Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tongeren verdeeld zijn.

1. Belgisch Tongeren

Magis en een modern restaurant, iets kleiner dan verwacht en strak ingericht. Een ronde tafel en de rest vierkante bistrotafels met massief houten blad. De houten stoelen zaten goed, langs de muur is een zitbank. Vanuit het restaurant heb je uitzicht over een grote achtertuin.
    Gerechten zijn modern met goede smaken, originele smakencombinaties en soms relatief eenvoudig.
    Bediening is informeel en correct. De begeleidende wijnen zijn voornamelijk biologisch. De prijzen zijn relatief laag.

2. Belgisch Tongeren

Getipt door enkele bekenden en dit jaar gekroond met een Michelin ster. Hierdoor gingen we met iets te hoge verwachtingen naar Tongeren.
    Interieur is strak en modern in de kleuren zwart wit, keurig. Gastvrouw is heel vriendelijk en correct. De start was prima, twee smaakvolle amuses en een heerlijk gerecht met langoustine waarbij een mooie Scheurebe.
    Het tussen gerecht was goed, paddenstoelen gebakken in truffelboter en stoof van ossenstaart, ernaast een frisse witte wijn die ik wat minder vond combineren.
    Het pièce, waar we relatief lang op hebben moeten wachten, was lekker puur met prima hertenfilet van hoge kwaliteit en een mooie wijn ernaast. Voor partner was het een relatief klein vegetarisch gerecht (het garnituur van mijn gerecht met wat toefjes crème van kaas), dat was een klein dompertje.
    Dessert was goed, de wijn ernaast vond ik minder goed combineren, jammer. De sommelier was in mijn beleving niet echt in vorm.
    Prijs-kwaliteitverhouding was ruim voldoende tot goed.

Suuper lekker en heel leuk zitten. We waren met 4 personen en iedereen was dezelfde mening. Mooie bordjes!! We komen zeker terug.

4. Internationaal Tongeren

Guido Demers

Lekker, snel(relatief), mooi zicht op den hof. Leuk.

5. Italiaans Tongeren

Manon Demers

Het gaat snel en is lekker, maar ook niet geweldig.
    X Manon

6. Belgisch Tongeren

Eén van m'n lievelingsrestaurants. (H)eerlijke keuken met de Green Egg!
    In de zomer kan je lekker genieten van de rijkelijkse amuses op het buitenterras omringd door groen.

7. Belgisch Tongeren

Wim Nijs

8. Internationaal Tongeren

We zijn er gaan lunchen. Absoluut aan te raden, een zeer schappelijke prijs. Menu was heerlijk, service was meer dan goed.

Anja Casters

Een mooie aanwinst voor Tongeren. Ooit deed dit koppel mee aan de TV wedstrijd Mijn Restaurant. Zij hadden toen een zaak in Genk. Na afloop (ze hebben niet gewonnen) zijn ze een restaurant gestart in Tongeren. En dat is alleen maar goed. Pand is mooi en gezellig en wat op de borden komt is erg smakelijk en mooi gepresenteerd. Goede combinaties ook. De wijnkaart is in orde.

10. Belgisch Tongeren

Julia V.

Brasserie waar je snel en goed iets kan eten. Wij hebben er tijdens onze regelmatige dagjes shoppen met zussen al een paar keer gelunched en kunnen het aanbevelen. Prijs kwaliteit is absoluut in orde en de keuken is een goede brasseriekeuken. En je bent niet te veel tijd kwijt.