Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tubbergen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Tubbergen

Het eten was niet lekker, niks smaakte. De sate was taai, bami was niet lekker, bami met een eier gerecht was niet lekker. Ik vraag me af wat je met zoiets nou moet, moet je opbellen of niet. Ik vind dit echt heel erg, voorheen hadden we geen problemen met deze chinees en dat is echt jammer.

2. Chinees-Indisch Tubbergen

a.hu

3. Internationaal Tubbergen

H.M. Letteboer

Ontzettend positief, ik had van tevoren gebeld ivm een voedselallergie. Hier werd ontzettend vriendelijk en professioneel op gereageerd. Hierdoor had ik er vertrouwen in dat ons bezoek wel een goed zou komen. Bij andere restaurants heb ik dikwijls aangegeven dat ik bepaalde stoffen niet mag gebruiken, maar helaas werd daar niet altijd wat mee gedaan. Rick, de chef-kok, heeft speciaal voor mij "veilig" eten apart gehouden, ik kreeg een pan om te barbecueën en als ik andere wensen had, kon ik bij iedereen van de bediening terecht. We hebben een rondje langs de ruime sortering bijgerechten gemaakt en er was zelfs speciaal een heerlijk soepje voor mij gemaakt. Een geweldige ervaring al met al! Team van Jan Steen Tubbergen, mijn complimenten, jullie hebben mij en mijn familie een geweldige avond bezorgd en mijn verwachtingen overtroffen! Ontzettend bedankt!!

4. Internationaal Tubbergen

Vreselijk.. Een echte vreetschuur. Veel eten maar van alles het goedkoopste. Bah. Erg veel lawaai. Wat bedoelen jullie met service... dat de borden snel afgehaald worden? Het personeel is vlot en vriendelijk.

3,2
  5. Vertaal van English naar Nederlands

Te duur voor het gebodene! Het eten is kwalitatief niets op aan te merken, de porties zijn net voldoende. Let op, de menukaart heeft geen vermelding van prijzen dus men kan rekenen wat men wil. De verrassing komt dan ook achteraf bij de rekening. Verder is de sfeer goed, de bediening soms wat te gemakkelijk en het meubilair niet echt comfortabel. Het zicht op de open keuken is voor de één wel en voor de ander niet aantrekkelijk. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

6. Als passant hier gestopt en op het terras plaats genomen.

Wij hadden 2 hondjes bij ons. Na een kwartier naar de bar gelopen. De barjuffrouw was niet aanwezig en er stond al een klant te wachten om af te rekenen. Toen ze kwam heeft de klant die voor mij was afgerekend en kon ik bestellen.

Nergens kon ik enige prijzen zien voor ik een drankje bestelde. De barjuffrouw kwam de biertjes brengen zonder te informeren of onze hondjes water moesten, wat bij andere restaurants wel gedaan werd. Bij het afrekenen kon ik de barjuffrouw gaan zoeken en na 10 minuten kwam er een andere juffrouw, er stond niet wat wij gebruikt hadden dus moest ik zeggen wat wij gebruikt hadden. Toen was het enige voor hun goede een zwaar overtrokken prijs van € 3,95 voor een gewoon tappilsje met zo'n schandalige service.

Voor ons nooit weer.

1,8
  7. Met groep van 14 zelfs a la carte gegeten. Ronduit heerlijke gerechten. Alles goed geserveerd. Heel gastvrij! Een absolute aanrader om bij de Burgemeester te eten wat hier deel van uit maakt!

8. Internationaal Tubbergen

wilma blokhuis

Voor het eerst bij Jan Steen geweest met ons gezin en aanhang. In een woord geweldig. Voor elk wat wils. Super bediening en erg gastvrij. We komen zeker terug.

9. Onverwacht met vrienden en de kinderen naar de troubadour geweest om een hapje te eten. De kinderen tussen 2 en 6 jaar hebben zich uitstekend vermaakt in het indoor speelparadijs.
    Ondanks Koningsdag en de drukte was het erg gezellig. Door de drukte duurde het soms wel wat lang, maar doordat de kinderen veel plezier hadden maakte dat niet zo veel uit.
    Het eten was heerlijk! Het kado voor de kinderen aan het eind maakte de avond helemaal geweldig. Buiten nog even koffie drinken om de avond af te sluiten.
    We komen zeker een keer terug.

10. Wat een verademing na slechte ervaringen bij ander restuarant in de buurt - heerlijk eten, attent en correct personeel, de rode huiswijn is subliem... Zeker een aanrader voor iedereen die in de streek is

11. Internationaal Tubbergen

Voor de eerste keer geweest om ons huwelijksfeest te vieren met familie.
    Het was super, gastvrij, goed eten en gezellig.
    We komen zeker terug.

12. ben

Wederom paar keer bezocht. geweldig goed. Zeer gastvrij, uitstekende keuken met uitermate veel waar voor je geld. Aan alles wordt gedacht.

13. Dit is een culinaire explosie van smaken. Het is alsof er een engeltje piest op je tong. Wat ik geweldig vind zijn de biologische -en streekproducten, waardoor alles extra vers lijkt te smaken. Ook de wijnen waren echt geweldig.

14. Als weekhap twee slibtongetjes gehad. Heerlijk met knapperige friet geserveerd. Zeer attente vriendelijke bediening met oprechte interesse. Prijs weekhap €9,95. Echt waar voor je geld

15. Internationaal Tubbergen

Wicher Folkers

Gisteravond voor de eerste keer naar Jan Steen geweest in Tubbergen. We hebben een geweldige avond gehad met uitstekend eten. De bediening was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Voor de eerste keer ook echt 4,5 uur in een restaurant kunnen volhouden. Jan Steen Crew bedankt!

16. Internationaal Tubbergen

Mijn familie is over het algemeen van het 'functionele tafelen', maar hier hebben we echt 4 uur lang gezeten. Lekker eten, genoeg vis/vegetarisch, en 'echte' stukken vlees voor de liefhebber. Voor ons gemeleerde gezelschap helemaal top! Vlotte bediening. Leuke avond gehad.

17. Overnachting met diner, al het personeel zeer gastvrij. Netjes en schoon hotel, ook kamers. Prima restaurant. We hebben veel restaurants mogen bezoeken, deze is echt goed. Biologisch goede ingrediënten, zeer smaakvol, lekker puur koken, goede wijnsuggesties en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ontbijt erg leuk in serre. Hier gaan we vaker naar toe.

18. Chinees-Indisch Tubbergen

Heerlijke Chinees. We halen altijd af en elk gerecht smaakt lekker.

19. Trees

Een tijdje terug geweest wat een kille tent ,de gezelligheid was nog niet aangekomen.
    De bediening was wat ongeintreseerd in ons tot dat ze wisten van welk bedrijf we waren en we waren
    op eens heilig.
    Het eten was op friettent niveau met een hoog zout gehalte en gelukkige zeer weinig wat het was niet het beste gerei.
    De prijs die moesten betalen was gigantisch en zeer goed voor de kassa.
    De wc waren ook niet schoongemaakt sinds de dag ervoor, hygiëne??
    Voor ons allen was dit de laatste keer.

20. Koen

21. Koen

22. Een geweldige lokatie! De kinderen hebben zich super vermaakt in het overdekt spelen terwijl wij genoten van het lekkere eten, wat meer dan voldoende was. Het overdekt spelen ziet er netjes en erg schoon uit (vinden wij zeer belangrijk). De bediening is erg vriendelijk. We hebben volop genoten en de rekening viel ons zeker niet tegen. We komen zeker terug!

23. Het eten is erg lekker en ruim voldoende. Service van het personeel is top! Locatie/sfeer helemaal geweldig! Hier komen we zeker weten nog een keer terug!

24. Internationaal Tubbergen

Prima stek, prima eten, mooie zaak: ik zeg doen!

25. Internationaal Tubbergen

Antoinette

Mooie eet gelegenheid. Aanwinst voor de gemeente Tubbergen/Twente. Heerlijk, divers en gezellig eten. Een aanrader. Wij komen zeker snel terug.

26. Internationaal Tubbergen

Erwin van Diepen

Perfecte gelegenheid voor groepen (buurtverenigingen, collega's, vrijgezellenfeestjes etc.). Erg gezellig. Een avond vullend programma van lekker eten en drinken voor een vaste (redelijke) prijs.

27. Zondag 7 oktober jl. na een uitgebreide wijnproeverij in Vasse samen met een collega Chef Kok een hapje wezen eten bij dit schitterende restaurant. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en zijn leuke team en hebben gezellig genoten van een 3 gangen diner. De gerechten waren mooi op smaak en creatief gepresenteerd. Hierbij nog twee flessen wijn besteld, alsof we nog niet genoeg op hadden haha maar we hebben ons keurig gedragen. We hebben een heerlijk afsluiting van onze dag gehad en komen hier zeker nog een keer dineren met onze vrouwen. Harold en team ga zo door. Wij hopen dat meer culinaire liefhebbers deze mooie zaak ontdekken en dat het wel ietsje drukker wordt!! Bedankt voor ons

28. Italiaans Tubbergen

Goede maaltijden, vriendelijk personeel en tot slot altijd snel klaar.

Een echte aanrader!

29. Internationaal Tubbergen

Braakman

Een super avond gehad. Heerlijk gegeten.
    Mijn man was 50 geworden, de gastvrouw heeft dat goed onthouden en verraste mijn man met ijs en muziek. Super!

30. Internationaal Tubbergen

Erg lekker gegeten en inmiddels al voor de tweede keer ! Heerlijk dat je je niet druk hoeft te maken over de tijd. Zo hoort een gezellig avondje te zijn.