Bezorgrestaurants in de buurt van Minos Pallas

• Rolstoeltoilet
  7. Betalen American Express Master Card Visa pin

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1199935331 76
1319406431 77
1351989458 78
1569209640 69
1677819731 77

1. nel happel

Eten was zo als altijd heerlijk. Weer erg gezellig, bediening weer top.

2. Mo Aslan

3. Hilda Rosman

4. De Opschepper

5. Jack Custers

6. Eten ronduit slecht, koud, taai en droog. Dit ook aangeven maar werd niets mee gedaan, het zou doorgegeven worden aan de keuken?! Maar daar hadden wij natuurlijk niets aan, geen ouzo gekregen die wel aangeboden werd, niet echt vriendelijk personeel en het duurde lang voordat de tafel werd afgeruimd zodat we lang aan een vieze tafel zaten, voor ons nooit meer, jammer van de ruim 200 € die we betaald hebben.

1,3
  7. Achteruitgang in service vlees koud bij grote vleesschotel geen tatziki wordt na vragen apart bezorgd en op de rekening gezet… hoort dat niet bij de Griekse belevenis. Daarnaast schotel voor 2 personen zonder warmhoudplaat vlees was binnen no time koud… slecht slecht slecht.

8. Voor het eerst hier gaan eten. Glutenvrij zou geen probleem zijn, maar valt in de praktijk tegen.
    Mooie zaak, echt Grieks ingericht, groot en daardoor wat rumoerig.
    Alles gaat haastig, de kwaliteit van het eten vind ik tegenvallen, erg vlak van smaak. Kikkerbillen die mijn man eet zwemmen in de saus, rugjes zitten er soms nog aan.
    Zijn lamsstoof is lekker.
    Mijn voorgerecht garnalen in knoflook is echt minimaal.
    De grillschotel die ik eet is ok, maar niet super.
    Personeel is veelal jong en onervaren.
    Huiswijnen (wit en rood) zijn redelijk.
    Toch best een hoge rekening voor het gebodene.
    Jammer.

9. Martin

10. diverse gasten groep

Eten was niet al te warm en in één gerecht overheerste de smaak van de mosterdsaus.
    Onduidelijke en non-challante bediening.

5,5
  11. Ondanks dat ik een regelmatig terugkerende gast bij Minos Pallas ben en bij mij geen bericht goed bericht is, heb ik na het bezoek van gisteren (02/10/2017) toch besloten mijn ervaring online te zetten.
    Normaal gesproken worden wij warm onthaald. Loopt de avond gesmeerd.
    Gisteren helaas een grote teleurstelling. Nieuw personeel in de zaak, kortaf, het eten minder dan normaal en taai. Personeel dat niet bij de les is. Een eigenaar die zichtbaar in de zaak instructies staat te geven aan zijn personeel.
    En bij het afrekenen zegt ze jongen in kwestie: Als het eten maar goed is, daar gaat het om toch?

Voorlopig laatste keer Minos Pallas!

12. In 1 woord geweldig! Beste griek in de omstreken. Genoten!

13. Stefan Houtepen

Leuk restaurant…
    Eten. Super…
    Vriendelijke bediening…
    Ondanks dat het kermis was toch goede kwaliteit…

14. Karin vd wiel

Zeer vriendelijk personeel, maar nog beter het heerlijke eten en de sfeer, helemaal super!!!!

15. Goede Griek. Gisteren tijdens de kermis hier gegeten (aangepaste kaart) en de gebakken feta en mixed grill die we beide hadden was gewoon goed. Bakje frietjes erbij en salade om het af te maken. Enig puntje van aandacht was de salade op het bord. Die lag er al langer op (veel borden klaargezet s'morgens vanwege de te verwachtte drukte?), dus die zag er wat uitgedroogd uit.
    Er lopen in ieder geval echte Grieken rond in de bediening dus dat zal in de keuken ook wel zo zijn.

16. Ik heb al bij veel Griekse restaurants gegeten maar Minos Pallas komt toch zeker in mijn top 3. Zeer lekker gegeten, 3 gangen voor 19,95 p.p. Vriendelijk personeel en een gezellige tent!

17. Huub Brekelmans

Het was al een tijd geleden dat ik bij Minos Pallas had gegeten maar mijn nieuwe kennismaking is mij uitstekend bevallen. Samen met een paar vrienden heerlijk gegeten.Een supervriendelijke bediening in een gezellige ontspannen sfeer. Kortom het was een geslaagde avond, zeker voor hehaling vatbaar.

Huub en vrienden Jan, William en Johan.

18. Lekker gegeten prima kwaliteit, echter een rekening met gerechten erop van de voorgaande Tafelgangers is iets minder.

19. Echt super goed restaurant! Eten is echt heerlijk, wel erg veel. Service kan wel wat beter, maar ik kan er altijd wel om lachen hoe er gewerkt wordt. Ze willen gewoon snel en alles goed doen en ja dat gaat het wel eens mis :) ik zou er het liefste elke week eten!

20. Voor de eerste keer in jaren ben ik weer Grieks gaan eten. Maar wat heb ik toch weer genoten! Werkelijk een super avond gehad.

We zijn met een hele groep van ons werk hier gaan eten en hebben echt een top avond gehad. Het eten was werkelijk perfect en de bediening en sfeer was top! De ouzo aan het begin en de vriendelijkheid waarmee je bediend wordt, alles klopt!

Complimenten!

21. Dit is een prima restaurant. Ik ben 10 jaar naar een ander grieks restaurant gegaan... vlees te droog vooral de giros. Hier is het echter sappiger.

Wij nemen alleen klein hoofdgerecht, is méér dan genoeg voor twee "oudjes". Vanavond gaan we weer, heb al gereserveerd.

22. Ik heb gisteren met mijn gezin daar gegeten.

Het is super gezellig restaurant, lekker eten, voorgerecht is best wel grote porties moet ik zeggen. Personeel is heel aardig, ze kwamen aan ons tafel vragen of alles naar de wens is.

Gewoon een leuk gezellig restaurant met super lekker eten.

23. Wij hebben weer in dit restaurant gegeten. Op het eten is niets aan te merken. Dit smaakt zoals grieks moet smaken. Alleen wij bemerken elke keer weer dat als we daar zijn de bediening echt te wensen overlaat. Ze lopen telkens patrouille langs de tafel en er kan geen glimlach vanaf. Ze zijn gehaast of geheel ongeinteresseerd in wat ze doen. Ik denk het laatste....

24. Hier eten wij vaak als we met mijn vriends ouders gaan eten. Vooral de voorgerechten zijn lekker en ik zit dan eigenlijk altijd al vol. De hoofdgerechten zijn ook wel lekker, vooral de giros met kaas is heeeerlijk. Maar eigenlijk moet je geen voorgerecht nemen want je kunt niks meer op daarna, tenminste ik niet. Het personeel is vriendelijk, wel altijd gehaast maar dat komt ook omdat het altijd helemaal vol zit en iedereen moet eten natuurlijk. In ieder geval, het is lekker!

25. Hier eenmaal gegeten, maar niet nog eens. Het vlees was hard en taai met veel vet, en mijn vriend had mosselen die ik voor de prijs liever zelf uit de zee was gaan vissen. Wij zullen hier in ieder geval niet meer terugkomen.

5,1
  26. Heerlijk gegeten, erg leuk en vriendelijk personeel. We hebben een voor- en hoofd gerecht op, maar vooral het hoofdgerecht was erg veel waardoor het voorgerecht zelfs niet nodig was geweest. Prijs is ook goed betaalbaar.

27. Paul 39 punten

Geweldig restaurant! Staan voor hoge kwaliteit en kwantiteit, want je krijgt je bord met moeite leeg. Uitsluitend Grieks personeel, wat meewerkt aan de gezellige sfeer. Personeel is ook uitermate vriendelijk en behulpzaam. Ook hebben ze een zeer betaalbare kaart. Helemaal top!

28. Een hartstikke gezellig en betaalbaar restaurant. Het eten is lekker (en veel!) en de bediening is vriendelijk en snel. Zelfs na een foutje van mijn kant wilden ze me nog een compleet nieuw gerecht geven. Erg netjes en adequaat dus!

Een echte aanrader.

29. Richard

Netjes gereserveerd, kom je binnen zegt de eigenaar loop maar naar de bar dan krijg je wat te drinken, want er zijn nog geen tafels vrij. Helemaal geen begeleiding naar de bar. Bij de bar zijn staan er nog twee stellen voor ons te wachten. En het enige wat de eigenaar kan zeggen ; wilt u even opzij staan (ivm het uitserveren van de gerechten).

Ik heb er geen moeite mee om even te wachten, maar wel als er nog 2 stellen voor ons zijn en de eigenaar mij het gevoel geeft meer aan zijn portemonnee te denken dan aan zijn klanten.

30. E. M 21 punten

Super!

Lekker eten, leuk personeel, goede sfeer en betaalbaar!

31. Heerlijk gegeten en erg fijne bediening. We waren met een redelijk grote groep, en kregen op het einde zelfs een aantal desserts en een rondje ouzo cadeau!

We waren hier geweest voordat we gingen stappen, en ik moet zeggen dat er een flinke knoflookgeur om ons heen hing. Naja, heeft op zich ook weer zo z'n charme. Wij hebben een heerlijke avond gehad bij Minos Pallas.

32. We hebben er gisteren gegeten. Het was super lekker... en zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes.

33. Onze ervaring bij Minos Pallas is niet goed, we hadden een mixed grill voor 2 personen besteld maar die was gewoon lauw/koud, stukken vlees vergeten en onaardige bediening.
    Vooral die oudere gezette man zegt op een nogal gebiedende wijze dat je zijn borden aan moet geven als ze leeg zijn.

Na het hoofdgerecht kwam er ook niemand vragen of we nog een nagerecht wilden dus hebben we dat na 25 minuten maar zelf gedaan.

Nee, geen Minos Pallas meer voor ons, genoeg andere Griekse restaurants in Tilburg.

34. Bij Minos Pallas kun je lekker Grieks eten. Grote porties, maar het ziet er niet er zorgzaam gemaakt uit. De kip met kaas en pikante is niet te eten (lijkt sprekend op Chicken Tonight0.
    Voor 3-gangen menu niet duur. Service niet altijd goed. Letten niet zo op je drankjes. Ook stond ons nagerecht heel lang op tafel en zaten we te wachten tot iemand het kwam weghalen.

35. Iedere ervaring is anders. Ik kom al jaren samen met mijn familie bij Minos Pallas, en weinig vervelende dingen mee gemaakt. Een keer was ik daar met mijn man, en toen hadden we extra friet bij besteld. Dat bleef en bleef duren, en toen kwam de manager zich verontschuldigen en kregen we van de ober die de fout had gemaakt een drankje op zijn kosten. Toen we het nagerecht kregen, had ik een dame blanche, en de chocolade saus was gewoon koud, terwijl ik duidelijk had gevraagd of het warm was waarop hun ja zeiden. Dit had de manager zelf ook recht gezet. Op die ene keer na hebben wij elke avond weer genoten, en we gaan er ook zeker vaker komen.

36. maria de Roos

KLant is koning, maar niet bij U.

Laatste zondag met de kermis. Lekker eten bij Minos Pallas, dachten wij. Het was erg druk. We vonden een tafel 8 pers en een van 4. We namen plaats aan tafeltje van 4. Maar daar werden we geweigerd omdat we maar met tweeen waren.

Verder was er geen plaats. Ik was erg boos en nog steeds. Wij zijn vertrokken en thuis heb ik een brief geschreven.
    Zo kan en mag men een klant niet behandelen. Nu meer als 7 weken later heb ik nog geen reactie gehad. Dit vind ik onacceptabel en onfatsoenlijk. Zijn Grieken gastvrij?

37. Onze ervaring was niet goed. Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen. We hadden beiden een stoofpotje van lamsvlees wat helaas lauw cq koud was. Foutje.

Het begon al bij binnenkomst. Ik had gereserveerd, ik had dus de moeite genomen. De manager/eigenaar/chef die ons welkom heette gaf ons zeker niet de beste tafel ondanks dat we gereserveerd hadden. Waren we met meer dan 2 mensen geweest misschien wel. Dit zal niet meer gebeuren helaas.

Nadat het foutje met de koude stoofpotjes was opgelost, was een van de gerechten nog niet echt warm, maar intussen was de friet (extra bestellen) al afgekoeld.
    De bijbestelde Griekse salade viel tegen. Het was niet echt veel en vrij smakeloos. De uien, komkommer en tomaten waren waterig en smaakloos.

Jammer.

De dames van de bediening waren zeer aardig en netjes maar de manager/eigenaar/chef liet niets van zich horen, geen verontschuldiging, geen vraag is alles nu wel goed.
    Helemaal niets. Dat viel ons zeer erg tegen.
    Dat kan ons inziens veel beter.

5,9
  38. Zonder meer de beste Griek in Tilburg. Menukaart veel gevarieerder en niet zo standaard als bij de andere Grieken. Flinke porties, ruimte voor speciale wensen.

Bediening vriendelijk. Griekse ober nog niet thuis in Nederlandse humor, maar dat leert hij nog wel.

Aanrader!

39. Goede porties en goede kwaliteit vlees.

Heerlijke kruiden.

Hoewel ik meestal een flinke borrel op heb als ik bij jullie ga eten (sorry, komt gewoon meestal zo uit...) smaakt het altijd voortreffelijk. Goede prijs kwaliteit hoeveelheid.

40. Is erg leuk daar ik ga er met plezier naar toe

41. Marius van Loon

Dit restaurant viel ons tegen. Bediening was niet goed. Het eten was naar behoren. Op vele punten toch voor verbetering vatbaar.

42. Emmalyne&John-Paul

Nienke,
    Je hebt weer goed je best gedaan meid,
    Ik heb weer gezellig gehad.
    Als jij daar ben is het meteen gezellig bij de minos!
    Kusjes voor jou..

43. Vegetarische mousaka was een snotgaar prakje, grillschotel was goed. Restaurant ziet er gezellig uit, bediening vriendelijk en snel (misschien té snel voor een gezellig avondje tafelen).

44. waarschijnlijk eigenaar is niet vriendelijk en dan heb ik het over laat ik maar zeggen gezette!!! man met sikje. erg onvriendelijk tegen zijn personeel en hij mag wel wat vriendelijker kijken!!!!

3,9
  45. sanne de haan

was zeer gezzelig en lekker eten

46. John Paul & Emmalyne

Dit is werkelijk een fantastisch restaurant. het is groot, het eten is er altijd goed, snel en warm.
    De bediening is perfect en leuke meiden zijn het. speciale groetjes aan Anna. Zij maakt het helemaal bijzonder.