Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Twijzelerheide verdeeld zijn.

Afgelopen zondag heb ik een telefonische bestelling gedaan. Tijdens het wachten op onze bestelling lazen we de reviews van deze pizzeria. De meesten waren niet erg positief. Wij waren daardoor blij verrast toen bleek dat onze bestelling -boven verwachting- ontzettend lekker was. Nu ben ik niet iemand die snel reviews geeft, maar omdat ik zag dat de reviews al langere tijd geleden geschreven zijn en het mogelijk is dat deze pizzeria inmiddels iets heeft gedaan met de genoemde minpuntjes wil ik nu een uitzondering maken.

Koud eten, bezorgtijden van minstens anderhalf uur

Het is er super mooi na de verbouwing! Het eten is er ook altijd super!

Nog nooit zo slecht gegeten! Pizza bodems waren veel te hard, pizza zelf te zout en de döner leek op rubber, hier smaakte het ook naar! Nooit weer eten hier!!! Voor 10 personen eten gehaald daar. Nooit nooit weer!

Zaterdag 18 juni stonden we op een camping bij jullie in de buurt en hadden geen zin in koken. Ons werd jullie pizzeria als mogelijk restaurant geadviseerd. We bestelden twee Quattro Stagioni en kregen deze na 25 min. geserveerd. De pizza's waren geheel bedekt onder een laag gesmolten kaas, met daaronder een moerasachtige substantie en een bodem als een natte dweil. De Quattro Stagioni is afgeleid van het muziekstuk de vier jaargetijden van Vivaldi en de ingrediënten die voor deze pizza werden gebruikt waren in de betreffende jaargetijde beschikbaar en werden over vier parten van de bodem verdeeld en werden zeker niet totaal afgedekt met een laag gesmolten kaas. Toen de bediening achteraf vroeg hoe het gesmaakt had zeiden we dat we de pizza niet lekker vonden. De reactie uit de keuken was echter dat ze volgens recept waren bereidt. Niet zeuren dus. Met stomheid geslagen over zoveel onkunde en klantonvriendelijkheid verlieten we het restaurant. Het is voor ons onbegrijpelijk dat dit restaurant enig bestaansrecht heeft.

Onze beoordeling:
    Kwaliteit pizza een 3, bediening een 3, Ambiance een 3.

Eten is matig, bezorgtijden zijn lang.

17 uur gebelt en om 18 uur de 2 pizzas. vraag me af hoe lang het zal duren als je er 4 neemt en nog zo gezegt "gesneden graag" en ja hoor maar 1 gesneden! en waar de chilli saus is. Ik heb het er niet op maar ach dit was mijn laaste keer pizza bij rapido die korst is net beton!

2 uur gewacht op onze bestelling. Erheen gebeld maar geen excuses. Jammer, de jongste maar op bed gedaan met een boterham.

Super lekker eten en vriendelijk personeel. Bediening ook goed.

Ik bestel af en toe een pizza als ik honger heb en ik nergens eten kan bestellen of ophalen, vooral in het dorp in weekenden is alles dicht. Vanavond weer een pizza besteld, maar helaas was deze veel te dun en hard, bijna niet te snijden en saus was vergeten erop te doen!

Kleinenberg

De shoarma op de pizza was net houtskool en de bodem was zo vet dat het karton gewoon doorweekt was met vet. En de pizza zelf was er na 2 uur nog niet. Slechte service en niet lekker eten.

Wij bestellen vaak een pizza of iets anders van de kaart. Wij laten het altijd bezorgen. Bezorging duurt gemiddeld een uur, zal wel te maken hebben met de drukte. Altijd goed warm en erg lekker eten. Niet voor niets onze vaste pizzeria in de omgeving.

Net mijn pizza op, de hele buitenrand was zwart en er zaten maar 2 stukjes spek op... Een uur gewacht maar wel heet! Smaak was wel oké.. Karton.

Goede service en altijd warme en goede maaltijd thuis.

Ik ben heel erg te spreken over de spareribs en over de pizza meat lover. Als je eens écht honger hebt zijn dit de aanraders.

Vandaag pizza besteld en die hadden we pas na een uur in huis. De pizza's zat weinig garnituur op en de smaak was ontzettend flauw. Eigenlijk geen smaak, hij proefde naar karton en was niet gaar.

Bestellen hier vrij vaak. Goede kwaliteit en wat we krijgen smaakt altijd super. Enige puntje van kritiek is het stokbroodje met kruidenboter... Stokbrood is niet knapperig als je het laat bezorgen... Meer slof. Maar voor de rest echt een toptent!

9 van de 10 keer heerlijk! Die ene keer dat het misgaat wordt prima opgelost.
    Zondag's is het dringen,dan rij ik vaak langs omdat ik niemand aan de telefoon kan krijgen.
    Sfeer in het restaurant is helaas iets minder...

Kippenschnitzels zijn hier super, voor de rest zit het ook wel snor.

Toppy zaakje, lekkere goed gevulde pizza's en niet duur.

heidepyk

Het eten is hier super!! Sinds kort ook milkshakes en softijs! Ook heerlijk!!! Echt n aanrader om langs te gaan!

Lekkere pizza's, de pizza quatrebras was heel lekker en vulde ontzettend goed!

Heerlijke pizza's, Shoarma is ook prima. Aardige meisjes bij bediening. Zondags kan wat langer duren maar begrijpelijk als iedereen tegelijk pizza eten wil. Wel mogen de bezorgauto's wat netter, qua uiterlijk.

Lekkere pizza en heerlijke shoarma. Soms wel even wachten maar dat komt natuurlijk door de drukte.

Johan Mulder

Prima pizzeria met een goede keus aan pizza's! Pizza's worden zeer vlot bezorgd. Aanrader!

Deze pizzeria bevalt me al jaren goed! De pizza's zijn me nog nooit tegengevallen en vooral de carbonara speciale is goed van smaak, ook shoarma of kip wordt vaak door me vriendin besteld en thuisgebracht.

Op zondag moet je vaak wat langer wachten dan normaal, zal vast door de drukte komen.. goed teken lijkt mij

Julian Hofstra

Top eten, gewoon een top snackbar!

Snel en goed eten, leuke sfeer!

Goedkoopste van de regio. Kwaliteit is goed en de service is 200%. Vriendelijke bediening. En supersnel klaar door goed teamwerk.

De pizza was lkkr alleen jammer dat het alleen maar in het midden zit. Nu waren de kortsten erg hard.