Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tilburg verdeeld zijn.

1. Heel slecht!! Meer dan 1 uur gewacht op drinken en een ronde. Uiteindelijk 5 rondes kunnen eten in 5,5 uur tijd. En dan wel de hoofdprijs betalen vanaf 5 rondes. Er liep 2 man personeel rond voor een hele zaal, waar ook nog eens twee grote groepen zaten die voorrang kregen. Ik heb dit tussentijds aangegeven, maar daar werd niets mee gedaan. Het duurde ook enorm lang voordat ons kaartje werd meegenomen. Uiteindelijk werd er niets gedaan om ons tegemoet te komen. Erg slecht..

2. Van kempen

Sfeer en eten waren goed, voor herhaling vatbaar.

3. Wij vinden het daar gezellig want t is kleinschalig. Het eten is prima. Klein achtergrondmuziekje zou fijn zijn en mischien wat speelgelegenheid buiten zou ook fijn zijn. Ze luisteren wat je wensen zijn. Wij gaan er vaak naar toe met 2 maar bv ook met kerst met 19 personen. Ook hardstikke goed. Voor ons is dit toppie.

4. Geweldig! Een aanrader! We komen zeker terug!
    Vanwege diverse feestelijke aangelegenheden hadden mijn echtgenote en ik begin december gereserveerd voor 3 februari.
    Gezelschap 6 volwassenen, gekozen voor verleiding chef met bijpassend wijnarrangement.
    Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen, naar onze tafel begeleid en werden onze jassen in ontvangst genomen.
    Gastvrijheid op een heel hoog niveau, voortreffelijke gerechten, goed en duidelijke uitleg van ieder gerecht en wijn. Wijn was duidelijk afgestemd op ieder gerecht.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    Ook is er rekening geworden met een aantal speciale wensen van één van onze gasten.
    Onze complimenten voor de gastheren, maar zeker ook voor de keukenbrigade.
    Voor mijn echtgenote en ik is het een onvergetelijke en culinair hoogstaande avond geworden.
    Nogmaals onze hartelijke dank.
    CHAPEAU!

5. Zeer slechte tent.
    Kwaliteit is zwaar beneden peil, niks vers, alles uit blikken. En meneer rookt in zijn keuken wat al meerdere malen aangegeven is in diverse reviews. Zonde van het geld, vooral bij iemand die zo met etenswaren omgaat, je mag het eigenlijk geen pizzeria noemen.
    Dus lekker bestellen daar en je geld weggooien.

6. Anny de Kanter

Wij werden vriendelijk ontvangen. De sfeer was goed. De bediening uitstekend.
    Wij hebben heerlijk gegeten. Het was een perfecte avond.

7. Tropical is GE WEL DIG. Zonder Tilburg is er geen tropical en zonder tropical geen Tilburg. Ik ben verliefd geworden op de baas. Als hij tropical verlaat, dan verlaat ik Tilburg.

8. Kleine eetwaren Tilburg

Jennifer van Gils

We hebben een heerlijke middag gehad. Lekker gegeten.

9. Het was erg leuk om te eten bij Kimchi boulevard. De kwaliteit van het eten was heel goed. Het eten was heel lekker en makkelijk de bestellen omdat het verdeeld was in categorieën. Zo kon je eenvoudig keuzes maken.
    Het personeel was super.
    Wij komen zeker terug en raden het anderen sterk aan.

10. In 1 woord geweldig.
    Goede bediening, goede sfeer en lekker eten.

11. Was gewoon goed!

• Eindcijfer 7,2
  12. W. Hendrik

Bij binnenkomst paar plekken aangegeven waar we konden zitten met 6 personen.
    Vriendelijke bediening en paar ouzo s gekregen rondje van de zaak!
    Heel de avond drinken veel vlees en dat voor nog geen 40 euro per persoon!

Was eerder geweest en het blijft gewoon een genot om hier te eten!

13. Kleine eetwaren Tilburg

Heel fijn rustig restaurant, met heel lekker eten. En goed in de omgang van een hulphond.

14. Kleine eetwaren Tilburg

Petra Sprunken

Niet al te best. Bevroren carpaccio teruggegeven, kreeg niets terug. 2e keer weer bevroren, kipsaté rauw, zalm rauw, lamskotelet en entrecote niet lekker. Overdreven grillsmaak, alles van de grill had dezelfde nasmaak. Sushi was redelijk. Zelfs het ijs bevatte kleine ijsklontjes. Als je in het Engels tegen de bediening sprak snapte men je nog niet. Dus voor ons geen tweede keer, 106 euro was veel te veel qua kwaliteit.

3,7
  15. Was goed, alleen jammer dat iedereen het keuzemenu moest nemen wanneer enkelen hiervoor wilde gaan. A la carte bleek hierdoor voor de rest niet mogelijk.

16. Wilma Klomp

Het was voor ons de eerste keer dat we gingen wokken en het is zo goed bevallen dat we zeker weer terug komen. Alles was heerlijk en het personeel was zo behulpzaam en vriendelijk. Ze legde ook alles uit als je hen vroeg.👍👍👍

17. Rene Vorstenbosch

Wat een mooie parel in het drukke uitgaansleven van Tilburg. Vroeger zat hier een ander restaurant waar het goed eten was. Na de wisseling nooit meer daar geweest en nu bij toeval hier terecht gekomen. Het was een hele prettige kennismaking. Lekker ongedwongen, mooie gerechten, goede kaart, fijne en zeer attente bediening en dat wat er op de borden ligt ziet er goed uit en is zeer goed van smaak. Alles tegen zeer aanvaardbare prijzen. Voor ons reden om hier vaker terug te gaan.

18. Het restaurant was goed bezet, we moesten even wachten voor een plek. Maar dat geef niks, dat is alleen maar goed teken dat Agora een uitstekend restaurant is.
    We hebben een gezellige avond doorgebracht bij jullie en het eten was ook lekker.
    BLIJF ZO DOORGAAN!!!!

19. Fijn personeel, zeer vriendelijk, en het eten was voortreffelijk!

20. Het eten was erg lekker en de medewerkers super vriendelijk.

21. Faizel Brunswijk

Dat eten was goed maar hopelijk in de toekomst meer op jullie menu lijst 🙏🏾🙏🏾

22. Eten is lauw maar wel goed van smaak. Bediening werkt keihard maar je kan maar 1 gerecht per 40 min bestellen, dit omdat het voor het personeel niet haalbaar is om het vol te werken (ben dit niet gewend van 't Zusje)

23. Rebecca Levi Jayvi

24. Top gegeten. Lekkere pasta.

• Eindcijfer 10
  25. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Wel rekening houden met de grote porties.

26. Was lekker gezellig sfeer.

27. Mike Doomen

Gereserveerd voor 2 personen.
    We hadden een tafel voor 2, de gerechten waren snel op tafel en alles was overheerlijk.
    De bediening was super vriendelijk.
    we hebben een hele fijne avond gehad bij Agora.
    Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat we hier zijn geweest.

28. Vertaal van English naar Nederlands

The ambience was so cozy and the staff were very friendly. The food was super delicious with very good portion for the price. Highly recommend!

29. Kleine eetwaren Tilburg

Alles werd rustig uitgelegd en service was echt top!!

30. Ron Kiesling

Op een zaterdag avond hier geweest. Zéér vriendelijke mensen en het was heel druk. Dat maakte dat de sfeer niet 5 sterren krijgt. Iets te weinig aan tafel komen vragen naar een drankje etc. Het leek erop dat de keuken ook geen 100% aandacht aan de bereiding kon geven. We zijn hier beter gewend.