Hier zie je hoe de meningen over de L'Orangerie verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening die goed oplet dat het je aan niets ontbreekt. Prijs kwaliteit uitstekend! Open keuken. Wij gaan zeker terug, zelfs op een doordeweekse dag was het restaurant gezellig gevuld!

2. Eten is hier echt heel lekker en niet duur en genoeg keuze mogelijkheden.
    Het is geen restaurant om romantisch te gaan eten, want er zitten mannen aan de bar voetbal te kijken. Er hangt jeugd in de ruimte er naast bij de gokautomaten. Dus je moet er wel van houden. Bediening is vriendelijk, maar laatst sprak ze erg slecht Nerderlands. De eigenaar is de kok en is ook erg vriendelijk.
    En let op er word gerookt in het restaurant, maar afhalen kan natuurlijk ook!

3. Ik was hier vorige maand op een borrelavond. Wat was dat een leuke avond. Er was zoveel mogelijk. De medewerkers zijn zeer gastvriendelijk. Echt een pluim. Ze houden veel rekening met je wensen. Afgelopen week voor het eerst hier gegeten met mijn vriendin. Het is eten is verrukkelijk, nog eens betaalbaar ook. Verder is de sfeer prima. Bediening was wederom super vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!

4. lekkerbek

Heerlijk gegeten met Groupon. 230 biersoorten op voorraad, wauw! Leuk om bij elke gang een ander biertje te nemen. Eten was lekker, ook alle andere gerechten die ik langs zag komen zagen er heerlijk uit, vooral de spareribs en de saté. Soms door de drukte wat moeilijker om even de aandacht van de bediening te trekken. Verder nog 1 minpunt: ik wilde even op hun website kijken wat ze nog meer hadden, maar deze blijkt besmet met een virus.
    We gaan er zeker nog eens wat eten en drinken in het café, jammer dat ik nu niet weet wat ze nog allemaal meer op de kaart hebben staan.

5. Chinees-Indisch Tilburg

Kas

6. Lekker gegeten, gezellig en met goed wijnadvies. Een restaurant waar het klopt qua ambiance, smaak, presentatie en tempo! Vlotte bediening.
    Wij komen zeker terug!

7. Top gegeten in een goede ambiance. Maître | sommelier Peter en chef kok Rob Heijlands hebben een overzichtelijke kaart met mooie gerechten samengesteld. Kleinere porties bestellen ook mogelijk. Als je twijfelt wat te kiezen kun je met z'n tweeën bijvoorbeeld ook goed 3 voorgerechtjes bestellen. Wijnen, te bestellen per fles maar ook per glas, zijn goed geselecteerd en sluiten goed aan bij de gerechten. Sfeer, bediening en muziek ook dik in orde. Kortom een aanrader!

8. Op aanraden van een collega ben ik bij Brasserie de Groene Vlinder geweest.

Heb er afgelopen maandag geluncht op het terras. Het is pas maart maar terras zat wel gezellig vol!! Perfecte bediening en al spoedig hadden wij onze zelf samengestelde keuzesalades op tafel staan. Mooi opgemaakt, goede smaak en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Nog nooit eerder zoveel keuze gehad. Met een heerlijke witte wijn erbij hebben wij perfect geluncht.

Door deze goede ervaring zijn wij vrijdag met ons gezin terug geweest.

Mijn man en ik een driegangen menu genomen, helemaal prima met alleen verse ingrediënten. En dat voor € 19.50!! Kinderen hadden een kinderportie lasagne en spareribs met salade. Helemaal goed en dat ook voor een kinderprijsje!! Na het Ice fondue (echte aanrader !!) zijn we laaiend enthousiast huiswaarts gegaan.

9. Niels

Zeer lekkere tapas! Leuk tentje, leuke sfeer. Gewoon top!

10. Nog nooit zo'n vriendelijk iemand achter een snackbar zien werken! Daarnaast is er veel keuze (zelfs 2 soorten friet) en vrij snelle service. Alle dagen van de week open en De Rotonde ligt op een centraal gelegen plek. Erg tevreden over deze snackbar dus!

11. Het is bij Doncurado onder genot van lekkere Spaanse hapjes genieten van de heerlijkste wijnen. Een geweldige Spaanse ambiance met bijzonder gastvrij en vriendelijk personeel. Echte aanraders zijn hier de plankjes met kaas en Doncurado is een bezoekje meer dan waard, als je hier eenmaal hebt genoten van wijn en hapjes dan kom je zeker terug!

12. Charlotte

Lawaaiige sfeer door kinderen met luidruchtig spel, hoofdgerecht geen enkel bijgerecht, vis was wel goed. Achter mijn tafelgenoot was een deur die vaak hard open en dicht werd geduwd.

Jammer: tapenade en kruidenboter in aluminiumbakjes.

6,1
  13. A. Verheij

Heb hier een paar keer gegeten en is inmiddels mijn favoriet. Heerlijk eten, fantastische pizza's en zeer redelijke prijzen. Bediening bijzonder aardig.

14. Charlotte

Personeel deed afstandelijk en maakte de restaurant beleving erg ongemakkelijk. Tafels zijn erg klein en onhandig ingedeeld. Al met al vrij prijzig voor de kwaliteit die ze leveren. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

1,4
  15. Frans de Wolf

Ik ben totaal niet positief over dit restaurant. Je moet heel lang wachten op je eten. De pizza's stellen niets voor en het personeel lijkt er helemaal geen zin in te hebben. Er komt geen tweede keer voor mij.

16. Het is misschien wat krap, maar de service is goed en het eten is ook goed. Ik heb niks te klagen over deze cafetaria.

17. Erg lekker en gezond eten om mee te nemen.

18. Leuk & modern Turks restaurant/lunchroom. Vriendelijk personeel, goede bediening. Het eten is er echt heerlijk en dat blijkt ook wel uit het feit dat hier veel moslims/Arabische mensen komen eten. Wij als echte Hollanders vonden het eten echt uitstekend van kwaliteit en ook heel mooi geserveerd. Echt een aanrader hoor!

19. Al aantal keren geweest en blijf maar komen, omdat het eten lekker is, soms wel iets te veel zout maar gelukkig staat de pepermolen op tafel. De sfeer is gezellig ook met het Cubaans muziekje. Personeel erg vriendelijk en snel.

20. Super goed gegeten, mag wel iets meer smaak er aan. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. Een echte aanrader.

21. Chinees-Indisch Tilburg

Afgelopen zondag zijn we voor het eerst geweest. Mijn ervaring is echt slecht qua service. Het eten wat je krijgt smaakt goed, alleen al dat je binnenkomt en 20 min moet wachten voordat er gevraagd wordt wat je wil drinken, vind ik niet kunnen.
    Dan bestel je en dan duurt het lang en krijg je maar een gedeelte (mis je de helft). Flessen water op, zeg je er iets van krijg je nog een grote mond. Bediening is vriendelijk, alleen de baas van die avond niet.
    Dus nooit meer bij Royal palace.

22. Super lekkere roti gehaald hier. Prima eettentje voor een prima prijs.

23. Nederlands Tilburg

Super restaurant met echt heel goed eten en een hele leuke sfeer. Prijs van eten heel goed. Bediening snel en correct. Echte aanrader !!

24. Bekelech

Slecht eten en je moet lang op je eten wachten!

25. Chinees-Indisch Tilburg

Wij komen hier al sinds dat we vlakbij het Wilhelminapark woonden, al zeker 20 jaar. Nu we al 15 jaar in de Reeshof wonen, komen we er nog. Inderdaad krijg je altijd heel veel voor weinig geld. Het smaakt nog steeds allemaal lekker en je kunt er nog 2 of 3 dagen van eten. Bedankt mensen van ho-ho en blijft zo doorgaan!

26. Johnny Barends

Heb altijd al 26 jaar bij jullie gegeten met mijn vrouwtje die onlangs is overleden. Maar op 01-01-2014 ben ik weer wezen eten met de zuster van mijn vrouwtje.
    Jullie hebben lekker eten en de service is altijd goed. Ga voort zo bestellen bij jullie. Voor mij zijn jullie het beste griekse restarant in Tilburg.
    Ga zo door, Johnny.

27. Daan Miete

Geweldige bediening, heerlijke hapjes, in mercado mooie producten gekocht. Aanrader.

28. Theo van R.

High Tea bij Klein Tilburg is een feestje!
    Wij hebben voor de derde keer High Tea geboekt bij Klein Tilburg en het was weer dik in orde. Assortiment zoals verwacht, prettige bediening, fijne sfeer en een goede prijs/kwaliteit-verhouding. En alles is bespreekbaar.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Kleine eetwaren Tilburg

Heerlijke koffie en super veel keuze, en ze hebben vaak zelfgemaakte chocolade cheesecake enzo en allemaal andere lekkere zoete dingen:))