Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Twello verdeeld zijn.

1. Grieks Twello

Marian Hendriks

Wat een geweldig restaurant! Het eten was klasse alleen de aankleding kan nog iets Griekser.

2. Grieks Twello

Wij werden helemaal blij van onze eerste ervaring met restaurant Mykonos. Natuurlijk wat geijkte gerechten op de kaart, maar ook een aantal verrassingen. Alles was bijzonder smakelijk! Het restaurant op zich ziet er netjes en verzorgd uit. Dit alles, in combinatie met vriendelijke bediening en acceptabele prijzen maakt dat wij hier zeker vaker terug zullen komen.

3. Nederlands Twello

Vandaag met 18 personen mijn verjaardag hier gevierd. Echt een aanrader. Lekker eten, een leuke vriendelijke bediening. Je kunt merken dat hier een hele goede sfeer heerst.

4. Grieks Twello

M. Unaola

Eten was goed en bediening erg vriendelijk. Ambiance kan beter! Al met al heerlijk en genoeg gegeten👍🏼😊

5. Grieks Twello

Vriendelijke bediening, eten prima, wel erg zout/gekruid, te overheersend. Best jammer, verder gezellig restaurant.

J. van der Moolen

Carpaccio: redelijk. Garnalensalade: goed maar grote vork paste niet in kleine glaasje. Wildkroket: slechte presentatie: rollend kroketje met een kwakkie mosterd op kaal wit schoteltje.
    Tournedos: te lang gebakken dus leversmaak. Wildschotel: zwijnstoofpotje goed maar onbekend wit stuk vlees droog en doorbakken.
    Mascepone veel te koud. Pluspunt: heerlijke wijn.
    Conclusie: niet voor herhaling vatbaar

edwin bonekamp

Heerlijk gegeten met gezin op 2e kerstdag.
    Alle tijd om lekker te tafelen en tussendoor aangenaam verrast door tafelentertainment in de vorm van een erg goede (en vooral niet opdringerige) goochelaar.
    Vers bereid en gelukkig geen voorgegaard eten. Daardoor zat er wat tijd tussen de gangen, maar dan eet je ook lekker. Ook de kinderen werden niet afgescheept met junkfood, maar kregen een smakelijk stukje vlees en aardappeltjes of frietjes.
    Groenten; 3 soorten gevarieerd, lekker, vers en voldoende. Prima wijntje erbij.
    Voorgerecht, tussengerecht, hoofd- en nagerecht; allemaal erg smakelijk en voldoende portie.
    Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Bij veel andere restaurants betaal je tijdens de kerstdagen al snel >80 p.p. Hier niet.

Bediening; prettig en met kennis van de keuken.

Gaan zeker nog eens terug / zeker een aanrader.

Prima eten, wel wat prijzig.
    Moesten erg lang wachten op ons hoofdgerecht. Toen ik erom vroeg werd er niet professioneel op gereageerd. Daar schort het echt wel aan. Dat moet echt beter!

Geurt Vink

Heel er gezellig en erg goed gegeten van het Wildverrassingsmenu.

Mooie locatie. Eten was veel te duur voor de geleverde kwaliteit. Voorgerechten waren prima. Varkenshaaspuntjes te doorbakken, champignonsaus was slecht. Sticky brownies waren hard. Opmerking over gemaakt, verder geen reactie op gekregen anders dan geef het door aan de keuken.

11. Grieks Twello

Dolf v/d Bovenkamp

Het was weer heerlijk en ook gezellig druk. Komen vast nog wel een keer terug

Heel gezellig en lekker eten, we zaten met een gezelschap van 5 rond een ronde tafel, dit zie hè niet zo vaak maar wel zo leuk.

jeannette

Eten was heerlijk. Wijn was een erg klein glaasje en in verhouding tot de prijs echt enorm duur; 2 slokken voor ruim 4 euro! Misschien omdat we via Social Deal hadden gereserveerd?

Annette Pronk

Met tien collega’s hebben wij gedineerd. Alle collega’s waren zeer verrast: wat een prachtige en gezellige stek. Prima parkeergelegenheid. Het restaurant was bijzonder sfeervol aangekleed en de tafels waren heel gezellig gemaakt. Het personeel was heel gastvrij en vriendelijk. Het diner was voortreffelijk.
    Absoluut voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten en fijne bediening. De tafeltjes voor 2 personen stonden wel wat dicht op elkaar waardoor wij het gesprek van de buren ook deels ongewenst meekregen. Gelukkig waren zij eerder gestart dan wij dus loste dat probleem zichzelf op.

16. Grieks Twello

jelle de Kroon

Wij zijn inmiddels regelmatige gasten en nemen ter kennismaking ook af en toe vrienden of familie mee. Dat zegt genoeg!

17. Nederlands Twello

Theo Peters

We hebben gisteren middag een heerlijke warme lunch gehad.
    Alles was prima verzorgd.
    De bediening was excellent en eten en drinken allemaal keurig verzorgd.

18. Grieks Twello

Prima service heerlijk eten en gezellige ambiance.

19. Grieks Twello

Mary Kas

Henny Veldhoen

Een avond bij de Vier Seizoenen is zeker een aanrader!
    De sfeer in het prachtige oude gebouw, is heel warm en gezellig. Het eten was heel smakelijk, verzorgd en mooi geserveerd.
    De bediening heel attent en hartelijk.

M. Wensink

In één woord: S L E C H T ! ! Hadden via Groupon voor een leuke prijs een diner voor 2 gescoord. Het onwelkome gevoel, dat we kregen, begon al bij het reserveren -en raakten we daarna ook niet meer kwijt- omdat dat via de site van Groupon niet lukte, werd ons aangeraden direct met de aanbieder contact op te nemen, zo geschiede. De jongeman, die mij vrij bits te woord stond, melde direct nadat ik zei met een Groupon-bon voor de volgende avond wilde reserveren op dezelfde kort-affe toon, dat dat niet kon. Toen ik zei dat dat op de Groupon site wel werd aangegeven, snauwde hij, hoe laat dan? Uit eindelijk werd de door mij gewenste tijd genoteerd. Toen we de volgende avond bij de vier seizoenen aankwamen en we bij het overhandigen van de kaart, direct aangaven via Groupon te komen, werd de toon: met de mededeling: Ja dat kan ik aan de neuzen niet zien, van de serveerster opeens ook opvallend anders. We kregen erg het gevoel, dat er met 2 maten wordt gemeten: die van de met en die van de zonder bonners:( Wij moesten het doen met wat hompen bruinbrood met alleen kruidenboter, de tafel naast ons kreeg er ham en nog een extra bak kruidenboter met spekjes bij. Bij de rest van de zaal werd netjes gevraagd of er voldoende was, bij ons kon er met Gods gratie aan het eind van de maaltijd vanaf of alles naar wens was. Van begin tot eind een ramp dus, zoals het er nu uitziet zullen ze er ons nooit meer zien. Tip voor de vier seizoenen: behandel al uw gasten hetzelfde, zowel wat benaderen, klantvriendelijkheid, als wat eten betreft. En als u niks heeft met Groupon, zeg het dan op en laat niet uw klanten de dupe zijn van uw weerzin tegen deze instantie. Tot zover !!

Heel veel verschillende ijs smaken en ook elke keer weer andere. Ook hebben ze lactose vrij ijs en ook veel ijs smaken die lekker glutenvrij zijn. En als je aangeeft dat je ook niet tegen sporen kan maken ze de schep lepel nog extra goed schoon onder de kraan.

Tessa Rensink

Fantastisch ijs en heerlijke koffie! De sfeer is gezellig en het personeel behulpzaam en opgewekt. De zaak zelf is erg ruim en leuk ingericht en de toiletten zijn altijd spik en span. Een heerlijke plek om wat te eten en drinken, maar ook om even te zitten werken of bij te kletsen!

26. Grieks Twello

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Hadden een heerlijk voorgerecht (pittige feta uit de oven ) en het hoofdgerecht was gyros speciaal.
    Zeer de moeite waard om nog eens te gaan.

27. Grieks Twello

Leuk restaurant, waar de eigenaar met passie zijn klanten begroet. Altijd in voor een geintje! Goed en lekker eten, wij gaan regelmatig terug! Iedere keer weer een feestje!

Erg gezellige ambiance, goed eten, vriendelijk personeel, wij waren zeer tevreden!

29. Grieks Twello

Heerlijk gegeten, even terug in Griekenland. Van de buitenkant ziet het er een beetje kil uit maar zo gauw je binnen bent is het heel gezellig. Vriendelijke bediening, alles bij elkaar een leuke avond gehad.

30. Grieks Twello

Erna Spekreijse

Heerlijk gegeten en een gezellig sfeervol restaurant met hele vriendelijke bediening.