parkeergarage Pieter Vreedeplein

Sushi Koi laten bezorgen?

Online eten bestellen

1290122065 70
1350061965 67
1504193137 72
1641198623 69

1. Fantastisch eten, vriendelijke bediening echt een aanrader vooral de udon noodels!

2. Het gedoe met het inscannen van de QR code met je eigen telefoon is helemaal niets. Met een tablet naderhand ging veel beter.

3. De Kort

Lekker gegeten, vlotte bediening.

4. Salena

5. Ronduit slechte en onproffesionele bediening. We vierden de verjaardag van onze zus. Bij aanvang werd ons gevraagd of we gebruik wilden maken van een arrangement. Ik had zelf aangegeven daar toch geen gebruik van van te maken. Toen we naar ons tafel werden begeleid en de laatste 2 personen van ons gezelschap aankwam, waren zij vóór dat arrangement dat ons werd aangeboden. Daarop aangegeven dat we toch gebruik willen maken van het arrangement, maar dat kon ineens niet meer. We waren nog niet begonnen met bestellen omdat we wachten op de laatste 2 personen die nog aan moesten schuiven. Dus niets gegeten niets gedronken, niets besteld. Gevraagd waarom we niet van gedachten konden veranderen terwijl de tijd niet eens is ingegaan waarvoor we gereserveerd hadden en nogmaals, niets besteld hadden nog. Ze gingen luidruchtig de discussie met mij aan met z'n tweeën, erg gênant. Ze bieden het arrangement maar 1x aan, en als je na amper 5 minuten vraagt om dit te herzien wordt er een discussie gevoerd temidden van andere klanten. De bediening was de rest van de avond erg vijandig. Erg ongemakkelijke avond, wat een gezellige verjaardag had moeten zijn.

2,6
  6. J van Dooren

Lekker eten en vriendelijk personeel. Sinds de verbouwing ook een prettige sfeer.

7. Rob

8. Pravind

Airco was stuk, ruimte was vol, het was er bloedheet. Eten is prima/gemiddeld. De gegrilde zalm was tot 2x toe taai/stevig, courgette zacht/papperig ipv knapperig.

Bediening is altijd heel vriendelijk en attent!

5,9
  9. tiny van den besselaar

Het was erg druk, waardoor het serveren van de bestelling nogal op zich liet wachten. De bediening liep zich het "vuur uit de sloffen ". Verder was onze tafel nog niet vrij toen we aankwamen, zodat wel met zes personen bij de bar moesten wachten en het idee hadden vreselijk in de weg te staan. De kwaliteit van het eten was echter prima

10. Sushi Koi is een mooie nette zaak en volgens mij kunnen er nog redelijk veel mensen zitten. Die avond dat wij er waren ging eigenlijk alles goed, behalve dat we 1x een handrol mistte, maar ja dat maakt weinig uit - die bestel je dan gewoon nog een keer. Het eten wordt redelijk snel op tafel gezet en de sushi en de grillgerechtjes waren goed. Verder heb je weinig contact met bediening omdat je met briefjes werkt.

11. Kurt Agius

12. Robbert luik

Onze eerste ervaring bij een sushi restaurant was bij sushi koi, deze was ook gelijk goed. Personeel was klantvriendelijk en stond gelijk voor je klaar. Drankjes werden goed bijgehouden maar iets te vaak gevraagd. De sushi was heel erg lekker. Al in al was het een geslaagde avond!!

13. Kwaliteit van het eten was goed, maar het personeel ronduit onbeschoft. We kregen eerst telefonisch de wind van voren omdat we te laat waren wegens file en vervolgens werd het eten nog net niet op tafel gegooid. Schandalig!

14. Een vriendin en ik dachten zaterdag 13-09-2014 voor 2,5 uur gereserveerd te hebben bij dit restaurant. Maar na 1,5 uur kregen wij te horen dat we snel nog 1 ronde konden bestellen en werden we er om 8 uur uitgezet. Dit omdat ons tafeltje om 8 uur weer gereserveerd was voor andere personen. We hebben wel mooi mogen betalen voor 2,5 uur terwijl we hier maar 2 uur hebben gezeten. Nadat we dit hebben aangekaart bij het personeel zijn we erg klantonvriendelijkheid behandeld! Ter compensatie hebben we bij ons volgende bezoek 1 drankje aangeboden gekregen, maar wij maken hier geen gebruik meer van!

15. Van vaste gast naar anti-koi. We zaten nog maar net in ons tweede lunchgang, toen we in ons eten duidelijk iets aantroffen wat hier niet in thuis hoorde. We hebben bediening tactisch gevraagd het mee te nemen samen met de rest van het eten. We waren beide op slag misselijk. We wouden weg. Nog geen excuus, nog geen drankje maar slechts de volle rekening. Zelden zo slechte reactie gezien op iets zeer onsmakelijks en onhygiënisch. Gelukkig zijn er meer sushi zaken waar u terecht kunt. Hier komen wij door voorval maar vooral door reactie personeel nooit meer (van 2 a 3x in de maand naar 0).

16. Chantal

Afgelopen week voor het eerst bij sushi koi wezen eten. Het was erg druk, maar het eten werd snel gebracht.

Wel wil ik even laten weten dat ik de manier waarop de bediening af en toe word behandeld echt belachelijk vind. Ik hoorde een aantal keer (de baas?) iemand afsnauwen op een respectloze manier, en ook andere werknemers die hun collega's op een idiote manier op hun donder gaven, terwijl ze in mijn ogen niet veel verkeerd deden. Erg jammer dit, vooral dat het in het openbaar moet. Ik wil niet weten hoe het zou zijn om daar te werken.

Daarnaast heb ik fooi gegeven aan een werknemer die me erg goed heeft behandeld, maar nog geen minuut later kwam de baas er alweer aan om de fooi in te pikken. Toen ik navraag ernaar deed kreeg ik te horen dat het personeel niks van de fooi te zien krijgt. Daarom is het voor mij en mijn man ook gelijk de laatste keer dat we hier komen eten.

3,9
  17. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij Sushi Koi. Erg goede kwaliteit en snelle service. Wat me wel opviel was dat veel personeel chagrijnig rondloopt en af en toe kan snauwen, vooral de Aziaten. Gelukkig werden wij bediend door een ontzettend aardig meisje! Ondanks dat kleine puntje is het zeker een aanrader om hier te gaan eten!

18. Van alle sushi zaken in Tilburg kom ik hier toch wel het liefste. Constante kwaliteit ook tijdens de top dagen tijdens de kermis. Hier kan je gewoon altijd lekker eten, lunch of diner het is altijd vers en snel. Buikje hier meerdere keren rond gegeten.

19. Voor ons wel de beste sushi bar in tilburg. Service is snel het eten is heerlijk en voor ons bijna een verslaving..moeilijk om maar 1x in de 2 maanden te gaan want zou elke week wel willen gaan. Tip: Reserveer!

20. Eerste keer dat ik hier kwam eten met mijn gezin. Het begon best goed. Hetveren was best lekker. Tot we bij de vierde gang aan kwamen. Rauw vlees, niet goed doorbakken. Laatste gang lieten we iets van eten liggen omdat het niet echt lekker was. We moesten het perse opeten anders moesten we bij betalen. Ik gaf aan dat het niet echt lekker was. Kreeg als antwoord dat ik het zelf besteld had. Voor een klein beetje te laten liggen moest ik al bijbetalen. Personeel was later op de avond niet vriendelijk. Er kon nog geen glimlach van af. Ook staan ze gewoon over je te praten terwijl je er zelf bij zit. Niet echt klantvriendelijk. Klant is koning geldt bij dit bedrijf niet geloof ik. Wij gaan er nooit meer eten!

21. Milou 149 punten

Eten en prijs is prima, wat me erg tegenstaat is dat je bij de eerste zitting echt buitengezet wordt. Ik vind dat heel vervelend. Ik ga daarom liever naar een all you can eat sushizaak waar het wat minder druk is.

22. Van geffen

Zijn vaste klant, gezellig zitten.
    Vriendelijk personeel en vooral heerlijk eten.
    Kortom een gezellig avondje uit.

23. Top restaurant! Kwalitatief goed eten, mooie presentatie, uitstekende service en je wordt "snel" geholpen, ook wanneer het druk is. Daardoor is er een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Koi is daarom ook een aanrader!

24. Charlotte

Ben al verschillende keren hier gaan eten en ik vind het altijd super lekker. Je krijgt altijd snel nadat je besteld hebt je gerechtjes die erg goed smaken! Zal ook zeker nog vaak terug komen

25. Altijd lekker eten en je word uitstekend bediend.
    En het eten is altijd super vers

26. Al vele malen hier heerlijk gegeten en altijd met een goed gevoel weer huiswaarts gegaan. Ga zo door

27. Koi is van alle sushi restaurants in Tilburg zeker mijn favoriet!
    Voor de rest is er een super snelle en beleefde bediening en verloopt alles soepel.
    De kwaliteit van het eten is top.
    ik kom zeker 1x per maand eten en blijf dit zeker doen!

Een groter assortiment van sushi zou wenselijk zijn en ook een all in prijs (met drankjes inbegrepen) zullen geen overbodige luxe zijn.

28. Lekkere sushi tent. Wel jammer dat er niet zo veel varianten van sushi zijn. Verder is de smaak goed. Bediening is zeer goed. Wel zijn de drankjes duur. Misschien een all in prijs. Warme gerechten zijn lekker, soms rauw. Verder is het echt een top tent. Wel hoop ik op meerdere varianten in warm gerechten en sushi gerechten.

6,7
  29. Thijs Janssens

Koi Koi Koi ja wat zal ik er van zeggen. Sinds dat het open is gaan wij er zeker 1 keer in de 2 maanden eten. Wij komen er speciaal van uit Eindhoven. Eten is goed in eindhoven maar niet zo'n lekkere sushi als bij koi. Bediening ook goed en niet te vergeten onze favoriete ober G.

30. We komen heel vaak bij Koi eten.
    Het eten is heerlijk, lekkere sushi en natuurlijk de warme gerechten!
    Elke maand een ander 'Koi Special', kun je op facebook bijhouden of je kan eventueel aan de bediening vragen, altijd wel waard om even te proberen en meestal wel lekker..
    Eten word snel aan tafel geserveerd, binnen enkele minuten staat het eten al op tafel.. Drankjes worden goed bijgehouden, dat vind ik wel belangrijk! Dat is een pluspunt.
    Leuke meisjes die rondlopen in de bediening en natuurlijk heel vriendelijk.
    En niet te vergeten, ik vind in het voorste gedeelte zitten heel gezellig, lekker rustig, sfeervol, altijd wel na vragen tijdens het reserveren!

Hele drukke zaak, dus altijd reserveren!

Echt een aanrader, mijn favoriete sushi tent in Tilburg.

31. Top restaurant! Heerlijke sushi. Top bedieningen.

32. Van alle sushi restaurants in Tilburg blijft Koi favoriet. Vriendelijk personeel en heerlijk eten.

33. Onze Ervaringen met KOI zijn vanaf het begin top!! Beste sushi restaurant van Tilburg heerlijk gezellig,gastvrij

34. Voor het eerst bij koi gegeten. Mensen zijn echt vriendelijk en het eten is zo lekker. Je wordt snel geholpen en alles ziet er netjes uit. Echt een aanrader!

35. Maartje

We zijn al in heel wat sushi zaken geweest, maar voor ons blijft Koi de beste ! Verse ingrediënten, vriendelijke en snelle bediening, gezellige sfeer, en een leuke manager !!!

Groeten,
    Jullie vaste gasten ! Maartje en Martin

36. Gisteren met een aantal familieleden gegeten bij Koi. We waren een beetje ongerust, door de laatste slechte recensies die we lazen op deze site, nadat we gereserveerd hadden. Maar onze behoudende verwachtingen, werden ruimschoots overtroffen. Het eten was heerlijk, de bediening voortreffelijk. Snel en vriendelijk werden we bediend. De familieleden die voor de eerste keer mee kwamen, waren aangenaam verrast en heel tevreden. We zagen dat de manager ook rondliep, dus wellicht heeft dit een positieve invloed op het personeel.
    Goed zo Koi. We komen zeker weer terug.

37. Ik heb al een aantal keer gegeten bij koi, maar de laatste keer sloeg echt alles.
    Wij hadden geen plek meer voorin dus werden achterin voor de keuken gedropt. We hadden gereserveerd om half 6 en kregen maar 2 uur de tijd terwijl het grbruikelijk is om 2,5 uur de tijd te hebben. Dit komt omdat ze twee zittingen hebben van 17.00 uur en 20.00 maar ons is niets verteld toen wij reserveerde voor half 6. Dus wij komen binnen en hadden meteen het idee dat we op moesten schieten. Dit bleef dus zo doorgaan de bediening was niet vriendelijk en wilde ons meteen weg hebben. Het eten is nogsteeds goed maar de opmaak ook minder. Het enige wat ik nu over koi kan denken is haast haast haast.

4,3
  38. Ben hier al zeker 5 of 6 keer geweest.
    Ben altijd tevreden maar moet zeggen dat het de laatste tijd inderdaad iets minder wordt, vooral wat betreft de bediening.
    Als je bij het raam zit heb je mooi uitzicht, hier zou ik dus zeker naar vragen! Achterin is inderdaad minder ruimte..

39. Wij vinden het eten er wel goed, maar wat ons opvalt is dat er zeer slecht word schoongemaakt!
    Tussen de radiotor en het raam ligt etenswaar waar de haren op staan, tussen de banken zit ook allerlei viezigheid, de ramen zijn aan de binnenzijde erg vies, vette vingers/handen. Wanneer je wat zegt over de ramen zegt men: "heb ik wel gezien maar dat moet je elke dag bijhouden en daar heb ik geen zin in."
    De vloeren en tafels plakken.
    De bestellingen die je hebt ingevuld op de lijst komen vaak niet of je krijgt het verkeerde gerecht.

40. Toen we voor eerste keer kwamen, dachten we dat Koi geen slecht restaurant was. Toen we daar aankwamen vonden we daar te weinig ruimte. De bedienden konden niet zo veel contact opbrengen met de gasten. Het eten is vreselijk slecht, bijv: de gyoza was niet krokant, had geen smaak. Het vlees had totaal geen smaak en de sushi brokkelde meteen af zodra je het met je stokjes pakte, dus de kwaliteit is ontzettend slecht. De prijs was erg hoog, de drankjes (ijsthee) waren 2.50 per persoon en daarvan kreeg je een fles van 0,25 L. Tot nu toe is dit restaurant het vreselijkste Japanse restaurant waar ik ooit heb gegeten, dus dit was mijn eerste en laatste keer dat ik daar naartoe ga.

1,2
  41. Ton

42. Hier in het weekend voor het eerst gegeten, we hadden gereserveerd, dit was ook wel nodig, het was heel druk.
    Het gaat in het weekend in een soort shifts, dus we konden pas om 8u eten. Net te laat, maar 5u is zeker te vroeg. Het idee van eten in shifts is naar mijn idee ook niet gezellig, soort eetschuur idee.
    Helaas kwamen te zitten op een tafel langs het gangpad aan de ene kant en andere tafels aan de andere kant. Zo voelde je je echt in de weg zitten met het kleine tafeltje.
    Ik had al eens bij enjoii, suki en shinzo gegeten, dus ik wist hoe het werkte. Ook zijn bij alle sushi restaurants de gerechtjes ongeveer hetzelfde, dus dit was ook niet heel verassend. Ik vond hier de sushi wel tegenvallen, temaki’s vielen uit elkaar, maki sushi was erg dik (veel rijst), en bij de gunkan maki viel het zeewier ook eraf. De andere gerechten waren wel oké, wel grote porties, dat is jammer, want dan zit je sneller vol en kun je minder verschillende dingetjes proeven. Ook jammer dat je bij Koi voor sommige gerechtjes nog moet bijbetalen, je betaalt al zo’n 25 euro voor het menu. Ook daarom zou ik liever naar een ander sushi restaurant gaan volgende keer. Want waarom moet je bij de ene wel bijbetalen en de andere niet?
    We hadden met 2en een flesje wijn besteld. Deze kwamen ze al opengemaakt (!) brengen aan tafel. Dit vind ik echt belachelijk. Hiermee gaat heel de beleving er vanaf en ook een stukje service. Je bestelt niet voor niks een fles ipv een glas! Echt een doodzonde voor een wijnkenner en liefhebber. De wijn was verder wel lekker.
    De bediening was verder ook niet persoonlijk en spraakzaam, zelfs niet bij de wijn uitserveren.
    Ik was echt teleurgesteld. Veel meer er van verwacht, Koi is naar mijn idee het het best lopende sushi restaurant van Tilburg. Maar waarschijnlijk niet om de redenen die ik heb meegemaakt daar. Voor mij is service belangrijk voor een leuk avondje uit eten en daarom ga ik nooit meer naar Koi.

4,9
  43. Sfeervol restaurant waarbij de bediening top is. Snelle service, gerechtjes worden snel gebracht. Leuk om veel verschillende oosterse gerechtjes te kunnen proeven voor een vaste prijs. In twee-en-een-half uur kun je per ronde 5 gerechtjes bestellen per persoon: meer dan genoeg keuze (>100 gerechtjes) en meer dan genoeg tijd. Je krijgt uitleg als je er voor de eerste keer komt en werknemers zijn erg gastvrij.

Kortom: een erg leuke avond gehad!

44. Ongeveer een maand geleden hier gaan lunchen. Ik ben een echte sushi liefhebber (ga gemiddeld 3x per maand sushi eten). Dit was mijn eerste keer Koi, maar meteen ook de laatste keer. We werden weggestopt aan de tafel naast de gaderobe, terwijl er genoeg andere plekken waren? Ook het eten viel tegen en het personeel was niet erg klantvriendelijk.

4,7
  45. Ik ben al meerdere malen bij Koi gaan eten omdat ik erg tevreden was over het eten en dat alles zo vers was, met name de sushi en maki's.
    Gister voor de lunch daarheen gegaan, andere keren ben ik alleen 's avonds gaan dineren.

Het viel me heel erg tegen! Echt een dikke 1 voor koi.
    De sushi en maki's waren niet vers, de rijst was super droog en viel helemaal uit elkaar. Het leek wel of het gister of zelfs eergister voorbereid was, of de restjes waren die overgebleven zijn. Dit is niet wat ik gewend ben bij koi. Dit ook aangegeven bij de bediening. Daarbij ook gezegd dat ik geregeld hier kom en weet dat het anders kan. Zij gaven aan dat elke dag alles vers wordt gemaakt.

Jammer dat voor de lunch maar een zeer beperkte kaart geldig is, want voor die 3 euro wat je meer betaald voor het diner krijg je toch een hoop meer keuze.

Ook vroegen we om verse jus d'orange. Komen ze terug met een flesje sinaasappelsap. Wel van appelsientje...

1,6
  46. Heerlijk eten, goedkoop en gezellig! Als pluspunt komt erook nog eens bij dat er een prachtige serveerster rondloopt (lange krullen, indische? Afkomst). Wij zijn er nu al een aantal keer geweest en we blijven terugkomen. Aanrader dus!

47. We zijn in december hier voor het eerst gaan eten. We hadden al ervaring met een dergelijk sushi restaurant in de piushaven, maar we hebben van diverse vrienden gehoord dat het hier ook erg goed zou zijn.
    Het eten is op zich prima, jammer dat je voor de sashimi moet bijbetalen dat zijn we niet gewend. We hadden 3 rondes besteld en wilden net iets voor half 11 de 4e ronde bestellen. We kregen toen te horen (2 min. voor half 11) dat we op moesten schieten met bestellen omdat de keuken om half 11 ging sluiten. Hier waren wij verbaasd over omdat niemand dit ons gemeld had.
    Nog even in sneltempo de lijst ingevuld en afgegeven aan de bediening.
    Na 2 minuten stond de eigenaar bij ons aan tafel met de mededeling dat de bestelling niet op tijd binnen was, dus dat we geen 4e ronde meer kregen. Ik gaf toen aan dat we bij binnenkomst hier niet op geattendeerd waren. Wel heb ik aangegeven dat we 2 minuten voor half 11 te horen kregen dat we op moesten schieten met het invullen van de lijst, waar we ook naar geacteerd hebben. Dit monde uit op een woordenwisseling wat ik absoluut niet gewend ben als betalende klant in een restaurant. ik had beter de website moeten bekijken en ze konden absoluut niet iedere klant erop attenderen dat de keuken om half 11 ging sluiten? Enzovoort enzovoort. Een erg genante vertoning, zeker voor een eigenaar van een restaurant.
    Uiteindelijk heeft een van mijn tafelgenoten de discussie beëindigd en het afgehandeld met een kop koffie van het huis (moest ze wel zelf om vragen).
    Al met al is dit voor ons de laatste keer dat wij hier gaan eten.

48. Ik ben hier een tijdje geleden geweest (maand of 2) maar wilde toch nog even een recensie schrijven. We hadden gereserveerd voor 8 personen en kregen een lange tafel achterin. Het was daar opzich wel gezellig maar toch een beetje krap.

En natuurlijk even over de sushi praten, die was zeker goed en het belangrijkste vers! Ik moet er wel bij zeggen dat ik bijna alleen sake sushi en unagi sushi eet en die rollen.

het menu was mooi uitgebreid. Ik hou heel erg van de zeewier salades en wil ook graag het recept hebben van die yummy sesam dressing!

Toetje was gewoon een bolletje ijs, niks bezonders. Voor de jarig job hadden ze een leuk vuurwerkje geregeld. Dat was natuurlijk heel attent van ze. De serveerders die onze tafel bedienden waren naar mijn mening wel goed. Ze vroegen of het goed smaakte en hielden onze drankjes in de gaten ;) en ze lachen gelukkig af en toe.

49. Kort geleden met drie vriendinnen gegeten. Eerste ervaring was top maar deze keer erg slecht. Terras ging niet open ivm storm? Op zich niet erg, maar toen we zeiden dat het windstil en 24 graden was werden we zo afgesnauwd dat we maar binnen zijn gaan zitten. Hebben in totaal met vieren 15 gerechtjes besteld. Helaas dreef alles in de olie en hebben we 1 miniloempia en een vleespastei laten staan. Vriendelijk de rekening gevraagd waarna een meisje ons op een erg onklantvriendelijke manier erop wees dat we niet alles op hadden. Op de manier waarop zal ik hier niet uit wijden. Maar erg jammer dat een restaurant wat zo goed draait nu denkt alles te kunnen maken.

3,1
  50. Ro 42 punten

Ook hier al meerdere malen heel goed en gezellig gegeten.

Achterin is het wat rumoerig, maar zeker in het voorste deel prima sfeer!

Kaart is uitgebreid en ook toegankelijk voor vegetariers, vis of juist vlees liefhebbers.

En voor de wijnliefhebber een wijnkaart die ik niet eerder heb gezien bij een "All you can eat" restaurant. Zeer goede wijnen!

Kortom, echt een aanrader!

Een aandachtspuntje: Reserveren in het weekend is noodzakelijk.

51. Jan 22 punten

Geweldig gegeten op het terras. Lekker eten en vriendelijk personeel. Het bestel systeem werkt ook erg goed. Per ronde mag je per persoon max 5 dingen bestellen en je hebt een onbeperkt aantal ronden.

Aanrader.

52. Ik heb hier fantastisch gegeten! Het was heel vers. Super aardige bediening en het was gezellig ingericht.

Nadeel was dat het inderdaad druk was en dat we om 20.00 werden 'weggekeken' door de lichting na ons.

Maar, het was voortreffelijk. Een echte aanrader.

53. nicole

54. Erg lekker gegeten. Goede bediening en goed eten. Zo veel als je op kan. Dus niet teveel bestellen, want je moet hier wel je bordje leeg eten voordat je weer mag bestellen. En terecht.

Echt een aanrader, en niet duur.

55. Heerlijke sushi's en andere gerechten voor een redelijke prijs. Achterin is het vaak lawaaierig door de grote groepen. Zit liever in de lounge.. Maar ja, die plaatsen zijn vaak bezet.

Desondanks komen we altijd terug.

56. Onbeperkt sushi eten voor een X bedrag. Het was lekker! Daarnaast krijg je je bestelde gerechtjes vrij snel.