Direct voor de deur en in de straat gratis parkeren.

di lunch vanaf 12:00 diner vanaf 16:00
wo lunch vanaf 12:00 diner vanaf 16:00
do lunch vanaf 12:00 diner vanaf 16:00
vr lunch vanaf 12:00 diner vanaf 16:00
za lunch vanaf 12:00 diner vanaf 16:00
zo lunch vanaf 16:00 diner vanaf 16:00

Naast de kerk in het prachtige Tricht aan de Linge vind je Eetcafé Uw Chef. De smaak van de Betuwe vind je gewoon op de kaart. Kom heerlijk lunchen of dineren bij Uw Chef in het sfeervolle eetcafé, op het terras, of in de “vogelhuisjestuin”.

In 2017 ontving Uw Chef een Silver Award voor het gezelligste restaurant en in 2018 een Gold Award op basis van gastenwaardering. Lekker eten serveren, dat is waar we goed in zijn, overtuig je zelf!

Qua aanbod en uitvoer is het een "no nonsens" eetcafé. Alle gerechten zijn huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten uit de streek. Bijvoorbeeld het rundvlees is Aberdeen Black Angus van Vervoorn uit Hellouw. De gerechten worden bereid volgens eigen recepten en visie! Als enige in de regio bakt Uw Chef echte verse friet van Hollandse Bintjes. De wijnkaart wordt samengesteld door de huissommelier Marco Buijk van inVINity en bevat ambitieuze wijnen die je niet verwacht in een eetcafé.

Een specialiteit van Uw Chef zijn de botermalse Slow Cooked Spare Ribs. De lekkerste Spare Ribs die je ooit hebt gegeten! De inmiddels befaamde Ribs werden door anderen beoordeeld als “van formidabele kwaliteit”.
Voor de liefhebbers serveert Uw Chef een heerlijke kaasfondue of tafel-raclette. Bekijk onze menukaart voor meer smaakvolle inspiratie.

• Rookruimte

1480042097 92
1495331945 88
1519358849 86
1541201489 85

1. We eten altijd heerlijk bij de chef! Alles is een aanrader om een keer geprobeerd te hebben...maar de spareribs springen er zeker wel uit met hun smaak en malse structuur!

2. Stefania
    Vertaal van English naar Nederlands

Restaurant highly recommended for its excellent dishes, quality-price ratio and service. Absolutely to try the slow cook house specialty: "Spareribs" or delicious caramelized pork ribs that perfectly match the excellent Italian red wine proposed by the restaurant.

3. Leuk eetcafe midden in de Betuwe. Wachttijd tussen de gangen is wel iets te lang, mede veroorzaakt door de aanpandige snackbar die ook gerechten uitvraagt. Verder nogal wat afhaal en bezorg klanten, waardoor klanten in restaurant hiervan de dupe dreigen te worden. Jammer genoeg geen tapbier verkrijgbaar, maar alleen flesjes. Spareribs zijn top! Sate ook naar ik begreep van de overige gasten. Snitzel is wel erg royaal en daardoor erg machtig en groot. Echt voor de grootte trek. Toetjes zijn prima in orde. Voorgerechten zijn voldoende. Garnalen cocktail was matig, en niet zoals deze met hollandse garnaaltjes zou moeten en kunnen zijn. Soep en zalmbonbon was prima naar ik begreep. Leuk no-nonsens adresje in de Betuwe, zonder enige pretenties.

4. Jose Jansen

Menu mag wel een beetje meer veranderen want een jaar geleden, zei mijn zus uit Canada, was het hetzelfde. Nagerecht uitverkocht? Voor de rest was het prima!

5. Claudia

Heerlijke spare ribs gegeten. De sla had misschien iets beter gekund. Maar frietjes en spare ribs waren heerlijk. Je hoefde eigenlijk niet te kluiven. Het vlees ging makkelijk van het bot.

6. Zaak zat vol. Met slechts twee dames bedienend personeel beetje te weinig. Bediening ging traag.
    Eten was prima. Prijs is iets te hoog voor deze ambiance.
    Concept is leuk.

7. Heerlijke spareribs en biefstuk!

Wel heel lang moeten wachten op ons eten maar het zat ook bommetje vol.

8. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

9. Henk Lievestro

Eten is goed alleen jammer dat jullie niet met senioren menu's werken de porties zijn vrij groot voor ons senioren. De bediening is perfect en de entourage is gezellig.

10. Van Ommeren

Gisteren gegeten. Vriendelijke bediening, en de spare ribs waren heerlijk. Eerste keer spare ribs kunnen eten zonder me eigen helemaal onder te smeren :) heerlijk zacht. We komen snel nog eens terug.

11. verschure

Wij hebben met 6 volwassenen heerlijk gegeten bij Uw Chef in Tricht echt een aanrader. Vriendelijk en behulpzaam personeel!

12. Monica Tecklenburg

Verrassend goed! Ik was gisteren tijdens een fietstocht terecht gekomen in Tricht. Mijn gastheer verwees me naar Uw Chef. Heerlijk gegeten (vispannetje🤗), vriendelijke bediening, smaakvolle wijn (sauvignon) en een goede prijs. Een echte aanrader!

13. Heerlijk gegeten met een personeelsuitje, voortreffelijke spareribs, schnitzels etc etc komen hier zeker terug!

14. Goede service gaan er regelmatig eten.

15. Geweldig! Ik had de 2e prijs gewonnen en wel.............een 3 gangenmenu!!
    Eerst heb ik een paar weken lopen genieten dat ik nou eindelijk eens een prijs had. Op woensdag 10 april ben ik samen met mn vriend wezen tekenen voor een nieuw huis en wat is er dan mooier om dat af te sluiten met een etentje bij Uw Chef???
    Om 19.00 uur begon het feest. We mochten gewoon kiezen!! Dacht eigenlijk dat het gewoon een vastgesteld menu zou zijn. Ik heb een zalige zalmbonbon als voorgerecht genomen. Die smaakte net zo zalig als de naam deed vermoeden. Daarna de kipsateh van de kippendij waarvan het kwijl me uit de snuit deed lopen. Natuurlijk zat er van alles bij maar de patatjes wonnen!! Daarna een lekker kopje thee en even dikzitten. Ik vind echt alles zalig klaargemaakt daar. Wat mn vriend at? Geen idee, ik had alleen maar oog voor mn bord hahahaha.
    Dankuwel Chef voor het lieve ontvangst, heerlijke eten en het weg mogen rennen zonder te betalen!! Liefs van een winnaar!!

16. Jolanda

Met 15 personen gegeten, week van te voren onze menu wensen doorgegeven, eten was heerlijk, goede service, vriendelijk personeel. We gaan er zeker nog eens eten👍🏼

17. Heerlijk gegeten, vlotte bediening.

18. Eric Biljard

We hebben heerlijk gegeten. Hoeveelheid was ook dik in orde.

19. Mike de Borst

Het ging al fout na ontvangst...meerder tafels met gasten die na ons gekomen waren, werden eerder bediend. Daarna was het ook steeds moeilijk.om een bediende naar obze tafel te krijgen. Ze keken nauwelijks onze kant uit. Waren met 3 bedienden 1 tafeltje aan het afruimen. Signalen vingen ze niet ip of werden genegeerd. Je kunt er kaasfondueen staat op de website, na reservering, maar nergens staat hoe je dit moet aangeven (bellen, maar er is een reserveringsformulier, moet je bij oomerking dan je reservering zetten?).Ook bleek dat je voor kaasfondue een.paar uur van te voren moet reserveren. Dat staat niet op de website. Je kunt dus niet om 17.30 reserveren voor kaasfondue om 18.30. Let op: de kaasfondue is ook geen All-in prijs!
    Toen hebben we maar van de menukaart gekozen. Je krijgt ienieminie-pannetjes vlees en vis. Onbeperkt friet en kleine bakjes sla. Geen enkele andere groente. Prijs-kwaliteit en prijs-kwantiteit in geen enkele verhouding tot elkaar! We hebben met 4 personen voor 85 euro gegeten, maar voor dat bedrag zou ik er 2 keer willen eten. Ze mogen ons uitnodigen om nog een keer te komen voor al betaald geld. Ik daag jullie uit!

20. Bianca Klabbers

We rijden graag om voor de heerlijke malse spareribs en verse friet. Altijd een warm ontvangst en een vriendelijke bediening. Echt een aanrader omdat alles vers is gemaakt.

21. Het deugde. Je leest wat je krijgt en krijgt wat je leest. Perfect.

22. We heben alsvan ouds heerlijk gegeten. Leuk gesprek gehad met de kok. De spare ribs zijn overheerlijk en zijn nergens zo lekker als bij Uw Chef.

23. Heerlijk gegeten. Bedankt team “Uw Chef”

24. W Koehein

Heerlijk gegeten de spareribs waren super het voor gerecht de uien soep was voortreffelijk we komen zeker terug👍

25. Heerlijk gegeten in gezellige huiselijke sfeer. Spareribs inderdaad botergaar en heerlijk van smaak. Wienersnitzels indrukwekkend van formaat en in de variant "royaal" goed belegd met uien, spekjes, champignons en kaas. Vriendelijke en nette bediening. Al met al zeer geslaagd. Hier gaan we vaker komen.

26. We waren met een vriendengroep uit eten 🍽 en hebben een heel gezellige avond gehad met 8 personen we hadden de avond mooi gevuld 🍷🍺 we waren en om 18.45 en om 22.20 ginger we pas weer weg , echte aanrader 👌

27. Duurde lang voor dat de serveerster kwam om de drankjes op te nemen, eten vonden, wij erg tegenvallen, wat betreft, de prijs, mijn man vond de spare ribs nog steeds heel erg lekker we werden slecht in de gaten gehouden wat bediening betreft, ons zie je als vaste gasten niet heel snel meer terug misschien hooguit voor de spare ribs, verder is er heel weinig veranderd aan de keuze van het menu en alleen rauwkost vonden wij ook wat karig.

28. Anton van Loenen

Die spareribs eet je je vingers bij op.
    En de frites vragen we altijd iets doorgebakken, heerlijk.
    En dan dat toetje met merengue, wat een zaligheid.

29. Myra de Wildt

Wij hebben heerlijke kaasfondue gegeten, vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

30. We zijn met een grote groep spareribs wezen eten, erg lekkere ribs! Goede service en leuke locatie om te gaan eten. Aanrader!

31. Gisteren met een grote groep wezen eten bij Uw Chef. Ondanks dat we met velen waren werd ons eten tegelijk uitgeserveerd en zaten we nooit zonder drankje. De ribs waren heerlijk mals, uiensoep ongekend lekker en ook de vegetarische groenteschotel erg lekker gemarineerd. We hebben vooral genoten van de sfeer en vriendelijke service! Petje af en zeker een aanrader :)

32. Het eten was prima. Prijs verhouding zat hem met name in de voorgerechten die redelijk duur zijn t.o.v. wat je krijgt. Maar ook de schnitzel royal was aan de dure kant voor een gepaneerd stukje vlees. Zowel de chickenribs als de spareribs waren heerlijk.
    Reserveer geen tafel bij de deur! Je zit dan in de kou. Deur gaat open in de richting v/d tafel en er is geen warmte sluis, wat een goed verbeterpunt zou zijn.
    De bediening is zeer vriendelijk. Al met al prima voor een 1x maar geen herhaling voor ons.

33. Mario van gelderen

Namens het 1e elftal van Vv Tricht bedankt voor de gezellige avond ! Alles was top geregeld .

34. Ien van Oosterhout

Wij hebben bij uw Chef gegeten via Social Deal, we hebben erg lekker gegeten ennhet personeel was uitermate vriendelijk, aan te bevelen.

35. Zeer goed kwaliteit, prettige bediening. Voor herhaling vatbaar. Een aanrader!

36. Heerlijk 3-gangendiner gegeten met een goed fles wijn!
    Bediening is super!
    We komen zeker nog een keer genieten!

37. Zeer goed en aardig bedienend personeel.
    Voorgerecht uiensoep is zeer goed.
    Voorgerecht carpacio is daarentegen wat minder maar niet slecht.
    Hoofdgerechten waren ook zeer goed.
    Ijs als nagerecht ook een mooie coup.
    Biertje goed op temperatuur.
    Al met al een fijne avond wij komen terug, o ja gelijk gereserveerd.

38. Rino Lafranceschina

Was weer gezellig.

39. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij Uw Chef. Het is een klein restaurant met zeer vriendelijke mensen en het eten is subliem.

40. van Santen

Buitengewoon lekker en gezellig gegeten bij eetcafé Uw chef in Tricht. Het was echt een feest om daar te eten. Bijzondere waardering voor de kok!

41. Silvia Wellner

Echt de allerbeste en allerlekkerste spareribs! Daarbij vriendelijke mensen en uitstekende service!

42. Leuk klein restaurant met uitstekend eten.

43. Het is eigenlijk een friettent met een zaaltje erbij waar je kunt eten. De kaart oogt culinair en je zou denken dat het echt een eetcafe is, maar het is "gewoon" friettent eten.
    Ik had een vegehamburger, maar dit was een cafetaria hamburger, niks zelf gemaakt ofzo.
    Nee wij waren hier als toerist, maar zouden het zeker niet aanraden.
    Wel als je lekker wil zitten bij een friettent.

44. De sfeer is gezellig, muziek is op de achtergrond waardoor je goed een gesprek kan houden. Goede bieren en wijnen om van te kiezen en smakelijke diners voor zowel ik (als vega) als mijn vriend (als spare rib liefhebber). Afgesloten met een heerlijk dessert :).

Vriendelijk personeel en een hele gezellige avond gehad! Kortom, een aanrader!

45. We kwamen hier bij toeval terecht, het eten was echt uitstekend, komen zeker terug!!

46. Heel leuk eetcafé, het was rustig we kregen veel aandacht en uitleg over de menukaart! Prima uiensoep en heel goede spare-ribs! Gevolgd door een irish coffy.
    Voor herhaling vatbaar! Komen zeker terug! G.V..

47. Heerlijk gegeten! Echt de beste spareribs van de regio. En wat een friet, wauw! Wel is de tijd voordat het hoofdgerecht wordt gereserveerd best lang. En als je voor de tweede keer besteld bij onbeperkt, krijg je maar een klein stukje.

48. Eerst het leukste.
    Personeel heel vriendelijk.
    Spare-rib’s Heerlijk.
    Viel van het bot af.

Minder leuk.
    Bier over de datum.
    En we werden letterlijk neergezet tussen 2 tafels waar al mensen aan zaten te eten.
    Als ik iets dikker billen had gehad raakte ik de persoon naast mij.
    Dat was erg vervelend en ongemakkelijk.
    Uiteindelijk gevraagd of we ergens anders konden gaan zitten.
    Dat was geen probleem.

49. Cees Visser

De entree was verrassend. Beetje snackbar. Tot je binnen bent. Dan leuk. Cosy! Bediening prettig. Relaxed gegeten. De uitvoering van het menue was eenvoudig. Maar de sfeer was compenserend tot niveau van mooie avond eten!

50. Lekker en goed gegeten alles was voldoende zelfs te veel goede smaak wij komen nog wel eens terug.

51. Wij hebben met 16 pers gegeten dat was best een grote groep maar alles liep op rolletjes.
    We hebben al verschillende keren bij Uw Chef gegeten het is altijd heerlijk, leuke bediening
    Echt een aanrader

52. Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening! We komen hier graag!

53. marja klaverstijn

Met 10 personen heerlijk gegeten!
    Zeer ruime keuze uit het SD menu en alles was zeer smaakvol en mooi gepresenteerd.
    Complimenten voor de kok.!... en natuurlijk het vriendelijke personeel.
    Aanrader!!!

54. Geen goede ervaring. Bediening duurde erg lang. Na een uur hadden we nog ons hoofdgerecht niet (en we hadden geen voorgerecht besteld). Medewerkers erg vriendelijk maar begrepen niet wat ‘verwachtingen overtreffen’ betekent.
    Vispannetje erg simpel en weinig. Spareribs veel te duur voor de hoeveelheid die je kreeg. Mini schaaltje sla. Friet was lekker.
    Wij komen hier niet weer.

55. Het ziet er van buiten uit als een snackbar, die er ook naast zit. Maar is echt kleinschalig gezellig restaurant. Duurde wel lang voor we de spare ribs kregen. Van tot we er zaten tot we ze kregen 2 uur! Maar ze waren heerlijk! Bediening heel aardig. Restant mee gekregen in bakje, nadat we erom vroegen. Dus als je de tijd hebt, raadt ik dit restaurant zeker aan! 👍🏻

56. Marius van Dodewaard

Super lekker en heel goed gegeten sfeer goed bediening heel vriendelijk correct en betaalbaar.
    Met andere woorden gezellig en goed.

57. Wij hadden een lunch en hebben genoten van het eten. Wij zijn vegetarisch en er werd gelijk meegedacht bij de gerechten.
    Vriendelijke bediening.

58. Eten was top. Echter bijna 2 uur wachten op het hoofdgerecht is wel wat lang en zeker als je constateert dat gasten die later binnnen komen hun hoofdgerecht al wel hadden gekregen.

59. Fred Jägers

Onze ervaring was super. Vriendelijk personeel niets was te veel en eten was prima zowel de lunch als het 3 gangen menu. Spareribs waren idd erg ldkker. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

60. Francis van Velsen

Gisteren voor het eerst maar zeker niet voor het laatst geweest.
    We werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was perfect, de spareribs echt een aanrader maar ook de andere gerechten waren heerlijk.
    De bediening erg aardig, kortom echt een heerlijke avond uit geweest.

61. Heerlijk gegeten, fijne ambiance.
    Lekker op terrasje met gezellige bediening.

62. Jacques

Het eten was goed, de bediening vriendelijk maar ‘vergeetachtig. Er moest dus vaak gelopen worden.
    Ondanks een reservering ruim een half uur moeten wachten op een eettafeltje. De spareribs waren mals, de zalm was keurig gegaard.
    Het nagerecht, voldoende likeur, kwam met te weinig koffie en veel teveel slagroom.

63. nico cok

Goed gegeten, maar wij waren de enige gasten in het restaurant, dus de sfeer moesten we zelf maken. Wij waren liever eerder op de avond begonnen aan het diner, maar de site van Social Deal liet alleen reservering vanaf 21.00 uur toe. We hebben daardoor 3/4 uur op het terras zitten wachten terwijl wij ook hadden kunnen beginnen. Helaas hadden we dit manco te laat door.

64. Top restaurant! We hadden nu een lunch (daarna route door de Betuwe) en daarna avondeten. Ruime keuze in gerechten. Voor iedereen jong/oud genoeg op de kaart. Soepjes, broodjes. Mooi opgemaakte borden. Diner ook zeer goed. (Helaas moesten we door mijn omstandigheden eerder weg, maar we kregen het diner mee en de rest heeft er thuis heerlijk van genoten). Heerlijke spare ribs.

We gaan hier zeker nog terug. Een echte aanrader.

65. J.Janssen

Het was super gezellig en lekkere muziek op de achtergrond (jaren 60), prima eten en vriendelijk personeel.
    We hebben genoten.

66. Anoniem

Het vlees was prima de frietjes waren anders als we gewend waren.
    Het was erg rommelig en duurde erg lang voor we de tweede keer frietjes hadden besteld.
    Met het ijs moesten we ook lang wachten voor we konden bestellen.
    Hopelijk volgende keer beter dit was niet wat we van jullie gewend waren.

67. Joop Nefkens

68. Jacqueline1963

69. We hebben heerlijk gedineerd, de Wienerschnitzel speciaal was subliem en ook de saté was perfect. Plezierige bediening en een fantastisch gezellige eigenaar, met wie het geanimeerd natafelen was. Een aanrader in een pittoresk plaatsje aan de Linge.

70. Pennings

Leuk klein restaurantje, naast/gecombineerd met cafetaria (vanuit de meeste plaatsen ervaar je dat niet, ik keek toevallig wel op de balie van het cafetaria door de tussendeur. Verder geen hinder van). Vriendelijke bediening, leuke kaart met oa kaasfondue. Volgens onze zoon heerlijke spare ribs. Reserveren aanbevolen, aantal mensen kwamen konden niet terecht omdat ze niet gereserveerd hadden.

71. Hans Hoorn

Heerlijk gegeten, o.a. uitstekende spareribs.

72. Hallo,
    We vonden het wat donker, maar wel sfeervol.
    Het duurde wat lang maar het eten van de sparribs was geweldig namens de tafelgenoot. De biefstuk had iets warmer gekund.
    De serveerster kwam niet vragen of er voldoende was, jammer!
    Groeten Liesbeth.

73. Leon Houtman

Zaterdag 12 mei heerlijk ontspannen geluncht op het buiten terras. Genoten.

74. Lekker gegeten, gemoedelijke sfeer.

75. Ab Donker

Het eten was perfect, o.a. de zalm die ik had was subliem van smaak, een echte aanrader!

76. We hebben heerlijke spareribs gegeten in drie verschillende smaken
    Wij hadden gekozen voor onbeperkt eten, maar hadden uiteindelijk niet meer bijbesteld omdat we genoeg op hadden en daarom was het met afrekenen veranderd in sparerib large, mooie service
    Ergens op de avond hadden we gezegd dat het etentje voor onze 32 jarige trouwdag was en toen kwam er bij het toetje "vuurwerk" op tafel. Hartstikke lief!!!
    Al met al een leuke avond met lekker eten

77. Erg lekker gegeten, bediening is goed, maar er mag wel vaker gevraagd worden voor drinken.

78. gerrit jonkers

Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.

79. Top! De spareribs waren weer van topkwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

80. Zoals gewoonlijk was het weer smullen in Tricht.
    De heerlijke verse soepjes en de onovertroffen spateribs.

81. Sem scheffers

Het eten bij uw chef is echt hartstikke lekker. Waardoor prijs kwaliteit verhouding gewoon top is. Daarin tegen drinken iets minder bierglazen werden niet omgespoeld. Waardoor het snel dood sloeg. Daarop volgend was de bediening ook gewoon slecht we hebben er van 7 uur tot kwart over 10 gezeten. En alles bij elkaar is er 3 keer om drinken gevraagd. Er zaten lange wachttijden tussen de gerechten. En toen we ons nagerecht op hadden werd er niet gevraagd of we nog iets drinken wouden. Maar werd de mededeling geven dat we de rekening wilde. Jammer dat daar zo een groot verschil in zit tussen de kwaliteit en de bediening.

82. Kees&Alie.

Voor het eerst bij jullie geweest en het was voortreffelijk.
    Mooi en leuk ingericht.
    Komen zeker een keer terug…

83. Max van Doesburg

Leuk restaurant om een hapje te eten. De verwarming staat wat warm, maar dat weegt niet op tegen het goede eten én zeker de prijs. Een geslaagd diner is mogelijk bij Uw Chef.

84. G.C. van Wijk

Eten goed Bediening goed voor herhaling vatbaar.

Verbeterpunt: Op het heren toillet prullenbak veel te klein en slecht te openen.

85. Na een eerder bezoek opnieuw genoten van overheerlijke spareribs. Voor wie ervan houdt een absolute aanrader. Ik kom graag nog eens terug.

86. Henk Kap

Heerlijk gegeten, de beste en kekkerste spare ribs die ik tot nu toe gegeten heb. Supermals valt van het bot, sappig en veel smaak.
    Ik had pittige en smokey.
    Echt een aanrader ik kom zeker terug.
    De zelf gemaakte Tia Maria in de Spanisch coffee was ook erg goed.

87. We hebben met dochter en schoonzoon fantastisch lekker gegeten, met name de spareribs waren "vurrukkulluk". Tip: hou ook de lege glazen in de gaten.

88. Boulogne

Vriendelijk, gezellig lekker en goed! Vooral de black angus steak was voortreffelijk!!

89. Eten was heerlijk, sfeer was super! In Tricht kan je genieten!

90. Echt erg lekker gegeten voor een goede prijs.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Aanrader dus!

91. Wij hebben spareribs gegeten en deze waren goed gekruid. Helaas moet ik toegeven dat de spareribs dit keer voor mij erg tegenviel. Weinig vlees en erg veel vet, jammer. Ook de friet was erg donker gebakken. Volgende keer beter hoop ik.

92. Wat een fijne plek. Naast de friettent een leuk restaurant met lekker eten en ontzettend aardige bediening. Niets is hen teveel en overal wordt aan gedacht en aandacht aan besteedt. Soms laat het eten wat op zich wachten maar ach je bent een avondje uit.
    Kortom een echte aanrader. En reserveren is nodig wil je niet teleurgesteld worden omdat er geen plaats meer is.

93. Wederom alles geweldig, wij hebben geen enkele klacht en blijven komen bij Uw Chef.

94. We hebben hier heerlijk gegeten! Uw Chef is een leuk eetcafe, waar je heerlijk kunt eten. De bediening is prima. Een minpunt is dat er geen tapbiertje te krijgen is. Bier wordt alleen in een flesje geserveerd, dat is jammer.

95. In een zeer relaxte sfeer en met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding prima gegeten. Echt een aanrader dit eetcafe te bezoeken wanneer je een leuke avond in wilt luiden!!!

96. Heerlijk gegeten! Er werd erg goed voor ons gezorgd! Echt een aanrader!

97. Miltenburg

Erg lekker gegeten, goede ambiance, vriendelijke bediening.

98. J.E Coenraats

Gezellige huiskamer sfeer. Goede bediening. Het eten is top.

99. Fam. van Poorten

Heerlijk ambachtelijk eten geserveerd door vriendelijke en professionele mensen! We gaan zeker nog een keertje terugkomen!

100. Ilona van de Lagemaat

Wij hadden menu via social deal. Het was super. Leuk en gezellig tentje en het eten was goed. Leuke vlotte bediening.

Volgende pagina