Villa Copera in Tolkamer

''heeft zo zijn eigen streken''

Eten & drinken 8,8

• do vanaf 16:00
  • vr vanaf 16:00
  • za vanaf 12:00
  • zo lunch vanaf 12:00

Villa Copera, gebouwd in 1861 als kantoor van steenfabriek Daams, is een prachtige en unieke locatie gelegen aan de Rijn in de Liemers. Het karakter van het pand, het uitzicht op de rivier en de imposante tuin verrassen telkens weer.

Mooie pittoreske dorpjes, de vanuit Duitsland binnenstromende Rijn, het natuurgebied De Byland met prachtige fietspaden en waterplassen bieden een oase van rust en een ultiem buitengevoel.
Midden in dit gebied, direct uitkijkend op de rivier, staat ons team voor u klaar. Gebruik makend van de kwaliteit en duurzame werkwijze van leveranciers uit eigen streek, bieden wij u heerlijke smaken, mooie gerechten en voor een ieder wat wils!
Het complete team heeft zo zijn eigen streken! Passie, kwaliteit, aandacht, plezier en natuurlijk vakmanschap zit diepgeworteld in de denkwijze van Villa Copera.
Een lekkere snack, borrelen op de veranda of op het terras, een snelle lunch, een mooie avond met heerlijke gerechten: Villa Copera biedt het. Een vergadering, een barbecue een feest of bruiloft? Alles kan. Villa Copera is een hele mooie plek waar u, uw gasten, vrienden en of familie buitengewoon kunnen genieten.
Wij staan voor u klaar en nodigen u graag uit om onze streken te leren kennen.

Diëten Glutenvrij en biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Villa Copera in TolkamerFoto van Villa Copera in TolkamerFoto van Villa Copera in TolkamerFoto van Villa Copera in TolkamerFoto van Villa Copera in Tolkamer

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk en aan het water
Ambiance
Hip, luxe, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Catering en terras