Op dit adres zit nu: Gewoon Twelle

De Heeren van Twello in Twello

Parkeren kan aan de voorzijde van het pand, of in de straat waar het pand gelegen is.

Station is op 5 minuten loopafstand.

• Buffet: € 23,50

1401921393 79
1420179609 82
1520599798 82

1. Eddy en Jolanda

We hebben een super gezellige avond gehad bij De Heeren van Twello.
    Super gezellige sfeer, lekker eten, perfecte service. Echt een aanrader.

2. Andie Vierhouten

Buiten ons aperitief genomen, daar was het prima zitten. Binnen vond ik het wat krap en sfeerloos. Best mooi maar niet gezellig. Het verrassingsmenu was helaas niet zo'n positieve verrassing, een vreemde combinatie van kip en rund als carpaccio, de presentatie leek nergens op. Het vlees bij het hoofdgerecht was droog en smakeloos. Het toetje was erg lekker, alleen was het taartje aan de binnenkant nog bevroren. Op specifieke wensen in ons gezelschap werd snel gereageerd, prima service dus, en vriendelijke correcte bediening. Lekkere huiswijn ook. De porties waren behoorlijk groot trouwens. Prima als je flinke trek hebt, ik houd meer van iets verfijnder, ook in de presentatie, dat maakt uit eten gaan zo leuk.

3. We zijn al een aantal keren hier wezen eten en het heeft altijd heerlijk gesmaakt.
    Het verrassingsmenu is een aanrader, altijd erg lekker en zeer royaal. Overigens zijn de menu's van de kaart ook erg goed. De bediening is goed, vriendelijk en gezellig. De kinderen hebben het hier ook goed naar hun zin.
    Wij komen zeker terug!!

4. Mijn zusje en ik gaan regelmatig ergens in de Stedendriehoek uit eten. Via de site van Eet.nu was de keuze op de Heeren van Twello gevallen. Dit bleek geen verkeerde keuze te zijn.
    We zijn zeer gastvrij ontvangen. Dat zie je zeker niet overal.
    Gekozen voor het verrassingsmenu en heerlijk gegeten. Ook de dubbele espresso was goed.
    Jammer dat wij de enigen waren die avond. Het was een donderdag en miezerig weer. Dat zal zeker hebben meegespeeld.
    We komen hier nog eens terug...

5. We went there because of the high rating on this site. We cannot say enough how disappointed we were. The staff was very helpful, nice place, nice decoration but the food was rather poor and the atmosphere was not at all cosy for a nice dinner out. And to top that up, it is overpriced. We don't think we would ever come back there again.

6. Heerlijk gegeten. Bijzonder was ook de super leuke en goede bediening. Veel uitleg over menu en erg vriendelijk. Goede sfeer. Werd echt goed gekeken hoe de mensen te vermaken.

7. Fam. ter Riele

Samen met mijn vrouw ben ik hier al 2 keer geweest. De sfeer is aangenaam. Er is veel mogelijk. Heerlijk haardvuur. Buiten ook terrasverwarming. We zaten direct naast de deur, wel fris als de deur open ging. Vooraf samen een Oosterse garnituur gehad. Mijn vrouw vond de zalm heerlijk. Mijn Rib Eye was subliem. Allerlei bijgerechten, lekker, wel veel. Het was wel rustig, maar dit was aangenaam. Bediening is betrokken en vriendelijk. Nog lekker buiten op het terras gezeten met een kleedje. Beneden was salsa, nog even stiekem om het hoekje gekeken. Aanrader!!

8. Jacqueline

Op zaterdag 19 november met 9 personen gegeten. Het was in een woord fantastisch. Mijn vriend en ik kozen voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Alle anderen lieten zich door de kok verrassen. Toen het hoofdgerecht werd geserveerd had mijn vriend spijt van zijn keuze. Het verrassingsmenu zag er nog veel beter uit. Niet getreurd. De bediening ving dit op en zei dat de kok ook voor hem nog een verrassing had. Niet veel later kwam er voor hem ook een overheerlijk vleesgerecht. Wat een service.
    Ook de 3 en 4e gang waren heerlijk. Het eten was van zeer goede kwalteit. De bediening was top en aan het einde van de avond hebben we de kok nog persoonlijk bedankt en gecomplimenteerd. Wij hebben allemaal een heerlijke avond gehad en komen zeer zeker terug. Een aanrader!

9. Zondag 30 oktober 2011 zijn we bij De Heeren van Twello binnen gelopen om een hapje te eten.
    We zijn vriendelijk en gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten alles in alle rust en tussendoor een sigaretje gerookt op het sfeervolle terras waar de kachel lekker warm was.
    Zeker een aanbeveling waard.
    Het eten was van goede kwaliteit en zeer lekker bereidt. Complimenten aan de kok en er was genoeg.
    Wij komen er zeker nog een keer terug.
    Ook andere mensen die we op het terras spraken dachten er zo over.

10. Goed eten. Duurde wel anderhalf uur voordat we het hadden. Personeel was veel te druk en had ondanks meerdere malen vragen geen aandacht voor ons met kleine kinderen.
    Uiteindelijk wel excuses gehad, maar erg aan de late kant.

11. Lisette Moermans

Door een plaatselijke bakker werd ons aangeraden hier lekker te kunnen eten. Dit was ook zo.

Mijn man en ik hadden beide carpaccio als voorgerecht. Zag er keurig uit en smaakte heerlijk.

Ik had een tounedos waarbij de saus helaas over het vlees was gedaan (had dit liever er naast gehad). Maar de smaak was goed.

Mijn man had zalm en vond deze fantastisch. Zeer veel bijgerechten. Geen ruimte meer voor een nagerecht.

Bediening was vriendelijk. Ondanks de regen, heerlijk buiten gezeten. Er zat een stel van 8 pers. naast ons die wat luidruchtig waren. Jammer maar niks aan te doen.

Helaas komen we uit Groningen. Volgend jaar zitten we weer op de camping in Beekbergen en komen we misschien wel weer!

12. Wij hebben zondag 7 augustus in dit gezellige en sfeervolle restaurant gegeten. Het was in een woord helemaal TOP!

De gerechten zijn van hoge kwaliteit en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

Voortreffelijke bediening door zeer gastvrij en gezellig personeel.

Verder is er buiten ook nog een gezellig en trendy overkapt loungeterras.

Een echte aanrader!

13. Vorige week hier gegeten. Er waren niet veel mensen, maar daardoor werden we heel goed en snel bediend.

We konden niet op het terras vanwege de regen, maar ook binnen ziet het er netjes uit.

Ik zei tegen mijn familie iets over een gerecht waar kaas in zat (ik ben allergisch voor melkproducten). De ober had dit opgevangen en gaf uit zichzelf aan waar kaas of room in zat. Vaak merk ik bij restaurants dat bediendes daar niets van weten en het eerst moeten navragen. Dat was hier niet het geval.

Er was een aanbieding, maar we wilden graag een ander voorafje (dat in de menulijst evenveel kostte). Dat was geen probleem.

De locatie is niet zo heel mooi. Het restaurant zit wat verscholen achter een ander gebouw. Buiten heb je niet zo'n geweldig uitzicht. De aankleding is daarentegen wel mooi en modern.

We hebben heerlijk gegeten voor een fatsoenlijk tarief.

De borden en gerechten zijn mooi opgemaakt.

Zeker een aanrader.

14. D. vd Zande 1974

Vorige week hier gegeten met een collega. O.b.v. onderstaande recensies hadden we een goed gevoel, dit viel een beetje tegen eerlijk gezegd.

Laten we beginnen met het goede. Het is best wel een hele mooie frisse zaak en je kunt je auto voor de zaak neerzetten. Mooi terras met mooie meubels, maar waar is het uitzicht?

Eten viel ook beetje tegen, personeel leek verveeld en was druk met hunzelf, we waren de enige gasten... maar moesten overal om vragen. Wel jammer want heel erg veeleisend zijn wij helemaal niet.

Jammer, want het lijkt ons wel een tent met potentie. De inrichting en terras zijn goed. Nu de rest nog... Succes!

15. Eten was ontzettend lekker, bediening.

Was goed.

Er hangt een rustige maar gezellige sfeer. Als je iets wilt wat afwijkt van wat er op de kaart staat, dan kan dat. Er worden zelfs alternatieven aangeboden! Super.

In een woord, top!

16. Hebben nu twee keer bij de Heeren van Twello gegeten en hebben er van genoten. Het maand menu was verrassend erg lekker. De bediening is goed en buiten kun je heerlijk zitten.

17. We zijn op donderdagavond met z'n 12-en bij de Heeren geweest om te eten en de sfeer was heel gemoedelijk, we waren er al om 19.00 uur en om 23.00 uur verlieten we voldaan deze eetgelegenheid, ondanks dat we met zo'n grote groep waren kreeg iedereen het eten vlot opgediend en het was allemaal weer verrukkelijk. We kregen een gezamelijk dessert en die was bijna te mooi om op te eten, gelukkig wel gedaan hoor en het smaakte naar meer!

Complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening.

18. Ton 13 punten

Goed!

Ik heb al in veel restaurants uit de regio (Apeldoorn/Twello? Deventer) gegeten. Hier en daar best goede restaurants bij, maar deze is echt goed.

Geen grote kaart (overzichtelijk), maar de gerechten die er op staan worden zeer goed en zorgvuldig bereid. En geen 1 schaaltje met salade en frietjes.... maar meer. Met 2 personen heb je meer dan voldoende. Gezellige en rustige gemoedelijke sfeer.

Prijs/kwaliteitverhouding: voor ongeveer 20 tot 25,- euro heb je echt goed gegeten.

Ik ga nu vaker en het is echt een aanrader voor anderen.

19. Wij gaan met onze vriendengroep standaard één keer in de maand een avond uit eten.

Dit keer zijn we bij De Heeren van Twello geweest.

Het eten was heerlijk en de bediening was ook super!

Een aanradertje dus!

20. Annie 11 punten

We hebben met 6 vrienden bij de Heeren gegeten op hemelvaartsdag. Eerst heerlijk op het terras gezeten en toen binnen gegeten. We hadden verschillende menu's besteld zoals het verrassingsmenu en het maandmenu en ook gewoon van de kaart. We vonden het allemaal erg lekker en het was ook meer dan genoeg voor iedereen. De bediening was ook vriendelijk en gezellig. Het is echt aan te bevelen voor iedereen.

21. Ik heb samen met mijn vriendin bij De heeren van Twello gegeten.

Nadat we een tafeltje aangewezen hadden gekregen en waren gaan zitten kwam de vriendelijke gastheer met de menu kaart. Ook vertelde hij ons van het maandmenu, dit was een 3-gangen menu voor 25 euro. Dat leek ons wel wat en bestelde dat beide.

Het eten was erg goed, en de bediening idem dito.

Ik vond het een geslaagd en romantisch etentje met mijn vriendin!

22. Wij besloten op een zaterdag avond te gaan eten bij de Heeren in Twello.

En wat waren wij aangenaam verrast.

Een paar minuten nadat we gingen zitten werden wij snel geholpen door de gast vriendelijke bediende.

Wij besloten direct voor een hoofdgerecht te gaan. De Ribeye was onze keus. En dat was ook overduidelijk het geval toen we het bord kregen want het was een klasse apart, Z`n heerlijk vlees hadden we nog nooit gehad.

23. We hebben onze zussendag afgesloten met een heerlijk etentje bij De Heeren, we konden gelukkig nog buiten op het terras zitten en zo van de avondzon en de heerlijke maaltijd genieten.

Het was allemaal prima verzorgt en de smaak was uitstekend.

Ook de bediening was vlot en hij begreep dat we even wilde wachten met het dessert.