Direct voor de deur en in de straat gratis parkeren.

di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Naast de kerk in het prachtige Tricht aan de Linge vind je Eetcafé Uw Chef. De smaak van de Betuwe vind je gewoon op de kaart. Kom heerlijk lunchen of dineren bij Uw Chef in het sfeervolle eetcafé, op het terras, of in de “vogelhuisjestuin”.

In 2017 ontving Uw Chef een Silver Award voor het gezelligste restaurant en in 2018 een Gold Award op basis van gastenwaardering. Lekker eten serveren, dat is waar we goed in zijn, overtuig je zelf!

Qua aanbod en uitvoer is het een "no nonsens" eetcafé. Alle gerechten zijn huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten uit de streek. Bijvoorbeeld het rundvlees is Aberdeen Black Angus van Vervoorn uit Hellouw. De gerechten worden bereid volgens eigen recepten en visie! Als enige in de regio bakt Uw Chef echte verse friet van Hollandse Bintjes. De wijnkaart wordt samengesteld door de huissommelier Marco Buijk van inVINity en bevat ambitieuze wijnen die je niet verwacht in een eetcafé.

Een specialiteit van Uw Chef zijn de botermalse Slow Cooked Spare Ribs. De lekkerste Spare Ribs die je ooit hebt gegeten! De inmiddels befaamde Ribs werden door anderen beoordeeld als “van formidabele kwaliteit”.
Voor de liefhebbers serveert Uw Chef een heerlijke kaasfondue of tafel-raclette. Bekijk onze menukaart voor meer smaakvolle inspiratie.

• Rookruimte

1485199829 91
1518219723 85
1519870718 86

1. marja klaverstijn

Met 10 personen heerlijk gegeten!
    Zeer ruime keuze uit het SD menu en alles was zeer smaakvol en mooi gepresenteerd.
    Complimenten voor de kok.!... en natuurlijk het vriendelijke personeel.
    Aanrader!!!

2. Geen goede ervaring. Bediening duurde erg lang. Na een uur hadden we nog ons hoofdgerecht niet (en we hadden geen voorgerecht besteld). Medewerkers erg vriendelijk maar begrepen niet wat ‘verwachtingen overtreffen’ betekent.
    Vispannetje erg simpel en weinig. Spareribs veel te duur voor de hoeveelheid die je kreeg. Mini schaaltje sla. Friet was lekker.
    Wij komen hier niet weer.

3. Het ziet er van buiten uit als een snackbar, die er ook naast zit. Maar is echt kleinschalig gezellig restaurant. Duurde wel lang voor we de spare ribs kregen. Van tot we er zaten tot we ze kregen 2 uur! Maar ze waren heerlijk! Bediening heel aardig. Restant mee gekregen in bakje, nadat we erom vroegen. Dus als je de tijd hebt, raadt ik dit restaurant zeker aan! 👍🏻

4. Marius van Dodewaard

Super lekker en heel goed gegeten sfeer goed bediening heel vriendelijk correct en betaalbaar.
    Met andere woorden gezellig en goed.

5. Wij hadden een lunch en hebben genoten van het eten. Wij zijn vegetarisch en er werd gelijk meegedacht bij de gerechten.
    Vriendelijke bediening.

6. Eten was top. Echter bijna 2 uur wachten op het hoofdgerecht is wel wat lang en zeker als je constateert dat gasten die later binnnen komen hun hoofdgerecht al wel hadden gekregen.

7. Fred Jägers

Onze ervaring was super. Vriendelijk personeel niets was te veel en eten was prima zowel de lunch als het 3 gangen menu. Spareribs waren idd erg ldkker. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

8. Francis van Velsen

Gisteren voor het eerst maar zeker niet voor het laatst geweest.
    We werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was perfect, de spareribs echt een aanrader maar ook de andere gerechten waren heerlijk.
    De bediening erg aardig, kortom echt een heerlijke avond uit geweest.

9. Heerlijk gegeten, fijne ambiance.
    Lekker op terrasje met gezellige bediening.

10. Jacques

Het eten was goed, de bediening vriendelijk maar ‘vergeetachtig. Er moest dus vaak gelopen worden.
    Ondanks een reservering ruim een half uur moeten wachten op een eettafeltje. De spareribs waren mals, de zalm was keurig gegaard.
    Het nagerecht, voldoende likeur, kwam met te weinig koffie en veel teveel slagroom.

11. nico cok

Goed gegeten, maar wij waren de enige gasten in het restaurant, dus de sfeer moesten we zelf maken. Wij waren liever eerder op de avond begonnen aan het diner, maar de site van Social Deal liet alleen reservering vanaf 21.00 uur toe. We hebben daardoor 3/4 uur op het terras zitten wachten terwijl wij ook hadden kunnen beginnen. Helaas hadden we dit manco te laat door.

12. Top restaurant! We hadden nu een lunch (daarna route door de Betuwe) en daarna avondeten. Ruime keuze in gerechten. Voor iedereen jong/oud genoeg op de kaart. Soepjes, broodjes. Mooi opgemaakte borden. Diner ook zeer goed. (Helaas moesten we door mijn omstandigheden eerder weg, maar we kregen het diner mee en de rest heeft er thuis heerlijk van genoten). Heerlijke spare ribs.

We gaan hier zeker nog terug. Een echte aanrader.

13. Bianca Vervoorn

3-Gangen diner met social deal vouchers; €13, - p.p. Heerlijke spare ribs gegeten! De kaart is eenvoudig, voor ongeveer de helft van de hoofdgerechten betaal je iets extra.
    Super vriendelijk personeel!
    Parkeren was lastig, omdat we op een tijdstip waren waarop veel mensen naar de kerk gingen en dus was het erg druk met geparkeerde auto's..
    Ik heb nu 3× bij Uw Chef gegeten, en we komen zeker vaker terug!

14. J.Janssen

Het was super gezellig en lekkere muziek op de achtergrond (jaren 60), prima eten en vriendelijk personeel.
    We hebben genoten.

15. Anoniem

Het vlees was prima de frietjes waren anders als we gewend waren.
    Het was erg rommelig en duurde erg lang voor we de tweede keer frietjes hadden besteld.
    Met het ijs moesten we ook lang wachten voor we konden bestellen.
    Hopelijk volgende keer beter dit was niet wat we van jullie gewend waren.

16. Joop Nefkens

17. Jacqueline1963

18. We hebben heerlijk gedineerd, de Wienerschnitzel speciaal was subliem en ook de saté was perfect. Plezierige bediening en een fantastisch gezellige eigenaar, met wie het geanimeerd natafelen was. Een aanrader in een pittoresk plaatsje aan de Linge.

19. Pennings

Leuk klein restaurantje, naast/gecombineerd met cafetaria (vanuit de meeste plaatsen ervaar je dat niet, ik keek toevallig wel op de balie van het cafetaria door de tussendeur. Verder geen hinder van). Vriendelijke bediening, leuke kaart met oa kaasfondue. Volgens onze zoon heerlijke spare ribs. Reserveren aanbevolen, aantal mensen kwamen konden niet terecht omdat ze niet gereserveerd hadden.

20. Lekker terras met zon, heerlijk eten en goede bediening! Wat wil je nogmeer! :D..

21. Hans Hoorn

Heerlijk gegeten, o.a. uitstekende spareribs.

22. Hallo,
    We vonden het wat donker, maar wel sfeervol.
    Het duurde wat lang maar het eten van de sparribs was geweldig namens de tafelgenoot. De biefstuk had iets warmer gekund.
    De serveerster kwam niet vragen of er voldoende was, jammer!
    Groeten Liesbeth.

23. Leon Houtman

Zaterdag 12 mei heerlijk ontspannen geluncht op het buiten terras. Genoten.

24. Lekker gegeten, gemoedelijke sfeer.

25. Ab Donker

Het eten was perfect, o.a. de zalm die ik had was subliem van smaak, een echte aanrader!

26. Ik ben ondertussen verslaafd aan dat heerlijke eten daar!
    Woensdag met 3 meiden wezen eten, prachtig weer dus we zaten buiten.
    Gamba's voortreffelijk, hamburgers voortreffelijk, spareribs om je vingers bij op te eten, iets met de naam Fingers ook zalig! En eigenlijk zit je dan al vol maar eet je ook nog eens hebberig van die zalige patat… buikpijn… eigen schuld dikke bult hahaha.
    Ik kom zsm weer hoor! Nu even uitbuiken op de bank!

27. We hebben heerlijke spareribs gegeten in drie verschillende smaken
    Wij hadden gekozen voor onbeperkt eten, maar hadden uiteindelijk niet meer bijbesteld omdat we genoeg op hadden en daarom was het met afrekenen veranderd in sparerib large, mooie service
    Ergens op de avond hadden we gezegd dat het etentje voor onze 32 jarige trouwdag was en toen kwam er bij het toetje "vuurwerk" op tafel. Hartstikke lief!!!
    Al met al een leuke avond met lekker eten

28. Twan v wanrooij

Eten was super.

29. Erg lekker gegeten, bediening is goed, maar er mag wel vaker gevraagd worden voor drinken.

30. gerrit jonkers

Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.

31. Top! De spareribs waren weer van topkwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

32. Zoals gewoonlijk was het weer smullen in Tricht.
    De heerlijke verse soepjes en de onovertroffen spateribs.

33. Sem scheffers

Het eten bij uw chef is echt hartstikke lekker. Waardoor prijs kwaliteit verhouding gewoon top is. Daarin tegen drinken iets minder bierglazen werden niet omgespoeld. Waardoor het snel dood sloeg. Daarop volgend was de bediening ook gewoon slecht we hebben er van 7 uur tot kwart over 10 gezeten. En alles bij elkaar is er 3 keer om drinken gevraagd. Er zaten lange wachttijden tussen de gerechten. En toen we ons nagerecht op hadden werd er niet gevraagd of we nog iets drinken wouden. Maar werd de mededeling geven dat we de rekening wilde. Jammer dat daar zo een groot verschil in zit tussen de kwaliteit en de bediening.

34. Kees&Alie.

Voor het eerst bij jullie geweest en het was voortreffelijk.
    Mooi en leuk ingericht.
    Komen zeker een keer terug…

35. Max van Doesburg

Leuk restaurant om een hapje te eten. De verwarming staat wat warm, maar dat weegt niet op tegen het goede eten én zeker de prijs. Een geslaagd diner is mogelijk bij Uw Chef.

36. G.C. van Wijk

Eten goed Bediening goed voor herhaling vatbaar.

Verbeterpunt: Op het heren toillet prullenbak veel te klein en slecht te openen.

37. Na een eerder bezoek opnieuw genoten van overheerlijke spareribs. Voor wie ervan houdt een absolute aanrader. Ik kom graag nog eens terug.

38. Herman Waaij

Heel lekkere spare-ribs en angus biefstuk, met genoeg frites en weinig groente.

39. Henk Kap

Heerlijk gegeten, de beste en kekkerste spare ribs die ik tot nu toe gegeten heb. Supermals valt van het bot, sappig en veel smaak.
    Ik had pittige en smokey.
    Echt een aanrader ik kom zeker terug.
    De zelf gemaakte Tia Maria in de Spanisch coffee was ook erg goed.

40. We hebben met dochter en schoonzoon fantastisch lekker gegeten, met name de spareribs waren "vurrukkulluk". Tip: hou ook de lege glazen in de gaten.

41. Boulogne

Vriendelijk, gezellig lekker en goed! Vooral de black angus steak was voortreffelijk!!

42. Eten was heerlijk, sfeer was super! In Tricht kan je genieten!

43. Echt erg lekker gegeten voor een goede prijs.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Aanrader dus!

44. Wij hebben spareribs gegeten en deze waren goed gekruid. Helaas moet ik toegeven dat de spareribs dit keer voor mij erg tegenviel. Weinig vlees en erg veel vet, jammer. Ook de friet was erg donker gebakken. Volgende keer beter hoop ik.

45. Wat een fijne plek. Naast de friettent een leuk restaurant met lekker eten en ontzettend aardige bediening. Niets is hen teveel en overal wordt aan gedacht en aandacht aan besteedt. Soms laat het eten wat op zich wachten maar ach je bent een avondje uit.
    Kortom een echte aanrader. En reserveren is nodig wil je niet teleurgesteld worden omdat er geen plaats meer is.

46. Wederom alles geweldig, wij hebben geen enkele klacht en blijven komen bij Uw Chef.

47. We hebben hier heerlijk gegeten! Uw Chef is een leuk eetcafe, waar je heerlijk kunt eten. De bediening is prima. Een minpunt is dat er geen tapbiertje te krijgen is. Bier wordt alleen in een flesje geserveerd, dat is jammer.

48. In een zeer relaxte sfeer en met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding prima gegeten. Echt een aanrader dit eetcafe te bezoeken wanneer je een leuke avond in wilt luiden!!!

49. Heerlijk gegeten! Er werd erg goed voor ons gezorgd! Echt een aanrader!

50. Miltenburg

Erg lekker gegeten, goede ambiance, vriendelijke bediening.

51. J.E Coenraats

Gezellige huiskamer sfeer. Goede bediening. Het eten is top.

52. Fam. van Poorten

Heerlijk ambachtelijk eten geserveerd door vriendelijke en professionele mensen! We gaan zeker nog een keertje terugkomen!

53. Ilona van de Lagemaat

Wij hadden menu via social deal. Het was super. Leuk en gezellig tentje en het eten was goed. Leuke vlotte bediening.

54. A. Verschure

Lekker gegeten. Klein restaurant. Maar prima om te eten met een niet al te grote groep.

55. Wel jammer dat we de short rib niet konden proberen, misschien volgende keer.
    Fijn dat mijn zoon en ik het ijsje konden delen, we hadden al zoveel gegeten.

56. Wij hadden een verrassingsmenu genomen. Dit menu is eenvoudig maar met zorg bereid vooral de tomatensoep is van grote klasse. Een minpuntje vonden wij de verlichting in de ruimte waarin wij zaten was het te donker.
    De bediening is netjes en vooraf werd ons gevraagd of er dingen waren die wij niet lusten of mochten eten.

57. Heerlijk gegeten, ruime keuze, goede sfeer, prima prijs.
    Kortom een AANRADER.

58. Prima eten en goede bediening voor een hele redelijke prijs. Jammer dat er telkens een paar dronkelappen door de zaak heen kwamen op weg naar een bar achter de zaak of zo

59. aj den boesterd

Lekker eten alles was prima gaan nog eens terug.

60. Na gereserveerd te hebben om 19 uur was er geen tafel bij aankomst. 10 min wachten gratis drankje rijker tafel vanuit frietkraam bijgezet zodat wij na 25 min wachten konden plaatsnemen om 19.25 uur. Eten was goed!

61. AJW vTuijl

We hebben heerlijk en ruim voldoende gegeten. En de bediening was ook erg vriendelijk. Bij Uw Chef in Tricht.

62. Gezellig klein eet cafe, gezellig personeel en de kok is erg betrokken

63. Heerlijk gegeten, leuke en aardige bediening.
    Wij zaten aan een 2 persoons tafeltje, aan het begin, die zouden wel iets van elkaar af mogen, zit vrij dicht op je buren.
    Komen nog wel een keer eten, toppie!

64. Prima avond met kinderen en klein kids gehad. Na het genieten van een voorgerecht vers stokbroodje met goede verschillende kruidenboters, groot en klein heeft genoten van de heeeerlijke spare ribs! 👍🏻
    Ook de snitzels waren top.
    Vriendelijke bediening eigenaar kwam zich nog even verontschuldigen zeker tegenover klein kids (of zij al wat patatjes wilden) omdat het nog even duurde vanwege de drukte!
    Complimenten!

Ps; de stokbroodjes wat klein qua prijsvrhouding! Tot een volgende keer 😋

65. Verrassingsmenu genomen. Voldoende variatie leuk gepresenteerd.

66. Bediening was heel goed.

67. A.rombout

Heerlijk gegeten in ongedwongen gezellige sfeer. Vriendelijk personeel met veel aandacht voor de gasten. Eten echt top kwaliteit!

68. Wij hebben heerlijk gegeten. Sfeer huiselijk.

69. Positief en zeker nog eens voor herhaling vatbaar. Meer info over het Social Deal menu en de keuze mogelijkheden daarbinnen, zouden deze deal nog aantrekkelijker maken.

70. Heerlijk gegeten👌wij kozen met 7 personen voor shared dinner. Het vlees fantastisch bereid. Spare ribs en de black angus beef een aanrader. Ook maakte de chef nog speciale gamba's voor de liefhebbers.
    De salade is lekker fris bij het vlees. En altijd heerlijke frieten erbij!
    Verrassend verschillende keuze dessert… en alles meer dan genoeg… met een overvolle buik naar huis!
    Wij komen wederom terug👍

71. Niet te groot,
    Sfeervol en vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.

Klein minpuntje;
    De toiletten, kan schoner en zijn wat gedateerd.

72. Greefa personeel

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer alles was mogelijk, spareribs Schnitzels in combinatie met wat we maar wenste. Voor herhaling vatbaar!

73. Lekker gegeten.
    We hadden het alleen koud, verwarming was uit en zaten voor het raam met de trek van de deur die steeds open ging.

74. Arnold de Voogd

Heerlijk gegeten met 7 personen, waaronder 2 kinderen (14 en 9 jaar). Prettige bediening en alle wensen worden ingewilligd, óók van de kinderen. Wij kregen 1 grote tafel dus we zitten allen bij elkaar. De spare-ribs smaakten uitstekend (zeker de wat pittige soort, maar dat is persoonlijk). Het vlees valt gemakkelijk van de botjes (ribs) af en persoonlijk vind ik dat veel prettiger dan ik het er van moet afkluiven. De zelf gemaakte frites er bij smaakten ook goed en die worden op verzoek nogmaals bijgevuld. Geen probleem. Kortom... wij waren heel tevreden over het eten, de bediening én zeker ook over de kosten hiervan. Wij komen hier zeker nogmaals terug. Als cijfer geef ik een 9. Bedankt Chef!

75. We hebben er lekker gegeten. De bediening was goed. Jammer dat er iemand was die een hele tijd aan het mopperen was op andere medewerkers waardoor de stemming minder was. Als gasten hebben we hier last van gehad.

76. Fam de Kock

Tafeltje is wat aan de kleine kant maar het eten is er zeer aan te bevelen en zeker het 4 gangen menu ende prijs is zeker oké.

77. Lekker eten, gezellig

78. EJAM van Pinxteren, Asperen

Het was echt genieten, prima, smakelijke menu, met enige mate van charme, vriendelijkheid geserveerd.
    Zeker een sterke aanrader voor personen die er nog niet zijn geweest, Toppie restaurant.
    Kleinschalig, maar groot van uitstraling. U alle bedankt.

79. Het was weer een feest om hier te eten. Uitstekende gerechten met zorg klaargemaakt.
    Wij hebben genoten!

80. Batseba Berg-Latuheru

1 november met 7 dames heerlijk gegeten, sfeer was heel gezellig, personeel heel vriendelijk.
    Wij komen zeker terug

81. Martin Sahalessy

Het verrassingsmenu is echt een aanbeveling.
    We kregen een tomatensoep als voorgerecht,
    nou ik heb veel tomatensoep op maar deze is echt de allerlekkerste!!!
    De spareribs zijn zo mals dat het vlees er zo afviel.
    En de patat was ook heel goed.

Tot de volgende verrassing
    Maya en Martin Sahalessy
    Ochten

82. Heel erg lekker gegeten, was super en ruim voldoende.
    Een min puntje erg weinig verlichting.
    Zou graag iets meer licht.
    Wij komen zeker nog terug.

83. We hebben heerlijk gegeten het was weer top. Compliment aan de Chef Kok. Het is echt een aanrader en we komen zeker terug.

84. Wat een fantastische avond was Het! Alles afgestemd op onze groep en zeer flexibel. Echt een aanrader, we hebben heerlijk gegeten!

85. Dennis molenaar

Het was veel en erg lekker

86. Na al meerdere keren hier te hebben gegeten omdat we verrast waren door de attente bediening en het vers bereide eten nu gebruik gemaakt van de oktober actie.
    2 keer kip piri piri en1 betalen.
    De kip is heerlijk gemarineerd en klaar gemaakt, maar helaas een karige hoeveelheid, 2 stukjes per persoon, je zou bijna denken dat het 1 portie was in plaats van twee porties, maar goed, door de actie betaalden we natuurlijk ook niet veel, dus hebben we onze buik gevuld met de extra bij bestelde friet!

87. Heerlijk gegeten patat salade en saus kan je onbeperkt bij bestellen. De chef maakt zijn eten met liefde klaar. Alles is vers! 😊

88. Chantal visee

Vanavond voor het eerst bij Uw Chef gegeten, veel goeds er over gehoord! En dit is ook zeker waar! We kozen voor de kip piri piri! Deze is echt een aanrader, heerlijk malse kip mooi opgediend, in een woord super!

89. Wij 3 personen vonden de uiensoep erg smakelijk. De kaasfondue vonden 2 lekker 1 vond deze korrelig. Ook de zaken die je extra bij moest kopen 3 champingons voor 3.95 duur. De sla was karig aangemaakt.
    Al met al was het toetje goed verzorgt. Personeel incl. de eigenaar erg aardig en vriendelijk

90. Corry van Tol

Heerlijk gegeten, de spareribs waren SUPER! Echt een aanrader.
    Vriendelijke bediening en de eigenaar was bijzonder gastvrij.
    Wij gaan zeker nog eens terug.

91. Heerlijk gegeten, de spareribs waren uit de kunst, zó mals. Toetjes waren ook verrukkelijk. Vriendelijke kok en gezellig zitgedeelte achter de snackbar.

92. Heerlijk gegeten met een social deal bon. Was top en hoeveelheid goed. Enige nadeel was dat we aan de voorkant zaten naast de cafetaria en de deur. Stonken dus bij thuiskomst naar frituur. Maar verder was alles gewoon goed!!

93. Kim in 't Veld

De spareribs waren zo ontzettend goed! Mijn complimenten, zo mals dat ze van het bot af vielen ontzettend lekker!

94. Roland Scholten

Zaterdagavond de 23 september van de kaasfondue genoten. Smaakte prima, 1e keer moesten we wel vragen de kaasfondue echt goed warm op tafel te zetten want was lauw. Er waren 2 serveersters niet op komen draven, daardoor in het begin chaotische bediening. Maar Joop heeft alles snel in orde gekregen. De sfeer wordt wat negatief beïnvloed door het annex snackbar gedeelte.

95. Lydia Jansen

Er waren 3 serveersters niet op komen dagen, dus was het een beetje chaotisch! Maar het eten was verrukkelijk👍 We komen zeker nog een keer terug!!

96. Super aardig personeel! Eten echt een aanrader. Wij gaan van de week voor de tweede keer. Heerlijk!

97. Prima gegeten in fijne ambiance met betrokken mensen met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding; hoewel wij 40 minuten moeten rijden, komen we er zeker nog een keer.

98. Hamburger was super goed net zoals hij in Amerika is.
    Erg vriendelijk.
    Ga er zeker terug na toe.

99. Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen.
    Bediening was uit de kunst.
    Gaan hier zeker vaker eten en hebben het al aanbevolen bij anderen.

100. Het eten was lekker, normaal erg duur maar hadden korting kom zeker terug.
    Maar niet voor dat.

Volgende pagina