Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tilburg verdeeld zijn.

1. Bediening en inrichting zijn super, jammer genoeg viel de rest wat tegen. De steak was taai, had weinig smaak en was erg vet. De rode port veel te zoet en de garnalen waren weinig smaakvol, maar ook veel te vet. De frietjes waren wel prima. Er valt nog veel te verbeteren.....

4,3
  2. Zeer vriendelijke mensen, altijd een lachje op hun gezicht. Eten is er zeer goed.

3. Chinees-Indisch Tilburg

Erg goed eten. Wat je ook neemt: lekker van smaak.

4. Internationaal Tilburg

Gisteren ben ik hier voor de vijfde keer geweest. Tot nu toe helaas de minst positieve ervaring.

De nieuwe indeling is praktischer, maar Etenstijd is Etenstijd niet meer. De sfeer is voor een groot deel weg. Wat ook jammer was: ik heb bijna niks gegeten wat goed warm was... de meeste dingen waren lauw of zelfs koud. De toetjes zijn wel echt super: zeer uitgebreid en erg lekker. Als ik kijk naar de prijs en naar de kwaliteit van het eten, dan vind ik de prijs te hoog.

5. Hier heerlijk en gezellig gegeten / gezeten. Prima gerechten, prachtige opmaak en vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader. Wij komen zeker eens terug!
    Tip voor de herfst/ winteravonden; iets voor de ramen hangen/zetten.

6. Chinees-Indisch Tilburg

Ronduit bedroevend, had zin in Chinees, maar de kip was compleet bedorven, heb ze direct gebeld en kreeg het verzoek om terug te komen, daar ze dit dan in de keuken konden laten zien. Op zich heel legitiem, maar toen kwam de grote truc, uit de keuken kwam men terug met een totaal andere bak, dus ging men de discussie aan dat ik ongelijk had en zij al 20 jaar daar stond. Ik werd dus niet serieus genomen, jammer, kwam er al jaren, maar dit was dan ook de laatste keer, kreeg wel een bak bapipangjang mee, maar deze heeft nu wel een rare nasmaak.

7. Eline Vermeulen

Heel lekker en vers eten, echt een aanrader!

8. Nederlands Tilburg

Gisteren voor de eerste keer een maaltijd bij Breexz gegeten samen met mijn zoon. Ik had geen hoge verwachtingen omdat ik van de buitenkant al de reclames veel te veel van het goede vind en er niet aantrekkelijk uit vind zien. Eenmaal binnen is daar niets van te merken. Frisse moderne inrichting. Ziet er keurig uit. De bediening is heel goed: snel, correct, vriendelijk, betrokken.
    Ik had een beef salade en mijn zoon fish and chips. We kregen allebei een mooi opgemaakt, bij het gerecht passend, bord eten. Precies goed qua hoeveelheid en zeer smakelijk. Ik had dit niet verwacht. Voor iedere portemonne is er iets te krijgen. Ik ga zeker vaker naar dit restaurant.

9. Leuke friettent, doet me stiekem altijd een beetje denken aan vroeger. Pluspunt zijn natuurlijk de handgemaakte snacks, milkshakes zijn ook lekker.

10. Chinees-Indisch Tilburg

In eerste instantie dacht ik fijn je kunt hier ook met thuisbezorgen bestellen echter na een bestelling samen hebben gesteld kwam ik er achter dat de app niet helemaal correct is. Mijn bestelling kwam om 15.40u en uiteindelijk kan ik nog niet op versturen klikken omdat mij bedrag net hoger is dan 15 euro? Goed dan maar bellen. Toen kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die beweerde toch echt dat ik vanaf 20 euro moest bestellen. Nou na enkele keer overleg met haar (moeder) zover ik kon horen kan het toch vanaf 15 euro. Maar telefonisch bestelde ik het zelfde menu en kwam zo op 14,70 euro. dus kon ze het wel leveren alleen kwam er inplaats van 2 euro aflevering kosten 2,50 euro bij omdat ik het telefonische bestelde!? Allemaal heel raar. Jammer, want was altijd zeer te spreken over dit bedrijf.

2,5
  11. Hans de B.

12. Friet veel te zout en niet te eten!! En je krijgt wel heel weinig en veel te duur!!

13. Nederlands Tilburg

Wij zijn de beste klanten bij breexz, hebben altijd de zelfde tafel,nr 65. Kun je alles overzien. We beginnen altijd met koffie of jus de oranje of chocomelk. Als we komen of weg gaan, altijd een goed woordje. Ze staan altijd klaar voor je.
    Grandioos. Hoop wel dat ze ons tafeltje vrij houden?

14. Heerlijke tomaat-courgette soep op! Alles lekker vers! Nu een wafel, die ik al vele malen op heb. En de service is er prima, en de gezelligheid staat voorop! Je voelt je meteen thuis, door de hartelijkheid van de beide dames, Carla en Sara!!

15. Nederlands Tilburg

casper

16. Bij De Kievitshoeve hebben wij 'NIET genoten' van halfgaar gebakken pannenkoeken. Nadat we hier over klaagden, vonden ze dat er eentje niet goed zou zijn en hoefden we die niet af te rekenen. Terwijl ik ook maar een paar happen van mijn pannenkoek op had !!! Verder konden we meegenieten van een hoop ruzie tussen het personeel onderling in het café (geschreeuw, gevloek & getier en wel zo luid dat het halve terras er van mee kon genieten). Andere gasten die er een groot feest hadden, kwamen ondertussen ook al klagen over de bediening. Niet bepaald klantvriendelijk dus.

17. Super lekker en ideaal met wat kleinere kinderen.

18. Anja - Frans - Thomas

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Ze hebben een leuke gevarieerde kaart, complimenten daarvoor. Bediening is vriendelijk en relaxed. Goeie kwaliteit / prijs verhouding. Hier komen we zeker nog een keer terug.

19. Nederlands Tilburg

Anja - Frans - Leo - Sherry

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Ze hebben een leuke gevarieerde kaart, complimenten daarvoor. Bediening is vriendelijk en relaxed. Goede kwaliteit / prijs verhouding. Hier komen we zeker nog een keer terug.

20. Zeer druk en alles dicht op elkaar. De bediening kan er amper tussendoor, je moet steeds opschuiven. Ook vond ik het niet de allervriendelijkste bediening, op een enkeling na dan. Jammer!

Ook lang wachten tot ze het kaartje meenamen en je drinken kwam.. Tapas waren verder goed. Bij weggaan kan er nog geen fatsoenlijk gedag vanaf.

21. M.J. van Boxtel

Wij komen eens in de zoveel tijd naar Tilburg om mijn familie te bezoeken. Ook standaard een patatje stoof met mayo halen bij 't Smoske. Aardige mensen, heerlijk eten, helemaal top gewoon!

22. Ik bestel hier om de 3 dagen. Ja, wat wil je dat ik dan nog zeg? Sfeer weet ik niet van het etablissement. Mensen die daar werken zijn stuk voor stuk fantastische mensen!!

23. De smaak is lekker. Helaas zijn de porties veel kleiner dan bij de voorganger en ook de saus word nu extra berekend.

24. Internationaal Tilburg

In juli nog geweest, nu weer gaan eten hier. De verbouwing was achter de rug, moet zeggen het ziet er beter uit. Eten was goed, meer ruimte bij de buffetten, ook de routing is beter geworden. Toch een minpuntje: de vuile vaat werd niet opgehaald, jammer.

25. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en het eten, hele leuke gesprekken gehad met de eigenares. Wij vonden het eten goed smaken en er was naar onze mening keus genoeg kwa eten. Ze hadden een leuke live band en de sfeer zat er goed in, wij gaan na oktober zeker nog een keer terug als ze er a la carte gaan serveren.

26. Zeer slechte service in het restaurant. In anderhalf uur heb ik maar 1 drankje gehad. De mie was zeer flauw, hitte van de vis overheerste, het eten van mijn man smaakte naar zeepsop.
    Half uur moeten wachten eer dat de gerechten opgenomen werd. Uur moeten wachten zonder iets te eten op tafel en niet nog eens langskomen voor drankjes.
    We gingen weg en ze houdt van discussiëren nadat ik gezegd had dat ik kwart-Indonesisch ben en dat het eten zeer slecht was en dat nog wel op mijn verjaardag wat ze wisten.
    Ja zei ze ik ben al 40 jaar met een Indonesische man getrouwd en weet heus wel hoe ik het eten klaar moet maken.
    Ze bleef maar doorgaan, als mijn niet afgekapt had was ze blijven doorgaan.
    Dit was mijn eerste en laatste keer dat ik hier ben geweest

4,7
  27. Na alles wat hier onder staat durfde ik eigenlijk niet meer zo goed bij de Bommel beer te gaan eten. Maar we hadden bonnen dus ach we namen de gok.
    Op tijd vertrokken zodat we zeker onze film niet zouden missen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Al snel werd onze bestelling opgenomen en ons drankje arriveerde snelde daarna. Op ons eten hoefde we niet te lang te wachten en tussen de gangen door zat precies voldoende tijd. Tussendoor werd er gevraagd of alles nog in orde was.
    Kortom wij hebben ons bezoek als erg positief ervaren en zeker voor herhaling vatbaar.

28. Paulien en Bert

Met een AH spaarkaart naar dit deelnemend restaurant gegaan. We mochten gewoon ons eigen 3 gangen menu samenstellen. Goed visgerecht. De aanduiding dat dit heet was bleek God zij dank terecht. Mooi pedis, net als de sambal goreng boontjes. Alle hoofd en bijgerechten goed klaargemaakt mooi geserveerd en zeer smakelijk. En dat in een restaurant waar moeilijk doen taboe is. De rekening wordt opgemaakt, inclusief drankjes. De AH kaart wordt in ontvangst genomen en de rekening door 2 gedeeld. Gewoon de helft van het totaal bedrag. We komen terug met of zonder kaart.

29. Eten was smaakloos en droog. Vlees was taai. Personeel roddelt over gasten (ons,) hielden ons steeds in de gaten. Heel irritant. Ons een eerste en laatste bezoek.

1,5
  30. Verse Vlaamse frieten en zeer uitgebereid assortiment aan snacks. Zeer vriendelijke uitbaters, en buren.