Eetcafé Uw Chef in Tricht

De lekkerste Spare Ribs uit de regio!

Direct voor de deur en in de straat gratis parkeren.

di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Naast de kerk in het prachtige Tricht aan de Linge vind je Eetcafé Uw Chef.

In het Eetcafé tref je gerechten aan uit eigen streek, van verse ingrediënten en niet te duur. Qua aanbod en uitvoer is het een "no nonsens" eetcafé. Alle gerechten zijn huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. Als enige in de regio bakt Uw Chef echte verse friet van Hollandse Bintjes. Om te smullen!

De smaak van de Betuwe vind je gewoon bij ons op de uitgebreide kaart. Kom heerlijk lunchen of dineren bij Uw Chef op het terras, of in het eetcafé.

Een van de specialiteiten van Uw Chef zijn de Spare Ribs die heerlijk gemarineerd zijn volgens het eigen pittige, zoete of smokey recept. De lekkerste Spare Ribs die je ooit hebt gegeten! De inmiddels befaamde Ribs werden door anderen beoordeeld als “van formidabele kwaliteit”.

Voor de liefhebbers serveert Uw Chef een heerlijke toegankelijke kaasfondue naar eigen recept vanaf twee personen. Malse schnitzels op Weense wijze, heerlijke Gamba’s en de lekkerste gegrilde hamburgers van de regio. En op vrijdag is het Steak dag; onbeperkt gegrilde biefstuk van de grill. Overtuig je zelf!

• Rookruimte

di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

1465819059 98
1499119417 84
1519099633 86

1. Wij hebben spareribs gegeten en deze waren goed gekruid. Helaas moet ik toegeven dat de spareribs dit keer voor mij erg tegenviel. Weinig vlees en erg veel vet, jammer. Ook de friet was erg donker gebakken. Volgende keer beter hoop ik

2. Wat een fijne plek. Naast de friettent een leuk restaurant met lekker eten en ontzettend aardige bediening. Niets is hen teveel en overal wordt aan gedacht en aandacht aan besteedt. Soms laat het eten wat op zich wachten maar ach je bent een avondje uit..
    Kortom een echte aanrader. En reserveren is nodig wil je niet teleurgesteld worden omdat er geen plaats meer is.

3. Wederom alles geweldig, wij hebben geen enkele klacht en blijven komen bij Uw Chef.

4. We hebben hier heerlijk gegeten! Uw Chef is een leuk eetcafe, waar je heerlijk kunt eten. De bediening is prima. Een minpunt is dat er geen tapbiertje te krijgen is. Bier wordt alleen in een flesje geserveerd, dat is jammer.

5. In een zeer relaxte sfeer en met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding prima gegeten. Echt een aanrader dit eetcafe te bezoeken wanneer je een leuke avond in wilt luiden!!!

6. Heerlijk gegeten! Er werd erg goed voor ons gezorgd! Echt een aanrader!

7. Miltenburg

Erg lekker gegeten, goede ambiance, vriendelijke bediening.

8. J.E Coenraats

Gezellige huiskamer sfeer. Goede bediening. Het eten is top.

9. Fam. van Poorten

Heerlijk ambachtelijk eten geserveerd door vriendelijke en professionele mensen! We gaan zeker nog een keertje terugkomen!

10. Lekker gegeten (voor de 2e keer), met de vouchers van social deal. Kleine krappe ruimte, maar gezellig. Bijzonder vriendelijk personeel!! We komen zeker terug!

11. Ilona van de Lagemaat

Wij hadden menu via social deal. Het was super. Leuk en gezellig tentje en het eten was goed. Leuke vlotte bediening.

12. A. Verschure

Lekker gegeten. Klein restaurant. Maar prima om te eten met een niet al te grote groep.

13. Wel jammer dat we de short rib niet konden proberen, misschien volgende keer.
    Fijn dat mijn zoon en ik het ijsje konden delen, we hadden al zoveel gegeten.

14. Wij hadden een verrassingsmenu genomen. Dit menu is eenvoudig maar met zorg bereid vooral de tomatensoep is van grote klasse. Een minpuntje vonden wij de verlichting in de ruimte waarin wij zaten was het te donker.
    De bediening is netjes en vooraf werd ons gevraagd of er dingen waren die wij niet lusten of mochten eten.

15. Heerlijk gegeten, ruime keuze, goede sfeer, prima prijs.
    Kortom een AANRADER.

16. Prima eten en goede bediening voor een hele redelijke prijs. Jammer dat er telkens een paar dronkelappen door de zaak heen kwamen op weg naar een bar achter de zaak of zo

17. aj den boesterd

Lekker eten alles was prima gaan nog eens terug.

18. Na gereserveerd te hebben om 19 uur was er geen tafel bij aankomst. 10 min wachten gratis drankje rijker tafel vanuit frietkraam bijgezet zodat wij na 25 min wachten konden plaatsnemen om 19.25 uur. Eten was goed!

19. In Tricht...moet je doen!!!

Weer zo heerlijk gegeten. Geweldige service, aardige lieve meiden/ gastvrouw... Echt goede wijn...( ja... echt...)
    Verse soep staat op de kaart.. en dat is ECHT zelfgemaakte uiensoep en tomatensoep. Vervolgens gefrituurde sushi met sesamdressing en umamisaus (te lekker).

Nog een Angus- biefstuk met zelfgemaakte frietjes en salade. Ook onweerstaanbaar goed gebakken.

Het houdt niet op... keuze uit royale ijscoupes of kaasplank. Ennuh... dat in een gezellige vernieuwde ambiance. Ik kom hier graag.

Joop weet echt wat lekker eten is.
    LAAT JE VERRASSEN 🤗

20. AJW vTuijl

We hebben heerlijk en ruim voldoende gegeten. En de bediening was ook erg vriendelijk. Bij Uw Chef in Tricht.

21. Gezellig klein eet cafe, gezellig personeel en de kok is erg betrokken

22. Heerlijk gegeten, leuke en aardige bediening.
    Wij zaten aan een 2 persoons tafeltje, aan het begin, die zouden wel iets van elkaar af mogen, zit vrij dicht op je buren.
    Komen nog wel een keer eten, toppie!

23. Prima avond met kinderen en klein kids gehad. Na het genieten van een voorgerecht vers stokbroodje met goede verschillende kruidenboters, groot en klein heeft genoten van de heeeerlijke spare ribs! 👍🏻
    Ook de snitzels waren top.
    Vriendelijke bediening eigenaar kwam zich nog even verontschuldigen zeker tegenover klein kids (of zij al wat patatjes wilden) omdat het nog even duurde vanwege de drukte!
    Complimenten!

Ps; de stokbroodjes wat klein qua prijsvrhouding! Tot een volgende keer 😋

24. Verrassingsmenu genomen. Voldoende variatie leuk gepresenteerd.

25. Bediening was heel goed.

26. A.rombout

Heerlijk gegeten in ongedwongen gezellige sfeer. Vriendelijk personeel met veel aandacht voor de gasten. Eten echt top kwaliteit!

27. Wij hebben heerlijk gegeten. Sfeer huiselijk.

28. Positief en zeker nog eens voor herhaling vatbaar. Meer info over het Social Deal menu en de keuze mogelijkheden daarbinnen, zouden deze deal nog aantrekkelijker maken.

29. Heerlijk gegeten👌wij kozen met 7 personen voor shared dinner. Het vlees fantastisch bereid. Spare ribs en de black angus beef een aanrader. Ook maakte de chef nog speciale gamba's voor de liefhebbers.
    De salade is lekker fris bij het vlees. En altijd heerlijke frieten erbij!
    Verrassend verschillende keuze dessert… en alles meer dan genoeg… met een overvolle buik naar huis!
    Wij komen wederom terug👍

30. Niet te groot,
    Sfeervol en vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten.

Klein minpuntje;
    De toiletten, kan schoner en zijn wat gedateerd.

31. Greefa personeel

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer alles was mogelijk, spareribs Schnitzels in combinatie met wat we maar wenste. Voor herhaling vatbaar!

32. Lekker gegeten.
    We hadden het alleen koud, verwarming was uit en zaten voor het raam met de trek van de deur die steeds open ging.

33. Arnold de Voogd

Heerlijk gegeten met 7 personen, waaronder 2 kinderen (14 en 9 jaar). Prettige bediening en alle wensen worden ingewilligd, óók van de kinderen. Wij kregen 1 grote tafel dus we zitten allen bij elkaar. De spare-ribs smaakten uitstekend (zeker de wat pittige soort, maar dat is persoonlijk). Het vlees valt gemakkelijk van de botjes (ribs) af en persoonlijk vind ik dat veel prettiger dan ik het er van moet afkluiven. De zelf gemaakte frites er bij smaakten ook goed en die worden op verzoek nogmaals bijgevuld. Geen probleem. Kortom... wij waren heel tevreden over het eten, de bediening én zeker ook over de kosten hiervan. Wij komen hier zeker nogmaals terug. Als cijfer geef ik een 9. Bedankt Chef!

34. We hebben er lekker gegeten. De bediening was goed. Jammer dat er iemand was die een hele tijd aan het mopperen was op andere medewerkers waardoor de stemming minder was. Als gasten hebben we hier last van gehad.

35. Fam de Kock

Tafeltje is wat aan de kleine kant maar het eten is er zeer aan te bevelen en zeker het 4 gangen menu ende prijs is zeker oké.

36. Lekker eten, gezellig

37. EJAM van Pinxteren, Asperen

Het was echt genieten, prima, smakelijke menu, met enige mate van charme, vriendelijkheid geserveerd.
    Zeker een sterke aanrader voor personen die er nog niet zijn geweest, Toppie restaurant.
    Kleinschalig, maar groot van uitstraling. U alle bedankt.

38. Het was weer een feest om hier te eten. Uitstekende gerechten met zorg klaargemaakt.
    Wij hebben genoten!

39. Batseba Berg-Latuheru

1 november met 7 dames heerlijk gegeten, sfeer was heel gezellig, personeel heel vriendelijk.
    Wij komen zeker terug

40. Martin Sahalessy

Het verrassingsmenu is echt een aanbeveling.
    We kregen een tomatensoep als voorgerecht,
    nou ik heb veel tomatensoep op maar deze is echt de allerlekkerste!!!
    De spareribs zijn zo mals dat het vlees er zo afviel.
    En de patat was ook heel goed.

Tot de volgende verrassing
    Maya en Martin Sahalessy
    Ochten

41. Heel erg lekker gegeten, was super en ruim voldoende.
    Een min puntje erg weinig verlichting.
    Zou graag iets meer licht.
    Wij komen zeker nog terug.

42. We hebben heerlijk gegeten het was weer top. Compliment aan de Chef Kok. Het is echt een aanrader en we komen zeker terug.

43. Wat een fantastische avond was Het! Alles afgestemd op onze groep en zeer flexibel. Echt een aanrader, we hebben heerlijk gegeten!

44. Dennis molenaar

Het was veel en erg lekker

45. Na al meerdere keren hier te hebben gegeten omdat we verrast waren door de attente bediening en het vers bereide eten nu gebruik gemaakt van de oktober actie.
    2 keer kip piri piri en1 betalen.
    De kip is heerlijk gemarineerd en klaar gemaakt, maar helaas een karige hoeveelheid, 2 stukjes per persoon, je zou bijna denken dat het 1 portie was in plaats van twee porties, maar goed, door de actie betaalden we natuurlijk ook niet veel, dus hebben we onze buik gevuld met de extra bij bestelde friet!

46. Ger Balduk

Heel gezellig eetcafé. In een ongedwongen sfeer genieten van fantastisch bereide spare ribs en andere gerechten. Aanrader wat ons betreft.

47. Heerlijk gegeten patat salade en saus kan je onbeperkt bij bestellen. De chef maakt zijn eten met liefde klaar. Alles is vers! 😊

48. Chantal visee

Vanavond voor het eerst bij Uw Chef gegeten, veel goeds er over gehoord! En dit is ook zeker waar! We kozen voor de kip piri piri! Deze is echt een aanrader, heerlijk malse kip mooi opgediend, in een woord super!

49. Wij 3 personen vonden de uiensoep erg smakelijk. De kaasfondue vonden 2 lekker 1 vond deze korrelig. Ook de zaken die je extra bij moest kopen 3 champingons voor 3.95 duur. De sla was karig aangemaakt.
    Al met al was het toetje goed verzorgt. Personeel incl. de eigenaar erg aardig en vriendelijk

50. Corry van Tol

Heerlijk gegeten, de spareribs waren SUPER! Echt een aanrader.
    Vriendelijke bediening en de eigenaar was bijzonder gastvrij.
    Wij gaan zeker nog eens terug.

51. Liesbeth Versteegh

Zeer goed, alles wat afgesproken was was er en we hebben zeer genoten.
    Heerlijk eten en een prettige bediening.

52. Heerlijk gegeten, de spareribs waren uit de kunst, zó mals. Toetjes waren ook verrukkelijk. Vriendelijke kok en gezellig zitgedeelte achter de snackbar.

53. Heerlijk gegeten met een social deal bon. Was top en hoeveelheid goed. Enige nadeel was dat we aan de voorkant zaten naast de cafetaria en de deur. Stonken dus bij thuiskomst naar frituur. Maar verder was alles gewoon goed!!

54. Kim in 't Veld

De spareribs waren zo ontzettend goed! Mijn complimenten, zo mals dat ze van het bot af vielen ontzettend lekker!

55. Roland Scholten

Zaterdagavond de 23 september van de kaasfondue genoten. Smaakte prima, 1e keer moesten we wel vragen de kaasfondue echt goed warm op tafel te zetten want was lauw. Er waren 2 serveersters niet op komen draven, daardoor in het begin chaotische bediening. Maar Joop heeft alles snel in orde gekregen. De sfeer wordt wat negatief beïnvloed door het annex snackbar gedeelte.

56. Lydia Jansen

Er waren 3 serveersters niet op komen dagen, dus was het een beetje chaotisch! Maar het eten was verrukkelijk👍 We komen zeker nog een keer terug!!

57. Super aardig personeel! Eten echt een aanrader. Wij gaan van de week voor de tweede keer. Heerlijk!

58. Leon Houtman

Zaterdag 17 september gegeten bij uwchef in Tricht. Verrassingsdiner voor 4 personen.
    Voorgerecht heerlijke tomatensoep, daarna diverse hoofdgerechten zoals schnitzelreepjes, heerlijke biefstuk, en kipstukjes piripiri op bedjes van groen. Als afsluiting een granddesert. Alles heerlijk.
    De enige "minpuntjes" waren wat ons betreft het ontbreken van een salade en wat groenten en de naam "granddessert" vonden we wat overdreven.
    Maar voor de rest hebben we een heerlijke avond gehad.

59. Prima gegeten in fijne ambiance met betrokken mensen met een zeer goede prijs / kwaliteit verhouding; hoewel wij 40 minuten moeten rijden, komen we er zeker nog een keer.

60. Hamburger was super goed net zoals hij in Amerika is.
    Erg vriendelijk.
    Ga er zeker terug na toe.

61. Heerlijk gegeten, gastvrij ontvangen.
    Bediening was uit de kunst.
    Gaan hier zeker vaker eten en hebben het al aanbevolen bij anderen.

62. Het eten was lekker, normaal erg duur maar hadden korting kom zeker terug.
    Maar niet voor dat.

63. Gisteren via social deal hier geluncht. Linge menu, een lekker tomatensoepje als vooraf. En hierna een pistolet met veel kipragout. Voor maar 5.50, Koopje, super vriendelijk, netjes, wat wil je nog meer. Hier gaan we vaker heen. Is de term cafetaria eigenlijk wel ontstegen.

64. John Uijen

Prima gegeten en vriendelijke bediening, maar bestel geen kraanwater, want dan betaal je de hooft prijs 5 euro. Belagelijk, voor mij een goede reden om er niet meer te komen.

65. Voor relatief weinig geld kan men hier lekker eten.
    Aan de buitenkant lijkt het alsof je in een cafetaria gaat eten maar als je naar achteren loopt zijn daar gezellige tafeltjes waar je lekker kan eten

66. Vanavond via social deal heerlijk gegeten bij Uw chef. Het restaurant was voor ons niet bekend en eerlijk gezegd zou ik er normaal niet naar binnen lopen omdat het van buiten als een snackbar toont. Echter binnen treffen we een sfeervolle huiskamer. Het is een 3 gangen verrassingsmenu wat bij elke gang werd toegelicht. Overigens is ons vooraf gevraagd waar we niet van houden. Wij hebben voortreffelijk en divers gegeten. We komen zeker nog een keer terug. Een betrokken eigenaar met hart voor zijn vak.

67. Super goed en erg lekker. Ook een leuke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

68. M.van Lavieren

Goede ontvangst, gezellige sfeer, heerlijk eten, goede bediening, gezellige gastheer.
    Dus een super gezellige avond.

69. Fam. Jansen

Wij zijn hier al een paar keer wezen eten en gaan zeker terug… vriendelijke bediening…

lekker eten… de spareribs is echt een aanrader… maar ook het andere eten is heerlijk!

70. Wat gezellig en sfeervol is het bij Uw chef. Het eten is heerlijk en goed verzorgd. Echt een aanrader.

71. Alles was voldoende en prima te eten.
    Nette, vlotte en vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prima spareribs (zowel krokant als smokey), Lekkere patat.
    Beste Prijs/kwaliteit die ik tot nu toe heb meegemaakt. (Socialdeal)
    hoe kunnen ze het er voor doen?

72. Debby Verhoeven

Heerlijk gegeten, we hadden het verrassingsmenu. Met name de spareribs waren heerlijk. De bediening was top en ook de eigennaar/ kok kwam een persoonlijk praatje houden aan tafel. Super gezellig eet café waar we zeker vaker komen eten.

73. Heerlijk gegeten komen nog terug.

74. Wij zijn nu voor de tweede keer gaan eten we zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug.

75. Zoals altijd, we hebben weer heerlijk gegeten.

76. hj bosman

Niet naar ons zin, rommelig, klein, warm, het eten was prima, niks op aan te merken. Goed adres voor eten op te halen. Sorry.

77. J Janssen

Zeer verrassend, sfeervol en heerlijk gegeten echt een aanrader.

78. Met groupon bon 3 gangen kaasfondue menu. Heerlijk gegeten. Goeie service.
    Inrichting zou moderner kunnen, maar eten is top.

79. Ongedwongen sfeer. Gastvrijheid staat hoog op de lijst.
    Aanrader.

80. Vriendelijk en gastvrij

81. Eten was lekker alleen de bediening kan nog wel een boost gebruiken beetje traag.

82. Eerste keer geweest vandaag . 👌Wij vonden het heel goed zullen het zeker andere personen ook aanraden om een keer te gaan eten . We zullen zelf ook zeker hier vaker komen 👍

83. Heel erg leuk gegeten. (19-7-2017) Sevice OK en niet te langzaam. Heerlijke spareribs en Angus steak. En ook nog een leuk dessert. Komen zeker weerom.

84. Dick en Aafje van Cooten

Een heerlijke black angus burger gegeten. De sfeer was gezellig. Komen zeker terug om een ander gerecht van de menu kaart te proberen.

85. Bennekom

Wij hebben er een slechte lunch gehad. Wij moesten lang wachten op ons eten broodje kip ragout was koud.
    We hadden een bon 2e de lunch gratis voor een melk een beetje tomaten soep en een broodje kippenragout moesten we 14.95 Afrekenen het was slecht.

86. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Moesten wel wat lang wachten, maar kregen een drankje van het huis.

87. Hartelijk ontvangst, gezellig en ongedwongen . De eigenaar wil dat je geniet, en dat hebben we zeker gedaan. We komen zeker nog een keertje terug. Volgens mijn kinderen hebben ze hier de lekkerste patat uit de Betuwe! Een aanrader dus.

88. Tegengevallen. In het recente verleden kon je hier terecht voor een "heerlijk" frietje met bijvoorbeeld een eenvoudige snack. Vandaag hanteren ze hier restaurant prijzen en kan er uitsluitend van de menu kaart gekozen worden. De prijzen zijn wel aangepast maar het zogeheten restaurant blijft de allure hebben van een snackbar (niet eens veredeld). Bediening was onwetend en moest voor iedere vraag voor feed back! Onvriendelijk en kwam niet een keer vragen of het naar wens was..had best nog tijdens het eten van de "hete chicken wings" een extra biertje gelust!!! Vraag mezelf serieus af of de friet zelf gemaakt waren??? eerder dit jaar hadden ze een andere/betere smaak en waren ze lekkerder!! De hoeveelheden vielen tegen dus prijs kwaliteit was matig eens maar NIET MEER.

89. We zijn met onze dochter van 3 gaan eten bij Uw Chef. Wijnen (zowel rood als wit) niet op temperatuur. Redelijk veel vet aan de Black Angus Short Rib. Wel goed van smaak. Het aangepaste voorgerechtje dat we voor onze dochter bestelden werd voor de prijs van een hoofdgerecht doorbelast. Dat kan kindvriendelijker vonden wij.

90. Wim Otto

Onze eerst ervaring met Uw Chef, het zal ook niet ons laatste bezoek zijn. Heerlijk gegeten, prettige bediening en fantastische spareribs. We komen zeker terug!

91. Veel beter als dit gaat het niet worden.
    Vooral de Spareribs met de smokey marinade zijn ongeëvenaard.

92. Heerlijk gegeten. Goede service. We komen graag nog eens terug.

93. Jan van den Broek

Goede zorg voor de klant
    Je komt níets tekort.

94. Vrij duur voor wat je krijgt. Op zich prima en lekker maar niet heel speciaal.
    Ik had een duur stuk vlees, waar uiteindelijke erg veel vet aan zat. De smaak was wel lekker.

95. 17-06-2017. Matig. Eerst erg lang wachten op stokbrood met kruidenboter. Werd wel verteld dat het langer duurde omdat ze nog afgebakken moesten worden.
    Gevolg was dat de kip Teryaki aan 1 zijde gewoon zwart was. Terug naar keuken. Was geen kip meer dus... en dat met maar 16 gasten in de zaak. Vervolgens hoofd gerecht. Op een gegeven moment maar gevraagd of er geen friet bij hoorde bij 2 van de 4 eters. O maar natuurlijk wel.
    Vervolgens een Wieckse Witte besteld. Tht datum op flesje mei 2017. Nu zal het bier nog best goed zijn maar goed is het niet. Werd wel gecompenseerd met een gratis drankje. Wat ik wel heel netjes vond is dat er 1 onbeperkt spareribs bestelde maar niet bijbestelde. Hierdoor werd de rekening door hen zelf aangepast naar large. Al met al: zal er niet snel weer heen gaan. Door de lage plafonds was het binnen ook erg benauwd

96. Onervaren personeel, niet klant vriendelijk. Een uur op het hoofdgerecht gewacht. Ging veel mis ook bij andere gasten. (Lauwe rosé, lange wacht tijd, rekening die niet klopt.) Hoorde later dat de baas ziek was. Eten was oké maar zal niet snel meer terug gaan.

97. Stokbrood als vooraf en toetje aan het einde waren goed. Eten viel tegen, spareribs te gaar. Personeel onervaren. Wij gaan er geen tweede keer eten.

98. Barbara

Voor de tweede keer gegeten hier, maar ook de laatste keer. Personeel nog steeds traag en onervaren. Ook wordt er zonder probleem alcohol geschonken aan jongere van 16 jaar, het eten was wel lekker.

99. De eerste keer super goed gegeten. Vanavond met vrienden gegeten, helaas slecht bevallen. Voorgerecht was aangebrand en is terug gegeven. Gelijk maar aan hoofdgerecht begonnen. Helaas was het vlees al op toen we nog om de friet moesten vragen.Flesje bier was over de datum. Bediening was heel vriendelijk. Voorgerecht hoefden we uiteraard
    niet te betalen. Helaas dat het een enorme tegenvaller was, we hadden er hogere verwachtingen van gehad.

100. Elly en Jan Eikendal

We hebben heel lekker gegeten.
    Uiensoep. Prima.
    Spare-ribs: heerlijk mals.
    Gamba's: echt lekker. Van de kok een handigheidje geleerd om ze makkelijk uit hun jasje te krijgen.
    Mooi opgemaakte borden. Alles was goed verzorgd.
    We gaan beslist nog een keer.

Volgende pagina