Op dit adres zit nu: Qlubhouse

Gratis parkeren voor de deur.

• OV

Bushalte Spoorlaan-Oost op loopafstand.

• Catering

• Rolstoeltoilet
    • Hip
  7. Betalen Master Card pin

1520276515 91
1631811903 91

1. adriaan 74492 punten

Alweer voor de derde keer naar de carpacciobar. Echt een fijn adres waar je lekker kunt eten in een hele gezellige sfeer. Ditmaal mijn zus en partner meegenomen om eens kennis te maken. We kregen een tafeltje in de herenkamer ingericht door de Tilburgse kunstenaar Rob van Trier, Leuk! De proeverij vind ik het leukst om te doen. De wijncollectie is inmiddels aardig uitgebreid en er zijn hele leuke goed geselecteerde wijnen verkrijgbaar voor schappelijke prijzen, prima.

We startten met een Grüner Veltliner, lekker fris met tonen van groene appel. De eerste carpaccio was van rode biet. Erover een heerlijke dressing van limoen waarin gember verwerkt is, verder stukjes groene appel en gekarameliseerde walnoten voor een aangename bite. De balans met de gember ie prima. Nu met passend wijntje nog lekkerder dan de eerste keer. (8,8)

We zetten de wijn door omdat ik een vis carpaccio verwachte, dat was een foutje. Gelukkig was maître Nadia meteen paraat om een andere wijn te schenken. Een wijn waar we alle vier blij van werden. Een Italiaanse Rollhütt Pinot Noir van Peter Zimmer, lekker sappig, vol met kersenfruit en een fluweelzachte afdronk. Ernaast de kalfscarpaccio met oosters gemarineerde shiitake, piccalilly van d’n Ark, brunoise van augurk en een vinaigrette van ketjap met sesam. Ietje minder complex dan de eerste keer maar de heerlijke wijn zorgde voor een completere beleving en blije gezichten aan tafel. (9)

De heerlijke Pinot Noir werd doorgezet voor bij het pièce. Een tweetraps ronde. Als eerste dunne plakken tonijn met erop stukjes lente-ui, twee kleuren sesam zaadjes, toefjes kerriemayonaise en kleine toefjes pikante rode saus. Heel verfijnd met pikante toets waarbij de witte wijn, die er nog stond, net iets meer in balans was. (8,8)
    De tweede was van rund (waar ik normaal niet zo’n fan van ben) die vorige keer verrassend lekker was. Als basis een groene salade afgedekt met dungesneden super mals rundvlees, afgewerkt met een royale portie basilicum pesto, geroosterde pijnboompitjes en fijn geraspte parmezaan. Een goede smaak balans waarin het rund slechts subtiel aanwezig was en een aangename textuur. De Pinot Noir maakte het gerecht compleet, genieten. (9)

De dessertwijn was van Bernhard Eifel uit de Moezel, Riesling spätlese van de Schweicher Annaberg met heerlijk aroma en mooie zoetzuur balans. Op een zwart bord dunne plakken ingelegde appel en peer met erop crispy chocoladeplaatjes in puur en wit, eromheen nog toefjes karamelsaus. Het gerecht was ditmaal ietsje zoeter en kruidiger dan vorige keer. Redelijk krachtige smaken die door de frisse wijn werden aangevuld. (8,8)

Als afsluiter een krachtige espresso van Earth met stroopwafel.

Bediening was zeer goed verzorgd door beide dames, lekker ongedwongen op een zeer gezellige wijze.

Prijs-kwaliteitsverhouding was uitstekend.

Natuurlijk zijn bij het derde bezoek de smaken van de gerechten bekend maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het een fijn adres dat zeker ook geschikt is voor speciale gelegenheden. Vorige keer was ik er met een reünie van oud klasgenoten, deze was zeker ook in de smaak gevallen van de andere. Het is een origineel concept dat zeer toegankelijk is. Lekkere smaken begeleid door mooie wijnen in een gezellige ambiance. Bedankt!

2. Juliette en Janne

Je rijd er zo voorbij maar met het doel voor ogen kijk je goed 👀 Na aangebeld te hebben wordt je hartelijk ontvangen door een jonge vrolijke gastvrouw. Je wordt naar een hip modern restaurant gebracht met bar in het midden. Mooie sfeervolle verlichting en goede achtergrond muziek.
    Een kleine kaart dus makkelijk maar wij hebben ons laten verassen 👍🏼👍🏼👍🏼 Ook de chefkok komt aan tafel en geeft uitleg wat ze serveert.
    In een gemoedelijke sfeer ruim 3 uur gezeten, dat was omdat het super gezellig was en de dames leuk vertelde over het tot standkomen van hun onderneming. SUCCES DAMES we komen zeker terug. 👋🏼👋🏼

3. We werden allereerst uiterst warm ontvangen door zowel de eigenaresses als de stagiaire van de Rode Pannen. Het pand ziet er van binnen fantastisch uit en werden na ons overheerlijke diner maar al te graag rondgeleid door de eigenaresse. Het eten was absoluut verrukkelijk, heerlijke proeverij gehad. De tonijncarpaccio was wel het hoogpunt van de avond, wat een stijlvol gerecht en de tonijn smolt werkelijk op m'n tong. Ze gebruiken prachtige producten en je kan zien dat dit restaurant uit een passie voor eten is voortgevloeid. Het is een restaurant die ik aan iedereen kan aanraden, je moet er zeker een keer geweest zijn. Zeker tot een volgend diner!

4. J. Houben

Vandaag voor een meeting afgesproken bij de Carpacciobar. Voor mij een hele nieuwe ervaring om vijf verschillende carpaccio's tijdens mijn lunch te eten. Het feit dat ik vijf kwartier moest rijden vond ik alleszins de moeite waard. De presentatie was uitmuntend, de smaak was verfijnd en overheerlijk, en de service was geweldig. Absoluut een aanrader en een culinair avontuur. Vooral de Octopus carpaccio was een uitdaging voor mij. De textuur bleek heel soepel te zijn en was op subliem en verfijnd op smaak gebracht.

5. Jurgen Dijkema en

Beste potentiële genieters,

Wij hebben hier met Valentijnsdag gegeten en het was zeer geslaagd. De service hebben wij als zeer goed ervaren, niks op aan te merken. In het kader van Valentijnsdag lagen er allerlei bloemetjes op de tafel, leuk gedaan! Ook in het kader van Valentijnsdag, kregen wij een van te voren bepaald verrassingsmenu. Hierdoor hebben wij verschillende carpaccio's mogen proeven en het was zeker zeer verrassend!

In het kader van ook een verbeterpuntje noemen, is dat het restaurant van buiten niet echt een restaurant lijkt, dit omdat er geen borden o.i.d. buiten staan. Dit zorgt ervoor dat wij nooit naar binnen waren gelopen als wij niet hadden geweten dat hier ook daadwerkelijk een carpacciobar zat. Echter, als je eenmaal binnen bent, word je allereerst zeer vriendelijk ontvangen. Daarna word je meegenomen naar een prachtige lounge waarin je van verschillende carpaccio's kan genieten onder het genot van een lekker wijntje (of ander drankje) terwijl je ziet dat je heerlijke carpaccio's worden bereid door de leuke open keuken die aanwezig is in de lounge.

Groetjes,

Jurgen en Denise

6. Roliene Vos

Culinair genieten! Elk gerechtje heeft een unieke en originele smaaksensatie!
    We hebben hier verrassend smakelijk en gezellig gelunched en komen zeker voor een diner terug!

7. M. Otten

Drie jonge vrouwen werken hier met hun passie: gastvrijheid en koken. Ze zijn puur en dat brengen ze over op de gasten. Ze hebben een fantastisch nieuw concept: carpaccio. De manier waarop de verschillende carpaccio's opgediend worden verklapt de hoge mate van creativiteit en gave om smaken te combineren van de dames. Een absolute aanrader en must als je in tilburg bent.

8. Heerlijk gegeten! Super mooi restaurant. Ontzettend vriendelijke eigenaresse! Zeker tot een volgende keer!

9. Geweldig, puur, heerlijk en eerlijk! Respect voor deze jonge ondernemers.

10. Een leuk cadeau van de kinderen bracht ons bij Vittore C. in Tilburg. Een gezellig, modern restaurant met een geweldige open keuken. De proeverij van diverse soorten carpaccio's waren voortreffelijk. We kregen er zelfs een extra omdat we van zo ver waren gekomen. We hebben een gezellige avond gehad met heerlijk eten en 2 ontzettend hartelijke meiden. Ga zo door!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Vandaag heerlijk gegeten bij Vittore C. Ten eerste hele leuke en enthousiaste meiden die echt hart voor de zaak hebben. Ze bereiden alles nauwkeurig en precies en de smaken zijn erg goed bij elkaar. Een aanrader voor mensen die houden van lekker eten, mooie borden en een gezellige sfeer.

12. Sigrid Koekkoek

Heerlijk gegeten en leuke ambiance!

13. Vanavond heerlijk gegeten bij de carpaccio bar in Tilburg.
    Wat een topmeiden met een goed bedacht concept!

Prijs / kwaliteit is echt bijzonder.
    Het is een ware smaaksensatie bij elk gerecht dat je krijgt. In tijden niet zo lekker gegeten. Allemaal dagverse producten en alles wordt in de open keuken klaargemaakt. De open keuken ziet er mooi en schoon uit, net zoals de rest. Alles klopt gewoon.

En het belangrijkste voor ons, ze hebben kennis van allergenen. Mijn man is gluten en lactose intolerant, geen probleem voor ze, alles wat nodig was werd aangepast, zonder dat dit ten koste ging van de smaak.
    Zelfs een speciaal bereid toetje voor hem! Niks was deze meiden teveel.

We zullen hier zeker nog een keer terug komen!

14. Karl Gerritsma

Van buitenaf is Vittore C niet direct herkenbaar als restaurant. Maar de navigatie wist de weg en je kunt voor de deur parkeren. Eenmaal aan de deur werden we warm ontvangen door één van beide bijzonder vriendelijke, enthousiaste jongedames-eigenaresses. Zij bracht ons naar het sfeervolle restaurant, dat hip, ruim, open en schoon is. Wij kozen voor de carpaccio-proeverij. Elke carpaccio was lekker, met een mooi opgemaakt bord, verrassende smaken en verse ingrediënten. Het begeleidende brood en de friet was ook lekker. Een salade als deze heb ik nooit eerder gegeten, heel verrassend maar ook heel lekker. We kregen nog een rondleiding door het mooie pand en als laatste natuurlijk de rekening. Met zn 2en waren we 66 euro kwijt ínclusief drankjes. Mijns inziens een koopje, gezien wat je ervoor krijgt. En dan vertrek je voldaan, want de porties zijn heel mooi (en niet nouveau cuisine klein).

Het is lang geleden dat ik zo verrrassend gegeten heb. Ik ben er speciaal voor naartoe gereden vanuit Den Haag en het is de trip meer dan waard.

15. Sander Rook

Bij binnenkomst direct vriendelijk, vol enthousiasme en een leuke glimlach ontvangen. Hierdoor kreeg ik gelijk een warm gevoel en voelde ik mij al gauw thuis. Vervolgens met veel service bediend en bij elk gerecht een leuke uitleg gekregen. Het eten was voortreffelijk en origineel. Kortom een erg positieve ervaring.

16. Veerle Kuijer

VITORRE C; Een jong en energiek bedrijf! Deze meiden werken met passie, dat straalt er vanaf!

Verse producten en een mooie opmaak van de borden, en dat tegen een goede prijs/kwaliteit! Mijn 7 voor eten en drinken verwijst voornamelijk naar de dranken kant toe, helaas is er (nog) weinig keus uit wijn en zijn er (nog) geen wijnarrangementen.

De sfeer straalt luxe en ontspanning uit, de service is uitstekend en persoonlijk en vooral dat laatste is erg belangrijk om je helemaal thuis te kunnen voelen! Ga zo door meiden! Ik hoop op meerdere filialen van VITORRE C in Nederland!

17. Een zeer mooie ervaring. Perfect afgestemde gerechten, prachtig gebouw en klantvriendelijke eigenaresses. Dit restaurant stijgt boven het midden segment uit. Chapeau

18. Niets anders dan lof over Viittore C. Super lekker gegeten en een top service!

19. Zeer goed en gezellig gegeten. Wanneer je bij het restaurant aankomt herken je niet dat het een restaurant is. Maar des te meer werden wij verrast toen we binnen waren! Er werd zeer goed omgegaan met mijn koemelk allergie. De kok was zeer goed in staat de gerechten aan te passen en verraste mij voornamelijk met het heerlijke lactose vrije toetje!

20. Ik heb nu een paar keer mogen genieten van de gerechten en service van Anneloes en Nadia. Top!