Grill-ig in Tilburg

Onbeperkt genieten van onze internationale tapas

Parkeermogelijkheid op 100 meter afstand in Pieter Vreedeplein garage.

Treinstation Tilburg Centraal op 5 minuten loopafstand. Bushalte heuvelring is voor de deur. Lijnen vanaf het centraal station 1, 2, 3, 4, 8 en 11

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 23:00
di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 23:00

Ons restaurant is gelegen in het centrum van Tilburg op de hoek van het Pieder Vredeplein en de Heuvel. Dus na een dagje shoppen kunt u heerlijk tapas komen eten. Bij mooi weer kan men heerlijk buiten plaatsnemen.

•• Onbeperkt tapas eten a €30,75 p.p. (tot 22.30 uur)
•• Early tapas a €25,50 p.p. (van 16.00 uur tot 18.45 uur)
•• 2 uurs arrangement a €22,95 p.p excl drank
** 3 uurs arrangement a €41,50 p.p incl drank
** Kids €1,65 per levensjaar (tm 12 jaar)

Let op: Op feestdagen kost de tapas €34,50 p.p.

Ps vanwege de strikte maatregelen rondom het corona virus hebben wij de avond in 2 shifts verdeeld, namelijk van 16 tot 18.45 uur of van 19 uur tot sluit. Op het terras is dit niet nodig.

Kijk ook eens bij onze andere restaurants: Bistro Montmartre www.bistro-montmartre.nl of Het Wapen van Kaatsheuvel www.hetwapenvankaatsheuvel.nl

• All-inclusive

1520037961 77
1539196777 74
1544421909 75

1. Anneke

2. Ik ben vanavond hier vanavond tapas gaan eten, maar het is tegen gevallen. Het eten was vaak lauw tegen koud aan. We hebben paar keer het verkeerde gekregen. Geen leuke sfeer en je zit er niet echt gezellig. Ik heb ook een broodje gekregen wat nog bevroren was.

Echt een schande!

3. Thea cools

Weer een keer bij Grillig Tilburg gegeten en we waren weer dik tevreden. Het eten en de drankjes waren allemaal even lekker en de bediening snel en erg vriendelijk.

4. Eten was niet bijzonder lekker. Aantal gerechten ronduit slecht (hertenburger was ontzettend taai). Personeel was vriendelijk. Organisatie wat rommelig (frietjes zouden bijbesteld kunnen worden, maar konden toch alleen als gang besteld worden, Wisselgerecht hoofdgerecht bleek aardbeienmousse te zijn?? etc.). Persoonlijk ben ik niet van plan hier nog te komen. Eten is gewoon niet genoeg om mij te bekoren.

5. We hebben niet lekker gegeten. Meerdere keren al geweest en eigenlijk altijd goed. Gisteravond helaas niet. Het was vooral opgewarmd, zoals wij het zeggen, blikvoer. Enig verse zat ook geen smaak aan. Bijna alles op de kaart was pre fabriceert. Vaak was het droog en taai. Binnenkomst was ook al niet zo prettig. Vanuit achter werd er van achter de tablet luid 'gesommeerd' naar onze ober welke tafel we hadden. We krgen geen gezellige vibe mee van het personeel dat veelvuldig achter de bar negatieve gesprekken voerde en ook constant de jas pakte om buiten een pafje te gaan nemen. Al om al vonden we het gewoon beneden maat. Jammer want het was vroeger echt klasse. Wij komen er niet meer.

6. Net gaan eten, wat een drama!
    Ze waren een grote reservering vergeten en hadden te weinig personeel staan. Kan gebeuren, maar ze konden het echt niet aan.
    Hebben anderhalf uur daar gezeten en maar 1 gang op. Terwijl de grote groep die na ons kwam al 2× hun eten kreeg.
    Uiteindelijk de rekening maar gevraagd en ergens gaan eten.
    Wat een schande!

7. Niet erg lekker gegeten.
    Wij zijn toen in de maand mei geweest.
    En was toen veel beter.
    Het eten was veel te lang bereid dus droog.

8. Erg lekker gegeten op de zaterdagavond.
    Vriendelijke bediening en heel goed/vers eten!

9. Toen drie van ons al hun tweede hoofdgerechtje genuttigd hadden, kwam voor één persoon pas het soepje met stokbrood (waar we om moesten vragen en toen alsnog een tijdje op moesten wachten). En dat soepje was koud …. In de Surinaamse kip bij één van ons zat echt niet één enkel stukje kip. De gewokte groenten waren (lekker maar) koud. Het ijs was al helemaal gesmolten. Een grote fles water was slechts 0,5 liter en daarvoor wordt 3,00 Euro berekend. Eerlijk is eerlijk, de spareribs waren voortreffelijk! Maar dat is het enige positieve in onze ervaring. Toen we bij het afrekenen enkele van deze opmerkingen noemden was de reactie "Oh, dat was niet de bedoeling". Sorry Grillig, wij komen niet terug.

10. Lekker eten, ruime keus. Een beetje te druk (warm / lawaai)

11. Het was erg druk, eten vaak koud, lang wachten, niet wat we gewend zijn bij Grillig, jammer!

12. Voor de eerste keer bij jullie geweest, ik vond het geweldig, je zal mij zeker terug zien.
    Goede service, gezellige sfeer, zo ook zeker voor.
    Mijn tafelgenoten. 9

13. De opmerkingen bij de reservering waren niet geregeld toen we aankwamen. Na vragen was dit geen probleem. Wij wilde A la carte eten maar de bediening begon gelijk over het tapas menu en dat we niet moesten kijken naar A la carte. Heel erg vreemd. Als je deze twee opties aanbied in je restaurant is het normaal om even de vraag te stellen wat de gasten willen. Het eten was overigens prima en de prijzen bij A la carte zijn netjes.

14. Cas Zijlemans

erg mooie zaak qua uitstraling, echter is het een open ruimte waardoor het geluid nogal draagt. hierdoor is het bij drukte erg rumourig.
    Het concept is simpel en makkelijk te begrijpen zoals vele all you can eat concerns deze toepassen.
    verder begon het eten erg goed echter was naar onze mening te merken wanneer de koks het drukker kregen, een voorbeeld hiervan was de malsheid van de biefstukpuntjes die in begin van de avond zo goed bevallen waren, maar later op de avond een stuk droger en verder doorbakken waren.
    al met al een dikke voldoende.

15. Maandagavond gegeten 2 uur onbeperkt tapas voor 19,99! Heerlijk rustig, snel en vriendelijk geholpen. Eten goed klaargemaakt en was lekker. Kom zeker nog eens terug.

16. P.Huijben

Heerlijk gegeten, goede, snelle service, vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

17. Helaas dit keer een wat mindere ervaring. Gerechtjes kwamen niet tegelijk, waardoor bv 3 gasten hun eten al ophadden voor de vierde gast het eten kreeg. Toen we er een opmerking over maakten, werd aangegeven dat het komt omdat het verschillende bereidingswijzen zijn. Jammer!

18. De sfeer is niet echt gezellig te noemen. Bestellen op een iPad is ronduit ongezellig te noemen. Personeel brengt alleen het eten en drinken rond, vraagt geen 1 keer of het smaakt, of alles naar wens is etc. Zelfs toen we gingen bleef het personeel rond hangen bij het punt waar het eten werd uitgeserveerd. Niemand die zei : tot ziens, tot de volgende keer etc. Het eten zelf is wel lekker maar niks speciaals. Heb het echt beter gehad, ook bij restaurants met hetzelfde concept. Dus voor mij was dit eens maar nooit meer.

19. Lekkere kleine hapjes. Alles word digitaal geregeld, weinig persoonlijk contact dus. Ik snap dat het kosten besparend is, maar vind het ook wel jammer. Zelfs drank bestellen en de rekening vragen gast digitaal.

20. Peter Kuijlaars

Ondanks dat wij per abuis een verkeerde locatie hadden gereserveerd, werd alles gedaan om ons toch niet door te sturen. Dit resulteerde uiteindelijk in een gezellig tafeltje en gaf ons moed.

Het eten viel ons wat tegen. Sommige dreven letterlijk op het vet in het bakje; dit heeft duidelijk gevolgen voor de kwaliteit van het eten.
    De bediening aan tafel kan vriendelijker, met name de dames kwamen op ons niet erg enthousiast over. Soms wat snauwerig.

21. Heerlijk gegeten bij Grill-ig Tilburg! Ruime keuze, prima bereid. Bestellen via een app op een tablet van het restaurant werkte ook heel erg goed. Gerechten waren ook nog eens redelijk snel klaar waardoor je eigenlijk nooit het gevoel hebt lang te moeten wachten. Wij komen zeker nog eens terug. Niet goedkoop, maar de kwaliteit is er naar onze beleving zeker en is de prijs rechtvaardig.

22. De gerechtjes waren het net niet.
    Te weinig smaak… droog. Porties waren prima. Personeel goed. Prijs /kwaliteitverhouding matcht niet. Te duur.

23. De vleesgerechten vonden wij ondermaats. Loempia's ook helemaal slap bijvoorbeeld. Geen goede tapas voor de prijs die je betaald. Personeel vriendelijk maar heeft geen een keer gevraagd of het gesmaakt heeft, bordjes blijven lang op tafel staan. Wij komen niet meer terug.

24. Van den Dries

Veel eten heeft dezelfde smaak. Cola geen prik op...vervolgens worden er ijsblokjes ingedaan en geven ze aan dat de cola dan wel te drinken is! Vreemd...uiteindelijk na lang aandringen en een discussie met het personeel een sprite gekregen! Prijs is erg hoog voor het eten en drinken! Wij zullen niet makkelijk meer terug komen.

25. Maaike van Heijst

Wij hadden tapas besteld voor 2 uur, kregen pas bij de rekening te horen dat dit 30 euro was ipv 20 euro. Dus schrokken van de rekening en hadden maar naar de voorwaarden moeten vragen. Beetje raar, schrijf er dan meteen bij dat het m.u.v. Het weekend is. Dan hadden we wel a la carte besteld of wisten we hiervan. Vond het wel veel geld en hadden ons voorbereid op 2 uur eten anders hadden we wel langzamer gegeten. Slechte zaak dit! Schrijf dit op de menukaart m.u.v. Het weekend. Vraag naar de voorwaarden is echt onzin

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  26. Daniëlle Monden

Wij komen hier regelmatig, en wij zijn fan! Goed eten voor een schappelijke prijs! Het restaurant ziet er gezellig uit en de bediening is vriendelijk. Tot de volgende x weer!

27. Gerechten waren aardig maar niet meer dan dat. Black angus runderezel was niet goed gebakken, niet goed te eten. Desserts waren goed vooral de tony chocolonelys mousse.

Eén vorige recensie
  28. Zeer matig eten. Niet vers en met weinig zorg klaargemaakt. Personeel bijzonder aardig.

29. Het eten was lekker. Er werd je niks opgedrongen voor duurder arrangement. Wij haddrn snelle eters dat is 2 uur onbeperkt. Super goed en genoeg kunnen eten. Sympathieke mensen. Ik zal graag een keer terug gaan- want tapas menukaart was ook zeer goed-en we zijn aardig wat resraurants gewent-. Dit was beste en betaalbaar-🖒

30. Lekker, goed en gezellig.
    Wel jammer dat de info bij de gerechtjes op de tablet nog steeds heel veel foute info bevat.

31. Heel lekker, verzorgd.

32. Lekker gegeten de bediening was zoals altijd weer vriendelijk vast restaurant om te gaan eten

33. JvBeurden.

Lekker eten en drinken in leuke sfeer voor redelijke prijs met heel leuke bediening.

34. Carlo kleijssen

We hebben super lekker gegeten… alles is precies groot genoeg de porties… heerlijk!
    We komen zeker weer terug… leuk personeel en erg vriendelijk.

Eén vorige recensie
  35. Eten was matig. Ambiance niet aanwezig.

36. Ik ben de kwaliteit gewend van Grillig in Kaatsheuvel. Als je een tweede zaak begint, dan moet daar de kwaliteit gelijk zijn, maar dat was het absoluut niet. Daarnaast was de bediening erg chaotisch. Dit kwam door onderbezetting werd ons verteld, maar dan moet je minder tafels laten reserveren

37. Vond het heel rumoerig.
    Ondanks dat we samen bestelden, kregen we niet alle gerechten samen.
    We denken dat dit te maken heeft met de tablets.
    Het eten liet te wensen over, gehakt was heel droog en spareribs niet gaar.
    Niet alle gerechten op het menu waren leverbaar.
    Toetjes waren prima.

38. Het was een 2de keer, omdat de 1ste keer goed bevallen was.
    Helaas, ook de laatste keer.
    Bediening vriendelijk en bestellingen redelijk snel geleverd.
    Alleen als je aangeeft dat bijvoorbeeld de biefstuk zo taai is dat je deze niet wegkrijgt, wordt niets mee gedaan, zelfs geen nieuwe.
    Ook 2× hetzelfde gerecht besteld (gans of zo met mangosaus), dan is de 2de keer gewoon slecht; taai taai taai.
    Waarom? Het kan wél hebben we ervaren.
    Smaak is persoonlijk, maar niet meer voor mij.

Jammer, je zit zo lekker buiten.

39. Yvonne geerts

Na de film lekker gegeten en gedronken bij grillig leuk personeel erg behulpzaam sfeer was supergezellig.

40. Goed en vriendelijk ontvangen door John.
    Duidelijke menukaart tapas op de ipad. Veel variatie en snel geserveerd elke ronde.

Prijzen drank ook redelijk.
    Aanrader voor de binnenstad Tilburg!

41. Leuke sfeer, goede bediening / service.
    Prettig personeel.

42. Gwenda Spijkers

Voor het eerst samen met de kids bij grill-ig Tilburg geweest. Was leuk en lekker. Beetje rumoerig maar zeker goed voor een herhaling. Bestellen met tablets ging goed en snel.

43. Mario van Dooren

Prima eten. Zat alleen een irritante groep gasten binnen die niet terug gefloten werden. Tot ik zelf aktie ondernam…

44. w.oerlemans

Veel keus uit eten en drinken. De manier van electronisch bestellen is praktisch. Je ziet de aanbod van de verschillende ingrediënten op de tablet. En zo kin je veel meer gericht bestellen. De bediening was vlot.
    Een aanrader.

45. Kees Hermans

Heerlijk gegeten, af en toe een bestelling niet ontvangen.

46. Chantal

Een gezellige avond gehad, waarbij het eten en drinken snel werden bezorgd. Goede porties eten en veel keuze!

47. Monque meeldijk

Lekker gegeten. Alleen niet altijd consequent met uitserveren. Dwz soms gerechten niet goed warm of anders opgemaakt dan eerder die avond. Heel vriendelijk personeel.

48. Bij binnenkomst geen enkel ontvangst. We werden niet eens aangekeken.
    Na 2 min gewacht te hebben zijn we gewoon ergens gaan zitten.
    Eenmaal weer 5 min verder naar een medewerker gelopen en vriendelijk aangegeven dat we onopgemerkt zijn gebleven bij binnenkomst. De medewerker kwam er elk moment aan gaf hij aan.
    Hij bleef maar drankjes en gerechten serveren, zelfs bij de tafel naast ons.
    Aan de andere kant naast ons kwam een 4tal zitten. Deze werden eerder geholpen(!) terwijl wij al 20 minuten(!!!) zaten. We zijn in die geheel 20 min niet aangekeken. Het is zelfs niet opgevallen dat we opgestaan zijn en weggegaan. Nooit meer!

49. Janneline

Zeer goed eten bij Grillig Tilburg. Veel lekkere tapas en uitstekend personeel.

50. Judith Kwantes

Lekker gegeten en gedronken goede service ze kunnen goed overweg met grote groepen.

51. Verena Smits

We vonden het erg gezellig! Ook het personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee!

52. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    Slecht ontvangen was geen tafel voor ons gereserveerd waardoor wij ondertussen 4 medewerkers hadden gehad in de 1e minuut. Te weinig personeel waardoor alles erg lang duurde.
    Vieze glazen, eten koud of niet vers waardoor wij veel bordjes hebben terug gestuurd. Ivm zwangerschap geen goede uitleg gehad over ingrediënten desserts… volgens de medewerkers mocht ik gewoon advocaatje eten?!. Kortom geen geslaagde avond helaas en komen niet meer terug. Jammer!

53. In augustus 2018 gaan eten bij Grillig, er ging veel fout met onze bestellingen. Eten/drinken verkeerd gebracht etc. Bediening was heel slecht! Ober die meer bezig was met de populaire jongen uithangen dan met z’n werk. Toch gisteren nog een keer gaan proberen omdat de kinderen het zo leuk vonden dat er een kamer was waar ze konden spelen. Helaas bleek bij aankomst dat de speelkamer weg was. De bediening was deze keer stukken beter, maar het eten erg slecht. Risotto, carpaccio niet vers en droog, vlees smaakloos en uitgedroogd. We hebben vlug afgerekend om elders koffie te gaan drinken. Jammer!! Moesten er toch flink voor betalen. Voor ons geen Grillig meer...

54. Sarina Copal

Gerechtjes werden snel geserveerd en waren kwalitatief goed. Wij hebben heerlijk getafeld van 18:00 tot 21:30. Het eten en de service waren ondanks de drukte erg goed! Wij komen zeker terug.

55. In het begin waren de gerechten lekker op smaak, later op de avond werd het drukker en daarmee ook de kwaliteit slechter.
    Jammer dat kwantiteit dan voorgaat op kwaliteit.
    Verder een SUPER nette en vriendelijke bediening.

56. Lekker gegeten en alles was naar wens. Kwaliteit van de voor- en hoofdgerechten is goed, de desserts waren iets te duidelijk pre-fab uit de vriezer. Cocktails zijn betaalbaar en best goed.
    Ze zijn wel extreem onduidelijk met hun prijzen. Er is een early-bird special, maar het personeel zegt daar andere dingen over dan op de website staan en daar staan weer andere regels/prijzen dan op de menukaart. Hierdoor hebben wij veel meer moeten betalen dan we hadden verwacht, ondanks dat onze voorkeur voor een arrangement duidelijk was doorgegeven bij de reservering.

57. Saskia Bierens

Om half 8 hadden we gereserveerd… zijn aan een tafel gezet die nog niet schoongemaakt was. Hierna hebben we een uur gewacht en waren nog steeds niet geholpen… zijn dus maar gegaan en hebben ergens anders gegeten.

58. Het eten was koud, dit meerdere malen aangegeven waar meteen actie op werd genomen en opnieuw geserveerd. Helaas was het nieuw geserveerde ook koud. Erg lekker hebben we dus niet gegeten, ook duurde het erg lang. Het personeel is wel echt top. Ik heb medelijden met het personeel want ze staan met veel te weinig. Ze deden super erg hun best en werkten echt veel te hard naar mijn mening, ik hoop dat ze meer mensen in de avond gaan laten werken want dit is echt niet normaal voor de bediening.

59. Patrick

De bediening was vriendelijk maar helaas een grote chaos. Ze liepen steeds met eten naar verkeerde tafels en vroegen dan maar hoopvol aan anderen of die het wellicht hadden besteld. Hoewel we meteen aangaven dat het neergezette gerecht niet klopte lieten ze het in eerste instantie toch staan. Voor het bestek hebben we 3 keer moeten vragen, de mayonaise is ondanks 2 keer vragen helemaal niet bezorgd. Het eten was nauwelijks warm (beetje lauw), en de biefstukken waren helemaal doorbakken terwijl we om medium done hadden gevraagd. Bij de andere tafels was het een soortgelijk verhaal. Ik hoop niet dat het altijd zo slecht is, maar ons zullen ze er in ieder geval niet meer zien.

60. Uhm van Alphen

Al meerdere malen geweest en voor ons is gril lig een heel goed tapas restaurant met een goede prijs kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel.

61. Bea vd Bruggen

Gezellige avond en heerlijk gegeten

62. Esmee krosman

Het eten was super voor elkaar.
    Gezelligheid, leuk zitten.
    Helemaal top!

63. wvandermeijden@home.nl

Nooi meer. Gererserveerd en daar aangekomen geen plek… kansloos. Ja, bij de deur konden we zitten, waar iedereen de kou naar binnen liep. In al die jaren nog nooit zoiets meegemaakt, en de manier van tegemoetkoming was helemaal een drama.

64. Sandra

Heerlijk gegeten tijdens 2 uurs tapas. Waren er vroeg, maar goed ook, want een uurtje later zat alles al helemaal vol. Alleen jammer dat we zo lang op de rekening moesten wachten…

65. Carola en Marc Kern

Het was een heerlijke gezellige avond.
    We hebben lekker ontspannen en zeer lekker gegeten.
    Het is een top restaurant wat niet te duur is.

66. Het eten was niet echt warm het vlees was een beetje te rauw en de vis was droog.
    Kortom niet voor herhaling vatbaar.

67. Hans Kollen

Eigenlijk het enige minpuntje was dat de stukjes wild die we gekozen hadden behoorlijk taai waren. Voor de rest voortreffelijk gegeten, vooral de vis!

68. Leuk restaurant, eten was goed, had alleen wat warmer mogen zijn.
    De service was goed, vlot en zeer vriendelijk.

69. Heerlijk in de schaduw bij de openstaande deuren voor het terras met zes personen gegeten. We hadden het tapas menu voor €19,99 pp (Pasen) en de keuze is zeer royaal te noemen. Je gerechten selecteren via de tablet werkt perfect. Het eten was heerlijk en een aanrader! Klein minpuntje: de prijzen voor de drank waren aan de hoge kant.

70. Theo van Woerkom

Het eten was gewoon slecht vlees werd koud geserveerd en er zat geen smaak aan.
    Zelf mijn eten terug gegeven en laten staan.
    Nooit meer

71. Natsacha

Heerlijk geluncht op terras met een groep van 6 personen. De bestelling werd snel opgenomen; zo snel dat we eigenlijk nog niet wisten wat we wilden. Geen probleem natuurlijk, na enkele minuten kwamen ze weer terug. De lunch werd ook snel geserveerd en was heer-lijk. Dikke aanrader dus!

72. Aimee De haze

Heel erg verrast door het restaurant. Super leuk restaurant met een gezellige sfeer. Wel aan de kleine kant, je zit ook dicht op mensen naast je. Toen we binnenkwamen super ontvangst en goede uitleg van hoe het werkt met de tablet. Alles is te vinden op de tablet. Heel handig. Aanrader!

73. Alles redelijk snel, een sliptongetje wat niet helemaal gaar was, maar over t algemeen prima.

74. Paula Vromans

Gisteren met een vriendin gegeten oo de eerste verdieping. We hebben heerlijk gegeten. Een dikke aanrader. Wél behoeft de bovenverdieping nog wat aandacht in de vorm van gezellige aankleding op de muren. Beneden is dat nl wel. Ook was het fris.
    Maar het eten is super.

75. Britt van den Hoek

Vrij grote porties en veel keus!
    Wel was de bediening wat traag, waardoor we niet veel rondes hebben kunnen doen. Daarom qua prijs ook vrij prijzig.

76. Stefanie

Met een flinke groep mensen zeer lekker gegeten en gedronken! We hoefden niet lang te wachten op onze bestellingen en smaakte bijna allemaal goed!

77. Gezellig sfeervol restaurant. Bediening super klant vriendelijk.

Snelle service. Eten lekker, zoveel keuze.
    Kom zeker snel terug.

78. Anoniem

Volgens mij een nieuwe bediening/stagiaire.
    Erg onhandig wist niet wat ze neer zette.
    Bami was deels aangebrand en alle hoofdgerechten waren niet erg lekker.
    Voorgerechten en toetjes waren heerlijk.
    Welkomst was wel enorm goed!!

79. Het was goed. Komen zeker nog eens terug.
    Aanrader voor vrienden.

80. We hebben goed gegeten. De service was goed en snel. Vriendelijke bediening.

81. Lekker eten; 'wat anders, dan anders'. In een fijne sfeer!

82. Barry Goedhart

Eten was heerlijk, uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils.
    Prettige bediening. Ook met allergieën zeer kundig.

83. Nog nooit zo’n slecht restaurant meegemaakt! Na 45 min nog niks gehad en alles ging mis! We kregen dingen die niet besteld waren, alles was koud en we zijn na een uur weggegaan zoals meerdere mensen deden! Ronduit slecht!

84. Super lekker gegeten erg vriendelijke bediening en makkelijk bestellen op tablet.

85. Ad van Abeelen

Met 12 personen een fantastische avond gehad met vooral lekker eten en een heel prettige bediening. Ondanks dat de zaak helemaal vol was werden de hapjes perfect klaargemaakt en ook binnen zeer redelijke tijd na bestelling uitgeserveerd met altijd het gevoel dat je op je wenken werd bediend
    Prijs, Kwaliteit en service een dikke tien

86. Lekker eten maar je mist een beetje verfijnde smaak. Alles is wat vlak en hiermee veilig van smaak. Je wordt niet verrast. Bediening is leuk en spontaan. Gemiddelde wachttijd op het eten was bij ons een kwartier. Erg snel dus in vergelijking met soortgelijke concepten.

87. S.van oort

Eten was heerlijk.
    Drinken is wel prijzig.
    Sfeer vond ik iets minder wij zaten ook wel wat achteraf

88. Gewoon erg lekker en een zeer goede service.

89. Corrie Janssen

Goed en lekker gegeten. Personeel was vriendelijk en goed gezorgd voor ons.

90. Eten was matig veel was albijna koud. Duurde lang voor we n bestelling kregen. Half uur moeten wachten op poffertjes en lasagne. Beetje jammer.

91. Helaas was de sfeer een min puntje op onze avond. We werden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht alleen leek dit op een nood oplossing. Voorgerechten waren super, hoofdgerechten en dessert waren voor onze smaak minder. Het was niet slecht maar wij hebben dezelfde gerechten lekkerder bij een concurrent gegeten. Service was fantastisch.

92. Jan van Gelooven

Met onze carnavals-vriendenclub maandag goed gegeten maar de prijzen van o.a. een glas wijn is buiten proportie.
    Vooraf vroegen wij de consumptieprijs maar die werd niet gegeven. Nu is dat te begrjjpen.

93. In januari al gereseveerd, 4 maart nog herinnering gehad.
    Komen we daar 5 maart aan, blijken ze alleen een carnavalsmenu te serveren, erg slecht dat dit niet verteld is bij reservering of herinnering.
    Wij dachten tapas te gaan eten.
    Zijn dus elders gaan eten.

94. Lisette Brouwer

Wij zaten boven, de ruimte was erg sfeerloos. Muren kaal, totaal geen aankleding op 1 plant na. Terwijl het er beneden wel gezellig uit zag!
    Het eten was redelijk, soms koud en het vlees was af en toe droog.
    De bediening was prima, aardig personeel. Helaas duurde het steeds lang voordat de rondes op tafel kwamen.
    Wij hebben een gezellige avond gehad, maar zullen niet snel teruggaan naar Grill-ig Tilburg!

95. Het was onze eerste keer dat wij bij grillig gingen eten het was even wennen de manier waarop wij moesten bestelen eenmaal door hadden ging het super en goede manier en vlot we hebben genoten van het eten en de goede bediening voor herhaling vatbaar.

96. Prima gegeten en het was lekker! Genoeg keus, Alleen jammer vond ik dat de voorgerechten veel uit vis bestond.

97. Bert Kootkar

Lekker gegeten en goede, vriendelijke service!

98. Ad de Volder

Zeer goed bevallen, afwisselende kaart en je hoeft niet lang op je eten te wachten.

99. J de koning

Mooi en fijn restaurant. Lekker eten en snel gebracht. Ideaal ook dat je alles met de tablet kan bestellen. Zeker een aanrader!

100. Van den Bulck

Goed gegeten. Goede service.

Volgende pagina