Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tubbergen verdeeld zijn.

1. Bestellen hier regelmatig, nog nooit iets verkeerd gegaan met bestelling, kwaliteit is constant goed en bediening altijd vriendelijk. 10 Minuutjes is soms iets langer, maar nooit buitensporig lang.

2. Chinees-Indisch Tubbergen

Nadat we een keer heel behoorlijke loempia's in het - kille sfeerloze - restaurant hadden gegeten hebben tijdens carnaval loempia's gehaald. Deze keer pech gehad want:
    - onvoldoende gare korst die aan de binnenzijde papperig was;
    - onaangename geur, vermoedelijk door kwalitatief inferieure enof te oude frituurolie veroorzaakt;
    - blokjes gekookte ham, onderdeel van de vulling, veel te oud.

Slechtste loempia ooit gegeten. Een troost (voor ons een nogal schrale) de loempia's waren ook de grootste ooit.

3. Ruud Droste

4. Nieuwpoort

Na een stuk fietsen wezen lunchen bij ‘t Oale Roadhoes. Mijn vrouw nam een ijskoffie en dat leek mij ook wel wat. Voor de lunch bestelde een tosti en 2 kroketten met brood. Toen de ijskoffie werd gebracht zag ik het al. Een stuk of 8 ijsklonten, ik vermoed een kopje koffie en wat caramel. Een eerste slok ging nog wel, maar naar mate de ijklonten smolten werd de ijskoffie steeds waterige en uiteindelijk ook niet meer te drinken. En dan de kroketten met brood. Toen deze werden geserveerd zag ik het direct. De kroketten waren zwart verbrand. En met zwart bedoel ik ook echt zwart. De serveerster aangesproken en deze zei: ik zie het deze zijn iid verbrand. Uiteraard gingen de kroketten retour keuken en kreeg ik enige tijd later nieuwe. Bij het afrekenen vroeg de serveerster hoe het was bevallen. Ik vroeg haar wil je het echt weten? Ja dat wilde ze. Ik heb haar verteld dat het serveren van deze kroketten echt niet kan. Hadden de keuken niet uit mogen komen. Dit had de kok moeten zien en zeker ook degene die de kroketten serveerde. De serveerster bood aan de drankjes (2ijskoffie) niet te rekenen. Aardig maar hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Daar was het mij niet om te doen en heb afgerekend wat ik heb gebruikt onder de toezegging dat dit het slechtste horecabedrijf is wat ik tijdens mijn vakantie hen bezocht. Overigens eerlijk is eerlijk de tosti was goed.

5. Italiaans Tubbergen

Lahmacun was koud en rare groente er tussen. Lahmacun speciaal zat bijna geen vlees tussen.

6. Italiaans Tubbergen

Eddie

7. Italiaans Tubbergen

Maurice

8. Tessa

9. Geweldige vegetarische maaltijd gegeten! Echt super, zag er goed uit, smaakte geweldig, kortom voor herhaling vatbaar.

10. Een fantastische avond met aardige bediening en heerlijk, mooi gepresenteerd eten. Echt de moeite waard!!

11. Lekker gegeten, kaart zou iets uitgebreider kunnen.

12. Chinees-Indisch Tubbergen

We hebben heerlijk gegeten. Sinds dat er weer nieuwe mensen zijn is het echt super lekker eten. En de facebook actie is ook erg leuk. Ondanks dat we nog niet gewonnen hebben. Vanavond gaan we weer bestellen. Mmmm.

13. Chinees-Indisch Tubbergen

Bert Rook

14. Chinees-Indisch Tubbergen

Heerlijk en prijs/kwaliteit verhouding erg aan te bevelen. Bediening is goed en vriendelijk personeel. Komen gauw terug.

15. Chinees-Indisch Tubbergen
  16. Chinees-Indisch Tubbergen

De bami was flauw, fou yong hai [eiergerecht] was niet lekker het rook heel erg naar rotte eieren heel vies, het enige wat nog lekker was, was de saté… heel jammer was de laatste keer dat ik er was.

17. Internationaal Tubbergen

Ik vond het wel gezellig, maar zal er niet weer naar toe gaan. Teveel mensen in een te klein vertrek waardoor het lawaai erg groot was. Maar was was leuk om een keer mee te maken en het eten was goed.

18. Harris klijnstra

Vandaag wezen eten bij de troubadour wat een teleurstelling de spareribs waren zo droog en taai dat het niet te eten was, zelfs de kinderen wouden het niet eten.
    Natuurlijk gemeld bij de serveerster die vond het er ook erg droog uit zien, dit heeft ze door gegeven bij de kok en zijn botte reactie was dit is de manier van bereiden geen excuus dat het jammer was iets dergelijks nee gewoon volle pond betalen voor eten wat niet te eten was!
    Eens maar nooit Weer.

1,2
  19. Internationaal Tubbergen

Truus Dissel

Wij kwamen zaterdag 7 juli met een gezelschap van 12 personen om 19.00 uur. Er was een tafel gereserveerd binnen, maar we mochten ook buiten zitten. Heel gezellig. Na een drankje maakten we gebruik van het buffet, niks mis mee. Die avond waren er champignons in bierbeslag, eendenborst en inktvis als specialiteit. Echter om 20.15 waren de champignons niet meer verkrijgbaar. Ook werd de carpaccio niet aangevuld. Voor ons was dat wel een behoorlijk minpunt.

20. patrick schmitz

21. Een goede keuken met voldoende lunchgerechten tegen een betaalbare prijs en met een goede bediening in een gezellige omgeving. Wij komen hier al vele jaren!!

22. Frank de Jong

Laatst met drie vrienden gegeten. Gezien ik vegetariër ben, ik eet geen vlees en ook geen vis, daardoor is de keuze beperkt.

Voorafje:
    Krokante pappadum met gekonfijte en zoetzure oerwortel, zure room, kikkererwten, tempé, pecannoot en passievrucht.
    De wellicht pappadum was smaakvol (volgens mij was ie kant en klaar). Geen wortel oersmaak te proeven, eerder een te gaar gekookte stuk wortel...., ik weet hoe 'geweekte' kikkererwten smaken, deze kwamen volgens mij uit blik.

Hoofdgerecht:
    Palet van gevulde groenten, prei met zwarte olijf, koolraap met jonge geitenkaas, wortel en pistache, bataatpoffertjes, gierst, uitjes, sumak saus. Wat had ik een zin in deze maaltijd. Maar helaas ook een flauwe smaak. De gestoomde gierst was direct vanuit de pan op het bord gelegd, zout en peper waren niet toegevoegd. De 8cm2 prei smaakt flauw, de poffertjes waren flauw. Dit alles voor € 21,50.
    Mijn tafelgenoten waren alleen over het vlees te spreken.
    De genoten wijnen waren heerlijk.

Conclusie:
    De chefkok kan vlees smaakvol bereiden. Er staan lekkere wijnen op de kaart.
    Het is nog niet tot dit restaurant doorgedrongen dat er een steeds grotere groep gasten is die iets anders wensen dan een goed bereid stuk vlees.
    En als uitsmijter: De 'keuken' wist dat ik een vegetarisch voorgerecht en hoofdgerecht had gekozen. Vervolgens krijg je een uit vlees bestaande amuse. Not amusing :-)
    Jammer want dit etentje was een presentje voor onze vrienden....

23. Internationaal Tubbergen

Op tweede Kerstdag gegeten met 4 personen. De ontvangst buiten was verrassend, vuurkorf, arrenslee en 3 zangeressen die kerstliedjes zongen.

De entree was iets minder want dit restaurant mist behoorlijk veel kapstokken voor wanneer het vol is. Iets om te veranderen mijn inziens.

We werden keurig naar de tafel begeleidt. Op zich misten wij toch dat er niet even persoonlijk een drankje aangeboden werd en van die fles winterwijn op de tafel wisten wij niet of dit bij het all-inclusive behoorde. Jammer, want had die hadden wel willen proeven.

Het eten is prima. Verwacht geen haute-cuisine maar is uitstekend bereidt. Op een paar dingen na; het zou beter zijn als de carpaccio per bord bereidt zou worden in plaats alles op een grote plaat te leggen. We misten toch de finishing touch! Een grote tegenvaller was de meloen met ham! Je serveert geen meloen met de schil er nog aan! Een punt van verbetering!

Maar al met al prima gegeten. Complimenten aan de keuken en ook vooral aan het personeel in het restaurant! Tafels werden snel afgeruimd en er was ruimte voor een gesprek.

Nog een punt van verbetering is de frisheid in de toiletten. Wat betere luchtverfrissers zou prettig zijn!

Al met al een uitstekend restaurant waar voor een redelijke prijs prima kan worden gegeten. En als de aanbevelingen worden opgevolgd komen we kerst 2018 terug!

24. Voor - hoofd - en nagerecht waren lekker bereid en zeer smakelijk met ingrediënten uit de buurt. Wat je ver haalt… Deze keuken zoekt het dichtbij huis en aanrader voor andere koks. Vlotte en prettige bediening.
    Voorgerecht: mabré van wildzwijn-zoete aardappel-bospaddestoel en stroopje Tubbergse kruidenbitter.
    Hoofdgerecht: duo kalfsbiefstuk en kalfsstrüdel-seizoensgroent-friet-rauwkost.
    Nagerecht: wortelkoek en -ijs, advocaatmousse-hangop met stoofpeer (dit laatste was te zuur).
    Mooie locatie - vlak bij de kerk met de gebrandschilderde ramen.

25. K Masselink

Eten was prima en de sfeer was perfect.
    De bediening was heel vriendelijk.
    Al met al Super!

26. Chinees-Indisch Tubbergen

F. Erinkveld

Vanavond gegeten in het restaurant Kota Radja te Tubbergen .

Nieuwe eigenaar sinds een paar maanden en goede recente recensies .

Sinds kort worden hier tapa's geserveerd .
    Kleine hapjes die je zelf kunt kiezen a la carte tapa's
    Sfeervol restaurant met goede en snelle bediening.
    deze maand nog tegen scherpe prijzen waardoor je extra kunt genieten van deze tapa"s
    We hebben heerlijk gegeten en ons lekker laten bedienen aan tafel.
    We zijn begonnen met tomaten soep en daarna een aantal lekkere gekozen gerechten via de kaart die je zelf kunt noteren .

veel succces met dit nieuwe eetrecept.
    Als we in de buurt komen komen we weer bij jullie eten en genietene van de tapa's
    Prijs/kwaliteit cijfer : 9+

27. Chinees-Indisch Tubbergen

Zeer goed eten en gezellig restaurant.
    En grote porties en ook betaalbare prijzen.
    Zeker de moeite waard om te gaan eten.
    Wij nemen Altyd tipan. Echt n aanrader. Ook de soepen en loempia’s zijn. Zeker aantebevelen.

28. Internationaal Tubbergen

Goed restaurant goeie sfeer eten en drinken ook zeer goed jammer dat je voor radler moet bij betalen voor de rest zeer goed tevreden komen er zeker weer en bevelen het anderen zeker aan.

29. Internationaal Tubbergen

Afgelopen weekend met zijn tweeën gegeten zonder te reserveren. Wij stapten het restaurant binnen en werden direct hartelijk ontvangen. Na enige uitleg van gastvrouw Loes hebben wij heerlijk gegeten en gedronken. Mijn complimenten voor deze ervaring. mvg Anita

30. Hendriks. / Runneboom

Heerlijk gegeten, prima prijs kwaliteit verhouding en prettig voor de (klein)kinderen.