't Zusje en Twin in Uden

1490231957 89
1519221034 88

1. Meike en Jurgen Prinsenberg

1 woord: Super...!!
    Echt heel lekker gegeten bij zusje Uden!
    Eten niks op aan te merken!!
    Bijna alle gerechtjes samen geproefd! Bij elk gerechtje werden goede diverse smaakcombinaties toegepast, steeds werden we verrast door die goede kok😉
    En de bediening ook niks op aan te merken gezellige, gastvrije gastheren/vrouwen.
    We kwamen niks tekort, naast onze gastheer hadden ook alle andere medewerkers (foodrunners) het in de gaten als we eventjes zonder drank zaten..
    Dus bij deze; complimenten voor bediening en keuken! En natuurlijk de overige medewerkers niet te vergeten!!
    Maar wij hebben een top avond gehad!

2. Sandra van Limpt

Nieuwe kaart dus er moest weer gegeten worden bij het Zusje. Dit keer in Uden. Vanwege het warme weer zaten we deze keer buiten. Achterin staat een grote boom waar nogal veel vliegjes/ insecten uitkomen, als hier iets aan gedaan kan worden zou het top zijn.
    Verder weer heerlijk gegeten en gedronken ook de service was weer goed en behulpzaam. Altijd met een lach. Het concept “een rondje groen” is leuk bedacht en hebben hier ook gebruik van gemaakt. Nog een heerlijke thee gratis gekregen daardoor. Het is altijd jammer als je vol zit want er staan zoveel lekkere gerechten op! Maar dat is dan natuurlijk weer een reden om terug te gaan!

3. Ger Sgroot

4. Jorrit is echt n fijne gastheer. Ik heb me zeker vermaakt!

5. Uitgenodigd door mijn baas voor het eerst bij 't Zusje in Uden. Al bij binnenkomst aller vriendelijkst ontvangen en naar de tafel gewezen. Wat was het een geweldige avond met lekker eten en super gemotiveerd personeel, en keuken brigade. Ieder hapje en bordje mooi opgemaakt en verzorgd. Echt een aanrader om dit een keer te doen. Wij (tafel van 26) hebben een super avond gehad.

6. Cathy Smits

Heerlijk gegeten, bediening perfect! Super avond dankzij de twee toppers Jorrit en Tom!

7. Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten! Nog steeds mijn favoriete restaurant

8. Verstraten

Dit restaurant steekt echt met kop en schouders boven alles uit. De kwaliteit van het eten is er top en de service en gastvrijheid van het personeel is nog beter.
    Ik wil jullie wederom bedanken voor de geweldig verzorgde avond.

9. fam. van den Elzen

Heerlijk gegeten!! Veel variatie en keus. Goede en vlotte bediening door Yves en ook Madelon is erg spontaan en vrolijk.
    En op het laatst nog een spetterend dessert omdat we 21 jaar getrouwd waren. Echt super leuk.
    Erg leuke avond gehad met ons gezin.

10. Eten was heerlijk en de service was uitmunted. We zijn tot laat gebleven en ook toen het eigenlijk al gesloten was werd er niets gehaast en konden we nog gezellig blijven zitten. Het eten was zoals gewoonlijk erg lekker.

11. Wij vonden het echt super leuk en bediening Is erg enthioushast en betrokken met de klanten! Onze gastvrouw was jaimy! Erg genoten en lekker gegeten!

12. Rens van den Elzen

Zeer lekker eten en goede service.

13. Mariëlle

Een gezellig restaurant waar je heerlijk tapas kunt eten. Het eten is lekker en personeel is aardig. Ik kom graag terug bij jullie!

14. Een hartstikke mooie en gezellige eetgelegenheid - de formule om middels 'kleine gerechtjes' kennis te kunnen maken met allerlei gerechten is formidabel. Heerlijk gegeten met zeer attent, gastvrije en servicegerichte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

15. Met 14 personen vrijdagavond gegeten. Alles was super, leuk personeel, vooral onze gastheer Yves. Eten was geweldig, geen lange pauzes en genoeg variatie. Wij komen zeker vaker terug. Bedankt voor een geslaagde avond.

16. Heerlijk gegeten. Niet alles was even lekker, maar dat kan mijn smaak zijn geweest.
    Onze gastheer Jorrit heeft er echt voor gezorgd dat we een super avond hadden met z'n allen.
    Restaurant was ook prachtig aangekleed voor kerst.

17. Tja, wat moet ik vertellen over het zusje Uden. Lof lof lof, heerlijk eten en drinken, snelle en vriendelijke bediening, leuk en ruim restaurant, dit was niet mijn eerste maar zeker ook niet de laatste keer. 1 minpuntje: het reserveren, dit kan je beter op tijd doen daar er anders geen plek meer is.

18. Tijden niet zo lekker gegeten!! Goed bediend en ontvangen door ik meen Rens. Deze man zorgde voor een perfecte avond zonder opdringerige drankverkoop maar op de juiste momenten de juiste aandacht te geven.. Aanrader!

19. Ted Gijsel

Een heerlijke avond genoten bij 't Zusje! Niet alleen het eten is uitstekend, maar zeker ook de bediening. Allemaal ware gastheren en -dames met veel oog voor hun gasten. Onze gastvrouw was Baukje, niets dan lof.

20. Kim & Carmen

Het was erg gezellig. Service was echt top! 😃

21. Heerlijk gegeten, leuk gezellig personeel!

22. Han van Asseldonk

Leuke en gezellige avond gehad, samen met onze gastvrouwe Pinar. De gerechten waren heerlijk en ook de sfeer (in de Twin) is zeer goed.

Bedankt voor de fijne avond!

23. Familie Govers

Onze ervaring was super lekker, gezellig en onze Gastheer Jorrit deed zijn uiterste best om het ons zo gezellig mogelijk te maken. Ook met de kinderen was hij erg begaan. Mijn man vierde zijn 65ste verjaardag en onze kleindochter had dat tegen onze Gastheer Jorrit gezegd en hij zorgde voor een fantastisch dessert met vuurwerk.

Dus wij gaan hier zeker weer gebruik van maken om te reserveren bij 't Zusje Twin in Uden.

24. Perfecte avond gehad, eten erg goed, en meer dan goede en prettige bediening door de gastheer. Een echte aanrader, weet geen punten van verbeteringen.

25. Schoonzusjes de Wit

We hebben afgelopen zaterdag een superfijne avond gehad in 't Zusje in Uden. De lekkere gerechtjes werden door onze attente gastheer Jorrit geserveerd. Een echte aanrader!!!

26. Cookiemonster

Ik vond mijn avondje bij twins super leuk! Leuke bedienden en super voedsel. Nog de groetjes aan Jorrit van cookiemonster.

27. 31-10: Boukje hield 't prima in de gaten. Goede gastvrouw. We hadden nog een afspraak en vroegen daarom gelijk met 't dessert de rekening. Meteen kwam de manager naar ons toe om te vragen of er zaken niet in orde waren, ze maakten zich bezorgd. Dit vonden we erg attent maar dit was absoluut niet het geval. Heel goede service!

28. Wij hebben heerlijk gegeten. Het is een super sfeer, super lekker eten en top service. We hadden gastheer Jorrit en hij was erg vrolijk, gezellig en persoonlijk betrokken. Wij noemden voor de lol ons 1,5 jaar samen zijn en hij zei 'dan krijg je straks sterretjes op je toetje'. Die kregen we niet(helemaal niet erg), maar noemde dit voor de lol op t einde waarna hij, net voor vertrek, toch nog met een mooi bord + sterretjes aan kwam lopen. Super sfeer en service. 1 min puntje .... helaas worden er van die mini flesjes frisdrank geschonken. Als dit verbeterd zou worden zou het echt he le maal top zijn.

29. Kees Ripmeester

30. Weer heer lekker gegeten. Bediening was ook uitstekend. Bedankt Rachel

31. J. Zwakenberg

Voor het eerst kennis gemaakt met dit concept en wat ontzettend leuk! De hele avond een soort van proeverij en nog lekker ook. Met dank aan gastvrouw Demy die onze ervaring er alleen maar mooier op heeft gemaakt.
    Ik zeg; Tijd voor 't Zusje om uit te breiden naar Drenthe!
    Zeker een aanrader als je in de buurt bent en reserveer op tijd.

32. Eliza Ooms

Gisteravond heerlijk gegeten bij 't Zusje en Twin, zeker voor herhaling vatbaar. We hebben naar Uden moeten uitwijken omdat Eindhoven al vol zat. Dat zegt al genoeg toch?! Echt een aanrader en goed verzorgd door onze gastheer: Jorrit.

33. Hele fijne avond gehad heerlijk eten en top bediening!!

34. Frank Merkx

Een avondvullende beleving !! Een aanrader ook voor intieme sfeer.

35. Bea Rovers

Geweldige avond gehad bij t zusje in Uden, t.g.v mijn 50e verjaardag!
    Gezellige sfeer, goede bediening, vriendelijk personeel!
    We hadden kleine kinderen bij, waar ze geweldig mee om gingen!
    Heerlijk eten, volop keuze voor groot en klein!
    Een TOP-Restaurant!

36. NeL Noorlander

Gisteravond gegeten bij 't Zusje en Twin. Zoals altijd weer heerlijk al die verschillende hapjes.
    Met mensen geweest die het nog niet kenden, maar vonden het voor herhaling vatbaar.
    Onder goed gastheerschap van Jorrit (zonder de andere medewerkers te kort te doen).
    Vriendelijk en voorkomend zoals je behandeld wilt worden als gast.
    Kortom een fijn adres voor een avondje uit.

37. Dinsdag 4 oktober heerlijk gegeten bij 't Zusje in Uden.
    Zeer vriendelijk personeel, heel aardige gastheer Jorrit.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

38. Riet en Henk de Vos

We waren 30 Sept.j.l. bij jullie om te eten ter ere van ons 40 jarig huwelijk. Op aanraden van de dochter die ook met haar huwelijk op 29 Juni j.l bij jullie gereserveerd had. Dat was ons goed bevallen, vandaar ook nu bij jullie geweest zijn. Alles goed, nooit lang wachten op n bestelling netjes en vriendelijk door t personeel benaderd, Niks op aan te merken, heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten! TOP!

39. Vrijdag heerlijk gegeten, en een gezellige avond gehad. Rachel had ons geholpen en heeft daar zeker een steentje aan bij gedragen.

40. van der Doelen

Hele leuke avond gehad bij t Zusje! Leuke en spontane bediening, in voor een praatje. Service was goed en snel. Eten zoals altijd super!

41. Autobedrijf Nagel

Teamdag gehad met het personeel, en daarna lekker wezen eten bij 't Zusje. Was weer erg gezellig met heel vriendelijk en kundig personeel. Zoals gewoonlijk was het eten weer van de hoogste kwaliteit!

Volgend jaar hopelijk weer eten bij 't Zusje/Twin (Sjors bedankt).

Team autobedrijf Nagel

42. Prima en heerlijk eten. Altijd een gezellige sfeer en een snelle bediening.

43. Ongelofelijk lekker gegeten. Goede service en het was fijn om een eigen gastheer te hebben. Wij gaan zeker nog een keer terug!

44. We komen zeker nog een keren terug!
    Gastheer Jorrit heeft het uitstekend gedaan!

45. Natalie van Riet

Ontzettend leuke avond gehad en niets is te gek. Onze gastheer Jorrit was in voor plezier. Van een fles water met vis tot aan een toetje "Jorrit's keuze". Wil jij weten wat zijn keuze is, reserveer dan snel...

46. Veronique van Sommeren

Gastvrij ontvangen en vriendelijk bediend door Jorrit en de andere medewerkers. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Bedankt, team VSB

47. Ik heb een gezellige avond gehad. De tapas-gerechten zijn erg lekker. Het personeel is vriendelijk en ze zijn snel bij je.

48. Lucas Van de Voort

49. Het is een prima restaurant met vrolijk bediening en heerlijk eten. Vind wel dat de prijs iets aan de hoge kant is.

50. Mooi buitenterras, een eigen leuke en gezellige gastheer (J), een kussen op m'n stoelkruk, vlotte bediening, zelf verzonnen toetje en een borrel na. Niks is teveel, alles is mogelijk. Perfect!

51. Monique vd Velden - Linders

Al tig keer geweest, en nu beloofd eindelijk wat te schrijven.....
    Vanavond weer geweest en altijd gewoon goed anders zouden we er ook niet zo vaak komen ;-)

1 opmerking: in het begin komen ze regelmatig drinken opnemen, later op de avond moet je er zelf om vragen.

52. Uitstekende vriendelijke ontspannen service, heerlijk gegeten.

53. Super lekker gegeten! Gezellige sfeer en goede service van het personeel! Vriendelijk en maakte een gezellig praatje. Zo zie je het niet bij alle restaurants, maar ik vind dat super.

Wij wilden graag buiten zitten maar dat ging niet; uiteindelijk werd het toch voor ons geregeld, echt top! Ik ga er zeker vaker eten.

54. We hebben een erg leuke avond gehad en zijn uitstekend geholpen door een leuke meid die ook de tijd neemt voor een praatje. De tapas smaakten wederom weer heerlijk. We moeten 3 kwartier rijden, maar dat hebben we er graag voor over! Tot snel weer.

55. Heerlijk gegeten.
    Gerechten netjes opgediend.
    Snelle service.
    Geweldige gastheer, Jorrit.
    Top, ga zo door.

56. Familie van Griensven

Heerlijk en gezellig gegeten. Leuke afsluiting van de vakantie.
    Robin en de rest natuurlijk bedankt voor de goede Service.
    Tot de volgende keer.
    Groetjes uit Heesch

57. Keurig geholpen door verschillende mensen van de bediening, allemaal even correct en vriendelijk, top!

Het eten was lekker, maar wel jammer dat er bij elk gerechtje dezelfde blaadjes sla zitten, beetje afwisseling hierin qua aankleding zou leuk zijn.

58. Ik vind het echt top. Zijn heel vriendelijk geholpen door Jorrit. Het gemoedelijke doet t m gewoon. Hou dit vast en wordt niet te groot. Blijf uniek!
    De Aa'tjes

59. Adrie van den Oetelaar

Zijn wezen eten bij 't Zusje in Uden om onze vakantie af te sluiten en hebben heerlijk gegeten. Heb wel een paar aandachtspunten nml. : mijn bakje koffie was hetzelfde formaat als een espresso en we miste wat aardappelgerechten naast frietjes. De sfeer is er lekker ontspannen en goede service waardoor er een georganiseerd restaurant ontstaat.

mvg Adrie.

60. Ik vond het eten echt super lekker, je werd op tijd geholpen en de medewerkers zijn super aardig!

61. We hebben een super leuke en gezellige avond gehad! We zijn goed geholpen door onze leuke en zeer vriendelijke gastheer Jorrit. Omdat mijn zus erg lang moest wachten op een cola kreeg ze een zakje snoep! Ik zeg goed opgelost!👍🏻

62. Claudia Ferbeek-Maasbach

We hebben overheerlijk gegeten en onze gastvrouw Maartje was ook top! De sfeer is heel gezellig en relaxed. Ik vind het echt een super eetgelegenheid. Wij zijn fan!

63. Gezellige sfeer en vriendelijk geholpen door onze gastheer Jorrit. Zeker een aanrader

64. Zeer goed eten, smaakt ook zeer goed. Vriendelijk personeel.

65. Goed eten, gezellige sfeer, maar vooral personeel is top! Vriendelijk, oplettend. Niet opdringerig. Zoals het hoort! Toppie!

66. De 3 L's en T

We hebben een heerlijke avond gehad en genoten van de tapas. Milou alle complimenten voor jou! Ook zeker omdat je extra aandacht had voor het slagen van Lotte. Ze was blij verrast.

67. Familie A. te Best

Gisteren met z'n allen genoten van een heerlijke tapasavond bij 't zusje te Uden. Ondanks brandalarm en 'evacuatie' naar twin konden we dankzij de inzet en stressbestendigheid van het personeel een uur later onze tapasavond toch vervolgen. Iedereen kreeg als tegemoetkoming de drank gratis. Prima toch!!

68. Elle van Eldijk

Een top avond gehad ontdanks de storing was alles goed opgelost. Gezellig personeel en ondanks de hoge stress deden ze kei hun best, vooral speedy ging als een speer met z'n 13381 stappen binnen twee uurtjes. Als enige tip meer toetjes voor lactose vrije personen (en de lactose vrije sjoom eraf dat is gewoon sinaasappelsap) hahahah

69. Peter en nollie

Vanaf de binnenkomst tot het einde goed en zeer gastvriendelijk behandeld. Nette zaak, zeer goed eten, alles lekker vers, geen straf, voor herhaling vatbaar 😃

70. David moe

Great food and service. Really enjoyed the wine, beer and food. A little on the expensive side, but it is good for special occasions and to impress.

71. Ondanks dat mijn broer en schoonzus niet mee konden, zijn we toch met z'n vieren bij 't Zusje in Uden geweest. Het restaurant zag er gezellig uit. We zaten heel leuk, en de bediening van Jorrit was goed verzorgd. We hebben heerlijk gegeten. Pauzes tussendoor waren net genoeg, zodat je weer ergens zin in kreeg. Voor herhaling vatbaar. Toppie

72. Wij zijn vrijdagavond gaan eten bij 't Zusje. Het ontvangst was al goed en de rest van de avond ook. Het is er mooi aangekleed en het eten is super. De tekst en uitleg hoe het werkt is duidelijk dit kan niet mis gaan. Jorrit was onze gastheer en hij deed het perfect. Gezellig tijd voor een praatje goed advies helemaal top. Het eten was heerlijk niets wat minder was het was allemaal heerlijk. Wij hebben genoten van een mooie gezellige sfeervolle avond.

Wij komen terug hoe dan ook.

73. Ik ben gisteren bij 't Zusje in Uden wezen eten. En ik kan niks anders zeggen als..... Wat een top sfeer hangt daar. Het personeel is super vriendelijk en niks is teveel voor ze. Het eten is ook mega lekker en goed bereid. Alles klopt, de smaken bij elkaar per gerechtje. Hoe het gepresenteerd wordt. Super top.

Ik vierde er gisteren mijn verjaardag en kreeg van Jorrit (die daar werkt) een verrassings-toetje met vuurwerk. Wat dan weer werd geserveerd door de zoon van mijn vriendin. Want die had Jorrit speciaal even uit de keuken gehaald.

Dit restaurant is echt een super aanrader en ik ga zeer zeker vaker terug. Om weer een avondje volop te genieten.

74. Lekker gegeten, aangename sfeer en prima geholpen door Jorrit.

75. E van Boekel

Onze gastheer was Jorrit en was erg vriendelijk, het eten was super lekker. We hadden twee jarige bij ons en we werden verrast op het laatst met vuurwerk. Er werd zelfs voor hun gezongen. We komen zeker nog een keertje terug.

76. Sharon notten

Echt heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk personeel.

77. Van de week heerlijk gegeten. Alle gerechten zijn erg lekker en hebben veel smaak.
    Personeel vriendelijk en erg service gericht.

Top avond.

78. Heerlijk gegeten met oma van 87, die genoten heeft van de kleine hapjes speciaal voor haar! Petje af voor het vriendelijke personeel. Met name voor Suze die er door haar gastvrijheid een extraatje toe voegt aan een gezellige avond.

79. Gisteren wederom wezen genieten bij 't Zusje. Een Groot compliment aan onze gastheer Robin, welke zorgde dat het ons aan niets ontbrak en met zijn gezellige vrolijke praatjes bij heeft gedragen aan een geslaagde avond.

80. Bianca Hermens

Super fijne avond gehad en erg lekker gegeten bij 't zusje Uden. Personeel was erg attent en vriendelijk. Zeker een aanrader en voor ons een adres om vaker te bezoeken.

81. Afgelopen donderdagavond voor het eerst tapas gegeten bij 't Zusje in Uden en dit is uitstekend bevallen. Prachtige locatie en inrichting (2 verdiepingen met flink ruimte tussen de tafels). Uitstekende bediening met voor onze tafel gastheer Jorrit als stralend middelpunt. Houdt wel van een geintje maar blijft correct en heeft ons een leuk avondje uit bezorgd. Viel op dat de bediening overall erg vriendelijk en enthousiast was. Draagt zeker bij aan de sfeer. De gerechten op de tapas kaart (inclusief aparte vegetarische kaart) smaakten heerlijk. Hebben natuurlijk nog niet alles kunnen proeven maar komen zeker nog een keer terug.

82. Het eten was heerlijk! De service door Jorrit was super goed! Heel enthousiast...

83. Vanavond heerlijk gegeten en gedronken bij 't Zusje in Uden. Uitstekende avond gehad! Complimenten voor onze gastheer van vanavond: Jorrit, we zijn niets te kort gekomen. Warm verwelkomd en hij was erg gezellig. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

84. Eerste keer op deze locatie gegeten gisteravond. In Cuijk waren we al bekend, maar ook hier alles prima! Eten, service (zeer vriendelijke dames) en sfeer helemaal goed. Alles was lekker, wachttijden nooit heel lang. Hier komen we zeker nog eens terug!

85. Eindelijk, gisteravond hebben we weer "over"heerlijk bij "t Zusje" gegeten! Lang geleden gereserveerd om een tafeltje te kunnen krijgen, maar het lange wachten was weer de moeite waard!! Heerlijke tapas, fijne sfeer, goede bediening en complimenten voor Demy, de nieuwe serveerster!! Bedankt en tot snel!!
    Groetjes I&B

86. Patrik en Ilse

Al vaak goede verhalen gehoord en nu eindelijk eens zelf ervaren. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

87. Dirk en Yvonne

Wij hebben gisteravond lekker gegeten en gedronken bij 't zusje in Uden. De ontvangst door Jorrit was gastvrij en we kregen een gezellig plekje boven in het restaurant. Ook de dames en heren in de bediening waren erg spontaan tijdens het brengen van de lekkernijen. Er werd nog even een tafellampje geregeld omdat we de kaartjes om in te vullen niet goed konden lezen. Kortom een gezellige avond gehad.
    Tot de volgende keer!

88. Rik van den Berg

We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen. Het eten en 't drinken was meer dan prima binnen te houden. Het smaakt allemaal goed.
    De sfeer die er hangt is, mijn insziens, altijd prettig en gezellig. Zeker boven.
    De service, verzorgd door gastheer Jorrit, was meer dan uitstekend. Hij herkende me van de vorige keer. Hij gebruikte gepaste humor die de sfeer en gezelligheid aan tafel ten goede kwam. Hij speelde perfect in op onze behoeftes als klant. Kortom: prachtige vent.

89. Onze ober Jorrit (alias 'De Baas') heeft ons een super gezellige avond bezorgd. Jammer genoeg geen telefoonnummer op t laatst, maar we zijn er zaterdag weer ;)

90. francien verkuijlen

Goedemorgen, wij hadden een super goede gastheer Jorrit, gezellig humor, netjes aanpassingsvermogen, houd van een geintje en zeer correct. De fijne bediening en lekker eten zorgen dat we binnenkort weer terug komen.

Enthousiaste bediening bij jullie en het zeer lekkere eten is een zeer sterke kant van jullie onderneming. Ga zo door. Knap dat al het personeel zo goed is. Jorrit heeft een dikke 9.5 verdiend, 10 mag ook. Niets negatief. Locatie Uden St Oedenrode en Venray hebben we meerdere malen bezocht.

Gr Francien Verkuijlen.

P.s over ongeveer een maand hebben we weer een reservering bij jullie. Op 23 jan, mijn verjaardag, waren in St Oedenrode.

91. Gezellige avond met de familie en goede gastheer Eve en gastvrouw Jaimy

92. We hebben heerlijk en sfeervol gegeten. Een zeer goede kok, heerlijke gerechten. Onze gastheer "Jorrit" heeft ons fantastisch en zeer vriendelijk verzorgd, samen met de bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    Rudi en Dorethé Overvliet

93. Remi Lucassen

Zittend in een rustige gezellige sfeer maakten we kennis met het concept binnen het restaurant 't zusje. De wijze van bestellen d.m.v. een aanvinklijst werkt perfect en snel. Je hebt rustig de tijd om de gerechten te kiezen die je lekker lijken zonder de druk van een ober die staat te wachten. Hierdoor kun je gezellig overleggen wat en waarom en blijf je in gesprek ook als de bestelling wordt gehaald. Menig restaurant heeft zijn lekkere specialiteiten en mindere gerechten die er standaard op moeten staan. In dit geval zijn echt ALLE gerechten die we hebben besteld heerlijk geweest. De bediening was correct, vriendelijk, gezellig en snel. Het was een heerlijke avond en al moesten we er even voor rijden, We gaan zeker terug want het is echt de moeite waard. Jorrit, hartelijk bedankt.

94. Mike Claassen

Het was weer een waar genot om hier met een goed gezelschap in een mooie ambiance met geweldig personeel die voor een perfecte service en heerlijke tappas verzorgde te mogen en zijn. Met name Suze erg bedankt.

95. Erg lekker gegeten, fijne sfeer en goede bediening. Goed verzorgd door Suuz!

96. Goede en vriendelijke bediening, af en toe iets te lang wachten. De inrichting is erg sfeervol. De tapas gerechten zijn erg lekker. Kortom, prima restaurant met een redelijke prijs.

97. Wederom hele geslaagde avond gehad met dank aan gastheer Jorrit! Vlot tempo en vooral heel lekker eten. Leuk personeel. Echt aan te raden.

98. Gezellige avond gehad met heerlijk eten! Daarnaast zijn we door Lisa op een fijne en aardige manier geholpen, goede bediening dus!

99. Verhallen

Leuk tapasrestaurant met een leuk sfeertje en lekker eten.

Volgende pagina