De Sirenes in Uden

1520607694 90
1532036950 90
1572039348 88

1. Brigit de bruyn

Ondanks dat jullie ineens moesten sluiten hebben wij toch heel lekker gegeten. De bediening was super.

2. Jan Verbruggen

De eigenaren verstaan de kunst om je meteen welkom te heten en je door de voortdurende aandacht thuis te voelen en de keuken is voortreffelijk, voor herhaling vatbaar!

3. Heerlijk gegeten!
    Gezellige bediening.

4. Rine van rijbroek

Heerlijk gegeten. Hele gastvrije en warme eigenaren, zo ook het horecapersoneel. Snelle bediening. Knusse zitplaatsen.

5. Wilma Hendriks

Het eten is goed en de porties zijn meer als voldoende. Vriendelijke bediening. Iedereen doet zijn best. Voor ons was dit de eerste keer bij De Sirenes Uden, maar zeker niet de laatste keer!!

6. Top eten, alleen jammer dat we brood kregen bij hoofdgerecht. Dit hadden we liever gehad toen we moesten wachten op ons eten. Verder was alles top.

7. Erg druk en rumoerig. Pas na anderhalf uur kregen wij ons voorgerecht. Niet eens een stukje stokbrood vooraf dat is jammer. Na 3,5 uur weer naar buiten. Eten was goed, bediening vriendelijk, maar zoals gezegd erg rumoerig en heel lang wachten op ons eten. Wij aren met 6 vrienden, maar was helaas geen gezellige avond.

8. Rolien van Heezik

Heerlijk gegeten. Prima bediening, leuke sfeer.

9. Hans van der Eerden

Tevoren een tafel voor 7 personen gereserveerd. Keurige en hele vriendelijke bediening door zowel moeder als dochter. Het eten wordt voor iedere gast tegelijk geserveerd en de kwaliteit is super. Prijs/kwaliteitsverhouding is uit evenwicht. De prijs is relatief laag en de kwaliteit is hoog. Een aanrader om daar vaker heen te gaan met kleine en grotere gezelschappen!

10. Mieke van Lent

11. Goed eten, wel grote porties maar wat niet opgegeten was keurig mee gekregen voor de hond.
    Goede service, fijn terras met schitterend weer. Voor herhaling vatbaar,

12. Eten was weer erg lekker alleen kwam het voorgerecht dit keer bij t hoofdgerecht.
    Verder blijft t gewoon goed hier elke keer.

13. Liefhebber

Hier heb ik samen met een vriendin heerlijk gegeten!
    Vanavond was het langer wachten dan normaal en werd er wel eens wat vergeten, maar het was dan ook heel erg druk. Ondanks de drukte bleef de vriendelijkheid wel.
    Volgende keer weer.

14. Luuk van Harn

Service was goed, voorgerecht duurde wel lang en er waren een paar keer drankjes vergeten wanneer we deze bestelde. Eten en de prijs-kwaliteitverhouding waren geweldig.

15. Zulke lieve mensen bij Sirenes. Eten altijd goed en smakelijk. Kom er al jaren. Het is gegroeid en drukker geworden maar de intieme sfeer en aandacht voor je is gebleven. Zelfs het nieuwe jongere personeel neemt dit over van de familie👍👍👍Gr Mies

16. Heerlijk gegeten, echt een aanraden de Griekse hapjes.

17. Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en snelle service. Heerlijk gegeten.

18. Manon Helga Roland Eugene

Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het was erg veel maar het restant kregen we netjes mee. Top nogmaals bedankt voor de gezellige avond.

19. Gereserveerd bij De Sirenes in Uden op zaterdagavond 2 februari 2019 om 19.30. Moesten even wachten op een tafeltje maar na enkele minuten al een heel leuk tafeltje gekregen. Leuke bediening, ook aandacht voor iedereen tussen de bedrijven door. Het was erg druk maar toch werd onze wijn tussendoor nog ingeschonken door de bediening. Heerlijk gegeten met mals vlees. Voor herhaling vatbaar. Annelies & Andre, Almere

20. Marina Haver

Het eten is super kwaliteit. De entourage is een beetje cafetarria achtig, maar de sfeer is goed.

21. kwaliteit eten: prima
    personeel: prima
    snelheid: prima

22. Dave Verwegen

Lekker gegeten in een gezellige ambiance.

23. Weer lekker gegeten zoals altijd, de bediening was goed en vriendelijk.

24. ria quaedaekers

Super zo als altijd eten heerlijk service is super altijd vriendelijk.
    Gewoon lekker eten in een gezellige omgeving.

2 vorige recensies
  25. Weer super lekker gegeten net als altijd!
    Hele vriendelijke bediening! 🍷

26. van der Doelen

Zeer goede ervaring. Eten, bediening, sfeer was uitstekend. Herhaling vatbaar.

27. Elke maand weer, niet omdat het moet maar het is gewoon heerlijk daar als je van de echte griekse keuken houd. Super!

28. Anne mijn

Ontzettend luidruchtig, je kan elkaar amper verstaan. Weinig bediening, voor een drankje moest je echt moeite doen. Jammer. Het eten is uitstekend.

29. Mijn broertje en ik zijn erg enthousiast over deze zaak. We zijn er nu voor de 3e keer geweest. Als we in Uden komen om wat te winkelen en bij te praten sluiten we af bij de Sirenes. Echt een supergoede spontane maar vooral lieve bediening, het komt deze mensen echt uit het hart.
    Het eten is ook erg goed, en je zit bomvol, de porties zijn bijzonder groot😊.
    Gezellige sfeer, griekse muziek.
    Simpelweg heerlijk en ontspannen eten.

30. Wederom een top ervaring. Prijs-kwaliteit is dik in orde. Personeel doet super hun best om de gasten naar zin te maken. Op zaterdag is het volle bak en moet je echt wel reserveren.
    Heerlijk (grill) gerechten!

31. M.Verbueken

Weer heerlijk en gezellig gegeten!
    Maar we zijn bij De Sirenes ook niet anders gewend!

32. Martijn Sprengers

Lekker gegeten en gedronken. Alles prima. Alles ok. Hier komt wij graag nog eens terug

33. Bij toeval ontdekt, nieuwsgierig geworden doordat het terras vol zat, maar oh zo heerlijk gegeten en super vriendelijke lieve mensen in de bediening, een heerlijk avondje uit, toppie!!!

34. Goede bediening. Kwaliteit van het eten is goed.
    Wat wij echter erg vervelend vinden, is dat je een uur moet wachten voordat je bestelde gerechten worden opgediend. Dit is ons nu meerdere keren overkomen en heeft naar onze mening te maken met de uitbreiding van het restaurant. Het aantal zitplaatsen is ruim verdubbeld, maar de keuken is niet groter geworden.
    Overigens is door de uitbreiding de aankleding minder smaakvol. Je krijgt nu toch een beetje een massa gevoel, terwijl het een knus top restaurantje was.

35. Wederom erg gezellig en super lekker

De nieuwste recensie
  36. Heel fijn dat je online een reservering kunt maken en een sms ontvangt als dit bevestigd wordt!
    Heerlijk eten voor een eerlijke prijs dit in combinatie met vriendelijk personeel komt uit op een super geslaagde avond en met rond gevulde buikjes weer huiswaarts!

37. Lang wachten, en koud eten. Voor de derde keer. Dus nooit meer. Slecht.

38. Voor de tweede keer hier gegeten omdat het na de verbouwing wat groter zou zijn zodat je niet zo kort op elkaar zit zodat je letterlijk kunt volgen wat je buren zeggen. Verbouwing is goed gelukt, ruimer van opzet, maar het zal wel aan de akoestiek van het pand liggen dat het nog steeds erg rumoerig is. Het eten is echter voortreffelijk. Bediening heel vriendelijk.

39. jo en hannie vissers

Hier op 23 december ons 40 jarig huwelijk gevierd met familie en vrienden.
    ondanks de hele grote groep hebben we hier heerlijk en uitstekend gegeten en de bediening en service waren buiten gewoon geweldig. heb van al onze gasten niks dan goede dingen gehoord en vele waren hier nog nooit geweest maar gaan hier zeker nog een keer terug komen
    steffie en personeel hartelijke bedankt voor deze onvergetelijke dag.

jo en hannie vissers

40. Tonny Kuijpers

Leuk verbouwd, alles staat ruimer opgesteld buiten eerst. Vriendelijke bediening. Laat je per ongeluk iets van je bestek op de grond vallen, dan leggen ze meteen nieuw bestek neer. Ze staan open voor eventueel een praatje. Ik voel me daar lekker, dus het is een aanrader om daar eens te gaan eten.

41. Is daar goed en altijd gezellig eten en personeel 100% goed steffie heeft het goed voor elkaar

42. Vorig weekend heerlijk gegeten bij De Sirenes. Goede (Griekse) smaken en de hoeveelheid was ruim voldoende.
    Het personeel was bijzonder hartelijk, vrolijk en vriendelijk en ondanks de drukte en de snelle en nette bediening straalden ze rust uit.
    Het enige nadeel was, dat er veel tafels staan en daardoor zaten de gasten erg dicht op elkaar, waardoor het erg lawaaierig was.
    Wel genoten van de gerechten en het top personeel.

43. 657 punten

Zaterdag 26 juni voor het eerst bij De Sirenes gegeten. De ontvangst was bijzonder vriendelijk. We hadden niet gereserveerd wat voor de zaterdag achteraf niet handig was. Maar dit werd snel en netjes opgelost door ons aan een tafel te zetten van een latere reservering. De menukaart is bijzonder uitgebreid wat kiezen er niet makkelijker op maakt (luxeprobleem). Alle gerechten werden snel en netjes geserveerd. Zowel het hoofd- als nagerecht bijzonder lekker. Absoluut bovengemiddeld. De bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje is dat het restaurant erg "vol" aandoet en soms erg rumoerig is. De tafels staan erg dicht op elkaar. Maar als we nog een keer in de buurt zijn, dan komen we zeker nog een keer terug.

44. Weekendje weg in Uden. Van te voren gekeken waar we konden gaan eten. Door waardering van anderen gekozen voor De Sirenes.

Veel keuze op de kaart en uiteindelijk toch voor de Mezedes Atlanta gekozen. Uitstekende keuze, variatie van heerlijke authentieke Griekse gerechten. Als afsluiting een goede warme capuccino.

Bediening was erg attent, jammer dat we niet echt een praatje konden maken vanwege de drukte.

Kortom De Sirenes is een aanrader!

45. Vanavond heerlijk gegeten! Eten was super, bediening vrolijk en goed. In tegenstelling tot "de andere" griek is het gezellig en word je niet de deur uitgekeken... Alsof je gaat eten bij goede vrienden! Top!

46. Myranda

47. Ronny Toenders

48. Helaas van de "slechte" bediening. Wel vriendelijk maar werd niet echt naar ons omgekeken.

49. ED 799 punten

Afgelopen week hebben we gegeten bij De Sirenes en de bediening had duidelijk geen goede dag. Het Griekse eten is naar onze mening echt goed Grieks, maar de bediening is binnen met elkaar aan het kletsen. Af en toe loopt een van de dames naar het terras, maar echt naar de klanten met hun eten en drinken kijken is er niet bij. De eigenaresse doet haar best om de bediening te corrigeren, maar helaas. De bediening laat naar onze mening veel omzet aan eten en met name drinken liggen. Jammer dus.

50. Prima restaurant, zeer vriendelijk personeel. Ik ga hier zeer graag naar toe. Het eten smaakt zoals 't hoort: puur. Kortom, een aanrader voor liefhebbers van de Griekse keuken.

51. Top eten voor een prima prijs!!

52. Anoniem 172 punten

Heerlijk eten, met aardige bediening! En een prima prijs/kwaliteit verhouding. Ook zijn dieetwensen geen probleem. Hier kom ik al jaren erg graag eten. Een echte aanrader! Mensen met echte passie voor de Griekse keuken!
    Klein minpuntje: het is erg gehorig binnen, als het druk is kan je elkaar bijna niet verstaan.

53. Emy van Delst

Wij komen heel vaak bij De Sirenes, we hoeven de kaart niet meer te zien en weten al wat we willen eten. Het eten is geweldig. De service op en top! Altijd lekker en gezellig eten! Een echte aanrader voor iedereen die van echt Grieks eten houdt :)

54. Altijd weer lekker eten hier. Zowel de traditionele Griekse gerechten als de meer westerse Griekse gerechten zijn allemaal even goed. De bediening is attent en erg vriendelijk. Het enige minpuntje is de akoestiek.

55. De Sirenes is een heerlijk klein en gezellig restaurant.
    De bediening is vlot en gezellig.
    Ze hebben een mooie gevarieerde menukaart en het eten is van een zeer goede kwaliteit.
    Het is een echte aanrader als je eens lekker Grieks wil eten.
    Reserveren is wel gewenst.

56. Denise de H.

57. Een heel gemoedelijk restaurantje waar je supervriendelijk wordt geholpen. Het eten is er heerlijk en vooral door de sfeer voel je je er echt op je gemak. Een aanrader!!

58. Angèle

Voor de tweede keer hier gegeten en en wederom buitengewoon goed. Zo te proeven wordt alles vers gemaakt. De smaken zijn puur en eerlijk. Goede vriendelijke bediening. Sfeervol en gezellig restaurant. Zowel het eten als de ambiance hebben een echte Griekse sfeer. We hadden de Mezedes besteld, een aanrader! Ook de desserts zijn erg lekker. Goede menukaart, ook ruime keuze in traditionele Griekse gerechten.

59. Eten is goed maar het duurt te lang voordat je het eten krijgt, afgelopen keer meer dan een uur zitten wachten.

60. Veel mensen hadden een ander Grieks restaurant in Uden aanbevolen. Omdat dat restaurant gesloten was zijn we naar Sirenes gegaan. Dit was beslist geen foute keuze. Prima sfeer, erg lekker eten. En ze bieden zowel de traditionele keuken als de populaire Griekse gerechten aan. Gelijk een ouzootje aan tafel. Heerlijk.

61. Wij komen regelmatig bij "moeder en dochters" tafelen. Ongedwongen sfeer, attente bediening en lekker eten voor een redelijke prijs.
    Bij binnenkomst staat voor ons, bij wijze van spreken, de mavrodaphne en spa citroen al gereed.

62. Erg lekkere smaken en alles vers volgens mij. Het was er druk en vol en warm en gezellig. Prijs/ kwaliteit verhouding is ook goed te noemen. Als je een keer echt Grieks wilt eten en je woont in Brabant ga dan hierheen! Reserveren gewenst.

63. Op 24 augustus 2011 zijn we per toeval bij restaurant 'De Sirenes' in Uden terecht gekomen.

Een totale aanrader voor iedereen die van pure, echte smaken kan genieten. Het is een familie restaurant en dit is dan ook aan de zeer warme en welkome sfeer te merken. De ontvangst was zeer persoonlijk.
    In de menukaart staat duidelijk dat de Griekse smaken centraal staan, in tegenstelling tot de vaker voorkomende Nederlandse vertalingen van Griekse gerechten.

De kwaliteit van het eten was subliem! Zeer gevarieerd en goed verzorgd. We hebben ons laten verrassen door meerdere kleine gerechten (Mezedes 'De Sirenes').