken.

139. Marjan van de langenberg

Voor de eerste keer hier tapas gegeten, het was heerlijk!
    De bediening was ook goed en zeer vriendelijk!

140. Gisteren heerlijk gegeten bij Twin!
    Super goede en leuke bediening: Jaimy & Sophie.

Bedankt voor alles en wij komen zeker snel weer terug.

141. familie Janssen

Heerlijk gegeten met z'n tweetjes. Gerechten zijn erg lekker en er is voldoende keuze. Gaan snel weer terug. Bediening was erg gezellig en goed. Bedankt Jamie voor de goede service.

142. Goed restaurant. Vriendelijk personeel. Lekker eten.

143. Leo von Gahlen

144. Top tent. Onbeperkt tapas voor een vast bedrag. Kwaliteit is erg goed! Wel erg drukke zaak. Hartelijke bediening ook. Concept is ook werelds.

145. Op zondag met 7 personen gegeten. We hebben leker gegeten. Kleine aanpassingen aan een gerechtje was ook mogelijk.

146. Gezellig en lekker gegeten. Prima bediening die in een goed systeem werkt. Zeker de moeite waard.

147. Super lekker en gezellig gegeten. De bediening was goed. Zeker voor herhaling vatbaar!

148. Heerlijk gegeten met prima bediening door Kevin en Djessy!

149. Lekker gegeten. Gezellige sfeer en goede bediening.

150. Lynn 10 punten

Heerlijk en gezellig

151. Voor het eerst deze Brasserie bezocht. De eerste indruk was gelijk goed. Ordentelijk, sfeervol en proper.

Het mooie was dat we hadden gereserveerd en dat ondanks dat we een tafel voor binnen hadden, we gewoon lekker buiten konden zitten. Men schijnt daar rekening mee te houden. Ik als roker kan dat zeker waarderen.

Samen met mijn vriendin had ik het tapas menu. Prima kaart, eenvoudige en smaakvolle hapjes en het was ruim voldoende. Het leuke is dat je zelf kan bestellen en dit aan de prikker kan hangen. Heel handig en snel.

Ik ga zeker nog terugkomen en Jamie bedankt voor de leuke avond!

152. Erg gezellige avond gehad met lekker eten. Op het eind van de avond gaf ik aan dat we een jarige hadden en er werd nog even door het personeel een toetje met vuurwerk gemaakt voor de jarige. Echt erg leuk. Zeker voor herhaling vatbaar.

153. Strijbosch

Lekker gegeten. Prima sfeer. Goede service. Kortom leuke avond gehad.

154. Peter Noijen

Zeer goed en compleet. Voor herhaling vatbaar 😊😊

155. Wij zijn al regelmatig wezen eten zowel bij het Zusje als de Twin en zijn dik tevreden. Het eten is erg lekker en gevarieerd. De bediening allemaal erg vriendelijk. Zeker Kyra heeft ons erg leuk geholpen bij het Zusje.

156. Gisteren weer heerlijk gegeten bij 't zusje. De gerechten waren goed van smaak en de jongen die ons bediende was erg attent, vriendelijk en vlot. We hadden boven een rustig en gezellig plekje. Alle complimenten voor 't zusje. We komen zeker weer terug!

157. Rieky Verheijen

6 mei j.l.heb ik samen met mijn vriendin Mariska ons eerste vriendinnen jubileum gevierd met een hele gezellige avond in de Twins. Wij hebben niets dan lof over de service en het heerlijke eten, maar graag willen wij jullie er op attent maken, bij aankomst om 18:15 kregen wij het idee dat de Twins niet open waren want wij vonden de entree niet erg uitnodigend, alles zag er donker uit, is het misschien een idee om een bord buiten te zetten met welkom erop of leuke aanbiedingen of een paar leuke vrolijke plantenbakken?
    Het weer werkte die avond ook niet mee, het waaide hard en het was schemer. Wel toen wij voldaan om 22:30 naar buiten kwamen zagen wij wel de lampen branden, maar toch misten wij de uitstraling! Hopelijk kunnen jullie er iets mee! En het heeft zeker geen invloed of wij in de toekomst nog eens komen genieten!
    Groeten Rieky en Mariska.

158. Gisteren erg prettig geholpen door een jongen met wat langer haar bij Twins. We hadden (helaas) maar 1,5 uur de tijd om te eten. De jongen vertelde dat we daarom 3 gerechtjes mochten bestellen in plaats van 2. Hierdoor hebben we uiteindelijk genoeg gegeten. De briefjes gingen namelijk snel mee naar de keuken. Wat we ook erg op prijs stelden was dat gedurende de avond nogmaals gevraagd werd of we het gingen halen met de tijd.

Al het personeel bedankt voor de avond! We komen graag een keer terug en dan blijven we wel heel de avond ;)

159. Willemien

Opzoek naar een gezellige avond werd me 't zusje en twin aangeraden, en het was super! Gezellige sfeer, aardige bediening, lekker eten en ook gluten vrij! Het gluten vrije brood was fantastisch! Wij komen zeker terug!

160. Marie-José van de Wijdeven

Al vele malen gegeten bij 'T Zusje in Uden en het is elke keer weer een feest. Ontzettend lekker eten, gevarieerde kaart, gezellige sfeer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

161. Lekker gegeten, bediening was snel, netjes en personeel vriendelijk. Wat wil een mens nog meer.

162. Raymond Lintjer

Wederom een hele gezellige avond gehad, lekker gegeten en gedronken, voor iedereen wat wils en zeker weer voor herhaling vatbaar. Zou zeker vaker willen gaan weer maar jammer dat je zo ver van tevoren moet reserveren maar dat zegt aan de andere kant ook wel weer genoeg natuurlijk, er zijn gewoon geen nadelen te vinden hier.

163. Met collega's bij het 't Zusje in Uden geweest. Lekker gegeten. Bijna alle tapas waren lekker. Sfeer was ook goed. Bediening was wel goed. Wel wat dingen vergeten e.d. maar niet heel storend.

164. Gister bij t zusje in Uden geweest. Wat een topavond gehad zeg! Het eten was super! Alles van de kaart was lekker!! Naast het lekkere eten vinden wij goede service heel belangrijk. Nou heel wat restaurants kunnen een voorbeeld nemen aan de service van t zusje in Uden. De service was top! We zijn super goed geholpen door Gys en Ryan, wat een top gasten zeg. Hier gaan we zeker vaker naar toe! Echt een aanrader.

165. Jeanette

Lekker gegeten, in sfeervol resaurant! Gemoedelijk bediend door Milou!

166. Familie Tommel

Het is echt super eten bij 't Zusje! We rijden er graag een stukje voor om. We zijn bij best wat restaurants geweest maar dit is toch echt wel een flinke stap beter dan de rest! En dat voor praktisch dezelfde prijs! Er valt veel te kiezen en alles smaakt even goed. De bediening is ook perfect, vriendelijk, alert. Kortom een aanrader voor een gezellige avond tafelen voor met z'n 2 of met het hele gezin!

167. Van den Akker

In tegenstelling tot 't Zusje in Venray hebben we hier in Uden een top avond gehad. De bediening (Joost) hield onze tafel goed in de gaten en was erg vriendelijk. We komen graag een keer terug naar Uden.

168. Verhofstadt

Alles was perfect! Kaart veranderd met het seizoen mee, dat is zeer goed! Dit was de derde keer maar zeker niet de laatste!

169. Frans Keijzers

Vorige week met 8 personen gegeten bij 't Zusje Twin, super avond gehad. De bediening en het eten waren super. Echte aanrader, wij komen er zeker terug!

170. A. Grooten

Erg lekker, heel goede formule, er wordt niet gebrast, leuke sfeer, goed personeel dat attent maar niet overdreven reageert.

171. Heerlijk gegeten, goede bediening! Genoten van een heerlijke avond!

172. Mijn zusje (echt waar) attendeerde mij op dit mooie restaurant. Ze heeft niets teveel gezegd! Prachtige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten! Ik heb al veel en vaak tapas gegeten, maar van deze menukeuze word ik echt enthousiast! Tot ziens!

173. Wij komen hier regelmatig, ik vind het echt heerlijk. Ook de sfeer en de bieding is goed! Ik kom weer graag terug en neem graag mijn vriendinnen mee om hun ook kennis te laten maken met 'T Zusje.

174. lonneke logtens

Prima en gezellige avond met heerlijk eten. Ook voor de kinderen een leuk concept. Zelf kiezen en kleine hapjes.

175. Wat heb ik genoten met mijn collega's bij Twins! Heerlijk gegeten en veel gelachen. Keurige bediening. Erg mooie en gezellige zaal. Ben er al verschillende keren geweest en het is echt een aanrader om daar naar toe te gaan. Kijk weer uit naar een volgend etentje bij Twins in Uden!

176. Fam jozephzoon

Heerlijk gegeten en uitstekende service. Wij komen zeker terug.

177. Gezellig met de kinderen, maar echt lekker uiteten is dit niet voor mij. Veel gerechten een beetje smakeloos.

178. Wij zijn eergisteren met de collega"s gaan eten bij 't zusje. Komen uit Veldhoven, dus dachten; wel een eindje rijden om te gaan eten. Het was het meer dan waard, echt super lekker gegeten. Hele uitgebreide keuze, geweldige bediening en alles gaat ondanks de drukte erg vlot. We komen zeker nog eens terug, maar hopen eigenlijk dat jullie snel een restaurant in Eindhoven openen!!!

179. Huub en Annie van Vught

Paar weken terug op een zondag bij het zusje wezen eten in uden. Was heel gezellig (ligt natuurlijk ook in welk gezelschap je bevind) maar vooral de bediening en eten waren voor ons heel er goed. Zullen er zeker nog eens terug komen. Prijs/kwaliteit kan ik niets over zeggen, we waren uitgenodigd. Kwaliteit was voor ons buiten verwachting.

180. gerry van de ven

Afgelopen zondag wezen eten met 9 pers. Een geweldige sfeer, bij binnenkomst ben je al meteen aan het genieten, prachtig. De tapas hapjes waren stuk voor stuk heerlijk en die mening deelde iedereen uit de groep. Personeel vriendelijk en vlot. Echt een aanrader voor een avond gezellig uit eten. Super. Dank je wel.

181. Afgelopen zaterdag voor de eerste keer kennis gemaakt met het fenomeen 't Zusje. Na vele positieve verhalen waren de verwachtingen natuurlijk erg hoog. We zaten bij Twin. Gezellige ronde tafel, alleen vrij donker om de menukaart te lezen. We hebben er zeker lekker gegeten, maar niet echt heel speciaal in vergelijking met andere tapas-restaurants.

182. Na een zeer positieve ervaring bij 't Zusje in Oudenbosch zijn we gisterenavond, met zijn vieren bij 't Zusje in Uden gaan eten. Direct bij binnenkomst voelden we een huiselijke sfeer en werden we warm en vriendelijk ontvangen.
    We hebben een tafel gekregen op de 1e verdieping waar we verwelkomd werden door een vriendelijke jongen die de rest van de avond onze gastheer was. Deze taak heeft hij uitgevoerd op een zeer professionele manier.
    We hebben deze avond veel van de gerechten, welke op de kaart stonden, geproefd en daardoor een goede indruk gekregen van de kwaliteit van de ingrdiënten en de keukenbrigade. Elk gerecht had een eigen, verfijnde smaak en werd door alle tafelgenoten zeer gewaardeerd.
    Kortom: we hebben deze avond heerlijk gegeten in een leuke ambiance met een uitstekende bediening. Complimenten!

183. Maandag 2 februari met vriendinnen wezen eten bij 't zusje! Wat was het weer ontzettend lekker in Uden in vergelijking met andere zusjes. De bediening met name Frenk is ontzettend betrokken bij zijn gasten en zorgt voor een prettige sfeer!! Helemaal top :)

184. Op 24 januari met 10 man gegeten bij 't Zusje. Leuke ontvangst, correcte bediening, heerlijk gegeten. Zeer uitgebreide keus. Kleine foutjes werden snel hersteld. Enige minpuntje was de beperkte armruimte. Je moest echt met je ellebogen tegen je lichaam aan eten. Dat is niet erg comfortabel. Verder prima restaurant. Aanrader!!

185. Ruud van Dartel

Belofte maakt schuld, dus bij deze Joanie!!
    Voor de zoveelste keer hier met een vast terugkerend gezellig gezelschap overheerlijk gegeten en gedronken! Juist de herkenbaarheid van de gerechten zoals de overheerlijke carpaccio en tomatensoep maakt dit restaurant tot een van mijn favorieten. De vriendelijke en leuke bediening is voor ons de slagroom op de pudding!Tot binnenkort!

186. Fam vd Heuvel

Op 18 januari waren we met de hele familie wezen uiteten bij 't Zusje. Dit was heel goed bevallen. Zelfs op het laatste moment kon er nog een fonteintje met chocolade tekst gemaakt worden, wat er heel mooi uit zag.
    Er is voor iedereen wat lekkers, omdat niet iedereen alles lust. Dit was allemaal heerlijk klaar gemaakt.

De bediening was ook super aardig en je kon merken dat ze hard werkten.

Zeker een aanrader en we komen zeker terug!

187. Kom er al geruime tijd, helaas zie ik de kwaliteit langzaamaan achteruit gaan. De gerechten worden eenvoudiger en de kwaliteit van de producten minder. Gelukkig blijft de sfeer geweldig en steken ze nog steeds met kop en schouders boven gelijkwaardige restaurants uit.

Hopelijk weten ze zichzelf te herpakken om zo niet verder af te zakken.

188. Ik kom er regelmatig met vrienden of familie. Het eten is heerlijk en voor iedereen staat er wel wat lekkers op het menu. De bediening is heel erg vriendelijk en erg oprecht.

189. Gerard en Toos

We waren nog niet bij 't Zusje in Uden geweest. Het eten is er perfect en we hebben er een heel gezellige avond gehad. Het personeel is heel aardig en hebben ook belangstelling voor je en vragen of alles naar wens is.

We komen hier zeker terug.

190. Paul Megens

Ik was al enkele jaren niet meer bij 't Zusje geweest en was bang dat de kwaliteit door het grote succes enorm zou zijn afgenomen. Veel succesvolle all-you-can-eat-restaurants worden na verloop van tijd volgepropte, ongezellige 'vreetschuren', waarbij al snel wordt bezuinigd op de kwaliteit van de gerechten en ingrediënten en de overheadkosten qua keukenpersoneel en bediening. Men gaat zogezegd ten onder aan eigen succes... Maar bij 't Zusje hebben we onlangs met z'n 5en weer een heerlijke avond gehad. Een all-you-can-eat-concept wat al geruime tijd bestaat, maar waarbij de kwaliteit verrassenderwijs nooit achteruit is gegaan. Nog steeds vernieuwing op de kaart, gerechten van hoge kwaliteit, goede ingrediënten, onwijs gezellige en hartelijke bediening die echt vriendelijk is en bovendien professioneel reageert en handelt. Echt heel erg te spreken over 't Zusje. Dit gaan we binnenkort zeker overdoen!

191. Betrokken bediening, meerdere malen gevraagd of alles naar wens was. Prima uitleg over het concept en de gerechtjes. Gerechtjes allemaal gelijktijdig gereserveerd, zeker een pluspunt voor ons! Kwaliteit van het eten niets op aan te merken niet te flauw of te zout maar gewoon goed. Gezellige knusse sfeer, je voelt je er thuis!

Conclusie = In een woord: uitstekend.

192. Daisy, Esra en Hans

Al vaker hier wezen eten en altijd alles naar wens! Zeer lekker eten met ruime keuze. De ambiance is prima en de bediening erg prettig. Als je een wens hebt die afwijkt van. Het menu doen ze er alles aan om je tot dienst te zijn. Onze dochter van zes kreeg een rondleiding in de keuken en mocht zelfs onze toetjes zelf maken!

Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen.

193. John en Jurina Gorree

Hebben met ons gezin hier ons 35 jarig huwelijk gevierd en dat is super goed bevallen, vriendelijk personeel en elke wens werd meteen vervuld en het eten was echt heerlijk en werd snel geserveerd, zeker voor herhaling vatbaar.

194. van kampen

Heerlijk gegeten op 2e kerstdag met zes volwassenen en drie kleine kinderen bij Twin'. Het personeel was heel aardig, ook naar de kindjes toe. Sommigen van ons vonden sommige gerechtjes wat vettig. Verder prima! We hebben genoten. De kinderen hielden het goed vol. Komt ook doordat de plaatsen ruim en beschut waren. We misten wel een verschoningsmogelijkheid voor kindjes. Twee kleine puntjes zijn nog dat in de snoepzakjes alleen chocola zat (ook met amarettosmaak). En dat je bij de pannekoekjes telkens nieuwe stroop en suiker kreeg. Op de placemat/menukaart werd gevraagd niets te verspillen. Wij gaven aan de stroop en suiker eerst op te maken maar er zou toch telkens nieuwe gegeven worden. Wellicht een idee om gewoon een pot stroop en poedersuiker neer te zetten. Verder niks dan lof!

195. Roy en janneke

Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening. Enige kanttekening is dat we wat dicht op elkaar zaten.

196. peter manders

Heerlijk gegeten, mooi opgezet, ruime keuze, en ruim zitten.

197. Op 2e Kerstdag heerlijk gegeten met een groep van 14 personen! Geen extra tafels bij geperst om extra zitplaatsen te creëren, maar gewoon lekker de ruimte zonder gejaag.

Vooral de vriendelijke en ongedwongen bediening door Jamie is een visitekaartje. Weer gereserveerd voor Kerst 2015!!

TIP: een verschoningsgelegenheid voor kleine kinderen werd gemist. Een neerklapbare plank o.i.d. op het invalidentoilet bijvoorbeeld?

198. A. De Kruiff/ Van Der Toorn

We zijn eerste kerstdag heerlijk bij het zusje in Uden wezen eten, het was de perfecte kerstsfeer. Het eten was super, muziek was goed en de bediening was gezellig. De koks waren keihard aan het werk om ons een gezellige avond te bezorgen. We hebben een leuk toetje met vuurwerk van de chefkok Teunis gekregen

Ronduit een 10

199. 1e keer geweest. Zeer gezellige sfeer. Goede en betrokken service. Eten kwam steeds in prima tempo en was van goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar en een aanrader!
    Zusje, bedankt!

200. fam vd heijden

Overheerlijk gegeten in een erg sfeervol restaurant. De bediening is erg gastvrij en service gericht, allemaal met een glimlach op het gezicht. We hadden iemand bij ons die slecht ter been was, waardoor er meteen een andere tafel werd geregeld.

201. Familie van Deutekom

Gezellige sfeer en uitstekend eten en drinken. Bijzonder ook door de uitzonderlijke en persoonlijke service!

202. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en goede bediening. Enige minpuntje vonden wij dat er geen kraanwater geserveerd wordt. Naast alle drankjes en wijntjes en biertjes moet je een flesje water kopen ipv een glas kraanwater. Jammer, maar geen reden om weg te blijven hoor!

203. Mieke Hermans

Gisteren gezellig met mijn vriend bij jullie wezen eten. En het was weer heerlijk. Had zo graag nog meerdere tapas willen proeven, maar ik kon het gewoon niet meer op. Service ook prima, je wordt snel geholpen. En heb je iets op te merken dan wordt er snel gekeken voor een oplossing.
    Zeker naar toe!!!

204. Lissa Bots

Het zusje heeft een gezellige ongedwongen sfeer. Snelle service met een vriendelijke tint. Zeker een aanrader!

205. Heel gemoedelijke sfeer en super (snelle) bediening! De tapas waren fantastisch; goed gevulde porties en een diversiteit aan heerlijke smaken. Groot pluspunt; een prima kaart voor de vegetariërs!

206. Wat hebben we toch weer heerlijk gegeten. De sfeer bij het zusje is elke keer helemaal top. De tapas zijn heerlijk en de rekening is goed te betalen. Dat je maanden/weken van te voren moet reserveren om in de weekenden terecht te kunnen is niet eens meer raar. Wij houden daar rekening mee.. Die lastminutelijn die opgezet is werkt overigens ook prima. Kortom we hebben weer een geweldig leuke avond gehad.

207. Yummie! Heerlijke tapas gerechten! Kon er geen genoeg van krijgen! Van voorgerecht naar hoofdgerecht, weer terug naar voorgerechtjes en weer naar hoodgerechtjes... Na aardig wat rondes dan eindelijk naar de nagerechtjes. Genoeg keuze en alles oh zo lekker! En dan ineens toch weer zin in een hoofdgerechtje...! En dat dan ook maar weer gedaan! Uiteindelijk toch geëindigd met een van de vele nagerechtjes!
    Heerlijk zoveel lekkere hapjes en fijn dat je ook echt de tijd hebt om alles te proberen! Naast vlees, kip en vis ook stamppotjes en vegetarische gerechten! Iedereen happy!! Zelfs mannen die tapas normaal gesproken te mini hapjes vinden, zijn hier helemaal happy!
    Naast al het heerlijke eten is de ontspannen huiskamer sfeer echt ontspannen en genieten! Ik hoop zelf snel weer te gaan en ik kan 't Zusje en Twin Uden echt iedereen aanraden!

208. Arjen van de geijn

Wij zijn er op 13 december 2014 wezen eten. Gezellige sfeer, lekker eten, voor iedereen wat wilds. Vriendelijk personeel. De briefjes werden snel opgehaald. Het eten was super. Zeker voor herhaling vatbaar.

209. We hebben gisteren vrijdag 12 december met 6 personen genoten bij jullie. Sommige van de collega's waren al vaker bij jullie geweest en waren super tevreden. Het was voor mij de eerste keer dat ik tapas heb gegeten en het was super lekker. Hebben echt tot dat de keuken stopte zitten genieten. Het restaurant is rolstoel vriendelijk en Ik kan het zeker aanraden en ga zeker een keer terug!

210. fam. Meyer

Supergezellig, lekker en avondvullend! Met 4 jongeren met een niet zichtbare beperking is uit eten voor ons een crime! Zitten blijven op je plek, iets bestellen wat je niet kent enz. enz. ben je al snel beperkt tot een buffetrestaurant.
    Maar.... na 3,5 uur(!) tafelen gingen we met zijn allen (6 personen) met een zeer tevreden en vol gevoel naar huis. Op weg naar huis waren ze in de veronderstelling dat ze een uurtje aan tafel hadden gezeten en schrokken van zichzelf dat ze het maar liefst ruim 3,5 uur vol hadden gehouden. Een aanrader dus!!!

211. Ray en Ans Willemse

Wij hebben afgelopen vrijdag de 28e november een geweldige avond gehad met onze vrienden René en Elly. Zij waren alle twee 60 jaar geworden en dit etentje hebben wij hun cadeau gedaan. Het was weer geweldig (voor de 4e keer) en vooral de attentie die op het laatst kwam, een vuurfontein op een ijsje, geweldig. René en Elly hebben geweldig genoten en wij niet minder. Een aanrader voor iedereen die een gezellige avond met gezellig personeel wilt hebben. Top!! Bedankt Ans en Ray Willemse Nijmegen.

212. We hebben gisteren met vijf personen opnieuw heerlijk gegeten in jullie gezellige restaurant. We kennen de plek en komen er graag. De kaart is uitgebreid en er is voor elk wat wils. De gerechtjes zijn mooi opgemaakt en goed van smaak. De bediening is deskundig en vriendelijk. We zijn weer dik tevreden naar huis gegaan. Tot de volgende keer.

213. Mooi ingericht restaurant maar erg donker. Eten is wel goed, maar wel erg zout.

214. Anja

215. Joulle Hermkes

Wij hadden met de hele familie afgelopen week gegeten en het was echt super! Leuke bediening, met name Ryan en Frenk die ons hadden bediend. De hele familie had lekker gegeten, leuke prijs / kwaliteit verhouding en echt een gezellig sfeertje! Dit gaan we zeker binnenkort nog een keer doen!

Conclusie: een top restaurant!

216. D. Krijnen

Heerlijk gegeten en goede service

217. Goed gegeten, fijne bediening. Onze ingevulde bestelbriefjes werden snel verwerkt. Minpuntje was dat de muziek te hard stond.

218. jessica spekle

Gisteren gegeten bij Zusje in Uden. In een woord: geweldig! Ontzettend lekker gegeten, super bediening en geweldige service! Er werden voor de kinderen stiften gehaald, extra blaadjes noem maar op. Wij waren 12,5 jaar getrouwd gisteren en werden verrast met een super toetje met vuurwerk! We hebben genoten en komen snel terug!!

219. Van De Ven

Het eten is er heel lekker, en goed warm. Het is alleen jammer dat het er te donker is en dat daarom de menu lijsten niet zo duidelijk te zien zijn ook omdat ze te licht gedrukt zijn. En ze de menu kaarten te lang in de houder laten staan voor de volgende ronde. Verder is de bediening heel goed en is de sfeer er heel gezellig.

220. Met de kinderen hier zondag gegeten. Lekker gegeten en zeer gastvrij. Toen er 2 zwarte pieten binnen kwamen kon de avond voor onze kinderen helemaal niet meer stuk. Het was helemaal super.

221. Heel gezellig en een goede bediening van Caltina. Voor herhaling vatbaar.

222. Ik vind het restaurant zeer sfeervol en gezellig ingericht. Het briefjessysteem is ook erg handig en het werd zeer snel verwerkt, de gerechtjes stonden binnen no time op tafel. De presentatie van de gerechtjes was ook erg goed. Ik denk dat ze voor ieder wat wils hebben.

223. Wij zijn er op zondag 16 november wezen eten, nog nooit eerder hiervan gehoord maar het was super!! Heel gezellige sfeer en het eten was prima!! Goede bediening.

We komen zeker terug.

224. Wij waren op 14-11 te gast met 6 personen en werden prima geholpen door Joonie. Ze had nog niet zoveel ervaring, er ging wat mis, maar dat lostte ze prima op! Complimenten hiervoor. Wij waren om 19.00 uur daar (niet eerder haalbaar na een werkdag). Als je op je gemak wilt eten, is het sluiten van 22.30 uur van de keuken voor de hoofdgerechten en 23.00 uur voor de nagerechten vrij vroeg. Dat is jammer. Wat erg jammer is, is dat er maar 1/2 literse waterflessen waren en er geen kraanwater geserveerd mocht worden. Hierdoor betaal je relatief veel geld voor water...... Hopelijk past het Zusje en Twin dit zeker aan in hun assortiment.

225. Heerlijk gegeten. Erg veel keuze, en allemaal even lekker. De bediening was zeer gastvrij en ook gezellig.

226. Wij hebben op vrijdag 14 november jl. met 4 personen heerlijk en gezellig tapas gegeten bij Brasserie 't Zusje en Twin in Uden. Het eten was werkelijk prima bereid, leuk opgemaakt op een lekker warm bord en de bediening was gastvrij, vriendelijk en correct, TOP! Wat ik wel erg jammer vind is dat men de prijzen voor de consumpties zo hoog maakt, zeker omdat je lang wilt tafelen loopt de rekening dan wel erg hoog op ten opzichte van de prijs voor het eten...

227. R. Wullems

Was weer erg lekker. Bediening super, netjes en veel aandacht voor "de klant".

228. Heel lekker eten, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

229. Afgelopen week weer wezen eten bij 't Zusje in Uden. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het aan iedereen kan aanbevelen! Prijs/kwaliteit is helemaal top. De bediening is vriendelijk, gastvrij en alert. Ondanks dat het altijd vol zit wordt de sfeer, het eten en bediening er niet minder op, integendeel. De menukaart wordt regelmatig vernieuwd, goede reden dus om af en toe terug te gaan!

230. Zeer goede ervaring Uit eten met vrienden is echt een avondje uit !

't Zusje in Uden is een goed lopend en druk bezocht restaurant (ook door de week) en dat zegt al genoeg over de prijs / kwaliteit verhouding.

De bestelde menu's (tapas) en drankjes worden steeds op tijd geserveerd door erg vriendelijk en bekwaam personeel. Volop keuzes en alles wordt smaakvol bereid !

Restaurant is gezellig ingericht en ondanks drukke bezetting kun je aan tafel een goed gesprek voeren (geen galmende herrie zoals helaas vaak voorkomt t.g.v. vloer e.d.)

Positieve tip: de menukaart mag wat duidelijker worden gedrukt / en groter lettertype
    (is eenvoudig uitvoerbaar en betaalbaar...)

Restaurant aan te bevelen aan vrienden en kennissen !

Jan en Zus

231. Wij hebben gisteren 13 nov. lekker gegeten. Tip: wat meer licht, zag de gerechten niet zo goed op de kaart. Super!!

232. Joost van den Bogaard

Veel lekkere gerechten voor een goede prijs. Het personeel was gastvrij, vriendelijk en behulpzaam en de zaak ziet er sfeervol uit. Zeker een aanrader!

Een tip voor Twins: Verschillende speciaalbieren werden op een te lage temperatuur geserveerd. Bij een temperatuur tussen de 10 en de 12 graden komen de smaken beter tot hun recht.

233. Gisteren 08-11-2014 geweest. Wij waren met twee personen die slecht ter been waren. We wilden graag op een bankje omdat dat makkelijker was. Aan al onze wensen werd met gemak voldaan. Niets was te veel, vanaf het moment dat we binnen waren. Verder was het meisje dat ons steeds hielp met drinken goed. Niets was haar te veel. Mijn ouders voelden zich echt helemaal uit, en dat gebeurd niet meer zo veel. Dus dank jullie wel Renata, Henk, Martin en Nel.

234. Heerlijk gegeten, vlotte bediening. De gerechtjes zijn erg lekker en je hoeft er niet lang op te wachten. Een echte aanrader!

235. Heerlijk gegeten! Prima sfeertje, leuke muziek, zeer vriendelijk personeel. Wachttijden tussen de gerechten was niet te lang. Drank werd goed voorzien en een prima service!

236. Afgelopen weekend met een groep van 12 man geweest. Wij zijn hier al meer geweest, steeds tot volle tevredenheid. De rest van de groep (nieuwkomers) waren ook allemaal vol lof.
    Heerlijke gerechtjes, goed van kwaliteit, meer dan voldoende. Kortom een geslaagd avondvullend uitje.
    De klik met het bedienend personeel (Frenk en Daniëlle) heeft hier zeker aan bijgedragen.
    Tot 11 november :-)

237. Henny Lagerweij

Voor de 5e keer heerlijk gegeten bij 't zusje, al verschillende keren andere mensen meegenomen. Iedereen was zeer te spreken over de ruime keuze. De bediening is geweldig, je bent echt een hele avond lekker uit. Ik moet er 3 kwartier voor rijden, maar dat is dan ook zeker de moeite waard!! We gaan zeker nog vaak terug en bevelen het iedereen aan. Ook de locatie is prachtig!

238. Slecht en koud eten, lelijke/ geen eet muziek, te koud of te warme temperatuur, jong personeel, geen gezellig interieur, warm dood bier, slechte reserveringslijn.

Speklapjes lijken wel op sponzen zo zacht en vettig. Geitenkaas met gebakken spek is niet wat het hoort te zijn met koude niet gebakken spek. Koude soep met deegballetjes er in. Hamburger op een wit zacht goedkoop bolletje zonder enige specialisaties. Carpaccio met een zoete mango? dressing. Zoute champions. Het lijkt een in opleiding restaurant met alleen maar leerlingen. Conclusie: prijs/kwaliteit verhouding is verschrikkelijk!

239. Na de vele verhalen over 't Zusje tijdig gereserveerd om ook hier te kunnen eten. Verwachtingen lagen hoog vanwege de verhalen en de lange wachtlijsten. We hebben er heerlijk gegeten, maar hebben niet herkend waarom men zo lang van tevoren moet reserveren. In vergelijkbare restaurants in de regio eet je voor (vaak) iets minder geld minstens zo lekker en zo veel. Al met al lekker gegeten, maar zeker geen verklaring gekregen op de vraag waarom men zo lang van tevoren moet reserveren.

240. Anja Jansen

Gisteren heerlijk gegeten bij 't Zusje in Uden. Een ruime keuze, dus voor iedereen wat wils. Voor groot en klein, oud en jong. Ook vegetariërs hebben voldoende keuze. We hebben een gezellige avond beleefd en komen zeker nog een keer terug! En bedankt voor de schaaltjes!

241. Van alebeek

Na vele goede verhalen toch maar een keer gereserveerd. Het maakte de verwachtingen meer dan waar. We waren met een groot gezelschap maar binnen 5 minuten was iedereen voorzien van drinken. We hebben de hele avond heerlijk getafeld en meer dan genoeg gegeten. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven, dan zou ik de carpaccio wat dunner en met wat minder saus hebben, maar dat is mijn mening. Verder was alles heerlijk. Ze zullen ons nog wel vaker zien.

242. De succesverhalen waren ons tegemoet gesneld: dus onze verwachtingen waren hoog gespannen. En die zijn volledig waar gemaakt. We waren met een groep van tien mensen. Het eten was superieur. De bediening was top. Het tempo kon je helemaal zelf bepalen. Een topavond.

243. Hendrix

Na alle positieve recensies en na aanbeveling van kennissen uit eten geweest bij 't zusje. Ontvangst was erg vriendelijk! Restaurant heeft een leuke en knusse sfeer.

Het eten en de bediening zijn ons erg tegen gevallen. De tijd tussen de gerechten was zeer lang! Minimaal een half uur. Het eten was vaak erg droog of droop juist van de saus. Het lijkt erop dat het eten onder een warmtelamp staat tot er een bestelling binnenkomt. Zo smaakt het ook.
    De bediening staat gedurende de avond vaak bij elkaar aan de bar te praten en heeft weinig oog voor de gasten. Het restaurant is knus maar we ervaren het gemis van 'liefde' voor het restaurant zowel van de bediening als vanuit de keuken.

Wij komen hier niet meer terug.

244. Lisette

Zo ontzettend lekker gegeten zondag. Ook de serveersters waren top. Je kon zien dat het druk was maar niemand werd overgeslagen. We gaan dit vaker doen!

245. We zijn al meerdere keren bij het zusje wezen eten. Met 4 personen maar ook met een hele groep vrienden van 14 personen. Ook toen werden we super geholpen en geeft t personeel tips zodat je niet te lang op je gerechtjes hoeft te wachten ideaal dus. Ook ik als moeilijke eter heb er zeer van genoten en heerlijk gegeten.
    Je hebt meteen een heerlijke avond uit. Enige nadeel dat ik heb is dat je vooral met een groep voor in het weekend ver van te voren moet reserveren omdat t snel vol is. Maar dat is dan ook niet voor niets het eten is er zo lekker.