Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uden verdeeld zijn.

We zijn al verschillende keren te gast geweest bij Oonivoo, en zijn elke keer weer positief zeer aangenaam verrast geweest.

Hoop dat jullie voor een ster mogen gaan in de toekomst.

Daan Toonen

De zaak is volledig vernieuwd en ziet er gelikt uit. Net iets te gelikt wat mij betreft met die "schreeuwende" etiketten van Petrus, Conti en acteurs maar dat is smaak.
    Verder zijn de gerechten en bediening gewoonweg goed. Wat érg storend is, is dat ze hier vergeten dat gasten en gidsen (in minder maten ) bepalen of je een top zaak bent. En dus niet de medewerkers die dat continu aan tafel roepen, want dat zijn jullie nog écht niet. Daar naast is het ook vreemd dat eigen medewerkers hun werkgever totaal afvallen tegenover ons als gast.

willem

Wederom een top ervaring. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Personeel doet super hun best om de gasten naar zin te maken. Op zaterdag is het volle bak en moet je echt wel reserveren.
    Heerlijk (grill) gerechten!

6. Internationaal Uden

Wij kwamen nog erg laat binnen, alles werd tot t einde netjes aangevuld.
    Echt super verzorgd.
    Geweldig personeel wat ook nog n gezellig praatje maakt.
    Vooral zo doorgaan,
    Gr die 3 uit boekel.

9. Internationaal Uden

10. Sushi Uden

Heerlijke sushi en een geweldig toetjes buffet. Genoten samen met vrienden en familie.

11. Aziatisch Uden

Heerlijk gegeten met de familie tijdens kerst. Altijd gezellig en een consistente kwaliteit.

12. Nederlands Uden

Een hele fijne plek met een keuze uit twee sferen. Genoeg te zien en ook voor de kinderen een goede plek om te spelen in de speelkamer.

13. Sushi Uden

Peter den Donder

14. Sushi Uden

Net geopend in Uden. Prachtige restaurant geworden. Sushi en andere gerechten vers en goed bereid. Smaakvol. Service en bediening prima. Wordt gebruik gemaakt van tablet wat snel en overzichtelijk werkt.
    Min puntje was het nagerecht buffet. Deze bood wat ijssoorten en gebak. Zag er, in tegenstelling tot de rest, wat onverzorgd uit. Staat in een nis waardoor hetgeen bij grotere drukte wel tot problemen kan leiden.
    Ik had overigens in kader van de opening wel een attentie/actie verwacht.
    Aanrader voor Uden e.o

Jorrit is echt n fijne gastheer. Ik heb me zeker vermaakt!

16. Grieks Uden

Zaterdag hier gegeten. Gelukkig van te voren gereserveerd, want het restaurant zat later helemaal vol. Gezellige sfeer in het restaurant. Uitgebreide menukaart. Het eten heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel. Als we nog eens in Uden moeten zijn, ko n en we hier zeker terug.

Afgelopen weekend daar gegeten: eens en nooit meer. De bediening was chaotisch.
    Eten was vaak overkruid en werd niet warm opgediend(wij zaten boven).
    Soep uit een slecht pakje. Borden voor het dessert hebben ruim een uur voor ons gestaan voordat het dessert kwam(verschillende beschadigde borden); tijdens het wachten wel volop consumpties blijven serveren!

Lekker gegeten, Tomaten soepje vooraf, er zaten garnituren bij die ik zelf naar smaak toe kon voegen, leuk bedacht. Daarna een mega mixed grill gegeten, Het kon niet op, super lekker en inderdaad mega, spareribs, varkenshaas, kip, tournedos. Allemaal goed. Als nagerecht een kopje koffie gepakt, ik wilde nog wel maar het ging niet meer. We werden vriendelijk geholpen, gezellig sfeertje, en lekker vlot. Kortom top avond. Mij zien ze terug.

19. Sushi Uden

Hele mooie plek geworden! En ik heb de sushi uitgebreid getest ;) smaakt zoals het moet smaken en beter zelfs!

20. Sushi Uden

Pablo Slenders

21. Grill Uden

Verrassend goed. Gezellige sfeer met heerlijke gerechten. Prijs kwaliteit verhouding is een dikke tien.
    Voor ieder wat Wils. Komen hier zeker vaker terug.

Uitgenodigd door mijn baas voor het eerst bij 't Zusje in Uden. Al bij binnenkomst aller vriendelijkst ontvangen en naar de tafel gewezen. Wat was het een geweldige avond met lekker eten en super gemotiveerd personeel, en keuken brigade. Ieder hapje en bordje mooi opgemaakt en verzorgd. Echt een aanrader om dit een keer te doen. Wij (tafel van 26) hebben een super avond gehad.

24. Internationaal Uden

Erg slechte service. Kom nooit meer terug hier. De kok heeft geen verstand van eten bereiden. Geen een ster waardig. Vlees was taai en de kok zegt dat dat de manier van bereiding is.

Heel gezellige en vriendelijke ontvangst. Het eten is er voortreffelijk.
    Een dikke 10 en een ster waard.
    We zullen Bistro Bellair zeker aanbevelen.
    Komen graag weer eten.

ria quaedaekers

Wij komen er al jaren het blijft super altijd goede service en kwalitijd van eten is erg goed en lekker.

27. Grill Uden

We waren met 4 personen en we hebben allemaal super lekker gegeten Top. Ik had de garnalen spies mmmmm.

28. Internationaal Uden

Na lange tijd weer eens bij toeval bij Van de Valk gegeten.

Eerst een aperitief besteld en toen kregen wij de kaart , het was snel duidelijk dat wij beide voor het maand menu gingen omdat het er ontzettend goed uitzag.

De eerste gang was een taartje van Zalm met dun gesneden Coquilles en bietjes gewoon lekker.

Het tweede gerecht was voor mijn vrouw Zeebaars met gamba met hele mooie groenten een heel mooi gerecht.

Ik nam het Hert op twee bereidingen een gewoon gebakken en het tweede een stoverij met echte wild groenten, super lekker.
    Bij de hoofdgerechten zat dan nog de sla ,frietjes, mayonaise en het appelmoes met kers , dit moet men er in laten zo mooi historisch (UN erfgoed)

Het nagerecht voor beide een kaasplankje , dit was wat ons betreft ster waardig zo mooi was het bordje op gemaakt dit zou in een duurder segment restaurant niet opvallen.

De bediening is uiterst correct en alert, de prijs voor zo een maandmenu was geweldig.

De wijnen waren Roode en Witte huiswijnen en niet slecht.

Als wij weer eens onderweg moeten eten en hebben niet gereserveerd dan stop ik hier zeker weer.

29. Internationaal Uden

Wij zijn 10-10-17 met vier personen bij Koosie (Van der Valk) wezen eten.
    En alle vier waren wij van mening dat alleen de koffie en de parkeerplaats goed zijn.

We, man, vrouw en twee kleine kinderen, hebben afgelopen vrijdag gegeten bij het Carillon in Uden.
    We waren er om kwart voor vijf.
    De bediening is niets op aan te merken, maar men had ons wel eens kunnen vertellen dat de keuken om vijf uur ging sluiten…
    We hadden net onze bestelling op tafel toen ineens de stoelen naast ons op tafel werden gezet, de kassa werd geteld, en alles opeens werd opgeruimd. Mijn dochter had een kinder menu met frietjes, drinken en een ijsje toe, halverwege werd al het ijsje geserveerd terwijl mijn dochtertje net begonnen was met de frietjes… Ook kregen wij het nare gevoel dat we bijna letterlijk de zaak uit gekeken werden…

Als men ons meteen had verteld dat de zaak bijna ging sluiten dan waren we ergens anders naar toe gegaan… helaas wij komen hier niet meer…