Grill-ig in Tilburg

Onbeperkt genieten van onze internationale tapas

Parkeermogelijkheid op 100 meter afstand in Pieter Vreedeplein garage.

Treinstation Tilburg Centraal op 5 minuten loopafstand. Bushalte heuvelring is voor de deur. Lijnen vanaf het centraal station 1, 2, 3, 4, 8 en 11

Uitzonderingen

• Bevrijdingsdag – 5 mei
  • Hemelvaartsdag – 30 mei
  • 1ste Pinksterdag – 9 jun
  • 2de Pinksterdag – 10 jun

Ons restaurant is gelegen in het centrum van Tilburg op de hoek van het Pieder Vredeplein en de Heuvel. Dus na een dagje shoppen kunt u heerlijk komen eten. Bij mooi weer kan men heerlijk buiten plaatsnemen.
Wij hebben 2 concepten onder een dak:

••Onbeperkt tapas eten a €29,50 p.p. incl desserts (kinderen van 2 t/m 3 €2,50 p.p., kinderen van 4 t/m 7 jaar €9,50 p.p. en van 8 t/m 12 jaar €14,50 p.p.) tot uiterlijk 22.30 uur
Op feestdagen kost de tapas €31,50 p.p.

••Early tapas van 16.00 uur tot uiterlijk 18.45 uur a €24,80 p.p., de tafel dient dan uiterlijk 18.45 uur weer vrij te zijn

••2 uurs arrangement a €19,99 p.p (binnenkomst tot 17.30 uur of vanaf 20.30 uur)

2) A la carte, keus uit vlees, vis, vegetarisch en kindermenu's

RESERVEER NU AL VOOR KERST 2019!

4. Betalen American Express pin Visa Master Card

1535195672 74
1541983664 76
1547801944 76
1553620223 76

1. Nog nooit zo’n slecht restaurant meegemaakt! Na 45 min nog niks gehad en alles ging mis! We kregen dingen die niet besteld waren, alles was koud en we zijn na een uur weggegaan zoals meerdere mensen deden! Ronduit slecht!

2. Super lekker gegeten erg vriendelijke bediening en makkelijk bestellen op tablet

3. Ad van Abeelen

Met 12 personen een fantastische avond gehad met vooral lekker eten en een heel prettige bediening. Ondanks dat de zaak helemaal vol was werden de hapjes perfect klaargemaakt en ook binnen zeer redelijke tijd na bestelling uitgeserveerd met altijd het gevoel dat je op je wenken werd bediend
    Prijs, Kwaliteit en service een dikke tien

4. Lekker eten maar je mist een beetje verfijnde smaak. Alles is wat vlak en hiermee veilig van smaak. Je wordt niet verrast. Bediening is leuk en spontaan. Gemiddelde wachttijd op het eten was bij ons een kwartier. Erg snel dus in vergelijking met soortgelijke concepten.

5. S.van oort

Eten was heerlijk.
    Drinken is wel prijzig.
    Sfeer vond ik iets minder wij zaten ook wel wat achteraf

6. Gewoon erg lekker en een zeer goede service.

7. Corrie Janssen

Goed en lekker gegeten. Personeel was vriendelijk en goed gezorgd voor ons.

8. Eten was matig veel was albijna koud. Duurde lang voor we n bestelling kregen. Half uur moeten wachten op poffertjes en lasagne. Beetje jammer.

9. Helaas was de sfeer een min puntje op onze avond. We werden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht alleen leek dit op een nood oplossing. Voorgerechten waren super, hoofdgerechten en dessert waren voor onze smaak minder. Het was niet slecht maar wij hebben dezelfde gerechten lekkerder bij een concurrent gegeten. Service was fantastisch.

10. Jan van Gelooven

Met onze carnavals-vriendenclub maandag goed gegeten maar de prijzen van o.a. een glas wijn is buiten proportie.
    Vooraf vroegen wij de consumptieprijs maar die werd niet gegeven. Nu is dat te begrjjpen.

11. In januari al gereseveerd, 4 maart nog herinnering gehad.
    Komen we daar 5 maart aan, blijken ze alleen een carnavalsmenu te serveren, erg slecht dat dit niet verteld is bij reservering of herinnering.
    Wij dachten tapas te gaan eten.
    Zijn dus elders gaan eten.

12. Lisette Brouwer

Wij zaten boven, de ruimte was erg sfeerloos. Muren kaal, totaal geen aankleding op 1 plant na. Terwijl het er beneden wel gezellig uit zag!
    Het eten was redelijk, soms koud en het vlees was af en toe droog.
    De bediening was prima, aardig personeel. Helaas duurde het steeds lang voordat de rondes op tafel kwamen.
    Wij hebben een gezellige avond gehad, maar zullen niet snel teruggaan naar Grill-ig Tilburg!

13. Het was onze eerste keer dat wij bij grillig gingen eten het was even wennen de manier waarop wij moesten bestelen eenmaal door hadden ging het super en goede manier en vlot we hebben genoten van het eten en de goede bediening voor herhaling vatbaar.

14. Prima gegeten en het was lekker! Genoeg keus, Alleen jammer vond ik dat de voorgerechten veel uit vis bestond.

15. Heerlijk gegeten… voor ons nu de 2de keer. Maar zeker voor herhaling vatbaar! Heel vriendelijke personeel en ondanks de drukte op 14 feb… toch een goede snelle… en vooral goede service… top!

16. Bert Kootkar

Lekker gegeten en goede, vriendelijke service!

17. Ad de Volder

Zeer goed bevallen, afwisselende kaart en je hoeft niet lang op je eten te wachten.

18. J de koning

Mooi en fijn restaurant. Lekker eten en snel gebracht. Ideaal ook dat je alles met de tablet kan bestellen. Zeker een aanrader!

19. Van den Bulck

Goed gegeten. Goede service.

20. J Michielsen

We hebben lekker gegeten. Er was genoeg keuze. Omdat het rustig was, was alles lekker snel.

21. Wij vonden het redelijk het eten was soms smakeloos we komen niet meer voor een tweede keer terug.

22. Zeer slecht gegeten, eten was koud het vlees keek wel gekookt. Nog nooit zo slecht tapas gegeten. Bediening was erg aardig en voelde zich opgelaten omdat de keuken niet goed presteerde. Kregen als compensatie een fles wijn, maar ik had liever goed gegeten. Was nu voor drie personen alsnog €130 kwijt ondanks de gratis fles wijn.

23. Judith Kuijsten

Lekker eten en drinken, heel gevarieerd, porties zijn goed. Soms gaat er even wat fout in een bestelling maar daar wordt dat goed, netjes en vriendelijk opgelost. Tablet-systeem werkt goed. Uitstekende service, hier snappen ze het! Ben in 2mnd 3 keer geweest, en telkens zeer goed.

24. Was erg lekker! Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Mireille Vos

Gezellig restaurant met heel leuk personeel.

26. Angelique

Lekker eten. Leuk personeel. Top!

27. M. Sanders

Lekker gegeten.
    Veel keuze.

28. Super leuk restaurant met een snelle bediening en erg lekker eten. Er is veel keus! En met het nieuwe systeem met een tablet gaat het nog sneller! Zeker een aanrader!

29. Dit was tot kort mijn lievelings restaurant helaas super erg achteruit gegaan qua eten. Na 1,5 uur hadden wij het wel weer gezien hier. Super jammer! Probeer het volgende maand nog eens in kaatsheuvel.

30. De bediening was snel en vriendelijk.
    Ook de sfeer en aankleding was erg gezellig, maar van het eten hadden we meer verwacht. Sommige gerechtjes waren echt wel lekker maar er werd veel olie gebruikt en bijna overal zat teveel saus op.
    Het was zeker niet vies, maar iets culinairder zou het verschil maken dat ik weer terug zou willen komen.

31. Jan Snaphaan

Goede service, lekker eten.

32. Heerlijk eten en vriendelijk medewerkers.

33. 2x in 4 dagen geweest. Het was zo lekker en gezellig dat ik meteen met mijn man ook heb geboekt. Personeel is heel gezellig, weten wat ze doen. Service is goed en gemakkelijk via een soort tablet. Dus minder personeel nodig voor een rustige sfeer.
    Ik kom graag weer terug

34. Heerlijk gegeten, veel keus en zeker goed eten! Het personeel is heel vriendelijk en werkt er met plezier. We komen zeker nog een keertje terug!

35. Goed eten, vriendelijk bediening.

36. Afgelopen vrijdag een heerlijk avondje uit gehad met zijn 2-tjes. We hebben al vaker tapas gegeten, maar heel vaak kom je toch op hetzelfde uit. Dat was hier heel anders. We hebben een aantal dingen op die we nog nooit op hadden en die ook nog eens erg lekker waren. Alles werd ook keurig netjes geserveerd. De bediening was vooral heel spontaan. Enige minpuntje… de nacho’s waren naar onze mening veel te scherp. Hier moet je van houden. Wellicht een idee om dit op de kaart te vermelden.

37. Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten, goede service en iPad service is ideaal!

38. fam. de Jong

Het is geen vreetschuur, er gezellig en knus restaurant. lekkere gerechten voor een vast bedrag je betaald alleen nog
    los voor het drank. Vriendelijk personeel met goede uitleg over hoe het werkt. Met behulp van een tablet bestel je heel gemakkelijk je drankjes en eten. Jijzelf beslist wanneer je dit wilt bestellen en dat zorgt voor een prettige sfeer. Het enige puntje is dat als het volzit wel rumoerig kan worden, dit zou kunnen worden opgelost door er gordijnen op te hangen voor het dempen van het geluid:) tip! Verders top tent!

39. Jack Bouwens

Was zeer gezellig, vriendelijke bediening en lekker eten.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

40. Slecht ontvangst. We hadden gereserveerd werd niet naar naam gevraagd. Als we half uur later kwamen hadden we dus geen plek. Ze werken met een tablet nu om te bestellen terwijl dit nog niet volledig werkt. Ik zou hier dus nooit gaan eten!

1,7
  41. Corne schellekens

Zeker de moeite waard om lekker te eten.
    Service is goed, en ook al is het druk hoef je niet lang te wachten op je eten.

42. Mia Sikkes

Heerlijk gegeten, top bediening, zeker voor een herhaling vatbaar.

43. Ilona van de Ven

Heerlijk gegeten! Super dat je ook zelf je drinken kan bestellen. De gerechtjes kwamen snel en goed warm door.

44. Het eten was slecht en veel te duur, eerste en laatste keer.

45. Net restaurant sfeer is gezellig en het eten is goed met de tablets bestellen is weer iets anders maar wel leuk dus het was een TOP avond.

46. M. Smulders

Echt een gezellige sfeer en heerlijk gegeten.

47. E vd Hout

Personeel was vriendelijk. Handig bestellen via een tablet. Eten vond ik niet bijzonder, matig. Sfeer redelijk, wij zaten erg in de trek als de deur open ging, hadden het koud. Prijzig voor wat je krijgt, ook al kun je zoveel bestellen als je wilt. Voor mij geen herhaling helaas.

48. Tamara Basters

We hebben weer lekker gegeten. En met de iPad gewerkt gaat sneller en alles was warmer gaan zeker weer.

49. Natasja Roza

Het eten en drinken was erg lekker.
    Ook is het een sfeervol restaurant.

50. Was top! Wij hadden engelse vrienden bij en hup de ipad meteen veranderd in het engels was echt super! Heel vriendelijke mensen en het eten uiteraard weer top.

51. Heerlijke gerechtjes en veel keus.

52. Carla Schneider

Erg gezellige locatie, sfeervol en niet te groot. Vriendelijk personeel, super met de tablets, je kunt lekker op je gemak kijken en hoeft niet te wachten tot er iemand een briefje op haalt.
    Verwacht wel dat we terugkomen!

53. Van beerendonk

Heerlijk avondvullend eten. Waardoor je lekker kunt bijkletsen met vrienden.

54. Lia van Galen

Matige kwaliteit, met name gezien de prijs. Het steeg niet boven kantine-niveau uit. De gastheer was vriendelijk. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

55. Tja, wat zullen we over zeggen. We gingen eten bij Grill-in in Kaatsheuvel, omdat iedereen daar altijd zo enthousiast over was. Die mening delen we toch echt niet helemaal. De bediening was super vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd, onze zoon werd gewezen op de speelkamer, we mochten daar in de buurt zitten zodat we hem een beetje in het oog konden houden en het drinken werd snel uitgeserveerd. Het eten daarentegen was ronduit slecht. Alles was ver doorbakken, taai, smakeloos. Mijn chocoladetaartje was overduidelijk een kant-en-klaarproduct uit de magnetron en de churros waren niet gaar. We hebben uiteindelijk ieder maar drie gangen gegeten, toen waren we er wel klaar mee. Na het vragen van de rekening kun je via de tablet een score geven. Doe dat vooral NIET als je niet tevreden bent. De bediening kwam verhaal halen waarom we niet tevreden waren en ineens was de vriendelijke houding ver te zoeken. Overigens kwam hij pas nadat we hadden betaald, een compensatie voor de slechte avond konden we wel vergeten. We hadden dat dan toch zeker ook wel tussendoor kunnen aangeven. Op onze opmerking dat dit had betekend dat we twee keer zo lang op alles hadden moeten wachten en dat dit niet te doen is met twee kleine kinderen werden we nog net niet de deur gewezen. Voor ons geen herhaling. Hopelijk had de kok gewoon een slechte dag, maar wij hebben zeker geen waar gekregen voor ons geld en ons zullen ze ook zeker niet meer terug zien.

56. Jeroen Oudshoorn

De tablet bestel systeem werkt fantastisch, zeker als je met een klein gezelschap bent en in een goed gesprek zit. Je hoeft zo niet te wachten op de bediening om je drinken te kunnen bestellen.

57. Vriendinnen

Heerlijk gegeten, met veel keus aan tapas.
    Vriendelijke bediening.

58. R. Schoenmakers

Lekker gegeten, uitgebreide kaart en vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader!

59. Irma Starreveld

We vierde mijn moeders 83 verjaardag en het was voor haar een onvergetelijke avond. Echt het was super goed en gezellig👍

60. Henny Morselt

Digitale menukaart, nog niet eerder meegemaakt maar wel handig en overzichtelijk. Voldoende keus in voor- en hoofdgerechten. Lekker gegeten. Gezellige sfeer.

61. Erg lekker gegeten.
    Gemoedelijke sfeer, leuke vlotte bediening.
    Gerechtjes en drankjes bestellen via een tablet werkte uitstekend.

62. Super lekker gegeten, leuk personeel, voor herhaling vatbaar.

63. Karin Musters

Lekker gegeten bij Grillig. Super vriendelijk personeel, niets was te veel. Soms duurde het wat langer maar dan hielden ze je netjes op de hoogte. Zeker voor herhaling vatbaar.

64. Brigit Bourgonjen

Wij hebben met 4- en een heerlijke gezellige avond gehad. Personeel is vriendelijk en het eten is verrukkelijk!

65. Van der Reijden

Kwaliteit van het eten was goed maar het duurde ontzettend lang voordat het eten op tafel kwam. Onbeperkt eten werd behoorlijk beperkt door de lange pauzes tussen de rondes door. Na 3 uur pas 4 rondes gehad van 2 gerechtjes! Voor mij zeker geen 2e keer naar Grill-ig!

66. Het enige minpuntje was dat het eten niet altijd warm was, maar als we dat aangaven werd er wel meteen aktie ondernomen, al met al zeker een geslaagde avond

67. Het eten was zeer goed en erg lekker. De service was uitstekend, goed bediening en iedereen was erg behulpzaam.

68. Het duurde heel lang totdat we wat te drinken kregen, eten precies hetzelfde. Vaak was het eten al klaar en bleef het even staan. Het eten was vaak koud en het (varkensvlees) was zelfs rauw.
    Erg matig helaas..

69. Wij zijn bij Grill-ig geweest toe het in Tilburg net geopend was echter destijds vonden we het wat tegenvallen, deze week zijn we weer eens geweest omdat we wel goede ervaring hebben met Grill-ig in Kaatsheuvel. Simpel gezegd hoe matig ik het destijds na de opening vond zo goed vond ik het deze week. Lekkere gerechtjes, goede sfeer en goede service. Kortom wij gaan zeker nog eens terug

70. Wesley de wilde

Heerlijk gegeten en top service!

71. Bea vd Bruggen

Super locatie. Sfeervol en wat een enthousiasme in het personeel. Daar mogen jullie trots op zijn. Zullen het zeker gaan aanbevelen

72. Al een aantal keer daar gegeten.
    Maar deze keer viel het toch wel iets tegen.
    Ik had een koud voorgerecht en er koud hoofdgerecht. Terug gestuurd.
    Ik zelf baal van koud eten.
    Wij waren die avond niet de enige er waren meer mensen die hun eten terug stuurde.
    Het wordt wel meteen netjes opgelost maar het hoort niet.
    Verder de service goed, vriendelijkheid ook goed.

73. Weer een hele fijne ervaring gehad! Er was iets fout (lees: MIJN fout) gegaan met de reservering. En dat werd door het team van Grillig top opgelost! We konden gewoon aan tafel en hebben heerlijk gegeten.
    Nogmaals bedankt voor de goede service en gezellige bediening door heel het team!

74. Lekker gegeten met zeer vriendelijk personeel!

75. We hebben lekker gegeten. De service was goed en het eten ook.
    Helaas zaten we een beetje in de tocht omdat de deur naast het tafeltje open stond en het die avond waaide en regende. Verder een gezellige avond gehad!

76. Inez Smeets

Vanavond super lekker gegeten! Hele leuke en enthousiaste bediening. Zeker om vaker terug te komen!

77. N. vd Meer

Heel lekker gegeten en goede service.

78. Leuke en gezellige bediening. Heerlijk gegeten en lekkere cocktails. Hier gaan we vaker heen 🙂

79. Sabien van Bree

Dit was de eerste keer bij grillig Tilburg. In Kaatsheuvel al 2 keer eerder geweest. Het was druk, maar we vonden dat we wel erg lang op het eten moesten wachten. Het duurde al even in het begin voor er iemand kwam voor drinken en voor de uitleg. Tweede ronde om te drinken duurde ook best een periode en ik heb daarna na de bestelling nog een keer moeten vragen waar m'n drinken bleef. Het eten was prima! Maar de service en vooral het echt lange wachten(vaak 15 min voor het kaartje werd meegenomen en dan vaak nog 20 min wachten op het eten) waren echt minpunten.

80. Op de kaart zag het eten er heerlijk uit, maar het was simpelweg vies. De risotto was gewoon opgewarmd in de magnetron en droog daardoor. Dit zag je. Vervolgens nam de eigenaar het mee en die zei; ‘ja ik vind hem zelf ook niet lekker’. Glaasje sauvignon van letterlijk 2 slokken kost 6 euro.
    Al met al; nooit meer.

81. Sjef van rijswijk

Sla was bruin. Nachos aangebrand en vet. Nationale restaurant kaart werkte niet. Dat was de reden waarom we daar heen gingen en dan nog af moeten rekenen voor slecht eten. Prijs kwaliteit erg slecht.

82. A.Verschuren

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Grill-ig. Zeer vriendelijke bediening en service.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

83. 3 Augustes bij grillig Tilburg Weze eten. Het eten was erg lekker en was erg snel aan tafel, net als het drinken. Personeel erg vriendelijk op een na, ze was erg brutaal en onbeschoft! Wij komen zeker niet meer terug!

84. We hebben lekker gegeten. Aardige mensen. Helaas hebben we 4 keer om drinken moeten vragen voor dat we iets kregen.

85. Eten was prima, maar zeker niet bijzonder. Personeel heel onpersoonlijk en niet service gericht. 3 legen glazen op tafel en dan aan 1 persoon vragen, wilt u nog wat drinken waarbij je dus zelf moet zeggen dat de anderen ook nog wel wat lusten.

Keuze in menu is goed. Ben er nu 2x geweest, maar hoef niet perse meer terug.

86. men. 12859 punten

Rosé maandag waren we daar we bestelde aan de buiten bar de vrouwelijke bediening erg vriendelijk..
    De man achter de toog was brutaal en onbeschoft wat een aso vent zeg.
    Drankje op.. en het eten toch maar bij vriendelijke mensen gedaan.
    Nooit meer laat me wat uitschelden wT denkt ie niet.

87. Grill-ig is erg gezellig, lekker eten en goede service. Ben er al vaker geweest. Heb er zelf mijn feest er gehouden toen ik 25 jaar in dienst was. Heerlijke kleine hapjes en lekker cocktails die ook niet zo duur zijn. Ben erg blij dat Grill-ig in Tilburg ligt. Geweldige avond gehad.

88. Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening die dieetwensen serieus neemt.

89. Grill-ig

90. familie Vermeulen

Lekker gegeten.
    Bijzonder vriendelijk en bekwaam personeel.
    Complimenten!

91. Je zit gezellig en personeel was vriendelijk.

92. Denise Maas

Heerlijk gegeten, gezellig sfeer en super service + eten! Nu al zin in de volgende keer 😊

93. Ron van Dun

Leuke ervaring, had het op deze manier nog niet meegemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar en zal het zeker aan bevelen bij vrienden.

94. Familie Hof

Via eet.nu gereserveeerd, ondanks de bevestiging van het restaurant moesten bij aankomst nog tafeltjes aan elkaar geschoven worden. Dit ging wel heel snel.
    Eten en drinken komt vlot en personeel kijkt goed rond.
    De tapas zijn redelijk/matig: lijken eerder klaargemaakt en opgewarmd. Mijn partner heeft maar niet meer de warme vlees tapas besteld.
    De kinderkamer is de reden dat wij voor dit restaurant hebben gekozen. Helaas stelde dit weinig voor: een overgebleven ruimte boven naast de wc's waar nog een niet werkende koelkast in staat en overgebleven stoelen. Wel blokken, ballen en een tafelspel en tv die niet aanstaat. Desondanks hebben onze kinderen (6 en 8) zich hier prima vermaakt, dus misschien stel je als ouder hogere eisen.
    We hebben een gezellige avond gehad maar zullen hier denk ik niet meer terugkomen vanwege kwaliteit eten. Dit is niet slecht maar ik verwacht in een restaurant toch iets beter.
    Personeel wel heel vriendelijk, behulpzaam en werkt hard.

95. Verpoorte

Ontvangst was zeer leuk voor de kinderen.
    Eten was erg lekker.

96. Marco Kierkels

Aardige bediening.
    Lekker eten.
    Was gewoon goed.

97. Harrie Dumoulin

Was prima vooral omdat het van 16:00 uur tot 18:45 uur en Zeker de moete waard om terug te gaan het was TOP.

98. Bart 46 punten

Tapas zijn niet heel bijzonder. Wijn uit karaf was niet lekker. Personeel was heel vriendelijk maar leek bewust overal lang over te doen of er was ineens niemand op de vloer. Zo krijg je beetje de indruk dat men het onbeperkt eten probeert te rekken zodat je minder consumeert. Jammer

99. Claudia

Lekker gegeten. Bediening goed. Komen graag nog eens terug.

100. Sabrina

Erg vriendelijk personeel en we hebben heerlijk gegeten! Alle tijd om te bestellen -geen tijdslimiet. We hadden ook vrij snel onze hapjes, niks op aan te merken dus.

Volgende pagina