Eetcafé Uw Chef in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

Direct voor de deur en in de straat gratis parkeren.

di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Uitzonderingen

Open

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• 1e Kerstdag – 25 dec

Naast de kerk in het prachtige Tricht aan de Linge vind je Eetcafé Uw Chef.

In het Eetcafé tref je gerechten aan uit eigen streek, van verse ingrediënten en niet te duur. Qua aanbod en uitvoer is het een "no nonsens" eetcafé. Alle gerechten zijn huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. Als enige in de regio bakt Uw Chef echte verse friet van Hollandse Bintjes. Om te smullen!

De smaak van de Betuwe vind je gewoon bij ons op de uitgebreide kaart. Kom heerlijk lunchen of dineren bij Uw Chef op het terras, of in het eetcafé.

Een van de specialiteiten van Uw Chef zijn de Spare Ribs die heerlijk gemarineerd zijn volgens het eigen pittige, zoete of smokey recept. De lekkerste Spare Ribs die je ooit hebt gegeten! De inmiddels befaamde Ribs werden door anderen beoordeeld als “van formidabele kwaliteit”.

Voor de liefhebbers serveert Uw Chef een heerlijke toegankelijke kaasfondue naar eigen recept vanaf twee personen. Malse schnitzels op Weense wijze, heerlijke Gamba’s en de lekkerste gegrilde hamburgers van de regio. En op vrijdag is het Steak dag; onbeperkt gegrilde biefstuk van de grill. Overtuig je zelf!

• Rookruimte

1471971424 88
1490111919 89
1502205582 85

1. Fam de Kock

Tafeltje is wat aan de kleine kant maar het eten is er zeer aan te bevelen en zeker het 4 gangen menu ende prijs is zeker oké.

2. Lekker eten, gezellig

3. Wil Stolker

Heerlijk gegeten, colesla was niet erg lekker, waterig zelfs. De rest was heerlijk. Vriendelijke bediening en snelle service. Niet te snel, precies goed. Komen beslist nog een keer terug.

4. EJAM van Pinxteren, Asperen

Het was echt genieten, prima, smakelijke menu, met enige mate van charme, vriendelijkheid geserveerd.
    Zeker een sterke aanrader voor personen die er nog niet zijn geweest, Toppie restaurant.
    Kleinschalig, maar groot van uitstraling. U alle bedankt.

5. Het was weer een feest om hier te eten. Uitstekende gerechten met zorg klaargemaakt.
    Wij hebben genoten!

6. Batseba Berg-Latuheru

1 november met 7 dames heerlijk gegeten, sfeer was heel gezellig, personeel heel vriendelijk.
    Wij komen zeker terug

7. Martin Sahalessy

Het verrassingsmenu is echt een aanbeveling.
    We kregen een tomatensoep als voorgerecht,
    nou ik heb veel tomatensoep op maar deze is echt de allerlekkerste!!!
    De spareribs zijn zo mals dat het vlees er zo afviel.
    En de patat was ook heel goed.

Tot de volgende verrassing
    Maya en Martin Sahalessy
    Ochten

8. Heel erg lekker gegeten, was super en ruim voldoende.
    Een min puntje erg weinig verlichting.
    Zou graag iets meer licht.
    Wij komen zeker nog terug.

9. We hebben heerlijk gegeten het was weer top. Compliment aan de Chef Kok. Het is echt een aanrader en we komen zeker terug.

10. Wat een fantastische avond was Het! Alles afgestemd op onze groep en zeer flexibel. Echt een aanrader, we hebben heerlijk gegeten!

11. Dennis molenaar

Het was veel en erg lekker

12. Na al meerdere keren hier te hebben gegeten omdat we verrast waren door de attente bediening en het vers bereide eten nu gebruik gemaakt van de oktober actie.
    2 keer kip piri piri en1 betalen.
    De kip is heerlijk gemarineerd en klaar gemaakt, maar helaas een karige hoeveelheid, 2 stukjes per persoon, je zou bijna denken dat het 1 portie was in plaats van twee porties, maar goed, door de actie betaalden we natuurlijk ook niet veel, dus hebben we onze buik gevuld met de extra bij bestelde friet!

13. Ger Balduk

Heel gezellig eetcafé. In een ongedwongen sfeer genieten van fantastisch bereide spare ribs en andere gerechten. Aanrader wat ons betreft.

14. Heerlijk gegeten patat salade en saus kan je onbeperkt bij bestellen. De chef maakt zijn eten met liefde klaar. Alles is vers! 😊

15. Chantal visee

Vanavond voor het eerst bij Uw Chef gegeten, veel goeds er over gehoord! En dit is ook zeker waar! We kozen voor de kip piri piri! Deze is echt een aanrader, heerlijk malse kip mooi opgediend, in een woord super!

16. Wij 3 personen vonden de uiensoep erg smakelijk. De kaasfondue vonden 2 lekker 1 vond deze korrelig. Ook de zaken die je extra bij moest kopen 3 champingons voor 3.95 duur. De sla was karig aangemaakt.
    Al met al was het toetje goed verzorgt. Personeel incl. de eigenaar erg aardig en vriendelijk

17. Corry van Tol

Heerlijk gegeten, de spareribs waren SUPER! Echt een aanrader.
    Vriendelijke bediening en de eigenaar was bijzonder gastvrij.
    Wij gaan zeker nog eens terug.

18. Liesbeth Versteegh

Zeer goed, alles wat afgesproken was was er en we hebben zeer genoten.
    Heerlijk eten en een prettige bediening.

19. Heerlijk gegeten, de spareribs waren uit de kunst, zó mals. Toetjes waren ook verrukkelijk. Vriendelijke kok en gezellig zitgedeelte achter de snackbar.

20. Heerlijk gegeten met een social deal bon. Was top en hoeveelheid goed. Enige nadeel was dat we aan de voorkant zaten naast de cafetaria en de deur. Stonken dus bij thuiskomst naar frituur. Maar verder was alles gewoon goed!!

21. Kim in 't Veld

De spareribs waren zo ontzettend goed! Mijn complimenten, zo mals dat ze van het bot af vielen ontzettend lekker!

22. Roland Scholten

Zaterdagavond de 23 september van de kaasfondue genoten. Smaakte prima, 1e keer moesten we wel vragen de kaasfondue echt goed warm op tafel te zetten want was lauw. Er waren 2 serveersters niet op komen draven, daardoor in het begin chaotische bediening. Maar Joop heeft alles snel in orde gekregen. De sfeer wordt wat negatief beïnvloed door het annex snackbar gedeelte.

23. Lydia Jansen

Er waren 3 serveersters niet op komen dagen, dus was het een beetje chaotisch! Maar het eten was verrukkelijk👍 We komen zeker nog een keer terug!!

24. Super aardig personeel! Eten echt een aanrader. Wij gaan van de week voor de tweede keer. Heerlijk!

25. Leon Houtman

Zaterdag 17 september gegeten bij uwchef in Tricht. Verrassingsdiner voor 4 personen.
    Voorgerecht heerlijke tomatensoep, daarna diverse hoofdgerechten zoals schnitzelreepjes, heerlijke biefstuk, en kipstukjes piripiri op bedjes van groen. Als afsluiting een granddesert. Alles heerlijk.
    De enige "minpuntjes" waren wat ons betreft het ontbreken van een salade en wat groenten en de naam "granddessert" vonden we wat overdreven.
    Maar voor de rest hebben we een heerlijke avond gehad.

26. Prima gegeten in fijne ambiance met betrokken mensen met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding; hoewel wij 40 minuten moeten rijden, komen we er zeker nog een keer.

27. Hamburger was super goed net zoals hij in Amerika is.
    Erg vriendelijk.
    Ga er zeker terug na toe.

28. Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen.
    Bediening was uit de kunst.
    Gaan hier zeker vaker eten en hebben het al aanbevolen bij anderen.

29. Het eten was lekker, normaal erg duur maar hadden korting kom zeker terug.
    Maar niet voor dat.

30. Gisteren via social deal hier geluncht. Linge menu, een lekker tomatensoepje als vooraf. En hierna een pistolet met veel kipragout. Voor maar 5.50, Koopje, super vriendelijk, netjes, wat wil je nog meer. Hier gaan we vaker heen. Is de term cafetaria eigenlijk wel ontstegen.

31. John Uijen

Prima gegeten en vriendelijke bediening, maar bestel geen kraanwater, want dan betaal je de hooft prijs 5 euro. Belagelijk, voor mij een goede reden om er niet meer te komen.

32. Voor relatief weinig geld kan men hier lekker eten.
    Aan de buitenkant lijkt het alsof je in een cafetaria gaat eten maar als je naar achteren loopt zijn daar gezellige tafeltjes waar je lekker kan eten

33. Vanavond via social deal heerlijk gegeten bij Uw chef. Het restaurant was voor ons niet bekend en eerlijk gezegd zou ik er normaal niet naar binnen lopen omdat het van buiten als een snackbar toont. Echter binnen treffen we een sfeervolle huiskamer. Het is een 3 gangen verrassingsmenu wat bij elke gang werd toegelicht. Overigens is ons vooraf gevraagd waar we niet van houden. Wij hebben voortreffelijk en divers gegeten. We komen zeker nog een keer terug. Een betrokken eigenaar met hart voor zijn vak.

34. M.van Lavieren

Goede ontvangst, gezellige sfeer, heerlijk eten, goede bediening, gezellige gastheer.
    Dus een super gezellige avond.

35. fam Nieland

Heerlijk gegeten met 5 personen… wij hadden allemaal het verrassings menu… werd ontzettend leuk en smaakvol opgediend.
    Een aanrader… de spareribs en gegrilde gamba's! Komen gauw weer terug.

36. Fam. Jansen

Wij zijn hier al een paar keer wezen eten en gaan zeker terug… vriendelijke bediening…

lekker eten… de spareribs is echt een aanrader… maar ook het andere eten is heerlijk!

37. Wat gezellig en sfeervol is het bij Uw chef. Het eten is heerlijk en goed verzorgd. Echt een aanrader.

38. Alles was voldoende en prima te eten.
    Nette, vlotte en vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prima spareribs (zowel krokant als smokey), Lekkere patat.
    Beste Prijs/kwaliteit die ik tot nu toe heb meegemaakt. (Socialdeal)
    hoe kunnen ze het er voor doen?

39. Debby Verhoeven

Heerlijk gegeten, we hadden het verrassingsmenu. Met name de spareribs waren heerlijk. De bediening was top en ook de eigennaar/ kok kwam een persoonlijk praatje houden aan tafel. Super gezellig eet café waar we zeker vaker komen eten.

40. Heerlijk gegeten komen nog terug.

41. Wij zijn nu voor de tweede keer gaan eten we zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.

42. Heerlijk gegeten wij gaan zeker weer terug.

43. Zoals altijd, we hebben weer heerlijk gegeten.

44. hj bosman

Niet naar ons zin, rommelig, klein, warm, het eten was prima, niks op aan te merken. Goed adres voor eten op te halen. Sorry.

45. J Janssen

Zeer verrassend, sfeervol en heerlijk gegeten echt een aanrader.

46. Met groupon bon 3 gangen kaasfondue menu. Heerlijk gegeten. Goeie service.
    Inrichting zou moderner kunnen, maar eten is top.

47. Ongedwongen sfeer. Gastvrijheid staat hoog op de lijst.
    Aanrader.

48. Vriendelijk en gastvrij

49. We kwamen voor het verrassingsmenu van de maand augustus. WOW. Heerlijk gegeten. Ik verklap verder niks, maar zeg tegen iedereen : Schuif aan tafel bij Uw Chef in Tricht.

50. Eten was lekker alleen de bediening kan nog wel een boost gebruiken beetje traag.

51. Eerste keer geweest vandaag . 👌Wij vonden het heel goed zullen het zeker andere personen ook aanraden om een keer te gaan eten . We zullen zelf ook zeker hier vaker komen 👍

52. Heel erg leuk gegeten. (19-7-2017) Sevice OK en niet te langzaam. Heerlijke spareribs en Angus steak. En ook nog een leuk dessert. Komen zeker weerom.

53. Dick en Aafje van Cooten

Een heerlijke black angus burger gegeten. De sfeer was gezellig. Komen zeker terug om een ander gerecht van de menu kaart te proberen.

54. Bennekom

Wij hebben er een slechte lunch gehad. Wij moesten lang wachten op ons eten broodje kip ragout was koud.
    We hadden een bon 2e de lunch gratis voor een melk een beetje tomaten soep en een broodje kippenragout moesten we 14.95 Afrekenen het was slecht.

55. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Moesten wel wat lang wachten, maar kregen een drankje van het huis.

56. Hartelijk ontvangst, gezellig en ongedwongen . De eigenaar wil dat je geniet, en dat hebben we zeker gedaan. We komen zeker nog een keertje terug. Volgens mijn kinderen hebben ze hier de lekkerste patat uit de Betuwe! Een aanrader dus.

57. Tegengevallen. In het recente verleden kon je hier terecht voor een "heerlijk" frietje met bijvoorbeeld een eenvoudige snack. Vandaag hanteren ze hier restaurant prijzen en kan er uitsluitend van de menu kaart gekozen worden. De prijzen zijn wel aangepast maar het zogeheten restaurant blijft de allure hebben van een snackbar (niet eens veredeld). Bediening was onwetend en moest voor iedere vraag voor feed back! Onvriendelijk en kwam niet een keer vragen of het naar wens was..had best nog tijdens het eten van de "hete chicken wings" een extra biertje gelust!!! Vraag mezelf serieus af of de friet zelf gemaakt waren??? eerder dit jaar hadden ze een andere/betere smaak en waren ze lekkerder!! De hoeveelheden vielen tegen dus prijs kwaliteit was matig eens maar NIET MEER.

58. We zijn met onze dochter van 3 gaan eten bij Uw Chef. Wijnen (zowel rood als wit) niet op temperatuur. Redelijk veel vet aan de Black Angus Short Rib. Wel goed van smaak. Het aangepaste voorgerechtje dat we voor onze dochter bestelden werd voor de prijs van een hoofdgerecht doorbelast. Dat kan kindvriendelijker vonden wij.

59. Wim Otto

Onze eerst ervaring met Uw Chef, het zal ook niet ons laatste bezoek zijn. Heerlijk gegeten, prettige bediening en fantastische spareribs. We komen zeker terug!

60. Veel beter als dit gaat het niet worden.
    Vooral de Spareribs met de smokey marinade zijn ongeëvenaard.

61. Heerlijk gegeten. Goede service. We komen graag nog eens terug.

62. Jan van den Broek

Goede zorg voor de klant
    Je komt níets tekort.

63. Vrij duur voor wat je krijgt. Op zich prima en lekker maar niet heel speciaal.
    Ik had een duur stuk vlees, waar uiteindelijke erg veel vet aan zat. De smaak was wel lekker.

64. 17-06-2017. Matig. Eerst erg lang wachten op stokbrood met kruidenboter. Werd wel verteld dat het langer duurde omdat ze nog afgebakken moesten worden.
    Gevolg was dat de kip Teryaki aan 1 zijde gewoon zwart was. Terug naar keuken. Was geen kip meer dus... en dat met maar 16 gasten in de zaak. Vervolgens hoofd gerecht. Op een gegeven moment maar gevraagd of er geen friet bij hoorde bij 2 van de 4 eters. O maar natuurlijk wel.
    Vervolgens een Wieckse Witte besteld. Tht datum op flesje mei 2017. Nu zal het bier nog best goed zijn maar goed is het niet. Werd wel gecompenseerd met een gratis drankje. Wat ik wel heel netjes vond is dat er 1 onbeperkt spareribs bestelde maar niet bijbestelde. Hierdoor werd de rekening door hen zelf aangepast naar large. Al met al: zal er niet snel weer heen gaan. Door de lage plafonds was het binnen ook erg benauwd

65. Onervaren personeel, niet klant vriendelijk. Een uur op het hoofdgerecht gewacht. Ging veel mis ook bij andere gasten. (Lauwe rosé, lange wacht tijd, rekening die niet klopt.) Hoorde later dat de baas ziek was. Eten was oké maar zal niet snel meer terug gaan.

66. Stokbrood als vooraf en toetje aan het einde waren goed. Eten viel tegen, spareribs te gaar. Personeel onervaren. Wij gaan er geen tweede keer eten.

67. Barbara

Voor de tweede keer gegeten hier, maar ook de laatste keer. Personeel nog steeds traag en onervaren. Ook wordt er zonder probleem alcohol geschonken aan jongere van 16 jaar, het eten was wel lekker.

68. De eerste keer super goed gegeten. Vanavond met vrienden gegeten, helaas slecht bevallen. Voorgerecht was aangebrand en is terug gegeven. Gelijk maar aan hoofdgerecht begonnen. Helaas was het vlees al op toen we nog om de friet moesten vragen.Flesje bier was over de datum. Bediening was heel vriendelijk. Voorgerecht hoefden we uiteraard
    niet te betalen. Helaas dat het een enorme tegenvaller was, we hadden er hogere verwachtingen van gehad.

69. Elly en Jan Eikendal

We hebben heel lekker gegeten.
    Uiensoep. Prima.
    Spare-ribs: heerlijk mals.
    Gamba's: echt lekker. Van de kok een handigheidje geleerd om ze makkelijk uit hun jasje te krijgen.
    Mooi opgemaakte borden. Alles was goed verzorgd.
    We gaan beslist nog een keer.

70. We hebben heerlijk gegeten. Het is een sfeervol gemoedelijk eetcafé.

71. Vanavond dit eetcafé "uitgeprobeerd" en zeer positief verrast. Spare ribs en de short rib gegeten. Heerlijk mals en echt met zorg bereid. Wij hebben echt superlekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

72. De spare ribs waren buitengewoon lekker. Je kon de spare ribs makkelijk met vork en mes eten dit komt niet heel vaak voor!!
    De eigenaar kwam ook gezellig bij ons kletsen. Hij is een man die passie heeft voor zijn vak!!!

73. Annette

Heerlijk gegeten, fijn geholpen en uitleg.
    We komen zeker nog terug.

74. Nogmaals genoten van het kaas fondue menu, perfect verzorgt met heerlijke salade die onbeperkt wordt geserveerd, zeer vriendelijke bediening, de chef himself helpt graag een handje mee!
    Bedankt weer voor de gezellige avond.

75. Jolanda

Vanavond heerlijk gegeten bij jullie. De groente loempia speciaal is echt een aanrader, net zoals de Spare Ribs!

76. Erg lekker gegeten, gezellige locatie en sfeervol ingericht. Persoonlijke service is top. Goed eten tegen een klein prijsje!

77. Gerrit Bloem

Heerlijk gegeten. Menu van de maand. Heerlijke biefstuk salade soep stokbrood met kruidenboter en tapnade en een bananensplit als toetje.
    Alles vers gemaakt in de keuken.

78. wjdebart

Was echt gezellig. Zeer hartelijke ontvangst. De kaasfondue was lekker en meer als genoeg en niet duur.

79. Arjan & Gerrie

Begeleiding/ontvangst naar tafel was correct, alleen duurde het wel langer dan 10 minuten voordat we weer gezien werden voor de 1e bestelling, te lang denken wij. Gevraagd naar een andere tafel was geen probleem. Wij hebben niets te klagen over eten of over bediening, maar andere klanten hadden dat wel. Die werden niet aangesproken of geholpen en vertrokken uit de zaak. Het jonge personeel heeft geen taakverdeling en weet kennelijk geen overzicht te creëren. Ook een van de leidinggevende daarover gesproken, die aangaf dat er zelfs met moeite geen personeel met ervaring te krijgen is.
    Hem de tip aangegeven in ieder 1 slimme medewerker rond de entree, kassa en drankvoorziening in te zetten, die tevens kleine hand en spandiensten in de zaak te laten doen en de overige weet aan te sturen.
    Nu liepen ze allemaal te veel doelloos rond, passeren klanten die willen afrekenen verschillende keren zonder een woord te wisselen en vergeten kleine bestellingen te serveren. Zonde, veel klanten met klachten deze avond.
    Leidinggevende gaf aan dat het erg druk was in keuken (veel bezorgbestellingen), mogelijk moeten deze ook meer uitgesmeerd worden ten gunste van de klant die binnen zit.

80. Lekker gegeten in een leuk restaurant. De bediening is heel vriendelijk. Komen zeker terug.

81. Marianne

De reservering was gemaakt via Groupon. Misschien dat onze ervaring daarom minder goed was, dan die van andere gasten. Bij binnenkomst heb ik meteen de geprinte bon afgegeven, in de veronderstelling dat ik hierdoor het 3-gangenmenu zou krijgen dat ik gekozen had. Toch kregen wij eerst de kaart. Naderhand bleek dat wij, zoals ik geboekt en betaald had, uit 2 soorten soep konden kiezen. Beide soorten soep smaakten uitstekend. Als bijgerechten bij de kaasfondue bestelden wij een schaaltje groenten, een schaaltje vleeswaren en een schaaltje garnalen. Ik zou niemand aanraden om voor een eetlepel garnalen € 4,95 te betalen. De serveerster was duidelijk niet ingewerkt en had geen idee van ons 3-gangendiner. De kaasfondue smaakte prima, maar was wel erg weinig voor 4 personen. Dit gold ook voor het stokbrood en de gemengde salade. Het dessert was erg smakelijk en mooi opgemaakt, al was het wel jammer dat de beide bestelde smaken ijs niet beschikbaar waren. Misschien beter eerst aangeven uit welke smaken ijs de klant kan kiezen?

82. Lekker gegeten... Spareribs waren lekker. Sommige wat aan de vette kant. Goede sfeer, komen zeker nog een keer terug.

83. Heerlijk gegeten bij dit restaurant, service zeer goed, zeer vriendelijk personeel. Komen zeker gauw weer terug.

84. We hadden een menu voor 2 pers.daarbij was het vlees wel goed maar niet veel. Verder vriendelijk personeel en meegaande. Voor herhaling vatbaar

85. jammer, jammer, jammer een gemiste kans, door het veel te jonge en veel te onervaren onervaren personeel was het chaotisch en zag je de frustratie bij nagenoeg alle tafels groeien.
    mensen kregen bij binnenkomst al patat nog voor er drinken besteld was, bestellingen werden bij de verkeerde tafels geserveerd en weer weggehaald terwijl andere zaten maar te wachten en zelfs op het punt stonden om op te stappen.
    gezien de andere recensies op deze site zal het wel een moment opname geweest zijn dus een nieuwe kans de volgende keer maar zaterdag 22 April was het beslist niet goed en teleurstellend.

86. Kwaliteit uitstekend, de kok heeft een heerlijke maaltijd bereid voor een vriendelijke prijs. De bediening was ook erg vriendelijk. We komen graag terug als we weer gaan fietsen in de Betuwe.

87. Afke en Pieter

Gisteren een heerlijke uiensoep en kaasfondue gehad. De kok kwam het zelf serveren. Lekkere fles witte wijn erbij. De kok vroeg ook of we nog wensen hadden? Bediening was goed en het eten erg lekker. We komen zeker een keer terug.

Groeten van Pieter en Afke uit Arnhem

88. G mulder

Altijd gezellig bij uw chef! Heerlijk gegeten met groep vrienden, eten was heerlijk, en de bediening laat ook niks te wensen over

89. Mies de Lannoy

Heerlijk gegeten!
    Angusbeef menu:een echte aanrader met heerlijke verse frites en salade.
    Gezellige ongedwonge sfeer!

90. Wij hebben heerlijk gegeten. De kok kwam zelf het eten brengen. Er was genoeg ,maar anders konden wij zo bij bestellen werd ons een aantal keren gezegd. Het was prima.

91. André Klabbers

Fantastisch. Magisch. Hier moet je gewoon heen om het zelf te ervaren.
    Joop en je team, bedankt voor het lekkere eten.

92. Marijke

Vanavond hier heerlijk gegeten , het 3 gangenmenu van kaasfondue , je kan merken dat er met liefde voor het eten word gekookt. De mannen aan tafel zagen de over heerlijke spareribs voorbij komen en hebben ook nog maar een klein portie daar van besteld, en wederom smullen. Dus voor ons zeker een terug komertje . Genoten met een hoofdletter.

93. Aantal dagen geleden een bezoek gebracht aan dit eetcafe. De verwachtingen waren hoog gespannen. Zeker met het oog op de ervaringen van eerdere gasten. Wij kozen voor de spareribs. Door de eigenaar/kok werd de smokey variant aangeprezen. Na een gezellig gesprek over spareribs en andere vleesgerechten, werden de ribs geserveerd. Werkelijk heerlijk. Mals, goed vlezig en van de juiste marinade voorzien. Wij zijn benieuwd naar de andere vleesgerechten op de kaart en zullen dus wel terug moeten komen. (geen straf overigens.)
    Kortom, gezellige sfeer, goede bediening en prima kwaliteit.

94. W. van Mourik

We hebben nog meer genoten dan de vorige keer. Prima eten en zeer vriendelijke bediening.

95. W. van de Rijdt

Goed gegeten. Vriendelijke bediening. Bij de soep graag standaard stokbrood en kruidenboter serveren. Nu moet je dat apart betalen.

96. Solex groep

Wij hebben met een grote groep heerlijk gegeten in Tricht bij Uw Chef.
    Prima restaurantje met gastvrije bediening.
    Het was geweldig.

97. Marinus Klaasse

Wij werden gisteren door vrienden uitgenodigd om te komen eten bij het restaurant, tratoria, cafetaria Uw chef in onze woonplaats Tricht. Ik ben 74 en heb door de jaren een paar restaurants aan de binnenkant gezien. Dit slaat alles. Het blijkt dat een dag plotseling 36 uur heeft, de man maakt alles zelf. Alles is vers. Gisteravond was een thema avond en kaas was het gegeven, dus een Spinazierol met oude Goudse en Camembert Portobello en dan nog twee items die ik niet ga verraden. Ik werd zo blij als een pas geschilderd tuinhek, ging boven m'n wenkbrauwen, compleet uit de kubus en viel uit mijn pantoffels van blijdschap. In het kielzog van Uw Chef, mijn Chef, de Chef beweegt zich de Marco. Marco is enthousiast, heeft een goed verhaal over de wijnen die hij heeft gekozen bij de gerechten en heeft een prettige hand van schenken. De lezer van mijn recensie moeten eens op de site kijken, maar het is beter om naar binnen te lopen en je te laten verrassen. Ga zitten en geniet en weet dat als ik U tref ik er vragen over ga stellen en het cijfer is bepalend voor het eind cijfer.

98. Van Ommeren

Zoals altijd heerlijk gegeten bij uw chef. De sfeer wordt bij elk bezoek steeds beter. De spareribs is voor mij echt de topper van de menukaart. Bediening valt nog wat meer op te scoren, maar dat is dan ook het enige.

99. Van barneveld

Het was voor ons de eerste keer, maar het is ons zeer goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

100. Henk van Andel

Eenvoudige locatie; deels afhaal-cafetaria (afgeschermd), deels eetcafé.
    Maar uiterst vriendelijk en enthousiast personeel en de chef/eigenaar deed zijn uiterste best om de maaltijd zo aangenaam mogelijk te maken. Er kwam zelfs een sommelier langs (leverancier of toeval?) om de wijn aan te bevelen.
    Al met al waren we prima tevreden en kunnen we dit eetcafé aanraden.

Volgende pagina