Naastgelegen gratis parkeren

1324619168 79
1431719831 72
1538820493 76

1. Fca Spijkers

High tea, was goed, alleen betaald voor High tea de luxe, en krijg High tea classic, jammer, wordt niet meer vervolgd door mij!

6,3
  2. Beste lunch zaak van Tilburg!! Vers, divers en rijk belegde bordjes. Werken met een goede biologische slager en dat proef je zeker bij de filet americain. Maar ook de Tom kah kai soep is echt de moeite waard. Zeer vriendelijke bediening!

3. Wat een verrassing! Bovenverwachting goed. Amuse vooraf, huisgemaakte garnalen en paddestoelen kroketjes met truffel mayo (op internet en op de kaart met tuffel). Prosecco was er niet, we kregen brut. De wijnkaart niet up to date, we bestelde een wijn die er helaas ook niet was. De Toscaanse wijn buiten de kaart was lekker, flesje water erbij gratis. (Chaudfontaine gekregen ipv Spa zoals op tafel en borden staat) hoofdgerecht sucade was super. Dessert geen plaats meer voor, koffie natafeltje besteld, leuk en zeer uitgebreid! Prijs kwaliteit is echt heel goed! Wij komen zeker terug.

4. bea 116 punten

Het eten is meestal supergoed, en de service meestal oke, maar we maken ook weleens mee, dat de service bedroevend slecht is (afsnauwende personeel, of we lijken onzichtbaar), en dat het eten op de kaart toch ineens heel anders op je bord is? Waarom niet altijd dezelfde kwaliteit, lijkt me toch niet zo moeilijk, je kan beter een keer nee verkopen, als er iets niet meer is, als de gast iets voorschotelen, wat hij niet heeft besteld (of de helft ervan).

6,3
  5. Gisteren de high tea geprobeerd. De locatie is niet erg aantrekkelijk, maar dat doet niets af aan het feit dat we heerlijk hebben gegeten. Allemaal verse ingrediënten, mooi opgemaakt en heel erg lekker. Daarbij was de bediening uiterst vriendelijk. Kortom; helemaal top!

6. Heijnen

Wat een slechte tent. Bediening was niet echt geweldig. Het was denk ik te druk in het restaurant, terwijl wij er alleen waren.. Eten was echt te weinig, kunt wel zakken friet bij bestellen. Maar als ik dat zou willen was ik wel naar de friettent gegaan. En dan de prijs die je betaald gaat helemaal nergens over. Voor een klein biefstukje met serieus 2 vlaamse frietjes, 15 euro?! Voor ons en een hoop andere ondertussen, nooit meer. Jammer want had er veel van verwacht.

2,7
  7. Zeer slechte ervaring reeds 2x ik ga hier dus niet meer naar toe, het restaurant is op de Westermarkt (niet direct een toplocatie!), maar ze proberen zich te presenteren als een sterrenrestaurant. Met nadruk proberen, het komt niet over, inrichting, uitstraling alsmede personeel doet zich arrogant voor. 1e bezoek een paar maanden geleden was het niet mogelijk om nog te komen eten, te laat (??) terwijl er nog ruimte en andere gasten waren op dat moment. 2e slechte ervaring was, dat er geen pannekoek gemaakt kon worden voor mijn dochter. De reden vond ik onacceptabel, want we hebben een 'nieuwe' kaart, lijkt me een pannekoek het meest gemakkelijke. Verder waren er in totaal 5 tafels bezet, dus aan de drukte kon het ook niet liggen. Het half opgedronken glas chocomelk moest ik gewoon betalen, slechte service, slechte ervaring, ik ga er niet meer naar toe!!

8. Maartje

Zeker geen aanrader om met een BONGO bon voor de zoete zonde te gaan eten. Het ziet er van binnen leuk uit maar de service was ronduit slecht. De gebakjes waren erg lekker maar we moesten daarna zelf vragen om fruit en zoetigheden die ook nog erbij inbegrepen zouden zijn waarna het personeel hier vervolgens eerst moeilijk over deed en hier driemaal over moest overleggen met de keuken. Blijkbaar is het niet gebruikelijk om waar voor je geld te krijgen en te vragen waar je recht op hebt. Vervolgens werden we zowat afgesnauwd omdat we een aantal bonbons niet hadden opgegeten omdat deze niet onze smaak waren.
    Erg jammer wat het zou een leuk etentje zijn geweest.

9. Gisteren gegeten met de Bongo bon. Goede uitleg bij de gangen, fijne bediening en het eten was heerlijk! We hadden een verrassingsmenu waarbij de borden echt als kunstwerken waren opgemaakt. Eerste x, hopelijk niet de laatste x!

10. Vandaag gelunched ,zoals weleens vaker voorkomt, bij het Tuinhuis ,op terras. Smoske Martino was van een bedenkelijk niveau. Broodje was oud en droog, minimaal belegd met filet en martino-saus. kappers en augurk ontbraken volledig. 7.50 euro is alleen acceptabel indien volledig in orde. slechte ervaring, helaas. PS. drank : Tripel en Witte Wijn uiteraard wel in orde, bediening ook goed.

5,9
  11. Al verschillende keren bij het tuinhuis wezen eten... Ik kan maar een tip geven. Laat je verrassen door de chef, met een 4 (of liever nog) een 5 gangen-menu. Er wordt dan altijd gevraagd wat je niet lust, en daar wordt rekening mee gehouden. Op die manier krijg je gerechten te eten die je normaal nooit zou bestellen, en zo leer je nieuwe smaken kennen. Met daarbij een wijnarrangement, maakt een complete en leuke avond!

12. Gistermiddag even geluncht. Wat een heerlijke sandwiches! Bovendien: zeer fraai gepresenteerd met gebruikmaking van mooie ingrediënten. Keurige prijzen en nog betere bediening. Was toch even een feestje tussen de middag. We komen hier snel terug!

13. Patrick lemmens

Vandaag (18-12-2011) naar Tuinhuis Culinair geweest om onze bon van chocolade verleiding te verzilveren van de HEMA. Het was erg goed! We werden hartelijk ontvangen en zijn toen naar onze plaats begeleid. Hier kregen wij een warme chocolademelk met slagroom aangeboden. Ook kon je kiezen uit koffie en thee. Dit zat allemaal inbegrepen (bon was ter waarde van 25 euro). Na een klein kwartiertje gewacht te hebben kregen wij een fantastische tegel voor ons op tafel met verschillende chocolade hapjes. De opmaak was echt schitterend. Na hier ongeveer een 3 kwartier van genoten te hebben en ons vol gegeten te hebben, gingen wij voldaan naar huis.

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe om te lunchen of te dineren :) Top restaurantje :)

Gr.Patrick & Martine :)

14. Ik kom hier regelmatig met mijn partner. Leuke plek om ontspannen te dineren. Beetje druk en soms wat hectisch, maar altijd lekker. De eigenaren werken zelf hard mee om het tot een geslaagde avond te maken. Hij in de keuken, zij op de vloer.

De locatie is wat vreemd, in een winklecentrum, maar dat geeft niks. Even zoeken maar dan is het ook een echte vondst. De bediening is soms wat traag en er wordt wel eens wat vergeten, maar het wordt altijd vriendelijk opegelost.

Het meeste vlees is van biologische oorsprong, dat in ogenschouw nemende zijn de prijzen vriendelijk. De kok kan serieus lekker koken en zijn brigade komt vanuit de open keuken over als een gemotiveerd, jong en vrolijk team. De wijkaart is niet heel uitgebreid maar de prijzen zijn schappelijk.

15. Lekker gegeten. Jammer dat we daar 45 minuten op hebben gewacht. Personeel reageerde hier niet erg goed op!

16. Gaan hier regelmatig lunchen, super lekkere broodjes met voldoende beleg erop!

Heerlijk!

Mooie zaak met veel uitstraling, Tuinhuis ga zo door!

17. Tuinhuis is perfect, goede verse keuken, prima prijs/kwaliteitsverhouding, met regelmatig wisselende menukaart.

Míjn vrouw en ik komen hier erg graag, mede omdat het personeel zijn best doet om het je naar je zin te maken.

18. Milou 149 punten

Het eten is er altijd fantastisch, het is echt een van mijn favoriete restaurants in Tilburg. Alleen jammer dat het op zondag gesloten is.

Maar het is er wel prijzig dat zeg ik wel eerlijk, maar daarom bewaar ik dit restaurant altijd voor speciale gelegenheden.

Ga zo door.

19. Heerlijk gegeten bij 't Tuinhuis! Een lekker verrassingsmenu met wijnarrangement! Fijne sfeer en goede bediening!

20. plientje.

Ik vind het eten erg lekker, maar het is erg duur.

21. Lekker lunchen. Valt hier nooit tegen.

Na de verbouwing en het rookverbod is het hier echt lekker zitten!

22. T.Möhlenpage

25/11 samen met mijn moeder bij het Tuinhuis gegeten.

We hebben heerlijk gegeten, we hadden nergens beter terecht gekunnen. We hebben oa. voor de proeverij gekozen met een heerlijk wit wijntje erbij. De bediening was ook erg prettig.

We hebben het echt erg naar onze zin gehad.

23. Ben er pas geweest en vond het eten erg tegenvallen! Het vlees was zwart gegrild en smaakte ook zo!

Ook bij klagen werd mij verteld dat dit de smaak van gegrild vlees is!

Ik vond ook dat het erg prijzig was!

Jammer van een avondje uit...

24. Ben een aantal keer bij 't Tuinhuis geweest.

Maar heb in die keren toch best slechte ervaringen gehad met het eten, de service en het toilet.

Heb meerdere malen gehad dat kip die niet gaar was mij werd voorgeschoteld.
    Als ik de bediening daarop aansprak werd er gezegd dat het met de manier van bereiden had te maken. Pure onzin!

De bril van de toilet is bijna standaard onder geplast.

En de prijs kwaliteit verhouding is ook veel te hoog, zeker als je kijkt wat je dan op je bord krijgt.

1,3
  25. Al vele jaren ben ik een vaste bezoeker van Brasserie het Tuinhuis. Kom er minimaal eenmaal per week.

Als ik dan binnen kom voel ik mij zo welkom, een vriendelijke groet en blij gezicht.

Verder het stokbroodje kaas of de tosti, is daar al speciaal.

Maar over alle andere gerechten niets dan lof.

Ga zo door!

26. Fantastisch, heerlijk gegeten, kwaliteit prijs verhouding is gewoon oke. Heb hier vaker gegeten ook voor de verbouwing. Voor de verbouwing hebben wij hier ook goed naar ons zin gehad, maar na de verbouwing was het helemaal super. Hier hebben ze een aparte viskaart die je, zonder te vragen krijgt aangeboden om in te kijken, ... super dus. Vragen over het eten of de wijn, geen probleem hier, men weet waar men het over heeft. In één woord, fantastisch.

27. Cynthia Siwalette

Ben hier al een aantal keren geweest,nu nog gezelliger door de verbouwing! Eten is heerlijk,bediening ook,kortom,een leuk gezellig en betaalbaar restaurant.

28. Cindy & Rémy

Net prachtig verbouwd. Nu past de mooie omgeving perfect bij het hoge niveau van het gebodene op de kaart

29. W.van de Sanden

Altijd even vriendelijk personeel.Goed verzorgde/ en smakelijke gerechten.
    De Ambiance mag wat opgefrist worden!
    Ga zo door!!

30. Jo & Meg

Diverse keren gegeten, ook met een grotere groep.
    Perfecte bediening, uitmuntende kwaliteit en steeds een verassende variatie.
    Een vette "+" voor dit restaurant.