Mo-Jo in Tilburg

De beste Sushi van Tilburg!

Mo-Jo laten bezorgen?

1. ♥️It...
    goeie service
    Verse sushi’s
    Leuke sfeer
    Altijd tevreden als ik daar ben geweest!

2. Onvriendelijk, slecht en respectloos. In een stad waar nog zeker 4 sushi tenten zitten is dit echt niet de houding die je je moet aannemen. Mij gaan ze er na afgelopen week niet meer zien. Vooral de assistent filiaalhouder is echt een ramp. De arrogante opmerkingen die hij maakt zijn ongelofelijk. Door zo iemand rennen je vaste klanten weg; dit boeit hem echter niet. Het eten was ook minder van kwaliteit, sushi niet vers.

3. Eten heerlijk. Bediening gaat, wel vriendelijk maar geen lepel bijvoorbeeld bij de soep. Ook niet na 2× vragen. Gerechtjes verkeerde tafel. Sfeer verder wel gezellig. Bestellen met tablet erg makkelijk. Disco gezellig.

4. Omdat de sushi altijd vers is en de andere gerechten lekker zijn blijven wij steeds terugkomen. Al gaat er in de bediening nog wel het een ander mis wat jammer is. Gerechten worden vergeten en het drinken duurt vaak lang voordat het gebracht wordt. Verder hebben we het altijd naar ons zin en komen we nog steeds terug!

5. Super weer! Beste sushi van Tilburg en erg leuke service!
    Daarnaast zit je erg gezellig en wordt er chille lounge muziek gedraaid!
    10/10, echt een aanrader!

6. Heerlijk gegeten en super gelachen met de bediening. Echt een aanrader dit restaurant!

7. Joyce Martens

Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het personeel was ontzettend vriendelijk, erg mee gelachen!

Ennn sorry Alde, Mini en Mies, dibs DJ!

8. De kwaliteit van het eten is erg goed, daarvoor komen we altijd terug bij Mojo. De service is erg snel en het systeem met de tablet werkt goed. Dit maakt de bediening wel wat onpersoonlijker maar dat nemen we er voor lief bij aangezien het eten gewoon erg lekker is.

9. Gezellig en vriendelijk personeel. Snelle service. Eten is ook goed.
    Een tip, maak de bar iets gezelliger, meer ruimte om vooraf wat te drinken. Dit is nu ook meer een werkplek voor personeel.

10. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.

11. Dave van Dartel

Gewoonweg een geweldig restaurant, toppertjes die er werken en zeer zeker een aanrader!

12. linsey Wittera

Kan niet anders zeggen als dat het een top restaurant is! De sfeer is super en zeker ook romantisch, de service erbij is helemaal top && voor de prijs eet je gewoon geweldig! Het is een super aanrader ♡♡

13. Afgelopen zaterdag ben ik komen eten met mn vriendin.

De sushi was een van de beste die we ooit hebben gegeten, je proeft gewoon dat de vis en rijst vers is. Daarnaast was al het personeel erg vriendelijk, sociaal en super enthousiast. Wel een beetje duur, maar voor eens in de zoveel tijd is dat het zeker waard.

We hebben echt een top avond gehad, ons zie je zeker terug.

14. Eefje Teurlings

Dit was mijn eerste en laatste keer bij Mojo. Wij waren de laatste gasten van de avond. Slechte bediening en matige sushi.

15. Eten was erg vers, lekker en fijne service. Werd snel bediend leuke muziek was erg fijn om hier te eten.

16. Vandaag gegeten bij mojo. Het was super en de service was super! Ik kom zeker terug. De bediening heeft zelfs voor mij gezongen! Topp.

17. Vroeger was Mo-Jo ons favoriete sushi restaurant in Tilburg. Laatste 5-6 keer dat we er zijn wezen eten was dit een drama. Steeds sushi die verouderd smaakt, zeewier dat zo taai is dat je het niet doorgekauwd krijgt, warme gerechten die niet juist bereid zijn die daardoor ook mega taai zijn. We hebben elke keer netjes betaald zonder te zeuren, het enige voorstel dat je ook krijgt als je er wat van zegt is 1 drankje er af, ook al heb je maar 1 ronde gegeten. Ik maakte er steeds geen probleem van, maar de laatste keer heb ik alleen de drankjes betaald, en daar gingen ze gelukkig ook mee akkoord. Dit omdat alles wat ik heb aangegeven hebben ze geproefd en ook mijn klachten werden bevestigd door de manager (wel fijn dat ze zelf ook de kwaliteit van het eten dermate verminderd vinden).

Afgelopen weekend was voor ons in ieder geval de laatste keer dat wij hier gegeten hebben.

18. Het eten smaakt erg oud en de bediening is heel erg arrogant.

1,3
  19. Gezellig restaurant en heerlijk gegeten!

20. Heel goede sushi en relaxte muziek. Er zit enorm veel vis in de sushi's en de warme gerechten zijn ook erg goed. Verder klopt het wel dat de bediening niet super is, maar dit rechtvaardigt de lage reviews voor MoJo op internet zeker niet. Het is gewoon een heel goed sushirestaurant om lekker te eten!

21. Binnen is het serieus koud. De bediening weet niet waar ze mee bezig zijn. Tafels worden niet afgeruimd.

22. Gabrielle

Na een aantal keer lekker gegeten te hebben bij Mojo kom ik nu niet meer terug. De laatste keer zat er in de gebakken banaan iets ongepasts. Daarbij, ook de crème brulee is niet wat het zijn moet, té waterig met klonten en smakeloos. Hebben dit ook aangegeven, maar is niks meegedaan.

23. Normaal super tevreden over MOJO, komen er ook regelmatig met hele grote groepen (stellen altijd op werk voor om naar MOJO te gaan. Toch een groep van 15 a 20 man steeds) maar na gisteren zullen wij hier niet meer komen. De "manager" heeft het voor ons en zichzelf (MOJO) verpest.

Wij gingen voor de eerste keer lunchen bij MOJO. Je krijgt dan een lunch assortiment en mag je geen sushi's of andere producten van de diner kaart bestellen. Nu vroeg een vriendin van ons die wij mee hadden genomen aan de manager, gezien zij helemaal fan is van de zoete broodjes, of het mogelijk was om 1 zoet broodje te krijgen. Waren zelfs bereid om er voor te betalen (aparte losse prijs of zelfs diner prijs!!) maar de manager zei heel direct zonder er ook maar even aan gedacht te hebben dat wij (vaste) klanten waren; nou dat heeft u pech mevrouw (ook op de meest monotone manier die je maar kan bedenken). En liep direct weer weg zonder dat wij nog wat hadden kunnen vragen. Dat was al iets waar wij van dachten oke nou dat is ook niet aardig. Toen boden onze buren die wel de diner kaart hadden, het zoete broodje aan. Super aardig en lief en voor onze vriendin kon haar dag niet meer stuk. Tot de manager weer naar onze tafel kwam voor onze laatste ronde en het broodje zag liggen; uuuuh hoe kom je nu toch aan dat broodje vroeg hij? Nou onze buren hebben mij dit aangeboden zei onze vriendin waarop de manager geirriteerd reageerde; ja maar kom eens dat kan echt niet. Zo werkt het hier niet waarop onze vriendin reageerde; iedereen is weer blij hier en ik wil er nog steeds gewoon voor betalen, maar nog niet eens uitgesproken te zijn liep de manager alweer weg.

Nu komt het wat voor ons de druppel was. Bij de kassa waren er 2 broodjes op de bon gezet terwijl wij maar 1 broodje hadden gekregen dus vroegen wij waarom dat er nu 2 op gezet waren. De vriendelijke jongeman ging de manager halen. Die kwam geïrriteerd op ons af en zei: ik heb jullie gezegd dat jullie dat broodje niet konden krijgen maar toch vonden jullie een manier om dat broodje te krijgen (sorry maar de buren boden haar dit aan). Jullie proberen het systeem te omzeilen en ik kan eigenlijk wel zeggen dat dit DIEFSTAL is. Hahahahaha is toch niet normaal? Gewoon ons beschuldigen van DIEFSTAL terwijl wij ervoor betalen!! Dat was voor ons het moment dat wij het even duidelijk gingen maken dat de manier waarop hij ons die middag heeft behandeld, de toon waarop hij tegen ons sprak en deze beschuldiging van diefstal, gewoon echt niet kan. En vooral niet als je een leidinggevende functie hebt en een voorbeeld moet zijn voor iedereen.

Nogmaals normaal tevreden over MOJO maar mensen beschuldigen van diefstal gaat echt te ver.

Wij zullen hier niet meer naartoe gaan. Niet meer met zn 2en en niet meer met werk/als groep.

Groet,

(manager weet 100% nog wel wie we waren)

24. Vervelendste restaurant-ervaring ooit. De meneer die denk ik de manager is is uiterst onvriendelijk. Blijkbaar niet geleerd dat je klanten moet helpen. Er wordt hier niet gekeken naar mogelijkheden en oplossingen (die er zeker weten waren), nee mijn vraag werd beantwoord met 'dan heb je dikke pech'. Na nog wat aanvaringen ruzie gekregen en met een rot gevoel naar huis gegaan. Ook al is de sushi zelf prima, ga hier niet heen als je een leuke restaurant-ervaring wilt hebben.

25. Mlimborgh

Zoals eerder recensies al aangeven is het eten prima. Helaas laat de bediening erg te wensen over; eten wordt zonder uitleg neergezet, zelfs zonder tekst of al pratend met collegae. Ook de tafels (m.u.v. achterste gedeelte, maar daar gaat personeel zelf zitten eten) staan er kort op elkaar. Gast is hier geen gast; geen restaurant- beleving; jammer!!

26. Myrthe 446 punten

Alle sushi en warme gerechtjes die we besteld hadden waren goed. Sfeer is ook prima, mooie zaak met hippe muziek. Bediening is snel en vriendelijk. De tablet maakt het bestellen handig, maar de restaurantbeleving wordt er onpersoonlijker door. Je zit ook minder ontspannen omdat je de tijd steeds in de gaten kunt houden. De privacy aan onze tafel was ver te zoeken aangezien we direct naast een tafel zaten van andere gasten, daardoor kon je alle gesprekken zowat meeluisteren. Iets meer ruimte tussen de tafels was fijner geweest. Verder is Mo-Jo wel echt een sushizaak waar je erg goed kunt eten, op dat gebied niets te klagen!

27. Omdat ik een blikje drinken bij me had bij binnenkomst werd ik niet geholpen. De medewerker vertikte het om me verder te woord te staan en zei dat ik pas geholpen werd als ik m'n blikje weg deed. Ik kan me voorstellen dat Mojo niet wil dat je meegenomen drinken in het restaurant drinkt en dat was ik ook absoluut niet van plan. Ik wilde vragen of mijn vriendin en ik nog plaats mochten nemen omdat we een half uur te laat waren.

Wat een slechte service zeg, ik ben direct vertrokken!

28. Bryan

29. Frederique

Heerlijk gegeten bij Mo-Jo Tilburg. Enige minpuntje is dat de bediening soms wat onvriendelijk en onduidelijk is. Verder super restaurant, een echte aanrader.

30. Super! we wonen niet in de omgeving Tilburg maar omdat een neefje hier is gaan studeren hebben we toch eens in Tilburg gegeten. Gekozen voor Mo-Jo om haar goede recensies. Ik kan niet anders zeggen dan: goed! Zeer vriendelijke personeel en heerlijke sushi. Een foutje op de rekening is met zeer veel lof bijzonder goed opgelost. Complimenten hiervoor! We komen zeker nog eens terug!

31. Super ervaring elke keer weer! Er zijn heel veel sushirestaurants in Tilburg, maar ik vind dat deze er met kop bovenuit steekt!

Lekkerste sushi, fijne tafels, goede inrichting. Al met al een relaxte sfeer.

Wat soms wel irritant is, is dat het personeel meestal niet heel oplettend is, of niet veel weet. Verder is alles goed!

32. Beste sushi in Tilburg! Vriendelijk personeel en werken hard. We worden altijd vriendelijk ontvangen en mogen vaak aan de vaste tafel zitten.. We hoeven niks te zeggen en ze weten wat we willen drinken..

De sushi is heerlijk, hier kunnen veel restaurants nog iets van leren!

Vrienden van ons komen van ver om hier met ons een gezellige avond te vullen met heerlijk eten!

33. Karman 129 punten

Lekkere sushi! Maar helaas wisselende bediening. Sommige serveersters/obers waren erg vriendelijk en snel, maar anderen waren wat minder. Sommige menukaarten waren wat plakkerig. Verder vind ik Mo-Jo een fijn restaurant.

34. Guven Senturk

35. Bart Pruis

36. Kurt Agius

37. Jose Campos

We'll come back and recommend. Then the bill shows up with 26 euros for 4 bottles of water?? Are you nuts? You won't see our cards anymore at your place. Abuse is not a nice thing if you wanna keep customers returning.

38. Vanavond ter afsluiting van een lekker weekendje weg een etentje gereserveerd voor 6 personen bij Mojo Tilburg. We waren iets te vroeg, maar dat was geen probleem. Er werd meteen een andere tafel voor ons gedekt. Het eten was zoals we gewend zijn bij Mojo, lekker, goed van kwaliteit en snel op tafel nadat de bestelling gedaan was. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geeft je een welkom gevoel. Ditmaal zaten we aan een tafel in een nis, waardoor je iets minder proeft van de prettige sfeer in het restaurant. We komen graag nog een keer terug.

39. Rowena Dijks

We kwamen binnen zonder reservering, maar dit was geen enkel probleem. Ontzettende gastvrije medewerkers en goede service. Het eten is heerlijk bereid en echt heel vers! Dit restaurant is zeker mijn favoriete plekje in Tilburg!

41. Inge

42. Bij binnenkomst al slechte indruk, vieze wc's. En we hadden gereserveerd voor 2 personen...ze hadden niet genoteerd dat we gereserveerd hadden, vervolgens kregen we een plekje te dicht bij anderen, geen privacy dus. Service was vriendelijk maar belabberd, jonge mensen die niet wisten wat ze moesten doen. Verder was het eten wel lekker en snel!

43. Op zaterdag ben ik met 6 mensen gaan eten bij Mojo. We hadden gereserveerd, moesten wel nog 10 minuten wachten voordat we konden gaan zitten. Op zich niet zo'n probleem, maar ik vind het dan prettig om alvast een drankje aangeboden te krijgen. We moesten die 10 minuten ook eigenlijk wachten in de garderobe maar we zijn aan de bar gaan zitten.
    Omdat het al 20 uur was hebben we meteen veel besteld. Na 3 kwartier hadden we echter nog niets ontvangen en ook om de drank moesten we zelf vragen. Toen we er iets van zeiden bleek dat onze bestellijst wel teruggezet was maar niet afgetekend. Onze bestelling was dus niet doorgekomen. Hoe één medewerker hier op reageerde was echt heel slecht. Gelukkig was onze 'vaste' ober wat vriendelijker en we kregen een gratis drankje. Nadat de lijst opnieuw was ingeleverd kregen we snel ons eten.
    Het eten was heerlijk!

44. We zijn hier in november wezen eten toen we op vakantie waren, de sushi is er erg lekker en de andere gerechten ook, nog nergens zo lekker gegeten als hier, zeker een aanrader.

45. Top restaurant. Heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk!

46. Beste sushi van Tilburg!
    Ik ben zelf werkzaam in een ander sushirestaurant in Tilburg, maar Mo-Jo vind ik echt veel beter. Heel erg mooi ingericht en een fijne sfeer. Altijd gezellig druk. Parttime personeel is niet altijd even vriendelijk, maar gelukkig is 'de baas' of wie het ook is altijd in voor een praatje en komt hij altijd langs om uitleg te geven of te vragen of het allemaal smaakt. Het belangrijkste misschien nog wel: de sushi is heeerlijk!! Heel erg lekker, zelfde geldt voor de salades en warme gerechten. Eten wordt ook snel gebracht, sushi duurt wat langer maar niet te lang.

47. Heerlijk gegeten bij dit mooi ingerichte sushirestaurant! Snelle bediening en zeer vriendelijk personeel! Ben een groot sushifan en een groot fan van Mo-Jo Tilburg. Vond het erg jammer toen mijn buikje vol zat. Personeel geeft ook indien gewenst uitleg over de verschillende sushisoorten. Je kunt ook buiten eten bij dit restaurant, maar doordat het aan een drukke straat ligt, heb ik daar niet voor gekozen.

48. Heerlijk gegeten, lekker verse sushi en vriendelijk personeel!

Ondanks dat ik last heb van een aantal allergieën (o.a. avocado), werd de sushi waar avocado in zat speciaal voor mij zonder avocado gemaakt! Dat kom je ook niet in alle sushi restaurants tegen!

Zeker een aanrader!

49. Ons favoriete sushirestaurant in Tilburg.

De prijs/kwaliteit verhouding bij Mo-Jo klopt, wat wij bij de concurrenten wel missen. De sfeer is leuk, vooral met de DJ! Fijne tafels met bankjes ook, helaas alleen wel dicht op elkaar, maar dat zie je tegenwoordig toch overal, vooral bij sushi tenten.

En de bediening is ook niet wat je verwacht in een all-you-can-eat restaurant, echt top service!

50. Mexy Aerts

51. Mijn vrouw is al jaren groot sushi liefhebber. Ik niet zo. Totdat we twee weken geleden bij Mo-Jo hebben gegeten. Heerlijk eten, vriendelijk personeel en dit alles tegen een zeer redelijke prijs.

52. Cindy van Bezouw

Gisteren weer genoten! Een etentje bij Mo-jo is altijd weer een feestje.

Personeel is vriendelijk en geeft bij sommige sushi gerechten ook tips. Over het gebruik van de soja saus bijvoorbeeld. De sushi zelf is heerlijk. Ook de andere gerechten zijn ontzettend lekker. Zoals de garnalen in Chili saus, maar ook de gefrituurde gerechten.

Kortom een heerlijk relaxte eet ervaring. De sfeer is ongedwongen. Wij lusten alles en omdat het eten zo goed is, is het zelfs met all-you can eat lastig kiezen.

Mo-jo is momenteel zeker ons favoriete sushi & grill restaurant.

53. Talitha La Grand

De aller lekkerste sushi vind je bij mo-jo in Tilburg. Sushi vind ik helemaal niet zo lekker door de eentonige smaak, maar bij Mo Jo is dat niet het geval. De sushi is heerlijk gekruid en ziet er keurig verzorgd uit! Je weet niet wat je mist!! Een etentje hier is een etentje om nooit meer te vergeten zo lekker!! Tot snel weer.

54. Mexy Aerts

Steekt er met kop en schouders bovenuit: De beste sushi tent! Ik ben in Tiburg overal geweest, laatst ook in Amsterdam en Antwerpen, en Mo-Jo blijft echt de beste!! Kunnen andere niet aan tippen! Heb al weer zin in de volgende keer.

55. Top restaurant! Super sushi, heerlijk gegeten dus met ons drietjes. De sfeer prima, ongedwongen, plezierig, helemaal niks mis mee. Bediening: Prettige mensen, snel, attent. Absolute aanrader.
    Voor een all-you-can-eat restaurant zonder sterren aspiraties "eten en drinken" eigenlijk een 10.

56. 1 etentje bij Mo-Jo was voldoende om ons favoriete restaurant vaarwel te zeggen! Mo-Jo staat voortaan met stip op 1! Dat blijkt wel want het is niet bij dat ene etentje gebleven. Inmiddels vele etentjes later krijgen nog steeds alle familie en vrienden die Mo-Jo niet kennen te horen: wat zeg je nu! Ken je mo-Jo niet! Daar moet je geweest zijn! Zelfs mijn vader die standaard riep: "sushi: rauwe vis, mij niet gezien" is helemaal om. En dat wil zeker wat zeggen!

De sushi is heerlijk, vers bereid en grote diversiteit. Ook de overige gerechten zijn goed bereid. De menukaart is uitgebreid en met veel afwisseling. Personeel is vriendelijk en werkt vlot. De verzorgde moderne aankleding van het restaurant maakt het een heerlijke plek om te zijn.

57. Ik ben een fervent sushi eter en heb in Tilburg alle sushi zaken meerdere keren bezocht, tot Mo-Jo zijn deuren opende... Sindsdien is Mo-Jo verreweg mijn favoriete sushi restaurant van Tilburg!

Waarom? Heel simpel:
    1. Superlekkere sushi.
    2. Ook naast de sushi hele lekkere gerechtjes, vooral de witvis, champignons, beefblokjes van de plaat, maar ook de garnalen, sojabonen, salades zijn erg lekker.
    3. De bediening snapt dat gasten het leuk vinden als ze vriendelijk behandeld worden, ze serveren met een glimlach en zijn erg vriendelijk én weten waar ze het over hebben.
    4. De sfeer is super, door tafeltjes in verschillende hoogtes lijkt het niet zo'n massaal, de aankleding is trendy en de DJ maakt het helemaal af. ONTilburgs trendy eigenlijk :)
    5. De wijn is lekker, droge witte huiswijn keuze uit 2 soorten!
    6. Goede acties, met op donderdag ladiesnight voor €19,95!
    7. Locatie is goed, vlakbij 2 grote parkeerterreinen en midden in de stad.

58. Sushi, ik moet er niets van hebben. Mijn goede vriendin daarin tegen smelt al bij het woord sushi. Ze gaat regelmatig naar de concurrent, haar ervan overtuigen naar Mo-jo te gaan was dan ook een uitdaging. Verrassing voor haar verjaardag, welke in een andere tent dan normaal voelde als "vreemdgaan".

Maar de avond loog er niet om. Geweldige sfeer binnen. Het is een nog groter compliment dat als je geen sushi lust je je buik kan vullen met zoveel lekkers! Vlees en vis met ruime keus. En de sushi was volgens de vriendin verrukkelijk!

We hebben ervan genoten!

59. Hebben hier heerlijk gegeten! Over het algemeen vriendelijk personeel. Alleen mist het wat enthousiasme. Eten is echt super en wordt snel gebracht. Alleen soms in delen.
    Toiletten waren voor het oog netjes, maar de vloer plakte wel wat. Restaurant is ruim ingedeeld en de dj maakt het erg gezellig. Muziek staat niet te hard.
    Leuke ervaring en goede toevoeging aan de sushi restaurants in Tilburg!

60. Kay 13 punten

Een van de betere sushi tenten die ik ken. Ga er graag eten. Bij drukte zijn niet alle mensen in de bediening even vriendelijk. Maar dat zal de stress wel zijn.

Ik vind de prijs/kwaliteit een 8 waard. Heel af en toe kom je nog wat tegen wat niet hoort. Zoals sushi krokant, dan is hij niet altijd krokant en we hebben een keer graat in de zalm gehad. Maar dat zijn van die kleine dingen die je niet tegenhoudt bij zo'n massaproductie.

Het liefst ga ik er elke week eten, maar dat geld heb ik helaas niet.

61. Tamara Broekhuizen

Vanaf het eerste moment helemaal fan van Mo-Jo! De sushi is heerlijk! Voor mij is het echt de beste en lekkerste sushi van Tilburg!

62. Simone antonis

Een echte sushi fan, met de komst van MoJo in tilburg ben ik vanaf de opening al gaan sushi eten hier.
    Inmiddels velen etentjes hier gehad. En iedere keer weer is het weer goed. Sushi is vers, de kaart is uitgebreid, goede sfeer, bediening vriendelijk. Kortom een ideaal avondje en voor mij stipt op nr 1 in tilburg.

63. Heerlijk gegeten. Het was supervers. Bediening geweldig.