Nieuw Peking in Twello

Bezorgrestaurants in de buurt van Nieuw Peking

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195558628 23
1202483688 23
1209408748 23
1320209709 78

1. Goed gegeten vandaag. Het restaurant was lekker rustig op een doordeweekse avond. Eten stond snel op tafel en was van prima kwaliteit. Alleen de saté stokjes vielen een beetje tegen voor de rest alles dik in orde.

2. J.scholten

Lekker gegeten. Bediening deed er alles aan (ondanks de drukte) om het je naar de zin te maken.

3. Waardeloos. Oude bende, lang wachten op drinken. 1 kok, noemt zich kok, op heel restaurant. Oud bollig en totaal geen match met de cliënt. Helaas geen Gelderse boer.

4. Marcel en Desiree van Raan

We komen al jaren hier wokken. Rustige muziek, schoon modern sanitair en gezellige inrichting. Altijd weer een spectaculaire te zien hoe de vlammen oplaaien bij het wokken. Ook voor kinderen patat en frikandel met ijs na.

5. Jan Peter

Prijs/kwaliteit was matig, serveersters onhandig, er was bijna meer verschil in dessert dan in het vlees en groente, het bier was matig maar wel te drinken. Jammer dat er geen muziek was.

6. Niessen, E.P.

Uitstekende bediening en knapperig verse groente gewokt in goddelijke sauzen met kruidige vlees- en visgerechten.

7. Ik ben hier zo vaak wezen eten, en het blijft super lekker en leuk om het eens in de zoveel tijd te doen. De biefstuk is overheerlijk en smaakt naar echte biefstuk niet een slap stukje rundvlees. De mensen die zeggen dat ze er vrij wel niks lusten is niet het probleem van het restaurant. Er is genoeg keus in vlees en vis soorten en genoeg groente om op je bordje te doen. Daarnaast staat er altijd soep sushi en voor de kindertjes wat patat etc. Genoeg keus naar mij mening. Misschien vanavond ook nog even een bezoekje nemen want het eten is overheerlijk!

8. Bij dit restaurant zijn wij erg vaak geweest! Er wordt hier altijd goed gekeken of er iets op of koud is! Missen ze een keer wat, geef je het aan en binnen de tijd dat het klaar gemaakt kan worden staat het er! Verder is het misschien niet zo uitgebreid maar dan moet je niet naar dit restaurant gaan. De kwaliteit daarentegen is prima, hier is tenminste echte biefstuk. Het gaat hier om de sfeer en gezelligheid. Ik merk altijd een vriendelijk bediening op die netjes vraagt of je nog wat wil drinken als het glas leeg is. Ook wordt je altijd verwelkomt. De sfeer is gezellig, of je nou met familie of vrienden gaat. Verder heb ik is na gevraagd welke ingrediënten er allemaal in de wok-sauzen zaten. De kok kon dit bij elke saus stuk voor stuk allemaal aangeven en naar mijn mening dus ook huisgemaakt. Na 1 keer kan je niet oordelen over een restaurant. Het enige puntje is dat het misschien wat aan de dure kant is, maar alles wordt duurder? Zeker de moeite waard om te proberen!!

9. Waardeloos restaurant, wij kwam hier voor de kerst. Het bedrag dat in rekening werd gebracht staat niet in verhouding tot de kwaliteit. Het "kant en klare" eten was koud, en de foe yong hai bedorven. De wokgroente werd niet goed bereid. Het personneel was erg onbeschoft. 1 serveerster raakte mij behoorlijk hardhandig en bood niet eens haar excuses aan. Dit is een restaurant dat zeker gemeden moet wordne.

10. Al jarenlang geniet ik iedere keer weer met mijn vrouw,kinderen en kleinkinderen van ons wokrestaurant aan de Rijksstraatweg. De sfeer en de bediening is zo als altijd een correcte bejegening en respectvolle benadering. Volmaaktheid is altijd een samenspel van en met de uitbater en zijn clientèle.

11. We hebben in het verleden een onprettige ervaring hier gehad doordat er een nieuwe eigenaar op kwam maar wilden het toch na 4 a 5 jaar weer eens proberen.
    Het was lekker, de sfeer was prima en de bediening vriendelijk. Gelukkig kunnen we weer gewoon naar onze Chinees.

vr. gr. M. Oleman

12. Danielle

Lekker eten maar wat een onbeschofte bediening zeg.
    Geen fatsoenlijk antwoord kan eraf en als er iets niet in orde is wordt het niet opgelost.
    De laatste keer van Deventer naar Twello gereden, thuisgekomen blijkt dat er een bami te weinig was, dus terug gereden naar Twello met het eten en dan wordt je gewoon weggestuurd en mag je hopen dat je eten thuis nog warm is.

13. ik vind het een super wok.Het eten is er geweldig mijn favoriet is de zalm Mmmmmmm...
    Ik heb deze wok op nummer 1 bij mijn topwok's.
    Ga zo door ik hoop dat ik vaker kom

Groetjes Tycho

14. Heb er vroeger naast gewoond . Ken ze nu al +- 25 jaar .Vorige eigenaar is een toffe peer en de nieuwe eigenaar ook . Het eten is goed ,toen en nog steeds . Dat het mischien wat rustiger is komt mede doordat mensen in deze tijd minder te besteden hebben wat overal merkbaar is . Het is zeker een aanrader om te gaan eten en oordeel dan zelf . Probeer dan gelijk hun eigen Chinese bier , heerlijk . Het beste allemaal, groeten Dicky .

15. Ik vind het er altijd super lekker. Dikke duim voor onze twellose Chinees!

16. Laatst met een aantal vriendinnen gegeten.

Er was zo weinig wat wij lusten, zo weinig keus voor de wok. Ook was het personeel onbeschoft tegen ons, ze zeiden dat we ons eten op moesten eten, (we hadden allemaal wat laten liggen, en alles op 1 bord gedaan), omdat ze het anders weg moesten gooien.

Prijs/kwaliteit is krom.

Ik kom hier nooooit meer terug!

17. Ik ben hier met Kerst geweest op advies van een vriend.

Het eten was voortreffelijk.

Ze hadden een speciaal Kerstmenu met verschillende speciale gerechten bij het wokken.

Het was wel een beetje aan de dure kant maar heb vernomen dat het overal rond deze koers ligt met Kerst.

Ik heb voor volgend jaar alweer gereseveerd.

18. Evert en Marian

Als vanouds weer lekker gegeten vanavond. We komen hier regelmatig. Het eten is goed en de bediening erg vriendelijk.

19. Ben er afgelopen zondag geweest met de familie.

Het was heel druk en kwam nog een bus vol met mensen langs.

Het was wel even wachten op het eten maar het was het absoluut waard.

Hoop alleen dat het volgende keer wat minder druk is.

20. Voorheen was dit restaurant perfect.

We hebben hier zeer vaak gegeten, a la cart, wok en afhaal.

De prijs was toen goed.

Sinds een aantal jaar zit er een andere eigenaar in. Lie zelf is verkast naar Amsterdam en de koks zijn blijkbaar meegegaan met hem.

We vinden het eten nu ondermaats.

Veel drukte, a la carte en wok zijn gemengd (niet altijd even fijn, aangezien je vaak bewust voor a la carte kiest)

De kwaliteit van het eten is ook achteruit gegaan.

De babi pangang is een stuk slechter geworden, zo ook het ei (weet even de benaming niet meer).. De tipan (met ossenhaas) is totaal anders en heeft niet meer een bijzondere smaak.

Al met al wordt het steeds minder en daarom komen wij hier ook niet meer.

Blijkbaar zijn wij niet de enige, aangezien het voorheen altijd superdruk was. Wanneer je ook maar kwam, er zaten altijd wel mensen bij de afhaal of a la cart/wok.

Dat is nu een stuk minder geworden. Heel veel minder.

Wij vinden het jammer dat het zo achteruit is gegaan, aangezien dit onze favo Chinees was. (zelfs familie uit Hengelo kwamen naar Twello toe voor deze Chinees :D)

O ja, en prijs/kwaliteitverhouding is behoorlijk krom.

Sinds de nieuwe eigenaar erop zit, zijn de prijzen fors omhoog gegaan. Dat is 1 ding wat zeker is!

21. Echt een super restaurant!

Geweldige bediening ook!

Gewoon proberen en genieten!

22. Ik heb er wel eens gegeten.

Zelfs ook geregeld afgehaald.

Het is zeer lekker smaakvol.

En juist heel veel keuze wat vegetarisch betreft.

En anders haal je het vlees er toch tussen uit.

Ik vind de prijs iets aan de hoge kant.

Je kan er gezellig sfeervol zitten.

Goed parkeren en gratis.

Wel een aanrader.

23. A.J. Wilbrink

Prima restaurant waar je vriendelijk wordt geholpen. Ik begin volgens mij wat oud te worden, maar om met een gezin van 4 kinderen te gaan eten kost hier 157,50. Toch even schrikken.

24. Alles nmoet wel in het juiste perpectief gezien worden!
    De wokprijs scheelt euro's met andere aanbieders...
    vooraf een voorgerechtje keuze uit drie dingen.
    De wokkeuze kan na een keer of 3à4 als beperkt worden ervaren.
    Wat vegatarisch betreft: is erg makkelijk door u zelf samen te stellen door alleen gebruik te maken van het groente buffet ook de miniloempia's zijn vega, daarbij komt nog dat er altijd vegatarische mogelijk heden zijn bij het afhalen (wij eten ook een aantal dagen vega per maand)
    Wie problemen zoekt zal ze zien...
    De familie Lie is een hardwerkende familie en zullen veel doen om het u en ons naar de zin te maken.

25. Keuze is of wokken of a la kaart. Beiden is niet mogelijk voor een klein gezelschap, of je moet apart en verspreid gaan zitten. Geen vegetarische maaltijden op de kaart. Deze maaltijden worden maar al lastig ervaren. Geen aanrader dus.