• Catering
  • Bezorgen

• Vermaak
  5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1208997596 91
1219303015 83
1250219274 92
1312051793 65
1631519804 64

1. Zojuist gegeten bij Tortilla's. Om 18u gereserveerd en om 18:10 besteld. Zo snel en goed als het begon, zo lang duurde het daarna. Het meisje in de bediening was denk ik alleen en de, gok ik, eigenaar/manager kwam af en toe voorbij. Om 19:10 hadden wij nog altijd geen eten, terwijl iedereen om ons heen al te eten kreeg. Het meisje in de bediening aangesproken met de vraag of ze wist hoe het stond met ons voorgerecht. Helaas was ze onze bestelling kwijt, maar ze ging hem zo snel mogelijk opnieuw doorgeven. Om 19:30 kwam eindelijk het voorgerecht en ondertussen had ze ook versterking gekregen.

20:10, Het hoofdgerecht arriveerde. Goede portie en lekker gegeten, want eerlijk is eerlijk, niet alles is slecht natuurlijk. Het is warm en ze rent op en neer dus daar lag het echt niet aan. Daarna dessert gekregen. De bitterkoekjes koude, smaakte niet helemaal zoals bitterkoekjes horen te smaken. Dit kwam door de peulvruchten. Peulvruchten in bitterkoekjes mouse? Bijzonder, maar helaas niet naar onze smaak, kan gebeuren, nemen we volgende keer best anders.

Uiteindelijk binnen afgerekend bij de vermoed ik, manager/eigenaar. Hij vroeg of alles naar wens was waarop ik zei, we hebben ontzettend lang op ons eten moeten wachten, maar uiteindelijk heeft het gesmaakt. Ow, dat is vervelend, ik regel het. Dus ik dacht dat hij iets met de rekening ging doen. Helaas. Gewoon het volle bedrag afgerekend.

Ik ben echt niet iemand die snel zeurt of een wat slechtere recensie plaatst, maar ik ben zelf ook werkzaam in een restaurant en daar maak ik af en toe heel wat onredelijkere mensen mee en soms ook hele aardige met veel begrip, want overal gaat wel eens wat mis, maar dan bied ik ze op zijn minst wel een ronde drankjes aan.

6,5
  2. Lien Versteegh

Ik kom hier al jaren, met mijn man, mijn vriendinnen, familie. Super leuk ingericht met leuke muziek. Personeel altijd aardig en snel. Eten lekker en vers, ik bestel altijd de salade en wat bijgerechten. Gepochte aardappel, frietjes zijn ook goed! Alle mensen die ik heb meegenomen vonden het allemaal lekker. Als je niet van koriander houdt (ik ben er dol op en het hoort ook echt bij Mexicaans) kun je vragen of ze het er uit laten. Wat mij betreft een van de fijnste restaurants, zeker qua vriendelijkheid en sfeer.

3. Voor de 2e keer geweest, in ieders geval geprobeerd. Eerste keer was super! Het was redelijk rustig, buiten zaten een paar tafeltjes. Bediening was nergens te bekenen, na 15 min. Kwam er iemand naar buiten om een tafel de rekening te brengen maar liep snel weer terug naar binnen. Na 20 min. Te hebben gewacht en niemand te woord hebben gestaan hebben we besloten om het volgende restaurant te pakken.

Waardchijnlijk heeft niemand van het personeel dit opgemerkt.

4. We eten graag Mexicaans, maar dit kunnen we met een pakje van de appie zelf ook klaarmaken. Ik denk dat we dat de volgende keer ook maar gaan doen.

1,2
  5. Corina 1637 punten

Nog nooit zo slecht gegeten bij een Mexicaan!
    Met de restaurantactie van de Albert Heijn in samenwerking met Iens hier wezen eten. Er was een speciaal 3-gangenmenu bestaande uit een soep, diverse quesadilla's en een assorti aan warme hapjes. Dit menu was bedoeld om te delen. De actie hield in dat je maar 1 menu hoefde te betalen. Mijn soep met wortel en linzen (volgens oma's recept) bevatte een overheersende smaak van koriander. De quesadilla's waren eetbaar, maar niet bijzonder van smaak. De wrap zelf was aan de kleffe kant.
    De laatste gang was direct de slechtste gang van de drie. De biefstukjes waren taai, het gehakt bij de nachos had een vreemde speculaassmaak en de vis was overgaar. De saus die erbij geserveerd was, smaakte niet vers. Tevens was de rijst erg droog. We hebben de helft laten staan en ook aangegeven dat het niet lekker was.
    Ook qua presentatie leek er niet veel aandacht aan de gerechten besteed.
    UIt hoop om onze avond nog te redden besloten we het grand dessert voor 2 te bestellen met een brownie, churros, sorbet, chocolademousse en slagroom. Helaas zette de trend van de hele avond zich hier door. De brownie leek meer op een mueslikoekje (erg droog en smakeloos), de churros smaakte niet vers en de chocoladesaus over het geheel kwam uit een dessertsaus verpakking.
    De ambiance van het restaurant is gezellig en het personeel vriendelijk. Deze kunnen echter het eten niet verbeteren.
    We schrokken uiteindelijk erg van het uiteindelijke bedrag en hadden voor die prijs zonder bon ook kunnen gaan eten in een ander restaurant, wat we dan ook de volgende keer zeker gaan doen. Geen aanrader.

3,2
  6. Ik ging hier eten, omdat ik zag dat dit restaurant een hoger punt had dan, waar wij wonen in Eindhoven.
    We kregen in eerste instantie een tafeltje wat half tegen iets aan stond en wij zijn beide lange personen, dus heb ik nee tegen de tafel gezegd. Gelukkig kregen we een grotere tafel.

Maar het eten had niet echt een niveau wat ik ervan verwacht had, de spareribs waren zo heet dat het leek dat ze opgewarmd waren in de magnetron, in mijn ijs zaten aardbeien die bevroren waren, op de kaart stond echt verse aardbeien. Mijn borrito was wel goed. maar voorgerecht maïskolf had weinig smaak en mijn kipspiesjes waren oke.
    We moesten heel lang op het eten wachten. 2,25 uur voor 3 gangen is veel te lang. Het was een door de weekse dag. op zich goed als je restaurant vol zit. maar het aantal personeel in de keuken was te weinig en het personeel die het serveren moesten zelfs bij springen. Ik had er hoge verwachtingen van, maar zal niet nogmaals hierheen gaan.

7. Heel vriendelijke bediening. Het was helemaal geen probleem dat wij 2 veel langer bleven zitten als alle andere gasten.

8. Na een hele drukke dag, heerlijk ontvangen, de deur die werd opengehouden, de verwarming op de juiste temperatuur, gezellige muziek op de achtergrond die precies op het juiste niveau stond zodat we fijn konden bijkletsen, vrolijk interieur en de bediening subliem!

We waren met 4en eten, allemaal mening restaurant bezocht, maar het worden behandeld als koning, hadden wij in lange tijd niet meer zo meegemaakt. Goede kennis van de etiquette regels, enorm gedreven, goed opgeleid personeel, duidelijke uitleg over de gerechtjes en alles was mogelijk. Ik als vegetariër had zelf een scala aan keuzes! Een aanrader is wat ons betreft de kaasfondue als voorgerecht, eigenlijk voor 2, maar we hebben er heerlijk met zijn vieren van genoten, naast hun eigen voorgerechtjes.

Laat je vooral niet misleiden of ervan weerhouden naar dit restaurant te gaan op basis van geplaatste reviews, vrijwel alle reviews zijn namelijk geplaatst voordat deze jongeman/gastheer de tent recentelijk heeft overgenomen. En die overname verdient een dikke tien. Enorm gedurfd en knap, maar met zoveel passie kan het alleen maar goed gaan. Het is je gegund! We hebben een complete top avond gehad, Waar we op onze wenken zijn bediend. Wij komen zeker snel weer terug!!!

Nog een laatste pluspunt: Social Deal zonder beperking op de menukaart, zo een vrije keuze hebben we ook niet eerder gezien (irish coffee, mojito of een heerlijk toetje, alles was mogelijk) en alles prachtig geserveerd. Ik zou niet weten waarom ik lager dan een 10 zou moeten geven. Dank!!

9. Een paar maanden geleden wezen eten bij Tortilla's in Tilburg. Het is een klein zaakje aan de Korte Heuvel, maar zeker eentje om eens een keer naar binnen te lopen. We hebben een uitgebreide maaltijd - een soort 'plate' -gekozen waardoor we alles samen konden delen. Overal op tafel werden schaaltjes neergezet met sausjes, vlees en groenten zodat je je eigen tortilla kon samenstellen. Bijzonder zaakje, met aardig personeel, verwacht ook weer niet té veel - dan kun je beter ergens anders naar toe gaan. Maar over het algemeen kun je er goed eten.

10. Gezellig sfeertje. Geholpen door heel vriendelijk personeel. Het eten was warm en smaakte heerlijk, aanrader!

11. Ik ben nu al meerdere malen bij dit restaurant gaan eten. Het is een restaurant met een leuke sfeer. Er is veel kleur en het restaurant komt daardoor gezellig over. De bediening is erg vriendelijk en helpt je graag.

Wat het eten betreft is het een prima restaurant. Het is gewoon goed eten en voor een redelijke prijs. Het is geen sterren restaurant en dat wil het ook niet zijn. Dit restaurant is gericht op het zorgen voor een leuke avond en slaagt hier zeker in.

Ik kom vaak bij dit restaurant en kan het ook iedereen aanbevelen die een gezellig avondje uit eten wilt.

12. Een leuk restaurantje wat het moet hebben van de gemoedelijke sfeer, zeer vriendelijke bediening en redelijk eten. De aankleding van het restaurant is kleurrijk en gezellig, misschien wel ietwat goedkoop ogend. Het eten is ok, niet geweldig. Wij hadden de nachos todos (lekker, niet heel veel), variacion à la tortilla's (tortilla's met verschillende soorten vlees/kip en groenten, erg lekker en leuk opgediend) en grand desserts (ok, prijs niet helemaal waard).

We hebben een topavond gehad. Niet omdat het eten sterwaardig was, maar omdat je eens wat anders eet in een andere setting waar je je helemaal thuis voelt en lekker wat uurtjes door wil brengen met ontzettend vriendelijke bediening. Daarom is het een bezoekje waard!

13. eena 33 punten

Het bedienend personeel probeert nog om er iets van te maken, maar helaas krijgen ze daar de kwaliteit van het eten niet mee omhoog. Erg slecht, fantasieloos en smakeloos eten. Als u over enig gevoel voor hygiene en lekker eten beschikt, is dit een absolute afrader!

1,3
  14. Gisteren een 5 gangen menu gegeten. De nachos waren te koud (kaas niet gesmolten), biefstuk was erg klein en nagerecht was gemaakt van kant en klaar producten. Het toppunt was dat wij bij alle gangen van het zelfde bestek moesten eten! De sfeer is leuk, de bediening erg vriendelijk. Door de slechte kwaliteit van het eten niet echt een leuke avond gehad.

3,1
  15. Niet tevreden

Op valentijnsdag geweest. Was er druk (volgens personeel) en stonden met te weinig mensen. Waardoor wij meer als een uur moesten wachten op alleen een hoofgerecht. Het smaakte ons allebei niet. Terwijl wij al bij veel mexicaanse restaurants hebben gegeten en het daar altijd heeft gesmaakt. Dit was erg slecht. De sangria was ook niet vers. Nog nooit meegemaakt dit. Duidelijk geen aanrader!

2,3
  16. anna 1009 punten

Gisteren even snel wat gaan eten met drie vriendinnen. Het eten was lekker, de bediening aardig en het was erg goedkoop. Niks mis mee! En heerlijke burrito's en tortillas gegeten.

17. jack boef

Het was in een woord geweldig wat een super lokatie! En het eten was heel erg lekker, de bediening was in een woord reuze beleefd en vriendelijk! Hier komen we graag nog eens terug.

18. Wat een afknapper. Alle gangen smaakten hetzelfde, de hond zat aan het net afgewassen bestek te likken, de biefstuk was bedorven, Elke keer dat de ober binnenkwam moet hij toch mijn lege glas gezien hebben (niet dus). Wat er geboden werd kon zelfs tegen een Groupon prijs echt niet; niet qua hoeveelheid en niet qua smaak.

3,2
  19. Zaterdagavond hier gegeten met Grouponbon.
    Het betrof een 8 gangenproeverij met diverse gerechten. Het was lekker en geen liflafjes maar
    echte gerechtjes.
    Personeel heel vriendelijk, sfeer gezellig.

We hebben genoten en lekker gegeten.

20. Peter Hendriks

Lekker gegeten. Leuke vlotte bediening. Interieur is rommelig maar doet daardoor wel Mexicaans aan. Dag erna ontdekte ik foutje in de rekening en die werd na een mailtje van mijn kant direct hersteld. Mooi gebaar. Dat getuigt van respect voor de klant. Kom er zeker nog eens terug.

21. Anne Schoof

Voorgerecht koriandersoep erg lekker! Hoofdgerecht matig tot slecht. Bediening onverzorgd.

22. Komen hier meerdere keren per jaar en gaan altijd tevreden weg. Attente bediening, lekkere gerechten en met speciale wensen wordt rekening gehouden.

23. mboef 46 punten

Meerdere malen uit eten geweest.
    Het is net een soort thuis komen iedere keer weer.
    Hartelijk ontvangen elke keer weer door enorm vriendelijke behulpzame jonge en vakbekwame mensen, mensen met ook werkelijk vakkennis.
    Niets is teveel en veel is bespreekbaar ook erg geschikt voor partijen ( ze hebben zelfs cadeaubonnen) .
    Cocktails zijn zo klaar en voor een betaalbare prijs en bovendien erg lekker.
    Telkens als we er weer komen is het opnieuw een feestje.
    Complimenten voor de eigenaar die de tuin heeft omgetoverd in een waar paradijsje.
    In noord holland vind je dit niet en we zijn daarom ook steeds blij verrast door de hartelijkheid en keur van diverse smaken.
    Michael Boef, Haarlem

24. Evelien 194 punten

Wij komen hier al jaren af en toe een keer eten.

Het interieur is heel leuk aangekleed, personeel is altijd vriendelijk en het eten is erg lekker (al zou het voor ons beiden wel wat pittiger mogen).

25. Vies interieur en de keuken zag er ook niet al te best uit. Kitscherig interieur. Mijn vegetarische prakje was gewoon niet te eten, wat broodkruimels, groente en kaas in een ovenschotel zonder kruiden, kraak of smaak. Ook mijn vleesetende disgenoten waren niet te spreken over het eten. De mexicaanse smaak was ver te zoeken, alles kwam uit kant en klaar pakjes, potjes en de vriezer.

3,1
  26. Eline en Erik

27. Tafels plakkerig.
    Eten lijkt opgewarmd, matige smaak en niet erg authentiek.
    Nagerecht kwam uit de diepvries en was niet goed ontdooit.

Kortom een hoog "Dr. Oetker" kant en klaar gehalte.

3,7
  28. Ryanne Winklaar

Samen met m'n vriendinnetjes hier wezen eten na een dagje Efteling. Zelf vond ik het een beetje armoedig uitzien, maaaaar het eten heeft het allemaal goed gemaakt. Het voorgerecht (nachos todos) en hoofdgerecht (enchiladas met pikante kip) waren super! Het nagerecht vond ik te zoet. Een aanrader, zeker weten!

29. Heerlijke smaak, geen alledaagse kost. Wij eten driemaal per jaar in dit restaurant. Zeker een aanrader wanneer je van een gelegenheid wilt genieten.

30. Wat een armoede. Qua smaak, qua presentatie op het bord, qua inrichting. Zonde van het geld. Jammer. De enige troost is de aardige bediening.

4,5
  31. Alles uit de frituur en volgens de smaak erg oud vet!

Ikzelf had de enchiladas waar al een vieze geur afkwam, met mijn partner geruild omdat het echt vies was. Deze had de burrito's....De onderkant was keihard en aan de bovenkant was het deeg niet gaar van. Jammer dat het een open keuken heeft in dit geval, normaal een plus...maar hier zie je een klein frituurpannetje staan, magnetron en rijstkokertje....

Wij zijn echt geen zeurpieten en vaak snel tevreden maar dit was echt zonde van het geld! Totaal 40 euro kwijt en ik heb 3 kwart laten staan.

Waarna de serveerster vroeg of het had gesmaakt!

1,2
  32. Eten was goed, maar niet bovengemiddeld voor een Mexicaans restaurant. Restaurant is iets klein maar zeker niet krap opgezet. Sfeer is goed en personeel is ook prima.

33. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Het eten is echt lekker en wordt goed op tempo uitgeserveerd. De bediening is simpelweg super! Lang geleden dat we zo vriendelijk, efficient en gezellig geholpen zijn. Echt een aanrader voor een ontspannen avondje in Mexicaanse sferen!

34. We gaan hier vaak een hapje eten, lekker en goedkoop! Bevalt altijd prima!

35. Heb hier van de week gegeten. We waren erg vroeg, dus het was niet druk. De bediening was aardig en de gerechten lekker. We hadden de kokos-tomatensoep op, en dit is een echte aanrader. (helaas was hij wel een beetje aan de lauwe kant). Ik was hier al vaker met verschillende mensen geweest, en het is me nooit tegengevallen.

Fijne sfeer. Het voelt alsof je ergens in Mexico zit (behalve als je uit het raam kijkt en de sneeuw ziet, maar dat even terzijde).

36. Ik heb afgelopen week bij Tortillas gegeten en het was ranzig! Gerechten die vanuit de diepvries meteen de frituurpan in gaan. Op zich geen heel groot probleem, maar koop dan wel goede producten in! Vettig, smaakloos, ronduit vreselijk!

En de zelf gemarineerde producten waren echt waardeloos. We hebben, met moeite, een kwart van al het eten gegeten.

Ze komen met een 4 voor hun eten nog goed weg. We hebben voor hetzelfde bedrag in een ander tentje veel en veel lekkerder kunnen eten.

37. Allemaal top: heerlijk Mexicaans eten, vriendelijke bediening, vrolijke ambiance en prijs-kwaliteitverhouding is ook super!

38. Cindy & Remy

Heerlijke burrito's gegeten. Ambiance is vrolijk, maar niet al te luxe. Nette bediening.

39. Caramba!

Verschillende malen heerlijk gegeten. Het is een gezellige zaak, geen sjieke zaak, en dat is prima zo. Er is ook een tafel voor de grotere groepen in dit kleine, gezellige restaurant.