Nieuwste foto's in Uden

Laatste updates in Uden

1. Maureen Hermsen's profielfoto
    Maureen Hermsen heeft een recensie geschreven voor Bella Italia
    Italiaans Uden

Wederom heerlijk gegeten bij Bella Italia, de eerste keer kwamen we daar bij toeval terecht op de terugweg uit Londen. Toen heerlijk gegeten en genoten.
    Vandaag op de terugweg uit Parijs bewust gebeld of er nog een tafel vrij was, en weer heerlijk gegeten en een lekker glas wijn gedronken! Top restaurant.
    Tot de volgende keer!

2. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Bistro Bellair

Entrecote medium besteld. Kreeg deze echt doorbakken. Vervolgens teruggestuurd, kreeg ik een nieuwe, ook weer doorbakken. Ik vroeg om een knoflooksausje of kruidenbotertje erbij, dit hadden ze niet dus gaven ze pepersaus erbij. Uiteindelijk kreeg ik de rekening, mij werd op een boze manier geacht deze te betalen, ondanks dat ik niets gegeten had van het gerecht. Meneer de ober zei dat de chefkok honderd procent wist dat het écht medium gebakken was. Mijn vriend en ik hebben allebei geproefd, kwam geen sap uit, was niet lekker mals en al helemaal niet medium, maar echt doorbakken. En de manier waarop ik verplicht werd te betalen was niet de normale gang van zaken. Er was geen discussie mogelijk volgens meneer de Ober en vroeg mij dan ook om gewoon te betalen aangezien het "kwaliteitsvlees was wat nu in de prullenbak 'gedonderd' kon worden".
    Eerste en laatste keer Bellair voor ons..

3. Manon Helga Roland Eugene's profielfoto
    Manon Helga Roland Eugene heeft een recensie geschreven voor De Sirenes

Manon Helga Roland Eugene

Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het was erg veel maar het restant kregen we netjes mee. Top nogmaals bedankt voor de gezellige avond

4. Ger van Bentem's profielfoto
    Ger van Bentem heeft een recensie geschreven voor Oonivoo Winespired

Ger van Bentem

Met de smaken umami, zout, zuur, zoet en bitter kan menig restaurant googelen.
    Hier kan iemand toveren.
    Zeker 10 keer overvallen door een nieuwe combinatie van smaak.
    Prettig, die ruime tafel indeling.
    Verrassend, die amuses.
    Bediening prima.
    Van de wijn helaas alleen de 'open' wijnen kunnen proeven.
    Volgende keer kom ik met de fiets.

5. Cris's profielfoto
    Cris heeft een recensie geschreven voor D'n Heerboer
    Internationaal Uden

Heerlijk gegeten. Voldoende keus en lekker bereid door de kok. Tafels snel leeg geruimd zodat het er niet rommelig uitziet. Veel speelplezier voor de kinderen. En naar alle wensen voorzien. Zeker een aanrader.

6. Johan's profielfoto
    Johan heeft een recensie geschreven voor D'n Heerboer
    Internationaal Uden

Wat een drama, gister wezen eten met collega's. Was afgesproken 1 maal opscheppen. In principe geen probleem. Maar stond als derde in de rij bij buffet en de vleesbakken waren al leeg. Alleen paar frikadellen lagen er nog. Probeerde daarna te gaan kijken of het aangevuld was, liet de kok duidelijk weten dat 1 maal opscheppen was besproken… Dus ja toch maar frikandel geweten, wat ik 3 deuren verder ook had kunnen doen! Voor dit geld mag je toch echt betere service en kwaliteit leveren. In uden zijn legio betere restaurants.

7. André's profielfoto
    André heeft een recensie geschreven voor De Sirenes

Gereserveerd bij De Sirenes in Uden op zaterdagavond 2 februari 2019 om 19.30. Moesten even wachten op een tafeltje maar na enkele minuten al een heel leuk tafeltje gekregen. Leuke bediening, ook aandacht voor iedereen tussen de bedrijven door. Het was erg druk maar toch werd onze wijn tussendoor nog ingeschonken door de bediening. Heerlijk gegeten met mals vlees. Voor herhaling vatbaar. Annelies & Andre, Almere

8. Jannic's profielfoto
    Jannic heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Lekkere pizza's, via internet bestellen erg gemakkelijk.

9. Jannic's profielfoto
    Jannic heeft een recensie geschreven voor D'n Heerboer
    Internationaal Uden

Eten in buffet vorm maar kwaliteit is goed. Voldoende keus, Vlees/vis van de bakplaat. Speelruimte voor de kinderen, bediening is goed.

10. Jannic's profielfoto
    Jannic heeft een recensie geschreven voor Sirtaki
    Grieks Uden

Altijd heerlijk eten, ook tapas. Kwaliteit is prima, porties ruim voldoende. De Imigliko rood is een aanrader

11. Quint's profielfoto
    Quint heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Melle

De snackbar is een aanrader. Je wordt er met veel plezier en passie geholpen. Alleen het gebouw kan wel een boost gebruiken.

12. Coby Warmerdam's profielfoto
    Coby Warmerdam heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Conversatie

Coby Warmerdam

Waar het zo druk was toch redelijk snel geserveerd. Ben blij dat ik gereserveerd had. Was erg lekker en zeer vriendelijke bediening.

13. Maurice's profielfoto
    Maurice heeft een recensie geschreven voor 't Zusje
    Tapas Uden

Wij wilde graag een glaasje water bij onze espresso. Krijgen vervolgens een hele discussie met bediening en bedrijfsleiding. Met 3 personen voor € 150,- gegeten en gedronken deze avond en dan zo behandeld worden. Gastvrijheid in de horeca? #fail

14. Marina Haver's profielfoto
    Marina Haver heeft een recensie geschreven voor Humphreys
    Internationaal Uden

Gezellig gezeten, het was niet zo druk, anders is het erg rumoerig. Prima bediening.
    Eten mooi van kwaliteit.

15. Marina Haver's profielfoto
    Marina Haver heeft een recensie geschreven voor De Sirenes

Marina Haver

Het eten is super kwaliteit. De entourage is een beetje cafetarria achtig, maar de sfeer is goed.

16. Familie van der Heijden's profielfoto
    Familie van der Heijden heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Familie van der Heijden

19-1 Met familie wezen eten. Service matig en eten mwa. Voor ons geen herhaling meer.

17. Love good food's profielfoto
    Love good food heeft een recensie geschreven voor Marc's Bar BQ
    Steakhouse Uden

Op 26 januari 2019 hier gegeten. Je kunt er niet reserveren en we wisten dat het er altijd druk was. We hebben dik een uur moeten wachten maar het personeel heeft ons goed verzorgd met drankjes. Het personeel was sowieso bijzonder vriendelijk en gezellig terwijl we ze toch echt keihard zagen werken met z'n elven! Het was het wachten waard, we hebben super gegeten. Na al die jaren nog steeds constante kwaliteit. Absolute aanrader!

18. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor De Visscherie

Zojuist bij de visscherie in het centrum geweest. Normaal ga ik naar de drossaard. Ik ging 10 haringen halen en had nog even op de site gekeken wat ze kosten. 5 voor €7,50. Bij het afrekenen moest ik 20,- betalen. Netjes erop gewesten dat op de site €15,- staat waar ik meteen commentaar op kreeg. Het zou niet kloppen. Een werkneemster ging op de site kijken terwijl een andere begon te roepen dat het niet kon want; "ze zijn altijd 2,- en op de site esra at onder voorbehoud vanwege prijsstijging". Ik gaf weer rustig aan dat dit geen prijsstijging betrof waarop ik terug kreeg dat het pas met de carnaval zou zijn. Er staat geen periode op de website. De manier waarop ik werd benaderen en geholpen vond ik erg vervelend. De haringen zijn niet slecht, maar ook niet de beste die ik heb gegeten.

19. Anja Paashuis's profielfoto
    Anja Paashuis heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Nardje

Anja Paashuis

Frietjes zijn erg lekker zo ook de snacks.
    Je kunt zelf aangeven doorbakken of zacht bakken toppie.

20. CFB's profielfoto
    CFB heeft een recensie geschreven voor De Sirenes

kwaliteit eten: prima
    personeel: prima
    snelheid: prima

21. Helena's profielfoto
    Helena heeft een recensie geschreven voor Amon Sphinx

Helemaal prima als je tijdens het stappen honger hebt gekregen! Niet lang hoeven wachten en verder gewoon normaal geholpen. Zaten wat schreeuwerige mensen in de tent die redelijk onbeschoft waren tegen het personeel. Daar werd de sfeer niet beter van maar personeel bleef wel kalm en heeft ze uiteindelijk netjes geholpen dus daarna was het weer rustig. Vond dat ze dat netjes deden.

22. Melanie Sterken's profielfoto
    Melanie Sterken heeft een recensie geschreven voor Lunchcorner Carillon

Vandaag met mijn dochter geweest.
    Er waren 2 a 3 tafeltjes bezet en toen kwamen wij.
    We bestelden wat te drinken en bekeken de kaart.
    We besloten allebei een soep te nemen en daarna te kijken of we nog wat lusten.
    Zo gezegd zo gedaan, de soep werd besteld.
    Nu werken wij zelf allebei in de horeca, en weten dat het serveren van een soepje niet heel lang hoeft te duren.
    Ondertussen kwamen er meer gasten, en ons soepje bleef wel heel erg lang weg.
    De mensen langs ons hadden een snitsel besteld, waren later binnen, maar hadden toch sneller hun eten.
    Wij hebben geduld maar na een half uur, duurt het toch erg lang, waarschijnlijk vergeten.
    De serveeester komt bij ons en legt mes en vork neer, jullie hadden toch ook iets besteld zei ze.
    Ik zeg ja een half uur geleden 2 soepjes.
    Ze schrok zichtbaar en haalde het bestek weer weg, en kwam met 2 lepels.
    Vervolgens liep ze weg, en kwam weer terug.
    Het duurde iets langer met de soepjes, want het was druk in de keuken? Druk? Toen wij bestelde waren er misschien 6 a 10 mensen in de zaak.
    Of we misschien iets wilde drinken?
    Nou erg aardig dacht ik, normaal hoeft dat van mij niet, kan altijd iets verkeerd gaan, we besloten allebei iets fris te nemen, en na nog eens 10 minuten verschenen de soepjes.
    Soepjes waren goed te doen, niks bijzonders, maar goed genoeg.
    We besloten niks meer te nemen, omdat de kans groot was dat we weer zo lang moesten wachten.
    Ondertussen zagen we diverse dingen om ons heen fout gaan, en er werden verschillende dingen terug naar de keuken gestuurd.
    Nee we gaan afrekenen.
    Tot mijn verbazing zag ik de 2 frisdranken op de rekening staan.
    Ik zeg tegen de serveerster, oh je hebt de frisdrank geteld, ja hoor zei ze.
    Ik zeg nou volgens mij werden die ons aangeboden omdat we zo lang moesten wachten.
    Nee hoor zei ze, met een lach, die moet u gewoon betalen.
    Ik was er klaar mee, en heb gewoon betaald, wat een zaak, wat een service.
    En zo dachten er meer over.
    Nee voor ons nooit meer.

23. Taco Daily heeft een nieuwe foto
  24. Taco Daily heeft een nieuwe foto
  25. Taco Daily heeft een nieuwe foto
  26. Ine van den Elzen's profielfoto
    Ine van den Elzen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Koosie

Ine van den Elzen

Vanavond met z'n drieën heerlijk gegeten bij Koosies. Het voorgerecht met tonijn en garnalen was superlekker en de rest ook. De bediening door Peggy was perfect.