Hier zie je hoe de meningen over de Bistro Gossimijne verdeeld zijn.

1. Super restaurant! Werkelijk heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad. We hadden een tafeltje met barkrukken maar zaten ongelofelijk lekker (lederen bekleding met hoge rugleuning). Zeer professionele bediening die hun vak verstaan en daarnaast ook in waren voor een geintje. We hadden gekozen voor een soort tapas al noemen hun dat wel anders, dat was echt een feestje, alle gerechtjes (we hadden er denk ik wel 16 op) waren zeer smaakvol en mooi gepresenteerd. Ondanks dat het er superdruk was ging het enorm vlot. Opmerkelijk was dat ik mijn mes liet vallen en kwam er een dame van de bediening van de andere kant van de zaak aangestormt met een nieuw mes. Ook naast het kunnen kopen van een literfles spa blauw kun je ook gewoon een gratis karaf kraanwater bestellen, daar kunnen veel restaurants een voorbeeld aan nemen. Ook de wc's zijn een bezoekje waard, schoon, erg leuk ingericht. Nou Gossiemijne, jullie zien ons zeker vaker terug, en dat zelfs helemaal vanuit Eindhoven!

2. Wij waren tweede Kerstdag bij Gossiemijne in Veghel en hebben er met ons gezin gezellig getafeld. De kleine gerechtjes zijn een schot in de roos, veel keus en voor ieder wat wils, zelfs voor oma van 93.

3. Heerlijk gegeten met kerst en vlotte bediening. Wij hebben bijna geen lege borden voor ons gehad.
    Ook erg goed dat de borden die leeg waren meteen weer weggehaald werden.
    Alle gerechtjes warm en erg goed van smaak.
    We zijn niets tekort gekomen en dat is met kerst door de drukte wel eens anders.
    Ook erg aardig was de attentie na afloop van Gossimijne.
    We komen zeker graag nog eens terug.

4. Heerlijk gegeten, snelle service en een leuke sfeer. Het personeel was vriendelijk en ons eten werd snel geserveerd. Ook erg leuk dat ze een open keuken hebben waar je precies kunt zien hoe je eten klaar gemaakt wordt.

Zeker een aanrader!

5. We zijn met 2tjes afgelopen woensdag in deze gezellige bistro geweest.
    We hadden het unlimitted menu gekozen.
    Onbeperkt kleine porties. Alles was als een schilderijtje opgediend. Zoals alles eruit zag smaakte het ook. Echt top.
    Wij komen zeker terug

6. Wij zijn gisterenavond hier wezen eten. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug! Bediening was erg vriendelijk en enthousiast. Het enige minpunt was dat we lang met lege borden voor onze neus zaten. Maar zeker voor herhaling vatbaar!!

7. Jacques Derks

Het eten was heerlijk. De dames van de bediening erg vriendelijk. Zeker een aanrader.

8. CS

Erg krappe plek (en zag dat er wel meer erg krappe plekken waren), enorm lang wachten voordat drankjes opgenomen werden, moesten zelf vragen om menukaart en de drankjes, lang wachten op besteld brood want moest nog gebakken worden, uiensoep was niet lekker, lang wachten op hoofdgerecht wat wel erg lekker was alleen waren ze de salade vergeten en wederom ook de drankjes vergeten. Aan een andere tafel zijn gasten weggegaan voordat hun hoofdgerecht kwam (vermoedelijk vanwege het lange wachten). De bediening is zonder meer vriendelijk maar ze hebben gewoon te weinig personeel voor het aantal gasten schijnbaar. Jammer want eten was wel lekker en het restaurant ziet er ook sfeervol uit.

9. Petra Klein

Goed eten
    Goede sfeer
    Gezellige bediening
    Gewoon een super restaurant
    Zeker aan te bevelen bij vrienden

10. Vd Elzen

Samen met mijn ouders zijn we op 1e pinksteren (2012) wezen eten bij Gossimijne. Het was voor mij de eerste keer dat ik er kwam. Van te voren wilde we À la carte tot we de kaart zagen van gossi-unlimited met allerlei lekkere kleine hapjes van de 'gewone' kaart. We gaven door dat we toch voor de tapas gingen en dat was geen probleem en kregen meteen het brood met bijhorende sauzen die bij gossi-unlimited zat. We waren vrij vroeg en daarom kregen we het eten (voorgerechtjes) vrij snel achter elkaar. Dit is geen probleem in het begin, want dan heb je honger! Toen het drukker werd, werd de wachtijd langer.. Dit was prima!
    Het viel ons op dat als iemand zijn glas leeg had niet meteen een ober aan je tafel stond om weer een nieuwe te vragen, zoals je bij andere tapasbarren wel hebt! Het personeel was vriendelijk. En indien je iets nodig hebt kon je het vragen en kreeg je het snel.
    We komen zeker nog een keer terug om tapas te gaan eten! Leuke kleine porsies, zodat je bijna de hele kaart kan hebben.

Pluspunten:
    - mooi kleine porsie, net genoeg en anders besteld je het nog een keer;) !
    - kaart was verrassend, vooral veel vegatarische tapas!
    - Goede service (niet continue een ober aan je tafel ivm lege glazen)
    - Leuke prijs. 24.5 p/p (tapas) en 15 p/p (drinken) voor de hele avond drinken en eten
    - Geschikt voor grotere gezelschappen

Minpunten:
    - Als dessert heb je vrijwel geen keuze

Conclusie: Een keer iets anders! Goede kwaliteit! En komen zeker nog eens terug!!!

11. Femke

Gisteren wezen eten op aanraden van een collega de gossi-unlimited.
    Nou, ik vond het niet echt geweldig. We waren maar met z'n tweetjes en de zaak zat niet helemaal vol maar we moesten iedere keer best lang wachten. Als we door hadden willen eten tot we het gevoel hadden vol te zitten hadden we tot 0.00uur moeten blijven. Dat was echt een tegenvaller. De carpaccio was natuurlijk vantevoren gesneden, dat geeft niet maar zorg dan dat ie aan de randen niet uitdroogt, dat is niet zo smakelijk. Ik had mosselen en die waren echt niet lekker, toen ik daar wat van zei was het antwoord dat ze dat wel vaker hoorden. Lijkt mij om er wat mee te doen.
    Ik moet zeggen de pepersteak en de biefstukspies waren wel erg lekker.
    Grand dessert was ook niet geweldig, heel jammer dat er spuitbusslagroom wordt gebruikt. Erg kansloos...
    Het witbier wat ik dronk smaakte ook niet, of het aan het merk lag (keizerskroon) weet ik niet.

Volgende keer gewoon weer naar het zusje of twin, dat is tenminste onbeperkt tapas eten!

5,1
  12. Op 2 april een super avond gehad. Geweldige ervaring. Met twee personen genoten van de Gossi Tapas! Echt een aanrader. Super lekker en goed op smaak. Prijs/kwaliteit is super evenals de bediening.

13. Toernooicommissie ZKH

Gisteren met 5 dames genoten van Gossimijne Unlimited. Ontvangst uitstekend, goede plaatsen, vriendelijke bediening, duidelijke uitleg én heel lekker gegeten. Voldoende keus en door de opzet, de mogelijkheid eens iets anders te proberen.
    Het toetje is de kers op de taart.
    Wij komen zeker terug!

14. Gossiemijne kent een lekker ontspannen sfeer, waarbij a la carte en tapas (onbeperkt) prima door elkaar heen lopen.

Het vlees is allemaal erg lekker en hoewel het aantal bijgerechten (friet en salade) beperkt is, zijn ze qua smaak wel heel erg goed. Je krijgt echt ruim voldoende en de parfait van witte chocolade is een absolute aanrader!

15. Caroline

Het eten is er nooit bijzonder, maar altijd prima en lekker. Met vooral pluspunten voor de frietjes!
    De bediening was vriendelijk en geinteresseerd

16. M. Selten

Gister heerlijke gegeten bij Gossimijne met mijn vriendinnen! De lady sparerib is een aanrader!! (en echt voldoende voor een vrouw) Bedankt voor de goede service, wij hebben weer lekker bijgekletst!

17. Afgelopen zaterdag hier gegeten, Gossimijne unlimited. Een echte aanrader, heerlijke gerechtjes, avondvullend. Echt waar voor je geld! En de bediening was ook perfekt. Leuk dat we bij de keuken zaten en de koks tussendoor toch tijd vonden voor 'n babbeltje! Wij komen zeker terug!

18. chantal tijbosch

Gisteren met 4 personen gegeten. Heerlijke gerechten , genoeg keuze en zeer vriendelijk personeel.
    Een aanrader!!

19. We hebben hier met vier man gisteren heerlijk gegeten! Echt leuke bediening, heerlijke spareribs en grote desserts, daarnaast lekkere rosé en volgens de mannen heerlijk bier. Meer hoef ik er niet over kwijt!

20. Lekker gegeten! Gebruik gemaakt van Gossi unlimited, waardoor je veel dingen kunt proeven! Was prima!
    Jammer genoeg zaten we een beetje achteraf waardoor we soms wel een beetje vergeten werden, maar wel een heerlijke avond gehad!

21. Gossie is en blijft een aanrader. Voor het eerst gebruik gemaakt van Gossi-Unlimited! Heerlijk!! Heb er van genoten en alweer een nieuwe reservering staan voor over 2 weken.

22. Gisteravond weer heerlijk naar Gossimijne in Uden geweest en daar genoten van de Gossi-Unlimited...!!! Wat een geweldig concept. We hebben van 19.00 tot ongeveer 23.00 uur genoten van zowat alle gerechtjes op de kaart en sommige zelfs dubbel....... Na een potje Goszee (yathzee op z'n Gossi's) en een kopje koffie en kopje thee, weer lekker terug naar huis met zelfs nog een paar lollies mee!!

23. Op 1e kerstdag met 6 personen hier gegeten. Leuke ambiance, leuke kaart, kwalitatief heel erg goed eten ( vlees en vis ) !!!!!! echt een aanrader. De kwalteit van het eten maakte de vertraging aan het begin van het diner ( drankjes en de eerste warme gerechtjes ) weer goed. Opstartprobleempjes denken we, was de 1e keer met dit concept hoorden we met kerst..... dus is vergeven. Ik wil die Gossi dinerkaart graag winnen, want ik kom hier zeker terug!

24. Heerlijk gegeten! Op aanraden van een vriendin de unlimited geprobeerd! Het was de moeite waard, heerlijke gerechtjes en dat helemaal onbeperkt voor maar 24,50! Vriendelijke bediening en een gezellig sfeertje, nog best druk voor een doordeweekse dag!

25. Peter Jansen

Heerlijk gegeten bij Gossimijne.
    Werd snel geholpen door de bediening en ze waren erg vriendelijk. Kregen een mooi tafeltje, gelegen bij de keuken. Koks waren ook erg vriendelijk en in voor een grapje.
    Het eten was lekker en goed bereid.

Een aanrader voor iedereen die een gezellige avond wil hebben!

26. Mark Koenraad

Zaterdag personeelsetentje gehad met de zaak op advies van een collega, hoge verwachtingen. Hadden spaanse tapas verwacht met zoals hun het noemen Gossi Unlimited maar hebben er hun eigen draai aan gegeven,. Al hun a la carte gerechten worden in een mini vorm geserveerd en dat onbeperkt, was werkelijk super! Lekker vlot personeel, hadden 16 gerechtjes op en dat voor maar € 24,50. Was wel heel erg druk maar gaf wel een gezellig sfeertje. Leuk detail van dat menu is de gossi foto die ook op hun facebook wordt gezet en sigaren van de zaak, was alleen koud buiten dus een warmtelamp was wel gewenst. Zeker voor herhaling vatbaar !

27. Heerlijk gegeten, weer net zoals vroeger, lekker vlotte en spontane bediening.
    Volgende keer de Unlimited proberen, Gossimijne in het klein ik ben benieuwd.

28. Gister hier wezen eten! Het eten was allemaal hartstikke lekker, we moesten alleen wel erg lang wachten. Maar het was het wachten wel waard. Helaas was de bediening een stuk minder. We moesten een aantal keren zelf om drinken vragen, ons drinken werd vergeten etc. Het leek alsof ze ons een beetje vergeten waren. Wel een beetje jammer!

29. Na een eerdere slechte ervaring toch weer bij gossimijne gaan eten.
    Helaas was dit echt de laaste keer.
    koude friet sausje wat al aardig was ingedroogt en irritant wiebelende tafel waar na we het aan de bediening hadden aangegeven niks mee werd gedaan.
    Lange wacht tijden op eten en drinken.

En met vier personen voor 190 euro vond ik het zeker niet waard.

4,1
  30. Al een tijdje niet meer geweest na een mindere ervaring laatste keer, maar eerlijk is eerlijk, het was weer helemaal als vanouds. Vlees is daar echt van superkwaliteit en bediening superalert en ondanks dat het stampvol zat liep het als een geoliede machine. Hoop dat ze het vast kunnen houden want dan blijft het toch weer mijn tentje!

31. Gewoontjes! Als je keertje spontaan ergens hapje wilt gaan eten! Niet heel bijzonder en ook niet slecht!

32. Na heel lang wachten ons vleesgerecht gekregen, zonder friet, waren ze vergeten. En toen we ons bord leeg hadden kwam er één schaaltje friet waar me met vieren van moesten eten. Nóóit meer!

33. Gisteren wezen eten met zijn 4en, zo te zien een drukke avond, wat langer moeten wachten dan normaal maar voor de rest een gezellige en lekkere avond gehad.

34. Vele malen bij Gossimijne gegeten, maar meestal in Oss. Nu een keertje naar Uden geweest. Mijn vriend is een echte vleeseter dus op zich waren we hier altijd aan het goede adres. Helaas was 't nu slecht. Het begon met de ontvangst.... Reservering kwijt. Niet erg, na wat zoekwerk was er toch een tafeltje. Helaas werden we nadat we zaten compleet vergeten. Na 25 min. genegeerd te zijn, toch maar een serveerster geroepen en wat te drinken besteld. Na 10 min. nog niks.... Nogmaals besteld en na ruim een half uur......hoeraaa! Een drankje. Daarna eten besteld, maar geen excuses voor 't lange wachten. De soep die we bestelden was zuur en ze waren om half 7 al door de mixed grill heen. Ander hoofdgerecht besteld, maar mijn vlees was koud. Al met al.... Noooit meer terug.

4,9
  35. Lekker eten, niets aparts maar alles wel gewoon degelijk en netjes bereid.

Uitstekend restaurant voor als je goede honger hebt en geen zin in te veel poespas.

Vriendelijke huismoeders en scholieren in de bediening ;-).

36. Helaas, getriggerd door goede recensies keuze gemaakt om nota bene op Kerstavond daar te gaan eten met een gezelschap. Ik had me erg verheugd op lekker eten. Het eten was koud of lauw en veel te kruidig waardoor alle smaak verloren ging. Bediening was vlot, maar kon de ervaring van het slechte eten niet goed maken. Ik kreeg het gevoel dat het die avond lopende band werk was.

37. Kan wel eens wisselend zijn kwa smaak maar over het algemeen goed en lekker.

38. Ik heb ook een aantal keer slechte ervaring gehad bij Gossimijne, de porties een stuk kleiner dan voorheen, het vlees niet lekker en veel te gaar, harde friet in oud vet gebakken.

We besloten het nog een kans te geven, en het was weer super! Heerlijk gegeten, alles vers, goed op smaak en lekker mals! Ik ben blij dat jullie wat met de klachten hebben gedaan, we komen zeker vaker terug.

39. Erg leuk restaurant. Ziet er mooi uit en is nog gezellig ook.

Overzichtelijke kaart. Goed keuze. Bediening vriendelijk, behulpzaam, niks op aan te merken.

Eten was heerlijk, 1 meter stokbrood is super. Soep was smaakvol en lekker warm. Steaks helemaal goed. Kwaliteit van het vlees, de hoeveelheid enz enz top. Frietjes niet helemaal 100%.

Conclusie erg leuk restaurant, goed eten, goede bediening. Vond het wel prijzig 150 eur 4 pers.

40. We hebben al een aantal keren hier afgehaald en dat is prima. Dat doen we dan ook meestal doordeweeks en niet in het weekend. Het is meestal in 15 minuten klaar. Alles goed verpakt en smaakt heerlijk! Het is wel redelijk aan de prijs voor afhalen. Ik zou verwachten dat de prijs veel lager zou liggen dan wanneer je het in het restaurant besteld.

41. Goede sfeer, eten is gewoon goed. Bediening is redelijk, misschien inderdaad wat meer personeel, maar het wachten is ook niet zo lang.
    Het is best een aanrader.

42. Met mijn dochter heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Echter de kater kwam bij het afrekenen :7.00 euro voor 1 liter water! Schande!

43. Mariska

Vorige keer heel lang moeten wachten en we kregen vis die niet gaar was, maar we wilden nog een poging wagen bij Gossimijne.

Er loopt véél te weinig personeel. In 1.5 uur tijd alleen een drankje en een voorgerecht op. Toen een half uur gewacht op het hoofdgerecht. De Sate en Kipspareribs van het hoofdgerecht smaakten wel, maar niet van restaurantkwaliteit. Ook vreemd: mensen die een half uur na ons arriveerden kregen gelijk na hun voorgerecht al het hoofdgerecht (toevallig precies hetzelfde hoofdgerecht als ons!), terwijl wij nog een half uur langer moesten wachten. In de keuken wat misgegaan met de planning?

Al met al slechte ervaringen! Hopelijk doen ze hier wat aan.

44. Met Pasen bij Gossi wezen eten.

Kwamen eerst regelmatig hier maar vonden het al 'n tijdje minder.

De bediening is zoveel veranderd, de gemiddelde leeftijd ligt erg laag. Zelf vragen om 'n drankje de hele tijd is toch wat. En dan nog niet krijgen. In 2 uur tijd 3 drankjes op, dat is toch niet hoe je 't wenst. 1 voordeel, door het rommelige personeel stonden er heel wat drankjes niet op de rekening. Verder de goude greep genomen. Voorgerecht was lekker, dessert ook maar bij hoofd viel het vlees behoorlijk tegen.

Prijs kwaliteit klopt dus niets van, veel te duur.

Hoevaak we hier eerst kwamen, zo weinig nu.
    We gaan op zoek naar iets anders in Uden.

4,3
  45. Bij binnenkomst was het al heel druk, zelfs met reseveren werd je ergens achteraf geplaatst. We hadden duidelijk aangegeven dat ik een gluten allergie heb, maar hier werd geen rekening mee gehouden.

Je moest zeer lang wachten voor het eten er was en deze was niet eens goed warm.

Al met al een tegenvaller voor deze prijs.

4,7
  46. horeca tijger

Lekker relaxed gegeten aan een hoge tafel met comfortabele krukken. Het gouden greep verrassingsmenu, een echte aanrader, voor ieder wat wils, royale porties, erg lekker. Vriendelijke, attente bediening en we hadden geboekt via de anwb, dat leverde ook nog eens korting op. Wij gaan vaker.

47. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met met Gossimijne. Echter de laatste keer was voor mij de laatste keer. Gossimijne heeft de zogenaamde 'Vroege Vogels Actie'. Dit betekent dat als je voor 18:30u afgerekend hebt en de tafel vrij gemaakt is voor de volgende gasten, je 20% korting krijgt op de totale rekening. Ze geven aan dat je wel voor 17:00u aan tafel moet zitten, want anders kan niet gegarandeerd worden dat je voor 18:30u de tafel vrij hebt.

Wij waren die dag wezen winkelen in Uden en dachten: laten we even lekker bij Gossimijne gaan eten. Wij kwamen daar al om 16:40u binnen. Vroeg genoeg zou je zeggen. Wij bestelden de "Gouden greep uit de kaart" en de eerste twee gerechten waren dan ook al vrij snel geserveerd. Maar toen begon het. Het duurde al bijna een half uur voor ons volgende gerecht kwam, terwijl er misschien 10 klanten binnen waren. Dus daar kan het niet aan liggen. Ik keek al op mijn horloge en zei tegen mijn vriendin: 'Het lijkt wel of ze aan het rekken zijn'. Mijn gedachten werden werkelijkheid. Het nagerecht kwam ook na een half uur op tafel, en wel om 18:22u (heb nog op m'n horloge gekeken). Dus no way dat je dan om 18:30u afgerekend hebt. Dus 18:36u afgerekend, geen korting en er stonden drankjes van andere klanten bij ons op de rekening.

Van de 'Vroege Vogels Actie' hebben wij niets gezegd, want wij wisten al genoeg. Ik ga geen stampij staan maken om €16, maar dat was de laatste keer dat wij bij Gossimijne zaten...

48. Sjir en Tanja Cortenraad

Vanavond gegeten met z`n tweetjes. De bediening was onprofessioneel en chaotisch. Het was duidelijk te merken dat de bedrijfsleider totaal geen idee had van leidinggeven. 1 personeelslid kon haar werk doen met een glimlach, de rest had absoluut geen zin om te werken.

De soepen waren heerlijk! Mixed Gril van mijn vrouw was redelijk, alleen prijs-kwaliteit klopte niet.

Spare Ribs moet je daar niet bestellen! Veel te taai en niet van het bot te krijgen!

Ruim 20 minuten met vuile vaat voor ons gezeten en het krijgen van een drankje, is ook niet makkelijk! ( 15 minuten op gewacht )

Kortom niet naartoe gaan, als je een gezellig restaurant zoekt.

2,8
  49. Ik heb vanavond heerlijk gegeten.

Het was aan de drukke kant. Maar het personeel rende echt voor ons op en neer.

Het eten was meer als genoeg. En de smaak was voortreffelijk.

Ik heb bij meerdere bedrijven in Uden gegeten. Maar ik zal bij Gossimijne Uden terug blijven komen. Het was helemaal op en top.

Het mooiste van de avond vond ik dat er een jarige aanwezig was en dat ze de muziek veranderden in een verjaardagslied. Heel het personeel en de mensen die zaten te eten. (dus wij ook) zaten gezellig mee te zingen.

Ik wil iedereen van het Gossimijne team hartelijk bedanken voor onze heerlijke avond. En wij blijven zeker terug komen in deze gezellig horecagelegenheid.

Groetjes, Dilayla.

50. Vandaag hebben we ontzettend heerlijk gegeten.

Carpaccio vooraf, small, wat ik ontzettend veel en super lekker vond!

Bediening was aardig, niet super, maar merkte wel dat de samenwerking top was!

Eten was ontzettend lekker en dat is waar het om gaat!

Tafelschikking is iets wat "ruimer" kan.

51. Ben hier al regelmatig geweest om te eten en ben nog nooit met een negatieve ervaring naar huis gegaan.

In het weekend is het over het algemeen erg druk, maar toch word je snel geholpen. Je krijgt vrij snel de menukaart en ook je drankje staat al vrij snel voor je neus.

Het eten bevalt mij nog steeds erg goed. Ze hebben een erg uitgebreidde menukaart, zelfs voor de kinderen is er een uitgebreid menu. De porties zijn aan de grote kant dus kan me niet voorstellen dat er iemand met honger vertrekt.

Het kan alleen voorkomen dat je een wat minder tafeltje hebt wanneer je niet gereserveerd hebt. Dan zit je nogal krap!

Ga hier zeker nog een keer eten!

52. Komen al jaren bij Gossimijne in Uden, maar het laatste 1.5 jaar is de service ver te zoeken. Ondanks dat we dit al enkele malen gemeld hebben bij het personeel. Je krijgt wel een kopje koffie van de zaak met het verzoek om toch terug te komen, maar na dit al een paar keer meegemaakt te hebben, nee, we hebben het er gehad. Maakt niet uit of je op een doordeweekse dag komt of met z'n 3en of vieren of met een groep, service is niet meer wat het was.
    Jammer want het eten is/was er altijd goed. Laatste keer was zelfs het eten niet meer goed....

4,9
  53. Brood dat op de grond viel werd gewoon op tafel gezet.
    Ongeïnteresseerd personeel, doet aan een aula van een school denken, eten redelijk.

3,1
  54. Kom al bijna 10 jaar bij Gossi en vind het werkelijk top.
    Prijs /kwaliteit is altijd super geweest.
    Personeel bij Gossi Uden is een geoliede machine, die weten wat gastvrijheid betekend.

Ik kom zelf uit het vak en ben zelfs een con-collega, maar de formule van Gossimijne is een voorbeeld voor de horeca.
    Lekker ongedwongen sfeer met een uitmuntende kwaliteit.

Eén nadeeltje is dat het af en toe verschrikkelijk druk is waardoor de aandacht een beetje te gehaast overkomt, maar voor de rest : ga zo door Gossimensen!

55. Goed eten, ongeinteresseerde bediening, waardeloze service.

Prijs/kwaliteit verhouding voor de hoofdgerechten goed, de voorgerechten echter veel te duur voor wat er op je bord ligt.

Ook erg lang moeten wachten in een bijna leeg restaurant. In plaats van excuses kwam er discussie vanuit de serveerster.

Bediening was drukker met het uitwisselen van weekendplannen dan zorgen voor de gasten. Duidelijk weinig ervaring in de horeca!

Ik ga hier niet meer eten.

4,1
  56. Met een vriendin geweest.
    Verrassingsvoorgerecht besteld, 13 euro pp; samenstelling van div. voorgerechten.
    Na 45 minuten wachten kwam het voorgerecht; diverse koude visgerechtjes.
    Smaakte prima, maar erg duur voor de hoeveelheid.
    Vreemd dat er nix gemeld werd door de bediening dat het wat langer duurde.
    Tevens 2x zelf moeten zwaaien naar de bediening om nog wat drinken te mogen bestellen, waarna het vervolgens ook weer even duurde voor ze onze bestelling opnamen en serveerden.

Spare ribs besteld, zelf weer om een steakmes moeten vragen.

Na afloop van het etentje aangegeven dat de wachttijd toch wel erg lang was, terwijl het zeker 'rustig' te noemen was in het restaurant en er voldoende bediening aanwezig was.
    Kreeg geen duidelijke excuses danwel compensatie aangeboden, maar de serveerster ging een discussie aan 'dat er een nieuwe in de keuken stond en die wist het allemaal nog niet zo goed'.
    Als klant heb ik daar nix mee van doen, ik wil fatsoenlijk benaderd en bediend worden.

Ik kom hier nooit meer eten, waardeloos!

5,1
  57. Ga hier regelmatig eten met collega's. Goede keuken. Kaart mag af en toe totaal nieuw worden. Maar verder top restaurant.
    In ongedwongen sfeer een lekker hapje eten.

58. Met 6 personen 8-8-09 gegeten.
    Het eten was heerlijk, de bediening uitmuntend. Een dame die alleen maar vrolijk kan zijn, zonder irritant te worden.

Wat ik heel erg jammer vond was dat ik als hoofdgerecht geitenkaas met courgette bestelde. Tot mijn verbazing werd het op een bedje pasta geserveerd. Ik vond het erg jammer dat men dat niet op de kaart vermeld had.
    Dan had ik iets anders gekozen.

Voor de duidelijkheid, het eten was goed, alleen ik wilde die avond geen pasta eten.

59. Hoewel wij pas om 21.30 binnenkwamen, was de keuken nog open. We waren na 15 min het enige tafeltje maar we werden nog steeds vriendelijk bediend. Eten is lekker, bistro kwaliteit, maar de prijs is goed (€13 voor spareribs). Enige minpunt is dat de wijn wordt ingeschonken per "maat". Dat is een sticker die ze op de fles plakken en je betaalt per ingeschonken streepje. De fles laten ze op tafel staan. Een laffe verkooptruc wat bij ons alleen irritatie opwekt. Verder is het ook jammer dat ze de streepjes bij het afrekenen naar "beneden" afronden. Dat hebben we maar als fooi beschouwd. Dit zijn de redenen waarom wij de service een 4 hebben gegeven.

60. Super lekker! Heel leuk zitten, bistro/barbeque-sfeer. Als het wat rustiger is dan komt alles zo snel, dat je na 1,5 uur al drie gangen achter de kiezen hebt. Als je wat langer de tijd wilt, dus zeker even wachten met bestellen.

Leuke kaart! Genoeg aan vis, vlees én vegetarische gerechten. Ook speciale én (lekkere) gewonere toetjes.

Sowieso even reserveren van tevoren, het kan druk zijn!

61. Mieke

Ondanks de erg grote drukte (hemelvaartsdag) een lekker, goed en relax etentje gehad (wel even vantevoren gereserveerd). Ontzettend goede/vriendelijke/vlotte/nette bediening. Heerlijk eten en drinken!

Genieten geblazen.

62. Veel voor weinig. Te veel saus en kruiden. Ook erg zout. Maakt me altijd erg argwanend.

63. Kom er erg vaak, is lekker en bediening is goed.
    Super!

64. met een groepje mensen gegeten, het eten was lekker maar de bediening o,la la. we zaten op een kluitje gepropt, serveerster vroeg toen we onze jas nog aan hadden of we al iets wilden drinken, daarna 3x consumptie besteld niet gekregen, ze stonden later wel op de rekening, zeer slordig!!!

65. Op 8 juni hier heerlijk gegeten met een aantal mensen. Het eten is super, alleen moesten we best wel lang wachten totdat het hoofdrecht kwam.Wij zaten allemaal bommetjevol.Zeker voor herhaling vatbaar

66. Melanie

Heerlijk gegeten. Ik zat WEL vol! Wijntjes was omgevallen en kreeg meteen een nieuw wijntje! Erg gezellig en knus! Leuk!

67. Kei lekker gegeten

Vorige pagina