Nieuwste foto's in Tolbert

Laatste updates in Tolbert

1. Ian's profielfoto
    Ian heeft een recensie geschreven voor De Postwagen
    Vertaal van English naar Nederlands

Zeer teleurstellend. Heel weinig keus voor een “proeverij” en niet veel inzet van de chef, wel veel van Maggi, Unox en Knor. Niet veel kwaliteit voor de prijs.

2. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Niet goed. Vies. Jammer.

Blikken en pakjes. Zeker niet zelf gemaakt Niet lekker en belachelijk weinig keuze voor deze "proeverij" Letterlijk alleen gehaktballen, kip met wat paprika gebakken (zeer rubberige textuur).
    Ei, en beenham reepjes. Fabriekskwaliteit, erg rubberig en Geen smaak.
    Geen rijst, pasta, aardappelen, quinoa of andere basis. Wel brood.
    Poor.

1,2
  3. Oetze Mulder's profielfoto

Goedemiddag Gert,

Wat mooi dat jullie opnieuw bij ons te gast waren. Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling!

4. G.Appelo's profielfoto
    G.Appelo heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Met 6 personen heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk en attent. Het was ons 2e bezoek en zal zeker niet het laatste zijn. Vooral ook de aanwezigheid van een glutenvrij menu kaart wordt door ons als heel positief ervaren!

5. Gert Appelo's profielfoto
    Gert Appelo heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Gert Appelo

Omdat de techniek roet in het eten gooide, moesten we op het laatste moment wisselen van activiteit. Jammer, maar kan gebeuren. We kregen als tegemoetkoming een gratis drankrondje aangeboden, prima opgelost! Van het diner daarna hebben we zeer genoten. Met z'n zessen gezeten aan een ronde tafel zorgde direct voor een gezellige sfeer. De vooraf aangegeven wensen op het gebied van glutenvrij dineren voldeden prima. Vriendelijke en vlotte bediening, gecombineerd met een heerlijk diner maakte voor ons een top avond!

6. Oetze Mulder's profielfoto
    Oetze Mulder heeft gereageerd op een recensie van De Postwagen

Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en de mooie woorden die u deelt!

7. W.T.Gorter's profielfoto
    W.T.Gorter heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

W.T.Gorter

Prima entourage en minstens zo belangrijk, heerlijk gegeten!!! Fantastisch!!

8. Fam. Van Wijk's profielfoto
    Fam. Van Wijk heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Fam. Van Wijk

Was heel gezellig. Zelfs voor de kleine kinderen. Fijn sfeer, goede bediening en gaan mee met je wensen.
    We komen zeker terug.
    Zou zeggen' ga zo door'!

9. Oetze Mulder's profielfoto

Hallo familie Hoebe,

Onze oprechte excuses hiervoor. We waren al bezig met een oplossing. Het bord stond en staat namelijk op de nominatie om vervangen te worden. Echter zijn we nog in overleg over de uitstraling en invulling van het vervangende bord en in afwachting van de mogelijkheden. Helaas is het daarom nog niet zover.

Overigens zijn we (op de bouwvakperiode na, als enige uitzondering) inderdaad 'iedere dag open'. Wat in de toeristisch-recreatieve sector het 'hoogseizoen' wordt genoemd, is voor ons in de praktijk het 'laagseizoen'. Dit omdat er in Tolbert en omgeving bijzonder weinig activiteit is in deze periode.

Uiteraard erkennen we dat de huidige vermelding op het bord incidenteel tot een teleurstellende situatie kan leiden, zoals deze. Dat is bijzonder vervelend en daarom doen we ons best om een akkoord te krijgen voor een nieuw bord. Dit ligt lastiger dan verwacht door de regels voor het gebied rond de snelweg.

Als u later nog eens in de buurt bent, hopen we u alsnog te verwelkomen in ons restaurant. We wensen u een stralende tijd toe.

10. Oetze Mulder's profielfoto

Hallo Carole en Johan,

De vakantie is voorbij en graag reageren we alsnog op jullie fantastische recensie. Allereerst bedankt voor jullie tweevoudige bezoek die dag. Het is altijd leuk (en een eer) als gasten zowel komen lunchen als dineren. Fijn dat jullie ook zo enthousiast zijn en dit willen delen. Dat doet ons goed. Het team van De Postwagen wenst jullie een stralend vervolg van de zomer!

11. Fam Hoebe's profielfoto
    Fam Hoebe heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Fam Hoebe

Een groot bord langs de snelweg met daarop vermeld " iedere dag open". Wat blijkt, het restaurant is dicht en dat in het hoogseizoen!

12. Carole en Johan's profielfoto
    Carole en Johan heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Carole en Johan

Wat hebben wij hier superlekker geluncht. Alles heerlijk vers en leuke bediening. S'Avonds daar ook gedineerd. Wow wat is die Tournedos daar overheerlijk. Met heerlijke bijgerechten. Jammer dat ze de dag erop voor 3 weken dicht waren ivm vakantie anders waren wij er zeker weer terug gegaan! Echt een aanrader!

13. Oetze Mulder's profielfoto

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw recensie! We waarderen het als onze gasten hun ervaringen delen. Daarbij erkennen we ook eventuele fouten, die in principe (uiterst) zelden voorkomen − maar nooit 100% uit te sluiten zijn. In uw geval zeggen we in alle eerlijkheid toe dat niet alles even soepel liep. Na de taart hebben we goedbedoeld en bewust gewacht met het eten, omdat we veronderstelden dat het wenselijk zou zijn om wat ruimte te hebben tussen de taart en het diner. Het was overigens sowieso een ietwat onbekende volgorde voor ons, maar uiteraard respecteerden we dat volledig.

Vervolgens is het inderdaad niet helemaal goed gegaan met het uitserveren van het eten: dat spijt ons oprecht en dat hadden we zelf graag ook anders gezien. Jullie groep was aanzienlijk groter dan in eerste instantie aan ons was doorgegeven, dus het argument rond het aannemen van de reservering en personeelstekort gaat niet geheel op. Ook met voldoende bezetting duurt alles op een dinsdagavond met 92 gasten iets langer. Daar kon een enkeling in jullie groep begrip voor opbrengen, er werd namelijk excuses gemaakt voor jullie gedrag ten opzichte van de bediening.

Al met al hebben we zeker steken laten vallen qua snelheid en uitserveren, dat geven we ruiterlijk toe. Wel nemen we volledig afstand van uw aantijging van discriminatie, een zware beschuldiging die ons pijn doet en waar wij ons nooit in zullen herkennen: voor ons is elk mens een waardevol individu, wij handelen volkomen vanuit gelijkwaardigheid. Als u daadwerkelijk last zou hebben van ‘personeelstekort’, is dit ook iets waar iedereen last van zou hebben. Wij distantiëren ons sinds de oprichting in 1780 al van discriminatie. De bediening was misschien niet naar wens, maar wij respecteren en waarderen iedereen.

Nogmaals bedankt voor uw recensie.

14. L. Niet van toepassing's profielfoto
    L. Niet van toepassing heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

L. Niet van toepassing

Als buitenlander moeten jullie hier niet eten! Wij waren er om 17:45 uur en hebben pas om 20:30 uur eten gekregen. Bij binnenkomst wordt niet eens even voorgesteld. Ten eerste hadden wij een andere taart besteld, wordt de verkeerde taart gebracht. Toen hebben wij de taart van de bakker gekregen. 5 keer gevraagd om alles op te ruimen, mensen zeggen oke maar doen vervolgens niks. Eten besteld, na een uur nog steeds geen eten op tafel. Iemand van onze tafel gaat erheen, 10 minuten later ligt het eten op tafel. MAAR er zit natuurlijk weer een verkeerde gerecht bij. Na 5 minuten krijgen we de juiste gerecht (nu kan het opeens wel heel snel?) Daarna geven wij aan dat wij niet tevreden zijn over de service, krijgen wij van de ober te horen dat wij de volgende keer maar een andere plek moeten zoeken. Smoesjes gebruiken en zeggen dat het een drukke avond is. Als dat zo is, dan had je deze ruime reservering niet moeten accepteren. Dat jullie personeel te kort hebben is niet het probleem dan de klant. Wat is er gebeurd met de klant is koning? Of normale service in deze tent? En los daarvan, wij betalen voor het eten, daarvoor kan je in een restaurant normale service verwachten. PURE, PURE DISCRIMINATIE DIT!! Nog nooit zo'n erge tent meegemaakt! Je betaald voor de slechte service en brutale obers!

15. Oetze Mulder's profielfoto

Goedemiddag Lisette,

Wat fijn dat je bij ons te gast was! Onze kok heeft veel plezier beleefd aan de speciale bereiding. Het is dan ook erg leuk om te lezen dat je dit zo waardeert. Bedankt voor je fraaie recensie. Namens de bediening en de kok wens ik je een fijne dag toe.

16. Oetze Mulder's profielfoto

Hallo Marrit,

We zijn blij dat jullie bij De Postwagen waren. We vonden het een groot plezier om jullie uitje en het eten te verzorgen. Bedankt voor de waardering.

17. Marrit's profielfoto
    Marrit heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Gezellig familie uitje, eerst 2 uur solexrijden en erna lekker gegeten van de kaart.

18. Lisette Post's profielfoto
    Lisette Post heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Lisette Post

Heerlijk gegeten! Gezien mijn bijzondere dieetwensen; veganistisch en glutenvrij, had de kok speciaal wat gemaakt; heerlijke quinoa/ zalige pittige curry; geroosterde tomaatjes/asperges; 2 salades van diverse groenten, aardappeltjes en vegan mayonaise. Het was te veel om op te kunnen, maar het smaakte zalig. Net als de zoete aardappelsoep trouwens! De bediening was erg vriendelijk en de service top!

19. Oetze Mulder's profielfoto

Goedemorgen Fimmie,

Het was een groot plezier om de high tea voor jullie te verzorgen en we zijn blij dat jullie het zelf ook zo plezierig hebben ervaren. We zullen nog scherper zijn met betrekking tot de warmte van de soep, goed dat je dit benoemt. Fijn dat alles zo heerlijk was, daar doen we elke keer weer onze uiterste best voor. Hartelijk dank voor de prachtige recensie en een fijne dag gewenst namens ons team.

20. Fimmie Veenstra's profielfoto
    Fimmie Veenstra heeft een recensie geschreven voor De Postwagen

Fimmie Veenstra

Met collega’s van een zeer goed verzorgde high tea genoten. Meer dan genoeg heerlijke hartige en zoete lekkernijen en ook het laatste warme gedeelte was heerlijk, hoewel de soep niet zo warm was. De service was prima, thee werd steeds bijgevuld, echt dik in orde!