Op dit adres zit nu: De 10 Geboden

Bistro Bellair in Uden

Bistro Bellair bevindt zich aan de Markt van Uden, nabij Theater Markant. Er is voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving, zowel aan de voorkant als aan de achterkant van het restaurant. Buiten de openingstijden van de winkels is het parkeren gratis.

• OV

1206284448 90
1272072409 81
1381719010 85
1611976873 84

1. Met kerst voor 6 personen tapas afgehaald. 4× gewoon en op aanvraag 2× vega. Super goed voorbereid, heerlijk en ruim ruim voldoende! Echt een aanrader!

2. Heerlijk gegeten.
    Heel fijne bediening.
    Alles top.

3. Vanavond tapas box opgehaald bij Bel Air.
    Na enige zelfwerkzaamheid, meer dan voortreffelijk gegeten.

4. Gisterenavond uitgenodigd geworden met groepje collega's. Het verrassingsmenu werd ons voorgeschoteld. Wat hébben we gesmuld, elke bord kwam als een schilderij op tafel én smaakte ook nog eens heerlijk. Bediening keurig, aardig en bij elk gerecht uitleg. Aanrader!! Omdat we werden getrakteerd, kan ik niets zeggen of de prijs/kwaliteit.

5. Vanavond heerlijk gegeten, werkelijk geen min punt te bedenken. Prijs/ kwaliteit goed. Vriendelijk personeel, echt tijd om een praatje te maken. Fijne uitleg bij onze vragen. Compliment aan de kok en personeel. We komen zeer zeker terug.

6. Gisteren weer heerlijke tapas gegeten bij Bellair! Een fijn concept, want je kunt alle lekkere dingen proeven! Persoonlijk ben ik erg dol op de voorgerechtjes; Vooral de zalmbonbon is zalig en ik zou ook graag het recept van de tomaten- en mosterdsoep willen hebben! Maar ook de hoofd- en nagerechten mogen er zijn. Bijna alles is huisgemaakt! En dat proef je! Een echte aanrader! Wij hebben nog nergens anders zulke lekkere tapas gegeten!
    Wat ik wel jammer vind is dat het broodmandje uitsluitend (rustiek) wit stokbrood bevat en geen bruin. Maar dat wordt dan weer gecompenseerd met de overheerlijke huisgemaakte kruidenboter.
    De bediening is erg vriendelijk en de prijs valt reuze mee. Een echte aanrader voor iedereen die een gezellig avondje tapas wil gaan eten!!

7. Entrecote medium besteld. Kreeg deze echt doorbakken. Vervolgens teruggestuurd, kreeg ik een nieuwe, ook weer doorbakken. Ik vroeg om een knoflooksausje of kruidenbotertje erbij, dit hadden ze niet dus gaven ze pepersaus erbij. Uiteindelijk kreeg ik de rekening, mij werd op een boze manier geacht deze te betalen, ondanks dat ik niets gegeten had van het gerecht. Meneer de ober zei dat de chefkok honderd procent wist dat het écht medium gebakken was. Mijn vriend en ik hebben allebei geproefd, kwam geen sap uit, was niet lekker mals en al helemaal niet medium, maar echt doorbakken. En de manier waarop ik verplicht werd te betalen was niet de normale gang van zaken. Er was geen discussie mogelijk volgens meneer de Ober en vroeg mij dan ook om gewoon te betalen aangezien het "kwaliteitsvlees was wat nu in de prullenbak 'gedonderd' kon worden".
    Eerste en laatste keer Bellair voor ons..

2,7
  8. Arjen Zomers

9. Vandaag hebben we tapas gegeten bij Bellair. Dat is een eat all you can concept met kleine gerechtjes. (Op dit moment) € 27,00 p.p. excl. de drankjes.

Zoals onze eerdere bezoeken was het weer prima, we hebben heel lekker gegeten en de bediening is vlot en gezellig!

Wat ons betreft een aanrader!

10. Marijona van Hulten

Weer heerlijk gegeten vanavond 10-5-2018.
    Altijd lekker wat je ook neemt van de kaart of tapas.
    Vriendelijk en gezellig personeel.
    Komen zeker weer terug!

11. Elizabeth Gerbranda

Heerlijk gegeten, tapas is verrukkelijk, alles is lekker.
    Super bediening erg vriendelijk personeel.
    Niets is teveel!

12. Helaas hebben wij geen goede ervaring gehad bij Bellair. Met honger en ontevreden gevoel naar huis. Achteraf gezien spijt dat we niet na 1 tapasronde vertrokken zijn. We hebben ze het voordeel van de twijfel gegeven, maar daar wordt je als klant uiteindelijk de dupe van. Namelijk de volle mep moeten betalen voor het eten, 27 euro voor 2 gefrituurde bittergarnituurhapjes, een paar frietjes en boontjes.. is gewoon echt niet oké. Als ze ons maar 75% van de rekening hadden laten betalen hadden ze nog winst op ons gemaakt. Voelde ons echt bestolen..

1,5
  13. Riny van de Loo

Binnenkomst op rustig tijdstip. Prima ontvangst. Echter qua gerechten wel wat op te merken. Verschillende soepen zijn behoorlijk zout. De bereiding van wrap roomkaas is erg nat. Lijkt dus al lang te zijn voorbereid. Dim sum is veel te lang gestoomd waardoor kei hard bij opdienen. Gentse waterzooi beloofd stoofschoteltje van diverse vis, is in werkelijkheid beetje vis met veel pasta. Scholfilet " VERONIQUE" beloofd ook wat anders dan dat uiteindelijk op het bord komt. Het ontbreekt aan de beloofde druiven. De brownie was erg droog. Mogelijk ook te lang onbedekt op een schaal uit staan te drogen. Dit gecommuniceerd met het personeel volgt uiteindelijk geen terugkoppeling met de klant. Gewoon jammer maar ik kom hier niet meer terug. Voor 27 euro moet je geen echte hoogstand verwachten maar in ieder geval wel de gewenste kwaliteit en de producten zoals op de kaart staan. De koffie als afsluiting was verder prima.

14. Emma van veen

Heerlijk gegeten en gedronken en een fantastische bediening.

15. Tielemans

Wij komen hier al tijden als vaste klant. Zijn altijd dik tevreden. Naast het eten geven wij ook dikwijls rond de 100 euro uit aan drank. Vanavond vroeg iemand uit onze groep om een glaasje kraanwater, er werd aangegeven dat dit niet werd geserveerd, alleen Spa blauw, prima maar dan graag op kamertemperatuur. Die hadden ze niet. Bij de volgende serveerder gevraagd of het mogelijk was om een aspirine in te nemen. Ook daar werd moeilijk over gedaan, maar uiteindelijk kreeg ze toch een laagje (ja echt een laagje!) kraanwater. Na nogmaals te hebben aangegeven dat we dit als vaste klant toch echt stijlloos vinden, werd aangegeven dat dit de regel van de werkgever is. Begrijpelijk wanneer iemand de hele avond alleen maar om kraanwater vraagt, maar wanneer iemand aan het einde van de avond om een glaasje water op kamertemperatuur vraagt, dit niet geven, is zeer klantonvriendelijk! En voor ons reden om niet meer terug te komen.
    Helaas, want het eten is er altijd prima, en had ook deze avond prima gesmaakt. Helaas moeten we onze avond afsluiten met de conclusie dat het de laatste keer is dat we hier zijn geweest

1,8
  16. Heel gezellige en vriendelijke ontvangst. Het eten is er voortreffelijk.
    Een dikke 10 en een ster waard.
    We zullen Bistro Bellair zeker aanbevelen.
    Komen graag weer eten.

17. van den Broek

Restaurant straalt een gezellige sfeer uit. We werden erg vriendelijk en gastvrij ontvangen. Het personeel maakte tijd voor een persoonlijk praatje aan tafel en hielden goed in de gaten wanneer borden of glazen leeg waren, zodat we niets te kort kwamen. Tapaskaart was ruim voldoende aan keus en diversiteit en het eten smaakte allemaal goed. We komen graag weer terug bij bistro Bellair!

18. Heb hier mijn verjaardag gevierd en heb een top verjaardag gehad. Wij hebben heerlijk gegeten eigenlijk veel te veel omdat het heerlijk was maar ach morgen weer balansen 😂
    Komen zeker nog een keer!

19. Max Heller

Wat een top restaurant. Wij komen altijd helemaal uit beuningen op de scooter naar bellair om ons lekker vol te gooien. Dat is een uur rijden, maar het is het altijd weer waard!

20. A Westerduin

Afgelopen week een heerlijke zalmbonbon gegeten. We waren al laat maar wilden graag nog iets kleins eten en het liefst er ook even gezellig bij zitten. Bij de plaatselijk Griek werden we om kwart over 9 op woensdag al geweigerd de keuken was al gesloten. Toen naar het gezellig en uitnodigend uitziende Bellair waar ik nog nooit geweest was. Leuke sfeervolle verlichting en gezellig druk. Door Leuke decoratie hekken voldoende privacy. De jonge ober die ons hielp was vrolijk en zeer vriendelijk en behulpzaam uiteraard konden we nog eten zei hij verwonderd op onze vraag of we nog iets mochten eten. We kregen een mandje met heerlijk vers stokbrood met perfect zachte kruidenboter overigens ook gemaakt van echte boter. En op onze vraag ook nog een schaaltje tzaiki.
    Een mooi formaat zalmbonbon eenvoudig maar decoratief opgediend in mooie ronde bolle borden. We komen zeker nog een keer terug om al het lekkers op de kaart te proeven. Vooral de bijzondere toetjes die om ons heen werden uitgeserveerd uit te proberen. Erg fijn dat we een gezellig dag toch ook nog lekker konden afsluiten en ook voor een kleine hapje van harte welkom waren.

21. Helaas niet best!
    Op 16-7 personeelsuitje hier gehad op kermiszondagavond. Het was rustig binnen en buiten. De groep (11pers.)werd in "tweeën" gedeeld aan een lange tafel. Personeel had het blijkbaar gezellig met elkaar dus weinig oog voor de gasten. Bediening werd helaas steeds beroerder op de avond. De twee groepen kregen de gerechten onafhankelijk van elkaar. We moesten zelf vragen om nieuwe consumpties en tapasbriefjes.
    Tafels werden niet afgeruimd.
    Personeel informeerde niet eens of alles naar wens was. Ik heb hier regelmatig gegeten in de afgelopen jaren, dit heb ik zo nooit eerder meegemaakt hier.
    Heel jammer.

6,7
  22. K. Smits

TOP bediening, heerlijke avond gehad

23. marianne

Heerlijk eten goede sfeer gezellig personeel en lekker eten

24. Freek van Zoggel

Heerlijk gegeten, leuke en enthousiaste bediening!
    Lekker eten en hoeft niet lang te wachten.
    Voor herhaling vatbaar!

25. Super vriendelijk personeel, tapas gegeten. Heel lekker en met veel aandacht opgediend... echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

26. Quinten Schrijvers

Restaurant Bellair in Uden is een prima restaurant met heerlijk eten.
    Ik kom altijd speciaal uit Zweden om hier te eten, vooral te tomatensoep die zo heerlijk is, ik krijg het er gewoon warm van. De tapas is echt een aanrader ook qua kwaliteit en prijs.

27. Prima eten. Goeie kwaliteit. Mooie porties tapas. Nette en vriendelijke bediening. Gewoon alles top. Een echte aanrader.

28. Wouter van der Linden

Gezellig met wat vrienden tapas wezen eten top eten kaart precies genoeg keuze niet te veel en niet te weinig leuke en gezellige bediening

29. M. Verburg

Heerlijk gegeten met 4 personen. Bediening érg vriendelijk en ondanks de drukte hebben we nooit lang hoeven wachten op onze gerechtjes. Zeker een aanrader!

30. Met zijn tweeën zijn we er een avondje tapas wezen eten. Het restaurant zat helemaal vol en de bediening liep lekker door. Tapas was heerlijk, goed op tijd, warm en smaakte goed. Jongens jullie hebben het goed voor elkaar.

31. Super!! Heerlijk gegeten + een super leuke gezellige bediender gehad, Ismael!! Even zijn naam gevraagt om iets over hem te schrijven!! Door hem hebben we veel kunnen lachen! Zeker een aanrader!!

32. Een ding geleerd vanavond: dat kiezen uit drie keer niets ook moeilijk kan zijn. Te druk voor wat ze aankunnen, ordinaire kantine sfeer... Laatste keer.

5,7
  33. Wij zijn verrast door de heerlijke menuutjes van de tapas. Ze waren stuk voor stuk mooi opgemaakt en ze smaakten lekker. De gamba's zijn ook erg lekker en de saté is hier ook erg goed. De eigen salade is ook een aanrader. Sommige tapas zijn wat groot van stuk, maar dat is voor de grote eter geen probleem. We zaten ook ver genoeg van de andere tafels af.

Goed verzorgd, wij hebben hier een fijne avond gehad met z'n tweeën!

34. Erg goed restaurant. Tapas is zeker aan te bevelen. Lekkere gerechtjes, mooi opgemaakt en royale porties. Overal wordt veel zorg aan besteed. Bediening is erg vriendelijk. En het gezellige warme gevoel wat het restaurant je geeft maakt de avod compleet. Kan niet wachten om hier weer te komen eten.

35. Goed restaurant met uitgebreide keuze tapas. Alle gerechten waren ook echt warm in tegenstelling tot sommige andere tapas restaurants. De wachttijd tussendoor viel erg mee en was prima. We werden vriendelijk ontvangen door het personeel. Zij waren wel in voor een grapje! Een gezellige avond gehad en we komen graag nog eens terug!

36. Ellen dominicus

Gisteren avond hebben wij heerlijk tapas gegeten in dit geweldige restaurant. Bij binnenkomst meteen enthousiast ontvangen, sfeervolle inrichting, comfortabele stoelen. Dan zie je de menukaart, gevarieerd... voor ieder wat wils.

Alle gerechten zagen er super uit! En smaakten ook stuk voor stuk heerlijk! Alle tafels in het restaurant waren bezet... Maar de service bleef op hoog niveau, het eten bleef super, bediening super alert en vriendelijk! Complimenten voor de kok en de bediening! De prijs/kwaliteit verhouding is super. Prima prijzen worden hier gehandhaafd.

Al met al een topavond gehad! Niks op aan te merken! Alleen maar lof! Wij gaan zeker nog eens terug!

37. Janske

38. Erg lekker eten, maar ik vond het erg rumoerig. Daarnaast was de muziek van de dansschool erg goed te horen, wat erg jammer was.

39. r v rossum

Gisteren voor de eerste keer bij Bellair geweest. Ik kan je zeggen dat dat de moeite waard was. Heerlijk tapas zitten eten van 19 tot 23 uur, mhhh heerlijk. Vriendelijke bediening en alles werd netjes geserveerd. Ze zullen ons zeker nog een keer zien.

40. Vandaag met ons gezin na theatervoorstelling heerlijk tapas gegeten bij Bellair in Uden. Erg veel keuze. Goed menu. Gangbare gerechten, maar ook verrassende. Super netjes gepresenteerd. Snelle, vriendelijke service. Complimenten! We komen graag nog eens terug.

41. Jeanette

Gezellige bistro, vriendelijk personeel, goede timing bediening, heerlijke tapas! Alles was top!

42. Een erg gezellige avond gehad met heerlijk eten en drinken. Leuke en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

43. Doreen verbruggen

Super enthousiast personeel, in voor een geintje, super lekker gegeten een absolute aanrader. Dus meteen even hier aan tafel de recentie ingevuld. Bedankt voor de geslaagde avond👍👍

44. Lekker gegeten, jammer dat de keuzes van tapas-gerechten minder zijn geworden.

45. Danielle

Lekker gegeten, leuke sfeer en goed personeel.

46. Alisa Wevers

47. Sjors van Kempen

Bij Bell Air prima tapas eten wat leuk werd opgediend. Zeker een aanrader.

48. We hebben er heerlijk gegeten. Fijne sfeer, goede bediening, en alles naar wens. We komen er graag nog een keer terug. Bedankt Edwin.
    Groetjes Berry.

49. Lekker gegeten, gezellige sfeer, snelle service en bijzonder vriendelijk personeel!

50. Kimberley Klokgieters

Gezellige huiselijke sfeer, heerlijk eten en perfecte gegaard. Uitstekende gastvrijheid met een snelle bediening.
    Dit is nu de 6e keer dat we hier met veel plezier komen eten en altijd is het uitstekend! Wij zijn Fan!

51. We hebben al verschillende keren bij Bellair gegeten en het was telkens een verwennerij. Heerlijk eten en leuk personeel.

52. Gisteren voor het eerst hier wezen eten, het was heerlijk. Al meerdere tapasrestaurants gehad maar dit tot nu toe wel de beste! Personeel is erg vriendelijk en werken hard.

53. Chantal Bel

Voor de eerste keer bij jullie wezen eten, het was heerlijk. Zeker pluspunten waar andere restaurants van kunnen leren, zoals het presenteren van de gerechten en het bestek en service. Wat goed is, is dat er geen stukjes uit de borden zijn. Super, ga zo door. Leuk personeel die echt hard werken om de zaak zo goed mogelijk draaiende te houden.

54. Vrijdag 23 okt hier terechtgekomen, omdat het theaterrestaurant geen plaats meer had. Wat een super ervaring, van begin tot eind! Lekker eten, super persoonlijke bediening en zeer betaalbaar! Een tafel wordt maar 1x per avond gereserveerd, dus geen gehaast. Leuk om te combineren met een theaterbezoek. Je hebt dan een topavond. Jammer dat het voor ons te ver weg is, anders zouden we zo nog ns over doen...

55. Samen met onze kindjes lekker een avondje tapas gegeten. Heerlijk genoten. Erg kindvriendelijk. De kinderen mochten per gerechtje aangeven of ze wel of geen saus erbij wilden hebben. Voor onze jongens een echte uitkomst. Volgens mijn zoontje verdienen ze een 10+. Wij komen zeker nog een keertje terug.

56. Vanavond tapas gegeten bij Bellair. Eten was goed en mooi gepresenteerd, top. En groot compliment aan de bediening omdat ze blijven lachen en hun best doen om ons een gezellige avond te bezorgen, ondanks dat ze het heel druk hadden. Kom zeker nog eens terug!

57. Wij komen hier regelmatig tapas eten. Altijd goed! Ook onze complimenten aan de bediening!

58. Afgelopen weekend Tapas wezen eten, was erg lekker allemaal. Keuze uit vele lekkere gerechtjes, erg mooi worden de gerechtjes geserveerd. Wij komen zeker vaker weer terug, een echte aanrader!!

59. Wauw wat een super restaurant! Zelden zo lekker gegeten! Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug!

61. Lang wachten voor de kinderen tussen gerechten door! Kwaliteit viel wat tegen.

62. lisette verhoeven

We hadden in oktober een etentje gepland met 6 personen. Omdat ik altijd goede ervaringen heb bij Bellair hebben we nu ook voor Bellair gekozen. Daar hebben we geen spijt van gehad. We hebben er 5 uurtjes binnen gezeten. Dit blijft onze nummer 1.

63. We kwamen hier al om 17.15 uur binnen en werden direct zeer welkom geheten.

De uiensoep is hier werkelijk weergaloos lekker. Het vlees t.w. spareribs en varkenhaassate super mals met lekkere dunne frietjes en rauwkost. De bediening deed er alles aan om hun Brabantse gastvrijheid te tonen. Alles was van goede kwaliteit. We hebben genoten van de gezelligheid.

Onze volgende vakantie komen we graag weer terug.

64. 2 weken geleden met 2 personen wezen eten en we hadden gekozen voor de tapaskaart. We vonden de gerechten erg matig. Bij de hoofdgerechten kwamen vaak de gerechten op een spies in een stuk verse ananas gestoken. Een beetje variatie was leuk geweest.

Eigenaar en personeel waren erg attent en vriendelijk. Het noteren op bonnetjes wat je wilde hebben is makkelijk voor de keuken maar niet klant gericht.

Voor ons was dit een eenmalige ervaring.

65. Het is altijd lekker en gezellig bij Bell air! Wij komen hier zeker een paar keer per jaar. Het personeel is erg vriendelijk, alleen het enige minpunt vind ik dat de gastheer soms te vriendelijk is. Hij komt bijna op je zitten om te vragen of alles naar wens is en of er nog op of aanmerkingen zijn. Mag van mij ietsjes minder.
    Verder is de tapas een aanrader!!

66. Tijdje geleden geweest, super lekker gegeten. Waren al vaker bij Bellair geweest en bekend met het tapa's en rondje concept, allen leuke en goed verzorgde verrassingen. Voor grote groepen meer aan te raden om het 'rondje' te doen, dan hoef je niet op te schrijven/ te onthouden wat je had.

Verder weer heerlijk gegeten (chateaubriand en de zalmbonbon vooraf en toe een verrukkelijke 'ujese bol'). Prijs kwaliteit verhouding super, kunt voor weinig geld goed eten (soepje 4,95 en plate gerechten 11,95), dus ook jeugd te zien, leuk zo' n gevarieerd publiek. Vandaar ook totaal geen moeite met het bedrag voor de flinke fles Spa blauw naast de wijn, men moet de omzet ergens vandaan halen..

Als topper, het personeel: al is het nog zo druk, ze doen hun best om het je naar je zin te maken en hebben een leuke persoonlijke benadering! Uitmuntende service waar velen nog een puntje aan kunnen zuigen.

Kortom altijd tevreden bij Bellair in de uitnodigende, gezellige huiskamersfeer.

67. Afgelopen weekend gegeten! Was super!
    Leuk jong personeel en het eten was heel erg goed.
    We hebben de tapas gekozen en het zag er allemaal super mooi uit en het smaakte nog beter!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

68. Paar keer al gegeten. Goede kok en het personeel is ook aardig.

69. Vorige week zondag met 4 personen gegeten bij Bellair. Binnenkomst:goede ontvangst. Wel erg rumoerig en weinig ruimte tussen de tafels. Of we iets wilde drinken? We bestelden een fles huisstijl en een karaf water. De huisstijl kon, maar een karaf water niet, alleen flessen. 3/4 liter € 4.50.
    We bestelden een rondje Bell air, 5 gangen van alles wat. Presentatie van alle gangen prima, op draaiplateau's ziet er prima uit. De smaken wat vlak vooral van de hoofdgerechtjes. Kan iets spannender. Dessert prima. Bediening soms goed soms wat rommelig. Nog een fles wijn besteld, geen water meer. Na afloop bij het afrekenen gevraagd waarom er geen karaf water besteld kon worden we hadden toch 2 flessen wijn besteld. Bediening vond dat eigenlijk ook wel. Dat ik het op internet wilde zetten vond men niet zo leuk. Ik heb tot tweemaal toe Bellair een persoonlijke mail gestuurd met mijn bevindingen, maar tot op heden geen enkele reactie, dus dan toch maar zo.

70. Wat een leuke tent en dito personeel!! We hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegegeten op het terras. De tapas was uit de kunst en we hebben onze buiken goed vol gegeten. Het systeem wat ze hanteren voor de tapas (max. 2 gerechtjes p.p. per ronde) werkt uitstekend, zo kun je de hele avond lekker genieten. Wil je lekker eten en voor een leuke prijs, raad ik Bellair van harte aan!! Wij komen volgend jaar graag weer een hapje eten tijdens de kermis!

71. Debora van der Vliet

Met z'n 4-en het tapas rondje gedaan. Elk rondje kon je wel zien dat er aan elk gerechtje aandacht is besteed. Het smaakte goed maar t oog wil ook wat, maar daar was dus voor gezorgd! Garnering was ook vers en verrassend.(stuk verse ananas/besjes) Leuk was ook dat je een zakje friet kan bestellen voor heel de tafel Ipv dat het een gerechtje is. Zo kan iedereen 'pikken'.

72. Tapas geprobeerd bij dit restaurant. Door de verschillende recensies misschien een wat te hoge verwachting, maar we vonden de verschillende gerechten vrij vlak van smaak. De sfeer was best goed en de bediening vlot maar straalde weinig uit. Later op de avond werd je een beetje weggekeken.

73. Eens tapas geprobeerd, echt super. Mooie porties en geen lodderige sla eronder, een mooi formaat tapas. Voldoende variatie in gerechten en lekkere toetjes.
    Gaan we zeker vaker doen.

74. Gister super lekker gegeten bij Bellair. Ook maar eens de tapas geprobeerd, ondanks dat het verrassingsmenu altijd erg goed bevalt. De tapas zijn wederom erg lekker en zien er super leuk uit. Verder een prima bediening, dus zeker een aanrader!

75. Gisteren heerlijk gegeten bij Bellair. De nieuwe tapaskaart geprobeerd en dit is echt een aanrader. Lekkere gerechten op mooi opgemaakte borden. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook het personeel is heel vriendelijk en gastvrij.

76. tonny 12 punten

Bellair heeft een nieuwe kaart met boordevol tappas, een aanrader. Heerlijk gegeten. Personeel vriendelijk, bediening goed, wat wil je nog meer. Geen maanden wachttijd om er een keertje terecht te kunnen. Voor herhaling vatbaar.
    Groetjes tonny

77. Astrid 11 punten

We mochten als een van de eerste de nieuwe tapas kaart van Bellair proberen. In een woord geweldig. Mooie opgemaakte bordjes. Personeel zeer vriendelijk.
    Prijs/kwaliteit zeer goed.

Een echte aanrader.

78. Richard en Monique

Lezen altijd de recensies, maar schrijven ze eigenlijk nooit. Met die traditie breken we nu, want wat hebben we lekker en gezellig gegeten bij Bellair. Zo lekker dat we de volgende avond weer zijn gegaan. Leuk personeel die echt geïnteresseerd zijn in je en de tijd nemen om een praatje te maken. En het eten is heerlijk. Speciale aanbeveling is de tomatensoep vooraf.

79. Al vaak gegeten hier, wat altijd lekker is.
    Nu een Rondje Bellair gedaan. Dit is 5 gangen en echt een aanrader. We waren aangenaam verrast.
    En gaan dit zeker nog een keer eten.

80. Eerste kerstdag heerlijk gegeten, complimenten aan de keuken en de zeer vriendelijke bediening! Binnenkort maar weer eens terug!

81. Redelijk eten voor een redelijke prijs, maar je wordt eerst volgepropt met brood als je dat wil en de hoofdgerechten zijn allemaal goed machtig gemaakt, dus geen honger meer! Bediening echt prima, sfeer leuk maar ligt er wel aan waar je mag gaan zitten.

82. Zeer goed restaurant. Lekker eten. Vriendelijke bediening!

83. Afgelopen week bij toeval beland in bellair. Een aanrader zeg! Zeer vriendelijke bediening , lekker eten en zeer ongedwongen sfeer. Aankleding zou net iets warmer mogen. Rondje van bellair is echt een topper qua prijs kwaliteit. Kortom hier kom ik nog zeker terug!

84. Afgelopen week met 9 man bij Bellair het 'Rondje Bellair' gegeten. Een 5-gangen menu waarbij je verschillende kleine gerechten geserveerd krijgt, vergelijkbaar met tapas. Erg leuk! De afwisseling tussen de gerechten (vlees-vis) was goed. Het is onbeperkt; wij hebben extra besteld bij het hoofdgerecht. Wij waren echt zeer tevreden: kwaliteit was uitstekend en de presentatie was leuk en verrassend!

Verder vlotte en vriendelijke bediening en in het restaurant was het gezellig druk.

Aangenaam verrast en een echte aanrader!

85. Lenie 12 punten

Rondje Bellair, een goede keuze van alles wat op de kaart staat maar dan in mini. Dat is geweldig, kun je uit proberen voor een acceptabele prijs. Het was weer een heerlijke avond. En het personeel is ook zeer vriendelijk.

86. Dofloflo

Zomaar in Uden beland. Bellair bleek een goede keus. Aardige bediening, die je snel en vriendelijk van dienst is. Ook met jonge kinderen prima te doen en daar gaat 't personeel heel leuk mee om. Inrichting een beetje passe, maar wel een top kinderstoel. Lekkere amuse vooraf. Gevarieerde kaart. Zalm bonbon en gamba's vooraf is heerlijk. Entrecote met pepersaus als hoofdgerecht en ook de gamba's als hoofd bleken ook erg lekker. Franse frietjes goed en leuk geserveerd in frietzak. Prima huiswijn. Enne: makkelijk parkeren voor de deur. Heerlijke geuren dus dat Bellair!

87. Het eten was zeer goed, vooral de Spare-ribs.
    De sfeer was ook goed.
    Erg vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
    Wij komen zeker nog een keertje terug.

88. Wij hebben 1 januari rondje bellair gegeten!! En dat was heel erg lekker, je krijgt dan vanalles wat! In de stijl van tapas en dat voor een mooi prijsje. Zeker een aanrader.
    En ook vriendelijk personeel.

89. Rondje Bellair! Echt helemaal leuk. Van alles een beetje. Net zoiets als tapas, maar dan in een nieuw jasje! Heerlijk gegeten!! Leuk personeel. Dus echt een aanrader!

90. Dit was een zeer prettige verrassing. Het eten was voortreffelijk. Voorgerecht 'Brussels Lof' heerlijk! Hoofgerecht 'Tournedos Bordelaise' perfect (rare2medium). Eten = 9, drinken = 7 (dus 8). Personeel kan iets attenter (oogcontact) en het enige minpuntje is het nog niet hebben van een wijnkaart. Maar - zo heb ik me laten vertellen - daar wordt aan gewerkt (overigens zijn de huiswijnen best te happen). De atmosfeer is een beetje 'bruin cafe' maar stoort zeker niet. Veel potentie.

91. Bart Smits

Het eten was heerlijk!

Helaas, hadden wij geen ruimte om te eten waar een beetje minder herrie was.

Mvrg. Bart Smits.

92. Gisteren wezen eten, was heerlijk! We hadden een verrassingsmenu met vooraf verschillende tappas. Zag er heel mooi uit en smaakte erg goed, zeker een aanrader!

93. Brigit Oosterwijk

Buitengewoon gastvrij!

Speciaal voor ons de zaak eerder opengedaan. We hebben heerlijk gegeten met elf oudere dames alvorens we naar het museum zijn gegaan.

Het eten was voortreffelijk en de toetjes waren een culinaire verrassing.

Onze complimenten!

94. We hebben heerlijk gegeten, wat geweldig was het verrassingsmenu. De manier waarop het werd gepresenteerd was echt fenomenaal.

Zoals de advertentie aangeeft, "koken is geen kunst, maar echt koken is pas kunst" komt hier dan ook helemaal tot zijn recht.

Bediening was zeer goed, snel en attent.

Nogmaals complimenten aan de chef, welke hier de scepter zwaait.

We komen snel nog eens terug.

95. Johan de groot

96. Zondag met z'n viertjes gegegeten, waren jaren terug ook in Uden op een koopzondag en toen echt genoten bij Bellair! Eten was ook nu lekker, maar sfeer en bediening vielen wat tegen ten opzichte van vorige keer, jammer! Het "knusse" van toen ontbrak, mischien door de enorme drukte? Prijs/kwaliteit is nog steeds prima!

97. Hier afgelopen zaterdag wezen eten.

Prima gegeten, weinig op aan te merken.

Beetje jammer is dat de cola uit een apparaat komt en niet uit een flesje. En de gebakken aardappels waren zompig ipv knapperig.

De chocolademousse was super, dat mag gezegd worden.

Prima bediening, voelden ons erg gezien, daar hou ik van.

Weer lekker gegeten hier, goede prijs voor wat je krijgt.

Een aanradertje, mits je dan geen fris besteld en geef aan dat je liever frietjes wilt dan gebakken aardappels ;-)

98. Lekker eten voor een leuke prijs. Wel reserveren want het is er erg druk.

Volgende pagina