Stadscafé Meesters in Tilburg

1348961953 65
1413190751 69
1420327284 66
1477419549 66

1. Het is helaas alweer een paar weken geleden dat ik hier gegeten. Gelukkig staat er binnenkort weer een etentje bij Meesters op de planning. Gezien mijn frequente bezoeken aan Meesters zie ik mezelf als een vaste gast. Ik weet niet hoe dat bij anderen zit, maar ik heb dat niet bij veel restaurants. Echter bij Meesters ben ik blijven hangen. Iedereen keer weer is het een genot om hier te dineren.

Om mee te beginnen geeft het interieur je een warm gevoel, wat een prettige sfeer met zich teweeg brengt. Persoonlijk vind ik dat dat een zeer belangrijk aspect is van een restaurant. Vervolgens het eten. Heerlijke maaltijden die met veel zorg bereid zijn en ook nog is geweldig worden gepresenteerd. Daarnaast is er voor ieder wat wils. Naar mijn mening krijg je bij Meesters een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. De smaak en presentatie van de gerechten zijn zeer goed, echter allen tegen een betaalbare en eerlijke prijs. Tot slot ervaar ik het personeel als prettig. Hier heb ik zelf weinig aan op te merken. Altijd netjes en goed bediend. Al met al vind ik Meesters altijd een garantie op een heerlijke culinaire avond.

2. Inge

3. Je verwacht hier net iets meer dan in een gewoon eetcafe, maar we zijn er inmiddels 5x geweest (2x lunch, 3x diner) en het valt tegen. Veel trage bedieningsleden en het eten is prima maar niet bijzonder. Het is gevestigd in een mooi pand en de vele speciaalbiertkes zijn wel leuk.

4. Afgelopen vrijdag 29 augustus zijn we vanuit Valkenburg aan de Geul naar Tilburg gereden. Na een middagje winkelen zijn we rond 17:00 uur opzoek gegaan naar een leuk restaurantje. Tilburg is een studentenstad, dus veel aan restaurant. We wilden een beetje rustig zitten en zo kwamen we bij stadscafe Meesters. Het was redelijk weer, dus we hebben buiten gegeten. Als voorgerecht een gesneden broodje met kruideboter en soort tapas. Ons hoofdgerecht bestond uit steak van de grill met kruidenboter of tapenade, geserveerd met boerenfriet en groenten van het seizoen. Mals vlees en op de juiste manier gebakken, lekkere friet en groente was heerlijk. Als nagerecht had ik een heerlijke Chocolade mousse met aardbeien en pistacheroom en mijn vrouw een latte. Heerlijk toetje. Samengevat: vriendelijke bediening, lekker gegeten, mooie lokatie, een schoon toilet (ook belangrijk) en niet te duur. Aanrader!

5. Catinca

We bestelden 2 x tonijn als hoofdgerecht, rare. We kregen 2 x doorbakken tonijn op onze borden. De eigenaar vertelde ons dat dit grijze tonijn was en geen rode tonijn, het is toch te gek voor woorden om deze nonsens tegen je eigen klanten te zeggen! Mijn partner heeft een nieuwe gekregen, enne hij was rood!!

6. Mijn ervaringen zijn ofwel goed ofwel slecht, zowel qua keuken als qua service. Helaas ook ervaren dat als er iets mis gaat (tonijn volledig doorbakken terwijl ik het rood had besteld), dat er niet eens excuses worden aangeboden, ook al heb je je eten niet op.
    Op zich meestal wel een leuke menukaart, maar ben door de ervaringen wel een drempel gaan voelen om hier naar toe te gaan.

7. Erg leuk, lekker, gezellig, kort samengevat; super! Gezellig voor een borrel of een hapje eten, voor alles!

8. jon de vries

Duur! Slecht personeel, duurde lang, ons bonnetje was kwijtgeraakt in de keuken... Nou lekker dan, zonder excuses.

9. W. van Gruissel

Wat een heerlijk stadscafé. Ontvangst is al meteen hartelijk. Er hangt een warme en ontspannen sfeer. De kaart is erg verrassend zeker i.c.m. de gerechten buiten de kaart om. Ik ben voor de gegrilde tonijn met risotto gegaan en mijn vrouw voor de visschotel. We konden beiden niet anders zeggen dan dat het voortreffelijk heeft gesmaakt. Mede dankzij de bediening, die met alle plezier staat te werken en uiterst behulpzaam zijn, was het een zeer geslaagde avond!

10. Afgelopen dinsdag 23 april met onze golfclub na een dag golfen gegeten bij StadsCafé Meesters te Tilburg. Na een vorige positieve ervaring na een dagje winkelen op een donderdag nu wederom geboekt bij Meesters. 14 deelnemers hebben na de wedstrijd genoten van een heerijk 4 gangen menu. Keuze uit telkens 2 gerechten. Carpaccio of frisse zalmsalade - Asperge of pomodorisoep - Speenvarken met asperges en krieltjes of Kabeljouwfilet met groen en sla - Gevolgd door keuze uit twee nagerechten. Alle 14 disgenoten waren erg tevreden over de samenstelling van het diner, sfeer/ambiance, kwaliteit en bediening. Mijn eerste indruk van vorige maand werd bevestigd. Een adres om te onthouden.

11. lars 11 punten

Ik heb gisteren heerlijk op het terras gezeten bij meesters in tilburg. Ik heb daar een heerlijke zalm op die mooi medium gebakken was zo krijg je ze niet vaak in andere restaurants!!! Het bijpassend garnituur is seizoens gebonden en erg passend bij de zalm. Mijn vriendin had de lam die was ook prima en ook met vergeten botergroenten zoals vermeld stond op de kaart. Al met al een geschikte avond!!! Wij komen zeker nog en keer terug.

12. Afgelopen zondag gegeten bij Meesters. Sfeer is altijd goed, plekje is gezellig in hartje Tilburg. Helaas was mijn gerecht geen succes. Lamsbiefstuk was pezig al bij het eerste stukje, het lamschouderconfit was koud en taai, teruggetuurd maar de chef was het hier niet mee eens!? Ook het doosje met aardappelpuree zat er niet bij achteraf. We hebben dus frietjes besteld maar was dus eigenlijk niet nodig geweest. Toen de zalm gekregen. Zeer snel, en dus niet gaar. Bediening moest het oplossen. Chef niet gezien en geen goede oplossing voor probleem. Prijs/kwaliteit echt niet goed. Kinderbiefstukje prima €9, lamsbiefstukje €21.
    Helaas, voorlopig geen herhaling.

13. Illya 23 punten

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij MeesterS.
    Vooraf on-line de menukaart bekeken en recensies gelezen. De kaart bevatte een hoop aparte en (op het oog) lekkere gerechten. Zeker geen "standaard", 100 in een dozijn restaurant.

MeesterS stelde zeker niet teleur, het was gezellig druk en de bediening was zeer vakkundig. Ze was ook erg behulpzaam bij het uitkiezen van de wijn.

Als voorgerecht had ik de rauwe tonijn en zeebaars. Subliem! Vis was vers en fris van smaak! Mijn partner had de tartaar van rund. Het zag er prachtig uit (al eet ik geen rood vlees). De opmaak was simpel en kleurrijk.

Mijn hoofdgerecht was de vis-stoofpot! Wat een verassing, de vis en bouillon werden apart geserveerd. Alles was perfect gegaard en heerlijk op smaak.
    Mijn partner had een tournedos besteld. Het was volgens hem boter mals en de smaak van whisky was erg subtiel. De bediening had uitgelegd dat de speciale bereiding ervoor gezorgd had dat het vlees erg mals en sappig bleef tijdens de bereiding.

Wij hebben de grand dessert als nagerecht gedeeld. Erg lekker!

14. Lang tafelen door slechte stoelen en de harde bank was niet prettig, mijn vrouw heeft hier flinke rugpijnaan overgehouden. Bij de melding aan personeel dat de stoelen slecht waren, kregen wij te horen da men kussens heeft en dat wij daar om hadden kunnen vragen!!!?

Vissoep was niet warm genoeg en had meer smaak mogen hebben.

De omzet van drank had aan onze tafel van zeven hoger kunnen liggen, als men meer navraag hieromtrent had gedaan. Jammer voor de eigenaar en ons als gasten!

Ruime keuze in de kaart met mooie gerechten.

15. Sandra en Rob

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken bij Meesters.
    Vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Groetjes,
    Sandra en Rob

16. Goede service met aardige bediening. Ik word altijd snel geholpen en hoef ook nooit lang op het eten te wachten.
    Ook lekkere gerechten, wijnen en biertjes combineer dat met een fijne ontspannen ambiance en het is elke keer weer een avondje uit zo als het hoort.

17. Vroeger kon je hier heerlijk eten voor een normale prijs. In September 2011 was het niet meer als vroeger! Gezien de prijzen was de verwachting hoog. Maar dat werd niet waargemaakt.

18. Altijd super gezellig bij Meesters, elke zaterdagmiddag weer! Lekkere hapjes, vlotte, aardige bediening. Mijn lievelingscafe in Tilburg!

19. ruud verploegen

Service en sfeer ongekend goed.

De ambiance zit ook wel goed. Heel gezellig.

Attent personeel: vriendelijk, kennis en correct.

Leesbaarheid van de menukaarten slecht.

Kwaliteit producten skan beter. (Presentatie prima) inkoop anders?

Prijs / kwaliteit daardoor niet best helaas.

20. onbekend

Tja, smaken verschillen...

Ik heb het altijd heerlijk gehad bij Meesters. En ga binnenkort weer om het afstuderen van mijn zus te vieren! Vriendelijk en behulpzaam personeel, eventuele vragen over de vaak wat ingewikkelde kaart worden goed uitgelegd met soms nog een kleine anekdote!

En natuurlijk het lekkere eten, zorgen ervoor dat ik nog steeds graag bij Meesters kom! Nu hopen dat ze het binnenkort weer waarmaken!

21. Afgelopen zaterdag een salade gegeten. Beide salades waren erg slecht, waterig, geen dressing, toevoegingen waren minimaal, het leek erop dat een zak gemengde salade op het bord was omgekiept. Erg prijzig voor een salade. Je krijgt er verder droog brood bij geserveerd. De soep moest een tomatensoep voorstellen, je proefde alleen maar kruiden, verder droog brood. Veel personeel, onvriendelijk. 31 euro voor 2 cola en 1 soep en 2 salades is erg veel. De kok zou zich moeten schamen om dit voor dat geld te presenteren. Op klachten wordt niet serieus ingegaan. Dus nooit meer!

22. Prijs/kwaliteitverhouding erg slecht.

Personeel arrogant en ongeïnteresseerd.

Geen aanrader.

23. Afgelopen week met vrienden, sommige zijn behoorlijk kieskeurig, bij Meesters gegeten. Wij hebben er een heerlijke avond beleefd, lekker gegeten en aan de bar nageborreld.
    Voor ons was het een avond die we met onze vrienden niet snel zullen vergeten!

24. Zeer slecht. Van voorgerecht tot aan het toetje viel het tegen. Biefstuk vol pezen!

Prijs kwaliteit zeer ver te zoeken.

25. K. Welder

Ik vond het erg slecht. De visschotel was om te huilen. De bediening reageerde niet op klachten van ons en de naburige tafel. Voor zoiets is elke cent teveel. Nooit meer dus.

26. Heerlijk restaurant. Attente bediening, mooie ambiance en lekker tafelen!

Toppertje!

27. Afgelopen zaterdag toch nog onverwachts bij Meesters uitgekomen. Het eten was heerlijk en personeel erg vriendelijk.

28. Vorige week stond de forel op het dagmenu. Heerlijk. Eergisteren nog eens geprobeerd en weer lekker. En dat alles met een lekkere Chouf en erg vriendelijke bediening.

29. Onlangs een hapje gegeten en een borrel gedronken in het eetcafé van Meesters. Gezellige sfeer, enthousiast personeel en prima gegeten! Mooi stadscafé!

30. Ik ben nu een aantal keren bij Meesters geweest, zowel voor lunch als voor diner, en het is me altijd erg goed bevallen. Lekkere broodjes, goede koffie, aardige bediening en niet te vergeten een onovertroffen sfeer! Ik blijf zeker komen.

31. Milou 144 punten

Als je ambtenaren wilt zien, moet je naar Meesters gaan. Het stikt ervan.Eten wel prima, kennis van de gerechten ontbreekt wel bij de bediening.

32. CIndy & Remy

Twee maal geluncht en niet erg kapot van de salade en broodjes. Best duur. Duurde lang voordat personeel ons opmerkte.

33. gezellig eetcafe, maar dat personeel moeten ze vandaag nog ontslaan. Zo kil en onvriendelijk. Veel mensen vinden dit!!

34. Waarschijnlijk de concurent die klager met zijn 3 als cijfer, altijd zeer goed bij meesters.

35. Meesters is voor mij de plek voor een heerlijke kop koffie met een boek.. Een plek om mijn gasten mee naar toe te nemen. En bovenal te genieten! Heerlijk eten, goede en vooral kundige bediening (met dranken en spijskennis!) Kortom een avondje uit! Groeten Marijn

36. Susan van der Ven

Vorige week met vrienden gaan eten bij Meesters. Om een lang verhaal kort te maken: niet voor herhaling vatbaar. De vissmullerij was op zich wel goed op de coquilles na, die gewoonweg vies waren en gevuld met zand. De botervis was droog. Na het verzoek om als dessert slechts twee bolletjes chocolade mousse te kunnen krijgen, was het antwoord negatief want dat hebben we niet. Dus maar een Grand Dessert besteld en wat lag daar op? Juist 2 bolletjes chocolade mousse.
    Niet erg klantvriendelijk. Maar het mooiste was nog wel dat ons verzekerden de klachten over het eten aan de lijst te zullen toevoegen! "Mag ik vragen hoe lang die lijst ondertussen is?"

37. lekker eten en goede bediening

38. Thomas De Graaf

Vriendelijk en attent personeel.

39. in het kort alles prima!

40. Wilde toch even reageren! Kom bijna wekelijks bij meesters en vind het er heerlijk! Geweldige ambiance! Vriendelijk en kundig personeel! Voor mij geen betere horecagelegenheid in Tilburg!! Vooral met mijn gasten ga ik graag naar meesters! Ben dan verzekerd van een geweldige avond!!
    groeten marlous

41. even tegenwicht op voorgaande recensie: meesters is beste restaurant van tilburg, prima bediening, vriendelijk, lekker eten (visschotel voor 2 personen is aanrader)

42. AM Hoogveld

slecht schoongemaakte, stoffige ruimte, onvriendelijke bediening, lang wachten, bestek zó op de kale tafel, vlees zo taai als kattenleer, koude frietjes, bij nagerecht geen geschikt bestek om plakjes kiwi van schil te ontdoen. Kortom; waardeloos!