Grill-ig in Tilburg

Onbeperkt genieten van onze internationale tapas

Parkeermogelijkheid op 100 meter afstand in Pieter Vreedeplein garage.

Treinstation Tilburg Centraal op 5 minuten loopafstand. Bushalte heuvelring is voor de deur. Lijnen vanaf het centraal station 1, 2, 3, 4, 8 en 11

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Wilt u onbeperkt bourgondisch genieten van internationale kleine gerechtjes en uit eten in Tilburg?
Dan bent u bij de nieuwste vestiging van Grill-ig in Tilburg aan het juiste adres.
Wij beschikken over een à la carte kaart, waar u diverse vlees- en visgerechten kunt bestellen, maar we serveren daarnaast ook internationale gerechtjes van een uitgebreide tapaskaart.
Geniet van hoogwaardige tapasgerechten, die met veel liefde en passie bereid worden door onze koks. Wij staan klaar om u een geweldige avond te bezorgen!

Grill-ig Tilburg is van alle gemakken voorzien. Zo kunt u niet alleen binnen genieten van de ruime keuze van onze menukaart, maar is het ook mogelijk buiten te lunchen, dineren of te borrelen. U kunt op ons zonovergoten terras alle heerlijke gerechtjes proeven, terwijl eventuele (jonge) kinderen zich vermaken in de speelkamer.
Als kindvriendelijk restaurant zijn jong en oud bij ons welkom.
Tapas eten in Brabant? Welkom bij restaurant Grill-ig Tilburg!

Prijzen;
Tapas, inclusief desserts: € 28,80 p.p.
Kindertapas van 2-3 jaar: € 2,50 p.p. incusief desserts
Kindertapas van 4 t/m 7 jaar: € 9,50 inclusief desserts
Kinderen van 8 t/m 12 jaar: € 14,50 p.p. inclusief desserts

Early Tapas;
Vanaf 16.00-16.30 uur tot uiterlijk 18.45 uur hebben we een early tapas arrangement.
U betaalt dan € 24,80 p.p. in plaats van € 28,80 p.p.

Kinderen van 2 t/m 3 jaar € 2,50 p.p.
Kinderen van 4 t/m 7 jaar € 9,50 p.p.
Kinderen van 8 t/m 12 jaar € 14,50 p.p.

Zin om lekker op tijd te komen eten? reserveer dan voor de early tapas!
PS: De tafel dient uiterlijk om 18.45 uur weer beschikbaar te zijn.

4. Betalen pin Visa Master Card

1510042030 78
1510193482 78
1512010907 77
1512919620 76

1. Wij waren met een groot gezelschap.
    Bediening zeer vriendelijk het eten was van goede kwaliteit hebben een top avond gehad.

2. Vanessa Doesburg

Vanmiddag heerlijk met de familie genoten van de lunch!
    Mooi Restaurant en zeker een top locatie.
    Wij komen zeker terug voor de Tapas!
    Tot snel.

3. Bijzonder lekker. Heerlijke lunch. Mooie zaak en zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug

4. Erg lekker en gezellig.
    Snelle service.

5. Thijs jonkers

Weer heerlijk gegeten voor een mooie prijs. De kaart was weer wat veranderd dus had weer nieuwe keuze. Zijn gastvrij en vriendelijk ontvangen met af en toe een leuk grapje. Een top gezellige avond

6. Grill-ig

1 punt
  7. Gezellig gezeten, ober beetje onzeker maar aardig, eten goed

8. Het restaurant is erg sfeervol.
    Eerst naar de bioscoop geweest.
    Na de sneeuw zin in lekker eten.
    Dat viel erg tegen.
    Het lijkt wel kant en klare hapjes die ze afbakken of er soms nog wat toevoegen.
    Geen eigen inbreng.
    Grote porties aan goedkope hapjes en de wat duurdere heel weindigt.
    Personeel ging wel maar hadden denk ik ook last van de winterse sferen.
    Niet vooruit te branden.
    Restaurant mooi.
    Maar verwachting van wat je denkt dat je krijgt is minder

9. Vandaag hier heerlijk gegeten. Alles werd snel en correct gebracht. Alle tapasgerechten waren ook erg lekker! Wij komen zeker nog een keertje terug.

10. Eten was werkelijk heerlijk!
    Super personeel.
    Vooral 1 persoon in het bijzonder, Louise.
    Sfeer heel goed.
    Eten erg snel.

11. Michielsen

De gerechten waren het allemaal net niet! Het lekkerste waren de biefstuk reepjes! De garnalen echt slecht van kwaliteit! Kaasfondu was om te lachen, echt niet smakkelijk! Mijn dochter heeft genoten maar de kwaliteit van het eten moet echt naar gekeken worden! De bediening prima alleen ook een aantal onervaren personeels leden! Ambiance was gezellig!

12. Ingeborg van Assouw

Lekker gegeten, sommige gerechten mogen kwalitatief wel iets beter. Soms was t net niet… van de poffertjes onder andere hadden wij t idee dat t gewoon kant en klare (uit een pakje) waren! Toetjes wel heel erg lekker! Bediening vond ik goed en erg vriendelijk maar kon merken dat er enkele nog erg onervaren waren! Restaurant was erg gezellig aangekleed…
    Zeker voor herhaling vatbaar.

13. peter de keizer

Het was zeker niet slecht, maar kan allemaal net nog ietsjes beter.
    Zowel qua smaak van het eten tot en met de bediening toe.

14. Op een doordeweekse donderdagavond geweest, zeer onervaren personeel, we moesten echt heel de tijd zwaaien om aandacht om een drankje te bestellen.

In het begin werd de bestellijst, welke je gevouwd over de menukaart moet leggen als hint dat je een ronde hebt aangeturft, niet afgehaald waardoor we een 30 minuten hadden moeten wachten op het eten van de tweede ronde. Nadat we eindelijk aandacht hadden (door het gezwaai) dit ook kenbaar gemaakt.

Kwaliteit van eten was net aan voldoende maar niet bijster geweldig.
    Zeker gezien de €28 pp een echte aanfluiting, voor dat geld eet je ergens anders 1000× beter, ons zien ze er nooit meer terug.

15. Op zich is grill-ig een gezellig restaurant. Mensen zitten wel wat dicht op elkaar, maar sfeer is prima. Het eten is wat vlak van smaak, weinig uitgesproken. Wat het meest opviel, was dat de porties erg wisselend zijn. Neem je nacho's, dan krijg je zowat een volledige maaltijd voor je neus… maar neem je garnalen op spaanse wijze, dan moet je de garnalen zoeken onder de bosuiringetjes in een zee van olie. Ook de Marokkaanse tajine… is serieus 1 hapje. Vreemd. Anyway. Leuk, maar in vergelijking met andere restaurants met dit concept staat grill-ig bij ons onderaan de lijst.

16. A

17. A

18. Fam Mentens

Super lekker gegeten leuk personeel leuke sfeer voor herhaling vatbaar!

19. Heerlijk eten goed opgeleide en vriendelijke personeel

20. Er was iets fout gegaan waardoor het vol zat.
    Maar ze kwamen met een goede oplossing dat we boven konden zitten en een drankje van het huis kregen.
    De bediening heeft ons super goed geholpen en waren elke keer er snel bij ondanks we afgezonderd zaten.
    We zullen zeker een keer terug komen.

21. Chantal Barendse

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was ook goed en erg vriendelijk.

22. Peter Rietveld

Dinsdag 22 november wezen eten voor een herkansing.
    Super goed ontvangen en heel lekker gegeten!
    Een mooi plekje aan het raam kunnen uitkiezen!
    Veel verschillende rondes met allemaal verschillende gerechtjes op!
    De gerechtjes kwamen lekker snel achter elkaar en waren goed bereid!
    Een echte aanrader!

23. Pleun & Giel

Lekker gegeten met veel variatie, een echte aanrader.

24. Lemmy Engering

25. Eten was een beetje vlak qwa smaak, voor een nieuwe eetgelegenheid met tapas gerechten moet je, je in deze tijd met zoveel van deze gelegenheden wel iets meer bieden, om er uit te steken.
    Dat was helaas niet het geval, en een aantal keren lang moeten wachten op het volgende rondje met gerechten, terwijl het niet extreem druk was, 3.5 Uur over 6 ronden vindt ik lang.

26. Anne Schoenmakers

In een woord Geweldig! Goeie sfeer, zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Een aanrader voor iedereen! Ga er zeker nog een keer naar terug.

27. Fam Janssen

Een super gezellige heerlijke avond gehad

28. We hadden gereserveerd bij Grill-ig in Tilburg en bij binnenkomst werden we vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die ons naar de tafel bracht.
    In ons gezelschap zat iemand met een allergie en hier werd niet moeilijk over gedaan, er werd nagegaan wat zij dan wel of niet mocht waardoor ook zij een goede avond had.
    Het personeel was zeer vriendelijk. Ondanks dat het druk was namen ze de tijd om een praatje te maken wat de gehele ervaring top en compleet maakte.
    Voor ons snel weer een keer Grill-ig!

29. Peter Rietveld

Dinsdagavond 14 november naar Grillig geweest in Tilburg. Na een goede ervaring in Kaatsheuvel hier gereserveerd.

Bij binnenkomst werd ons een plek gewezen en konden we gaan zitten. Na ruim 20 minuten werden we vervolgens aangesproken of we al iets te drinken hadden gekregen. Snel werd onze drank even opgenomen en werd het gebracht. De warme chocomelk was maar voor de helft gevuld met drinken en de andere helft met schuim.

Ondertussen zagen we bij alle andere tafeltjes dat er al 1 of zelfs 2 keer eten gebracht was. Uiteindelijk kregen wij van een vrouw de kaartjes waarmee we konden ‘bestellen’. In een vlugge en ongeïnteresseerde manier legde ze het concept uit.

Snel hadden wij ons eerste kaartje ingevuld en werd er meerdere keren langsgelopen zonder dat het kaartje meegenomen werd. Ondertussen was na 45 minuten ons eerste kaartje nogsteeds niet meegenomen en hebben we besloten om af te rekenen en ergens anders dan maar iets te gaan eten.

Toen we gingen afrekenen werd er nog steeds geen echte aandacht aan ons besteed en een magere sorry kwam er amper uit.

Al met al een grote teleurstelling aangezien we ons erg op een gezellige avond verheugd hadden en speciaal vanuit Nijmegen hierheen gekomen waren..

30. Door omstandigheden moesten we al vrij snel het etentje beëindigen. We hebben een bon gehad voor gratis etentje dus heel schappelijk opgelost. Eten was heerlijk en bediening erg goed.

31. Mooi restaurant met goede service. Eten was lekker en goed verzorgd. Alleen had het van ons wat warmer mogen zijn. Paar gerechten waren niet echt warm maar goed te eten. 1 Gerecht teruggegeven en werd super opgelost.

32. Leuk restaurant. Veel keus op de kaart. Soms langzaam met drankjes serveren.

33. Antoinette

Jammer veel opgewarmde kant en klaar produkten en al het gefrituurde was veel te hard gefrituurd

34. Grillig is een knus, klein maar zeker sfeervol restaurant waar je genoeg ruimte hebt zodat je niet bij de buren op het bord hoeft te kijken. Het personeel is een leuke mix van jong en oud die goed hun vak verstaan. Ze zijn gastvrij, spontaan en werken service gericht. De keuze qua gerechtjes is voldoende, gevarieerd en smaakvol. Wij gaan hier zeker nog eens eten.

35. Prima en fijne avond gehad! :-)
    - Fijne ambiance
    - Heerlijk eten
    - Vriendelijke bediening
    - Prijs- kwaliteitverhouding was prima

Gaan we snel weer doen, voor herhaling vatbaar!

36. Wij hebben heerlijk gegeten 't was 'n top avond.

37. Paul en tamara

Top bij grill-ig wat goed en gezellig daar in tilburg

38. Was erg druk en gehorig maar het eten kwam snel. En ook drankjes werden op tijd aangevuld, we hebben genoten en denk dat we nog wel een keer zullen gaan, prima ervaring gehad.

39. Afgegaan op de recensies van het restaurant in Kaatsheuvel. Ik weet niet of die beter is maar het restaurant in Tilburg vonden wij ronduit slecht. Wij hebben de 7 rondes niet volgemaakt. Niet omdat we vol zaten maar omdat we het echt niet lekker vonden. Jammer. Hier valt nog héél veel te verbeteren.

40. Edwin Donders

Er mag iets gedaan worden aan de akoestiek.
    Tegelvloer, ramen zonder gordijnen en kale betonnen muren.
    Ik dacht dat ik gek werd.

41. Ik heb lekker gegeten maar niet heel speciaal of anders dan bij de andere all you can eat restaurants. Ik vind het jammer dat je maar 2 gerechtjes per keer kan bestellen en dat er te lange tussenpozen tussen de gangen.

42. V d sanden

Lekker en gevarieerd, tapas keuzes genoeg, diverse bier soorten, vriendelijke bediening, fijne avond gehad. Top locatie voor een gezellig avondje.

43. We zaten gezellig aan een ronde tafel en hebben lekker gegeten.
    De bediening is erg aardig en behulpzaam.
    De keuze is reuze, maar de toetjes vonden we echt minder (vers).

44. Franka van onzenoord

We hebben lekker gegeten en de bediening was top!

45. Gisteravond lekker en goed gegeten. De bediening was ook goed en heel vriendelijk

46. Sanne van gelderen

De sfeer was erg fijn en de variatie in de verschillende gerechten was erg fijn. Wel waren vooral de toetjes niet vers. Het bolletje ijs was bijvoorbeeld als bolletje bevroren en keihard, ook de fruitsalade was niet vers omdat het uit blik kwam. Verder waren verschillende gerechtjes vrij smaakloos en de eens was echt te taai. Hierdoor vind ik de prijs/kwaliteit verhouding laag en zou het niet aanraden. Wel zou ik later terug willen komen om te ervaren of mijn feedback geholpen heeft.

47. Verhoeven

We werden door een ober goed ontvangen. Helaas werden we ergens krap in een hoekje neergezet. Vervolgens duurde het erg lang voordat we een keer een gerechtje op tafel hadden. Na iedere ronde moest je een half uur tot 3 kwartier wachten en de gerechten kwamen erg ongelijk. Sommige gerechten waren al koud bij het uitserveren. De zaal was erg luidruchtig. Het duurde ook erg lang voordat iemand ons briefje kwam ophalen of voordat we een keer drinken konden bestellen. Uiteindelijk maar 4 rondes op want het was al tijd dat de keuken dicht ging.

Geen succesvolle avond

48. Na een gezellige middag (Inc. lunch) met vrienden op dit terras doorgebracht te hebben, besloten we (man en ik) hier de dag af te sluiten met een lekker tapas etentje.(all in arrangement).
    Jammer genoeg hebben we erg lang op ons eten moeten wachten en zaten we steeds na elkaar te eten. Kreeg mijn man zijn bestelling; die van mij liet lang op zich wachten. Terwijl ik nog op 'ronde 3' zat te wachten, had mijn man 'ronde 4' al geruime tijd verorberd! Dit zou te maken hebben met 2 verschillende keukens waar de gerechtjes bereid worden??
    We hebben al verschillende tapas restaurants bezocht, maar hebben dit nog nooit meegemaakt. Nadat we hierover klaagden en aangaven dat we niet verder wilden eten, duurde het nog erg lang voor we uiteindelijk 'mochten' betalen...... Pas toen ik aanstalten maakte om op te stappen, kwamen ze met de rekening.
    Jammer hoor; voor deze prijs zijn er genoeg andere tapas restaurants waar je gezellig en SAMEN kunt eten.

49. Esther Rijnen

Zeer slechte acoustiek. Een grote betonnen bak waar alles rondzingt.
    We zaten met de tafels veel te dicht bij elkaar.
    Aantal couverts zo hoog mogelijk, gaat ten koste van de sfeer in het restaurant.
    Vrij veel fouten bij de bestellingen. Werd gedurende de avond steeds erger.
    Duurde ook steeds langer voordat de bon werd meegenomen voor onze bestelling.
    Aan het einde ging de bediening erg amicaal om een recensie vragen.
    Ik verwacht niet dat ze deze recensie in gedachte hadden.

50. Nicole Goutziers

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een mooie sfeervolle gelegenheid. Lang niet al het lekkers kunnen proeven, omdat ik echt (meer dan genoeg) gegeten had. Dus ga zeker nog een keertje terug!

51. Lekker. Erg vriendelijk personeel. En erg sfeervolle uitstraling.

52. van Iersel

Gisteren hier gegeten en het was echt heerlijk. De keuze was erg uitgebreid en dus weer eens veel meer gegeten dan goed voor ons was.Voor het eten en de bediening ( ondanks dat er wel eens wat vergeten werd) komen we zeker terug. 1 minpuntje; op de site roemen ze de speelkamer voor kinderen maar deze is vooral leuk voor kinderen onder de 4 jaar...

53. van den Dries

Hele gezellige avond gehad! Super bediening. Prima eten.

54. Heerlijk eten. Bediening is super. Gezellige sfeer. Komen zeker nog eens terug.

55. Ilona Akkermans

Heerlijke avond gehad, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten!

56. Meteen gezellige sfeer als je binnen komt. Gezellige ronde tafel bij het raam. Bediening attent en vlot. Tapasconcept is ook goed en het eten kwam redelijk snel. Hele uitgebreide kaart met van alles en nog wat. Vind wel jammer dat er qua groenten gerechten veel minder keus is. Ook dat er zebravlees op de kaart staat vind ik niet kunnen, maar dat is mijn persoonlijke mening. Verder was het een leuke, lekkere ervaring!

57. Een leuk restaurant erbij in Tilburg.
    Sowieso vind ik het tapas concept leuk

58. Wat hebben we genoten met 8 vrienden, eten was heerlijk veel variatie, het restaurant ziet er top uit en het personeel is helemaal geweldig ze lopen allemaal stuk voor stuk de benen onder de kont om er maar voor te zorgen dat wij het naar ons zin hadden. Onze serveerster was een toppertje… zeker voor herhaling vatbaar!

59. nancy vd abbeelen

Gisteravond geweest met een clubje van 8 vrienden. Wisten niet wat te verwachten maar oooh wat hebben wij een leuke avond gehad! Een dikke chapeau ten eerste voor het personeel. Stuk voor stuk wisten ze leuk mee te doen met een ieder die dat wilde, en die niet wilde werd ook gerespecteerd. Wij hadden een mevrouw vs de groep bouwvakkers… Nou, daar wist deze mevrouw wel raad mee! GEWELDIG!

Het eten was ook echt lekker. Niks op aan te merken! Voor ieders wat wils op het menu. Van soep tot wormen, van wang tot biefstuk!
    Goede toetjes ook!

Ga vooral zo door!

60. Gastvrij.
    Eerlijk en heerlijk eten.
    Bediening is oprecht en spontaan.
    Prijs kwaliteit verhouding is prima.

61. Els Dominguez

Gezellige nieuwe aanwinst in t centrum met erg fijn personeel en waar kinderen van harte welkom zijn!

62. Van warme frisdrankjes tot koude vleeswaren, ontzettend jammer..

Afgelopen woensdag avond ben ik met 3 vrienden gaan uit eten bij jullie restaurant Grill-ig. Bij een van ons was het concept al bekend dus we waren nieuwsgierig naar het nieuwe filiaal in Tilburg. Bij binnenkomst werden we begroet en werd onze tafel aangewezen, er werd al niet mee gelopen naar onze tafel, we moesten 'daar die middelste tafel' maar gaan zitten.
    Er werd ons een drankje aangeboden, deze kregen wij lauw geserveerd, geen ijsklontjes, en de cola moest maar in het chaudfrontaine glas. Graag hadden wij ook een glaasje water willen drinken, maar dat was dus niet mogenlijk omdat er al cola in ons glas zat. Toen we besloten de glazen van onze lege buur-tafel te pakken en een glas water in te schenken bleek de fles al ruim 2 maanden over datum te zijn, we gaven dit aan bij de bediening die er lax op reageerde, ze vond dat we goede ogen hadden. Geen glaasje water dus, want we kregen geen nieuwe fles op tafel..
    We hadden onze eerste ronde besteld en de voorgerechten waren prima. Bij de 2e ronde moesten we lang wachten tot onze kaart werd opgehaald, we besloten het aan iemand van de bediening aan te geven, bij alle volgende rondes was dit eigenlijk hetzelfde verhaal. Bijna alle rondes die we kregen waren laat op tafel, werden niet tegelijk geserveerd, waardoor iedereen op een ander moment zat te eten, de vlees gerechten waren zelfs al koud bij aankomst op tafel. Onze cordon blue had niet eens gesmolten kaas en mijn beenham zag groen en smaakte zuur. Ik gaf hierover een opmerking, maar weer werd er lax gereageerd, het was een vers stuk vlees en dit was niet waar.. Dus volgens haar zoog ik dit verhaal uit mijn duim terwijl ze zelf had mogen proeven van mij, en ze de kleur zelf kon zien.
    Zelf werk ik op een vleeswaren afdelingen en weet dat dit voor kan komen, dan gaat dat stuk vlees gewoon in de prullenbak.

Meerdere malen hebben we een opmerking gegeven toen het personeel vroeg waarom wij iets niet op hadden of dat het lekker had gesmaakt. Nooit is ons aangegeven dat het door werd gegeven aan de keuken of ons een nieuw geregd voorgesteld. Ook bij de mensen naast ons werden klachten door gegeven aan het personeel, je kon merken dat we niet de enige waren want het personeel werd steeds arroganter en zuchtte naar ons. ook stonden ze onderling te smoezen en te wijzen naar bijvoorbeeld onze tafel.

Erg slechte ervaring dus.. De bediening was onaardig, en ze vielen steeds over het trapje en leken erg vermoeid naar het einde van de avond, dus werden langzamer (verder heb ik hier niets tegen). Eten was koud en dus niet lekker.
    Voor 35euro per persoon incl. drankjes vind ik het niet de moeite terug te gaan.

Mvg,
    Danique

63. Lekker tapas gegeten. Het was een gezellige avond mede door het leuke personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

64. Erg gezellig met de twee oudere dames! Wij dachten dat ze de eigenaars waren. Is toch bijzonder twee dames op leeftijd die zo hard werken

65. Lekker gegeten, warme sfeer, leuk en vriendelijk personeel, vooral die mevrouw met die grijze krullen.

66. Heerlijk gegeten en goede bediening! Zeker voor herharling vatbaar.

67. Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Erg lekker gegeten, hele leuke bediening en fijne sfeer!

68. Lekker gegeten met fijne bediening, voor herhaling vatbaar!

69. M broeders

Heel goed, snelle vlotte bediening.
    Heel veel keus en combinaties.
    Heel veel lekkere gerechten.
    Prijs ook goed.

70. Gisterenavond een hapje gaan eten bij deze nieuwkomer in Tilburg. Gezellige en lekkere hapjes in het restaurant met een goede ambiance. De hapjes mogen iets groter, maar dat komt omdat we honger hadden. Met een gezellig praatje aan tafel en nog een extra gang is het goed gekomen.
    Aan het einde van de avond hebben we iedereen een baan aangeboden vanwege de gastvrijheid.

71. Schippers

Vanmiddag heerlijk in de herfstzon op het terras van Grill-ig gezeten! Bediening was erg goed, vriendelijk personeel en snel geholpen. Mooie zaak met een goede sfeer! Ga zo door! Wij komen zeker terug.

72. Prima sfeertje maar eten laat te wensen over. Vlees droog, gerechten koud als ze warm moesten zijn. Alles lijkt uit de koelkast te komen, carpaccio en het bordje waren koud en zelfs op het bolletje ijs zaten kristallen op de bovenkant. Alles dus erg voorbereid maar verder niks met mee gedaan om het weer op smaak te krijgen. Camembert hoort toch echt op kamertemperatuur te zijn. ....niet op koelkasttemperatuur. Jammer, maar voor ons niet meer.

73. familie maas

Gisteren een heerlijke avond gehad met de kinderen, de speelkamer was een succes en het eten was heerlijk, erg vriendelijk personeel en de cocktails zijn zeker een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!

74. Reservering was niet bekend, zeer veel omgevingslawaai,zaten rect onder een muziekbox, bediening was slecht, gerechten kwamen een aantal keren niet, vreemde gerechten voor een tapaskaart: mijn partner kreeg een grote gordonbleu geserveerd met niets er bij qua opmaak op t bord, ook op kaart blinde vink, raketijsje in de verpakking, na 45 minuten wachten op eenvoudig toetje zijn we opgestapt. Erg vaak bediening met bestelling aan tafel die niet voor ons was. Nog nooit zoiets meegemaakt. Wij komen niet meer terug. Ik wil nog benadrukken dat degene die onze hoek regelde probeerde het beste ervan te maken. Meer ontevreden gezichten gezien overigens.

75. Kinderdeel is boven terwijl je beneden eet. Erg onpraktisch, zeker met kleinere kinderen. Redelijk stijle trap.

76. Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en het eten is perfect.

77. Lekker eten voor een leuke prijs in een gezellige sfeer.

78. Eten was lekker en de gerechtjes kwamen snel op tafel.
    Zeker een aanrader!