Paradijs in Uden

Voor Oosters eten op niveau

Ruime afgesloten eigen parkeerplaats

Busstation op 400 meter

De kwaliteit van restaurant Paradijs in Uden staat hoog in het vaandel, welke geleid heeft tot de uitverkiezing tot de beste 20 Chinese restaurants van Nederland in 2011, door het blad Horeca Misset, van het Elsevier concern.
Paradijs Uden zit aan de rand van het uitgaansgebied van Uden, waardoor je na een heerlijke diner nog gezellig uit kunt gaan in de vele gezellige cafe's op de markt in Uden.
Tevens heeft Paradijs een ruime eigen afgesloten parkeerplaats, welke gratis is voor de gasten van Paradijs.

• All-inclusive

1406207943 82
1420800190 82
1530242048 78

1. Cees 382 punten

Het was echt weer heel goed en sfeervol. Ik kan geen
    negatieve dingen noemen.GOED is GOED

2. Heerlijk gegeten met de familie tijdens kerst. Altijd gezellig en een consistente kwaliteit.

3. Standaard Chinees eten. De binnenkant is wel mooi gedecoreerd. Het personeel mocht alleen wel iets meer glimlachen. Verder was de prijs/kwaliteitsverhouding wel goed.

4. Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Veel keuze alles goed warm.

5. Beerten

Altijd lekker eten en goed verzorgd. Niks mis mee.

6. DV 298 punten

Kort maar krachtig vind ik dit de beste chinees van Uden. Ik heb er jaaaren geleden eens teppanyaki gegeten, maar nu eten we eigenlijk al jaren alleen maar afhaalchinees meer.
    Mooie prijs als je een menu voor 2 of 3 personen neemt en zeer ruime keuze. Wachttijden voor afhalen zijn altijd meer dan acceptabel. Personeel is netjes, vriendelijk en verzorgd. Spreken goed Nederlands. Ook het restaurant is verzorgd en netjes. Het gaat niet voor niets al tientallen jaren goed met dit bedrijf.

Eten is goed op smaak en sauzen niet waterig verdund. Eten wordt voor zover ik kan nagaan ook vers gemaakt.
    Parkeren is wel vaak lastig bij het afhaalpunt, maar ach, je kunt niet alles hebben.

7. Vandaag eten besteld en afgehaald, normaal gaat dit prima maar nu hebben ze denk ik vakantiekrachten.
    -De soep die ik besteld had zat er niet bij.
    -De bami was smaakloos en klef.
    -De vleesgerechten waren hard of taai.
    Het smaakte alsof het te lang in een magnetron was opgewarmd.
    Ben dit niet gewend van het Paradijs maar ben nu zo teleurgesteld dat ik er voorlopig niet meer kom.

8. Enorm goede ervaringen met dit restaurant! Vandaar dat wij hier regelmatig te vinden zijn... Fijne eigenaar die klanten vriendelijk te woord staat. Ga zo door!!

9. Het eten smaakt goed maar is wel typisch standaard. De kwaliteit laat soms te wensen over. Koud, of al eerder opgewarmd zodat er droge randen aan zitten. Weinig echt vers. Het restaurant zelf is sfeerloos, en gedateerd. Personeel is erg vriendelijk.

10. Willem & Maria Huting

De ambiance van het restaurant c.s., het uitgebreide aanbod, de smaak van schotels etc., alsmede de uitstekende service hebben ons aanleiding gegeven de hiervoor vermelde cijfers te geven.

11. Super lekker gegeten met 24 personen. Goed geregeld, gastvrij, meedenkende eigenaar. Elk gerecht van het lopend buffet was specifiek van smaak. Voor elk wat wils. Zeker een aanrader.

12. Wezen eten met familie (a la carte). Gehele bestelling voor 5 man binnen 10min op tafel... dat zegt eigenlijk al veel. Zeer slecht, bedorven vlees gehad.. dit ook terug gestuurd en nieuwe schotel geweigerd! Cola zonder prik, bier zonder schuim. Kip gort droog, niet te eten.

Als je aangeeft dat je niet tevreden bent (en wij zijn echt geen moeilijke mensen en zouden dit niet snel doen) dan begint personeel ineens zeer intimiderend rond je tafel te cirkelen en vieze blikken te gooien richting de klant. Erg onprofessioneel!

De meneer van de bediening had overigens ook nog een snotje aan zijn neus hangen bij uitlevering gerechten. We hebben zoiets nog nooit meegemaakt, echt een aanfluiting!! Mensen, wat ons betreft dit restaurant absoluut overslaan.

14. jos.timmers

15. van den dungen

Gisteren genoten van het warme buffet.. wat een aanrader! Alles is fris en smaakvol. Zeer gevarieerd. Ondanks dat ik niet alles mag eten was er voldoende keus! Keurige, rustige bediening. We komen hier snel terug!

16. Heerlijk gegeten ..De bediening was erg vriendelijk. Een echte aanrader

17. Dizzy 51 punten

Gisteren met de twee buurtjes Jan zijn verjaardag gevierd met een cantonees verrassings menu. Wij hebben allemaal weer genoten, ook de buren Mary en Fransien vonden het geweldig.

18. Paradijs

19. Was afgelopen weekend bij paradijs in Uden. We hebben ontzettend lekker gegeten. De keuze was super en ook echt goede kwaliteit. Het was een gezellige avond de bediening was ook super. Voor iedereen echt een aanrader.

Groeten,
    Esmee

20. Standaard eten! Smaakt allemaal het zelfde!(maarja ik weet niet beter over chinees eten in nederland)Wel veel keus.

Maar doordat het zo goedkoop is, zie je dat erg goed terug in de doelgroep!

21. Freek Riepe

Het is er heel mooi en erg lekker. Veel keus uit vele keukens. Echt een aanrader. Gr. Fam. Riepe.

22. Bas 7 punten

Ben al jarenlang klant en nog nooit ontevreden geweest. Kwaliteit is altijd goed en prijs kwaliteit prima.

Ze zijn niet voor niets uitgeroepen tot de beste 20 Chinese restaurants van Nederland.

Kom er altijd graag.

23. Monique

Wij zijn al jaren vaste klant van Paradijs. Gaan daar graag eten, maar halen ook heel regelmatig af. (afhalen gaat in een razend hoog tempo, voor je het weet is het al klaar. Ook als het druk is!)Het eten is goed, het personeel vriendelijk. Volgens mij zijn ze niet voor niks recentelijk nog uitgeroepen tot 1 van de 20 beste Chinese restaurants van Brabant.

24. Bij het Paradijs in Uden kun je goed eten tegen een goede prijs. Er is voldoende parkeer gelegenheid en de bediening is erg vriendelijk. Wij gaan graag naar dit restaurant toe.

25. Je kunt nergens beter eten als je van Chinees houdt, dan bij Parardijs te Uden.

We zijn er al verschillende keren geweest en het is perfect, de schalen zijn nog niet leeg of er komen al weer nieuwe.

De verzorging en bediening is ook uitstekend.

Het is een aanrader en voor de kosten hoef je het niet te laten, want je kunt nergens anders goedkoper eten.

Nagerecht is ook fantastisch, ijs - pudding - fruit - gebak - slagroom etc.

26. Met 10 personen van het buffet genoten.

Perfect!

27. Steven Trienen

Beste Chinese eten wat ik ken. Prijzen zijn laag wat je regelmatig terug ziet in het soort publiek wat er komt. Ik haal dus meestal af.

28. Laatst wezen eten. Was super. Goed gegeten, voldoende en lekker vers. Warm onthaal en vriendelijke bediening. Voor de kinderen ook een speciale kinderhoek. Zeker een aanrader!

29. Ik kwam er altijd heel erg graag, maar laatste maanden is de sfeer minder. Het eten dat is oke hoor, maar ik mis de vrolijke meiden in de bediening.

Prijs verder is wel goed.

Groeten Rosanna.

30. Goed restaurant, weinig op aan te merken.

31. Ik ben er op een dinsdag wezen eten met mijn ouders.

Zeer leuke bediening was er toen. Ook van mijn leeftijd. De mensen zijn altijd vriendelijk en zijn niet alleen bezig met werken maar zijn ook vriendelijk tegen klanten en tegen elkaar als collega's.

p.s. Alleen die kleren van de bediening kunnen echt niet! Het zijn net vuilniszakken, echt niet bij de tijd zo'n kimono...

32. Kom hier elke keer weer eten.

Het eten van het buffet is van topkwaliteit. Vriendelijke bediening, het buffet wordt duidelijk uitgelegd, drinken wordt snel aan tafel geserveerd. Een erg uitgebreid buffet met veel verschillende keuzes, het eten is elke keer weer erg lekker en erg betaalbaar. Ik kom snel weer een keer eten!

De kinderen vermaken zich prima in de speelkamer. Ook leuk dat ze geschminkt worden!

Ondanks de drukte zijn we toch elke keer weer zeer tevreden!

Ga zo door!

33. Vriendelijke ontvangst, begeleiding naar je tafel en uitleg (mocht dat nodig zijn) en geen opdringerige (wilt u nog wat drinken?)bediening.

Erg goed buffet! Uitgebreide keuze voor zowel voor-hoofd-als nagerechten. Chinese, Japanse, Kantonese en Indische gerechten. Voor de liefhebber ook gerechten naar "Nederlandse" maatstaven (stokbrood met knoflook, aardappelsalade, friet, frikadellen, ijs, verschillende soorten taart) Qua kosten: erg voordelig.

In het kort: heerlijk genieten en zeer zeker voor herhaling vatbaar!

34. We zijn hier geweest op oudjaarsavond met een best wel grote groep.

Service was uitstekend, en het buffet was geweldig.

Zeker voor herhaling vatbaar.

35. ED 799 punten

Heerlijk Japans eten met een voortreffelijke viskwaliteit. Ook voortreffelijk bereid. De bediening net als de sfeer is naar behoren.

36. Gisteren met mijn vriend geweest en heerlijk genoten van het warme buffet. Het mooie van het buffet is dat je niet lang hoeft te wachten en meteen kan opscheppen. Je kunt zo lang je wilt blijven zitten, zonder tijdslimiet van de drank afkoop en zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.

Ook erg leuk dat zwarte piet op 5 december aanwezig was.

37. Wij zijn er ook wezen eten.

De bediening was niet erg goed, wij kwamen daar voor de eerste keer, werd niet gezegd dat je meteen kon gaan eten of wat dan ook, dus mensen die het niet weten zitten uren te wachten.

Niet al het eten was even goed. Koud enz..

Verder was alles wel redelijk.

38. Japans is met een woord "perfect". Zowel de bediening als sfeer is naar behoren. Eten smaakt voortreffelijk.

Van het wokbuffet was niet zo bijzonder. 2x geweest en beide keren was de drank lekkerder als het eten.

39. Perfect restaurant! We hebben heerlijk gegeten.
    Mooie producten, lekker vers en het wordt bereidt waar je bij staat.
    Er liep zéér vriendelijk personeel rond, en de prijs is gewoon een lachertje. Wat ik ook erg lekker vond waren de doperwten in de nasi....:)

40. Alles is geweldig het eten. Het drinken en de bediening.

En voor de prijs die ze vragen kan je het zelf niet koken.

41. Altijd lekker en goed eten. Zowel de afhaal, het buffet, a la carte als het Japanse deel. Bediening goed.

42. Op bezoek bij vrienden samen naar dit restaurant geweest en zij waren vol lof, dus verwachtingen waren hooggespannen.

Uiteindelijk flinke teleurstelling (zeker als het de beste Chinees van Uden wordt genoemd). Eten is erg doorsnee en zeker slechter dan de Chinees die ik gewend ben. Snap niet echt de drukte, maar zal normaal misschien beter zijn.

43. Het was weer helemaal top.
    Erg lekker gegeten weer, heerlijk.

44. Heerlijk gegeten ruime keuze bij het buffet
    zelfs de dochters van (14) en (15) hebben
    de smaak te pakken en vinden het voor herhaling vatbaar

45. kwaliteit is achteruit gegaan. Eten koud en niet vers.Het lee wel of sommige gerechten opnieuw waren gebakken.

46. f. kroes

Vergeleken met een jaar geleden, zijn de prijzen gelijk gebleven, maar de kwaliteit achteruit gegaan; mihoen in de bami; in geen enkel gerecht nog een garnaal te vinden en doperwtjes in de nasi!! niet voor herhaling vatbaar!

47. Carmen van Dam

Erg lekker allemaal.
    Tenminste niet zo doorsnee.

48. Buffet was slecht aangevuld en ook niet echt lekker. Vond het erg tegenvallen, had er meer van verwacht.

49. Heerlijk Japans gegeten in een gezellige sfeer.

50. Je krijgt eten wat al op een ander z'n bord heeft gelegen.

51. Dantheman

Een zeer goed restaurant, met zeer goed eten en zeer goede en supervriendelijke bediening.Dit is gewoon veel en veel meer dan een 10.0 waard

52. Super GOED!!! Heerlijk eten, waar voor je geld, zeer aan te bevelen. SUPER!!

53. E. Tonnaer

uitstekend restaurant met zeer goede verzorging.

54. kees ancher

super goed restaurant!! echt heerlijk!!

55. super goed!!!!