Viva Las Tapas in Tilburg

Meest dichtbij: parkeergarage Pieter Vreedeplein en parkeergarage Heuvelpoort in Tilburg Centrum.

Vanuit Tilburg centraal station met de stadsbus uitstappen bij halte Heuvelring (voor de Pathé).

• Buffet: € 17,50

1391419658 42
1432053322 29
1477201839 38
1513320652 32

1. Zonder eerst te kijken naar de recensies zijn wij hier gaan eten met 4 personen. Helaas was het al in het begin meteen mis, doordat het erg lang duurde voordat er een bestelling werd opgenomen (wel drinken). Tot 2 keer toe werd er gevraagd of het smaakte, terwijl we nog moesten bestellen. Toen was er eindelijk eten, maar het was van de verkeerde tafel. Het eten zelf was slecht, we hebben toen (noodgedwongen) maar steeds de snacks besteld (friet/bitterballen/etc), want die gingen wel. Na het eten zijn we een uur buiten gaan zitten om ons drankje te nuttigen, maar er kwam niemand een bestelling opnemen, ook niet even vragen. Bij het betalen stonden bestellingen van de vorige eters op onze rekening. Wc vies en sfeer niet te harden. De jongen die er werkt is wel oké. Sorry voor deze recensie, maar ze zien ons (helaas) nooit meer terug.

2. Tapas waren niet slecht maar ook niet fantastisch. De bediening was wel uitermate slecht en chagrijnig. We hebben telkens zelf om drinken moeten vragen en daarvoor een keer of 6 onze hand moeten opsteken voordat er iemand kwam.
    Tijdens het eten stonk het verschrikkelijk binnen. Er werd hardstyle muziek gedraaid, niet echt sfeervol tijdens het eten..
    Al met al niet voor herhaling vatbaar.

3. Koeienfeest

Weinig zo waardeloos gegeten en wat een bediening incl. zweetluchten gratis en voor niets. Alles loopt mis en alles komt te laat. Kortom het eten is niet het wachten waard! Bah.

4. Zelden zo'n slechte tapas op! Bediening heeft het zo goed mogelijk opgelost. Absoluut geen aanrader in Tilburg!

5. Roberto 132 punten

Het eten is verrukkelijk. We konden niet stoppen met het eten van enkele gerechten. Wat goed uit komt met onbeperkt eten :-) Helaas was de service matig tot slecht. Meerdere malen hebben we lang moeten wachten op onze bestelling. Of lang moeten wachten totdat de bestelling werd opgenomen. Ook werd niet alles tegelijk geserveerd.

6. Het eten is niet heel bijzonder, als je voor tapas kiest kun je beter naar een ander restaurant in Tilburg gaan. Het was niet verkeerd, maar ben gewoon veel beter gewend bij andere tapasrestaurants. Ik had leuk gezelschap bij me en heb daardoor een leuke avond gehad.

7. Zaterdag met 8 collega's gegeten. Het eten is slecht en je moet veel te lang wachten. Ze beginnen met een schaal met salade en koude gerechten. We moesten na lange tijd zelf vragen dit weg te halen en te beginnen met de warme gerechten. De tapas die je later bestelde kreeg je niet geserveerd maar alles werd gewoon op tafel gezet. Voor ons dus zeker geen 2e keer!!!

8. Zelfs na een hele dag drinken niet te eten. Bah! Wegblijven! Zonde van je geld. Een grote kleffe magnetron hap.

9. Zaterdag tapas gegeten. Bediening is vriendelijk maar mist naar mijn mening echte horeca skills. Ik kom zelf uit te horeca en deze avond is mij zwaar tegen gevallen. De hapjes komen niet tegelijk. Je krijgt koud direct op tafel, gefrituurd daarna en daarna warm. Je zit soms dus alleen te eten als de hapjes van je tafelgenoot toevallig warm zijn en later uit de keuken komen. Ik vind ook dat alle tapas vrijwel de zelfde smaak hebben. Tevens ziet de bediening het te laat als je drinken op is. Dan bestel je het en duurt het ook nog lang voor je het krijgt.

Ik heb dit aangegeven bij iemand van de bediening die naar mijn mening behoorlijk fel reageerde naar mij als klant. Klachten zijn er om van te leren, niet om je zelf te beschermen. Voor mij absoluut geen 2e keer meer, ondanks dat de sfeer van het restaurant best gezellig is.

10. Tapas zijn niet vers. Warme tapas zijn opgewarmd in de oven (droog en taai).

11. Vanavond met zijn 3en gaan eten en het was echt niet best, en dan druk ik me het nog voorzichtig uit! Als je thuis je best doet krijg je het beter voor elkaar. Bediening was wel vriendelijk, maar die kunnen ook niets aan het eten doen. Nooit meer!!!

12. Anouk Boot-de Jonge

Voor ons huwelijksfeest hebben mijn man en ik de catering laten verzorgen door Viva Las Tapas omdat we zelf helemaal dol zijn op tapas. Van tevoren hebben we uitgebreid overleg gehad met de bedrijfsleidster, Maartje Derks. Dit was super! We mochten allerlei tapas hapjes proeven (op kosten van de zaak) en ze dacht ontzettend goed met ons mee. Ze kwam met ideeën of dingen waar we nog niet aan hadden gedacht.

We hebben gekozen voor een tapasbuffet (als diner) voor onze daggasten en een hapjesbuffet voor de avondgasten.

Later, dichter bij de trouwdatum, zijn we nog een keer langs gegaan om de puntjes op de i te zetten. Omdat we in Goes (Zeeland) wonen hebben we er toen meteen dagje Tilburg van gemaakt en hebben we na het gesprek met Maartje ook tapas gegeten bij Viva Las Tapas. Het was heerlijk! Ook de bediening, service en klantvriendelijkheid was prima!

Op 26 april 2013 zijn mijn man en ik getrouwd en de catering was echt tot in de puntjes verzorgd. Maartje kwam zelf ook mee om de catering te bezorgen en had zelfs een mooie bos bloemen voor ons mee genomen! Het tapas buffet werd helemaal aangekleed, van mooi tafelkleed tot bloemen, enz. Het eten was vers, smaakvol en gewoon heel goed!

Alle gasten hebben er ontzettend van genoten, we hebben er talloze positieve reacties op gehad. Vooral de amuse wall viel enorm in de smaak en vooral ook de diversiteit aan hapjes met veel creativiteit en variatie!

Kortom, ik begrijp werkelijk niets van de negatieve kritiek van de andere mensen op deze site. Bij ons was het in één woord GEWELDIG! En mochten we nog eens een feestje geven, zullen we zeker weer een beroep doen op Viva Las Tapas!

13. Zoals al meer mensen hebben geschreven een groot drama. Ben hier een x in december geweest op een koopavond. Het was niet echt druk maar gewoon normaal,nadat we onze eerste ronde hadde besteld en ons drinken ophadden probeerde ik contact te krijgen met de bediening maar deden alsof ze niets zagen,terwijl drank toch echt omzet is. Toen er na 50 min nog steeds geen eten was kwam er dan eindelijk een serveerster welke ons vertelde dat we niet op de klok hoefde te kijken voor de 2 uur,onze tapas zouden met 5 min er aankomen.na ong 10 min eindelijk onze eerste ronde al met al een uur na bestelling.
    Daarna nog een paar x besteld maar het duurde weer zo lang uiteindelijk hebben we er 3½ uur gezeten en hebben we maar 5 rondes gehad. Dus hier komen we niet meer.

Het eten is opzich niet heel slecht maar men zou moeten kijken naar een betere structuur in keuken en bediening.

14. In een woord drama! 2 uur onbeperkt tapas, maar je wacht wel steeds 30min op je eten. Reactie: sorry het is erg druk. Meen je dat nou, druk op valentijnsdag als al je tafels gereserveerd zijn? Geen enkele ronde (en dat waren er maar 4) de juiste bestelling gekregen, als troost kregen we een kop koffie en thee van het huis, ok, toch iets van service. Maar wat zagen we bij het afrekenen, toch gewoon op de bon gezet! Uiteraard nul cent fooi en dus nooot meer terug!

15. Bestek en servies was nog smerig van de maaltijd van vorige gasten. Het eten was ronduit smaak- en fantastieloos. Daarnaast hadden ze een aantal gerechten van de kaart niet (zelfs geen groene olijven?). Ook moesten we steeds ontzettend lang op ons eten wachten en was de helft vaak aangebrand. De bediening was an sich vriendelijk maar liet lege borden e.d. te lang staan. Toilet trouwens ook tien keer niks. Losse WC-brillen en geen handzeep/droogdoekjes etc.

Na twee rondes bestellen hadden we het wel gehad en zijn we maar weggegaan.

16. De naam dekt dus alleszins niet de lading. Gisteren met 2 personen wat losse tapa's gegeten. Elk 5 , ik heb er maar 2 opgegeten en mijn vriend 3 omdat het zo slecht was. Hoe kan je in godsnaam een bruschetta serveren als een slappe hap brood met wat kaas erop ( weten ze überhaupt dat bruschetta uit Italie komt en krokant moet zijn met een fris laagje tomaten-knoflook couli ??) , de patatas waren hard , droog en met dezelfde flauwe tomatensaus overgoten als op de albondigas en op de " bruschetta", het slaatje met feta en tomaat was droog zonder enige dressing en/of olie. Kun je spare ribs tapas noemen ? De decoratie op tafel was vies en plakte aan alle kanten. Kortom een grote tegenvaller en achteraf een gevoel van veel schone schijn.. maar weinig goeds. De bediening was wel heel aardig, dat moet gezegd worden!

17. Ruim 2 maanden vooraf gereserveerd met een grote groep. Na 45 minuten onze eerste ronde op.. Na 1,5 uur 2de ronde gegeten, konden nog net 1x zelf bestellen (bij grote groepen krijg je de eerste 2 rondes neergezet), toetje ging nog net. Tafel kwam steeds voller te staan met leeg goed (glazen, flesjes, schaaltje), eten kwam niet bij iedereen tegelijk (scheelde een half uur), gerechtjes werden vergeten, te weinig bestek, aangebrande nachos.. En bij attenderen op kou (omdat ze de ventilator aanzette) werd ons gezegd dat het achter in het restaurant zo benauwd was. Kippenvel op onze armen.
    Personeel: Te weinig en niet klantvriendelijk!

Erg jammer! Niet voor herhaling vatbaar.

18. anoniempje

Wat een vieze tent zeg!
    Je bestelt fish and chips omdat het leuk op de kaart gepresenteerd staat, wat je krijg is een grote droge viezigheid die niet weg te krijgen is..
    Daarbij de toiletten zo smerig!!! Lag nog van alles in het toilet, water stroomt over de wasbakken en viezigheid van toilet papier en alles wat ik niet wil weten op de grond!

Hier zou eens de keuringsdienst van waren langs moeten gaan zeg, dan zouden ze de toko al snel kunnen sluiten denk ik.

19. Na heel lang wachten konden we eindelijk bestellen. Daarna weer lang wachten. We hadden simpel voorgerecht, stokbroodjes, olijven ed. Na een half uur gevraagd of het nog lang ging duren.......

Na drie kwartier kregen klanten die na ons kwamen wel hun voorgerechten en toen zijn we opgestapt.