Deal Ervaar een intensvolle smaakbeleving bij Mykonos. Nu van dinsdag tot en met donderdag 20% korting op het eten!

Bij Mykonos kun je genieten van gerechten die op traditionele wijze en met verse ingrediënten worden bereid. Reserveer nu deze deal en krijg maar liefst 20% korting op het eten!

Mykonos is een gezellig restaurant met moderne uitstraling en is gelegen in Twello. Hier kun je genieten van de Grieks-Mediterraanse keuken. Mykonos is waar verse producten centraal staan. Een ‘no nonsens’ restaurant waar je kunt eten voor een betaalbare prijs. De sfeer is ongedwongen en altijd persoonlijk.

-20%
Meer informatie Beschikbaar tot 28-03-2019

Mykonos laten bezorgen?

Het restaurant heeft een moderne uitstraling met een Grieks-Mediterraans en Tapas kaart. Mykonos waar verse producten centraal staan. Een ‘no nonsens’ restaurant waar u kunt eten voor een betaalbare prijs.

Het restaurant is perfect geschikt voor lange gezellige avonden, voor groepen, zowel zakelijk als privé. Onze sfeer is ongedwongen maar altijd persoonlijk, en toch streven wij naar perfectie en professionaliteit. Op afspraak verzorgen wij uw borrel, receptie of spetterend (Huwelijks)feest.

1472199002 90
1519236774 88
1531900790 89
1535519080 89

1. Patricia

Af gelopen zaterdag op 16 maart geweest.
    Was erg gezellig vriendelijke ook al had ik idee ze niet goed Nederlands begreep.
    Alles was goed we komen weer Terug.

2. Erg lekker gegeten. Vlees was zeer goed en ook zeer goed bereid. Vriendelijk personeel. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug.

3. Fam.Nijendijk.

Hebben heerlijk gegeten. Sfeer was mede door weinig bezette tafels wat stiller en killer.
    Bediening en service waren gewoon goed. Servering en smaak van de gerechten prima.
    Voor herhaling vatbaar.

4. Het eten was van goede kwaliteit en lekker.
    De aankleding van de zaak had iets meer in de Griekse sfeer mogen zijn.

5. Buitenhuis

Erg gezellig met goede en gastvrije personeelsleden.

6. Evert brink

Gezellig restaurant met heerlijk Grieks eten.

7. Marco Bruntink

We hebben er al paar keer heerlijk gegeten, eten is goed, gastvrij en gezellig restaurant.

8. Het eten was goed maar als je voor vier personen besteld en ze komen dan met drie maaltijden dan is dat vervelend. Als je Fanta besteld en ze komen met chaudfontaine dan is dat stom, de looppaden zijn zo smal dat ze gegelmatig tegen mijn arm aanlopen.
    Zeker geen aanrader, het eten is maar een onderdeel van een avond uit en dat hebben ze daar zeker niet begrepen.

9. Evi Buijink

Heerlijk gegeten, een aanrader voor iedereen!

10. Lisa Verbeek

Goed eten, mooie prestatie.

11. Olijhoek A.A.M

Eten was prima, goed verzorgd.
    Vr. Gr. Fam. Olijhoek.

12. ferdinand van der linde

Eten was voortreffelijk bediening was weer goed gewoon een topavond met een altijd even vriendelijk eigenaar👍🏻👍🏻

13. Hendrik Johan

Het was echt top niet verwacht maar lekker, vriendelijk veel en goed te betalen.

14. Heerlijk gegeten.
    Veel aandacht voor het serveren.
    Mooi opgemaakte borden. Prima vermaakt.
    We komen zeker terug.

15. Het wordt een beetje saai, als ik moet zeggen dat we weer lekker hebben gegeten/geschranst voor een respectabele prijs. Ik hoop nog lang van die saaiheid te kunnen genieten!

16. J.van der Kolk

Bij het restaurant is vlakbij een parkeerplaats met voldoende parkeerplekken aanwezig. Het eten en de verzorging was prima geregeld met vriendelijk personeel. De Hema cheque "etentje voor 2" hebben bij het bestellen ingeleverd. We hebben onze eigen menu kunnen kiezen waarbij de de Hema-bon werd als cheque ingewisseld. Door het restaurant werd meegedacht met de klant zonder opdringerig te zijn. Kortom: een prima restaurant voor heerlijk Grieks eten tegen betaalbare prijzen. Aan te bevelen!

17. Cécile Beekman

Wat hebben wij een fantastische avond gehad. Heerlijk genoten van het eten, de sfeer en de vriendelijkheid van het personeel. Zeer voor herhaling vatbaar.

18. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een goede prijs.
    Aan te bevelen!
    Tip is misschien warme borden gebruiken.

19. J.Jongbloed

Gisteren voor de allereerste keer grieks gegeten. Daarom de mikonos schotel genomen met diverse vleessoorten om te proberen. Grote portie met friet en rijst en garnituur. Meloen met ham en honing vooraf. Erg lekker en ruim voldoende. De sfeer is gemoedelijk en relax. De tafeltjes waren goed bezet zo midden in de week. De bediening was vlot en attent. Echt een aanrader!

20. Harry Brouwer

In een gezellige sfeer en volledig uitverkochte zaak hebben we lekker gegeten. Bediening was goed en de wachttijden bleven acceptabel.

21. Vakantieganger

Heerlijk gegeten. Goede bediening. Tafels staan wel wat dicht naast elkaar. Ondanks dat toch echt een aanrader!

22. Het eten was koud en zat niet veel smaak aan.
    Wachten op je drinken duurde ook dik 20 minuten.
    Bediening kan wel een cursus of opleiding gebruiken.
    Heel jammer, het ziet er verder wel heel leuk uit.

23. Persoonlijk vonden wij het minder goed dan de laatste keer dat wij daar waren!

24. Het was heerlijk en een gezellige sfeer.

25. Voortreffelijke keuken en bediening.

26. Het was erg druk, maar werden door de bediening hartelijk ontvcangen, naar onze tafel gewezen en uitstekend en vlot bediend. Het eten was heel goed, en ruim voldoende, Een volgende keer Grieks eten we weer bij Mykonos!

27. Cisca Rolf

Hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.

28. Otto Sluiter

Vooropgesteld, het eten was prima. Heel bijzonder was de Gemista, die zie je niet vaak op de Griekse kaart in Nederland. Erg lekker.
    Helaas gind er ook wat mis. Bediening had Mixed Grill verstaan terwijl we om Moussaka hadden gevraagd. Kan gebeuren, is vervelend, meer niet. Er werd gezegd dat Moussaka 5 minuten zou duren. Uiteindelijk werden dat er 15. En dat is wel jammer, want daar maakten wij een opmerking over, dat die 5 minuten wel heel lang hadden geduurd, en toen gaf de man die ons bediende ons de indruk dat wij een verkeerde order hadden gegeven en dat het niet zijn fout was. Dat vinden wij niet klantvriendelijk. Ten eerste moet je niet in discussie gaan met je klant en ten tweede moet je niet 5 minuten zeggen als je 15 bedoelt. Bied gewoon een drankje aan, zeg dat het helaas 15 minuten gaat duren, dan is het allemaal veel minder erg voor je klant. Want misverstanden kunnen gebeuren. Ik heb overigens wel een tip: wat ze vaak in Amerika doen is de volledige bestelling aan tafel herhalen, dan weet je zeker dat je elkaar goed verstaan hebt!

29. Annie van de Pol

Wij hadden gyros speciaal besteld. Was prima verzorgd maar te veel. Dit speciaal door de saus. Saus er van af laten, dus gewone gyros (wat overigens ook te bestellen is). Saus heeft geen extra waarde.
    Ieder jaar gaan we naar Griekenland. Ik vind het jammer dat jullie de specifieke kleur blauw niet hebben gekozen voor jullie restaurant.

30. Frank Eikelboom

Het was weer heerlijk, we waren met een groep van 7 personen, er werden allemaal verschillende dingen besteld en iedereen was zeer tevreden, en er was weer genoeg. Onze moeder werd 90 jaar en zelfs daar hadden zij een leuke verrassing voor geregeld door Mykonos. Prijs en eten staan in zeer goede verhouding. We komen zeker weer.

31. Fam. Berendsm

Echt lekker gegeten! Porties zijn groot!
    Aardig dat ons op de airco werd gewezen, wij konden ergens anders zitten.
    Tips: muziek iets zachter.
    Als je tapas vooraf neemt is het prettig te weten dat hier stokbrood met kruidenboter bij zit want wij bestelden een broodplankje vóór de tapas... dat is zonde!

32. Heerlijk gegeten! Vrolijke, nette en gezellige bediening. Prima ambiance. Wij gaan er zeker vaker eten. Echt een aanrader!

33. Heerlijk eten voor een goede prijs! Oog voor de gast. Super!

34. Hoge verwachtingen gezien de hoge score hier op eet.nu.... valt tegen! Ik kan er niet meer van maken dan een doorsnee Grieks restaurant, 13 in een dozijn dus. Ontvangst hartelijk, eerste drankje vriendelijk, maar toen een andere mijnheer uit de bediening onze wensen kwam opnemen een beetje ‘n domper. Wij gaven aan bij het hoofdgerecht geen frietjes en geen rijst te willen hebben aangezien we dat toch niet gingen eten en wat meer groente in bijvoorbeeld een griekse salade of zo .... neen was het antwoord, dat ging niet, we konden wel een griekse boeren salade bijbestellen en betalen uiteraard. Deze tweede ober was niet zo vriendelijk en dacht meer in problemen dan in oplossingen, en dat terwijl wij de Griekse gastvrijheid zo gewend zijn, een belangrijke reden om bij een grieks restaurant te gaan eten, vanavond dus niet.
    Tapas voor 2 personen als vooraf, lekker maar 20 euro vinden we niet in verhouding staan. Hoofdgerecht een schotel voor 2 personen, heerlijke mousaka, een klein dotje tzatziki, en het spiesje vlees met gyros om het af te maken. Deze laatste twee waren niet echt bijzonder van smaak en de gyros was in mijn beleving te zacht / niet goed gebakken. De griekse boerensalade zag er mooi uit maar smaakte eigenlijk nergens na, tegenvaller. Al om al een gewoon grieks restaurant uit de middenmoot, een zesje tot zesenhalf niet meer. Ik ga er dus niet voor omrijden en als ik in de buurt ben denk ik er nog eens goed over na om er te gaan eten.

35. inge reusken

Gewoon super zeg!
    Voel al thuis daar en super aardig mensen.

36. J.v.d Berg

We waren er voor de eerste keer en het voelde goed.
    Het eten was van goede kwaliteit en de bediening was vriendelijk.
    Een aanrader.

37. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit is prima.

38. ali jansen

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel goed, zeker voor herhaling vatbaar

39. Heerlijk gegeten. Meer dan voldoende!! We kregen wat we niet op konden mee naar huis :-)
    Prima service. Vriendelijk personeel.

40. J Kromkamp

Prima gegeten. Het was lekker en personeel was erg vriendelijk.

41. jeannette

42. Heerlijk Grieks gegeten, prima kwaliteit en aardig personeel. Wij waren op zondagavond. Alleen het opdienen van de gerechten zou iets sneller mogen. Het zat wel helemaal vol die avond.

43. Super goed ben er in een korte tijd al drie keer geweest. En steeds met nieuwe vrienden om kennis te laten maken.

44. Al vaker wezen eten. Het is jammer dat het restaurant een beetje ongrieks aandoet, het eten is echter prima en sfeer goed.

45. T. Boers

Altijd voelt het als terugkomen in Griekenland, sfeer, voedsel, gastvrijheid.

46. Heerlijk gegeten! Goede prijs / kwaliteit verhouding. Doorloop van de 3 gangen was perfect. Gezellig zitten. Enige minpunt is dat de muziek vrij aanwezig was. Had iets zachter gemogen.

47. Kain Hazeleger

Heerlijk gegeten, ruime keuze en zeer vriendelijke bediening.

48. Germart Bouman

Nette bediening en heerlijk gegeten bij Mykonos. Mooi geserveerd in pannetjes.

49. Fijn restaurant, goed eten en keurige bediening tegen een aantrekkelijke prijs!

50. Annelies Peters

Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening en sfeer.
    Een aanrader!

51. Het was er gezellig en we hebben heerlijk gegeten met mijn collega's. Prima gastheer en erg vriendelijk. Gaan zeker nog eens.

52. Agnes Eijerkamp

Heerlijk gegeten, prima service, gezelligheid. Toen later de muziek aanging werd het gezelliger, dat zou gewoon aan moeten staan.
    Ontzettend vriendelijke bediening, alles kan qua menu.

53. Heerlijk Grieks eten! Aanrader!

54. John Burgerhout

Eerste keer in onze nieuwe buurt. En werden goed ontvangen en de sfeer was goed.

55. Uitstekend eten voor een heel redelijke prijs. Zeer vriendelijke bediening!

56. Het was wel kruidig maar dat zal wel Grieks wezen. En ik vond het een beetje weinig vlees voor dat geld. Dus kregen we nog extra patat en rijst erbij. Ik vroeg een beetje mayonaise voor de patat omdat er geen sausen aanwezig waren ook niet voor het vlees. Dat hebben ze ook maar op de rekening gegooid, een beetje saus. Voor mij geen 2e keer sorry.

57. Leuke zaak met leuke bediening. Het eten was prima en goed verzorgd.

58. Heerlijk gegeten! Vriendelijke eigenaar en personeel. Wij komen beslist nog eens terug.

59. Marian Hendriks

Wat een geweldig restaurant! Het eten was klasse alleen de aankleding kan nog iets Griekser.

60. Wij werden helemaal blij van onze eerste ervaring met restaurant Mykonos. Natuurlijk wat geijkte gerechten op de kaart, maar ook een aantal verrassingen. Alles was bijzonder smakelijk! Het restaurant op zich ziet er netjes en verzorgd uit. Dit alles, in combinatie met vriendelijke bediening en acceptabele prijzen maakt dat wij hier zeker vaker terug zullen komen.

61. M. Unaola

Eten was goed en bediening erg vriendelijk. Ambiance kan beter! Al met al heerlijk en genoeg gegeten👍🏼😊

62. Vriendelijke bediening, eten prima, wel erg zout/gekruid, te overheersend. Best jammer, verder gezellig restaurant.

63. Dolf v/d Bovenkamp

Het was weer heerlijk en ook gezellig druk. Komen vast nog wel een keer terug

64. jelle de Kroon

Wij zijn inmiddels regelmatige gasten en nemen ter kennismaking ook af en toe vrienden of familie mee. Dat zegt genoeg!

65. Prima service heerlijk eten en gezellige ambiance.

66. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Hadden een heerlijk voorgerecht (pittige feta uit de oven ) en het hoofdgerecht was gyros speciaal.
    Zeer de moeite waard om nog eens te gaan.

67. Leuk restaurant, waar de eigenaar met passie zijn klanten begroet. Altijd in voor een geintje! Goed en lekker eten, wij gaan regelmatig terug! Iedere keer weer een feestje!

68. Heerlijk gegeten, even terug in Griekenland. Van de buitenkant ziet het er een beetje kil uit maar zo gauw je binnen bent is het heel gezellig. Vriendelijke bediening, alles bij elkaar een leuke avond gehad.

69. Erna Spekreijse

Heerlijk gegeten en een gezellig sfeervol restaurant met hele vriendelijke bediening.

70. Afgelopen zaterdagavond hier wezen eten. Grote porties, voorgerechten zouden voor kleine eters al voldoende kunnen zijn. Hoofgerecht (Gyros special) miste wat smaak, de bij geserveerde tzatziki moest alles wat op gang brengen.
    Ik had wijn besteld en daarbij wat water gevraagd. Werd geserveerd in een glas, een karaf(je) zou wat klantvriendelijker overkomen. Prima restaurant, uitstekende en vriendelijke bediening en een bezoek zeker waard.

71. Marcel vd Heuvel

Zeer lekker gegeten en aangename serveersters en de inrichting ietsje somber zoals tafel en stoelen kaars bloemen bv echte sfeer in Griekenland 😊😉

72. A. Nieuwebhuis

Lekker gegeten, vriendelijke bediening! We komen beslist nog eens terug.

73. Schoenmakers

Heel erg lekker gegeten, goede en vriendelijk bediening.
    Komen zeker nog terug.

74. Ellen Lueks

Het eten was heel goed. Gezellig restaurant.

75. Het personeel was heel vriendelijk en voorkomend. De bestelling stond redelijk vlot op tafel. Zowel voor- als hoofdgerecht smaakte uitstekend.

76. Mykonos schotel besteld. Vier soorten vlees, heerlijk gekruid. Wat mij vooral opviel was dat ieder soort vlees heerlijk malls was. Fantastisch.

77. Dayenne Bakkenes

Wat een leuk restaurant. Wij hadden het etentje kado gekregen van vrienden. Ontzettend lief personeel die goed voor de klanten zorgt. Zeker voor herhaling vatbaar👍🏻

78. Wim 213 punten

Prima eten, geen overdreven hoeveelheid. Vlees was mals. Bediening heel attent, snel en vriendelijk.
    Ruime keuze, ook met Groupon. Je krijgt dan niet vooraf een glaasje Ouzo, maar een kniesoor die daarop let. Bij het weggaan krijg je een warme handdruk van een ober/mede-eigenaar? En wordt gezegd: "Tot ziens". Dat zullen we zeker doen als we weer in de buurt zijn.

79. Lekker gegeten en het personeel was erg aardig. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.

80. Helemaal top. Eten is perfect en service is prima. Baas aanwezig en allert personeel vriendelijk maar niet overdreven aanwezig. Zeer attent.

Perfect eten voor een redelijke prijs. Hier gaan we vaker komen. Dat is een belofte.

81. Anja en Erik

Uitstekend eten. Heel goede service. We komen er regelmatig en graag en bevelen het iedereen aan

82. Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit prima, bediening goed. Het was erg rustig, dat lijkt dan minder gezellig. We waren halverwege de avond de enige gasten (op een dinsdagavond, dus te begrijpen).

83. Gezellig, mooi restaurant, heel goed eten en vriendelijke bediening.