Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tynaarlo verdeeld zijn.

We hebben 10 november heerlijk gegeten, het was prima voor elkaar, we waren met 4 volwassen en 1 kind van 2 jaar. We komen hier graag, het eten is altijd prima, we werden prima bediend door Hendrik als vanouds.

Heerlijk gegeten eerste kerstdag, mooie locatie, vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel. Je proeft dat alles vers wordt bereid. Een echte aanrader.

Monique

Meer dan een uur gewacht op hoofdgerecht.
    Aardappeltjes aangebrand.
    Tafel wordt niet afgeruimd tussen gerechten door.
    Bediening is wel vriendelijk.

H.va Bergen

Prima eetlocatie. Prima sfeer. Vriendelijke bediening.

Maria van Gorp-van der Wielen

Heerlijk gegeten. De sfeer is gezellig en gastvrij. Je voelt je echt gast. Een aanrader!

R. Smidt

Heerlijk gegeten, goede sfeer, gezellige gastheer!

Afgelopen zaterdag daar met een vriendenclub daar geweest. Gewoon lekker gegeten en heerlijke speciaal biertjes gehad. Ik vond de spare ribs daar echte een topper

Gisteren daar heerlijk gegeten. Prima sfeer. Aardige mensen.

Stephan

Sorry dat ik het moet zeggen, maar wat een verschrikking. Word niet begroet, er komt een chagrijnige man bij de tafel staan en wacht tot jij wat zegt. Daarna krijg je amper reactie, vervolgens bestel je voor €6 een uitsmijter en het lijkt erop alsof ze de oude broden + wat kaas op je bord hebben geflikkerd.

Vanavond heerlijk gegeten bij Perron3. Echt een aanrader.

Heerlijk eten en hele vriendelijke eigenaar en personeel. Wel wat aan de dure kant..

Familie Knot

Wij hebben net heerlijk gegeten in Perron 3, de sfeer is er gezellig, fijne bediening, een schoon restaurant en toiletten. Zeker de moete waard om daar eens lekker te eten.

m. Verwoert

Een bijzonder lekker verrassingsmenu met een vriendelijke gezellige sfeer in het restaurant. Een leuke ober. Alles heel schoon. Een perfecte avond gehad. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zonder meer een aanrader.

Vanavond heerlijk gegeten onder het genot van leuke muziek. Allemaal verse producten die met veel variatie en mooi werden opgediend. Ook werd er veel aandacht besteed aan de gasten. Mijn moeder uit Zuidlaren heeft er dan ook van genoten.

We bevelen dit restaurant dan ook graag aan!

kampen & zwolle

Lekker een weekend in Drenthe Geocachen. En daar hoort natuurlijk lekker eten bij na een dag in de bossen lopen! En dat is heel erg goed gelukt bij perron 3. De buiten kant trok ons niet direct. Maar binnen zag het er heel gezellig uit en echt in stijl aan gekleed. De bediening keurig en vriendelijk. Wij gingen voor het verrassings menu. Dit was echt heerlijk! Alles was even fijn van smaak en wij hebben echt genoten!
    Een echte aanrader!
    Groeten uit Kampen/Zwolle

Wat een heerljke plek om eens lekker te eten en te worden verwend met verukkelijke mosselen! Een compliment aan de keuken en aan de beide gastheren. Gastvrijer kan bijna niet.

Ga je naar de Zeegser Duinen? Ga dan hier lekker eten!

Dicky.

11/08/2011

Dick en Willemien Stougje

We waren bijna bij onze eindbestemming (hotel de Zeegse Duinen) en toe aan iets lekkers te eten, toen we restaurant Spoor 3 passeerden. Het spandoek met de aangekondigde verse mosselen liet ons het water in de mond komen. Als we ooit een goede beslissing voor een lunchstop hebben genomen, dan was dat wel deze zondagmiddag. De mosselen en bijbehorende sausjes, vers stokbrood kruidenboter, salade, rabarber exquise waren superlekker! De ons aanbevolen wijn tongstrelend, de bediening vriendelijk zonder opdringerig te zijn maakten dit etentje tot een om niet snel te vergeten. Een aanrader voor wie van het echte genieten houdt.

17-7-2011.

Gezellige cafetaria met groots assortiment, ik eet er bij tijd en wijle met een kameraad en nemen altijd de plate saté. Je krijgt een royaal gevuld bord met frites, mals vlees met lekkere satesaus en frisse salade. Het laatste neigt iets teveel naar rauwkost en te weinig sla. Een dressing maakt het misschien ook net iets makkelijker. Verder niks dan lof. En de prijzen zijn cker niet te hoog. Verder vriendelijk en vlot personeel. Jan en Marjan goed bezig, hier kom ik graag terug!

Wij hebben er echt heerlijk gegeten! En met een broer als kok ben ik best verwend, maar ik kan niet anders zeggen dan dat we lekker hebben gegeten. De eigenaar doet het ook met passie! Dus aarzel niet, ben je in de buurt of zit je in een hotel de Zeegser duinen (5 min ervandaan) ga er dan zeker eens eten!

Tosca.

Hebben vandaag na een dagje uit en op advies van mede camping gasten bij jullie een patatje komen eten.

We hadden er meer van verwacht.

Mijn partner houdt van grote portie ras patat ui/ mayonaise en mexicano met satesaus. Ik neem meestal gewone patat en halve portie met snack erbij.

We hadden de bestelling gedaan en wachtende zagen we aan een andere tafel dat de ras patat wel heel erg doorbakken was en aangezien mijn partner daar helemaal niet van houd, ben ik dat gaan zeggen, dat ze zijn patat echt niet zo ver door moeten bakken. Werd genoteerd........

Ja hoor, de patat was erg doorgebakken en hebben we ook nog gezegd en na enig gedebateer werd het bord toch meegenomen (ging niet echt van harte, hun vonden het wel goed gebakken en houden op dat moment geen rekening met de wens van de klant) en kregen nieuwe portie. Ook nog aan de donkere kant overigens en dezelfe mexicano met sate saus erop werd ook vrolijk weer voor geserveerd.

Dit vind ik een minpuntje en ik hoop alleen maar dat ze van kritiek kunnen leren, om dit soort negativiteit te voorkomen.

Afgelopen zondagmiddag een lekkere carbo -plate gehad.

Zittend op het buitenterras was de bediening er toch best snel bij en de eerlijke hap in grootmoeders stijl klaar gemaakt.

Was precies zoals ik het graag zie, heerlijke gebakken aardappeltjes en hele lekkere carbonade met wat slappe slaboontjes die overigens wel weer fijn van smaak waren.

Rauwkost en appelmoes maakten het compleet.

Bij afrekening even tijd voor een gezellige babbel met de 2 dames aanwezig aldaar.

Kortom een aanrader als je gaat voor een lekkere hap eerlijk bereid eten.

eten goed, ambiance en prijs ach ja

26. Italiaans Tynaarlo

fam. rombout

We hebben een piza en hollands eten besteld en laten bezorgen: we waren zeer ontevreden, het ten was lauw, het vlees was niet goed gebakken en de piza troepje kaas was niet gesmolten, er zal heel weing in van wat op de folde staat. we bestellen daar niet weer!
    fam. Rombout assen

Enorme varkenshaas
    champignonsaus kon
    iets meer, redelijke prijs

Snel en goed; specials, schotels en snacks.

goed geregeld en netjes

30. Italiaans Tynaarlo

We bestellen hier vaak pizza's en hebben geen klagen!