Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Twello verdeeld zijn.

1. Grieks Twello

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Hadden een heerlijk voorgerecht (pittige feta uit de oven ) en het hoofdgerecht was gyros speciaal.
    Zeer de moeite waard om nog eens te gaan.

2. Grieks Twello

Leuk restaurant, waar de eigenaar met passie zijn klanten begroet. Altijd in voor een geintje! Goed en lekker eten, wij gaan regelmatig terug! Iedere keer weer een feestje!

Erg gezellige ambiance, goed eten, vriendelijk personeel, wij waren zeer tevreden!

4. Grieks Twello

Heerlijk gegeten, even terug in Griekenland. Van de buitenkant ziet het er een beetje kil uit maar zo gauw je binnen bent is het heel gezellig. Vriendelijke bediening, alles bij elkaar een leuke avond gehad.

5. Grieks Twello

Erna Spekreijse

Heerlijk gegeten en een gezellig sfeervol restaurant met hele vriendelijke bediening.

Drie woorden:
    lekker.
    Vriendelijk.
    Goed.

Een voor ons wat duurder restaurant, maar we hebben dan ook heerlijk gegeten.

8. Grieks Twello

Afgelopen zaterdagavond hier wezen eten. Grote porties, voorgerechten zouden voor kleine eters al voldoende kunnen zijn. Hoofgerecht (Gyros special) miste wat smaak, de bij geserveerde tzatziki moest alles wat op gang brengen.
    Ik had wijn besteld en daarbij wat water gevraagd. Werd geserveerd in een glas, een karaf(je) zou wat klantvriendelijker overkomen. Prima restaurant, uitstekende en vriendelijke bediening en een bezoek zeker waard.

Een zeer teleurstellend 5gangen-verrassingsdiner voor 6 personen. Na 2 uur wachten(!) gevraagd hoe lang het nog ging duren voordat onze 1e gang geserveerd zou gaan worden, kregen wij als antwoord dat de kok nog bezig was met een ander gerecht. Als dat klaar zou zijn dan ging hij met ons eten bezig. Dit wetende zijn wij opgestaan en hebben dit restaurant teleurgesteld verlaten. Bediening (2e serveerster) kwam vriendelijk en meelevend over, nadat de 1e serveerster een flesje cola over iemand heen had laten vallen (wat natuurlijk altijd kan gebeuren) en al huilend zich achter coulissen had verscholen. De eigenaar deed al weglopend zijn verontschuldiging. Leuk geprobeerd, maar kwam totaal niet gemeend over.
    Al met al een teleurstellende ervaring.

10. Grieks Twello

Marcel vd Heuvel

Zeer lekker gegeten en aangename serveersters en de inrichting ietsje somber zoals tafel en stoelen kaars bloemen bv echte sfeer in Griekenland 😊😉

Heerlijk eten, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Al met al een top ervaring.

12. Nederlands Twello

Gezellige leuke vlotte bediening in passende kleding. Leuke sfeer.
    Prima eten. Ruime porties en redelijke prijzen.

Herma Thijs

Super klantgericht. Heel vriendelijk en meedenkend. En lekker geluncht.

Het eten opzich was zeker niet slecht, maar gezien de kwaliteit van het eten, zou je een wat lager prijs niveau verwachten. Op dit prijsniveau mag je een hogere kwaliteit verwachten en moet je deze bieden.

De service: Vooropgesteld, eenmaal AAN de tafel waren alle dames/meisjes van de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam. De uitdaging was echter ze bij onze tafel te krijgen. Na 45 - 50 minuten eindelijk bestellen en vervolgens ruim 75 min na binnenkomst eindelijk je voorgerecht hebben is niet hoe het hoort. De tafel werd ook niet - voldoende - leeggehaald en waar wij als gast (!) bij het weggaan nog een vriendelijk "Tot ziens en bedankt" zeiden richting personeel achter de bar, werd dit niet opgevangen, laat staan dat er even een deur open werd gehouden.

Zonde, want de sfeer/aankleding in het restaurant is super, maar wij komen hier niet snel weer terug.

D. Peereboom

ZEER lange wachttijd!

Op vrijdag 13-10-17 had ik 40 min over voor een bakje koffie en een rit naar huis. Tijd zat, als ik reken dat ik 5 minuut naar de auto moet lopen en 5 min naar huis voldoende reistijd is, heb ik 30min over.

Tenminste, dat dacht ik, dat dat voldoende is.

Mooi niet!

Ik kwam bij de Waardige Waard. De terras was vol (want mooi weer), dus ik ging binnen zitten.

Een Chinees meesje was best snel gekomen, voor de bestelling. Maar daarna wachten... En wachten... En wachten...

Het was niet te druk. Binnen bijna leeg, maar buiten was t teras vol, zoals ik al zei. Een meisje neemt de bestellingen binnen. Twee meiden liepen buiten. Eentje maakte de bestellingen klaar. Een blonde dame (de eigenaresse?) maakte het erg bont de boeken doende (of sudoku, wat mij betreft kon het van alles zijn) zittend aan de bar. En hielp ze niet. Het was echt niet dat het onderbezet was.

Ik kreeg de kribbels.

De Stentor had ik al uit. Nergens geen klok. En mijn mobiel was aan de bodem van de boodschappen mand. Geen idee hoe laat het was.

Ik riep dat Chinees meesje weer. 'Er komt niks' zei ik. 'Het is in de maak' zei ze. Ik keek verontwardigd rond. 'Het duurt erg lang' zei ik. 'Het is in de maak', herhaalde zij.

Vervolgens kwam weer niks. Komende ca 5 min nog steed niks.

Ik ging aan de bar afrekenen, want dan is dat al gebeurd en hoeft niet later. Want inmiddels had ik al door dat ik aan de late kant ben, alleen niet hoeveel.

Bij de bar: 'Wat wilt u afrekenen mevrouw?' vroeg de meid. 'Die latte die jij aan het maken bent'. Op de bon stond de tijd. 15:08. Om 15:20 moest ik al thuis zijn en 15:30 al naar mijn afspraak vertrekken, dus meegerekend lopen naar de auto en rit naar huis had ik nog maar 2 min over om die hete latte door te slikken!

Waar blijft het genot van de koffie? Nergens! Dan maar liever niet...

Ik wou die ondertussen gemaakte latte pakken en meenemen, maar de meid gaf het niet. 'Hun brengen het op tafel', zei ze. Ik vroeg me af in welke eeuw! (Een binnenpretje)

Ik werd kwaad en liep weg. 'Wilt u die latte niet?' vroeg de meid. 'Ik heb geen tijd meer om het op te drinken' zei ik! De blonde dame aan de bar (eigenaresse?) keek op en zei niks. Niemand geen excuus, niks. Geld kreeg ik ook niet terug aangeboden.

Dit is niet het eerste keer dat het zo ging in jullie caffe, maar deze keer vind ik echt schrijnend. Ik ben een reguliere bezoeker. Elke keer laten de medewekers het behoorlijk lang wachten (alleen vroeg sochtends is het niet zo). Met mijn man en kinderen zaten wij daar eens 40 min op de burger te wachten (die trouwens echt geen culinair hoogstandje was, om zo lang wachten waard te zijn).

Ik snap wel dat jullie het werk op een plezierige manier willen verdelen. Maar kom op, dit kan toch niet de norm zijn?! Ik vraag me af waar de gastvrijheid is gebleven?

Waardig voel ik me niet. En waard was het allemaal ook niet. Waar slaat dat op, de Waardige Waard??

Ik ga niet failliet voor die 3 euro, dat niet. Maar ik en mijn aanhang komen er NOOIT MEER! U begrijpt dat ik me behoorlijk verontwaardigd voel. Daarom is een slechte recensie op internet op zijn plaats, vindt u niet? Dat is mijn recht als consument. Want de rechten hebben wij consumenten ook, namelijk.

Mvg

D. Peereboom

16. Grieks Twello

A. Nieuwebhuis

Lekker gegeten, vriendelijke bediening! We komen beslist nog eens terug.

Lekker en goed eten. Vriendelijk personeel. Zeker moeite waard een keertje terug te komen. Het was super.

18. Grieks Twello

Schoenmakers

Heel erg lekker gegeten, goede en vriendelijk bediening.
    Komen zeker nog terug.

19. Grieks Twello

Ellen Lueks

Het eten was heel goed. Gezellig restaurant.

20. Grieks Twello

Het personeel was heel vriendelijk en voorkomend. De bestelling stond redelijk vlot op tafel. Zowel voor- als hoofdgerecht smaakte uitstekend.

21. Grieks Twello

Mykonos schotel besteld. Vier soorten vlees, heerlijk gekruid. Wat mij vooral opviel was dat ieder soort vlees heerlijk malls was. Fantastisch.

22. Grieks Twello

Heel goed, was erg lekker. De muziek mocht wat ons betreft wel iets zachter.

23. Grieks Twello

Dayenne Bakkenes

Wat een leuk restaurant. Wij hadden het etentje kado gekregen van vrienden. Ontzettend lief personeel die goed voor de klanten zorgt. Zeker voor herhaling vatbaar👍🏻

Ik heb hier meerdere bezorgmaaltijden besteld. Ze waren altijd warm, als ik ze ontving, ze waren heerlijk op smaak, en altijd genoeg. Daarom heb ik het eten een 8 gegeven. Dank voor de verzorging.

Met in gang van 26 September 2017 ga ik zelf weer mijn eten koken.

Vgr. Wim

25. Chinees-Indisch Twello

Heer-lijk gegeten! Als seafood liefhebbers eenmaal Ti Pan Garnalen en Ti Pan Peking Eend besteld. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding waarbij men op dergelijke plaatsen al gauw boven €30 per persoon kwijt is. Sfeer was goed en vriendelijke houding van personeel.

Hannie den Besten

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het was gezellig, en heel leuk.

H van der Linde

Erg leuk vooral bij het nagerecht een verrassing van het huis door spontaan mij te feliciteren zonder dat dit aangegeven was.
    Heel erg attent

28. Grieks Twello

Wim

Prima eten, geen overdreven hoeveelheid. Vlees was mals. Bediening heel attent, snel en vriendelijk.
    Ruime keuze, ook met Groupon. Je krijgt dan niet vooraf een glaasje Ouzo, maar een kniesoor die daarop let. Bij het weggaan krijg je een warme handdruk van een ober/mede-eigenaar? En wordt gezegd: "Tot ziens". Dat zullen we zeker doen als we weer in de buurt zijn.

29. Snackbar Twello

Christiaan

Wat besteld om mee te nemen. Helaas bestelling niet compleet en de saus bij broodje bal super wijzig jammer hoor

30. Chinees-Indisch Twello

Goed gegeten vandaag. Het restaurant was lekker rustig op een doordeweekse avond. Eten stond snel op tafel en was van prima kwaliteit. Alleen de saté stokjes vielen een beetje tegen voor de rest alles dik in orde.