Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tricht verdeeld zijn.

1. West-Europees Tricht

Een aparte ervaring.
    Bij binnenkomst moest ik eerst een paar werkmanslaarzen aan de kant zetten alvorens we naar binnen konden. Daar zaten wat mannen in werkkleding hun weekend in te luiden met een flesje bier, geen glas (zit al in glas).
    Heel schattig stond onze naam op een tafeltje, we hadden gereserveerd. Het zag er goed verzorgd uit, leuk aangekleed.
    Een ruime keus op het menu, het werden de spare ribs, smokey en de wienerschnitzel royal.
    Een lekker glas wijn erbij, laat het feest maar beginnen. Al snel werd ons een mandje brood met kruiden margarine aangeboden. Lekker brood hoewel het niet warm was. De wijn was top.
    Er werden twee schaaltjes rauwkost op tafel gezet met een leeg bord voor de ribs en een schaaltje voor de botten met daarin een verfrissings-doekje. Netjes, attent.
    Het eten werd geserveerd wienerschnitzel, zag er lekker uit, was die ook, niets op aan te merken. Maar de ribs die op een metalen schaaltje werden geserveerd (pas op dat schaaltje is heel heet), waren botermals, vielen zo van het bot maar al snel koud net als het metalen schaaltje bleek toen. Mijn tafelgenoot beaamde mijn constatering.
    Ik gaf dat aan bij de bediening en ze werden mee terug genomen, want zo hoort het niet te gaan, volgens deze mevrouw. Na even kwamen de ribs weer terug, eerste hap was wat warmer maar de tweede hap was weer koud. Erg jammer. Wederom beaamde mijn tafelgenoot dit.
    Bediening er weer op aangesproken en die waren bereid op het nogmaals op te warmen, maar ik heb daar van afgezien, vervolgens werd er nog een kopje koffie aangeboden of een dessert daar heb ik ook van afgezien.
    Het zal de wet van Murphy zijn maar bij het tafeltje naast ons ging het ook mis daar kreeg meneer ook een wienerschnitzel ipv een kabeljauw schotel.
    Kortom ik wens jullie veel succes maar ik kom niet meer.

3,6
  2. West-Europees Tricht

Wij hebben met zijn vieren gisterenavond heerlijk gegeten bij "uw chef".
    Spare ribs verrukkelijk en de kipsate was heerlijk. Bediening was top/ook veel humor! Wat ook van toegevoegde waarde is om tijdens het diner (het was al gezellig)nog gezelliger te maken.
    Super!!

3. West-Europees Tricht

Thea van Mameren

We hebben vanavond super lekker gegeten, en we komen zeer zeker nog een keer terug.
    Onze complimenten voor alles en het vriendelijke personeel. Bedankt.

4. West-Europees Tricht

Joop Nefkens

5. West-Europees Tricht

Eddy Fluit

Verrassend kwamen we in een bar binnen. Verjaardagsfeestje.
    Achterin waren de tafels sfeervol gedekt. Ook leuke led verlichting. Spotjes waren misschien iets te fel. Na de bestelling kregen we wat breekbrood met lekkere kruidenboter.
    We begonnen met een zalm bonbon. Dit was een heerlijk gevulde zalmfilet "bal" met roomkaasvulling. De gastvrouw excuseerde nog voor het verjaardagsfeestje welk ondertussen aan tafel gegaan was, maar dit was eerder gezellig dan hinderlijk.
    Het hoofdgerecht werd een heerlijke saté met zelfgemaakte pindasaus "gedrapeerd" met een mooi stuk kroepoek en een boterzacht kabeljauwhaasje op aardappelpuree en een boterlimoensausje. Dit beiden vergezeld met lekkere frieten en een firs bakje salade.
    Bij de kabeljauw smaakte de Chardonnay prima en ook de Tripel was lekker bij de saté.
    We wilden daarna nog wel een nagerecht en kwamen tot een cheesecake en een apfelstrudel.
    Daar ik zelf wel eens apfelstrudel gemaakt heb, was ik wel verbaasd. Een lekker stuk appelcarré met slagroom werd voorgeschoteld zonder enige opmerking.
    Na deze gangen sloten we af met een décafé koffie en een cappuccino. Leuk opgediend, al was de koffiemelk iets teveel van het goede bij de cappuccino.
    Verbaad dat wij van zo ver ( Ede) kwamen, werden we vriendelijk dag gezegd. Kom gauw weer eens. De prijs ligt bij dit restaurant iets hoger , maar is dit wel waard. Daarom licht verbazing over de apfelstrudel.
    Kortom een fijne avond.

6. West-Europees Tricht

Joop du Croix

Heerlijk gegeten. Knus restaurantje, vlotte bediening, redelijke prijzen. Zeker aan te bevelen, wij komen hier beslist terug.

7. West-Europees Tricht

Dirkje uit de Betuwe

Beetje erg eetcafé annex dorpskroeg. Ontvangst netjes en vriendelijk, leuk bordje met onze naam op de gereserveerde tafel. Goede wijn (Shiraz), leuke kaart. Hele goede (handgemaakte) cordon bleu gevuld met Gruyère en één van de lekkerste spareribs die ik ooit gegeten heb! Dat het mis ging met de koffie werd netjes rechtgetrokken door deze niet op de rekening te zetten. Betaalbaar uit eten in een heel relaxte sfeer? Ga naar Tricht!

8. West-Europees Tricht

J.Timmermans

Het eten was weer heerlijk.

9. West-Europees Tricht

(H)eerlijk eten! Dit was voor ons de 1e maar zeker niet de laatste keer.

10. West-Europees Tricht

W. van Eikenhorst

Gezellig klein restaurant met een prettige sfeer en ruime keuze aan gerechten.
    Eten was goed.

11. West-Europees Tricht

We hebben meerdere keren gegeten bij Uw Chef.

De kwaliteit is constant en een ongedwongen sfeer. Een vriendelijke bediening.
    De spareribs zijn overheerlijk.
    We gaan hier zeker vaker heen.

12. West-Europees Tricht

Zaterdag 2 nov. Heerlijk gegeten bij Uw Chef.
    Spareribs zo gaar als boter met heerlijke saus.
    Gaan we zeker nog eens terug.

13. West-Europees Tricht

Een héél sfeervolle ambiance met héérlijk eten en súper gastvrij en vriendelijk personeel! Een àbsolute aanrader en zéker voor herhaling vatbaar!

14. West-Europees Tricht

John en marina Schaap

We hebben heerlijk gegeten. Toen we geen keuze
    konden maken bij de marinade kwam de kok ons persoonlijk adviseren en naderhand heeft hij ons de bereiding van de heerlijke spare-Ribs uitgelegd. Ook het toetje werd naar onze wens aangepast. De bediening was ook vriendelijk .
    Het was de reis van 45 min. (Enkele reis) meer dan waard.

15. West-Europees Tricht

Het eten was super. Boven onze verwachting.
    We komen zeker nog een keer terug.

16. West-Europees Tricht

Thea Olivier

Hallo mensen,

wat was het weer zalig, lekker en gezellig. We waren met Keizer Jesse en dan moet alles ook wel uitstekend zijn he?
    1 Man en een Keizer hadden een grote lerp van een schnitzel zaligggggggg.
    1 Man en ik hadden de spareribs zaligggggggg.
    We zijn verhuisd naar Brabant maar voor lekker eten komen we graag terug gereden naar Tricht. Tot onze grote verassing was Joop er terwijl hij 3 weken geleden nog in het ziekenhuis lag! Wat een BIKKEL. Graag tot de volgende keer namens de Keizer en ons.

17. West-Europees Tricht

S Eggebeen

Heerlijk gegeten, vriendelijke, persoonlijke bediening, geweldige service.

18. West-Europees Tricht

Willy Reijers

Lekker gegeten erg vriendelijk personeel!

19. West-Europees Tricht

G.C. (Gijs) verheij

Ook nu weer, met ons gezelschap van 5-personen, een erg gastvrije en hartelijke ontvangst.
    Een misverstand m.b.t. het reserveren van "SocialDeal" via hun eigen website (eet.nu), werd direct adequaat opgelost!!!!
    Heerlijke gerechten, waarvan we op ontspannen wijze konden genieten.
    Kortom: Bij gezondheid zullen we in de toekomst zeker nog vaker van de gastvrijheid gebruik maken.

20. West-Europees Tricht

Heerlijk en rustig gegeten met 7 collega's..

21. West-Europees Tricht

Sjef van Kampen

Toch weer lekker gegeten bij mijn fonetische naamgenoot.

22. West-Europees Tricht

In een vriendelijke omgeving, waar je echt als gast wordt benadert, weer heerlijk
    verwend.
    Van harte aanbevolen.

23. West-Europees Tricht

Wij hebben genoten van het 4 gangen diner gisteravond. Het eten zag er lekker uit en smaakte nog lekkerder. De sfeer was ook prima. De bediening was top. Kortom: Het was geweldig! Ga zo door en veel succes!

24. West-Europees Tricht

Met social deal leuk om daar te eten. Dan is het een goede prijs/kwaliteit verhouding.

25. West-Europees Tricht

Leuk eetcafé, met zover ik weet de lekkerste spareribs van de regio.
    Een aanrader als je van spareribs houdt.

26. West-Europees Tricht

Petra van den Berg

Heerlijk gegeten. Zeer gastvrij.

27. West-Europees Tricht

r van cuijlenburg

Omgelovelijk lekker gegeten gezellige bediening staan gelijk klaar vragen of alles naar wens was maaltijden goed verzorgd opgediend net als het eten netjes geserveerd wij hadden ze al een compliment gegeven dat we het vele mensen kunnen adviseren heerlijk.

28. West-Europees Tricht

Gerrit en Jacomien

De spareribs waren geweldig, de hamburger Noorse zalm was erg droog en viel tegen.

29. West-Europees Tricht

Heerlijk gegeten. Alle vier namen we als hoofdgerecht het stoofpotje.
    Royale porties. Vlotte en gezellige bediening.
    Warm aanbevolen!

30. West-Europees Tricht

van der meiden

Zondagavond uitstekende kaasfondue genuttigd. Ook de wijn was goed. Kortom het was genieten. De bediening, met name de dame, was geweldig. Wat jammer was, dat de 20% korting, dat wij zagen op uw site bij thuiskomst, niet werd verleend, Terwijl de reservering 2 dagen voor ons bezoek al was gemaakt in de geldersestraat.