Parkeergelegenheid nabij het restaurant.

Op loopafstand.

• All-inclusive

• Rookruimte
  5. Betalen Visa Master Card pin

1331204448 80
1362051162 82
1419337916 80

1. Wij kwamen nog erg laat binnen, alles werd tot t einde netjes aangevuld.
    Echt super verzorgd.
    Geweldig personeel wat ook nog n gezellig praatje maakt.
    Vooral zo doorgaan,
    Gr die 3 uit boekel.

2. Gisteren hier gaan eten. Ik ben echt een makkelijke eter maar...de prijs kwaliteit klopt echt niet. Het eten/nagerechten is echt 'goedkoop' en het was goed te zien dat de meeste dingen bij het buffet er heel lang al stonden de vellen zaten erop! Veel te duur dus voor dit geld heb ik veel beter gegeten. Minpunt ook: tussendoor vraagt het personeel wat je nog lust zodat ze al kunnen gaan opruimen...niet netjes je voelt je dan weggekeken. Enige pluspunt is het super vriendelijke personeel en sfeervolle aankleding. Maar wij gaan hier niet meer terug.

3. Lekker gegeten voor een goede prijs. Veel keuze. Vriendelijk personeel. Top! Wij komen zeker terug!

4. DV 298 punten

Hier geweest met een grote groep van ongeveer 20 personen, in oktober 2016 als ik me niet vergis. Man, man, man... Het is een grote vreetschuur, niet meer en niet minder. Het is een continu geloop van mensen die hun bord willen vullen. Het buffet was niets bijzonders. Niet slecht, maar ook niet speciaal.
    Zowel ik als twee andere mensen hadden een mega aanvaring met de kok achter de bakplaat. Wat een arrogante kwal is dat zeg! Als je vraagt om iets meer of minder knoflook dan wordt hij boos. Mag je twee stukken vlees uitkiezen, dan alleen combinaties die meneertje leuk vond. Wat een gezever zeg. Ik wil gewoon, dat hij bakt waar ik zin in heb. Daarom is de keus er toch zeker? Het voelde een beetje alsof we een troep soldaten waren die in de rij stonden om hun kostje op te halen. Maar we betalen hier flink voor! Nee, nee.... zo lang dit niet verandert, zie je ons niet meer terug. Klant is dus kennelijk geen koning... Zo'n arrogant kereltje verziekt je hele tent. Doe hier wat mee!!!!

5. fam. danen

heerlijk gegeten in een gezellige ruimte met attente bediening en mooi gevarieerd buffet

6. Vergeet mij niet

Voorgerechten alleen zeer kleine amusebakjes en beperkte keuze. Schalen a bain de marie wat te vinden is in een frituurkot: fricandel, gehaktbal, friet, kroketbal en van dat soort eten. Geen kwaliteit eten. Bakplaat weinig keuze. Bief sate aan buitenzijde zwart en binnen nog fel rood. Niet opgegeten. Weinig keuze vis. Gereserveerd van 20 to 22 uur. Om 21.15 uur kwam kok al vragen of hij voorgerechten kon opruimen of we nog iets nodig hadden. Dat was juist het beste eten. Gevraagd aan kok dat tot 22 uur de keuken toch open was. Ja dat was juist. Opgemerkt dat we dan toch niet hoefden te haasten en dat we van de voorgerechten nog wilde gebruiken. Dessert was ook beperkt. Alleen weer die kleine amusebakjes. Dan blijf je op en neer lopen. Bij eten toch liever zitten dan steeds moeten lopen. Eigenaresse zei en nu nog dessert. Antwoord: even kijken wat er allemaal is. Eigenaresse: er is van alles. Gevraagd waar ik softijs kon vinden. Antwoord nors: dat hebben we niet. Heerboer is erg tegengevallen. Er was een serveerster die was bijzonder vriendelijk en haar was niets te veel. Die deed echt moeite om de mensen naar de zin te maken. Zij was er nog niet zo lang. Zulk personeel zal ook niet lang blijven. Nee. Voor dat geld 27,50 euro kun je de mensen toch beter eten geven dan wat friet en een frikandel. Jammer dat Etenstijd in Tilburg afgebrand is.

7. Jan Broeren

Meerdere keren over verschillende jaren met grote en kleine groepen heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance. Telkens na het afrekenen ontvangt men een bon om die met € 2 korting bij een volgende eetgelegenheid te verzilveren. Ik heb hier echter nooit gebruik van gemaakt. Omdat ik binnen 14 dagen met 3 personen weer heerlijk ging eten heb ik van die bon gebruik willen maken. Echter er werd mij medegedeeld dat ik de normale prijs moest betalen omdat die kortingsbon geen waarde had voor die avond (donderdag). Het ging hier om een kortingsbedrag van totaal € 6. Ik neem altijd een all in arrangement echter die bon gold hier nu niet voor.

Ik ben bij D'n Heerboer nu voor het laatst geweest ondanks dat ik daar altijd tevreden ben geweest..

8. Weer vakantietijd, ondanks het mindere weer (zelfs dat kan de Heerboer niet regelen) hebben we een super dag gehad. Ongelooflijk dat ondanks de drukte de kok precies weet wie welk stukje vlees besteld heeft terwijl hij tussendoor de "wachtende" mensen gezellig aan de praat houd en voorzorgen treft voor latere eters.
    Voldoende en heerlijk geweest van voor tot/met nagerecht.
    Tot volgend jaar!!

9. Gisteravond weer heerlijk gegeten, zoals altijd. We rijden graag 25 min met de auto naar dit restaurant, omdat het altijd gezellig en lekker is.

10. P. Van Bakel

We hebben heerlijk gegeten. Volop keuze en een erg sfeervolle ruimte.

11. wilma dubbeld

Heerlijk gegeten en heel vriendelijk personeel. Vooral de kok achter de bakplaat houdt wel van een geintje.

12. erik Versvhueren

We hebben er heel lekker en voldoende gegeten. Goede kok en aardig personeel die mede zorgen voor een heel ontspannen sfeer.

13. Niet meer wat het geweest is. Personeel stuk minder vriendelijk als voorheen. Drank erbij gekocht. Deden wat geïrriteerd over de bestellingen. Terwijl het maar normale aantallen waren. 1 kok om te bakken, 2 bakplaten, lang wachten, druk in de rij. De gerechten die klaar stonden waren matig.

Graag gekomen daar, maar gaan nu toch liever andere plek zoeken.

14. Fam rutten

Het was weer een prima avond, kinderen en kleinkinderen genoten, een aanrader voor families

15. Mirelle

Wij vonden het zeer sfeervol, gezellig. Vooral de kok was top! Zelfs toen de serveerster een glas liet vallen... geen gedoe.... gewoon gezellig! Zoals het hoort.. Wij komen zeker nog eens terug!!!

16. Zaterdag met gezelschap gegeten bij d'n Heerboer in Uden. Het personeel is erg vriendelijk, de eigenaresse erg behulpzaam en het eten lekker en zeer divers. Vooral het toetjes buffet verdiend een extra pluim! Heerlijk, en we gaan zeker nog eens terug! Top!

17. Gastvrijheid ten top! De gast staat voorop en ook nog eens in een sfeervolle omgeving! Paul en Mirjan zijn ondernemers om een voorbeeld aan te nemen. Bedankt!!

18. Marlie Derks

Zeer tevreden. Sfeervolle inrichting. Ruime keuze en ondanks dat het niet druk was werd alles direct aangevuld. Het smaakte echt lekker en zag er ook vers uit. Compliment aan de gastvrouw voor haar gastvrijheid.

20. Een top restaurant! Alles is met zorg bereid, de bediening en ontvangst is top! Enorme keuze in gerechten.

21. Fam. de Graaf

Zeer gezellige avond gehad, lekker gevarieerd gegeten, en de service is toppie!! Vriendelijk personeel. En een leuke speelruimte voor de kinderen.

22. Sandra de Jager

Heerlijk gegeten met de hele familie in verschillende leeftijden (9-76). Erg gezellig ingericht restaurant met zeer vriendelijk personeel. Het eten ziet er prima verzorgd uit en smaakt perfect. Echt een aanrader!

23. Gerechten in de bakken waren niet vers. Ook voor- en nagerechten zagen er niet vers uit. Grill gerechten waren redelijk.

24. Onze mening: Heerlijk gegeten, het zag er verzorgd uit. Eten was goed warm wat je uit het buffet schepte, groente prima van gaarheid. Goede kwaliteit vlees en vis, ook goed klaar gemaakt. Vele keuzes in voor, hoofd en nagerechten. Eén voordeel was dat het niet erg druk was op het moment dat wij er waren, en misschien dat het hierdoor goed bij te houden was op aanvulling en service. Dus geen oordeel kunnen geven als het wel goed bezocht is met gasten. Maar voor dat moment waren wij zeer tevreden, en eigenlijk de beste tot nu toe, aan buffetrestaurants die we ooit bezocht hebben.

25. Wij zijn hier wezen eten ter ere van de verjaardag van mijn vader en het was geweldig.

Genoeg keuze aan eten en drinken, alleen niet genoeg plek in mijn buik om alles te kunnen eten. Super aardig personeel, je voelt je echt welkom.

Kortom: super tevreden en we komen zeker nog eens terug.

26. Vanavond heerlijk gegeten hier met de hele familie. Er was genoeg keus in de gerechten, voor iedereen wat. Alleen miste iedereen wat plek in de buik omdat ze nog wel meer wilde eten :) De bediening was heel vriendelijk en de kok bij de bakplaat was ook wel in voor een gezellig praatje. De kinderen konden daarnaast ook nog leuk in de speelhoek spelen. Zeker voor herhaling vatbaar!

27. Afgelopen weekend hier met z'n 6en wezen eten; zware tegenvaller. Bij reservering was gevraagd naar de mogelijkheden voor vegetariërs (1 iemand in ons gezelschap): dit was allemaal geen probleem en er kon van alles gemaakt worden. Veel verder dan een bord friet met sla of groenten kon ze echter niet komen. Uiteindelijk zijn nog wat boontjes en witlof apart klaargemaakt, en mocht zij voor het kindertarief door, dus nog redelijk netjes opgelost.
    Het eten viel echter zwaar tegen: groentes waren compleet doorgekookt, meeste bakken zagen eruit alsof het er al uren stond. Alleen de voorgerechtjes vond ik wel lekker en het vlees van de plaat was stuk beter, maar nog niet bijzonder. Personeel hield wel drinken goed in de gaten en was ook vriendelijk.
    Absoluut de 30€ per persoon niet waard!

28. Lydie Noort-Dam

Verjaardagsetentje met 8 personen. Moeder/Oma 96 jaar en op haar verzoek uit eten bij D'n Heerboer. Wij hadden hier al meerdere malen gegeten en was prima bevallen, nu echter met ons allen tezamen. Er was bij de tafelschikking speciaal rekening gehouden dat wij allemaal bij elkaar zaten. De avond was een succes.

Eten was weer heerlijk en alles vers. Houden hier gelukkig rekening met het zout, dus geen hoge bloeddruk. Er is zo'n ruime keuze dat het onmogelijk is om alle gerechten te eten, zelfs na 5e bezoek nog niet gelukt.

Al het personeel even attent en vriendelijk, ook de kok aan de grill/bakplaat verstaat zijn vak. Toen wij aan dessert toe waren kwam de verrassing. De eigenaresse en bedienend personeel kwamen met een mooi opgemaakte ijscoupe voor de jarige en begonnen spontaan "Lang zal ze leven" te zingen.

Wij hebben een heerlijke avond gehad en natuurlijk komen wij terug bij D'n Heerboer. Onze complimenten en zeker tot ziens.
    Familie Dam/Noort

29. Ad, Miranda, Klaas en Anita

Gisteravond hier heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. En inderdaad wordt er vaak gevraagd of je nog iets wilt drinken maar dat alleen als zeer positief ervaren, tenslotte all inclusive, dus ook de drankjes.
    Eten was top! Zeker een aanrader.
    Groeten uit Westkapelle

30. Fam. Kuipers

Afgelopen weekend weer voor de 5e keer gegeten hier en helaas weer een grote teleurstelling. Kip van de plaat rauw, speklappen keihard. Als je er wat van zegt krijg je wel weer nieuwe, maar dan is de kip uitgedroogd en de speklappen slap.
    Het buffet was op zich ok maar in veel bakken plakte alles vast omdat het er al erg lang in zat. Bediening was vriendelijk met een cineese randje. Om de paar minuten zeuren of je nog drinken wilt, zelfs al was je glas half leeg. Zelfs aan ons kleinkind die aan de fristi zat met een half flesje vragen ze of hij nog meer wil.
    En ja dan is het schrikken bij de kassa: 96€ voor 3 personen. Helaas is dit echt de laatste keer.

31. Eigenaresse: alle lof. Zij weet klanten te binden. Het eten is goed. Veel variatie. Ik ben ervoor uit Belgie gekomen nabij Antwerpen. De moeite waard. Dat doe ik vaker. Ik breng nog meer landgenoten mee. Allez, wij zijn toch Bourgondiers? Zelfs ons merk pintje was er. Veel lof. Saluukes tot de volgende.

32. Super gegeten, heerlijk. All you can eat met alleen Hollandse gerechten, veel groenten en vleessoorten, echt een aanrader en voor een redelijke prijs.

33. Wat een vriendelijke ontvangst en bediening. En ongelooflijk veel keus! We wilden wel blijven eten. Een gezellige ambiance ook. We wonen absoluut niet in de buurt, maar als we ooit weer in de buurt zijn, gaan we er zeker nog eens eten. Complimenten!

34. W.van Emmerik

Wij zijn al verschillende keren geweest, gewoon om het feit dat er voor iedereen wat is. De een houd van vlees en de ander van vis. De sfeer is er goed en service is helemaal prima. Wij komen graag terug

35. antoinette 9 februari 2014

Hebben hier vanavond met de familie voor de eerste keer gegeten. Volop keus en alles ziet er netjes uit en niet te vergeten het smaakte heerlijk. Vriendelijke en behulpzame bediening, als aan het buffet iets op is wordt dit gelijk aan gevuld.

Wij wonen niet in de buurt maar komen zeker nog een keer terug. Misschien nog een tip: Wij misten de achtergrond muziek voor de wat stillere momenten. Verder hebben wij een gezellige avond bij jullie gehad.

36. Eric Putters

37. Voor de eerste keer hier gegeten. Het eten was lekker, vlees van de bakplaat was goed gebakken, vis was goed gaar. Was best veel keuze in het buffet. Ik vond de keuze aan groenten niet zo heel erg veel, dat zou ik wel wat meer willen. De bediening was heel vriendelijk en kwam regelmatig aan de tafel om vuile vaat en bestek op te halen. Toetjes waren erg lekker. Misschien als tip: Als de klanten weggaan, zorg er dan voor dat er iemand van de bediening staat om je jas weer aan te geven, dat is wel zo fijn. Maar het is een restaurant waar ik nog wel een keer terug zal komen.

38. Je kan hier goed eten, voor ieder wat wils. Alleen ik ben het bestellen van de bakplaat afgeleerd omdat mijn kip 2x niet niet gaar was en me varkenshaas als ik er om vraag nooit doorbakken is. Als ik er dan wat van zeg word het wel netjes opgelost maar ja vind het toch jammer. Ik haal nu alles bij het buffet, smaakt ook goed. Alleen ik vind het echt een vreethok, je moet wel op een goede plek zitten anders is het niet leuk, te veel tafels te dicht op elkaar, dit is jammer. Rumoerig is het er wel. Personeel is erg vriendelijk.

39. Een zeer goede aanrader. Het eten was perfect! de keuze was er reuze en de serveerster liepen goed (danku Fleur ;))
    Als we nog eens in de buurt zijn met zijn allen komen we zeker nog eens aan!!
    Groetjes van de 19 gezelligste mensen van limburg!

40. Van genegen

De bediening was heel goed. Het eten was ook super lekker.
    We gaan er zeker nog eens heen.
    Veel variatie en alles werd steeds goed bijgevuld.
    Zeker een aanrader!

41. Wij komen hier regelmatig met onze 2 kinderen, afgelopen weekend weer heel lekker gegeten! Kan niks negatiefs bedenken… keuze is prima, kwaliteit is goed, sfeer is gezellig en vlotte bediening, complimenten!

Tot een volgende keer!

42. Harm Hofman

Lekker gegeten, keuze genoeg en mijn merk bier. Wat wil een mens nog meer.

43. We hebben lekker gegeten maar alleen jammer dat er veel lege bakken of van alles nog maar een klein beetje was (over de bodem). De bediening is vriendelijk soms te overdreven. Maar toch goed voor herhaling.

44. Omdat wij een paar weken hier zeer goed hadden gegeten wilden wij nog eens terug omdat het onmogelijk is alle gerechten te proberen. Wij werden niet teleurgesteld alles was wederom prima, gerechten heerlijk en alles perfect verzorgd. Alle gerechten op smaak zoals het hoort en er is rekening gehouden met kruiden en zout. Een zeer fijne combinatie van gezelligheid, ontspanning en genieten.
    Af en toe gewoon doen!

45. Fam. v Deurzen

Heerlijk gegeten. Ook al lijkt het druk bij de bakplaat binnen een minuut wordt je geholpen. Er zijn 2 bakplaten waar vlees en vis apart op worden gebakken, en vlees wordt voor je gebakken zoals jij dat wilt. Ook kant en klaar vlees is er genoeg keus. Voor de prijs zeer goed aan te raden.

Minpunt:
    ik denk dat een vegetarier niet veel keus zal hebben.

46. Op 1e paasdag met een gezelschap bij D'n Heerboer geweest. De zaak zat helemaal vol met gasten. De buffetten waren goed gevuld en zodra er ook maar iets op was werd dit meteen aangevuld. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat hoefden wij niet lang te wachten bij de bakplaat. We zijn ongeveer 3x terug gegaan voor vis en vlees gerechten van de bakplaat, iedere keer perfect gebakken zoals we dat bestelden (medium/rare etc). We hadden het arrangement inclusief drank genomen en wat mij erg goed stemde was dat ik als bob onbeperkt frisdrank kon bestellen (dit dan ook nog eens echte coca cola en geen pepsi en uit een glazen horeca flesje van 0,33cl en geen post- of pre mix). De bediening was erg vriendelijk en zeer attent en kwam vaak langs de tafel om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilde. Dit is ook wel eens anders bij arrangementen inclusief drank. Mijn complimenten aan de eigenaar en eigenaresse van D'n Heerboer. Echt top gastvrijheid, vriendelijkheid en kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

47. Ondanks dat het er niet druk was, toch goed verzorgd.
    Al het vers van de plaat uitstekend.
    Kangeroe biefstuk was verrassend lekker.
    Alleen komen ze wel heel vaak vragen wilt u nog iets drinken, ondanks dat de flesjes niet leeg waren.

48. jolanda van boxtel

geweldig restaurant met lekker eten en een geweldige bediening met een mooi prijsje!!!
    We zijn onverwachts met 10 personen gaan eten, dit was helemaal geen probleem.
    Als we wilde konden we buiten en binnen in een rookruimte roken, wat wil je nog meer!
    Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
    Het eten was erg lekker, complimenten ook aan de kok achter de plaat, hij bereide het vlees en de vis erg lekker.
    Er is ook voldoende keus of je nu vlees of vis wilt eten.
    Ik vond het ook prettig dat de voor en na gerechtjes kleine porties waren zodat je meerde gerechten kont proeven.

49. Na een dagje Efteling even daar lekker gegeten met z'n 4en en 1 kind. Hartstikke leuk en gezellig was het. Onze dochter kon ook lekker spelen daar. Eten was heerlijk, personeel was erg vriendelijk. Wat je tegenwoordig niet vaak meer mee maakt.
    Wij vonden het echt een aanrader, en gaan er zeker nog eens heen.

50. Willemien

Gisteren heerlijk gegeten ter gelegenheid van mijn moeders 80e verjaardag. De kok heeft ons overgehaald om kangaroe vlees te proeven en het was echt heel erg lekker. Goed bereidt, onze complimenten kok!
    D'n Heerboer is echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

51. Annie,Jan, Lies en Henk

Wij waren er woensdag 25 juli, hebben buiten gegeten.
    Was een gezellige sfeer, en het eten was heerlijk. Veel keus en goed verzorgd. Fijn en vriendelijk personeel. Voor ons voor herhaling vatbaar, wat we zeker ook gaan doen.

52. Afgelopen zaterdag gegeten ter ere van opa en oma, erg gezellig en vriendelijk personeel. Eten was ook erg goed, zeker voor herhaling vatbaar.

53. Ronnie en Jerry_Lynn

Wij zijn hier nu 2 keer geweest en we hebben prima gegeten.
    Vriendelijk personeel, lekker eten en goede sfeer.

Ze hebben binnen ook een gezelige rookruimte waar je relaxed een sigaretje kunt roken. en ze kwamen ons drinken gewoon daar brengen... Prima service!!

54. Erg gezellig en lekker gegeten! We hadden niet zo'n goede verhalen erover gehoord maar daar zijn wij het totaal niet mee eens!!
    Wij gaan zeker nog een keer!

55. w.van bavel

Op vrijdag 30-sept mijn 70e verjaardag gevierd.
    Wijzelf, kinderen en kleinkinderen vonden het heel goed.
    Prima verzorgd en zeker voor herhaling vatbaar.
    Aanrader voor iedereen.

m.v.g. Walther

56. Gezelschap was gezellig
    Het eten was lekker, rijkelijk en overvloedig
    De bediening uitstekend

Kortom we hebben een heerlijke avond gehad. En voor herhaling vatbaar !!!!!!

57. Een hele gezellige avond gehad met vrienden, heerlijk gegeten en er was volop keuze, erg genoten van al dat lekkers! Vriendelijke bediening en de prijs is prima! Wij komen zeker terug!

58. Ik heb nog nooit zo teleurstellend gegeten! Het eten van het buffet zag eruit alsof het al 5 uur in de bakken lag, de aardappelpuree was helemaal hard geworden. De boontjes waren helemaal doorgekookt en smakeloos. In een potje zat een mousse van een korrelige substantie waarvan de smaak niet thuis te brengen was.Gelukkig stond er een "knoeipotje" op tafel waarin je de restjes kwijt kon... De redding van dit restaurant is de bakplaat, de enige plek waar het voedsel vers wordt bereid. Mijn eetlust was helaas al snel weg en het eten nodigde dus echt niet uit tot een tweede keer opscheppen. Bah.

59. Het was een gezellig restaurant, met name de bediening is uitstekend. We zaten gezellig buiten in de tuin onder de overkapping, heerlijk. Het eten was zeer lekker en uitstekend bereidt. Zeker een aanrader.

60. D'n Heerboer is een leuk en gezellig buffetrestaurant.

Vriendelijke bediening, lekkere eten, mooie prijs.

Geen poeha, gewoon goed.

Wij komen er zeker nog eens terug.

61. Heerlijk gegeten met een groep collega's. Voor ieder wat wils, zeer prettige bediening.

Alleen jammer dat wij de enige gasten waren.

62. Marloes 1424 punten

Hier lekker gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Veel keus, voor iedereen wat wils. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het eten is zeker oké.

Bediening is vriendelijk. Aankleding is leuk maar ik moest toch vaak denken aan 'de wok' die er eerst zat aangezien er niet groots verbouwd is. Leuk dat je vlees of vis kunt laten bakken op de bakplaat.

Paar kleine dingetjes: Zout/peperstelletje op tafel zou fijn zijn.

En vochtige citroendoekjes langs de kipkluifjes zou fijn zijn.

Voor dit geld een aanradertje als je zelf van alles wil kunnen kiezen.

63. Prima avond gehad met mijn vriendinnen. Heerlijk buiten op het tuinterras gezeten. Lekker gegeten en meer dan genoeg keus. We hadden een leuke, spontane ober en hebben ons prima vermaakt. De volgende reservering is al gedaan.

64. Lekkere bekende gerechten, voor ieder wat wils, ook voor de hele moeilijke eters ;)

We hebben ons buikje vol gegeten!

65. Herman Smiths

Leuke tent, lekker ruim. Alleen was er geen parkeerplek meer vrij en moesten we nog wat rondzoeken voor een plekje. Over het eten is mijn mening verdeeld. Sommige dingen zoals de wijnfilet vond ik erg heerlijk. Maar de garnalen vond ik wat aan de saaie kant. Misschien een tip om het eten wat spannender te maken met keuzes uit marinades..

66. Martijn

We werden snel geholpen (drinken en bakplaat) en de kinderen konden hun energie kwijt in de aparte speelruimte waar we als ouders altijd wel blij mee zijn. De kwaliteit van het eten vond ik aan de goede kant en onbeperkt tafelen voor €18,50 is een mooi bedrag!

67. Voor een vriend van mij nog op dezelfde dag kunnen reserveren rond de kerstperiode voor een groep van circa 30 personen. En we mochten langer blijven tafelen dan normaal toegestaan. Kortom zeer vriendelijk personeel, gezellig en lekker restaurant voor een mooie prijs.