Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tjerkgaast verdeeld zijn.

Goed en lekker eten voor nette prijs👍

Nellie en Piet Poll Worp 45 7419 AB Deventer

Altijd vriendelijk. Je krijg er wat jij graag wilt hebben en een goede keuken je kunt er heerlijk eten. En het is er helder en schoon. Wij komen er al een aantal jaren en als wij in de buurt van Gaasterland zijn op de terugweg via de Zuid Westhoek dan gaan wij er heen, kan niet missen.

Net gegeten, de kipfilet was niet te pruimen: veel te droog. De bediening was onvriendelijk en lieten ons wel de volle pond betalen. Ik kom hier nooit weer.

Eerste keer hier. Douche is goed alleen de ingang douche is wat smal. Het eten vind ik goed. Bediening is niks mis mee. Ik zal hier vaker komen. Bedankt voor jullie inzet.

Groet Johan.

Kom hier als chaffeur bijna elke maand wel een keer en het is er altijd gezellig, het eten is er prima, de kaart is niet groot maar voor de trucker meer dan zat.
    Ligt lekker rustig aan het water, dus slapen geen probleem hier. Ik vind dat ze er alles aan doen om het voor ons aangenaam te maken, wat mij betreft een dikke voldoende en ik denk voor de meeste truckers wel.

Fam, bedankt voor jullie inzet voor ons
    Gr. Edje

Toplocatie, lekker rustig geslapen, uitstekend eten en gezellig aan de stamtafel. En zeker niet te duur. Kortom zeker een aanrader voor de chauffeur en er mag ouderwets gerookt worden. Zeker een bezoek waard. Ga zo door!

Het viel zwaar tegen.

De keuze was zeer matig, zo was er geen voorgerecht, een paar hoofdgerechten waarvan er 2 niet leverbaar waren en als dessert was er niet veel.

De groenten waren te gaar gekookt waardoor de smaak helemaal weg was. En er werd gerookt.

Mijn vriendin was nog niet klaar met eten en toen werd haar bord al weggepakt.

Al met al zeker niet voor herhaling vatbaar.

lekker gegeten en gedronken. Ga zo door. Albert