Grill-ig in Tilburg

Onbeperkt genieten van onze internationale tapas

Parkeermogelijkheid op 100 meter afstand in Pieter Vreedeplein garage.

Treinstation Tilburg Centraal op 5 minuten loopafstand. Bushalte heuvelring is voor de deur. Lijnen vanaf het centraal station 1, 2, 3, 4, 8 en 11

Wilt u onbeperkt bourgondisch genieten van internationale kleine gerechtjes en uit eten in Tilburg?
Dan bent u bij de nieuwste vestiging van Grill-ig in Tilburg aan het juiste adres.
Wij beschikken over een à la carte kaart, waar u diverse vlees- en visgerechten kunt bestellen, maar we serveren daarnaast ook internationale gerechtjes van een uitgebreide tapaskaart.
Geniet van hoogwaardige tapasgerechten, die met veel liefde en passie bereid worden door onze koks. Wij staan klaar om u een geweldige avond te bezorgen!

Grill-ig Tilburg is van alle gemakken voorzien. Zo kunt u niet alleen binnen genieten van de ruime keuze van onze menukaart, maar is het ook mogelijk buiten te lunchen, dineren of te borrelen. U kunt op ons zonovergoten terras alle heerlijke gerechtjes proeven, terwijl eventuele (jonge) kinderen zich vermaken in de speelkamer.
Als kindvriendelijk restaurant zijn jong en oud bij ons welkom.
Tapas eten in Brabant? Welkom bij restaurant Grill-ig Tilburg!

Prijzen;
Tapas, inclusief desserts: € 28,80 p.p.
Kindertapas van 2-3 jaar: € 2,50 p.p. incusief desserts
Kindertapas van 4 t/m 7 jaar: € 9,50 inclusief desserts
Kinderen van 8 t/m 12 jaar: € 14,50 p.p. inclusief desserts

Early Tapas;
Vanaf 16.00-16.30 uur tot uiterlijk 18.45 uur hebben we een early tapas arrangement.
U betaalt dan € 24,80 p.p. in plaats van € 28,80 p.p.

Kinderen van 2 t/m 3 jaar € 2,50 p.p.
Kinderen van 4 t/m 7 jaar € 9,50 p.p.
Kinderen van 8 t/m 12 jaar € 14,50 p.p.

Zin om lekker op tijd te komen eten? reserveer dan voor de early tapas!
PS: De tafel dient uiterlijk om 18.45 uur weer beschikbaar te zijn.

4. Betalen pin Visa Master Card

1520442506 77
1520920447 77
1525221916 76

1. Familie Hof

Via eet.nu gereserveeerd, ondanks de bevestiging van het restaurant moesten bij aankomst nog tafeltjes aan elkaar geschoven worden. Dit ging wel heel snel.
    Eten en drinken komt vlot en personeel kijkt goed rond.
    De tapas zijn redelijk/matig: lijken eerder klaargemaakt en opgewarmd. Mijn partner heeft maar niet meer de warme vlees tapas besteld.
    De kinderkamer is de reden dat wij voor dit restaurant hebben gekozen. Helaas stelde dit weinig voor: een overgebleven ruimte boven naast de wc's waar nog een niet werkende koelkast in staat en overgebleven stoelen. Wel blokken, ballen en een tafelspel en tv die niet aanstaat. Desondanks hebben onze kinderen (6 en 8) zich hier prima vermaakt, dus misschien stel je als ouder hogere eisen.
    We hebben een gezellige avond gehad maar zullen hier denk ik niet meer terugkomen vanwege kwaliteit eten. Dit is niet slecht maar ik verwacht in een restaurant toch iets beter.
    Personeel wel heel vriendelijk, behulpzaam en werkt hard.

2. Verpoorte

Ontvangst was zeer leuk voor de kinderen.
    Eten was erg lekker.

3. Marco Kierkels

Aardige bediening.
    Was gewoon goed.

4. Harrie Dumoulin

Was prima vooral omdat het van 16:00 uur tot 18:45 uur en Zeker de moete waard om terug te gaan het was TOP

5. Bart 46 punten

Tapas zijn niet heel bijzonder. Wijn uit karaf was niet lekker. Personeel was heel vriendelijk maar leek bewust overal lang over te doen of er was ineens niemand op de vloer. Zo krijg je beetje de indruk dat men het onbeperkt eten probeert te rekken zodat je minder consumeert. Jammer

6. Claudia

Lekker gegeten. Bediening goed. Komen graag nog eens terug.

7. Sabrina

Erg vriendelijk personeel en we hebben heerlijk gegeten! Alle tijd om te bestellen -geen tijdslimiet. We hadden ook vrij snel onze hapjes, niks op aan te merken dus.

8. Het ontvangst en eten was goed. Alleen wel jammer dat de reserving niet goed is gegaan. We stonden niet op de lijst. Terwijl ik wel een bevestiging mail had ontvangen. Ik hoop dat dit de volgende keer beter gaat.

9. Grill-ig

10. Alissa Edouiri

Ik vond de kwaliteit van het eten/drinken erg tegenvallen. Mojito was niet lekker of niet zoals het hoort. Had niet het idee dat alles vers was zoals de zalm sashimi en zelfs het fruit leek wel uit een voorverpakt plastic bakje van de AH te komen. Daarentegen vond ik het personeel erg vriendelijk, de sfeer was fijn en bediening snel. Erg jammer want had er zeker meer van verwacht. Ik raad het dan ook jammer genoeg niet aan.

11. Top gegeten en erg gezellig.

12. p. verhagen

Heerlijk gegeten. Paar keer wat hapjes vergeten op te halen door personeel in keuken, bij navraag super snel ontvangen. Was wat kouder dus heeft lang op ons gewacht. Super aardige bediening en goede service. Onze jongens willen gauw nog eens gaan eten.

13. monique

Er ging heel veel mis. Paar keer moeten vragen om gerecht wat we niet gekregen hadden en pas na half uur de invullijst gekregen nadat ik erom vroeg. Wel goed gegeten.

14. Monique

De serveerster met de krullen en een bril echt een toffe vrouw door haar hebben we een top avond gehad. Met het eten ging het een paar keer fout jammer.

15. Steffy

Een gezellige tent, lekkere hapjes en super vriendelijk personeel. Ze houden ook erg goed rekening met allergieën!

16. Simone

De meeste gerechten zijn kwalitatief erg goed, maar op de friet na was alles koud of lauw. De gerechten hebben een goed formaat en worden redelijk snel opgediend.
    Meestal waren de gerechten erg goed gebakken, dit verschilde echter wel heel erg qua ronde. Enkele gerechten hebben we laten staan omdat ze zo goed als rauw waren, maar dit kan een keer gebeuren.

Enkele gerechtjes die ze beter aan kunnen passen: lasagna, dit was los gehakt met wat lasagnabladen zonder iets van saus dus ontzettend droog. Kip met kerriesaus, de kerriesaus was ontzettend vies en de kip ontzettend droog.

Het personeel was ontzettend vriendelijk.
    Ze zouden alleen wel uit zichzelf kunnen vragen of we nog wat wilden drinken, hier moesten we steeds zelf om vragen.

We komen zeker nog een keer terug, de keuze is namelijk perfect, ook voor kinderen!

17. Heerlijk gegeten! Alle gerechten even smakelijk en goed verzorgd.
    Drankjes duurde lang, wij hadden dat graag iets sneller gezien.

18. Team kappers

Prima eten, fijne medewerkers!

19. Inge van Doren

Prima gegeten, bediening super! Lijstje werd snel opgehaald. Gerechtjes zijn lekker van smaak, alles ook warm ed. Kinderen (13-11 jr) vonden ook alles erg lekker.

20. We hadden veel positieve verhalen gehoord. Ruimte is erg klein. Met 3e aan een 2 pers tafel. Dit was erg krap! De eeste gerechten waren snel aan tafel. Echter na ronde 3 heeeel lang moeten wachten voordat je lijstje opgehaald werd. Ober liep diverse keren langs maar liep telkens gewoon voorbij. Na 1/2 uur toch maar gevraagd of we nog mochten bestellen. (Ja hoor, maar weer gebeurde er niks) nu lijstje pers afgegeven en gelijk maar het nagerecht gepakt. We waren het wachten echt beu! Sommige tapas zijn echt mini. En niet heel erg op smaak.
    Voor ons geen 2e keer meer.

21. Fam.Fransen

Goede, gezelige sfeer.
    Heel prettig en vriendelijk personeel.
    Service was kei goed.

22. Soeterboek

Geweldige avond gehad. In Kaatsheuvel geen plaats dus gekozen voor Tilburg. Super vriendelijke bediening. Vooral Louisa en Thomas. Ook nog gezongen voor de kok Mario. Hij was jarig. We hebben een fijne avond gehad. Service was top! Zeker aan te bevelen! Lekker gegeten!

23. Na redelijk goede recensies hier een keer gaan lunchen. Uiteindelijk in totaal bijna 5 uur lang op het terras gezeten, met hooguit 4/5 andere gevulde tafels (zowel binnen als buiten) en er is niet één keer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Erg vreemd. Aantal keer de verkeerde gerechtjes gekregen of gerechtjes die anders waren dan op de kaart vermeld stond. (Appeltaartje met kaneelijs was een bladerdeeghapje met appel zonder ijs) Kwaliteit is oke als je niet te veel eisen stelt, maar hoogstaand is wat anders. Niet voor herhaling vatbaar.

24. We hebben een top avond gehad.
    Goede service.
    En een goede ambiance.
    Een mooie zaak aanrader.
    En betaalbaar.
    Voor herhaling vatbaar.

25. Eten was vaak niet erg warm tot bijna koud en Soms aan de zoute kant terwijl hef helemaal niet druk was. Jammer want onze eerste indruk op een volle zaterdagavond was veel beter.

26. Het eten was prima, niks op aan te merken. Toen wij er waren was het binnen niet zo druk vanwege het mooie weer. De muziek binnen stond zo hard dat we elkaar haast niet konden verstaan, op ons verzoek is het wel iets zachter gezet. Ook was er regelmatig een harde irritante piep te horen, dat bleek de glasspoelmachine te zijn die niet helemaal in orde was. Ook konden wij goed horen hoe iemand van de bediening op zijn kop kreeg van iemand.

27. Gamba Tempura en Schnitzel waren zo lang gefrituurd dat je er een raam mee in kon gooien. En waarom frituur je de schnitzel? Gewoon bakken is lekkerder.
    Daarnaast was het lekker weer dus de terasdeuren stonden open waardoor de rook naar binnen kwam. Niet fijn. Ik heb betere ervaringen gehad met Grillig maar dat was in Kaatsheuvel. Tilburg is stukken minder. Bediening is niet onvriendelijk maar er straalt niet veel spontaniteit/plezier vanaf.

28. Linda Beerens

Het duurde erg lang voordat het eten uitgeserveerd werd. Onze gerechtjes werden telkens bij de verkeerde tafel gebracht. Soms kwamen gerechtjes helemaal niet of erg laat.

29. Heel gezellig en lekker gegeten. Bediening uitstekend. Als je iets tekort zou komen ligt het aan jezelf. Dikke pluim voor de bediening. Vriendelijk, behulpzaam en gezellig.

30. Eten was prima, jammer dat het wat lang duurde ondanks dat het rustig was.

31. P van Osch

Jammer dat het eten een stuk slechter was als ik gewen ben in Kaatsheuvel. Biefstuk was taai e pezen erin. Champion gevuld met gehakt en. Spek was koud van binnen.

32. Lekker eten, veel variatie in de kaart. Het eten was goed warm, wat ik knap vind als je met een wat grotere groep bent.

33. Familie met 3 tieners

We hebben gezellig gegeten.
    Er werd ook super voor ons gezorgd, voor onze tieners was er volop keuze.

34. Fabienne

Heerlijk gegeten, veel tapas keus.

35. Lekker eten, ruime keuze, leuk personeel, goede locatie. Zeker aan te bevelen!

36. Mevrouw Simons

Ontvangst was prima, zo ook de service. Wat betreft de bereiding en smaak van het eten, daar kan nog veel worden verbeterd. Het eten was of verkeerd bereid (taai, droog, zonder smaak) of koud.

37. Ik vond het niet echt heel speciaal, laatst bij "het zusje" in tilburg gegeten dat vond ik iets betere kwaliteit gerechtjes.
    Bijv. Broodje hotdog?? Serieus? Kaal en droog brood, carpaccio was tegen het lichtbruine aan en er zaten randjes in net of de bordjes stonden opgestapeld met de carpaccio erin.

38. Pierre van Brunsxhot

Wij zijn met een groep van 7 mensen wezen eten bij restaurant grillig Tilburg
    We dachten bij ons eigen "laten we dit een proberen" elke keer gingen we naar een andere zaak toe. Keer wat anders.
    De kaart van grillig is uitgebreider dan bij deze concurrent dus het sprak ons wel aan om hier te gaan eten.

We kwamen om 19:30 het restaurant binnen waarna we naar boven begeleid werden, we kwamen te zitten in verlaten boven verdieping met een andere groep. Door de akoestiek van de ruimte kon je elkaar niet verstaan. Het klonk zo hol.
    Er was geen sfeer boven, maar ja we maken het beste er maar van.

Drinken besteld
    De eerste ronde ingevuld.
    Maar het duurde zo lang dat we alvast de tweede ronde deden invullen Uit eindelijk was het 22:15 en hadden we net ronde 5 gekregen. Het was echt schandalig!! Dit hebben ook aangegeven aan het personeel, die heeft op aandringen van ons de manager erbij gehaald. We hebben ons verhaal gedaan. Het was druk die avond kregen we als antwoord, maar als je een reservering plaatst mag je er toch vanuit gaan dat er voldoende personeel aanwezig is om de klanten te helpen.

Service was zwaar onder de maat
    Om drinken moesten we zelf telkens vragen!
    De manager heeft ons een korting gegeven op de totale rekening.
    Netjes te woord gestaan door de manager zelf, maar of we ooit nog terug komen bij Grillig ieder geval nooit meer in Tilburg.
    Wij gaan gewoon weer terug naar de concurrent toe.

39. Super lekker gegeten. Fijne en snelle bediening. Top avond!

40. Eten was niet lekker. Spareribs smaakten bedorven. Lasagne was uitgedroogd.

41. K. Schollen

Na 2 uur in een bloedhete omgeving aan tafel gezeten te hebben waren we pas aan de 2e ronde eten toe, dit terwijl de keuken nog maar 50 minuten open zou zijn.
    We moesten dus een beetje sneller kunnen bestellen… wel werd er regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken.
    Wat we voorgeschoteld kregen daar was niets op aan te merken.

42. Liesbeth

Er heerst een gezellige gemoedelijke sfeer in het smaakvol aangeklede restaurant en het belangrijkste is toch wel dat het eten heerlijk smaakt en het personeel klantvriendelijk is; echte aanrader!

43. Goed gegeten voor de 4de keer… al gaat de kwaliteit vh eten wel n beetje achteruit Carpaccio duidelijk niet vers, dat zag je aan de kringen van t vocht wat aangekoekt was aan t bordje, ook de carpaccio was aangekoekt aan t bordje en aan de randjes hard en de kaas was taai… jammer, gooi restjes vd vorige dag weg en maak vers. Groenteloempia was hard en doordrenkt met vet… en best n aantal gerechtigd vrijblijf… Kleine dingetjes, maar die ook goed horen te zijn…

44. Dominique van roozendaal

Super lekker eten. Leuke ambiance en heel leuk personeel.

45. Personeel was super vriendelijk, er hing een fijne sfeer en het was mooi schoon.
    Helaas sommige gerechten koud. Dit werd overigens goed opgelost. Veel verschil in dezelfde gerechten in een andere ronde. Dit vonden wij vreemd.
    Verder gezellig en relaxed gegeten.

46. Peter jansen

Lekker eten.
    Goede service en bediening.
    Voorin de serre kan je lekker rustig zitten.

47. Veel uit de frituur. En we hadden Spaanse gamba's besteld. Maar dat waren gewoon roze garnaaltjes in olie!

We vonden het allemaal teleurstellend en zullen ook niet terug komen

48. Het eten was lekker, veel variatie.

49. Kathelijne

Erg lekker gegeten. Hoewel sommige porties op de kaart (te) grote porties leken, waren ze van een fijn bescheiden formaat - precies goed. De kaart biedt voor ieder wat wils.
    Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is vriendelijk.

50. De bediening was prima. Het eten vond ik niet super. Sommige dingen niet echt warm wat wel hoort en sommige dingen heel hard gebakken zodat het heel donker bruin was. Ik heb al betere tapas gegeten. Voor mij ook niet een reden om nog een keer terug te gaan.

51. Heerlijk gegeten weer.
    Fijne aardig personeel.
    Enige minpuntje: tafels vinden wij erg laag tov de stoelen.
    Zit niet fijn heel de avond.
    Stoelen ook erg wankel.

52. Gezellige tent. Vlotte bediening. Veel personeel. Was er erg warm denk omdat het zo druk was. De zalm was erg lekker maar wel heel klein. Veel verschillende dingen gegeten en de toetjes waren heerlijk. Goede tent. Komen zeker nog een keer terug.

53. CMA Verhoeven

Heerlijk eten in een sfeervol restaurant met een goede service. Een zeer uitgebreide menukaart. Wij hebben een gezellige avond gehad en gaan zeker nog een keer terug. Een aanrader voor iedereen!

54. Super lekker eten mmmm 😋

Leuke bediening 👌

55. Super locatie!! Heerlijk gegeten veel variatie. Scherp en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!

56. Patrick Leenaars

Eten was super! Onze over was denk ik nog wel in training, want hij vergat telkens om glazen bij de flesjes frisdrank te geven.
    Verder stond de telefoon erg hard, wat zo af en toe de rustige sfeer abrupt opbrak.

57. Tijdens carnaval een 3 gangen menu i.p.v. tapas. Was vooraf bekend. Lekker gegeten.

58. J. Koreman-de la Court

Grill-ig is een mooie zaak met een ruime opstelling, zodat enige privacy gewaarborgd is.
    Verder verschilt de Tapaskaart nogal met andere Tapas restaurants. Dit alles in positieve zin!

Wij waren er op een nogal rustige avond en vonden het jammer dat het personeel dan ook minder “aanwezig” was. Het duurde vaak erg lang voordat ons bestelkaartje opgehaald werd.
    Het personeel was zelfs een poosje “uit beeld”, wat niet handig is als je nog wat drank wilt bestellen.
    Al met al is Grill-iig zeker een restaurant om lekker te gaan eten!

59. Zeer goed gegeten, genoeg variatie op de kaart. Personeel was vriendelijk.
    Een aanrader, kom zeker nog een keer terug. ( helemaal vanuit Rotterdam).

60. Het was kei goed, heel vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.

61. Heerlijk gegeten, leuke sfeer.
    De gerechten waren allemaal heerlijk.

62. Lang moeten wachten stond aangegeven is niet erg maar dan maar 2 gerechten per persoon die zo klein zijn doe er dan 4 per persoon. Toetjes waren niet allemaal lekker, verder het eten heerlijk!!

63. Van eyndhoven

Zeer lekker en gezellig.

64. Eten was heerlijk. Er zat niets bij wat niet lekker was! Alleen jammer dat het soms lang duurde voordat de gerechtjes kwamen. Verder heel vriendelijk personeel en ik kom zeker een keer terug.

65. PRijs kwaliteit verhouding is slecht. Veel dezelfde soort gerechtjes en niet altijd heel lekker. Wel gezellig gezeten.

66. Het eten was top! De tapasgerechtjes waren precies goed qua hoeveelheid. Niet te veel, maar ook niet te weinig. Er is een hele ruime keus uit tapasgerechten. Helaas zat ik te vol om de overige lekker gerechten te proberen, dus ik kom zeker een keer terug! Verder was de bediening heel vriendelijk en snel. Ik vind het zeker een aanrader om hier lekker en gezellig een avondje tapas te gaan eten.

67. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader. Je gaat er niet met honger van tafel, zoveel krijg je. Ontzettend heerlijk met een zeer gastvrije bediening. In 1 woord GEWELDIG!

68. Mooie tent…
    service vond ik wat minder. Erg vriendelijke bediening, dat wel. Jammer dat kaartjes vaak pas heel laat werden opgehaald waardoor er best lang gewacht moest worden.
    Eten was redelijk. Niet super maar afwisselend en lekker genoeg!

69. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en veel gerechten op de kaart. Persoonlijk had ik andere variaties verwacht omdat diverse gerechten op de kaart op mekaar leken. Ben zelf van de salades mét sla en die ontbraken bv.
    Maar ondanks dat zal ik zeker nog een keer terugkomen want wat ik had was heerlijk.

70. van Zundert

Gezellig restaurant. Lekker gegeten en veel keuze! De prijs is echt heel netjes, daar kun je nog eens een keer voor uit eten. Dik 4 uur gegeten en gedronken, nog geen 40 euro kwijt! En de kwaliteit is er niet minder om. Kaatsheuvel was al goed bevallen maar ook Tilburg is voor herhaling vatbaar en voor ons "lekker om de hoek"
    Heel vriendelijke bediening. Een van mn vriendinnen is moslima en ze hebben a la minute een aangepaste kaart voor haar gemaakt. Super das nog eens meedenken!!

We'll be back!

71. Heerlijk gegeten. Snelle bediening. Erg vriendelijk. Het is een gezellig restaurant met veel keuze op de menukaart. Een echte aanrader!!

72. Veel kwaliteitsverschil tussen de gerechten. Sashimi, biefstuk, zalm en pangasiusfilet waren goed. Fish and chips slecht. Fish was zo hard gefrituurd dat je er een raam mee in kon gooien. Hetzelfde met de gamba in tempura. Twee gerechten kiepten om in de handen van de bediening. Jongen liep terug naar de keuken. Nooit nieuwe gerechtjes van ontvangen. Jammer.

73. Lisanne Blok

74. Op andere locaties al vaker gegeten bij grillig en dit altijd naar wens.
    Nu in Tilburg geweest en wat daar erg tegenviel was dat de tapas niet allemaal tegelijk aan tafel gebracht worden. Er staat inderdaad aangegeven op de menukaart dat dit kan gebeuren door de organisatie in de keuken maar gisteren hebben we bij alle 7 rondes nooit alles tegelijk gehad. We waren maar met 3 personen aan tafel en vonden dit allen erg storend en sfeerbepalend.
    Aangezien wij deze ervaring niet hebben bij de andere locatie(s) ben ik van mening dat de organisatie in de keuken anders kan omdit tot een minimum te beperken.
    De kwaliteit van het eten is prima en we hebben een gezellige avond gehad!

75. Lekker gegeten. Gezellige ambiance. Vriendelijk personeel.

76. T de Beer

We werden niet best ontvangen. We kregen ook geen uitleg of vraag of we al vaker waren geweest, moesten erg lang wachten dat er gevraagt werdt of we drinken wilde, daarna kwam hij niet bij ons de bestelling doen dus moesten we het aan een andere collega vragen. Erg jammer omdat we eerder zijn geweest en super ervaring hadden met bediening en service. Hij kwam ook niet vragen of we nog vragen of iets nodig hadden.

77. Eten is heerlijk, goede locatie, vriendelijk personeel. Het enige nadeel is dat het erg warm is binnen. Verder was het toppie!

78. Mooie zaak, heerlijk gegeten en erg prettige bediening.

79. Was goed zijn altijd verbeter punten.

80. Op 1e kerstdag gegeten. Prima.
    1 X een gerechtje (het eerste) gehad waarvan het vlees erg droog was. We kregen dit ook erg snel, dus kregen we de indruk dat 't al lang (er) stond. We hadden de 2e shift op die dag. Ook 1 x lamsspiesje besteld. Kregen daarvoor in de plaats hertebiefstuk. Terug gegeven. Binnen n paar minuten kregen zogenaamd 't goede gerecht, dus niet. Jammer, niet doen. We weten nl heel goed hoe lamsvlees smaakt, eten we vaak.
    Verder was 't prima eten. Vriendelijk personeel.

81. E van beurden

Op kerstavond voor de eerste keer bij grillig gegeten was super lekker eten was heerlijk veel keus vriendelijk personeel wij komen zeker nog eens terug gr els en Johan.

82. R. Van de Wouw

We hebben heerlijk gegeten maar het was er wel luidruchtig.

83. Veel keus en erg lekker.
    Gezellig restaurant alleen heel erg veel mensen in een vrij kleine ruimte waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan.

84. Gezellige avond gehad!
    Enorm leuke en gastvrije bediening, complimenten!

Het eten was heerlijk. Vooral het gouden wensje ;)

bedankt! Groetjes tafel 27!

85. De kwaliteit was onder de maat.

86. Dolinda Pottuit

Ons daagje Tilburg afgesloten met een etentje bij Grilig en dit maakte onze dag compleet!
    Heerlijk gegeten en genoten van de vele hapjes waaruit je kunt kiezen. Het restaurant is sfeervol en het personeel heel vriendelijk en zij doen hun uiterste best om het zo gezellig mogelijk voor je te maken. Wij hebben genoten van deze avond en zien het als een feestje om nogmaals te reserveren om de hapjes die we niet hebben kunnen eten omdat we meer dan verzadigd waren ook te kunnen proeven!

87. Marlies en maria

Gezellige avond gehad in een sfeervol restaurant met heerlijke tapas en prima personeel. En een goede locatie!!

88. Ankie van Doremalen

Lekker gegeten en prijs/kwaliteit is goed.
    Wel rumoerig. Bediening is zeer goed en zijn gezellige mensen.

89. Vanessa Doesburg

Wat een leuke zaak!
    Gezellige lunch gehad met een grote groep!
    Lekker gegeten en keuze genoeg!
    Ook leuk de speelkamer voor de kinderen.
    Het eten is ook betaalbaar.
    Wij komen in het nieuwe jaar terug om de tapas uit te proberen!

Groetjes Vanessa Doesburg uit Rotterdam

90. Wij waren met een groot gezelschap.
    Bediening zeer vriendelijk, het eten was van goede kwaliteit, we hebben een top avond gehad.

91. Erg lekker en gezellig.
    Snelle service.

92. Thijs jonkers

Weer heerlijk gegeten voor een mooie prijs. De kaart was weer wat veranderd dus had weer nieuwe keuze. Zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen met af en toe een leuk grapje. Een top gezellige avond

93. Gezellig gezeten, ober beetje onzeker maar aardig, eten goed

94. Het restaurant is erg sfeervol.
    Eerst naar de bioscoop geweest.
    Na de sneeuw zin in lekker eten.
    Dat viel erg tegen.
    Het lijkt wel kant en klare hapjes die ze afbakken of er soms nog wat toevoegen.
    Geen eigen inbreng.
    Grote porties aan goedkope hapjes en de wat duurdere heel weindigt.
    Personeel ging wel maar hadden denk ik ook last van de winterse sferen.
    Niet vooruit te branden.
    Restaurant mooi.
    Maar verwachting van wat je denkt dat je krijgt is minder

95. Vandaag hier heerlijk gegeten. Alles werd snel en correct gebracht. Alle tapasgerechten waren ook erg lekker! Wij komen zeker nog een keertje terug.

96. Eten was werkelijk heerlijk!
    Super personeel.
    Vooral 1 persoon in het bijzonder, Louise.
    Sfeer heel goed.
    Eten erg snel.

97. Michielsen

De gerechten waren het allemaal net niet! Het lekkerste waren de biefstuk reepjes! De garnalen echt slecht van kwaliteit! Kaasfondu was om te lachen, echt niet smakkelijk! Mijn dochter heeft genoten maar de kwaliteit van het eten moet echt naar gekeken worden! De bediening prima alleen ook een aantal onervaren personeels leden! Ambiance was gezellig!

98. Ingeborg van Assouw

Lekker gegeten, sommige gerechten mogen kwalitatief wel iets beter. Soms was t net niet… van de poffertjes onder andere hadden wij t idee dat t gewoon kant en klare (uit een pakje) waren! Toetjes wel heel erg lekker! Bediening vond ik goed en erg vriendelijk maar kon merken dat er enkele nog erg onervaren waren! Restaurant was erg gezellig aangekleed…
    Zeker voor herhaling vatbaar.

99. peter de keizer

Het was zeker niet slecht, maar kan allemaal net nog ietsjes beter.
    Zowel qua smaak van het eten tot en met de bediening toe.

100. Op een doordeweekse donderdagavond geweest, zeer onervaren personeel, we moesten echt heel de tijd zwaaien om aandacht om een drankje te bestellen.

In het begin werd de bestellijst, welke je gevouwd over de menukaart moet leggen als hint dat je een ronde hebt aangeturft, niet afgehaald waardoor we een 30 minuten hadden moeten wachten op het eten van de tweede ronde. Nadat we eindelijk aandacht hadden (door het gezwaai) dit ook kenbaar gemaakt.

Kwaliteit van eten was net aan voldoende maar niet bijster geweldig.
    Zeker gezien de €28 pp een echte aanfluiting, voor dat geld eet je ergens anders 1000× beter, ons zien ze er nooit meer terug.

Volgende pagina