Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uden verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, carpaccio was zo onwijs lekker dat het van mij de titel lekkerste van nederland krijgt en dan heb ik er toch zat geproefd. Idem over de biefstuk van surf&turf

Al met al heerlijk!

Ook de indeling van het restaurantje is luchtig en ruim. Je zit niet dicht op elkaar waardoor je echt een ontspanning voelt. Voor de een is dat een minder puntje maar voor mij een duidelijke pluspunt.

Mijn man en ik hebben ontzettend genoten.
    Bedankt voor de goede zorgen!

2. Heerlijk gegeten bij De Sirenes. Geweldige bediening en vooral de plaats in het restaurant was top. Volgende keer weer.

3. Waardeloos, ik had een broodje kip doner besteld, kreeg een broodje met sla en enkele te hard gebakken stukjes kip. Dit is echt geen doner, heb de helft laten staan. Mijn vrouw bestelde een broodje hamburger en kreeg een cheeseburger.

Voor we weggingen eerst nog de kassabon bekeken, daar stond op broodje doner burger, heb ik niet besteld. Ook stond er 2 euro extra op voor knoflooksaus en sambal, heb ik niet besteld en ook niet gekregen. Ook geen cheeseburger. Toen ik de eigenaar daar op aanspraak, vroeg hij, wat is het probleem? Het probleem is dat je bewust bedonderd wordt door dingen extra te berekenen. Volgende keer eerst maar reviews bekijken, treurig dat er nog zulke zaken bestaan terwijl je de hoofdprijs betaalt.

4. Lunch was super lekker en netjes verzorgd, vlotte bediening en helemaal naar wens.
    Ook leuk dat kindje van 3 een snoepzakje kreeg toen wij klaar waren 👍
    In 1 woord geweldig, komen zeker terug ga zo door succes 🍀

5. Wat een gezellige en sfeervolle zaak. Erg vriendelijk personeel. Goede kennis van zaken en behulpzaam. Bediening en eten waren er snel. Goede kwaliteit van het eten en echt meer dan genoeg. Echt een fijne en lekkere ervaring.

6. Worstenbroodjes zo hard, brood waar de gaten in zitten, omelet die naar vis smaakt (vega besteld)

1,5
  7. Heerlijk gegeten met mijn zus, we waren klaar met eten komt de eigenaar aanzetten met 2 gratis softijsjes… Superaardige gasten, zeer zeker weer voor herhaling vatbaar!

8. Zuid-Amerikaans Uden

Nanda Pieters.

Heel tevreden en heel aardig personeel.

9. Beste friet van Uden

10. Leon

11. er lopen ratten rond in de keuken er zat zelf rattenpoep op mijn bord verschikkelijk hier kom ik nooit meer toen ik er iets van zei tegen de bediening stonden ze me nog net niet uit te lachen dit kan toch niet!

12. Warm welkom. Ondanks dat het erg druk was een snelle en nette bediening. Vriendelijk personeel. Zeer goed eten, het was heerlijk!

13. Met 7 personen op 10 feb '24 heerlijk gegeten, vlotte en gezellige bediening.
    Het viel ons op dat het totaal niet rumoerig is, je kunt elkaar goed verstaan! Fijne avond gehad!

14. We werden snel en correct geholpen het eten was heerlijk.

15. Het eten was erg lekker. De bediening was top. Kortom : we hebben genoten van het eten en de gastvrijheid. Ook de sfeer was goed. Zeker een aanrader!

16. Zuid-Amerikaans Uden

We schrokken van de prijs. €15 voor voorgerechten, die zo klein, waterig en smaakloos waren. Hoofgerechten zijn erg klein en ook behoorlijk aan de prijs en dan durven ze ook nog €10 te vragen voor een beetje friet.
    2 wijntjes, een voorgerecht en een hoofdgerecht voor €65 per persoon.
    Wat een tegenvaller. En ze wisten dat wij naar het theater gingen. Maar helaas duurde alles behoorlijk lang en konden we pas om 20.20 uur (te laat) het theater in, Nooit meer!

2,1
  17. Goed eten veel voor weinig geld, altijd even vriendelijk, gewoon de beste friettent die er is in het mooie Uden!!!

18. Italiaans Uden

Heerlijk! Eten was top, service uitstekend! Een warme en gastvrije omgeving met een gevoel van wij komen vaker terug. Een woord: Heerlijk!

19. Heerlijk gegeten met 5 personen. Vriendelijke bediening.

20. Niet lekker gegeten, dit is geen restaurant, eerder een café

1,2
  21. Verstappen

Heel vriendelijk ontvangen en heerlijk, rustig gegeten. Voor herhaling vatbaar!

22. Goed gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Gezellige avond gehad.

23. Internationaal Uden

Gretha

24. Hennie van der Heijden

Lekker eten, goede prijs, heel tevreden over alles.

25. Prijs kwaliteit was onder de norm (5). De bediening was vriendelijk. Ik had kabeljauw vis en mijn gasten vroegen wat het was, het was een staartstuk van een voor mij onbekende vis. (We eten elke week kabeljauw). De friet was minder dan een kinderportie en de groente was erg weinig een klein schaaltje sla voor drie personen.
    Voorgerecht, hoofd gerecht en koffie voor 40 euro pp is voor wat je krijgt erg veel.
    Geen aanrader.

26. Olaf van Hoof

27. Aziatisch Uden

G.c. Koelma

Kom hier al jaren, al jaren voor de uitbreiding van het pand altijd goed tot uitstekend buffet, tot deze zomer, de zalm zag er niet uit, bami en nassi alleen wat op de bodem van de pan, vlees in bakken veels te lang laten pruttelen alleen het eten vande plaat was goed, we hadden spijt dat we er waren gaan eten, ik hoop dat het 1 malig is geweest, maar de eerste tijd zullen ze onze groep daar niet meer zien. Hopende op een verbetering in de toekomst. Gerard Koelma.

3,7
  28. Het lekkerste broodje hete kip dat ik in jaren heb gegeten. Superbediening enthousiast en met vak kennes.

29. Gister geweest. Bijzonder slecht. Friet oude zooi gehaktbal uit jus? Opgewarmde bal die nergens naar smaakte. Beetje gegeten en laten staan. Troep.