Bella Italia in Uden

1445620853 84
1476193054 79
1690198458 78

1. Verstappen

Heel vriendelijk ontvangen en heerlijk, rustig gegeten. Voor herhaling vatbaar!

2. Tini Bongers

Wij hebben lekker gegeten. Gezellig en aardig personeel.

3. Lekker gegeten, fijne sfeer etc.

4. Sfeer is erg warm en gezellig. Eten is uitstekend en prijs zeker niet te hoog. Voor herhaling vatbaar

5. Wij hadden de kerstmenu besteld! Super!! Lekker en gevarieerd!! Wij kunnen het zeker aanraden... en vaker bij Bella Italia bestellen!!

6. De complimenten voor de bijzondere bediening! Uiterst vriendelijk en correct. Dat kom je niet vaak tegen dat het zo klopt. Mocht ik nog eens in de buurt zijn, dan zal ik zeker langs komen👍
    DIKKE AANRADER!

7. Geweldig. Menu van 20 euro. Heel lekker.

8. Wij hebben heerlijk gegeten, ook de bediening was prima!
    Het eten was goed warm, ondanks de drukte werden wij ook vrij snel geholpen.
    Al met al een echte aanrader.

9. Wederom heerlijk gegeten bij Bella Italia, de eerste keer kwamen we daar bij toeval terecht op de terugweg uit Londen. Toen heerlijk gegeten en genoten.
    Vandaag op de terugweg uit Parijs bewust gebeld of er nog een tafel vrij was, en weer heerlijk gegeten en een lekker glas wijn gedronken! Top restaurant.
    Tot de volgende keer!

10. Karin Messerschmidt

Lekker buiten gezeten en top gegeten.

11. Heerlijk spagettie met gambaas knoflook/roomsaus. Verrukkelijk!
    Lekkere wijnen, uitstekende bediening.

12. Vanaf het begin ging het erg snel, te snel, het leek wel of we zo snel mogelijk moesten eten en weer wegwezen. Kregen nog geen tijd tussen het hoofd- en nagerecht om te buurten. We hadden het gevoel weggekeken te worden en zaten er dus niet prettig meer. Hier gaan wij dus nooit meer naartoe.

4,5
  13. De vraag stellen of ik wel wist wat mijn gerecht inhield omdat hier varkensvlees in zat en ik wellicht moslim was, is me in het verkeerde keelgat gevallen. Hoewel de bedoeling wellicht goed was, denk ik dat je deze vraag beter in het midden kunt laten en er op vertrouwen dat een persoon zelf weet wat deze wel of niet mag eten. Vooroordeel niet.
    Hoewel de kwaliteit van het eten goed was had ik toch een bittere nasmaak.

14. In de maand november het jubileummenu gegeten. Het viel tegen en de hoeveelheid was ook erg matig! Ik denk dat er een bepaalde tijd staat om daar te eten en te gaan. Alles werd in een razend tempo geserveerd.

(We hadden een tafel om 17.00uur) We werden bijna het restaurant uitgekeken, nadat we besloten hadden om geen koffie meer te nemen.

Geen Bella Italia meer voor ons.

4,3
  15. Astrid en Peter de Kan

Wij zijn tijdens ons weekendje weg 2x wezen eten bij dit gezellige restaurant. Het eten was heerlijk en kreeg veel waar voor je geld! Super leuke bediening. Mochten we weer in de buurt zijn komen we echt weer eten.

17. Rian Schellekens

Het eten is verrukkelijk. Er heerst een echte Italiaanse sfeer en de bediening is geweldig. Bella Italia is ons meest favoriete restaurant.

18. mariska van veghel

We komen er al zo'n 20 jaar, eerst bij Umberto en nu al jaren bij zijn zoon. Tis echt ons lievelingsrestaurant!!

19. thea 592 punten

Gisteren weer een keer hier gegeten. Waren een jaar of 4 geleden hier voor het laatst en toen waren we niet zo tevreden over de bediening, het eten was prima.
    Maar gisteravond klopte alles, bediening goed, eten perfect. We hebben allemaal ontzettend lekker gegeten, de pizza's maar ook de pasta's, het voorgerecht, de dolci's, heerlijk.
    Een dikke 10 voor Bella Italia.

20. Wat een super fijn restaurant. Ze ontvangen je heel vriendelijk. Ze weten hier als beste wat klantvriendelijkheid is! Complimenten ! Het eten is ook erg lekker. De pizza's zijn goddelijk !

21. Mark Hendriks

22. Even "snel" iets gegeten voordat we naar de bios gingen. Wat een ontvangst! Fantastisch vriendelijke gastvrouw, werden snel geholpen, heerlijk gegeten en prijs/kwaliteit was top! Wij gaan graag nog een keer terug!!

23. Heerlijk eten en goede bediening! Vooral jongen met de krullen legt goed uit wat er op je bord ligt en erg attent. Komen snel weer terug voor het verrassingsmenu!

24. Valentijnsdag. Bij Bella hadden ze de zaak helemaal in stijl gebracht. Het was volle bak en ondanks dat liep alles op rolletjes. De bediening was vlot en attent. Het "19 gerechtjes" menu werd vlot achter elkaar geserveerd en de serveerster wisten prima te verwoorden wat er op ons bord lag. Vooral de dessert gerechtjes waren geweldig.

25. Prima ontvangst! Vriendelijke bediening. Interieur is ook netjes en lekkere stoelen. Grootste bezwaar is dat de pizza niets weg heeft van een pizzeria pizza. Ik had gehoopt op een knapperige rand en een bodem waar nog wat meel aan zit. Helaas is de pizza heel vergelijkbaar met de pizza die je afhaalt bij de lokale egyptenaar. Niks bijzonders en smakeloos deeg. Echt jammer.

26. Mooi restaurant. Vriendelijke bediening en een uiterst vriendelijke gastvrouw. Persoonlijk vond ik de tafeltjes allemaal net wat te dicht naast elkaar staan. Daardoor konden we het overintellectuele stelletje naast ons iets te duidelijk horen speculeren over cognitieve acceptaties en subjectieve waarnemingen.

Eten was gewoon goed. Wijn ook. Ik zeg: aanrader :)

27. Afgelopen zaterdag bij Bella Italia geweest met 2 personen (een week van te voren gereserveerd). Het was druk, en het personeel dat aanwezig was, was mijns inziens veel te weinig (en ook nog erg jong). Gevolg hiervan, ze waren ons vergeten. Dus na een uur en kwartier wacht, kregen we het brood en voorgerecht samen gereserveerd. Jammer...maar kan gebeuren. Daarna..de bestelde wijn, niet meer gezien, toen maar een spa blauw, helaas...ook vergeten. Hoofdgerecht uiteindelijk geserveerd..groenten/ salade..nooit meer gezien. Gastvrouw of serveerster...nooit meer gezien. Echt een hele kwalijke zaak! Wij hebben de rekening uiteindelijk gevraagd..de serveerster nog wel gezegd, dat het voor ons wel klaar was zo en uitgelegd waarom dat was...Vervolgens kwam de kok nog wel even heel gehaast zijn excuses aanbieden en dat was dat. We hebben geen serveerster, geen gastvrouw, helemaal niemand meer gezien.
    We hebben € 85.00 afgerekend (pin)...en het stokbrood van het voorgerecht stond op dat moment nog op onze tafel...wat een blamage! Enige pluspunt: de kwaliteit van het eten...was wel perfect! (Dessert en koffie e.d. helaas niet kunnen beoordelen)

28. Vanavond hebben wij met het hele gezin bij Bella Italia gegeten. Ondanks de drukte zijn we erg goed geholpen. De bediening en vooral de gastvrouw was erg aardig en heeft ons goed geholpen. Ook de kok had de tijd genomen om een praatje te komen maken. Erg leuke avond gehad en niks te kort gekomen. Wijnen zijn daar ook erg lekker. Culinaire rondreis met alles inclusief voor maar € 43 euro p.p. ben ik dik tevreden.
    Zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan.

29. Zeer lekker gegeten. Personeel is zeer vriendelijk. Prijs kwaliteit is uitstekend. Een aanrader.

30. Wij hebben heerlijk gegeten bij Bella Italia, prettige bediening
    en goede sfeer. Ook de (huis)wijn was prima.

31. Pas uit wezen eten bij Bella Italia. Eten is niet slecht maar dat ze een fles Lambrusco op tafel durven te zetten uit de supermarkt t.w.v. 2 euro en je daarna de rekening krijgt en 14 euro af moet rekenen! Voel me écht genaaid! Als het nou nog in een wijnkaraf zou zitten ziet het er al iets anders uit, maar letterlijk de fles op tafel, ronduit belachelijk! Mij zien ze dan ook niet meer bij Bella Italia!

32. Enorme teleurstelling na positieve referenties. De bediening/keuken was duidelijk niet afgestemd op de drukte van Hemelvaartsdag. Wijn op de kaart was niet aanwezig zodat de keuze nog beperkter is.

Bij uitschenken van de wijn wordt bijbehorend (en tegelijk besteld) water vergeten. Eten is slecht, de echte Italiaanse smaak ontbreekt en erg droog en er is weinig interesse voor de gast. Bijgerechten bij het hoofdgerecht worden ook weer vergeten.

Na twee uur niet langer zin om nog te wachten op een nagerecht. Bij een aantal gasten, welke later zijn gearriveerd, wordt duidelijk sneller gereageerd nu een aantal extra meisje zijn begonnen. Helaas lijkt onze tafel te ver weg. Bij afrekenen maken we ons ongenoegen duidelijk en probeert de chef nog iets te betekenen (met een diner bon) maar we komen hier niet meer terug.

4,1
  33. L. van Rosmalen

Wij komen er al jaren, zowel voor een heerlijke pizza of pasta met de kids als voor een gezellige avond uit samen of met vrienden.

Onlangs is het restaurant ge-restyled, van een toch wat gedateerde setting is het omgetoverd in een erg sfeer -en stijlvolle setting anno 2011.

De bediening is uitermate vriendelijk, het eten is erg smaakvol.

De prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Wij rijden dan ook graag een half uurtje om hier te kunnen eten.

Wat ons betreft zijn hier alle ingrediënten aanwezig om een avond op en top te genieten van de heerlijke Italiaanse keuken.

Tip:

De Culinaire Rondreis door Italië, (voorheen het Verrassingsmenu) is een echte aanrader!

34. De mensen zijn vriendelijk, maar de passie is een beetje uit het restaurant en eten. Deze was van zeermatige kwaliteit, niet gaar over over de top. De extra vriendelijkheid van de bediening lijkt dan ook op de saus over het eten... Als het eten goed is heb je beide niet nodig.

35. Ik ben vorige week wezen eten bij Bella Italia, Voor een lekkere pizza kan je hier zeker terecht, er is alleen wel 1 minpunt wat wel heel triest is. Op de nieuwe kaart staat nu de Culinaire Rondreis door Italië. Dit concept is van een ander restaurant waar ik ook redelijk vaak ga eten. Erg jammer...

36. dinie en daniel dekker

Perfect eten in een gezellig familie restaurant. Ik kom er nu 10 jaar en het blijft goed. Echt een aanrader.

37. We komen al zeker 25 jaar bij Bella in Uden. Ook al op hun vorige adres, verderop in de straat. Toen Pa en Ma de zaak nog runden..... waar blijft de tijd en waar blijft de gezellige oude tijd met zijn geweldige kwaliteid! Deze maand 2x gegeten bij Bella maar moet zeggen..... niet best. De lasagne bestond puur uit droge pastabladen en geen saus of wat dan ook. De tomatensoep van mijn vrouw was slapjes van smaak en zeer dun. Nee, niet meer wat het is geweest..... voorlopig gaan we elders maar eens proberen.

2,5
  38. Dizzy

39. Wij eten regelmatig meestal met kinderen bij Bella Italia.

Het eten wordt vlot en gelijktijdig geserveerd, ook met 8 personen a la carte.

Je kunt er heerlijk italiaans of gewone pot met een italiaans tintje eten, met of zonder kids.

Voor ons een aanrader na een dagje uit.

40. Het eten was prima maar niet speciaal.
    Ik had iets meer verwacht van de Italiaanse keuken. Desalniettemin een fijne avond gehad.
    Aan de bediening heeft het zeker niet gelegen.

41. We gaan regelmatig dineren bij Bella Italia.

Het eten is er overheerlijk. Wij nemen eigenlijk altijd het verrassingsmenu van de kok.
    Echt een aanrader!
    Iedere keer een ander menu, en je proeft meteen veel van de Italiaanse keuken.
    Bij aankomst van de gerechten wordt er uitgelegd wat er allemaal op de schaal ligt, en dan kun je heerlijk culinair genieten.
    Ook de rose is er ontzettend lekker!

En natuurlijk niet te vergeten de italiaanse toetjes.

42. Bas 115 punten

Een aardig restaurant. De keuze uit de menukaart is prima te noemen, een uitgebreid aanbod van verschillende Italiaanse specialiteiten.

Bediening is niet optimaal helaas.

Verder kan de ambiance wel een kleine opfris gebruiken... Of je gaat over de top met de flessen Montepulciano aan het plafond, of je bent een 'strak' restaurant. Nu zit het er net tussenin en dat is net niet...

43. Tweede keer geweest, maar ze kennen het verschil niet tussen vis- en schaaldieren.

Daarnaast erg duur, 3 euro voor een heel klein potje extra kruidenboter!

Na wat uitleg gevraagd te hebben over het eten aan de "eigenaar" was het voor ons bekeken ( deze zat met zijn handen aan ons eten en gooide het weer terug op onze bord). Hier komen we niet voor de 3de keer.

Jammer, het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam en de wijn is lekker.

44. Dit restaurant is geweldig wat eten, drinken en service betreft.

45. Heerlijk eten geweldige sfeer en gezellige gastvrijheid!

46. We hebben zojuist uitstekend gegeten bij dit Italiaans restaurant. Een uitstekende balans van de aangeboden gerechten viel ons meteen op. M.n. de gerechten met allemaal verse ingrediënten vielen erg in de smaak. Een ietwat ondergewaardeerd restaurant in Uden, die zeker veel meer aandacht verdiend!! Complimenten!