Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uden verdeeld zijn.

1. Nederlands Uden

Pablo Slenders

2. Grieks Uden

Weer lekker gegeten zoals altijd, de bediening was goed en vriendelijk.

3. Shoarma Uden
  4. Sushi Uden

Ontzettend goede service, zonder dat ze mij persoonlijk kenden. Vanuit het buitenland gevraagd of ze een verrassing wilde organiseren voor iemand die te gast was bij het restaurant, hebben ze heel leuk hebben opgepakt.

5. Grieks Uden

Ingrid vd Ven

Heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad vrijdag bij Sirtaki Uden! Het was volle bak, we hebben gekozen voor de tapas dat is heerlijk proeven van alle lekkere gerechtjes en die waren erg goed. Het is een hele gezellige ambiance erg mooi ingericht en vriendelijk personeel en snel met de drankjes! Het was wel erg heet binnen, mensen gingen hun truien uitdoen en daar zaten ze in hemdjes...en je krijgt er gelijk zo'n ultiem vakantiegevel met het gezellige muziekje op de achtergrond, we gaan aankomende zomer ook naar Griekenland op vakantie dus dat komt helemaal goed: ga zo door!!

Ps misschien ook op zaterdag de tapas doorvoeren

6. Internationaal Uden

Jos

7. Mexicaans Uden

Nadat bij de eerste bestelling een en ander misgegaan is, heeft de eigenaresse mij persoonlijk gebeld en dit sportief opgepakt. We hebben het erover gehad en zand erover. Kan gebeuren, we zijn allemaal mensen tenslotte en alle begin is moeilijk. Het is hard werken in de horeca en ze zijn pas deze zomer geopend. Ik heb daar begrip voor.
    Vandaag dus alsnog een keer een maaltijd thuis laten komen. We hebben dit keer heerlijk gegeten! Verse groenten en versgemaakte guacamole in de gerechten. Alles warm bezorgd en goed op smaak.
    De portiegroottes zijn wat je van een afhaalmaaltijd verwacht, een beetje vergelijkbaar met de bekende dönerschotels. Wat ik leuk vind aan Taco Daily is dat je eindelijk weer eens wat anders kan laten bezorgen dan döner, pizza en shoarma, zonder het huis uit te hoeven!
    Bezorging gebeurt door netjes verzorgd en vriendelijk personeel en is er tot nu toe altijd binnen 30 minuten geweest. Dat bij sommige Turkse grillrooms regelmatig anders...
    Hoe het restaurant zelf is om te zitten, weet ik niet. Ik ben er gisteren toevallig langsgelopen en even naar binnen gekeken, maar het was niet geopend. Het zag er zeker netjes en schoon uit.
    Ik kan dit restaurant aanraden en vind het zeker een verrijking van de maaltijdbezorgwereld in Uden!!

Als ik dan toch iets als tip zou moeten aangeven, dan zou ik persoonlijk kiezen voor iets dikkere frietjes in plaats van de Franse frietjes. Niet omdat ze niet lekker zijn, want dat zijn ze zeker wel, maar ik denk, dat het makkelijker is om die warm te bezorgen, omdat ze iets minder vlug afkoelen dan de dunne frietjes.

De foto's van de burrito doen natuurlijk geen recht aan de smaak of hoe lekker het er in het echt uit ziet, maar ik wou toch even laten zien, hoe lekker ze van binnen eruit zien, dus moest ik al even happen! :-)

8. Internationaal Uden

familie martens

Zeer lekker ge eten na onze zeer geslaagde familie dag is het daar een prima locatie om bij te kletsen onder het genot van een lekkere hap eten en drinken.
    De familie martens.

De tarte tatin is super, gewoon proberen met een bolletje vanille ijs èn slagroom. Compliment aan de patissier!

10. IJssalon Uden

Heerlijke clubsandwich gegeten met als toetje een overheerlijk ijsje. Zeer vriendelijk personeel.
    Zéker de moeite waard. 👌🏼

11. Grieks Uden

Super zo als altijd eten heerlijk service is super altijd vriendelijk.
    Gewoon lekker eten in een gezellige omgeving.

12. Internationaal Uden

Jos

Gisteravond met vrienden gegeten het 4 gangen menu met bijhoren de wijnen, het was een geweldige belevenis.
    Bediening was super, men zou een keer kunnen vragen of alles naar wens is en of het gesmaakt heeft.
    Al met al geweldige avond en we komen zeker terug.

Meike en Jurgen Prinsenberg

1 woord: Super...!!
    Echt heel lekker gegeten bij zusje Uden!
    Eten niks op aan te merken!!
    Bijna alle gerechtjes samen geproefd! Bij elk gerechtje werden goede diverse smaakcombinaties toegepast, steeds werden we verrast door die goede kok😉
    En de bediening ook niks op aan te merken gezellige, gastvrije gastheren/vrouwen.
    We kwamen niks tekort, naast onze gastheer hadden ook alle andere medewerkers (foodrunners) het in de gaten als we eventjes zonder drank zaten..
    Dus bij deze; complimenten voor bediening en keuken! En natuurlijk de overige medewerkers niet te vergeten!!
    Maar wij hebben een top avond gehad!

14. Grieks Uden

jos van E

Niet gereserveerd maar gewoon binnengelopen.
    Eigelijk was er geen plaats maar mochten toch op een gereserveerde plaats gaan zitten als we even snel een hapje wilde eten.
    Vond dit al een super service, en toch geen gehaaste service natuurlijk een ouzo zoals dat hoort.
    Het eten was echt lekker en vlot geserveerd.
    Vond het echt super, waarschijnlijk kom ik hier nog een terug.

Verlaag jezelf aub niet tot het niveau van deze tent. Het eten is koud, amper gebakken en ze doen er alles aan om je zo snel mogelijk uit de tent te hebben met een zo hoog mogelijk besteed bedrag. Wat een droevige en lachwekkende service

16. IJssalon Uden

Halve bestelling vergeten, wat opzich niet erg was maar wel in rekening brengen. En dan totaal geen reactie als je daar wat van zegt.
    Nooit meer dus.

Malon Rijkers

18. Grieks Uden

Weer super lekker gegeten net als altijd!
    Hele vriendelijke bediening! 🍷

19. Eetcafé Uden

De Notaris

20. Internationaal Uden

Tsja, wat kan je hiervan zeggen. Iets met kwaliteits tekortkomingen?

De mixed grill was ronduit slecht. Zeer taai vlees met een iet wat vreemde smaak. Wanneer er biefstuk bij je mixed grill zit, verwacht je geen schoenzool en een varkenshaasje is lekker mits deze sappig is. Deze kok heeft overduidelijk geen verstand van vlees bereiden. Zonde. Of het naar wens was, nee. Als reactie: bedankt voor je eerlijkheid. Of ik koffie of thee van het huis wilde, ja hoor. Hopelijk gaat de kok zijn arrogantie aan de kant schuiven en een cursus vlees bereiden volgen.

21. Mexicaans Uden

Erg lekker en alles vers gemaakt waar je bij staat. Open keuken en alles super schoon. Nu voor de tweede keer geweest, gaan zeker vaker.

22. Mexicaans Uden

Eten was erg goed en het personeel erg vriendelijk.

23. Mexicaans Uden

Esmee de Nijs

24. Internationaal Uden

Voor 3 nachten geboekt inclusief ontbijt, de service aan de receptie was perfect en erg vriendelijk, we hebben 3avonden gereserveerd voor het diner in het hotel, daar wij senioren zijn en niet van die grote eters 2× een senioren menu besteld en 1× snitsel welke erg zout was en vlgs ons een fabriekssnitsel, daarbij 3 avonden bij de verschillende menu’s als groente 1 stukje wortel en gesneden stukjes snijbonen plus blokjes koolrabi hoe kun je dit als kok bedenken we hebben ons beklag gedaan maar vlgs de serveerster was dit “een vast basis menu”nooit van gehoord hebben veel vdValks geboekt maar altijd afwisselende groente bij het menu gekregen daarbij elke avond friet, een volle lepel appelmoes met kers, mayonaise en hele slabladen met dressing in een schaaltje deze konden we bijbestellen als het onvoldoende zou zijn, na m’n beklag zouden ze dit in de groep bespreken, waarbij nog werd medegedeeld dat we om andere groente hadden kunnen vragen, dit wordt ook niet van te voren gemeld, je zult er maar een weekje geboekt hebben en elke dag hetzelfde voorgeschoteld krijgen, echter de chef wilde nog wel iets anders laten maken maar dat hebben afgewezen, echter we kregen wel koffie met een gebakje aangeboden, hopelijk wordt er aan gewerkt om dit te veranderen, verder het hotel is prachtig ligt erg mooi kamer prima mooie douche apart toilet niets mis mee, komen graag nog eens terug, maar wanneer het eten niet is verbeterd zullen we buiten het hotel gaan eten.

25. Internationaal Uden

Tops Jeannine

Het was heel lekker, wij hadden ons laten verrassen door de Chef.
    Een aanrader!

Arjen Zomers

27. Pannenkoekenhuis Uden

Ingrid Bakker

Het was heel erg rumoerig en chaotisch. Weinig bediening. Het eten was redelijk.
    De koffie werdt uitgeserveerd en de tafel was nog niets eens afgeruimd.
    Alles was het net niet.

28. Grill Uden

Familie Cissen

Ze hadden voor ons binnen en buiten geserveerd dat vonden wij heel attent gezien de warmte.
    Het werd binnen vanwege de airco.

Ja inderdaad het wordt tijd voor een nieuwe eigenaar.
    Tijd voor de eigenaren om met pensioen te gaan en er een frisse eigenaar in te zetten met passie.
    Friet is goed, de rest is niks apart.

Deze friettent heeft 3 gebreken.
    * Te veel personeel wat niet efficient werkt, mede veroorzaakt door niet efficiente inrichting achter de balie. Kom je net tegen sluitingstijd dan kijkt het personeel je naar buiten.
    Men doet bestelling voor bestelling, ieder voor zich en lange wachttijden ook als er maar bijv. 3× klanten in de zaak staan.
    * Je krijgt weinig voor veel geld, de pinnigheid zie je terug ook bij de eigenaren…
    een zak friet voor 4 personen is gewoon 4 bakjes friet leeggeschud in 1× zak, zelfde hoeveelheid, maar zij besparen 4 bakjes en scheptijd… vaak is het nog minder ook, omdat ze de zak niet aankloppen… ook de prijzen van mayo, satesaus e.d. los zijn zeker 3× duurder dan bij andere snackbars.

Kortom: service, prijs en prestatie waardeer je als 4.
    Ze moeten het vd verse friet hebben vwb hun klanten.

30. Internationaal Uden

Fijn verblijf. Erg lekker gegeten. Leuk terras om op te vertoeven. Alleen jammer dat er veel wespen aanwezig waren.