Nieuwste foto's in Tolkamer

Laatste updates in Tolkamer

1. Anneke Broere's profielfoto
    Anneke Broere heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Anneke Broere

Vandaag hadden we familiereünie en zijn wezen eten we hadden gekozen voor de proeverij in ėėn woord geweldig. Zeker een aanrader. Alles was top.

2. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Hong Kong
    Chinees-Indisch Tolkamer

Altijd lekker gegeten bedankt fam Tai het gaat u goed! Restaurant is gesloten......

3. F.Huizinga's profielfoto
    F.Huizinga heeft een recensie geschreven voor Kade 7

F.Huizinga

Zeer fijn gezeten en goede bediening en eten was goed alleen gelegenheid geven bij het reserveren of je aan de reling wilt zitten of aan de andere kant bij het pad waar door de menden fietsen en lopen.
    De prijs was voor de tijd en wat we verbruikt hebben heel redeljik.
    Voor herhaling vatbaar.

4. Silke's profielfoto
    Silke heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Binnenweg

Zeer gezeilige medewerkers eten is heerlijk goed ijs goede patat echt heerlijk zeker een keer heen gaan👍👌.

5. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Kade 7

Anoniem

Ik kom zeer geregeld bij Kade 7 en ben altijd zeer tevreden. Gisteren was ik voor het eerst op zaterdag...
    Ons tafeltje aan het water stond gereserveerd dus tot aan dan alles oké. Het personeel was minder geroutineerd dan ik gewend ben.
    Je moest ze na een tijd roepen om iets te drinken te krijgen en eer het eten kwam duurde echt te lang.. kwam nog bij dat we uiteindelijk twee maaltijden geserveerd kregen ipv de drie maaltijden die we hadden besteld. We waren ook met drie personen.
    Het was niet gigantisch druk dus daar lag het mijn inziens niet aan.
    Voor het afrekenen ben ik naar binnen gelopen omdat het niet lukte iemands aandacht te trekken.
    Naar mijn idee voor de zaterdag te weinig geroutineerd personeel.
    Toch blijft Kade 7 voor mij een fijne plek om aan het water even een hapje te eten.

6. Vincenzo's profielfoto
    Vincenzo heeft een recensie geschreven voor Kade 7
    Eetcafé Tolkamer

We kwamen aan en werden lief ontvangen door een liefe dame drankjes waren goed toen hebben we ons eten besteld en moest dik een uur wachten toen kwam het eten zag er niet slecht uit maar schijn bedriegt ik had de irich steak besteld die gewoon dood gebakken was kip saté veel lauw sauzen veel te dik salade niet aangemaakt waar het op neer komt niet echt waard om te gaan eten wel gezellig om ff een drankje te doen.
    Jammer mischien komt het door de drukte.

7. P. Noij's profielfoto
    P. Noij heeft een recensie geschreven voor De Swaenebloem

P. Noij

Tosti bestelt.

Na een uur werd die gepresenteerd, nadat een aantal keren "spontaan" gezegd werd "komt zo". Mijn vrouw zei later dat een tweetal tafels die later hadden besteld hun bestelling niet alleen aan hun eerder aangeboden werd, ook de afrekening was er voordat wij aan de beurt waren voor presentatie van onze tosti.

Het gaat over een tosti!

8. Vermaeten's profielfoto
    Vermaeten heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Vermaeten

ALLES TOP. Alleen een schaaltje groenten zou welkom zijn.

9. Johan Sommers's profielfoto
    Johan Sommers heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Johan Sommers

We hebben gebruik gemaakt van de hapjes-avond, alleen op woensdag, dit is de uitgelezen manier om middels kleine hapjes de hele menu kaart te proberen. Wat ons betreft een echte aanrader, heerlijke hapjes met een uitstekende wijn, op een mooie manier gepresenteerd.

Het restaurant is smaakvol ingericht waarbij de karakteristieke bouwstijl niet verloren is gegaan, de bediening is enthousiast en goed op de hoogte welke ingrediënten de kok heeft gebruikt.

Kortom gewoon zelf gaan ervaren!

10. Peter Gores's profielfoto
    Peter Gores heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Geweldige ervaring, heerlijk gegeten

11. Barneys's profielfoto
    Barneys heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Vanavond (3 nov) gegeten ter ere van mijn verjaardag. Het was van begin tot einde genieten met hoofdletters!
    Chapeau voor Jeroen en chefkok maar zeker ook voor de rest van het team, ongedwongen sfeer en zeer attent. Bij nagerecht op rand van bord met chocolade gefeliciteerd gespoten. Die kleine verrassing maakte mijn verjaardag nog mooier :-)
    we komen zeker terug!

12. harry's profielfoto
    harry heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

Leuk restaurant. Leuke gerechtjes en technisch goed bereid maar ik mis uitschieters. Gerechtjes waar je voor terug komt. Ik ben niet verrast gisterenavond. Wel mooie mosterdsoep en goede garing vh vlees. Het mag wat meer knallen wat betreft smaak. Nog geen eigen signatuur.

13. p.m.stuurman's profielfoto
    p.m.stuurman heeft een recensie geschreven voor Villa Copera

p.m.stuurman

Goede avond gehad, heerlijk gegeten, mag iets minder ruimte tussen de gangen zitten, maar dat kan ook aan de druk gelegen hebben.

Probleem is wel de betaling met Visa Card die niet alleen gisteravond niet mogelijk was, maar ook al eerder bij anderen voor problemen zorgde.