Hier zie je hoe de meningen over de Uw Chef verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. West-Europees Tricht

Wij hebben met zijn vieren gisterenavond heerlijk gegeten bij "uw chef".
    Spare ribs verrukkelijk en de kipsate was heerlijk. Bediening was top/ook veel humor! Wat ook van toegevoegde waarde is om tijdens het diner (het was al gezellig)nog gezelliger te maken.
    Super!!

2. West-Europees Tricht

Thea van Mameren

We hebben vanavond super lekker gegeten, en we komen zeer zeker nog een keer terug.
    Onze complimenten voor alles en het vriendelijke personeel. Bedankt.

3. West-Europees Tricht

Joop Nefkens

4. West-Europees Tricht

Eddy Fluit

Verrassend kwamen we in een bar binnen. Verjaardagsfeestje.
    Achterin waren de tafels sfeervol gedekt. Ook leuke led verlichting. Spotjes waren misschien iets te fel. Na de bestelling kregen we wat breekbrood met lekkere kruidenboter.
    We begonnen met een zalm bonbon. Dit was een heerlijk gevulde zalmfilet "bal" met roomkaasvulling. De gastvrouw excuseerde nog voor het verjaardagsfeestje welk ondertussen aan tafel gegaan was, maar dit was eerder gezellig dan hinderlijk.
    Het hoofdgerecht werd een heerlijke saté met zelfgemaakte pindasaus "gedrapeerd" met een mooi stuk kroepoek en een boterzacht kabeljauwhaasje op aardappelpuree en een boterlimoensausje. Dit beiden vergezeld met lekkere frieten en een firs bakje salade.
    Bij de kabeljauw smaakte de Chardonnay prima en ook de Tripel was lekker bij de saté.
    We wilden daarna nog wel een nagerecht en kwamen tot een cheesecake en een apfelstrudel.
    Daar ik zelf wel eens apfelstrudel gemaakt heb, was ik wel verbaasd. Een lekker stuk appelcarré met slagroom werd voorgeschoteld zonder enige opmerking.
    Na deze gangen sloten we af met een décafé koffie en een cappuccino. Leuk opgediend, al was de koffiemelk iets teveel van het goede bij de cappuccino.
    Verbaad dat wij van zo ver ( Ede) kwamen, werden we vriendelijk dag gezegd. Kom gauw weer eens. De prijs ligt bij dit restaurant iets hoger , maar is dit wel waard. Daarom licht verbazing over de apfelstrudel.
    Kortom een fijne avond.

5. West-Europees Tricht

Joop du Croix

Heerlijk gegeten. Knus restaurantje, vlotte bediening, redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen, wij komen hier beslist terug.

6. West-Europees Tricht

Dirkje uit de Betuwe

Beetje erg eetcafé annex dorpskroeg. Ontvangst netjes en vriendelijk, leuk bordje met onze naam op de gereserveerde tafel. Goede wijn (Shiraz), leuke kaart. Hele goede (handgemaakte) cordon bleu gevuld met Gruyère en één van de lekkerste spareribs die ik ooit gegeten heb! Dat het mis ging met de koffie werd netjes rechtgetrokken door deze niet op de rekening te zetten. Betaalbaar uit eten in een heel relaxte sfeer? Ga naar Tricht!

7. West-Europees Tricht

J.Timmermans

Het eten was weer heerlijk.

8. West-Europees Tricht

(H)eerlijk eten! Dit was voor ons de 1e maar zeker niet de laatste keer.

9. West-Europees Tricht

W. van Eikenhorst

Gezellig klein restaurant met een prettige sfeer en ruime keuze aan gerechten.
    Eten was goed.

10. West-Europees Tricht

Zaterdag 2 nov. Heerlijk gegeten bij Uw Chef.
    Spareribs zo gaar als boter met heerlijke saus.
    Gaan we zeker nog eens terug.

11. West-Europees Tricht

Een héél sfeervolle ambiance met héérlijk eten en súper gastvrij en vriendelijk personeel! Een àbsolute aanrader en zéker voor herhaling vatbaar!

12. West-Europees Tricht

John en marina Schaap

We hebben heerlijk gegeten. Toen we geen keuze
    konden maken bij de marinade kwam de kok ons persoonlijk adviseren en naderhand heeft hij ons de bereiding van de heerlijke spare-Ribs uitgelegd. Ook het toetje werd naar onze wens aangepast. De bediening was ook vriendelijk .
    Het was de reis van 45 min. (Enkele reis) meer dan waard.

13. West-Europees Tricht

Het eten was super. Boven onze verwachting.
    We komen zeker nog een keer terug.

14. West-Europees Tricht

Thea Olivier

Hallo mensen,

wat was het weer zalig, lekker en gezellig. We waren met Keizer Jesse en dan moet alles ook wel uitstekend zijn he?
    1 Man en een Keizer hadden een grote lerp van een schnitzel zaligggggggg.
    1 Man en ik hadden de spareribs zaligggggggg.
    We zijn verhuisd naar Brabant maar voor lekker eten komen we graag terug gereden naar Tricht. Tot onze grote verassing was Joop er terwijl hij 3 weken geleden nog in het ziekenhuis lag! Wat een BIKKEL. Graag tot de volgende keer namens de Keizer en ons.

15. West-Europees Tricht

S Eggebeen

Heerlijk gegeten, vriendelijke, persoonlijke bediening, geweldige service.

16. West-Europees Tricht

Willy Reijers

Lekker gegeten erg vriendelijk personeel!

17. West-Europees Tricht

G.C. (Gijs) verheij

Ook nu weer, met ons gezelschap van 5-personen, een erg gastvrije en hartelijke ontvangst.
    Een misverstand m.b.t. het reserveren van "SocialDeal" via hun eigen website (eet.nu), werd direct adequaat opgelost!!!!
    Heerlijke gerechten, waarvan we op ontspannen wijze konden genieten.
    Kortom: Bij gezondheid zullen we in de toekomst zeker nog vaker van de gastvrijheid gebruik maken.

18. West-Europees Tricht

Heerlijk en rustig gegeten met 7 collega's..

19. West-Europees Tricht

Sjef van Kampen

Toch weer lekker gegeten bij mijn fonetische naamgenoot.

20. West-Europees Tricht

Wij hebben genoten van het 4 gangen diner gisteravond. Het eten zag er lekker uit en smaakte nog lekkerder. De sfeer was ook prima. De bediening was top. Kortom: Het was geweldig! Ga zo door en veel succes!

21. West-Europees Tricht

Met social deal leuk om daar te eten. Dan is het een goede prijs/kwaliteit verhouding.

22. West-Europees Tricht

Leuk eetcafé, met zover ik weet de lekkerste spareribs van de regio.
    Een aanrader als je van spareribs houdt.

23. West-Europees Tricht

Petra van den Berg

Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij.

24. West-Europees Tricht

r van cuijlenburg

Omgelovelijk lekker gegeten gezellige bediening staan gelijk klaar vragen of alles naar wens was maaltijden goed verzorgd opgediend net als het eten netjes geserveerd wij hadden ze al een compliment gegeven dat we het vele mensen kunnen adviseren heerlijk.

25. West-Europees Tricht

Gerrit en Jacomien

De spareribs waren geweldig, de hamburger Noorse zalm was erg droog en viel tegen.

26. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten. Alle vier namen we als hoofdgerecht het stoofpotje.
    Royale porties. Vlotte en gezellige bediening.
    Warm aanbevolen!

27. West-Europees Tricht

van der meiden

Zondagavond uitstekende kaasfondue genuttigd. Ook de wijn was goed. Kortom het was genieten. De bediening, met name de dame, was geweldig. Wat jammer was, dat de 20% korting, dat wij zagen op uw site bij thuiskomst, niet werd verleend, Terwijl de reservering 2 dagen voor ons bezoek al was gemaakt in de geldersestraat.

28. West-Europees Tricht

S.sterk

Prima gegeten heerlijke spare ribs en vis potje goed voor mekaar

29. West-Europees Tricht

Fam Sneepels

We eten altijd heerlijk bij de chef! Alles is een aanrader om een keer geprobeerd te hebben...maar de spareribs springen er zeker wel uit met hun smaak en malse structuur!

30. West-Europees Tricht

Stefania

Vertaal van English naar Nederlands

Restaurant highly recommended for its excellent dishes, quality-price ratio and service. Absolutely to try the slow cook house specialty: "Spareribs" or delicious caramelized pork ribs that perfectly match the excellent Italian red wine proposed by the restaurant.

31. West-Europees Tricht

Leuk eetcafe midden in de Betuwe. Wachttijd tussen de gangen is wel iets te lang, mede veroorzaakt door de aanpandige snackbar die ook gerechten uitvraagt. Verder nogal wat afhaal en bezorg klanten, waardoor klanten in restaurant hiervan de dupe dreigen te worden. Jammer genoeg geen tapbier verkrijgbaar, maar alleen flesjes. Spareribs zijn top! Sate ook naar ik begreep van de overige gasten. Snitzel is wel erg royaal en daardoor erg machtig en groot. Echt voor de grootte trek. Toetjes zijn prima in orde. Voorgerechten zijn voldoende. Garnalen cocktail was matig, en niet zoals deze met hollandse garnaaltjes zou moeten en kunnen zijn. Soep en zalmbonbon was prima naar ik begreep. Leuk no-nonsens adresje in de Betuwe, zonder enige pretenties.

32. West-Europees Tricht

Jose Jansen

Menu mag wel een beetje meer veranderen want een jaar geleden, zei mijn zus uit Canada, was het hetzelfde. Nagerecht uitverkocht? Voor de rest was het prima!

33. West-Europees Tricht

Claudia

Heerlijke spare ribs gegeten. De sla had misschien iets beter gekund. Maar frietjes en spare ribs waren heerlijk. Je hoefde eigenlijk niet te kluiven. Het vlees ging makkelijk van het bot.

34. West-Europees Tricht

Zaak zat vol. Met slechts twee dames bedienend personeel beetje te weinig. Bediening ging traag.
    Eten was prima. Prijs is iets te hoog voor deze ambiance.
    Concept is leuk.

35. West-Europees Tricht

Heerlijke spareribs en biefstuk!

Wel heel lang moeten wachten op ons eten maar het zat ook bommetje vol.

36. West-Europees Tricht

Joris Geerts

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

37. West-Europees Tricht

Henk Lievestro

Eten is goed alleen jammer dat jullie niet met senioren menu's werken de porties zijn vrij groot voor ons senioren. De bediening is perfect en de entourage is gezellig.

38. West-Europees Tricht

Van Ommeren

Gisteren gegeten. Vriendelijke bediening, en de spare ribs waren heerlijk. Eerste keer spare ribs kunnen eten zonder me eigen helemaal onder te smeren :) heerlijk zacht. We komen snel nog eens terug.

39. West-Europees Tricht

verschure

Wij hebben met 6 volwassenen heerlijk gegeten bij Uw Chef in Tricht echt een aanrader. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

40. West-Europees Tricht

Monica Tecklenburg

Verrassend goed! Ik was gisteren tijdens een fietstocht terecht gekomen in Tricht. Mijn gastheer verwees me naar Uw Chef. Heerlijk gegeten (vispannetje🤗), vriendelijke bediening, smaakvolle wijn (sauvignon) en een goede prijs. Een echte aanrader!

41. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten met een personeelsuitje, voortreffelijke spareribs, schnitzels etc etc komen hier zeker terug!

42. West-Europees Tricht

Jolanda

Met 15 personen gegeten, week van te voren onze menu wensen doorgegeven, eten was heerlijk, goede service, vriendelijk personeel. We gaan er zeker nog eens eten👍🏼

43. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten, vlotte bediening.

44. West-Europees Tricht

Eric Biljard

We hebben heerlijk gegeten. Hoeveelheid was ook dik in orde.

45. West-Europees Tricht

Mike de Borst

Het ging al fout na ontvangst...meerder tafels met gasten die na ons gekomen waren, werden eerder bediend. Daarna was het ook steeds moeilijk.om een bediende naar obze tafel te krijgen. Ze keken nauwelijks onze kant uit. Waren met 3 bedienden 1 tafeltje aan het afruimen. Signalen vingen ze niet ip of werden genegeerd. Je kunt er kaasfondueen staat op de website, na reservering, maar nergens staat hoe je dit moet aangeven (bellen, maar er is een reserveringsformulier, moet je bij oomerking dan je reservering zetten?).Ook bleek dat je voor kaasfondue een.paar uur van te voren moet reserveren. Dat staat niet op de website. Je kunt dus niet om 17.30 reserveren voor kaasfondue om 18.30. Let op: de kaasfondue is ook geen All-in prijs!
    Toen hebben we maar van de menukaart gekozen. Je krijgt ienieminie-pannetjes vlees en vis. Onbeperkt friet en kleine bakjes sla. Geen enkele andere groente. Prijs-kwaliteit en prijs-kwantiteit in geen enkele verhouding tot elkaar! We hebben met 4 personen voor 85 euro gegeten, maar voor dat bedrag zou ik er 2 keer willen eten. Ze mogen ons uitnodigen om nog een keer te komen voor al betaald geld. Ik daag jullie uit!

46. West-Europees Tricht

Bianca Klabbers

We rijden graag om voor de heerlijke malse spareribs en verse friet. Altijd een warm ontvangst en een vriendelijke bediening. Echt een aanrader omdat alles vers is gemaakt.

47. West-Europees Tricht

Het deugde. Je leest wat je krijgt en krijgt wat je leest. Perfect.

48. West-Europees Tricht

We heben alsvan ouds heerlijk gegeten. Leuk gesprek gehad met de kok. De spare ribs zijn overheerlijk en zijn nergens zo lekker als bij Uw Chef.

49. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten. Bedankt team “Uw Chef”

50. West-Europees Tricht

W Koehein

Heerlijk gegeten de spareribs waren super het voor gerecht de uien soep was voortreffelijk we komen zeker terug👍

51. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten in gezellige huiselijke sfeer. Spareribs inderdaad botergaar en heerlijk van smaak. Wienersnitzels indrukwekkend van formaat en in de variant "royaal" goed belegd met uien, spekjes, champignons en kaas. Vriendelijke en nette bediening. Al met al zeer geslaagd. Hier gaan we vaker komen.

52. West-Europees Tricht

We waren met een vriendengroep uit eten 🍽 en hebben een heel gezellige avond gehad met 8 personen we hadden de avond mooi gevuld 🍷🍺 we waren en om 18.45 en om 22.20 ginger we pas weer weg , echte aanrader 👌

53. West-Europees Tricht

Duurde lang voor dat de serveerster kwam om de drankjes op te nemen, eten vonden, wij erg tegenvallen, wat betreft, de prijs, mijn man vond de spare ribs nog steeds heel erg lekker we werden slecht in de gaten gehouden wat bediening betreft, ons zie je als vaste gasten niet heel snel meer terug misschien hooguit voor de spare ribs, verder is er heel weinig veranderd aan de keuze van het menu en alleen rauwkost vonden wij ook wat karig.

54. West-Europees Tricht

Myra de Wildt

Wij hebben heerlijke kaasfondue gegeten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

55. West-Europees Tricht

We zijn met een grote groep spareribs wezen eten, erg lekkere ribs! Goede service en leuke locatie om te gaan eten. Aanrader!

56. West-Europees Tricht

Gisteren met een grote groep wezen eten bij Uw Chef. Ondanks dat we met velen waren werd ons eten tegelijk uitgeserveerd en zaten we nooit zonder drankje. De ribs waren heerlijk mals, uiensoep ongekend lekker en ook de vegetarische groenteschotel erg lekker gemarineerd. We hebben vooral genoten van de sfeer en vriendelijke service! Petje af en zeker een aanrader :)

57. West-Europees Tricht

Het eten was prima. Prijs verhouding zat hem met name in de voorgerechten die redelijk duur zijn t.o.v. wat je krijgt. Maar ook de schnitzel royal was aan de dure kant voor een gepaneerd stukje vlees. Zowel de chickenribs als de spareribs waren heerlijk.
    Reserveer geen tafel bij de deur! Je zit dan in de kou. Deur gaat open in de richting v/d tafel en er is geen warmte sluis, wat een goed verbeterpunt zou zijn.
    De bediening is zeer vriendelijk. Al met al prima voor een 1x maar geen herhaling voor ons.

6,7
  58. West-Europees Tricht

Mario van gelderen

Namens het 1e elftal van Vv Tricht bedankt voor de gezellige avond ! Alles was top geregeld .

59. West-Europees Tricht

Ien van Oosterhout

Wij hebben bij uw Chef gegeten via Social Deal, we hebben erg lekker gegeten ennhet personeel was uitermate vriendelijk, aan te bevelen.

60. West-Europees Tricht

Zeer goed kwaliteit, prettige bediening. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

61. West-Europees Tricht

Zeer goed en aardig bedienend personeel.
    Voorgerecht uiensoep is zeer goed.
    Voorgerecht carpacio is daarentegen wat minder maar niet slecht.
    Hoofdgerechten waren ook zeer goed.
    Ijs als nagerecht ook een mooie coup.
    Biertje goed op temperatuur.
    Al met al een fijne avond wij komen terug, o ja gelijk gereserveerd.

62. West-Europees Tricht

Rino Lafranceschina

Was weer gezellig.

63. West-Europees Tricht

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Uw Chef. Het is een klein restaurant met zeer vriendelijke mensen en het eten is subliem.

64. West-Europees Tricht

van Santen

Buitengewoon lekker en gezellig gegeten bij eetcafé Uw chef in Tricht. Het was echt een feest om daar te eten. Bijzondere waardering voor de kok!

65. West-Europees Tricht

Silvia Wellner

Echt de allerbeste en allerlekkerste spareribs! Daarbij vriendelijke mensen en uitstekende service!

66. West-Europees Tricht

Herman Waaij

Leuk klein restaurant met uitstekend eten.

67. West-Europees Tricht

Het is eigenlijk een friettent met een zaaltje erbij waar je kunt eten. De kaart oogt culinair en je zou denken dat het echt een eetcafe is, maar het is "gewoon" friettent eten.
    Ik had een vegehamburger, maar dit was een cafetaria hamburger, niks zelf gemaakt ofzo.
    Nee wij waren hier als toerist, maar zouden het zeker niet aanraden.
    Wel als je lekker wil zitten bij een friettent.

2,7
  68. West-Europees Tricht

De sfeer is gezellig, muziek is op de achtergrond waardoor je goed een gesprek kan houden. Goede bieren en wijnen om van te kiezen en smakelijke diners voor zowel ik (als vega) als mijn vriend (als spare rib liefhebber). Afgesloten met een heerlijk dessert :).

Vriendelijk personeel en een hele gezellige avond gehad! Kortom, een aanrader!

69. West-Europees Tricht

We kwamen hier bij toeval terecht, het eten was echt uitstekend, komen zeker terug!!

70. West-Europees Tricht

Heel leuk eetcafé, het was rustig we kregen veel aandacht en uitleg over de menukaart! Prima uiensoep en heel goede spare-ribs! Gevolgd door een irish coffy.
    Voor herhaling vatbaar! Komen zeker terug! G.V..

71. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten! Echt de beste spareribs van de regio. En wat een friet, wauw! Wel is de tijd voordat het hoofdgerecht wordt gereserveerd best lang. En als je voor de tweede keer besteld bij onbeperkt, krijg je maar een klein stukje.

72. West-Europees Tricht

Eerst het leukste.
    Personeel heel vriendelijk.
    Spare-rib’s Heerlijk.
    Viel van het bot af.

Minder leuk.
    Bier over de datum.
    En we werden letterlijk neergezet tussen 2 tafels waar al mensen aan zaten te eten.
    Als ik iets dikker billen had gehad raakte ik de persoon naast mij.
    Dat was erg vervelend en ongemakkelijk.
    Uiteindelijk gevraagd of we ergens anders konden gaan zitten.
    Dat was geen probleem.

73. West-Europees Tricht

Cees Visser

De entree was verrassend. Beetje snackbar. Tot je binnen bent. Dan leuk. Cosy! Bediening prettig. Relaxed gegeten. De uitvoering van het menue was eenvoudig. Maar de sfeer was compenserend tot niveau van mooie avond eten!

74. West-Europees Tricht

Lekker en goed gegeten alles was voldoende zelfs te veel goede smaak wij komen nog wel eens terug.

75. West-Europees Tricht

Wij hebben met 16 pers gegeten dat was best een grote groep maar alles liep op rolletjes.
    We hebben al verschillende keren bij Uw Chef gegeten het is altijd heerlijk, leuke bediening
    Echt een aanrader

76. West-Europees Tricht

Bianca Vervoorn

Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening! We komen hier graag!

77. West-Europees Tricht

marja klaverstijn

Met 10 personen heerlijk gegeten!
    Zeer ruime keuze uit het SD menu en alles was zeer smaakvol en mooi gepresenteerd.
    Complimenten voor de kok.!... en natuurlijk het vriendelijke personeel.
    Aanrader!!!

78. West-Europees Tricht

Geen goede ervaring. Bediening duurde erg lang. Na een uur hadden we nog ons hoofdgerecht niet (en we hadden geen voorgerecht besteld). Medewerkers erg vriendelijk maar begrepen niet wat ‘verwachtingen overtreffen’ betekent.
    Vispannetje erg simpel en weinig. Spareribs veel te duur voor de hoeveelheid die je kreeg. Mini schaaltje sla. Friet was lekker.
    Wij komen hier niet weer.

3,9
  79. West-Europees Tricht

Het ziet er van buiten uit als een snackbar, die er ook naast zit. Maar is echt kleinschalig gezellig restaurant. Duurde wel lang voor we de spare ribs kregen. Van tot we er zaten tot we ze kregen 2 uur! Maar ze waren heerlijk! Bediening heel aardig. Restant mee gekregen in bakje, nadat we erom vroegen. Dus als je de tijd hebt, raadt ik dit restaurant zeker aan! 👍🏻

80. West-Europees Tricht

Marius van Dodewaard

Super lekker en heel goed gegeten sfeer goed bediening heel vriendelijk correct en betaalbaar.
    Met andere woorden gezellig en goed.

81. West-Europees Tricht

Wij hadden een lunch en hebben genoten van het eten. Wij zijn vegetarisch en er werd gelijk meegedacht bij de gerechten.
    Vriendelijke bediening.

82. West-Europees Tricht

G. V..d. Meijden

Eten was top. Echter bijna 2 uur wachten op het hoofdgerecht is wel wat lang en zeker als je constateert dat gasten die later binnnen komen hun hoofdgerecht al wel hadden gekregen.

83. West-Europees Tricht

Fred Jägers

Onze ervaring was super. Vriendelijk personeel niets was te veel en eten was prima zowel de lunch als het 3 gangen menu. Spareribs waren idd erg ldkker. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

84. West-Europees Tricht

Francis van Velsen

Gisteren voor het eerst maar zeker niet voor het laatst geweest.
    We werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was perfect, de spareribs echt een aanrader maar ook de andere gerechten waren heerlijk.
    De bediening erg aardig, kortom echt een heerlijke avond uit geweest.

85. West-Europees Tricht

Jacques

Het eten was goed, de bediening vriendelijk maar ‘vergeetachtig. Er moest dus vaak gelopen worden.
    Ondanks een reservering ruim een half uur moeten wachten op een eettafeltje. De spareribs waren mals, de zalm was keurig gegaard.
    Het nagerecht, voldoende likeur, kwam met te weinig koffie en veel teveel slagroom.

86. West-Europees Tricht

nico cok

Goed gegeten, maar wij waren de enige gasten in het restaurant, dus de sfeer moesten we zelf maken. Wij waren liever eerder op de avond begonnen aan het diner, maar de site van Social Deal liet alleen reservering vanaf 21.00 uur toe. We hebben daardoor 3/4 uur op het terras zitten wachten terwijl wij ook hadden kunnen beginnen. Helaas hadden we dit manco te laat door.

87. West-Europees Tricht

Top restaurant! We hadden nu een lunch (daarna route door de Betuwe) en daarna avondeten. Ruime keuze in gerechten. Voor iedereen jong/oud genoeg op de kaart. Soepjes, broodjes. Mooi opgemaakte borden. Diner ook zeer goed. (Helaas moesten we door mijn omstandigheden eerder weg, maar we kregen het diner mee en de rest heeft er thuis heerlijk van genoten). Heerlijke spare ribs.

We gaan hier zeker nog terug. Een echte aanrader.

88. West-Europees Tricht

J.Janssen

Het was super gezellig en lekkere muziek op de achtergrond (jaren 60), prima eten en vriendelijk personeel.
    We hebben genoten.

89. West-Europees Tricht

Anoniem

Het vlees was prima de frietjes waren anders als we gewend waren.
    Het was erg rommelig en duurde erg lang voor we de tweede keer frietjes hadden besteld.
    Met het ijs moesten we ook lang wachten voor we konden bestellen.
    Hopelijk volgende keer beter dit was niet wat we van jullie gewend waren.

90. West-Europees Tricht

Jacqueline1963

91. West-Europees Tricht

We hebben heerlijk gedineerd, de Wienerschnitzel speciaal was subliem en ook de saté was perfect. Plezierige bediening en een fantastisch gezellige eigenaar, met wie het geanimeerd natafelen was. Een aanrader in een pittoresk plaatsje aan de Linge.

92. West-Europees Tricht

Pennings

Leuk klein restaurantje, naast/gecombineerd met cafetaria (vanuit de meeste plaatsen ervaar je dat niet, ik keek toevallig wel op de balie van het cafetaria door de tussendeur. Verder geen hinder van). Vriendelijke bediening, leuke kaart met oa kaasfondue. Volgens onze zoon heerlijke spare ribs. Reserveren aanbevolen, aantal mensen kwamen konden niet terecht omdat ze niet gereserveerd hadden.

93. West-Europees Tricht

Hans Hoorn

Heerlijk gegeten, o.a. uitstekende spareribs.

94. West-Europees Tricht

Liesbeth Versteegh

Hallo,
    We vonden het wat donker, maar wel sfeervol.
    Het duurde wat lang maar het eten van de sparribs was geweldig namens de tafelgenoot. De biefstuk had iets warmer gekund.
    De serveerster kwam niet vragen of er voldoende was, jammer!
    Groeten Liesbeth.

95. West-Europees Tricht

Leon Houtman

Zaterdag 12 mei heerlijk ontspannen geluncht op het buiten terras. Genoten.

96. West-Europees Tricht

Lekker gegeten, gemoedelijke sfeer.

97. West-Europees Tricht

Ab Donker

Het eten was perfect, o.a. de zalm die ik had was subliem van smaak, een echte aanrader!

98. West-Europees Tricht

We hebben heerlijke spareribs gegeten in drie verschillende smaken
    Wij hadden gekozen voor onbeperkt eten, maar hadden uiteindelijk niet meer bijbesteld omdat we genoeg op hadden en daarom was het met afrekenen veranderd in sparerib large, mooie service
    Ergens op de avond hadden we gezegd dat het etentje voor onze 32 jarige trouwdag was en toen kwam er bij het toetje "vuurwerk" op tafel. Hartstikke lief!!!
    Al met al een leuke avond met lekker eten

99. West-Europees Tricht

Erg lekker gegeten, bediening is goed, maar er mag wel vaker gevraagd worden voor drinken.

100. West-Europees Tricht

gerrit jonkers

Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.

Vorige pagina

Volgende pagina