Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tolkamer verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Tolkamer

Thea Bos

Marco Besselink

Geweldige ervaring, heerlijk gegeten

Vanavond (3 nov) gegeten ter ere van mijn verjaardag. Het was van begin tot einde genieten met hoofdletters!
    Chapeau voor Jeroen en chefkok maar zeker ook voor de rest van het team, ongedwongen sfeer en zeer attent. Bij nagerecht op rand van bord met chocolade gefeliciteerd gespoten. Die kleine verrassing maakte mijn verjaardag nog mooier :-)
    we komen zeker terug!

Leuk restaurant. Leuke gerechtjes en technisch goed bereid maar ik mis uitschieters. Gerechtjes waar je voor terug komt. Ik ben niet verrast gisterenavond. Wel mooie mosterdsoep en goede garing vh vlees. Het mag wat meer knallen wat betreft smaak. Nog geen eigen signatuur.

p.m.stuurman

Goede avond gehad, heerlijk gegeten, mag iets minder ruimte tussen de gangen zitten, maar dat kan ook aan de druk gelegen hebben.

Probleem is wel de betaling met Visa Card die niet alleen gisteravond niet mogelijk was, maar ook al eerder bij anderen voor problemen zorgde.

Mats van der ent

Ik eet hier al jaren en k heb nog nooit een andere snackbar gezien die zo lekker eten maakt.

1 September 2017. Super gegeten. Heerlijke gerechten, prettige bediening. Alles klopte. Heel veel succes Jeroen en je team. Van ons krijgen jullie een dikke 9.

9. Eetcafé Tolkamer

Vandaag prachtig weer, heerlijk kunnen zitten op het terras in het zonnetje.
    Leuke vlotte jeugdige bediening en werden ondanks de drukte goed geholpen.
    Tevens ook lekker gegeten.
    Zullen zeker nog een keertje terug komen.

10. Chinees-Indisch Tolkamer

Manon Leunk

Vanavond heb ik hier voor de eerste keer met mijn vriend en moeder gegeten. Wat me meteen opviel was het feit dat het personeel niet aangestuurd werd. Erg lang op een drankje moeten wachten omdat ze ons vergeten waren. En we moesten zelf maar uitvogelen hoe het buffet werkte. Een meneer aan het tafeltje naast ons kreeg hete kippensoep over zich heen door onhandigheid van de serveerster. Er kwam geen excuus of een nieuw drankje. Toen meneer zelf zei, dan doe maar iets van de rekening af antwoorde een ober dat je voor €10, 95 geen hoogstaande service moest verwachten. De ober ging nog even door met deze discussie. Een tafel achter ons had Rivella besteld. De serveerster zei dat het op was en dat het ook niet haar schuld was. Het buffet. De rijst was lauw de smaak van het eten redelijk. Door deze eerste ervaring in dit restaurant hebben wij besloten het bij deze ene keer te laten ook al is het goedkoop. Uit eten is mijn inziens meer dan alleen je goedkoop volproppen zonder service.

11. Nederlands Tolkamer

Wij hebben genoten. Het hotel ligt op een mooie locatie. Uitzicht op de Rijn en een gezellige boulevard! Een vriendelijk ontvangst, uitstekende service. Een top keuken, we hebben heerlijk gegeten.

Beste bezoekers van deze pagina Villa Copera,

Sinds 4 augustus is Restaurant Villa Copera opnieuw geopend met een geheel ander concept en geheel ander team. Alle recensies voor 4 augustus 2017 zijn verouderd en matchen niet met het nieuwe restaurant.

Met vriendelijke groet,

Team Villa Copera

13. Eetcafé Tolkamer

Diana Berendsen

Iets drinken bij kade 7, prima!
    Iets eten bij kade 7, nooit meer!!

Zondag om 18:30 gingen we daar zitten, het was rustig en er was plaats genoeg.
    Al snel werd drinken opgenomen en menukaart gegeven.
    - Helaas duurde het lang voordat bestelling werd opgenomen en daarna weer lang voordat eten om 19:45 werd geserveerd (tussentijds gevraagd of eten al klaar was).
    - Bij neerzetten 2e glas drinken zijn de lege glazen én, naar later bleek, de tafelsauzen (tray met 4 flessen saus) meegenomen ....... en we waren echt nog niet uitgegeten ....... dus naar binnen gelopen en teruggevraagd.
    - Stuyt's burger smaakte goed, spareribs waren niet lekker. Later bleek dat daar nog 3 sausjes bij hoorden, welke niet zijn geserveerd.
    - Tomaten op salade smaakten naar vis.
    - bij nemen van hap sla kwam klein spinnetje van vork afdalen.
    - Bij mededeling dat dit voor ons de 1e keer was dat we zaten te eten bij kade 7, maar dat een 2e keer er niet in zit, was de reactie van de uitbater:"Helaas!"
    Bij afrekenen werd wel €9,= van het totaalbedrag afgehaald.

Verder zagen we dat een man wegliep van het terras en hoorden hem tegen de serveerster zeggen dat het te lang duurde voordat zijn drinken gebracht werd. Volgens de serveerster kwam dat omdat het zo druk was!!! (Het was heel rustig)

Andere mensen stonden op en gingen binnen hun drankje afrekenen. Ze vertelden dat ze om de menukaart hadden gevraagd maar niet hadden gekregen ........

Aan een andere tafel kwam een meneer terug met 2 glazen cola in zijn hand en zette deze bij zijn vrouw en zichzelf op tafel .............

Helaas voor ons dus geen positieve ervaring, maar desondanks toch genoten van de geweldige locatie!!

14. Eetcafé Tolkamer

J.Edelijn

Op een rustige zondagavond, na 20 minuten ons eigen drinken binnen besteld. Het biertje en de cocktail kwamen toen al na 15 minuten. De cocktail werd zonder ijs en met lauwe cola geserveerd. We hadden ook nog een broodplankje besteld, maar na 20 minuten hadden we de hoop laten varen dat dat nog kwam. Bij de serveerster hetgene afgerekend wat we hebben gehad (dat was ook degene waar we het broodplankje hadden besteld) en we zijn toen weer naar boord gelopen. We komen hier niet weer.

15. Eetcafé Tolkamer

Els Winninghoff

Gisteren met 4 personen gegeten. De koffie was poederkoffie. Dat verwacht je niet. De pannenkoeken zouden met streekproducten bereid zijn uit eigen tuin. Natuurlijk klopte dit niet. Geen groenten uit eigen tuin. Pannenkoeken niet gaar en de wijn ronduit slecht. Locatie prachtig. Zeker geen aanrader

1,7
  17. Nederlands Tolkamer

CW. Van Bemmel

Prima plaats voor een paar dagen uit. Vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt en diner.
    Hotelkamer ruim en goed verzorgd.

Waardeloos, zigeunersaus is currie met 2 stukjes champignons. Patat is helemaal niet lekker, taai droog.

1,7
  19. Chinees-Indisch Tolkamer

Zandbergen

We nemen vaak gasten mee en als we dan aan de waterkant kunnen zitten is onze avond helemaal geweldig!!

20. Eetcafé Tolkamer

Hallo, na 2 jaar afwezigheid, mocht ik gisteren een bezoek aan Kade 7 brengen, waar ik op 'mijn bank' mocht zitten waar ik meer dan 40 jaar zat, alleen of met gasten.
    Wat hebben we met de mensen uit Amersfoort genoten.
    De Fam. Lamers met het personeel (Carlo kon ik helaas niet begroeten) is uitstekend in de bediening/hulpvaardigheid voor de oudere mens.
    Het toilet was schoon, maar zou beter aangepast kunnen worden voor volwassen mensen, door bijv. de pot te verhogen en de binnendeur eruit te doen en de buitendeur te kunnen afsluiten. Met een rollator is dan alles beter te gebruiken. Het eten en de bediening waren als altijd zeer goed.
    Misschien is er nu ook de mogelijkheid om in Duits op horeca niveau te communiceren. Het zou positief zijn voor de gasten uit ons buurland, die mij vaker zeiden, dat de ambiance van Kade 7 in Tolkamer overtreft.
    Ik kijk uit naar een volgende mogelijkheid vanuit Arnhem,
    Insula Dei het mooie en goede verzorgingshuis aan de Velperweg.
    Een hartelijke groet aan Carlo en de familie Lamers van zuster Vosuilen.

21. Eetcafé Tolkamer

Kerstavond heerlijk gegeten. Sfeer erg gezellig.

John Gelderland

Vandaag hier met 4 personen gegeten. We hadden alle 4 het palingproeverijtje. Het was een super lekkere verrassing. Een mosterd-paling soepje met gerookte paling en toast vooraf, daarna gebakken paling met een heerlijk bijpassend garnituur en top geserveerd.

Kortom, iets bijzonders! Daarvoor ga je uit eten!

Absoluut een mooie locatie, jammer van de slechte kwaliteit hetgeen hier gasten geboden wordt. Even alles op een rijtje:

Instant Cappuccino kan echt niet meer, en is niet lekker. De slagroom op de appeltaart (uit de vriezer) is er minimaal één dag geleden al opgespoten. De poffertjes zijn van het soort kant en klaar (De Pannekoekerij ?) dan helpt ook veel poedersuiker niet dit te maskeren. Geen vlotte klantvriendelijke bediening, leeg vaatwerk blijft staan; hoewel de bediening er al 3x langsgelopen is. Veel onkruid tussen de tegels, zicht naar de Rijn wordt door hoog onkruid belemmerd. Tuinverlichting niet schoon. Je merkt aan alles dat de huidige uitbaters bedrijfsblind geworden zijn, hier is veel te winnen voor een nieuw jong management. Daar is het wachten op voor dat wij hier weer aangaan.

24. Broodjes Tolkamer

Robert berends

Sinds het van eigenaar is veranderd is ook de kwaliteit minder geworden. De prijzen zijn verhoogd en de kwaliteit vermindert. Met Pinksteren daar geweest, de sla onder de broodjes was oud, leek meer op slechte kwaliteit roerbak groente, echt vies.

Dirk

Vind het een super eethuys, klantvriendelijk en voor ieder betaalbaar, leuke sfeer.

Janny Meijerman

28. Eetcafé Tolkamer

Woensdag 23-07 gegeten bij Kade 7 in Tolkamer. We hebben ruim een half uur moeten wachten op een broodje hamburger en een broodje huisgemaakte gehaktbal. De hamburger was kurkdroog, en de sla was verlept. De gehaktbal was droog, thuis zijn ze veel lekkerder.

Conclusie: Ga er niet eten, voor wat je krijgt betaal je de hoofdprijs. Wij komen er zeker niet terug, we zoeken wel een snackbar op.

Super restaurant. Fantastisch eten. Een ware belevenis van smaak, elk hapje is een smaakexplosie, werkelijk prachtig. Maar ook de bediening is prettig, niet te klef en niet te afstandelijk. Erg vriendelijk. Oke de prijs is stevig, zeker voor ons, maar met een kortingsvoucher is het voor ons te doen. Bizar goed !

30. Eetcafé Tolkamer

Perfecte plek op de dijk, fantastisch zicht op de rivier. Erg gastvrij, een handje bij binnenkomst en opgewekte bediening. Prima vissla gegeten, zalm, paling en rivier kreeftjes met brood en een uitstekende huiswijjn. Kom zeker terug.