Swinckels in Twello

Puur genieten!

Swinckels in Twello beschikt over een ruime eigen parkeergelegenheid. Gratis parkeren in de gehele omgeving.

Swinckels in Twello is binnen 400 meter vanaf het treinstation gelegen.

Al sinds het jaar 1716 wordt in ons monumentale pand gekookt en geschonken met passie. Van een brouwerij in de beginjaren tot aan een modern restaurant vandaag, waar nog echt die heerlijke historische sfeer hangt in het oudste straatje van Twello.
Onze keukenbrigade kookt ambachtelijk met passie en liefde. De kwaliteit van onze ingrediënten staat voorop. Het liefst betrekken wij deze uit de regio. U kunt zowel robuuste als verfijnde gerechten verwachten. Maar altijd vers en huisgemaakt. Onze specialiteiten: in eigen huis gerijpt vlees van Achterhoekse runderen, verse producten uit eigen rokerij, zoals zalm, zoals u nog nooit zalm heeft geproefd!
Door onze gastvrouwen en heren ervaart u gastvrijheid zoals het hoort. Service en aanpassen aan uw wens is onze kwaliteit. Zij verwennen u met heerlijke aperitiefcocktails en fantastische wijnen in elk prijssegment.

Swinckels in Twello is zeer goed te bereiken (3 min. vanaf de A1)en ligt in de buurt van Deventer(6 min.), Apeldoorn(10 min.), Zutphen (18 min.). Tevens beschikken wij over ruime gratis parkeergelegenheid.

• Buffet: € 35,00

1420019248 86
1491282049 80
1517195794 81

1. AnGeLa

2. Gisteravond uw lam gegeten.
    Lam vraagt normaal enig kouwen.
    Nu bleek de lamsbout gewoonweg taai te zijn.
    Verder alle eer.

3. Marja en Henk

Super lekker gegeten, goede stoelen, aardige bediening, maar tussen hoofdgerecht en nagerecht zat iets teveel tijd waardoor de lekkere trek verdween. Kan gebeuren, het was ook erg druk. Ik zou dit restaurant zeker aanraden en wij komen vast nog eens terug. Bedankt!

4. MP van Arendonk

Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.

5. Mijn man en ik hebben weer heerlijk gegeten bij Swinckels! Wij komen hier al jaren en het is altijd een hit. De bediening is vriendelijk en de kaart blijft gevarieerd en lekker.

6. Vorige week zaterdag, 22 april, waren wij door een vriendin uitgenodigd om bij Swinckels te komen eten. Overigens niet voor het eerst dat wij in dit restaurant gingen eten. En, zoals altijd, was het weer helemaal in orde! De sfeer, de ontvangst, prima. Het eten en de bediening, alles klopte. Blij dat zij weer open zijn. We komen zeker terug.

7. Swinckels is een leuke locatie om te gaan eten. Goede kwaliteit, pure maaltijden en goede wijnen. De prijs is aan de maat voor een locatie als Twello. Wat opvalt is dat de eigenaresse erg kleine glazen wijn schenkt, niet in verhouding met de rest. Beetje jammer van de gastvrijheid.

8. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend, er heerste een gezellige sfeer. We hadden een mooi plekje in de de serre, al met al een geslaagde avond.

10. M Hoogeland-Rijka

Heerlijk gegeten, prima bediening, prettige sfeer. Aanbevolen door vrienden. Vanuit Raalte prima te doen.

11. Gisteravond heerlijk gegeten. Uitstekende bediening (correct en vriendelijk) en prima ambiance waar je je thuis voelt. Eten smaakte voortreffelijk en mooie presentatie van de gerechten. Beslist een adres om nog eens terug te komen.

12. Samen met vrienden genoten van het Sam Sam menu. Heerlijke kleine voor-, hoofd- en nagerechtjes. Mooi geserveerd, vriendelijke bediening, heerlijk broodje vooraf en ook de koffie is prachtig aangekleed met kleine stukjes koek/cake. Kortom een adresje om te onthouden en we komen hier zeker nog een keer terug.

13. Wederom heerlijk gegeten in de huiskamer, welke met recht "huiskamer" wordt genoemd.

Qua sfeer en ambiance een heerlijk ontspannen ruimte, je voelt je hier gelijk thuis. Bediening ongedwongen en correct. Heerlijk gegeten met als voorgerecht eendenborst en als hoofdgerecht tournedos. Super smakelijk en mals.

Al met al echt een avond gezellig genieten!

14. S. van Dam

15. walter koning

Wir entschieden uns für dieses Restaurant auf Empfehlung eines Freundes. Es war überwältigend, und wie nett das Personal ist. Wir kommen aus Deutschland, und wir lieben wieder zu kommen, wenn wir wieder durch den Niederlanden fahren.
    Sie werden zu Hause fühlen, gleich wenn Sie rein kommen. Das Abendessen verdient einen Stern, oder eher mehr! Bedankt!

(Vertaling Nederlands)

We kozen dit restaurant op aanbeveling van een vriend. Het was geweldig, ook door het nette personeel. Wij komen uit Duitsland, en we zullen graag terugkomen als we weer door Nederland rijden.
    U zult zich hier thuis voelen, vanaf het moment dat u binnen komt. Het diner verdient een ster, of zelfs meer! Bedankt!

16. Heerlijk genoten van de sneak preview. Erg leuk om eens op een andere manier met eten bezig te zijn. Je proeft bewuster. Bediening in een woord top!

17. Brigitte Voskuyl

Hele goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben genoten van het eten. Er liepen te weinig mensen in de bediening waardoor er geen aandacht was voor details. We hebben meerdere keren lang moeten wachten alvorens we een drankje konden bestellen en het afruimen na elke gang duurde behoorlijk lang. Wij hadden niet het gevoel in de watten gelegd te worden. Er werd niet gevraagd of het eten smaakte. Wij hadden ook een amuse verwacht, gezien de kwaliteit van het eten dat volgde.

18. Zondag avond heerlijk gegeten bij Swinckels in Twello. Perfecte uitstraling een ongedwongen sfeer, prima bediening en een uitstekende keuken. Een aanrader en gaan wij zeker nog eens doen.

19. Anneke Elferink

Mijn zusje en ik hebben hier met de Giftfor2 cadeaukaart van de high tea kunnen genieten (die normaal 24,50 euro kost pp). We kregen bonbons vooraf en daarna 3 (!) etagères in de volgorde zoet, hartig en warm-hartig. Het was heerlijk! Ondanks een leeg terras en restaurant (we begonnen om 4 uur) was de sfeer goed.

20. Op het gezellige terras hebben wij met z'n vieren van het Sam Sam menu genoten. Vele heerlijke proeverijtjes, het is een aanrader.

21. Wij hebben hier met ons vieren genoten van het kreeftmenu. Het eten was heerlijk, precies genoeg en met lekkere friet en salade. Goede en 'fijn aangeklede' koffie.
    Heel keurige, maar vriendelijke bediening: je voelt je echt gast en welkom. Gezellige aankleding, schoon.
    Zeker een bezoek waard!

22. Wij hebben hier vrijdagavond 29 maart 2013 lekker gegeten: als voorgerecht een zalmfilet-taartje en als hoofdgerecht in olijfolie gegaarde kabeljouwfilet met daarbij lekkere Vlaamse frieten. Verrassend om de desserts op een etagere geserveerd te krijgen. Zag er feestelijk uit! Het enige minpuntje vonden wij onze plaatsen in de Serre. We hadden het bloedheet. De volgende keer willen we in de Huiskamer eten en zullen dat dan bij onze reservering opgeven.

23. Het was een heerlijke avond. Erg sfeervol, lekker gegeten en prettige bediening.

24. Joost Meier

Ik ben zeer onder de indruk van dit restaurant, wat de buitenkant uitstraalt wordt binnen bevestigd. Een prettige en ongedwongen sfeer met oog voor details. Een restaurant waar kwalitatief zeer goed wordt gekookt en de bediening weet wat gastheerschap inhoudt. Een aanrader voor iedereen die van "lekker eten"houdt.

25. Heerlijk avondje uit eten geweest bij Swinckels, goede sfeer, prima bediening en uitstekend eten. Hier gaan we vaker eten. Top.

26. Gisterenavond meer dan zalig gegeten bij Swinckels in Twello! En wat een heerlijk plekje in de serre.
    Als voorgerecht de proeverij van amuses daarna eendenborst met vijgensaus: mmmm....lekker! We sloten af met verrassend fijn aangeklede kaasjes en ijs en citroentaart na.
    Swinckels in Twello: een aanrader!

27. Wat een leuk restaurant, Swinckels! Prachtig oud pand en sfeervol ingericht. Lekker gegeten. Ook zo handig: je kunt er voor de deur parkeren, zelfs op de koopavond. Voor herhaling vatbaar!

28. Eten, drinken en sfeer zijn redelijk. Alleen de bediening was erg stug, tijdens het hoofdgerecht werden stil zwijgend schaaltjes van tafel gehaald. Geen "eet smakelijk", "heeft het gesmaakt" etc. Veel handelingen stilzwijgend.

29. Heerlijk eten in ongedwongen sfeer, maar erg warm en sfeervol. Eten is ook heerlijk! Goede prijs kwaliteit verhouding!

30. ik wil de mensen van swickels in twello nogmaals bedanken voor een heerlijke avond..

we zijn uiterst tevreden over jullie gastvrijheid en service.
    we hebben allen gekozen voor de sam sam.
    wat een aanrader is dit,heerlijk..

we komen zeker terug om weer heerlijk bij jullie te dineren.

31. Een heerlijk avondje uit op onze 5e trouwdag bij Swinkels! Prachtige lokatie, mooi tafeltje in de serre en een warm ontvangst. Zoals we gewend zijn is het eten altijd goed en origineel. Omdat we niet konden kiezen werd het weer een samsam menu, heerlijk! Lekkere wijn erbij om het compleet te maken. Tot de volgende keer!

32. Samen met mijn vrouw heb bij Swinckels meerdere malen heerlijk gegeten. Afgelopen weekend zaten we gezellig in de serre en hebben genoten van het Sam-sam menu, wat ons werd aangeraden door de erg vriendelijke dame in de bediening. De 11 gerechtjes smaakten stuk voor stuk erg lekker en zagen er prima verzorgd uit.Inmiddels ons vaste adres voor een gezellig avondje uit.

33. Het is en blijft een van de mooiste lokaties van Twello,
    het was gezellig druk.
    De bediening was zeer correct en kundig, het restaurant is schoon en sfeervol, en het bordje met brood van het huis en diverse smeersels waren smakelijk.
    De kaart is redelijk origineel van opzet met een enkele meerprijs voor een duurder produkt, de gerechten waren aan de veilige kant.
    Als storend werd ervaren dat bij zowat elk produkt werd vermeld waar het vandaan kwam en van welke boer, slager en ijsfabriek het was.

Onze voorgerechten: champinons in 'geheim' bierbeslag, tip: vooral geheim houden! de tempura gambas waren niet meer dan wat garnalen zoals deze bij een middelmatige viskraam te verkrijgen zijn, dit heeft met tempura niets van doen.
    De zomersalade was oke maar de beefrolletjes sloegen ook een beetje de plank mis.
    De hoofdgerechten: zalm (woog hooguit 75 á 80 gram) als ganering een halve groene asperge en een rood streepje pure van het een of ander.
    Het varkenshaasje in bladerdeeg waren in de praktijk niet meer dan vier plakjes vlees -het deeg was al weggewaait- met een veel te zoete rozijnensaus :-/
    De sardientjes waren sardientjes daar is weinig aan te verprutsen zowaar erg lekker! met een vingerbakje voor de vette vingers, netjes!
    De tournedos was niet restaurantwaardig, de patat en de salade waren wel weer goed, waarom moet moet er bij worden gemeld dat de mayo huisgemaakt is? men neme een blender en klaar! nou nou....
    De toetjes waren erg makkelijk, op een ijsje van Talamini zit niemand te wachten in een restaurant weer een misser jammer!
    De te slappe créme brule met een Spaanse likeur was toch goed, alleen volgende keer ook de likeur toevoegen!
    De rest heeft gekozen voor Tiramisu... was lekker!
    samengevat: de prijs van het eten vonden wij niet in verhouding tot het gebodene staan, en de gerechten waren te wisselend van kwaliteit.

34. Wij hebben vanavond voor het eerst bij Swinkels gegeten.

Het was lekker, zag er mooi uit, gezellige bediening.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn complimenten.

31-7-2011

35. Wij hebben gister voor het eerst gegeten bij swinckels.

Het was verassend en heerlijk.

Champignons in bierbeslag is echt een aanrader.

Personeel en bediening ook erg prettig.

Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

36. 11-5-2011 heerlijk gegeten met het hele gezin. Voor eenieder wat wils. Bediening is erg behulpzaam wat voor ouderen een prettige bijkomstigheid is.

Het sam-sam menu was verrassend en heerlijk. Complimenten voor de tournedos en de no-bone steak. Ook de zeewolf en gerookte kabeljauw kregen een dikke voldoende. Volgende keer zijn bij ons de asperges weer aan de beurt. Ja hoor, wij komen hier graag terug.

37. cobi van der worp

19 februari 2011

We hebben een fijne familieavond gehad in een aparte kamer met heerlijk eten en fijne bediening. Voor de kleinkinderen een aparte speelkamer, waar ze gretig gebruik van hebben gemaakt.

Toen ik om kleurtjes vroeg voor het jongste kleinkind was dat ook geen probleem en werd direct geregeld.

De gerechten waren heerlijk en werden warm en mooi opgediend. Een dikke 9.

Cobi van der Worp, Bilthoven.

38. S. van Dam

Graag wil ik als eigenaar van Swinckels in Twello, bij uitzondering, reageren op de recensie van Lia.

Uit de tekst kan ik opmaken dat het enige tijd geleden is dat Lia ons bedrijf bezocht heeft. Inmiddels hebben wij de high tea grondig aangepakt, waardoor de klachten van Lia niet meer voorkomen.

Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om te melden dat wij een bedrijf hebben ingehuurd om de akoestiek te verbeteren, waardoor voorgaande opmerkingen over lawaai in het nieuwe jaar tot het verleden zal behoren.

Ten slotte verzoek ik alle recensieschrijvers in het vervolg klachten tijdens het bezoek te melden, zodat wij hier direct op kunnen reageren en u uw bezoek aangenaam kunt afsluiten.

Graag tot een volgende keer.

39. Hebben hier nu een aantal keren gegeten en zijn erg tevreden over de locatie, sfeer en bediening. Het is duidelijk dat overal over nagedacht wordt en dat merk je. Zeker een keer proberen zou ik zeggen.

40. High tea gegeten. Oei, oud brood! Dat hoort natuurlijk niet. Scones en de soesjes waren ook niet vers. Tel daarbij op de lawaaiige omgeving en zoveel mensen waren er niet.

41. De eerste keer dat we hier kwamen. Omdat we met 9 personen waren vonden we de ruimte waar we zaten niet echt comfortabel. De plaatsen waren aan de krappe kant.

Veel te veel lawaai. Het duurde erg lang voordat we de eerste gang geserveerd kregen.

Maar nu ook iets positiefs.

Het eten was prima. De bediening goed.

Komen zeker terug, maar niet met een groter gezelschap.

42. Vandaag weer heerlijk gegeten.

Zeer goede service en goede porties.

Echt een topper als je van vers houdt.

Wij gaan hier vaker heen en nemen vrienden mee.

Ga zo door. Ook de olijven vooraf zijn lekker, terwijl ik normaal geen olijven lust.

Geweldig team samen.

M.v.g T. Brinkenberg.

43. Aan het eten mankeert helemaal niks, bediening vriendelijk maar........wat een herrie, zijn hier nu 3 keer geweest maar elke keer klinkt het alsof er 100 man zitten, misschien toch iets meer aan de aankleding doen zodat het niet zo gehorig is. Voor ons beslist een punt om niet meer te gaan, terwijl het eten en de prijs prima is.........

44. Ben er 2 keer geweest, de eerste keer(met een groep van 6) vond ik het al niet zo..biefstuk medium besteld (4 man) 3 ervan rood bijna rauw en lauw. Enz.

De tweede keer met z'n tweetjes, 2 broodjes besteld en na een 45 minuten toch gevraagd waar het bleef. De ober antwoorde (er zaten trouwens maar 4 tafeltjes dus het was niet druk) eerst; broodjes besteld? Toen zei ik ja 3 kwartier geleden. Hij wist het dus niet meer en ook niet wat we hadden besteld. (hoefden de drankjes niet te betalen) Zijn toen gegaan en hebben ergens anders een broodje gegeten.

45. Gister onze 3de trouwdag daar gevierd. Heerlijk gegeten. Zelfs op een dinsdag nog redelijk druk. Vonden het een erg leuke zaak en het eten was super. Rondje Swinckels zit vol smaak, dus een echte aanrader.

46. Hmm ben er 2 keer geweest, best wel lekker gegeten, maar niet mijn ding.

Denk dat ik er niet weer kom.

47. Gisterenavond heerlijk gegeten. Uiterst vriendelijke en enthousiaste gastvrouw. Ambiance gezellig.

Vooraf Champignons Dordogne; champignons in een gefrituurd jasje met knoflookmayonaise. Smaak was goed maar het beslag mag voor ons iets minder naar oliebollen smaken, is iets té machtig. Als hoofdgerecht Zeetong, deze was heerlijk gebakken in roomboter en de smaak was voortreffelijk. Al met al zeker een adresje waar we vaker terug zullen komen.

48. Echt zo'n restaurant waar je niet meer weg wil!

Leuke vrolijke bediening, waar zie je dat tegenwoordig nog.

Het eten was voortreffelijk, en geserveerd op mooi servies. Helaas komen wij niet uit de buurt maar gaan iedereen vertellen over Swinkels. Komt er ook nog een vestiging in Wolvega?

49. Prima eten, zeer slechte en onprofessionele bediening, staan over bepaalde gasten bij het luik te kletsen met de kok! Veel zaken van de kaart niet aanwezig maar het eten wat uiteindelijk geserveerd wordt is goed!

50. Afgelopen zaterdagavond hebben we hier met vrienden gegeten. Het was weer top. We hadden als voorgerecht rondje swinckels of twello, dat zijn kleine voorgerechtjes op een etagere. Daarna een tournedos en als afsluiting een heerlijke tiramisu uit de schaal.
    Kortom, we hebben allemaal een hele gezellige avond gehad in dit leuke restaurant.

51. Donderdag, ter afsluiting van het bridgeseizoen, samen met mijn partner en haar man, heerlijk asperges met zalm gegeten.

Nou, mijn complimenten hoor. Ik was hier al eens eerder geweest, maar vandaag weer ervaren dat het allemaal klopt.

Goede keuken, fijne bediening en nogmaals, het eten was top.

Trouwens, het voorgerecht; rondje Swinckel, voor iedereen een aanrader, lekker van alles wat, gepresenteerd op een etagere.

Dit is niet de laatste keer geweest.

Vr. Gr. T.M.

52. van Kiezeg

Het restaurant is opgefrist, ik hoop dat de nieuwe eigenaar de tijd krijgt zich een plek te verwerven in het 'verwende' Twello.

Op deze lokatie hebben meer uitbaters een miskleun gehad.

De gerechten op de kaart zijn betaalbaar, heerlijke kreeft(en) gegeten, dit omdat het toevallig kreeftdag was.

Mijn tafelgenoten waren zeer te spreken over de gepresenteerde gerechten.

Wat als een klein minpuntje werd ervaren was de net iets over de top ingestudeerde verkooptechniek van o.a. de wijnen. Het 'gast gevoel' kwam hierdoor onder druk te staan.

53. Naar mijn mening is Swinckels een aanwinst voor Twello en omgeving!

Dit keer waren we met z'n viertjes en hebben we in de sfeervolle Heertjeskamer gezeten.

Wederom kon ik niet kiezen omdat er te veel lekkers op de kaart staat. Maar de scampi & kreeft was echt om je vingers bij op te eten.

Ik zeg: Aanrader! De bediening vertelde dat er binnenkort weer een nieuwe kaart komt dus... Tot snel!

54. Met z'n vieren dit weekend in dit schitterende restaurant geweest en kan niet anders zeggen dan dat we genoten hebben. Erg vriendelijke bediening en een goede keuken. Heerlijke huisgerookte zalm gegeten en de ribeye (die nu wel voorradig was) was supermals en mooi gegrild. Eén van mijn tafelgenoten had een halve kreeft met scampi. Zag er super uit.

Het restaurant zat bomvol, misschien dat we daarom iets langer moesten wachten op de rekening, maar dat mocht de pret niet drukken.

55. Met 7 personen wezen eten. Tafel bij de deur, dat leverde door het koude weer (sneeuw) buiten nogal wat tocht op. Personeel loste dit prima op middels een rondje koffie van huis. Beetje vreemd, 2 personen die Ribeye bestelden moesten later wat anders kiezen... De Ribeye was op. En de mosterdsoep met spekjes.... was zonder spekjes. De spekjes waren ook al op. Was de planning al met Kerstvakantie? De bediening was erg vriendelijk en attent. Voorgerechten prima, zowel varpaccio als de champignons (lekker licht beslag, niet te zwaar om te starten). De Tournedos was verrukkelijk mals. Wat betreft het nagerecht, de Tiramisu is echt een aanrader. Heerlijk. Swinckels koffie na, met een borrel. Een flinke borrel mag ik wel zeggen! Niet kinderachtig. Jammer van het eten dat op was, dat drukt het cijfer.

56. Met 7 personen gegegeten.

Ze zijn zeer gefixeerd op geld verdienen; bijtellingen, ober probeert constant flessen wijn of duurdere losse glazen glazen wijn te verkopen. Er kon zelf geen 3 koffie van het huis vanaf! Hiervoor werd een nieuwe factuur gemaakt!

Voorgerecht verschilde qua samenstelling tov voorgerechten later op de avond. Chocolademousse was aan de buitenkant uitgedroogd. Grootste minpunt: koude borden bij het hoofdgerecht en keuken werkt zonder handschoenen!

Bediening was verder zeer vriendelijk en informatief.

Jammer, gezien onze positieve ervaringen met "de kokkel en het zwijn", hadden wij hier ons meer van voorgesteld!

57. Niets bijzonders, 2 x geweest, 2 x vlees doorgebakken, moest rare.

Menu prijs + extra's is te zot voor woorden.

Mooie lokatie, exploitatie mager.