No Nonsense in Uden

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1369208709 80
1420835229 82
1436720312 82
1464519207 71
1504231915 82
1508203185 81

1. Op 24 Mei wezen eten. Eten heel lekker bediening liet veel te wensen over. Niet vaker op deze wijze zo ervaren daar. Erg lang wachten plus veel fouten. Erg jammer het eten was wel lekker. We zaten op een mooie plek.

2. Jack vos

Mooiste bistro tapas restaurant in de omgeving, leuke jonge bediening, geweldige prijs kwaliteit verhouding en super ligging en zelfs een speelplaats voor kinderen.
    Als ik weer eens in uden ben ga ik er zeker weer eten, echte aanrader.

3. Heerlijk gegeten, lekker vers bereid. Ook voor kinderen hebben ze lekkere betaalbare gerechten, aanrader is de spare-rib!! Ze likken hun vingers erbij af... Bediening is altijd erg vriendelijk :)

4. Afgelopen weekend met de hele familie bij Brasserie Verhoeven/ No nonsense gegeten. Wat een beleving! Fantastische bediening en het eten was erg goed. Vooraf had ik om een mooie tafel gevraagd en deze hebben we ook gekregen. Een mooie ronde tafel op een goede locatie achterin. Het eten was erg lekker en er was heel veel keuze wat prettig is. Daarnaast hebben onze kinderen van 5, 6 en 7 zich heel goed vermaakt op de speelzolder. We hebben daarom ook 3 uur lang kunnen genieten. We komen ZEKER terug!

5. Dianne Vereijken van Ras

Was erg gezellig zowel het gezelschap als de sfeer. Bediening was goed, vriendelijk. Kortom een geslaagde avond.

6. Nicole van den Boomen

Lekker gegeten.Garnalen en champignons als voorgerecht waren heerlijk.Als hoofdgerecht zijn de mixed grill en de panga Italiano ook een aanrader.Tel daarbij de vriendelijke bediening bij op en je hebt een gezellig avondje uit.Jammer dat we op tijd weg moesten.

7. Het eten was vaak smakeloos van de tapas. Voor het eten gaan we niet meer terug. Van de service echter kunnen een hoop restaurants wat leren. Vandaar ook een goede fooi gegeven.

8. Anne van Lokven

Gezellige sfeer, goede bediening, genoeg variatie in de heerlijke tapas. Gezellig voor klein gezelschap, maar ook voor een wat groter gezelschap een aanrader!

9. Martijn D

Een woord 5 letters.. super!! Leuke, spontane bediening die alles netjes volgens het boekje doen. Lekker eten, perfecte carpaccio, groot qua portie... en zeer goed op temperatuur. En de spareribs... zou er mijn vingers bij op eten.

Volgende keer als we weer in Uden zijn weet ik in ieder geval waar ik moet wezen! Tot snel.

10. Top service verleend door een aardige serveerster (naam vergeten). Lekker genoten van een 3 gangen menu op het gezellige terras. Voor herhaling vatbaar.

11. Na eerdere zeer positieve ervaringen al via diverse kanalen gehoord dat het een drama is tegenwoordig en helaas is dit gisteren avond bevestigd. Het is zo verschrikkelijk slecht dat het niet anders kan dat dit de volgende horecatent is die omvalt.

45 minuten tussen 2 gerechten moeten wachten is belachelijk. Vervolgens dan verbrande uienringen opdienen kan echt niet. Ossenhaas die koud is, carpaccio met ijs, kipwraps zonder kip, het is allemaal echt gebeurd. Als je vervolgens klaagt komt men terug met de mededeling we hebben de keuken eens flink op de donder gegeven... Dan zou je denken de rest van de avond gaat het beter, helaas. Wachttijd neemt niet af, zelfs voor een bolletje ijs heeft men 45 minuten nodig. Als het dan uiteindelijk 12.00 is krijgt men haast en wil men naar huis.

Ik ben geen klager echter we hebben meerdere keren aangegeven niet tevreden te zijn maar dit werd niet opgepakt. Advies aan de eigenaar stop ermee voor het te laat is, je hebt er duidelijk geen zin in!

12. Minst lekkere tapas gegeten in Uden tot nu toe. Kleine porties, matige kwaliteit. Slordig opgediend. Sommige gerechten waren koud.

13. Erg lekker eten, vriendelijk personeel. Voorbeeld voor Brabantse gezelligheid gecombineerd met goed eten voor een prima prijs! Aanrader: ossehaaspuntjes met gepofte zoete knoflook.

14. Zeer vriendelijke bediening, heerlijke tapas en voldoende keuze.

15. Goed restaurant, snelle en zorgzame bediening, prettige mensen en atmosfeer. Leuke gerechten en ruime keuze, een aanrader!

16. In 1 woord geweldig! Je kan er tapa's eten en van de bistro-kaart. Tapas zijn een echte aanrader! Vlot geserveerd, geen "getreuzel" en superlekker! Onlangs is er een pannenkoekenrestaurant geopend. Ben er al diverse keren geweest, heerlijke koeken. Vooral de wereldkoeken zijn een aanrader. En een heuse speelzaal met continue toezicht en een bioscoopje. Dus ook de kids vinden het heerlijk om er uit eten te gaan : ) Mooie nostalgisch ingerichte zaak, vlot personeel en de prijsverhouding is prima!

17. Lekker gegeten met een grote groep en voor een bescheiden prijs. Kinderen hebben boven gespeeld in de nieuwe speelzaal (met toezicht) ideaal! Sfeervol en voor ieder wat wils.

18. Lekker op je gemak in huiselijke sfeer eten met vriendelijk personeel! Porties ruim voldoende en heerlijk bereid, ook keus genoeg! Voor gezinnen met kinderen ook aanrader!

19. No Nonsense? Ze hebben wel echt nonsense, ik zat gezellig op het terras om 3 uur 's middags, voor de kermis. 6 drankjes kosten 1 euro per drankje meer, zogenaamd kermis tarief. Voor ons geen No Nonsense meer, op de kaart een prijs van 3.40 en 4.40 laten betalen! Ik vind het geen stijl!

20. Goede bediening en vriendelijk personeel. Eten matig van gehalte. Geen warm gerecht aan tafel gekregen, alleen lauw. Zelfs na een opmerking daarover geen verbetering. Gemiste kans. Verschil in tapas erg groot. Qua soort, hoeveelheid en kwaliteit. Was eenmalig voor ons. Beetje jammer van deze mislukte avond.

21. Als rasechte Bourgondiër (een Belg) houd ik van kluiven natuurlijk. Echt aanbevelingswaardig zijn de overheerlijke spare ribs! Aardig en behulpzaam personeel trof ik er ook aan. En (verrassend genoeg) een keur aan tapbieren.. Enige wat is heb gemist waren de Belgische frieten, maar dat leren de Hollanders nooit vrees ik..

22. Wel eens eerder hier tapas gegeten. Toen was het prima. Dit keer van de bistro kaart, maar wat een tegenvallende ervaring. Na drie kwartier wachten op het eten, komt de bediening langs om te melden dat er iets niet goed is gegaan in de keuken. Vervolgens duurde het nog 20 minuten voordat we iets op tafel kregen. Geen drankje of excuses aangeboden gekregen. Dat was toch wel het minste wat we hadden verwacht.

23. Al meerdere keren bij dit restaurant wezen eten. Afgelopen zondag zijn we er weer geweest. Voor 28,- per persoon tapas eten, dat is echt super. Erg vriendelijk personeel (veelal jong, maar zeker niet onervaren) en de sfeer was erg goed!

Ga hier zeker nog eens terug en kan het aan iedereen aanbevelen die een gezellig avondje uit wil!

24. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
    Veel jong, onervaren en slecht ingewerkt personeel. En daar begint alle ellende.
    Het opnemen van een bestelling met een handheld is erg lastig.
    We hadden een 3 gangen keuzemenu besteld en daarnaast gerechtjes voor de kinderen.
    Bij het keuzemenu hoort brood met tapenades. Dit kregen wij pas geserveerd bij het voorgerecht nadat we hier zelf om hadden moeten vragen.
    Geen excuses.
    We hadden een kindersoepje besteld maar kregen een volwassen portie.
    Na het voorgerecht hebben we 50 min op het hoofdgerecht moeten wachten. Toen kwamen eerst de gerechten voor de volwassenen al enigsinds lauw. Bij 1 persoon ontbrak de saus bij het vlees. 5 min later kwam de saus alsnog en tevens de gerechten voor de kinderen. Echter dit waren geen kinder gerechten maar gewone volwassen gerechten. Die moesten dus weer terug naar de keuken om te reduceren tot kinderformaat.
    Geen excuses eerder irritatie en kortaf.
    Last but not least ook nog blunders bij het nagerecht. Gewoon het verkeerde.
    Wederom geen excuses.
    Dat er fouten worden gemaakt is menselijk, maar heb wel het fatsoen om behoorlijk sorry te zeggen als dingen fout gaan.
    O ja, en een kleurplaat voor de kinderen. Die kregen we halverwege de avond.

25. Wat heb ik heerlijk gegeten en wat een lieve mensen. Ik heb een glutenvrij dieët en het is dus lastig om uit eten te gaan. Meestal vlucht de bediening verschrikt naar de keuken wanneer ik de vraag stel of er ook iets glutenvrij is, hier niet. Hier niet! Ze hadden een apparte kaart voor mensen met een voedingsallergie! Super! Het was heer lijk, prachtig opgemaakt en een royale hoeveelheid. Ik ga zeker terug!

26. Mark Hendriks

27. Super lekker, grotere porties, alles smaakt anders, niet overal dezelfde sausjes e.d. Zeker een aanrader! Gezellig en vriendelijk personeel!!

28. Tapas bij Verhoeven/No Nonsense vinden wij altijd goed.
    Hier nu voor de 4e keer wezen eten en we hebben weer genoten.
    Niet alle gerechtjes waren onze smaak maar dat is persoonlijk, smaken verschillen.De kwaliteit was in orde en het personeel buitengewoon vriendelijk.
    Fijn buiten kunnen zitten.
    Voor ons een van de betere tapastentjes van Uden.

29. We waren in Uden aan het winkelen. We besloten wat te gaan eten en kwamen bij No Nonsense uit. We hebben heerlijk onbeperkt tapas gegeten. Eerst lekker op het terras en daarna binnen. Het personeel was erg vriendelijk en was in voor een grapje, Mochten we weer eens in de buurt zijn gaan we er zeker terug!!!

30. We hebben gebruik gemaakt van het onbeperkte Tapas eten. Op tafel ligt een placemat waarop je kunt kiezen wat je wil eten. Per ronde mag je er twee kiezen. Tijdens het serveren van de Tapas hebben we meteen de volgende ronde besteld. Het eten was heerlijk, de sfeer uitstekend, heel erg vriendelijke bediening, lekker La Chouffe van het vat. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. Johnny Hap

Geweldig gegeten! Lekker onbeperkte tapas gegeten! Gezellige bediening en een leuke huiselijke sfeer!

32. E janssen

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en leuke bediening en niet duur, wat wil je nog meer. Komen zeker terug.

33. sam 14 punten

Gisteravond weer eens heerlijk gegeten! Gezellige bistro, gevarieerde tapaskaart, voor ieder wat wils!

34. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Soms wat te grote porties van de gerechtjes.. Nacho chips veel en veel te zout! Toetjes zijn geweldig! Ga zeker nog wel een keer terug!

35. Erg goed gegeten, fijne bediening en mooie, grote zaak. Alle rondes werden met zichtbaar plezier vlot geserveerd. Zoals de naam al suggereert, no nonsense. Geen 3 sterren en chique restaurant, maar erg sfeervol en toegankelijke kaart. We hebben onbeperkt tapas gegeten en dan van vijf tot bijna twaalf! En dat voor maar 27 euro. Zeker voor herhaling vatbaar.

36. Krullie

Ik heb een heerlijke avond gehad bij Verhoeven afgelopen zaterdag.
    Het personeel was vlot en er lag een erg fijne werksfeer! Ook al was het erg druk, we werden goed geholpen en de werknemers deden erg hun best het ons naar ons zin te maken!
    Af en toe moesten we wat wachten, maar dat was ook wel prettig omdat het eten lekker kon zakken! Het eten ging vrij snel, maar met een goede pauze er af en toe in. Het eten was erg lekker, af en toe wat simpelere gerechten en af en toe uitmuntende gerechten! Ik zou er graag terug komen en gezien de drukte en de grote groepen neem ik de volgende keer wat mensen mee!!

37. Onlangs tapas gegeten. Kon keuze maken uit los bestellen of onbeperkt. Gekozen voor het laatste. Echter we moesten smeken om te mogen bestellen. Terwijl het niet druk was. Het eten was kwalitatief goed, maar waardeloos bereidt en gepresenteerd. Ik ben echt wel wat gewend en lust alles. Maar dit was echt ronduit slecht. 2 opgewarmde gamba's (van goede kwaliteit, maar zonder smaak) op ijskoude sla, waardoor de gamba onder koud is en boven lauw. Bovendien wat is de toevoeging van die ijskoude sla. Zo bij ieder gerecht een handvol ijskoude smaakloze sla, die dus alleen dient als opvulling. De coquilles waren taai als elastiek. De biefstuk taai en doorbakken. Het lekkerste van de avond was de twisterfriet, terwijl ik niet eens van friet houd?! In een woord schandalig, net als de prijs die ze ervoor vragen.

38. Meerdere keren gegeten (en gedronken) bij No Nonsense. Geweldige ambiance! Erg gezellig ingericht en met 'n prachtige serre. Er wordt voortreffelijk eten bereid in grote porties. De bediening is prima, met humor en heel ongecompliceerd. Voor alles wordt, zo nodig, 'n oplossing bedacht.
    Zonder overdrijving een echte aanrader.

39. Erg langzame bediening en het eten is niet veel speciaals. Je word weggestopt in een hoekje en dan vergeten ze je.

40. freek donkers

Ik heb afgelopen zaterdag bij hotel brasserie verhoeven / bistro no nonsense gegeten (tapas). Ik ben zeer tevreden over de bediening, ze helpen je graag en je hoeft maar iets te vragen en ze doen het voor je. Het eten was ook zeer goed en als je met een aantal mensen een avondje ergens wilt uit eten, is dit zeer geschikt het is erg gezellig en er hangt een goede sfeer tussen de obers en de gasten, je kunt er goed mee lachen.

41. G Janssen

In jaren niet zo slecht gegeten. Entrecote vet, garnalen smaakloos en vlees te doorbakken, tong smaakte naar vissticks en was door paneermeel geheel verpest. Salade belabberd, friet niet gaar, twisters te hard gebakken en met 4 personen enkel hoofdgerecht & 2 drankjes pp voor €112. Er werd door het personeel frequent gevraagd of er nog behoefte was aan drank maar niet of het smaakte. Van sfeer is überhaupt niet te spreken, bovendien was het er ijskoud. Beslist geen aanrader.

42. We hadden gereserveerd maar werden achterin bij de keuken geplaatst, de leerling ober was niet goed ingewerkt. We hadden het 3 gangen menu van €22,50 genomen. Voorgerecht was oké, het hoofdgerecht was een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding veel frites, weinig groenten (waren zelfs aangebrand) het vlees was ook matig. Het was een bevestiging van ons eerdere bezoek, ze zien ons hier niet meer. In Uden is volop beter te krijgen.

43. We hebben echt een super avond gehad en heerlijk gegeten! Je hoeft niet op de tijd te letten waar door je heel relax kan eten!

44. Fantastische eetgelegenheid, we komen hier telkens terug omdat zowel de bediening als eten perfect zijn. Prijs kwaliteit verhouding perfect. Een echte aanrader om een avondje gezellig te tafelen en bij te kletsen. Je word niet van je tafel weggekeken om nog een extra reservering te kunnen boeken. Geweldig.

45. Verstappen

Gisteren een dagje Uden gedaan, en wat gegeten bij bistro No Nonsense.

Echt heel erg goed, eten super lekker, bediening super vrolijke aardige meid! Hele mooie zaak met een een gezellig terras.
    Jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we zeker vaker!

46. Tapas gegeten bij bistro Verhoeven.
    Heerlijke gerechten.
    Wat als eerste werd gevraagd of we onbeperkt tapas wilden eten werd later duidelijk, het duurde allemaal erg lang. Terwijl we later op de avond nog alleen in het restaurant waren duurde het nog ongeveer een half uur voor dat we onze gerechtjes kregen. Als we per tapa betaalden waren ze waarschijnlijk sneller geweest. Wat op tafel stond was prima.
    We zaten ook in een hoekje waardoor we geen contact konden maken met een gastheer/vrouw.
    Verder een gezellige avond gehad met vriendinnen.

47. H v/d Braak

We zijn al verschillende keren geweest.
    Bediening super en vlot.
    Vis zowel vlees worden op hoge kwaliteit bereid.
    Fijn zitten beetje nostalgie. leuk terras maar ook een bovenverdieping met uitzicht over een gedeelte van het restaurant. Wij gaan zeker nog eens terug.