Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uden verdeeld zijn.

1. Internationaal Uden

Erg slechte service. Kom nooit meer terug hier. De kok heeft geen verstand van eten bereiden. Geen een ster waardig. Vlees was taai en de kok zegt dat dat de manier van bereiding is.

Heel gezellige en vriendelijke ontvangst. Het eten is er voortreffelijk.
    Een dikke 10 en een ster waard.
    We zullen Bistro Bellair zeker aanbevelen.
    Komen graag weer eten.

ria quaedaekers

Wij komen er al jaren het blijft super altijd goede service en kwalitijd van eten is erg goed en lekker.

4. Grill Uden

We waren met 4 personen en we hebben allemaal super lekker gegeten Top. Ik had de garnalen spies mmmmm.

5. Internationaal Uden

Na lange tijd weer eens bij toeval bij Van de Valk gegeten.

Eerst een aperitief besteld en toen kregen wij de kaart , het was snel duidelijk dat wij beide voor het maand menu gingen omdat het er ontzettend goed uitzag.

De eerste gang was een taartje van Zalm met dun gesneden Coquilles en bietjes gewoon lekker.

Het tweede gerecht was voor mijn vrouw Zeebaars met gamba met hele mooie groenten een heel mooi gerecht.

Ik nam het Hert op twee bereidingen een gewoon gebakken en het tweede een stoverij met echte wild groenten, super lekker.
    Bij de hoofdgerechten zat dan nog de sla ,frietjes, mayonaise en het appelmoes met kers , dit moet men er in laten zo mooi historisch (UN erfgoed)

Het nagerecht voor beide een kaasplankje , dit was wat ons betreft ster waardig zo mooi was het bordje op gemaakt dit zou in een duurder segment restaurant niet opvallen.

De bediening is uiterst correct en alert, de prijs voor zo een maandmenu was geweldig.

De wijnen waren Roode en Witte huiswijnen en niet slecht.

Als wij weer eens onderweg moeten eten en hebben niet gereserveerd dan stop ik hier zeker weer.

6. Internationaal Uden

Wij zijn 10-10-17 met vier personen bij Koosie (Van der Valk) wezen eten.
    En alle vier waren wij van mening dat alleen de koffie en de parkeerplaats goed zijn.

We, man, vrouw en twee kleine kinderen, hebben afgelopen vrijdag gegeten bij het Carillon in Uden.
    We waren er om kwart voor vijf.
    De bediening is niets op aan te merken, maar men had ons wel eens kunnen vertellen dat de keuken om vijf uur ging sluiten…
    We hadden net onze bestelling op tafel toen ineens de stoelen naast ons op tafel werden gezet, de kassa werd geteld, en alles opeens werd opgeruimd. Mijn dochter had een kinder menu met frietjes, drinken en een ijsje toe, halverwege werd al het ijsje geserveerd terwijl mijn dochtertje net begonnen was met de frietjes… Ook kregen wij het nare gevoel dat we bijna letterlijk de zaak uit gekeken werden…

Als men ons meteen had verteld dat de zaak bijna ging sluiten dan waren we ergens anders naar toe gegaan… helaas wij komen hier niet meer…

Cathy Smits

Heerlijk gegeten, bediening perfect! Super avond dankzij de twee toppers Jorrit en Tom!

9. Internationaal Uden

Fantastisch eten, prachtige wijnen welke mooi bij de gerechten passen met een gepassioneerde bediening.

van den Broek

Restaurant straalt een gezellige sfeer uit. We werden erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het personeel maakte tijd voor een persoonlijk praatje aan tafel en hielden goed in de gaten wanneer borden of glazen leeg waren, zodat we niets te kort kwamen. Tapaskaart was ruim voldoende aan keus en diversiteit en het eten smaakte allemaal goed. We komen graag weer terug bij bistro Bellair!

Heb hier mijn verjaardag gevierd en heb een top verjaardag gehad. Wij hebben heerlijk gegeten eigenlijk veel te veel omdat het heerlijk was maar ach morgen weer balansen 😂
    Komen zeker nog een keer!

Jammer, we hadden er meer van verwacht. Mooie locatie en interieur, de gerechten zagen er goed uit maar hadden weinig smaak en de combinaties pasten niet. Wij aten a la carte en de prijzen staan niet in verhouding met wat je krijgt en smaak. Bijvoorbeeld Fruit de mer erg matig of Cote du boeuf erg karig en mist smaak. Men wil groeien naar toprestaurant maar hebben dan een lange weg te gaan, geldt ook voor de bediening. Nogmaals jammer. We gaan het nog een keer proberen maar dan met een gangen menu, hopelijk is het dan beter.

Vandaag gegeten.
    Lunchplank besteld voor 2 personen mijn kinderen poffertjes maar mijn dochtertje wilde ook van onze gerechten proeven we vragen een bordje extra de serveerster zij er moet voor betaald worden een klein bedrag toen we de rekening kregen bleek dat we voor een bordje een euro moesten betalen te belachelijk voor woorden We gaan er nooit meer naar toe dit noemen ze gastvrijheid.

14. Aziatisch Uden

Standaard Chinees eten. De binnenkant is wel mooi gedecoreerd. Het personeel mocht alleen wel iets meer glimlachen. Verder was de prijs/kwaliteitsverhouding wel goed.

Gerrie van herpen

Wij hebben heerlijke tapas gegeten van een geweldige kwaliteit. Het eten was heerlijk. De bediening uitstekend. Een echte aanrader.

Er is in voorgaande maanden heel veel gebeurt in het indrukwekkende Raadhuis op de markt in Uden. Een grote opfrisbeurt van alle vertrekken en het terras. Ik moet zeggen dat het allemaal heel smaakvol is afgerond met oog voor comfort.
    Als je binnen komt in de rechter vleugel een kleinere restaurant ruimte voor de lunch. Links loop je richting de moderne grote open keuken, er tegenover een hele grote, goed gevulde wijnklimaatkast. Na de hal het doorzonrestaurant met schilderijen aan het plafond. Via een brede trap kom je boven waar twee flinke private dining ruimtes zijn.

De formule is gewijzigd en mede hierdoor is de naam aangepast. Aan de ene kant is het laagdrempeliger geworden. Zeven dagen per week geopend met lounge mogelijkheden (mooie wijnen met bites). Van de andere kant is er naar het hogere segment gekeken. Lidmaatschap bij Noord-Brabant Culinair en mede doordat de eigenaar wijnliefhebber is, er een sommeliersmenu op de kaart gekomen. Een selectie hele mooie wijnen waarbij de keuken de uitdaging aangaat om hierbij perfect passende gerechten te bedenken. Zelf vind ik een prima toevoeging aan het gebruikelijke chef’s menu met passende wijnen.

Geboekt voor een lunch op dinsdag. Met het zomers weer neergestreken op het terras in een luxe fauteuil in de schaduw. Als aperitief een strakke Weisser Burgunder 2016 cuvée Oonivoo die goed beviel. Ernaast de hapjes. Een dunne gekronkelde sliert van parmezaan waarnaast een dip van crème fraise waarin tuinkers, vrij zachte textuur en mild van smaak. Blokje watermeloen gemarineerd in mint afgewerkt met toefje hangop, verrassend lekker en heerlijk naast de wijn. Als laatste een cakeje van zwarte olijf met toefje knoflookmayonaise, weer redelijk mild.

De kaart kwam op tafel, die zag er zeer verzorgd uit. Je kunt kiezen uit vijf thema's waarna een smalle uitklapbare pagina met foto’s van de werknemers, leuk. (Heb je ook meteen een naam bij de gezichten). We kozen uiteraard voor het sommeliers menu. De wijnen zijn uitgeschreven, die sloten naadloos aan bij mijn persoonlijke smaak, prima.

De eerste amuse verscheen, strak gepresenteerd. Een crème van tomaat gevuld met een crème van basilicum in een gelei van tomaat, een mooie smaken combinatie.

De tweede amuse was een stuk complexer. Een crème van knolselderie met witte chocolade, parels van ponzu, schuim van koffie, kruim van olijf en een krokantje van zwarte olijf. De verwachtingen waren hooggespannen, de smaakbalans was uitstekend (geen smaken die overheersten) een mooie beleving, complimenten.

De tafel werd ingericht voor de eerste begeleider. Hele mooie mondgeblazen glazen, een standaard voor de fles en een kaart met toelichting van de vijf geselecteerde wijnen, keurig. We startten met een belegen droge Duitse Riesling 2006 van Reichsgraf von Kesselstatt, heerlijk aroma, heel verfijnd in de mond. Uit de keuken een tweetraps gerecht. Een grote delicate en een beetje romige Gillardeau oester in de schelp met een ijspastille van granny smith, hier kunnen we kort over zijn, dat was top combinatie, heerlijk. (9,8) Ernaast een platte cilinder gelei van strandkrabben met erop vongole, mosselen, koningskrab salade, schelpjes crème van lamsoren en takjes zeekraal. Mooie verfijnde ziltige toetsen waarnaast de wijn aromatisch mooi aansloot maar in de mond net wat te kort kwam. (9,3)

Over naar Oostenrijks rood met een Pinot Noir 2010 van Graf Hardegg, heerlijk! De chef en sous presenteerden samen het gerecht, leuk. Risotto van spelt met girolles, blokje zacht gegaarde hoender, stukje gebakken ganzenlever en plakjes zout zuur gemarineerde gele biet, aan tafel afgewerkt met geraspte zwarte truffel en een saus van paddenstoelen. Het is eigenlijk een eet gerecht met een hele mooie bite door het spelt. Rijke smaken met mooie aardse tonen die naadloos aansloten bij de wijn, de zuren van de wijn maakten het gerecht compleet, genieten. (9,6)

Verder met een luxe Champagne, de Brut Reserve van Charles Heidsieck, heerlijk aroma, in de mond mooie zuren met een vleugje hazelnoot. Ernaast gebakken coquilles, sparerib, meloeskes, geroosterde hazelnoten, geschroeid lente-ui en haricots vertes. Aan tafel overgoten met een notenbotersaus. De coquille met hazelnoot en notenboter is een top combinatie de rib vond ik persoonlijk ietsje minder. De champagne functioneerde voornamelijk als smaakversterker vanwege zijn zuren. De smaak van de heerlijke champagne werd minder tijdens het eten, dat hoort natuurlijk niet. (9,2) (We moeten natuurlijk niet vergeten dat ze pas net twee weken met deze formule bezig zijn.)

Weer terug naar Oostenrijks rood met een Heideboden 2013 van Judith Beck gemaakt van Zweigelt met Blaufränkisch. Zwart fruit met tonen van bramen en zwarte bes, lekker fris en sappig in de mond. Ernaast een strakke presentatie op een mooi bord. Twee bereidingen van zomer ree, een platte cilinder stoofvlees licht krokant afgewerkt met erop een bestorven stukje van de rug, ernaast romanesco, stukje gekarameliseerde witlof, wortel, toefjes crème van winterpeen en pommes dauphine. Aan tafel afgewerkt met een frisse bramensaus. Het stoofvlees had een prima textuur en een zachte smaak, de rug was zacht met een subtiele levertoets, beide combineerde prima met wijn die meer body kreeg door het vlees. Het garnituur bood ruim voldoende afwisseling. (9,7)

We bleven in Oostenrijk met een Schöner Riesling 2014 van Veyder-Malberg, complex en verfijnd met een mooie zoet zuur balans, heerlijk. Eerst nog een pre dessertje. Hangop met merengue van vlierbloesem afgewerkt met granité van groene kruiden. Dat lepelde verrassend lekker weg met een prima textuur.
    De chef presenteerde het dessert, (ben er inmiddels achter dat dat een goed voorteken is). Een hele mooie presentatie in pastel tinten. Structuren van wilde perzik, verveine en yoghurt. We waanden ons even in de botanische tuin in Antwerpen. Hele mooie smaken, perzik in de hoofdrol met hele mooie zuren die mooi combineerden met de heerlijke wijn. Genieten weer! (9,8)

Als afsluiter nog een hele krachtige espresso met mooie fruitige toets.

Bediening was uitstekend verzorgd, in de hoofdrol Sven Heijkoop (maître sommelier) Keurige uitleg bij de wijnen en gerechten met gepaste gezelligheid aan tafel. Ondersteund door het keukenteam, leuk.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik zeer goed. Wijnen zijn allemaal top, die zorgden voor het hogere prijskaartje. De gerechten waren hiernaast niet allemaal even ver doorontwikkeld en dat is goed te begrijpen aangezien dit voor het keuken team een nieuwe formule is en ze pas net open zijn.

Samengevat kunnen we stellen dat we aangenaam verrast waren met deze eerste indruk. Uitstekende wijnen, hele mooie gerechten op een prima locatie met fijne bediening. Aanrader voor de wijnliefhebber en levensgenieter.

17. Internationaal Uden

Gerry Burg

We zijn zaterdag met 6 dames wezen lunchen. We werden niet begroet. Het was mooi weer en gingen buiten zitten. 2 Tafels aan elkaar geschoven waar we onmiddellijk commentaar op kregen. We konden ook met 6 personen aan een tafeltje voor 4 zitten was de mededeling.
    Lunch besteld. We hoefden niet lang te wachten dus dat was fijn.
    De carpacio op de broodjes kwam uit de diepvries, er zat weinig of geen smaak aan. Ik vond de aankleding op de borden bij de broodjes slecht. Er lag niks extra's bij, zoals een beetje rauwkost of bolletje huzarensalade. Dat zijn we bij een van de Valk niet gewend. Er werd ook niet gevraagd of het gesmaakt had. Prijs kwaliteit was echt slecht. Het was de eerste keer dat we er waren en ook wel de laatste keer.

Max Heller

Wat een top restaurant. Wij komen altijd helemaal uit beuningen op de scooter naar bellair om ons lekker vol te gooien. Dat is een uur rijden, maar het is het altijd weer waard!

19. Internationaal Uden

Gisteren hier gaan eten. Ik ben echt een makkelijke eter maar...de prijs kwaliteit klopt echt niet. Het eten/nagerechten is echt 'goedkoop' en het was goed te zien dat de meeste dingen bij het buffet er heel lang al stonden de vellen zaten erop! Veel te duur dus voor dit geld heb ik veel beter gegeten. Minpunt ook: tussendoor vraagt het personeel wat je nog lust zodat ze al kunnen gaan opruimen...niet netjes je voelt je dan weggekeken. Enige pluspunt is het super vriendelijke personeel en sfeervolle aankleding. Maar wij gaan hier niet meer terug.

20. Grieks Uden

Zeer slechte ervaring hier. Ik zou hier gezellig gaan eten met mijn partner. Duurde erg lang voordat men eten kreeg. Uiteindelijk kregen we het eten en de serveerster knoeide per ongeluk het hele glas cola om recht op mijn blouse en eten. Nog geen sorry kon er vanaf en ik moest notabene zelf om een nieuw bord eten vragen!! Uiteindelijk kreeg ik mijn bord eten pas terwijl mijn partner al lang klaar was!! Echt een aanfluiting eens en nooit meer dus. Echt onbeschoft te noemen dus.

Altijd goed, eten drinken leuke bediening kom hier graag!

22. Pizzeria Uden

Gitte Beunis

Geweldig lekkere pizza's en super bediening👌🏻

Niet zo'n goede ervaring, tapas gegeten veel gerechten gehad die niet besteld waren, bediening slordig en Let niet goed op. Daarna kwam er bediening in een blouse excuses maken kwam niet echt overtuigend over. Erg jammer komen hier niet snel meer terug

Het personel is aardig en professioneel! Het eten was deze keer minder goed.

Zondag 13-08-2017 hier met familie gegeten. Gezellige zaak/indeling. Vriendelijk, net personeel, goede gerechten uit een uitgebreide kaart.
    Gaan hier zeker terug.

Koffie bestelt op 10-08-2017. Het was 17.03 uur. Ongeveer 5 minuten later werden er twee kopjes koffie geserveerd. Er lag een klein verpakt koffiekoekje en zakje creamer op het schoteltje. "creamer"? vroeg ik de ober. "koffiepoeder geef je in een kantine, niet in een restaurant". De ober liep verongelukt weg en kwam terug met een melkkannetje. Wij namen een slokje koffie: Koud,- vies,- bitter en erg slap. Dat laatste is een smaak kwestie. De drie eerste een grote doodzonde als je een restaurant hebt en wil dat je klanten terug komen!.... Mijn partner ging binnen vragen waarom de koffie koud en vies was. Hij kwam terug met de mededeling: "de koffie wordt - heel ouderwets - van te voren gezet en in kannen bewaard. Het is geen verse bonen koffie, maar gemaakt met koffiepoeder en een antiek filtersysteem. Geen excuses van het personeel, voor ons ongenoegen. Wij kwamen van een "koude kermis thuis" bij dit restaurant en verlieten zonder fooi te geven de locatie. Conclusie: bij het Carillon Gallerij 19 te Uden, doen ze niet aan klanten binding!!!

27. Internationaal Uden

Rob van Boven

Ruimte zeer sfeervol.
    Bediening zeer vriendelijk.
    Gerechten erg lekker.

28. Internationaal Uden

Heerlijk gegeten. Leuk dat je meerdere combinaties kunt maken en als je wilt kunt delen met elkaar.
    Super vriendelijk personeel. Ontspannen sfeer. Zeker een plek om naar terug te gaan. Niet zo standaard als er al zoveel is.

29. Internationaal Uden

Lekker gegeten voor een goede prijs. Veel keuze. Vriendelijk personeel. Top! Wij komen zeker terug!

M.Verbueken

Weer heerlijk en gezellig gegeten!
    Maar we zijn bij De Sirenes ook niet anders gewend!