Grill-ig in Tilburg

Onbeperkt genieten van onze internationale tapas

Parkeermogelijkheid op 100 meter afstand in Pieter Vreedeplein garage.

Treinstation Tilburg Centraal op 5 minuten loopafstand. Bushalte heuvelring is voor de deur. Lijnen vanaf het centraal station 1, 2, 3, 4, 8 en 11

Wilt u onbeperkt bourgondisch genieten van internationale kleine gerechtjes en uit eten in Tilburg?
Dan bent u bij de nieuwste vestiging van Grill-ig in Tilburg aan het juiste adres.
Wij beschikken over een à la carte kaart, waar u diverse vlees- en visgerechten kunt bestellen, maar we serveren daarnaast ook internationale gerechtjes van een uitgebreide tapaskaart.
Geniet van hoogwaardige tapasgerechten, die met veel liefde en passie bereid worden door onze koks. Wij staan klaar om u een geweldige avond te bezorgen!

Grill-ig Tilburg is van alle gemakken voorzien. Zo kunt u niet alleen binnen genieten van de ruime keuze van onze menukaart, maar is het ook mogelijk buiten te lunchen, dineren of te borrelen.
Als kindvriendelijk restaurant zijn jong en oud bij ons welkom.
Tapas eten in Brabant? Welkom bij restaurant Grill-ig Tilburg!

Prijzen;
Tapas, inclusief desserts: € 28,80 p.p.
Kindertapas van 2-3 jaar: € 2,50 p.p. incusief desserts
Kindertapas van 4 t/m 7 jaar: € 9,50 inclusief desserts
Kinderen van 8 t/m 12 jaar: € 14,50 p.p. inclusief desserts

Early Tapas;
Vanaf 16.00-16.30 uur tot uiterlijk 18.45 uur hebben we een early tapas arrangement.
U betaalt dan € 24,80 p.p. in plaats van € 28,80 p.p.

Kinderen van 2 t/m 3 jaar € 2,50 p.p.
Kinderen van 4 t/m 7 jaar € 9,50 p.p.
Kinderen van 8 t/m 12 jaar € 14,50 p.p.

Zin om lekker op tijd te komen eten? reserveer dan voor de early tapas!
PS: De tafel dient uiterlijk om 18.45 uur weer beschikbaar te zijn.

Let op per 01-09-2018 zijn we op werkdagen weer geopend vanaf 16u. Zaterdag en zondag kunt u natuurlijk weer heerlijk lunchen vanaf 12u.

Tot snel bij Grillig

1537852018 74
1541820486 76
1544201566 76

1. M. Smulders

Echt een gezellige sfeer en heerlijk gegeten.

2. E vd Hout

Personeel was vriendelijk. Handig bestellen via een tablet. Eten vond ik niet bijzonder, matig. Sfeer redelijk, wij zaten erg in de trek als de deur open ging, hadden het koud. Prijzig voor wat je krijgt, ook al kun je zoveel bestellen als je wilt. Voor mij geen herhaling helaas.

3. Tamara Basters

We hebben weer lekker gegeten. En met de iPad gewerkt gaat sneller en alles was warmer gaan zeker weer.

4. Natasja Roza

Het eten en drinken was erg lekker.
    Ook is het een sfeervol restaurant.

5. Was top! Wij hadden engelse vrienden bij en hup de ipad meteen veranderd in het engels was echt super! Heel vriendelijke mensen en het eten uiteraard weer top.

6. Heerlijke gerechtjes en veel keus.

7. Carla Schneider

Erg gezellige locatie, sfeervol en niet te groot. Vriendelijk personeel, super met de tablets, je kunt lekker op je gemak kijken en hoeft niet te wachten tot er iemand een briefje op haalt.
    Verwacht wel dat we terugkomen!

8. Van beerendonk

Heerlijk avondvullend eten. Waardoor je lekker kunt bijkletsen met vrienden.

9. Lia van Galen

Matige kwaliteit, met name gezien de prijs. Het steeg niet boven kantine-niveau uit. De gastheer was vriendelijk. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

10. Tja, wat zullen we over zeggen. We gingen eten bij Grill-in in Kaatsheuvel, omdat iedereen daar altijd zo enthousiast over was. Die mening delen we toch echt niet helemaal. De bediening was super vriendelijk. Alles werd duidelijk uitgelegd, onze zoon werd gewezen op de speelkamer, we mochten daar in de buurt zitten zodat we hem een beetje in het oog konden houden en het drinken werd snel uitgeserveerd. Het eten daarentegen was ronduit slecht. Alles was ver doorbakken, taai, smakeloos. Mijn chocoladetaartje was overduidelijk een kant-en-klaarproduct uit de magnetron en de churros waren niet gaar. We hebben uiteindelijk ieder maar drie gangen gegeten, toen waren we er wel klaar mee. Na het vragen van de rekening kun je via de tablet een score geven. Doe dat vooral NIET als je niet tevreden bent. De bediening kwam verhaal halen waarom we niet tevreden waren en ineens was de vriendelijke houding ver te zoeken. Overigens kwam hij pas nadat we hadden betaald, een compensatie voor de slechte avond konden we wel vergeten. We hadden dat dan toch zeker ook wel tussendoor kunnen aangeven. Op onze opmerking dat dit had betekend dat we twee keer zo lang op alles hadden moeten wachten en dat dit niet te doen is met twee kleine kinderen werden we nog net niet de deur gewezen. Voor ons geen herhaling. Hopelijk had de kok gewoon een slechte dag, maar wij hebben zeker geen waar gekregen voor ons geld en ons zullen ze ook zeker niet meer terug zien.

11. Jeroen Oudshoorn

De tablet bestel systeem werkt fantastisch, zeker als je met een klein gezelschap bent en in een goed gesprek zit. Je hoeft zo niet te wachten op de bediening om je drinken te kunnen bestellen.

12. Vriendinnen

Heerlijk gegeten, met veel keus aan tapas.
    Vriendelijke bediening.

13. R. Schoenmakers

Lekker gegeten, uitgebreide kaart en vriendelijk personeel.
    Zeker een aanrader!

14. Irma Starreveld

We vierde mijn moeders 83 verjaardag en het was voor haar een onvergetelijke avond. Echt het was super goed en gezellig👍

15. Henny Morselt

Digitale menukaart, nog niet eerder meegemaakt maar wel handig en overzichtelijk. Voldoende keus in voor- en hoofdgerechten. Lekker gegeten. Gezellige sfeer.

16. Erg lekker gegeten.
    Gemoedelijke sfeer, leuke vlotte bediening.
    Gerechtjes en drankjes bestellen via een tablet werkte uitstekend.

17. Super lekker gegeten, leuk personeel, voor herhaling vatbaar.

18. Karin Musters

Lekker gegeten bij Grillig. Super vriendelijk personeel, niets was te veel. Soms duurde het wat langer maar dan hielden ze je netjes op de hoogte. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Brigit Bourgonjen

Wij hebben met 4- en een heerlijke gezellige avond gehad. Personeel is vriendelijk en het eten is verrukkelijk!

20. Van der Reijden

Kwaliteit van het eten was goed maar het duurde ontzettend lang voordat het eten op tafel kwam. Onbeperkt eten werd behoorlijk beperkt door de lange pauzes tussen de rondes door. Na 3 uur pas 4 rondes gehad van 2 gerechtjes! Voor mij zeker geen 2e keer naar Grill-ig!

21. Het enige minpuntje was dat het eten niet altijd warm was, maar als we dat aangaven werd er wel meteen aktie ondernomen, al met al zeker een geslaagde avond

22. Het eten was zeer goed en erg lekker. De service was uitstekend, goed bediening en iedereen was erg behulpzaam.

23. Het duurde heel lang totdat we wat te drinken kregen, eten precies hetzelfde. Vaak was het eten al klaar en bleef het even staan. Het eten was vaak koud en het (varkensvlees) was zelfs rauw.
    Erg matig helaas..

24. Wij zijn bij Grill-ig geweest toe het in Tilburg net geopend was echter destijds vonden we het wat tegenvallen, deze week zijn we weer eens geweest omdat we wel goede ervaring hebben met Grill-ig in Kaatsheuvel. Simpel gezegd hoe matig ik het destijds na de opening vond zo goed vond ik het deze week. Lekkere gerechtjes, goede sfeer en goede service. Kortom wij gaan zeker nog eens terug

25. Wesley de wilde

Heerlijk gegeten en top service!

26. Bea vd Bruggen

Super locatie. Sfeervol en wat een enthousiasme in het personeel. Daar mogen jullie trots op zijn. Zullen het zeker gaan aanbevelen

27. Al een aantal keer daar gegeten.
    Maar deze keer viel het toch wel iets tegen.
    Ik had een koud voorgerecht en er koud hoofdgerecht. Terug gestuurd.
    Ik zelf baal van koud eten.
    Wij waren die avond niet de enige er waren meer mensen die hun eten terug stuurde.
    Het wordt wel meteen netjes opgelost maar het hoort niet.
    Verder de service goed, vriendelijkheid ook goed.

28. Weer een hele fijne ervaring gehad! Er was iets fout (lees: MIJN fout) gegaan met de reservering. En dat werd door het team van Grillig top opgelost! We konden gewoon aan tafel en hebben heerlijk gegeten.
    Nogmaals bedankt voor de goede service en gezellige bediening door heel het team!

29. Lekker gegeten met zeer vriendelijk personeel!

30. We hebben lekker gegeten. De service was goed en het eten ook.
    Helaas zaten we een beetje in de tocht omdat de deur naast het tafeltje open stond en het die avond waaide en regende. Verder een gezellige avond gehad!

31. Inez Smeets

Vanavond super lekker gegeten! Hele leuke en enthousiaste bediening. Zeker om vaker terug te komen!

32. N. vd Meer

Heel lekker gegeten en goede service.

33. Leuke en gezellige bediening. Heerlijk gegeten en lekkere cocktails. Hier gaan we vaker heen 🙂

34. Sabien van Bree

Dit was de eerste keer bij grillig Tilburg. In Kaatsheuvel al 2 keer eerder geweest. Het was druk, maar we vonden dat we wel erg lang op het eten moesten wachten. Het duurde al even in het begin voor er iemand kwam voor drinken en voor de uitleg. Tweede ronde om te drinken duurde ook best een periode en ik heb daarna na de bestelling nog een keer moeten vragen waar m'n drinken bleef. Het eten was prima! Maar de service en vooral het echt lange wachten(vaak 15 min voor het kaartje werd meegenomen en dan vaak nog 20 min wachten op het eten) waren echt minpunten.

35. Op de kaart zag het eten er heerlijk uit, maar het was simpelweg vies. De risotto was gewoon opgewarmd in de magnetron en droog daardoor. Dit zag je. Vervolgens nam de eigenaar het mee en die zei; ‘ja ik vind hem zelf ook niet lekker’. Glaasje sauvignon van letterlijk 2 slokken kost 6 euro.
    Al met al; nooit meer.

36. Sjef van rijswijk

Sla was bruin. Nachos aangebrand en vet. Nationale restaurant kaart werkte niet. Dat was de reden waarom we daar heen gingen en dan nog af moeten rekenen voor slecht eten. Prijs kwaliteit erg slecht.

37. A.Verschuren

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Grill-ig. Zeer vriendelijke bediening en service.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

38. 3 Augustes bij grillig Tilburg Weze eten. Het eten was erg lekker en was erg snel aan tafel, net als het drinken. Personeel erg vriendelijk op een na, ze was erg brutaal en onbeschoft! Wij komen zeker niet meer terug!

39. We hebben lekker gegeten. Aardige mensen. Helaas hebben we 4 keer om drinken moeten vragen voor dat we iets kregen.

40. Eten was prima, maar zeker niet bijzonder. Personeel heel onpersoonlijk en niet service gericht. 3 legen glazen op tafel en dan aan 1 persoon vragen, wilt u nog wat drinken waarbij je dus zelf moet zeggen dat de anderen ook nog wel wat lusten.

Keuze in menu is goed. Ben er nu 2x geweest, maar hoef niet perse meer terug.

41. men. 12629 punten

Rosé maandag waren we daar we bestelde aan de buiten bar de vrouwelijke bediening erg vriendelijk..
    De man achter de toog was brutaal en onbeschoft wat een aso vent zeg.
    Drankje op.. en het eten toch maar bij vriendelijke mensen gedaan.
    Nooit meer laat me wat uitschelden wT denkt ie niet.

42. Grill-ig is erg gezellig, lekker eten en goede service. Ben er al vaker geweest. Heb er zelf mijn feest er gehouden toen ik 25 jaar in dienst was. Heerlijke kleine hapjes en lekker cocktails die ook niet zo duur zijn. Ben erg blij dat Grill-ig in Tilburg ligt. Geweldige avond gehad.

43. Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening die dieetwensen serieus neemt.

44. Grill-ig

45. familie Vermeulen

Lekker gegeten.
    Bijzonder vriendelijk en bekwaam personeel.
    Complimenten!

46. Je zit gezellig en personeel was vriendelijk.

47. Denise Maas

Heerlijk gegeten, gezellig sfeer en super service + eten! Nu al zin in de volgende keer 😊

48. Ron van Dun

Leuke ervaring, had het op deze manier nog niet meegemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar en zal het zeker aan bevelen bij vrienden.

49. Familie Hof

Via eet.nu gereserveeerd, ondanks de bevestiging van het restaurant moesten bij aankomst nog tafeltjes aan elkaar geschoven worden. Dit ging wel heel snel.
    Eten en drinken komt vlot en personeel kijkt goed rond.
    De tapas zijn redelijk/matig: lijken eerder klaargemaakt en opgewarmd. Mijn partner heeft maar niet meer de warme vlees tapas besteld.
    De kinderkamer is de reden dat wij voor dit restaurant hebben gekozen. Helaas stelde dit weinig voor: een overgebleven ruimte boven naast de wc's waar nog een niet werkende koelkast in staat en overgebleven stoelen. Wel blokken, ballen en een tafelspel en tv die niet aanstaat. Desondanks hebben onze kinderen (6 en 8) zich hier prima vermaakt, dus misschien stel je als ouder hogere eisen.
    We hebben een gezellige avond gehad maar zullen hier denk ik niet meer terugkomen vanwege kwaliteit eten. Dit is niet slecht maar ik verwacht in een restaurant toch iets beter.
    Personeel wel heel vriendelijk, behulpzaam en werkt hard.

50. Verpoorte

Ontvangst was zeer leuk voor de kinderen.
    Eten was erg lekker.

51. Marco Kierkels

Aardige bediening.
    Was gewoon goed.

52. Harrie Dumoulin

Was prima vooral omdat het van 16:00 uur tot 18:45 uur en Zeker de moete waard om terug te gaan het was TOP.

53. Bart 46 punten

Tapas zijn niet heel bijzonder. Wijn uit karaf was niet lekker. Personeel was heel vriendelijk maar leek bewust overal lang over te doen of er was ineens niemand op de vloer. Zo krijg je beetje de indruk dat men het onbeperkt eten probeert te rekken zodat je minder consumeert. Jammer

54. Claudia

Lekker gegeten. Bediening goed. Komen graag nog eens terug.

55. Sabrina

Erg vriendelijk personeel en we hebben heerlijk gegeten! Alle tijd om te bestellen -geen tijdslimiet. We hadden ook vrij snel onze hapjes, niks op aan te merken dus.

56. Het ontvangst en eten was goed. Alleen wel jammer dat de reserving niet goed is gegaan. We stonden niet op de lijst. Terwijl ik wel een bevestiging mail had ontvangen. Ik hoop dat dit de volgende keer beter gaat.

57. Alissa Edouiri

Ik vond de kwaliteit van het eten/drinken erg tegenvallen. Mojito was niet lekker of niet zoals het hoort. Had niet het idee dat alles vers was zoals de zalm sashimi en zelfs het fruit leek wel uit een voorverpakt plastic bakje van de AH te komen. Daarentegen vond ik het personeel erg vriendelijk, de sfeer was fijn en bediening snel. Erg jammer want had er zeker meer van verwacht. Ik raad het dan ook jammer genoeg niet aan.

58. Top gegeten en erg gezellig.

59. p. verhagen

Heerlijk gegeten. Paar keer wat hapjes vergeten op te halen door personeel in keuken, bij navraag super snel ontvangen. Was wat kouder dus heeft lang op ons gewacht. Super aardige bediening en goede service. Onze jongens willen gauw nog eens gaan eten.

60. monique

Er ging heel veel mis. Paar keer moeten vragen om gerecht wat we niet gekregen hadden en pas na half uur de invullijst gekregen nadat ik erom vroeg. Wel goed gegeten.

61. Monique

De serveerster met de krullen en een bril echt een toffe vrouw door haar hebben we een top avond gehad. Met het eten ging het een paar keer fout jammer.

62. Steffy

Een gezellige tent, lekkere hapjes en super vriendelijk personeel. Ze houden ook erg goed rekening met allergieën!

63. Simone

De meeste gerechten zijn kwalitatief erg goed, maar op de friet na was alles koud of lauw. De gerechten hebben een goed formaat en worden redelijk snel opgediend.
    Meestal waren de gerechten erg goed gebakken, dit verschilde echter wel heel erg qua ronde. Enkele gerechten hebben we laten staan omdat ze zo goed als rauw waren, maar dit kan een keer gebeuren.

Enkele gerechtjes die ze beter aan kunnen passen: lasagna, dit was los gehakt met wat lasagnabladen zonder iets van saus dus ontzettend droog. Kip met kerriesaus, de kerriesaus was ontzettend vies en de kip ontzettend droog.

Het personeel was ontzettend vriendelijk.
    Ze zouden alleen wel uit zichzelf kunnen vragen of we nog wat wilden drinken, hier moesten we steeds zelf om vragen.

We komen zeker nog een keer terug, de keuze is namelijk perfect, ook voor kinderen!

64. Heerlijk gegeten! Alle gerechten even smakelijk en goed verzorgd.
    Drankjes duurde lang, wij hadden dat graag iets sneller gezien.

65. Team kappers

Prima eten, fijne medewerkers!

66. Inge van Doren

Prima gegeten, bediening super! Lijstje werd snel opgehaald. Gerechtjes zijn lekker van smaak, alles ook warm ed. Kinderen (13-11 jr) vonden ook alles erg lekker.

67. We hadden veel positieve verhalen gehoord. Ruimte is erg klein. Met 3e aan een 2 pers tafel. Dit was erg krap! De eeste gerechten waren snel aan tafel. Echter na ronde 3 heeeel lang moeten wachten voordat je lijstje opgehaald werd. Ober liep diverse keren langs maar liep telkens gewoon voorbij. Na 1/2 uur toch maar gevraagd of we nog mochten bestellen. (Ja hoor, maar weer gebeurde er niks) nu lijstje pers afgegeven en gelijk maar het nagerecht gepakt. We waren het wachten echt beu! Sommige tapas zijn echt mini. En niet heel erg op smaak.
    Voor ons geen 2e keer meer.

68. Fam.Fransen

Goede, gezelige sfeer.
    Heel prettig en vriendelijk personeel.
    Service was kei goed.

69. Soeterboek

Geweldige avond gehad. In Kaatsheuvel geen plaats dus gekozen voor Tilburg. Super vriendelijke bediening. Vooral Louisa en Thomas. Ook nog gezongen voor de kok Mario. Hij was jarig. We hebben een fijne avond gehad. Service was top! Zeker aan te bevelen! Lekker gegeten!

70. Na redelijk goede recensies hier een keer gaan lunchen. Uiteindelijk in totaal bijna 5 uur lang op het terras gezeten, met hooguit 4/5 andere gevulde tafels (zowel binnen als buiten) en er is niet één keer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Erg vreemd. Aantal keer de verkeerde gerechtjes gekregen of gerechtjes die anders waren dan op de kaart vermeld stond. (Appeltaartje met kaneelijs was een bladerdeeghapje met appel zonder ijs) Kwaliteit is oke als je niet te veel eisen stelt, maar hoogstaand is wat anders. Niet voor herhaling vatbaar.

71. We hebben een top avond gehad.
    Goede service.
    En een goede ambiance.
    Een mooie zaak aanrader.
    En betaalbaar.
    Voor herhaling vatbaar.

72. Eten was vaak niet erg warm tot bijna koud en Soms aan de zoute kant terwijl hef helemaal niet druk was. Jammer want onze eerste indruk op een volle zaterdagavond was veel beter.

73. Het eten was prima, niks op aan te merken. Toen wij er waren was het binnen niet zo druk vanwege het mooie weer. De muziek binnen stond zo hard dat we elkaar haast niet konden verstaan, op ons verzoek is het wel iets zachter gezet. Ook was er regelmatig een harde irritante piep te horen, dat bleek de glasspoelmachine te zijn die niet helemaal in orde was. Ook konden wij goed horen hoe iemand van de bediening op zijn kop kreeg van iemand.

74. Gamba Tempura en Schnitzel waren zo lang gefrituurd dat je er een raam mee in kon gooien. En waarom frituur je de schnitzel? Gewoon bakken is lekkerder.
    Daarnaast was het lekker weer dus de terasdeuren stonden open waardoor de rook naar binnen kwam. Niet fijn. Ik heb betere ervaringen gehad met Grillig maar dat was in Kaatsheuvel. Tilburg is stukken minder. Bediening is niet onvriendelijk maar er straalt niet veel spontaniteit/plezier vanaf.

75. Linda Beerens

Het duurde erg lang voordat het eten uitgeserveerd werd. Onze gerechtjes werden telkens bij de verkeerde tafel gebracht. Soms kwamen gerechtjes helemaal niet of erg laat.

76. Heel gezellig en lekker gegeten. Bediening uitstekend. Als je iets tekort zou komen ligt het aan jezelf. Dikke pluim voor de bediening. Vriendelijk, behulpzaam en gezellig.

77. Eten was prima, jammer dat het wat lang duurde ondanks dat het rustig was.

78. P van Osch

Jammer dat het eten een stuk slechter was als ik gewen ben in Kaatsheuvel. Biefstuk was taai e pezen erin. Champion gevuld met gehakt en. Spek was koud van binnen.

79. Familie met 3 tieners

We hebben gezellig gegeten.
    Er werd ook super voor ons gezorgd, voor onze tieners was er volop keuze.

80. Fabienne

Heerlijk gegeten, veel tapas keus.

81. Lekker eten, ruime keuze, leuk personeel, goede locatie. Zeker aan te bevelen!

82. Mevrouw Simons

Ontvangst was prima, zo ook de service. Wat betreft de bereiding en smaak van het eten, daar kan nog veel worden verbeterd. Het eten was of verkeerd bereid (taai, droog, zonder smaak) of koud.

83. Ik vond het niet echt heel speciaal, laatst bij "het zusje" in tilburg gegeten dat vond ik iets betere kwaliteit gerechtjes.
    Bijv. Broodje hotdog?? Serieus? Kaal en droog brood, carpaccio was tegen het lichtbruine aan en er zaten randjes in net of de bordjes stonden opgestapeld met de carpaccio erin.

84. Pierre van Brunsxhot

Wij zijn met een groep van 7 mensen wezen eten bij restaurant grillig Tilburg
    We dachten bij ons eigen "laten we dit een proberen" elke keer gingen we naar een andere zaak toe. Keer wat anders.
    De kaart van grillig is uitgebreider dan bij deze concurrent dus het sprak ons wel aan om hier te gaan eten.

We kwamen om 19:30 het restaurant binnen waarna we naar boven begeleid werden, we kwamen te zitten in verlaten boven verdieping met een andere groep. Door de akoestiek van de ruimte kon je elkaar niet verstaan. Het klonk zo hol.
    Er was geen sfeer boven, maar ja we maken het beste er maar van.

Drinken besteld
    De eerste ronde ingevuld.
    Maar het duurde zo lang dat we alvast de tweede ronde deden invullen Uit eindelijk was het 22:15 en hadden we net ronde 5 gekregen. Het was echt schandalig!! Dit hebben ook aangegeven aan het personeel, die heeft op aandringen van ons de manager erbij gehaald. We hebben ons verhaal gedaan. Het was druk die avond kregen we als antwoord, maar als je een reservering plaatst mag je er toch vanuit gaan dat er voldoende personeel aanwezig is om de klanten te helpen.

Service was zwaar onder de maat
    Om drinken moesten we zelf telkens vragen!
    De manager heeft ons een korting gegeven op de totale rekening.
    Netjes te woord gestaan door de manager zelf, maar of we ooit nog terug komen bij Grillig ieder geval nooit meer in Tilburg.
    Wij gaan gewoon weer terug naar de concurrent toe.

85. Super lekker gegeten. Fijne en snelle bediening. Top avond!

86. Eten was niet lekker. Spareribs smaakten bedorven. Lasagne was uitgedroogd.

87. K. Schollen

Na 2 uur in een bloedhete omgeving aan tafel gezeten te hebben waren we pas aan de 2e ronde eten toe, dit terwijl de keuken nog maar 50 minuten open zou zijn.
    We moesten dus een beetje sneller kunnen bestellen… wel werd er regelmatig gevraagd of we nog wat wilden drinken.
    Wat we voorgeschoteld kregen daar was niets op aan te merken.

88. Liesbeth

Er heerst een gezellige gemoedelijke sfeer in het smaakvol aangeklede restaurant en het belangrijkste is toch wel dat het eten heerlijk smaakt en het personeel klantvriendelijk is; echte aanrader!

89. Goed gegeten voor de 4de keer… al gaat de kwaliteit vh eten wel n beetje achteruit Carpaccio duidelijk niet vers, dat zag je aan de kringen van t vocht wat aangekoekt was aan t bordje, ook de carpaccio was aangekoekt aan t bordje en aan de randjes hard en de kaas was taai… jammer, gooi restjes vd vorige dag weg en maak vers. Groenteloempia was hard en doordrenkt met vet… en best n aantal gerechtigd vrijblijf… Kleine dingetjes, maar die ook goed horen te zijn…

90. Dominique van roozendaal

Super lekker eten. Leuke ambiance en heel leuk personeel.

91. Personeel was super vriendelijk, er hing een fijne sfeer en het was mooi schoon.
    Helaas sommige gerechten koud. Dit werd overigens goed opgelost. Veel verschil in dezelfde gerechten in een andere ronde. Dit vonden wij vreemd.
    Verder gezellig en relaxed gegeten.

92. Peter jansen

Lekker eten.
    Goede service en bediening.
    Voorin de serre kan je lekker rustig zitten.

93. Veel uit de frituur. En we hadden Spaanse gamba's besteld. Maar dat waren gewoon roze garnaaltjes in olie!

We vonden het allemaal teleurstellend en zullen ook niet terug komen

94. Het eten was lekker, veel variatie.

95. Kathelijne

Erg lekker gegeten. Hoewel sommige porties op de kaart (te) grote porties leken, waren ze van een fijn bescheiden formaat - precies goed. De kaart biedt voor ieder wat wils.
    Het restaurant is sfeervol ingericht en de bediening is vriendelijk.

96. De bediening was prima. Het eten vond ik niet super. Sommige dingen niet echt warm wat wel hoort en sommige dingen heel hard gebakken zodat het heel donker bruin was. Ik heb al betere tapas gegeten. Voor mij ook niet een reden om nog een keer terug te gaan.

97. Heerlijk gegeten weer.
    Fijne aardig personeel.
    Enige minpuntje: tafels vinden wij erg laag tov de stoelen.
    Zit niet fijn heel de avond.
    Stoelen ook erg wankel.

98. Gezellige tent. Vlotte bediening. Veel personeel. Was er erg warm denk omdat het zo druk was. De zalm was erg lekker maar wel heel klein. Veel verschillende dingen gegeten en de toetjes waren heerlijk. Goede tent. Komen zeker nog een keer terug.

99. CMA Verhoeven

Heerlijk eten in een sfeervol restaurant met een goede service. Een zeer uitgebreide menukaart. Wij hebben een gezellige avond gehad en gaan zeker nog een keer terug. Een aanrader voor iedereen!

100. Super lekker eten mmmm 😋

Leuke bediening 👌