Bistro Gossimijne in Uden

Gossimijne........DAS LEKKER !!!

In de buurt vrij parkeren, op de Markt na 18.00 uur gratis parkeren op 200 meter afstand van Gossimijne.

Vlakbij busstation.

Bezorgrestaurants in de buurt van Bistro Gossimijne

In het centrum van Uden op 100 meter van het theater, 200 meter van het uitgaansleven en 500 meter van de servicebiscoop Take ten bevind zich Bistro Gossimijne Uden, een zeer gevarieerde menukaart met voor elk wat wils, heerlijke en eerlijke gerechten van de grill, ook speciale prijzen voor grotere groepen te bekijken en te boeken op www.gossimijne.nl
Graag verwelkomen wij u als gast en zullen er alles aan doen u een fantastische avond te laten beleven

• All-inclusive

4. Betalen pin Visa Master Card

1206310472 81
1361952550 79
1424209381 82

1. Wij zijn al meerdere keren hier wezen eten & gaan altijd super tevreden weg. Wij gaan altijd voor Gossi Unlimited, heerlijk tapas eten en van alle gerechtjes proeven & delen met elkaar. Personeel is erg vriendelijk en totaal niet opdringerig. Goede gastvrijheid. Vlees is altijd heerlijk en toetjes zijn helemaal goed. Ondanks dat het druk is, moet je soms wat langer wachten, maar dat staat ook netjes vermeld op de site en op de placemat op tafel. Wij komen altijd wel aan de 3 uur. Pr.

2. Heel lekker, goede service, mooi sfeervol restaurant.

3. Het. Vermolen

Heerlijk gegeten
    Vriendelijke bediening

4. Quinty van den brand

We moesten super lang wachten, na een uur vroegen we hoelang we moesten wachten toen gaven ze aan dat het anderhalf uur wachttijd was dus op een gegeven moment zijn we gegaan wel jammer want het was een goeie kaart en leek ons heel lekker jammer van de wachttijd sfeer was goed

5. Ellen Dominicus

Wat hebben wij een gezellige avond gehad bij Gossimijne in Uden.
    We hadden een fijne rustige plek aan het raam.
    We waren met 4 personen, we hadden mensen uitgenodigd om met ons mee te gaan eten. Ik kan niet anders zeggen dan dat het TOP was! Vriendelijk en netjes personeel, verzorgde borden, overheerlijk eten, ruime keuze bij de tapas, prijs/kwaliteit verhouding is prima!
    Mede door dit alles was het een sfeervolle avond voor ons geworden. We hebben ontzettend genoten! Echt een aanrader!

6. sandy 14 punten

Lekker eten. Voor kinderen aparte tapas kaart. Aanrader!

7. Jolanda

Gezellige Brabantse sfeer, zeer vriendelijk personeel die alles doen om de klant tevreden te stellen. Heerlijk gegeten!

8. Heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant! Elke keer weer een feestje! Gezellig sfeertje en top bediening! Ideaal is het lampje dat aangeeft dat het kaartje klaarligt of dat er drinken besteld wil worden. We komen graag nog eens terug!

9. Op donderdag 30 maart 2017 met z'n vieren heerlijk gegeten. Lekkere hapjes, prettige bediening en goede sfeer. Ook de hoge krukken zaten heerlijk zodat we wel 3,5 uur hebben getafeld. Bezoek is voor herhaling vatbaar.

10. Het tapas eten is echt super met een ruime keuze. Enige nadeel is dat de serveerster om de 5 minuten kwam vragen of we iets wilde drinken terwijl de glazen nog steeds halfvol zaten. Dit is echt na enkele malen nee dank u zeggen zeeeeeer irritant. Tip: doe dit dus wat minder ;-)

11. Absoluut een aanrader. Heerlijk eten!

12. Marcel Brouwers

Leuke ontvangst, vriendelijk geholpen. Het eten is prima, maar er had net wat meer 'pit' in mogen zitten. Alleen de gamba's in pittige saus hadden écht lekkere bite, de rest was wat vlak van smaak. Als je gewend bent om wat pittiger/kruidiger te eten dan de gemiddelde Nederlander, dan kan de smaak-variëteit wat tegenvallen (hoewel het eten verder prima is).

13. Kim Meulenbroeks

Lekker gegeten en we zaten heel gezellig. Er werd ons wel gezegd bij het bestellen van de koffie of we niet aan hadden kunnen geven dat we nog naar een voorstelling moesten in Markant. Het zou mijn tip zijn om dit zelf te vragen bij binnenkomst aan de gast.

14. Maayke van Dijk-Snelting

Afgelopen zaterdag (22 oktober) heerlijk tapas gegeten met 4 volwassenen. Gebruik gemaak van all-inclusive tapas en dat beviel prima. Minpuntje was dat we bij de deur zaten, dus enigszins op de tocht.

15. Zaterdag wezen eten na weer een lange tijd geleden. Kleindochter had een pannenkoek, was niet vers gebakken. Ikzelf had een carpaccio, geen dressing over. Mochten wel komen om 17.00 maar moesten om 19.00 weer weg zijn, nou dan is de lol er weer af. Waren met 4 volwassenen en 1 kind.

16. Heerlijk zoals we gewend zijn. Afgelopen zaterdag bij Gossimijne gegeten met 4 de tapas. Vol restaurant, het liep een beetje spaak bij het bestellen, vanwege de grote groepen, werd door de bediening opgemerkt en opgelost.
    Wel kwam het laatste vleesgerecht samen met het toetje, maar dit ging nog niet. De keuze is geweldig, de toetjes heerlijk.

17. Gisteravond heerlijk gegeten. Jammer dat je best lang moest wachten op de nieuwe bestelde tapas.

18. Gisteravond weer heerlijk gegeten! Ook een super service en snel geholpen ondanks dat het aardig druk was!

19. Beekmans

Super avond gehad, 1 uur van te voren gebeld of er nog plek was en we konden terecht!
    Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening! We hadden tapas gegeten en het vlees is echt heerlijk bij jullie!
    zeker een aanrader!!

20. A. Omerovic

Gisteren met z'n drieën wederom heerlijk a la carte gegeten bij Gossimijne Uden.De kwaliteit van het eten is zoals het hoort, met name het vlees is echt mals.

De bediening is attent en vriendelijk. Hierbij als enige minpunt dat het deze keer best lang duurde voordat de bestelling van het eten en het drinken werd opgenomen. Dit kwam waarschijnlijk omdat het restaurant vrij vol zat.

Totaal bezien ben ik zeer tevreden over dit restaurant. Ik heb tot nu toe alleen enkele keren a la carte gegeten. Ik ben benieuwd naar de Gossi Unlimited. Binnenkort maar eens proberen!

21. Afgelopen vrijdag weer heerlijk “Gossi Unlimited” gegeten bij Gossimijne Uden. Lekker met onze twee meiden die er ook altijd naar uit kijken. Personeel is altijd vrolijk, gezellig én als er wat is niet te beroerd om het gelijk op te lossen.

Vaak (vinden wij dan) zie je bij andere restaurants dat je bij de tapas-menu’s ergens op “toe legt”. Bij de ene gang is het geweldig en bij de andere kun je niets, of niet zoveel, lekkers kiezen, maar dat ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke smaak. Bij Gossimijne klopt álles, alle gerechtjes kloppen en zijn heerlijk. Van het mandje met brood tot en met de toetjes, lastig want, omdat deze zo lekker zijn, moet je daar ook op tijd rekening mee houden. Onze twee (jonge meiden) hebben hier ook volop keuze. Is dus geen straf om hier eten, we kijken al uit naar de volgende keer!

22. M .vanoort

Was prima lekker gegeten al la Carte, wil nog wel een keer terug voor de tapas. Zat mooi vol maar daar merkte je weinig van. We zaten goed, waren ook met vier personen dan ben je ook gezellig aan het kletsen wat goed kon, geen last van andere mensen en zij ook niet van ons.

23. Slechte service, lang wachten in een nagenoeg leeg restaurant. Nooit meer!!

24. Wij hebben heerlijk gegeten bij Gossimijne Uden! Ik heb a la carte gekozen en mijn vriend had het verrassingsmenu, het was erg lekker! Goede service en gezellige sfeer! En niet al te duur.

25. Arjan Boets

Maandag 28 december zijn we met vier personen tapas gaan eten bij Gossimijne, een erg sfeervol restaurant. Bij binnenkomst werden we netjes begroet en naar onze tafel verwezen. De bediening was vriendelijk en erg actief. Om het half uur kregen we een lekker gerecht en werd gevraagd of het drinken voldoende was. We hebben in totaal vier uur gegeten en zijn zeer tevreden over onze avond.

26. Vrijdag tapas gegeten bij Gossimijne. We waren met 7 personen en we hebben lekker gegeten. In tegenstelling tot vorige keer nu een snelle, goede bediening zowel van de hapjes als van de drankjes. Complimenten voor de positieve veranderingen! Als ze deze positieve lijn doorzetten zeker een aanrader voor iedereen! De gerechten waren gewoon goed, zoals ik van Gossimijne gewend ben.

27. Alles was prima, behalve de bediening. Moesten heel de tijd vragen naar drinken, brood moesten we om vragen, of we mee mochten doen met de tapas. Je zag dat ze op een geven moment iemand naar huis stuurde, daar hadden ze beter even mee moeten wachten! We voelde ons een beetje vergeten helaas, en verder niet echt goed opgelost!

28. Dinsdag 24-11 wezen eten met 5 man. Het restaurant was na genoeg leeg (6 tafels) dus je zou verwachten dat alles perfect gaat omdat de koks het niet druk hebben. Al het vlees was niet op smaak eigenlijk zat er gewoon geen smaak aan. De kabeljauw was helemaal uitgedroogd en de mie die eronder zat was helemaal verbrand. Alle borden waren niet afgegarneerd. Desserts; slagroom uit een spuitbus? Het is toch geen snackbar. Gossimijne voor mij niet meer.

29. Lekker eten in een gezellige sfeer met een prima bediening.

30. Wij zijn al een aantal keer wezen eten hier (doordeweekse dag), is altijd erg goed bevallen. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, simpelweg een geslaagde avond.
    Voor het eerst zijn we nu op een vrijdagavond (volledig volgeboekt) wezen eten bij Gossimijne! Helaas was het niet zoals wij altijd gewend waren. Het leek alsof de keuken bij drukte het niet meer rond kon krijgen. In het begin toen het nog rustig was, was het eten heerlijk. Toen eenmaal het restaurant vol was ging de kwaliteit erg achteruit. Ook was het personeel deze keer niet erg vriendelijk.

Ik zou aanraden om op een rustige dag lekker te komen eten bij Gossimijne. Hopelijk is het de volgende keer beter! Wij gaan het in ieder geval nog een keer proberen. 😊

31. Kirsty Schreuders

Top! Gezellig, snelle bediening ook op drukke avonden!

32. Arash Monsef

Zeer lekker voor de eerste keer gegeten. Het personeel is vriendelijk en er hangt een hele gezellige sfeer. Wel een halfuur moeten wachten op het brood in het begin, maar daarna heel goed opgelost door het personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!

33. Evy Brouwers

Gisteren heerlijk gegeten bij Bistro GossiMijne. Erg gezellig en een geweldige avondvuller. Uiteraard kan je er voor een snelle hap ook terecht, maar wij wilde graag wat langer zitten. Ieder gerechtje op zich was weer lekker en met zorg bereid en zat een goede tijd tussen de verschillende rondes. Wel hadden we wat vaker dat er gerechtjes bij ons kwamen die niet voor ons waren, maar waarschijnlijk wist iemand niet precies zijn/haar tafelnummer. Dit werd prima opgelost door de serveersters.

Al met al een geslaagde avond!

34. We hebben genoten van het eten, we deden tapas, een echte aanrader. Het smaakte geweldig en bediening was vriendelijk en netjes. We komen zeker nog vaker terug, ga zo door!!!

35. Geweldig restaurant waar je hartelijk ontvangen wordt, gezellig personeel en lekker eten, toppie.

36. Al jarenlang fan van Gossimijne. Gisteravond echter voor het eerst een slechtere ervaring. Het was druk en bij de tapas wordt duidelijk aangegeven dat het wat langer kan duren. Alle begrip hiervoor. We waren er om half 7 en pas om 7 uur kregen we wat brood en wat te drinken. Vervolgens kregen we pas rond half 8 onze eerste gerechtjes. Om half 10 hadden we pas 6 gerechtjes op. Dat zijn dus 3 rondes. Gemiddeld dus een half uur tot 3 kwartier gewacht op iets te eten. We hebben dit ook meerdere keren aangegeven aangezien de andere kant van het restaurant sneller tapas kreeg. 1 tafel had net hun gerechtjes en kregen nog geen 5 minuten daarna het volgende al. Met deze opmerking werd niks gedaan. Ook de drankjes duurde lang en zijn zelfs 2 keer vergeten. Zelfs geen excuus hiervoor. Gelukkig ging het na half 10 ietsje sneller. Het eten is gelukkig heerlijk. Maar zo'n ervaring is wel jammer als je er een flink eind voor rijdt...

37. Eten was koud en biefstuk zwaar well done terwijl medium was besteld. Hierdoor was mijn friet ook koud. Deze zou opnieuw gemaakt worden maar toen was mijn nieuwe biefstuk al op. Reactie "O jammer". Ook bij de tapas duurt het veel te lang. Klanten om ons heen waren duidelijk geïrriteerd

38. Geweldige avond gehad! Personeel is heel vriendelijk en eerlijk. Kwaliteit van het eten is perfect, ook de tijd tussen de gerechtjes in is goed afgestemd. Nooit het gevoel 'het duurt te lang' of 'ik moet het naar binnen proppen'.
    Leuke verjaardagsavond bij Gossimijne in Uden gehad !!

39. Bo de Haan

Heerlijk gegeten samen met mijn vriend, er is voor ieder wat wils. Alles was vers en goed bereid! De service was super, het eten kwam met niet al te lange tussenpozen en met een leeg glas hebben we niet gezeten. Ook de prijs/kwaliteit verhouding vinden wij erg goed, we hebben een top avond gehad!

40. Heerlijk gegeten, veel (kwaliteit) keus, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

41. Jacqueline Snijders

Wederom een heerlijke avond gehad bij Gossimijne Uden! De bediening is super-vriendelijk en de tapas smaken verrukkelijk! Wij zijn en blijven jullie vaste klant!

42. Niet goed, ze vergaten gewoon het hele menu van mijn zoon, niet leuk. Hij kreeg niet eens een bord. :-(
    Denk niet dat ik er nog eens terug ga, personeel liep langs elkaar heen.

43. Suzanne

Gisteren avond heerlijk tapas gegeten! Eten was erg lekker! Vooral die mushroom meet en crème brulee viel erg in de smaak! Bediening was prima, vlotte meiden. Een persoon was iets minder vrolijk, maar dit heeft iedereen wel eens lijkt me. Gezellig restaurantje, goed eten, prima prijs!

44. Zaterdag 27 juni met een groep menu unlimimited gegeten. In verband met mijn dieet had ik een dag tevoren met de kok alle gerechten doorgenomen op ingrediënten. Toen we gingen bestellen, kreeg ik 'n gerechtenbriefje met alles wat wel/niet mogelijk was. We hadden afgesproken dat ik met een * mijn bestelling zou aangeven, zodat ze in de keuken wisten dat dat voor mij was. Er stond extra olie en azijn voor mij op tafel. Alles is supergoed verlopen en zo kon ik zonder problemen met de rest meedoen.
    Kortom: mijn complimenten voor hoe alles geregeld was. Ook 'n compliment voor het personeel dat zich in de warmte een ongeluk sjouwde en met humor bleef bedienen.

45. Afgelopen zondag heerlijk tapas gegeten bij Gossimijne. Vooral het pepersteakje en de yoghurt bosvruchtenijs zijn aanraders! Het personeel was erg vriendelijk. Deze zondag was het wel erg druk, waarschijnlijk vanwege vaderdag, waardoor de gerechtjes in het begin wat langer op zich lieten wachten. Desalniettemin een heerlijke avond gehad! Mijn vader werd toen we naar huis gingen zelfs nog verwend met een flesje bier als vaderdag-cadeau. Erg attent!

46. maarten

Als je extra lang op het bestelde eten wil wachten... op naar Gossimijne Uden. Lamsrack fout gesneden, droog en in een vaag sausje. De medaillons ook "lekker" doorbakken met ook weer een vaag gebonden saus. Kortom alles redelijk smakeloos. Volgens mij heeft het eten te lang onder een warmte lamp gelegen, want, gelet op de omgeving, tappas gaan voor. Wijntje prima, maar dat kun je op meer plaatsen kopen. Kortom geen reden om terug te gaan.

47. Het eten smaakte erg goed, het personeel was aardig en gastvrij. Wel jammer dat we enige tijd moesten wachten op onze drankjes, maar dit hebben ze goed gemaakt door een drankje op de rekening van Gossimijne te zetten. Naar mate de avond vorderde werd het wel een 'zooitje' op onze tafel, omdat er geen schoteltjes onder de bordjes geserveerd werden.
    Toen we begonnen aan het dessert stond er niet veel uitleg bij wat er precies in de toetjes zat. Dus dat werd bestellen op de gok en kijken wat er geserveerd werd. Zelf heb ik een walnoten allergie en laat dat nu net in een van de toetjes zitten. Daar zat ik dan... Gelukkig zat er geen grote hoeveelheid in, dus een ziekenhuisbezoek was niet nodig. Van tevoren heb ik het ook niet aangegeven dat ik hier allergisch voor was, maar een waarschuwing was in dit geval fijn geweest. Het heeft onze avond niet verpest en als het aan mij ligt kom ik hier nog een keer terug.

48. Gelukkig was het eten lekker. Het eten is goed, maar de rest eromheen viel tegen. De twee voorgerechten werden op een dienblad uitgeserveerd. De garnalencocktail zag er niet aantrekkelijk uit, omdat die in een grote porseleinen puntzak geserveerd werd. Ook miste ik een bordje eronder en klein bestek, waardoor het een grote knoeiboel werd op tafel. De tomatensoep werd uitgeserveerd zonder lepel. Het brood vooraf aan het aperitief werd tijdens het aperitief geserveerd. De drankbestelling werd half geserveerd. We moesten personeel er nog aan herinneren. Geen verontschuldiging. Er werd erg vaak gevraagd of het smaakte. Het hoofdgerecht werd snel uitgeserveerd, bijgerechten lieten even op zich wachten. Bij het nagerecht waren de borden vochtig van de condens en ontbraken de dessertlepels. Het eten smaakte goed, alleen jammer dat er maar vrij "basic" gerechten op de menukaart staan. Ook jammer dat er enorm veel tafels erg dicht bij elkaar stonden.

49. Lekkere gerechten om uit te kiezen en die ons dus ook goed hebben gesmaakt, voor een alleszins redelijke prijs. We waren hier met onze dochter (8 jaar) en niet alleen wij maar ook zij werd leuk en gezellig te woord gestaan, wat voor haar een echte betrokkenheid gaf. Ik kan alleen maar positieve dingen bedenken: relaxed, lekker, goede keuzemogelijkheden in soort en prijs, gezellig, leuk, prijs ok... voor herhaling vatbaar wat mij betreft!

50. Super lekker gegeten in een afgeladen vol Gossimijne waar het voor ons veel en veel te warm was. Werd pas lekker van temperatuur toen er enkele tafels leeg kwamen. Doet niks af aan het eten (a la carte) want dat was voortreffelijk, en de bediening ook.

51. Karin Verhoeven

We waren gisteravond bij Gossimijne in Uden met vijf vriendinnen. We hadden van tevoren nog niet besloten wat te eten en gingen voor de tapas inclusief drank.

Het was geweldig, de tapas waren heerlijk en qua drinken kwamen we niets tekort. De bediening was erg vriendelijk, de service goed.

We hebben een geweldige avond gehad. Bedankt en we komen zeker terug.

52. Marieke

2x afgelopen maanden tapas gegeten. Was heerlijk. Echt een avondje als je alle tijd om te eten en met je gezelschap bij te kletsen. Er zit best wat tijd tussen de gangen. Voor mij persoonlijk helemaal oke, maar dit moet je willen.

53. Kim 5 punten

Heerlijk gegeten en wat een topservice! Leuk personeel en heerlijk eten, wat wil je nog meer? Zeker een aanrader om met een groep vrienden of familie gezellig te kletsen en te eten!

54. van Dijk

Super goed! We komen hier zeker vaker terug. We hebben al vaak tapas gegeten maar ik vond dit restaurant zeker het beste. We waren met 7 personen en iedereen was zeer tevreden! Zeker een aanrader.

55. Tapas gegeten bij Gossiemijne. Veghel, onbeperkt bestellen maar na 1,5 uur pas 1 gang gekregen!! Alle vlees was gewoon koud bij serveren en buiten zit je constant in de sigarettenrook van de rookplek van het personnel (langs ons tafeltje hebben ze hun rookplek). Eten is best OK maar de bediening is veel te traag...

56. Derks 5 punten

Lekker tapas gegeten. We werden goed geholpen. Goede ervaringen.

57. mieke van wamelen

Vanmiddag, 25-04-2015, een paar gerechten gehaald bij Gossiemijne in Uden. Tomatensoep, 1 x, was lekker maar geen volle kop. Stokbrood met sausjes was lekker maar de salade van 8 euro en nog wat viel erg tegen: waterig, weinig smaak en saai. De hamblokjes aub verwijderen en voortaan lekkere magere spekjes toevoegen. In de slasoorten meer variatie aanbrengen. Prijzen vond ik voor wat het was aan de hoge kant dus nog een keer afhalen of hier gaan eten zal ik niet doen. Personeel was erg aardig.

59. Bij binnenkomst worden we meteen hartelijk verwelkomd en mogen wij plaatsnemen. We begonnen met een broodmandje en het brood was heerlijk warm. We hebben tappas gegeten, overheerlijk. De bediening is zoals altijd geweldig, maken een praatje, zijn supersnel. Tot binnenkort weer, want we hebben nog niet alles geproefd van de vernieuwde kaart.

60. Fam. Egelmeers

Heerlijk gegeten, het was erg gezellig.

61. Catherine

Gister weer lekker gegeten bij Gossi in Uden. En as vrijdag weer.... Wat n geluk!

62. 2e kerstdag bij Gossimijne gegeten samen met mijn vriend.
    We hebben erg genoten en de hapjes kwamen op de juiste momenten aan tafel.

Er was een prettige sfeer en we werden erg goed geholpen door de obers! Vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een topavond gehad! Tot de volgende keer!

63. Gisteren, tweede kerstdag, hebben we heerlijk met de hele familie gegeten bij Gossimijne in Uden. Het is al enkele jaren onze gewoonte om op die plaats onze ouders te gedenken: op 16-12-2014 was de 100e sterfdag van onze moeder, op 2-12-2014 van onze vader. We konden gezellig op 'de opkamer' zitten, een knusse plak voor ons. Het heerlijke eten, de prettige bediening en persoonlijke aandacht van het personeel maken samen voor ons de gezelligheid compleet! Gossimijne, wij blijven bij jullie jullie fanclub horen! Het gaat te ver om onze hele familie hier te laten zien, maar wel onze hartegroet voor jullie van Berdien, José, Koos, Bep, Markus, Tom en Riet.

64. Op vrijdag 19-12 met 6 personen tapas gegeten, niet lang hoeven wachten en erg lekker eten. Top!

65. Lekker eten, goede porties en erg aardige bediening. Leuke avond gehad bij Gossimijne! Aanrader.

66. C. uit Uden

Maandag 3 november gegeten (zakelijk). Ivm een afspraak was vooraf gecommuniceerd dat wij binnen 1 uur allemaal gegeten moesten hebben en dit hebben zij perfect gepland. Het eten was heerlijk, iedereen tegelijkertijd bediend en goede service, waarvoor dank. Altijd prettig als je goede afspraken kunt maken! Zeker aan te bevelen.

67. Dinsdagavond 7 oktober tapas gegeten, het was weer overheerlijk. De bediening was weer zoals altijd vriendelijk en supersnel. We komen snel weer terug.

68. Zelfs als je glutenvrij moet eten kun je hier heerlijk eten, de bediening was erg goed en op alle vragen hadden ze antwoord en werd er serieus mee omgegaan. Complimenten aan het hele team.

69. 2 september weer bij Gossi Mijne gegeten met twee vriendinnen. Prima avond gehad, erg gezellig. Ondanks de drukte, toch prima bediening gehad.
    Waar Gossi Mijne in zou kunnen verbeteren is het tegemoet komen in bepaalde wensen. Ik ben vegetariër geweest, maar ben nu veganist en dat is daar nog altijd moeilijk. Wanneer ik aangeef dat ik de soep bijvoorbeeld zonder room zou willen, kan dat niet. Ook bij bepaalde gerechten waar zuivel o.i.d. best weggelaten kan worden, wordt mij verteld dat het niet mogelijk is. Van de vegetarische kaart heb ik dus tot op heden nog een beperkte keuze. Ik eet er wel altijd goed, maar er zou meer aandacht mogen komen voor zulke wensen.
    Verder ben ik zeer tevreden.

70. Tapas gegeten bij Gossimijne in Uden. Elk gerechtje was lekker. Ruim voldoende tijd om van alles te proeven. Reserveren via internet was erg makkelijk. Gaan we zeker nog een keer doen!

71. Gisteren met 4 personen een heerlijke tijd doorgebracht bij Gossimijne. Lekker eten en drinken tegen een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel en leuke inrichting, dus niks te klagen. In een woord toppie!

72. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten met ons gezin bij Gossimijne Veghel.
    Vriendelijke bediening, wel erg jong en onervaren waarbij je soms het idee had dat ze je vergaten, maar ach die moeten het ook leren! We vonden de tafels wel een beetje krap bij elkaar.
    Sommige gerechtjes waren naar ons idee niet vers bereid, zoals de uiensoep en de slagroom bij de toetjes, dit vonden wij bij zo'n lekker restaurant jammer om te proeven. Verder gewoon een fijne avond gehad!
    Zeker een aanrader, lekkere frietjes, heerlijke spareribs en zo kan ik nog wel even doorgaan.

73. Ferdinand

Wij hebben er met 6 personen gegeten. Apart was één meter stokbrood als specialiteit, huisgemaakte kruidenboter. Het eten was erg lekker, het vlees was excellent. Het toetje van het boffert menu was apart en erg lekker.

Zeker aan te bevelen!

74. Heerlijk gegeten op het terras en vriendelijke bediening!

75. Heerlijke tapas gegeten, alleen het stoofpotje was zonder stoofvlees, dus de smaak was veel anders dan verwacht. Verder prima gerechtjes.

76. Ik ben samen met mijn man tapas wezen eten bij Gossie Mijne en we hebben een super avond gehad.
    Het voorafje was al heerlijk, stokbrood met van alles erbij.
    En daarna nog 2.5 uur genoten van allerlei verschillende gerechten.
    Echt een aanrader!

77. John van den Heuvel

Wat een feestje om Gossie Unlimited te eten bij GossieMijne in Uden! Onze 11-jarige zoon werd verrast met vuurwerk, zingende serveersters en kindertapas. Wij werden verrast met zalige tapashapjes in een ongedwongen sfeer. Een heerlijk avondje uit!

78. Marloes

Het tapas menu is een echte aanrader! De verschillende hapjes zijn heerlijk en de keus is groot. Goede bediening.

79. Etienne Vd Elzen

80. Voor een gezellig avondje eten/bijkletsen is Gossimijne echt een aanrader. We waren met z'n viertjes en hebben genoten van het eten. Slechts één keer was de biefstuk aan de rauwe kant, maar dit werd prima opgelost.

Zelfs toen we nog als enige tafel overbleven werden we vriendelijk bedient en was het prima! Een echte aanrader als je zin hebt in lekker gevarieërd eten (de porties zijn keurig!) en om lekker bij te kletsen met vrienden.

81. In Uden meermalen onbeperkt tapas gegeten in verschillende restaurants. Helaas is Gossimijne echt niet voor herhaling vatbaar. Het is een echte eetfabriek , de tafels staan erg dicht bij elkaar om maar zoveel mogelijk omzet te draaien. Het personeel is welwillend en vriendelijk. Daar ligt het niet aan.
    Dan het eten :
    kregen sashimi tonijn op toast. De tonijn was smakeloos en ijskoud, bijna bevroren.
    Hetzelfde gold voor de eendeborst één kant lauwwarm , de andere zijde nog vrijwel bevroren.
    Een schnitzeltje was moddervet. De creme brulee werd teruggestuurd : had geen krokant laagje.
    De tweede poging gaf geen enkele verbetering , het toplaagje was wel iets warmer maar had met creme brulee weinig van doen.

Onze ervaring is doorgegeven aan de bediening.
    Met zoveel missers op één avond ga je de volgende keer wel ergens anders heen !

82. Wij zijn inmiddels al diverse keren met verschillende mensen wezen eten bij Gossimijne in Uden.
    Ik moet zeggen dat alles voortreffelijk smaakt, en het een hele fijne avondvullende formule is (unlimmited tapas eten). We zullen dit zeker nog vaak doen.
    Als ik dan toch een puntje van aandacht moet geven is het de temperatuur van het eten als het druk is, we hebben al een paar keer meegemaakt op vrijdag of zaterdag avond wanneer het restaurant vol zat, dat het eten niet op temperatuur is!
    Verder was het weer geweldig.

83. Gossie lekker tapas gegeten. Het was avondvullend maar zeker niet saai voor de kinderen 20,12,10 jaar. Er was gossiemikke veel keus en vooral heerlijk!! De service was prima. Belangstellend maar niet opdringerig. Er werd zelfs gezongen en vuurwerk op tafel geserveerd omdat papa jarig was. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

84. Hebben hier 2 weken geleden gegeten. Wij hebben het tapas menu genomen en moet zeggen dit was erg lekker. Het is wel een bomvolle tent met heel veel licht maar wel gezellig ingericht! Wil je dus romantisch of rustig uit eten zou ik dit restaurant niet uitkiezen. Personeel was vriendelijk en we kregen zelfs om 23.30 uur toen bijna iedereen weg was gewoon weer een nieuw briefje voor de hoofdgerechten, top dus! Lekker gegeten voor een redelijke prijs.

85. Mijn ervaring bij Gossimijne is geweldig goed. Het eten kun je zelf kiezen, dus er is voor iedereen wel wat lekkers bij. De bediening is top. Je voelt je er zeer welkom en thuis. Het restaurant is eigenlijk tot 22.00 uur geopend, maar we waren om 23.45 uur nog van het lekkere dessert aan het genieten. We zullen er zeker weer gaan eten.

86. Met z'n 2en tapas gegeten bij Gossimijne in Uden. Erg gevarieerd en heerlijk! Ook de sfeer en het personeel was top! Een echte aanrader!

87. Eigenlijk zijn we altijd wel tevreden over Gossimijne, we halen hier regelmatig af en zijn er ook al een aantal keer wezen eten.
    Helaas, deze keer viel tegen!
    En wel hierom:
    - Drankjes besteld die we pas na 2 rondes eten kregen.
    - Bij een wijntje een glas water bestellen en dan Spa krijgen wat dus doorberekend word.
    Kom op zeg...
    - Jong personeel dat er niet met de volle aandacht bij was.
    - 2 Bijna rauwe snitzeltjes.
    - Saaaaaie kaassoep.
    - Foei! Kipkluifjes uit de frituur!
    - Na een tijdje waren de mooi opgemaakte toetjes op en kregen we, de helft minder, op een bordje.
    - Het was werkelijk bloedheet binnen.
    - Geen idee wat de seizoensgerechtjes waren, is ons niet verteld.
    - Dat je de kok op het toilet van de klanten tegen komt..Sommige dingen wil je niet weten. Een personeelstoilet is een aanrader.
    - Aan het eind van de avond was er geen personeel meer op de vloer te vinden dus zijn we zelf maar naar de kassa gelopen.
    Heel erg jammer allemaal.
    Hier komen we niet zo snel meer terug en om af te halen krab ik ook nog eens achter m'n oren..

88. Heerlijke tapas gegeten, vooral de vis en de toetjes waren super. Er zat alleen erg veel tijd tussen de gerechtjes, na 2 uur tafelen hadden we pas 3 rondes gehad. Erg jammer en vervelend. Toen we aangaven dat we dit vervelend vonden en of het wellicht sneller kon, kregen we van verschillende serveersters een stortvloed aan smoesjes (te druk, te weinig personeel, zieke kok, nieuwe kaart). Erg jammer dat ze ons niet gewoon aanhoorden en begrip toonden. Wellicht een leuke korting voor een eventuele volgende keer. Helaas niets.. Het heeft onze avond niet verpest, maar legde wel een negatieve nadruk. We zullen dan ook niet snel terugkomen of dit restaurant aanprijzen bij anderen. Een gemiste kans!

89. Wij komen vaak bij Gossimijne in Uden. Gister ook weer heerlijk gegeten! Wij kiezen altijd voor het tapas menu, omdat we zo vele gerechtjes kunnen proeven en we ook niet binnen 1,5 uur weer thuis zijn. Altijd weer lekker! De bediening is ook vriendelijk en de gerechtjes komen op de juiste tijden. Wij hebben het er voor over om elke keer weer een stuk te rijden!

90. Gewoon heerlijk eten. De kwaliteit is goed. Speciaal de spare ribs zijn veruit de beste. Het unilaterale concept is fantastisch en ook bere gezellig. Genoeg geschreven, je moet gewoon gaan eten daar.

91. Ik ben al vaker naar Gossimijne geweest omdat ik in Uden woon. Gisteren vanwege mijn verjaardag voor het eerst met mijn schoonouders, zwager en zijn vriendin en met mijn vriend bij Gossimijn wezen eten. Voor mezelf sprekende en de rest van de tafel, alles was top! Vriendelijke bediening, snelle service, lekker vers eten en leuke sfeer!!! Ook niet al duur en veel keus van de kaart. Twijfel niet, dit is echt een aanrader!!!! Heerlijk en snel!

92. We hebben er heerlijk gegeten. De bediening was super.
    We hebben een super gezellige avond gehad en we gaan zeker nog een keer terug voor de tapas.
    Het was helemaal top.

93. Ellen

94. Leon Vendrig

Lekker eten & drinken. Vanwege een zoutbeperkend dieet gevraagd naar ongezout eten. Het voorgerecht Carpaccio was al gekruid, en konden ze niks meer aan doen. Gelukkig hebben ze o.a. een apart mandje gemaakt met friet zonder zout, perfect. We hebben buiten kunnen eten, helaas komen er nog wel wat auto's voorbij, voorderest zit het wel lekker buiten. Voor niet buitengewoon veel geld 3 gangen menu gegeten. Top restaurant!

95. 26-06-2013 in een gezelschap van 5 personen heerlijk gegeten !
    Mooie entourage en vriendelijk personeel.
    We komen graag nog eens terug !

96. Lekker gegeten met gezelschap van 11 personen. Bediening is goed en het eten van het unlimiited menu is super!

97. Zaterdagavond 11 mei gingen wij met een zestal mensen eten bij Gossimijne in Uden. Helaas was de ontvangst niet geweldig, wij vroegen om naast onze bestelde drankjes ook een karaf kraanwater op tafel te krijgen, de medewerkster antwoordde op een niet al te vriendelijke manier dat dit niet mogelijk was, want dat de verlichting in de zaak ook niet op water brandde. Waarop wij zeiden dat we best bereid waren om voor dit water iets te betalen, maar het antwoord bleef nee, we konden wel een fles wijn bestellen en dan kon er wel een kan water bij. Het eten ging verder wel, niks bijzonders. Sommige gerechten waren koud, als daar iets van gezegd werd kwam er wel een nieuw gerecht maar dit was dan ook weer lauw. Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer we hadden ons er zoveel van voor gesteld!!

98. Elke keer weer heerlijk en gezellig eten bij Gossimijne. Je wordt fijn geholpen door het personeel. Gezellige omgeving en hoeft niet te lang te wachten op je eten. Ik kom er graag en regelmatig!

99. De bediening is prima, drankjes worden snel geserveerd.

Wij hadden eten en drinken voor een all in prijs. Het eten werd in grote schalen geserveerd.
    De gerechten die werden geserveerd waren standaard; o.a. salade vooraf, vlees en friet als hoofdgerecht en ijs als nagerecht. Als tussengerecht kregen we gehaktballen, maar die waren nog koud van binnen. Kortom te duur voor wat we te eten kregen.

Het was denk ik beter geweest als er meer variatie in de gerechten zou zitten.

100. Op 30 maart voor de eerste keer bij Gossimijne in Uden gaan eten. Normaal gaan wij naar Venray, maar zij hadden geen plaats. Wij zijn fan van de gossi unlimited.
    De ingang was wat onlogisch aangegeven met afhaal ingang, wat suggereert dat je daar voor de afhaal moet zijn en voor het restaurant een andere ingang zou moeten hebben, maar dat was niet zo.

Het verraste ons dat de gerechtjes anders waren dan in Venray, bijvoorbeeld de tjemineesalade is totaal anders, chicken on the nail zat niet aan een spies en de portie van de carpaccio was veel groter.
    Het eten was erg lekker, de inrichting gezellig, het personeel erg vriendelijk en de wachttijd kort. Kortom, erg goed!
    Nu moeten we gaan kiezen of we de volgende keer weer naar Uden gaan of toch weer naar Venray.

Volgende pagina