Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tubbergen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Tubbergen

F. Erinkveld

Vanavond gegeten in het restaurant Kota Radja te Tubbergen .

Nieuwe eigenaar sinds een paar maanden en goede recente recensies .

Sinds kort worden hier tapa's geserveerd .
    Kleine hapjes die je zelf kunt kiezen a la carte tapa's
    Sfeervol restaurant met goede en snelle bediening.
    deze maand nog tegen scherpe prijzen waardoor je extra kunt genieten van deze tapa"s
    We hebben heerlijk gegeten en ons lekker laten bedienen aan tafel.
    We zijn begonnen met tomaten soep en daarna een aantal lekkere gekozen gerechten via de kaart die je zelf kunt noteren .

veel succces met dit nieuwe eetrecept.
    Als we in de buurt komen komen we weer bij jullie eten en genietene van de tapa's
    Prijs/kwaliteit cijfer : 9+

2. Chinees-Indisch Tubbergen

Zeer goed eten en gezellig restaurant.
    En grote porties en ook betaalbare prijzen.
    Zeker de moeite waard om te gaan eten.
    Wij nemen Altyd tipan. Echt n aanrader. Ook de soepen en loempia’s zijn. Zeker aantebevelen.

3. Internationaal Tubbergen

Goed restaurant goeie sfeer eten en drinken ook zeer goed jammer dat je voor radler moet bij betalen voor de rest zeer goed tevreden komen er zeker weer en bevelen het anderen zeker aan.

4. Italiaans Tubbergen

Henny Kamerink

De lamacun is grotendeels deeg en weinig inhoud. Onvoldoende groente, onvoldoende verschillende groenten, geen geitenkaas, onvoldoende döner.
    Kortom zeer matige kwaliteit.

5. Internationaal Tubbergen

Afgelopen weekend met zijn tweeën gegeten zonder te reserveren. Wij stapten het restaurant binnen en werden direct hartelijk ontvangen. Na enige uitleg van gastvrouw Loes hebben wij heerlijk gegeten en gedronken. Mijn complimenten voor deze ervaring. mvg Anita

Hendriks. / Runneboom

Heerlijk gegeten, prima prijs kwaliteit verhouding en prettig voor de (klein)kinderen.

7. Snackbar Tubbergen

Johan Linneman

Mooi restaurant om met kinderen heen te gaan. Leuke speeltuin buiten en binnen.
    Eten was prima. Jammer dat het erg druk was en het eten in etappes kwam. Het visgerecht kwam eerst en pas veel later de vleesgerechten. Toen had de tafelgenoot de vis al bijna op (anders werd die koud), de warme groentes kwamen pas toen de hoofdgerechten al bijna op waren. Bediening is er genoeg maar lijkt wel of de keuken het niet aan kon. Jammer want het eten was prima.
    Vooral de kinderen hebben zich prima vermaakt waardoor wij rustig konden bijpraten met elkaar.

Zaterdag 20 mei jl. hier geweest, heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening, en onze dochter kon tegelijk heerlijk spelen.

Inge bast

We hadden gisteren een familie dag, alles was goed voor elkaar heel gezellig en leuk personeel! Is zeker een aanrader

Nettie Goselink

Zeer aan te bevelen. Het eten was lekker
    en de bediening vriendelijk.

theo keuken

Vandaag gebruncht met 6 volwassenen en 5 kinderen. De locatie is prachtig, vooral voor kinderen omdat ze zowel binnen als buiten kunnen spelen.

We werden welkom geheten en ons werd verteld dat we soep vooraf kregen en daarna van het zelfbedieningsbuffet gebruik konden maken. De kinderen kregen tomatensoep die ze wel lekker vonden. De volwassenen een wijnglas met daarin een bouillon van gevogelte wat een vettige smaak had (alsof er een klont boter in zat). Niemand van ons vond de bouillon lekker en iedereen liet de helft staan.

Het buffet was tamelijk uitgebreid maar toch niet overdreven, want zo was het aantal broodsoorten niet erg groot. Wel was het aanbod van warme gerechten prima met o.a gebakken champignon+uien, hamburger, biefstuk, roerei, gebakken ei met champignon, kip met satesaus, patat, frituur en pannenkoekjes. Ook een paar verschillende salades, broodbeleg en gerookte zalm werden aangeboden. De koffie was goed en we konden eventueel ook thee krijgen.

Het dessert werd opgediend op 1 schaal voor 6 personen en kwam op ons een beetje karig over (6 bolletjes ijs, puntje taart, klein stukje bavarois en een toefje slagroom). De kinderen kregen allemaal 1 bolletje ijs en hadden ook wel meer gelust, vooral omdat ze minder gegeten hadden van het buffet...

Richelle

Met drie volwassenen en een kind van 3 zondagbrunch gehad bij de troubadour. Het eten was goed. Eerst soep en voorgerechtje aan tafel en daarna een buffetje warm en koud en als laatste dessert weer aan tafel. De binnen speeltuin is ook heel leuk voor kinderen. Het allerbeste is de bediening. Hele vrolijke, hardwerkende mensen. Al met al zeker een aanrader.

Vandaag 1e kerstdag met 10 personen à-la-carte wezen eten. Erg lekker en meer dan genoeg. Zeer aan te bevelen!

15. Internationaal Tubbergen

Heerlijk gegeten. Nette bediening. Echt een aanrader. Voor jong en oud. Top, ga zo door!!

16. Internationaal Tubbergen

Henry ter Halle

Helaas hebben we door ziekte moeten annuleren en kunnen van deze avond geen bericht geven, maar wordt zeer zeker binnenkort ingehaald.

Wel de note dat de vorige keren dat wij er geweest zijn altijd perfect was. Op 1 opmerking na dat de wc in het voorcafé scheef hing, maar dat kan ondertussen al wel verholpen zijn. Verder alleen maar lof.

Evert Houtskoop

We hebben hier afgelopen maandag heerlijk gegeten. Ons gezelschap bestond uit 4 volwassenen. We konden rustig zitten in het restaurant gedeelte. Hier gaan we zeker vaker heen. "Aangenaam verrast" dekt de lading het best!

18. Internationaal Tubbergen

Herma riedstra

Het eten was prima, ook een heerlijke live cooking. Klein aandachtpuntje: de taart bij het dessert was op toen wij aan het dessert begonnen en werd helaas niet aangevuld.

19. Italiaans Tubbergen

Vaste Klant

Het is een zeer goede pizzaria, ze zijn net klaar met een grote verbouwing. Het is echt heel mooi geworden. Zeker een aanrader!

In verband met ons 12.5 jarig huwelijksfeest(je) hebben wij een hele leuke middag gehad bij de Troubadour. Wij hebben gebruncht en dit was zeer netjes verzorgd. Vooral de tomatensoep en kroketten waren erg lekker! Broodjes etc er was voldoende voor een leuke prijs. De kinderen hebben zich zowel binnen als buiten goed vermaakt!

Een echte aanrader!

21. Internationaal Tubbergen

Peter Lücker

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

22. Italiaans Tubbergen

De ruimte was prachtig. Het eten niet echt Italiaans jammer. Heel vreemd dat je geen lekker wijntje kunt drinken bij het eten. Er werd gezegd we zijn net nieuw maar op de kaart staat 5 jarig jubileum. Dus jammer maar kom voorlopig niet terug!

Valentijns brunch met 4 personen. Heel gastvrije mensen, vriendelijke bediening. We waren de enige dus ze hebben alles op onze tafel gezet. Heerlijk gegeten. Gaan we nog een keer doen.

24. Internationaal Tubbergen

2e kerstdag met de familie, 23 personen, gegeten bij Jan Steen. Het was onze eerste keer in dit restaurant. Naar al snel bleek, een uitstekende keus. Het eten was zeer goed, zeer veel keus en alles smaakte zeer goed. Glutenvrij eten, wat bij de meeste restaurants een probleem is, werd zeer goed rekening mee gehouden. De sfeer was uitstekend mede door 2 muzikanten. De kinderen hebben zich prima vermaakt, zelfs de kerstman kwam nog met cadeautjes langs. Al met al een top avond gehad.

fam. van Houten

Vanavond hier met 4 volwassenen uitstekend gegeten, we gingen er een beetje sceptisch heen omdat we naast de goede ook een paar slechte recensies lazen. Maar onze eindconclusie is dat we er heerlijk gedineerd hebben, zeker de moeite waard om hier te eten.

Christine

Afgelopen zondag ben ik er geweest met 8 personen: 6 volwassenen en 2 kinderen. We wilden ons weekendje weg afsluiten bij de Troubadour, wat meer dan 100% gelukt is. We hebben lekker gegeten in het restaurant en gebruik gemaakt van de gerechten van de nieuwe kaart, die op die zondag net inging. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook legden zij goed uit wat de gerechten inhielden. Al met al.. We hebben er heel gezellig gezeten én gegeten! De kwaliteit en prijsverhouding was goed. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Als verrassing voor de kids bij de troubadour wezen eten! De locatie is mooi gelegen met een grote speeltuin en indoor speeltuin erbij. Bij binnenkomst werden we gelijk meegenomen in de huiselijke sfeer van het restaurant en zijn we prima geholpen richting onze tafel. En ook het eten van de kids kwam iets eerder dan onze hoofdgerechten. Tevens was het eten heerlijk en ook mijn biefstuk was, op eigen verzoek, perfect gebakken met nog een beetje rood van binnen! Ondanks dat het best druk was kwam de bediening regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is. We hebben super genoten en komen zeker terug! Echt een aanrader!

28. Italiaans Tubbergen

Uitstekend! Het eten is erg lekker en eerlijk! Je krijgt veel voor een klein prijsje. De service is ook uitstekend! Heel gastvrij en vriendelijk!

Na allerlei redelijk goede recensies te hebben gelezen, besloten we met het hele gezin naar De Troubadour te gaan. Wat een deceptie werd het... De cola was nog het meest geslaagde van onze bestellingen en daar was de meeste prik al wel uit...

Kinderpannenkoek van de jongste was monsterlijk groot, moddervet en compleet wit aan één kant. Alsof-ie maar aan één kant was gebakken. Dochtertje wilde na één hap ook al niet meer. Kindermenu's voor onze tweeling van acht stelden niet veel voor, maar waren niet heel slecht. Tja, wat kun je verprutsen aan frietjes met een frikandel en een bakje appelmoes.

Des te meer kennelijk met de hamburger van mijn vrouw. Horror in de vorm van een grauwe rubberen vleeslap tussen een kleurloos en taai broodje met bijna een hele ui ertussen.

Dan mijn mixed grill. Alles smaakte hetzelfde, dankzij het allesoverheersende sausje dat over alle vlees zat. Zonde. De gebakken groente eronder smaakte daardoor ook identiek. De gebakken aardappelen vielen mee.

Kosten 78 euro. Wilde ik met dinercheque van 100 euro betalen, maar ze gaven geen geld terug, zo werd mij lachend meegedeeld. Ik kon er niet om lachen. Toen maar gepind. Dat kon dertig meter verderop in het kantoor van de bijbehorende camping. Na het "u heeft betaald" wisten we niet hoe snel we de auto op moesten zoeken.

Thuis nog maar even de kinderen een bak yoghurt met banaan voorgezet. Ze hadden nog steeds trek... Zeker niet voor herhaling vatbaar.

30. Internationaal Tubbergen

Ontzettend genoten hier met elkaar. We waren met ons 4en en wij allemaal vonden de service ontzettend top!! Heel vriendelijk en werd je hem goed uitgelegd hoe het allemaal in z'n werk ging. Het gebruikte servies werd netjes weggehaald, terwijl dit veel te wensen overlaat aan andere restaurants. Het eten was echt verrukkelijk. We komen zeker weer terug.