Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uden verdeeld zijn.

1. IJssalon Uden

Halve bestelling vergeten, wat opzich niet erg was maar wel in rekening brengen. En dan totaal geen reactie als je daar wat van zegt.
    Nooit meer dus.

Malon Rijkers

3. Grieks Uden

Weer super lekker gegeten net als altijd!
    Hele vriendelijke bediening! 🍷

4. Eetcafé Uden

De Notaris

5. Internationaal Uden

Tsja, wat kan je hiervan zeggen. Iets met kwaliteits tekortkomingen?

De mixed grill was ronduit slecht. Zeer taai vlees met een iet wat vreemde smaak. Wanneer er biefstuk bij je mixed grill zit, verwacht je geen schoenzool en een varkenshaasje is lekker mits deze sappig is. Deze kok heeft overduidelijk geen verstand van vlees bereiden. Zonde. Of het naar wens was, nee. Als reactie: bedankt voor je eerlijkheid. Of ik koffie of thee van het huis wilde, ja hoor. Hopelijk gaat de kok zijn arrogantie aan de kant schuiven en een cursus vlees bereiden volgen.

6. Mexicaans Uden

Erg lekker en alles vers gemaakt waar je bij staat. Open keuken en alles super schoon. Nu voor de tweede keer geweest, gaan zeker vaker.

7. Mexicaans Uden

Eten was erg goed en het personeel erg vriendelijk.

8. Mexicaans Uden

Esmee de Nijs

9. Internationaal Uden

Voor 3 nachten geboekt inclusief ontbijt, de service aan de receptie was perfect en erg vriendelijk, we hebben 3avonden gereserveerd voor het diner in het hotel, daar wij senioren zijn en niet van die grote eters 2× een senioren menu besteld en 1× snitsel welke erg zout was en vlgs ons een fabriekssnitsel, daarbij 3 avonden bij de verschillende menu’s als groente 1 stukje wortel en gesneden stukjes snijbonen plus blokjes koolrabi hoe kun je dit als kok bedenken we hebben ons beklag gedaan maar vlgs de serveerster was dit “een vast basis menu”nooit van gehoord hebben veel vdValks geboekt maar altijd afwisselende groente bij het menu gekregen daarbij elke avond friet, een volle lepel appelmoes met kers, mayonaise en hele slabladen met dressing in een schaaltje deze konden we bijbestellen als het onvoldoende zou zijn, na m’n beklag zouden ze dit in de groep bespreken, waarbij nog werd medegedeeld dat we om andere groente hadden kunnen vragen, dit wordt ook niet van te voren gemeld, je zult er maar een weekje geboekt hebben en elke dag hetzelfde voorgeschoteld krijgen, echter de chef wilde nog wel iets anders laten maken maar dat hebben afgewezen, echter we kregen wel koffie met een gebakje aangeboden, hopelijk wordt er aan gewerkt om dit te veranderen, verder het hotel is prachtig ligt erg mooi kamer prima mooie douche apart toilet niets mis mee, komen graag nog eens terug, maar wanneer het eten niet is verbeterd zullen we buiten het hotel gaan eten.

10. Internationaal Uden

Tops Jeannine

Het was heel lekker, wij hadden ons laten verrassen door de Chef.
    Een aanrader!

Arjen Zomers

12. Pannenkoekenhuis Uden

Ingrid Bakker

Het was heel erg rumoerig en chaotisch. Weinig bediening. Het eten was redelijk.
    De koffie werdt uitgeserveerd en de tafel was nog niets eens afgeruimd.
    Alles was het net niet.

13. Grill Uden

Familie Cissen

Ze hadden voor ons binnen en buiten geserveerd dat vonden wij heel attent gezien de warmte.
    Het werd binnen vanwege de airco.

Ja inderdaad het wordt tijd voor een nieuwe eigenaar.
    Tijd voor de eigenaren om met pensioen te gaan en er een frisse eigenaar in te zetten met passie.
    Friet is goed, de rest is niks apart.

Deze friettent heeft 3 gebreken.
    * Te veel personeel wat niet efficient werkt, mede veroorzaakt door niet efficiente inrichting achter de balie. Kom je net tegen sluitingstijd dan kijkt het personeel je naar buiten.
    Men doet bestelling voor bestelling, ieder voor zich en lange wachttijden ook als er maar bijv. 3× klanten in de zaak staan.
    * Je krijgt weinig voor veel geld, de pinnigheid zie je terug ook bij de eigenaren…
    een zak friet voor 4 personen is gewoon 4 bakjes friet leeggeschud in 1× zak, zelfde hoeveelheid, maar zij besparen 4 bakjes en scheptijd… vaak is het nog minder ook, omdat ze de zak niet aankloppen… ook de prijzen van mayo, satesaus e.d. los zijn zeker 3× duurder dan bij andere snackbars.

Kortom: service, prijs en prestatie waardeer je als 4.
    Ze moeten het vd verse friet hebben vwb hun klanten.

15. Internationaal Uden

Fijn verblijf. Erg lekker gegeten. Leuk terras om op te vertoeven. Alleen jammer dat er veel wespen aanwezig waren.

Ga nooit meer naar deze ballentent. De eigenaar en tevens de kok heeft mij vandaag (als klant) laten weten dat hij schijtziek wordt van dit soort klanten. 😡😡😡 Lees: hij maakte zelf een fout maar reageert dit graag af op zijn betalende klanten. Zonder excuus en met betaalde rekening zijn we deze zeer klantonvriendelijke lunchroom verlaten, je zult begrijpen dat wij hier nooit meer naartoe gaan. Jammer want de eigenaar zou een voorbeeld kunnen nemen aan zijn vriendelijke personeel.

iris de reuver

ivm een histamine intolerantie vooraf gemaild of er wat tapas aangepast konden worden. iom de kok Tim een mooi tapasmenu kunnen samenstellen. ondanks mijn beperkingen lekker met de rest mee kunnen eten. de keuken hield in de gaten wanneer mijn gerechtjes mee kwamen. tussendoor nog eens nagevraagd of het allemaal goed ging.
    ik vind dit echt een topservice en een tip voor mensen die een allergie oid hebben. mail vooraf dan kan de kok er al vooraf op inspringen.👍😁

19. Lunchroom Uden

Eten, wanneer je t eindelijk krijgt, is goed maar wat een waardeloze en slome bediening! Iedereen hun bestelling word één voor één opgenomen waarna dus ook alles één voor één per tafel gebracht word. Zeer irritant.

20. Lunchroom Uden

Chantal van Dijk

21. Eetcafé Uden

Nog nooit zo smerig gegeten. Dürüm was net plastic. Bestelling kwam een half uur te laat. Dit is niet de eerste keer. Na heel lang niets besteld te hebben toch maar weer een keer geprobeerd. Spijt!!! Nooit meer

22. Internationaal Uden

Henk en Anke

Heerlijk gegeten. Ruime keuze. Prachtige nagerechten. Aanrader.

23. Internationaal Uden

Leuk hotel om te verblijven.
    3 Gangen menu genomen. Moesten zeer lang op dessert wachten 1uur. Pas na 3emaal tegen bediening gemeld of ze ons vergeten zijn, zijn ze aan dessert begonnen. Kregen als compensatie een drankje aangeboden.

Vaste klant hier. Beste frietjes van alle snackbars waar ik geweest ben. Je krijgt veel, hoeft nooit lang te wachten en vriendelijke bediening!

Ik bestel al een hele lange tijd bij deze tent, maar na wat ik gisteren thuisbezorgt kreeg doe ik dit never ever meer.. smakkeloos piza leek wel een bak zout met bijna niets erop.
    Shoarma aangebrand en smaakte nergens naar.
    Hoe ver kan je zakken.

Robbert V.D Broek

Jose Lommers

Bizar slecht. Brutaal personeel, koude kip, vragen om mayo bij de frietjes, smerig en ongezellig. Bedrijfsleider Jos was ronduit beledigend. Geen flessen water, maar zeg dat dan even. Ik MOEST nu betalen. Onverzorgd personeel, geen excuses. Kip was 4 stukjes (7 e!) echt noooooooooit meer! Meneer gaf zelfs aan de koning te zijn! Sport een foutje kan maar dit deed pijn en was meer dan grof! En duur!

28. Internationaal Uden

Wij hebben zo lekker gegeten in de prachtige tuin. Aan te raden, prijs kwaliteit is super.
    3 gangen menu, en genoeg keus.

29. Internationaal Uden

PULINGS Guy

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad in Teugel Resort Uden.
    Het restaurant biedt een ruime keuze aan gerechten aan. Verzorgde presentatie en lekker. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet. Ontbijten kan binnen in het gezellige restaurant ofwel buiten op het ruime terras. Er is ook een klimpark waar de kinderen naar hartelust op een veilige manier kunnen klimmen
    Het hotel en de kamers ogen zeer fris en modern. De kamers zijn smaakvol ingericht.
    Voor fietsers is het een echt fietsparadijs in de omgeving. (kaart met knooppunten is gratis aan de balie te verkrijge.n). Echt een aanrader gezien de rustige ligging en toch op vrij korte afstand van het gezellige stadje UDEN;

30. Internationaal Uden

Bergmans ingrid

Heel verzorgd en mooi hotel, lekker eten, vriendelijk personeel, mooie kamers! Prachtige omgeving! Zeker eentje om terug te keren.