1381681995 100
1503541976 68
1562034767 82
1620527557 83

1. Kristin Müller

Het eten is lekker. Goed warm en als je vragen hebt, worden ze beantwoord. Met een lach in het gezicht ^•^
    Service vind ik prima. Zeer vriendelijk en attent.
    Ik voelde mij meteen welkom en heb echt genoten.

2. Op 7-3-2020 hebben wij met een groep van 20 mensen ivm 2 verjaardagen daar gegeten en gedronken ze hadden mooi de tafels aaneen gezet zodat we allemaal bij elkaar konden zitten.
    De sfeer was prima alsmede ook het eten en drinken vriendelijk personeel en het ziet er van binnen ook erg verzorgd uit, bij het weggaan ook nog enkele cadeautjes meegekregen.
    Kortom een echte aanrader.

3. We hebben heerlijk gegeten. Alles lekker vers en goed klaargemaakt. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Dikke pluim en ga zo door.

4. H en I boers

Erg lekker, zag er allemaal erg vers uit,
    En een geweldige keus, wij zijn er al meerdere keren geweest!
    Vriendelijk personeel👍

5. Nieuwenhuysen

Bij binnenkomst bleek dat ons naam niet was door gegeven alleen de aantal personen.
    Wij vonden het wel een slordigheid. Maar ondanks dit gebeuren was het goed gegaan erg druk.

Eén vorige recensie
  6. Super restaurant, al vaker gegeten, zeer vriendelijk personeel!

Enige wat we erg jammer vonden is dat we voor een verjaardag kwamen en die gold niet. Net een paar uurtjes te laat (geboren 10 oktober net voor middernacht) en dat mocht niet tellen voor de 11e. En we waren met 'n aardige groep. Daarin zouden ze wat flexibeler kunnen zijn. Wel lekker chocolaatjes gekregen die ik helaas niet mag ivm lactose allergie, maar wel lief.

7. Goed en netjes verbouwd eten is zeer goed vernieuwd door nieuwe eigenaar gerechten allemaal lekker vers en goed bereid door de koks Verde vis zeer goed en ook de biefstuk goede kwaliteit super.

8. Wij hebben er heerlijk gegeten en gedronken. Het zijn altijd heel vriendelijke mensen die voor je klaar staan, wokken en grillen. Wij komen zeker weer een keertje terug om lekker te eten.
    Het is fijn dicht in de buurt en kunnen er lopend naar toe.

Mevr.Engel

Eén vorige recensie
  9. John vd sanden

Super lekker gegeten met 9 personen er is voor iedereen wat veel keuze dus , aangezien ik niet zo ben van de knoflook word daar best rekening mee gehouden maar je moet het wel aangeven, ook wij zaten in de serre maar ondanks dat het buiten 11 gr was brandde de verwarming volop dus van kou geen sprake en alle gerechten worden steeds bijgevuld bediening is ook zeer goed de bordjes worden keurig opgehaald en niet als je nog aan het eten bent ook de kok bij de bakplaat was zeer gezellig hij weet dan ook precies wat je aanlevert alles bij elkaar was het voor ons een gezellige avond met nadien de buikjes vol gegeten en lekker gedronken zoveel je wilt voor ons alleen maar lof voor deze zaak wij raden dit zeker aan en komen ook zeker terug.

10. Altijd gezellig, vriendelijke bediening.

Het eten is voortreffelijk.

11. Goede prijs met een goede service. Wij komen graag naar dit eetrestaurant.
    Dik tevreden.

2 vorige recensies
  12. Alles was prima alleen de reserveren was niet goed bij ontvangst gaf ij mijn nummer stond niet op de kassa.

13. Altijd goede service.
    Heerlijk vers eten.
    Goede sfeer.

Aanrader.

14. andreas lemmens

Het was heerlijk, van het voorgerecht tot en met het dessert was prima, en dit geheel met de drankjes die bij de totaal prijs zaten was het gewoon top.

15. Mark van eijl

Het eten was lekker we zijn al meer geweest bij jullie.

16. Het eten was er heel goed de sfeer ook . De bediening wist wat te doen . De vuile borden werden vlug opgehaald .

17. AMA vd Loo

Heerlijk gegeten met vrienden. Vriendelijk personeel en goede verzorging. Dank jullie wel en tot de volgende keer.

18. RW van Lee

Heerlijk eten, goed verzorgd en gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.

19. AWillemse

Was heel goed en gevarieerd.

20. Tiny de Bruijn

21. Olaf van Zon

Wij komen er al vele jaren! Zeer goede koks die veel aandacht geven aan het goed bereiden van de gerechten! Dus niet zoals je vaak ziet bij wok restaurants dat ze door drukte de gerechten te kort wokken. Vriendelijke bediening, ruim assortiment dranken en producten tegen een zeer concurrerende prijs! Een echte aanrader!

22. F.Strackx

Wij komen met de verjaardagen, paar keer per jaar.
    En de kleinkinderen vinden het leuk. Om zelf zo het eten uit te mogen kiezen.
    We hebben smakelijk gegeten.
    Op naarde volgende keer. Groetjes.

23. Wij vonden het lekker en ruime keus. Één minpunt wat toch lastig was: nergens stond bij het buffet wat het was. Vroeger volgens ons wel.
    Is toch een kleine moeite en wel klantvriendelijker.

24. Christine Mauritsz

Wij komen er regelmatig. Altijd erg gezellig en voor de prijs goed eten! De kleinkinderen vindem het ook erg leuk om zelf hun eten samen te stellen!

2 vorige recensies
  25. Herman Donders

Heerlijk gegeten en gedronken voor een leuke prijs met het hele gezin. Snelle service en korte wachttijden. Een topper.

26. De zaak ziet er gezellig uit. De keuze van buffet was beperkt. De kant en klaar gerechten waren te vet.
    En de toilet was vies met spinnenwebben en rare vlekken.

27. Pieter van Hoof

Het eten was niet te eten. Het eten was koud, er stond niet eens bij wat het was. Uitermate slecht restaurant. Een pluspunt het drinken uit de supermarkt was lekker.

28. Ik kom al jaren bij jullie met de kerstdagen eten met mijn familie voor de prijs van 25.75 euro wat er buiten op het bord staat en nu ineens 35.00 euro dat vind ik niet netjes van jullie en ook geen korting van 10% voor 65+ mij zie je niet meer terug en ik denk dat er meer zo over denken. Gr: M.Taheij.

29. Lpmvdassem

Ik vond qua prijs met een verhoging van 10 euro het niet waard verschillende producten waren niet vers.

30. Gisteravond met ons Harmonieke, voor het eerst geweest, geweldig wat een keuze, en niks te kort gekomen, hele nette zaak, leuke mensen en betaalbaar. Zal weer snel eens terug gaan.

31. 24 november met 16 personen gegeten bij Familie Wok. De moeite waard. Eten smakelijk en veel keus

32. Hwah Hwah Hwah. De locatie was echt bagger, niet erg gezellig. Stonk buiten ook. De aankleding van het restaurant was niet erg daverend maar kon er mee door. De service was niet vriendelijk, er is ons niets uitgelegd, er werd niet gevraagd of we lekker hadden gegeten. De wc's waren smerig, stonden dingen als "kanker hoer" op de deuren geschreven... is niet zo'n klus om daar even over heen te verven, is het niet? Het eten was oké, de dingen die er al kant en klaar lagen zoals de rijst, bami, patat etc kun je beter mijden want die liggen er al zo'n twee weken. Niet veel keuze qua sushi of salades. Het vlees en de vis die je kon grillen en wokken was daarentegen wel erg lekker. Voor dertig euro was het prima eten maar niet voor herhaling vatbaar.

33. Sandra v/d Kempen

Slechtste restaurant ooit die wij ooit hebben bezocht. Gisteren bij Familiewok geweest. Ik heb nog nooit in een restaurant meegemaakt dat personeel zo onbeschoft is. De kok achter de grill gooit het eten asociaal op de bakplaat. De medewerker die die het buffet bijvulde was niet bepaald vriendelijk. Ik stelde een vraag aan hem en hij loopt schreeuwend weg. Is dat normaal dat jullie zo met gasten omgaan? Daarnaast waren de borden op, ook op de glazen moest je lang wachten. Buffet werd heel erg slecht bijgevuld. Voor ons de laatste keer.

34. Francisca

Wij kunnen onszelf bijna vaste gasten noemen bij familie wok ,maar vanaf nu niet meer!!! We wilden vanavond ff lekker een hapje eten ,namen lekker even een voorgerecht, deze proefde een beetje lauw (heb het over sushi, rauwe zalm, haring ,garnalen ) ik keek naar de vitrine, OMG, 17 graden !! we zijn meteen gestopt met eten, heb geprobeerd de eigenaar aan te spreken (nieuwe eigenaar sinds 4 weken) hij vond me vooral lastig!! pfff mensen Let op ,dit is het niet waard !!

35. Maria melis

Ik was er vanavond de eerste keer en ik vond het super

36. Leen kleijburg

Leuk gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, keuzes zouden iets uitgebreider mogen. Top niks mis met dit wok restaurant. Aanrader

37. Pand straat aan buitenzijde vies en vervallen. Binnen is er totaal geen sfeer. Vreetschuur. Airco kon vanwege de hitte buiten absoluut geen verkoeling bieden.
    Versheid was diep troef. Sushi was taai en absoluut niet vers. Groeten waren slap. Kant en klaar eten was veel te lang opgewarmd. Garnalen leken wel kauwgum. personeel was erg onvriendelijk en soms zelfs respectloos. Drankjes waren wel oke. Heren WC leek wel een zwembad. Vies, stinken en zeker een aanrader voor een controle op hygiëne. Wij waren uitgenodigd maar ik zal er zelf niet gaan eten. Veel te weinig keus, slechte kwaliteit, sfeer is er niet, personeel onbeschoft en bovenal prijs te hoog. Jammer maar deze mag wat mij betreft direct zijn deuren sluiten. heb al menig wok-restaurant bezocht maar dit is wel de slechtste tot nu toe.

38. Beperkte keus ten opzichte van een ander restaurant, dus was het eentonig eten en waren de gebakken inktvis ringen, gamba's en andere gebakken vis hapjes slecht klaargemaakt. Bij de grill moest je ervoor waken dat je eten niet werd overgoten met knoflook, zonder dat ze voorafgaand vroegen. Drinken beperkt en als je nieuw bestek vroeg, moest je uitleg geven waarom en bij de bar waar je deze kon halen moest je nogmaals smeken om bestek. Ons zie je er nooit meer!

39. Anny van Hooff

Het eten (zowel het vlees als de vis) was heerlijk en werd telkens vers aangevuld. Het personeel was vriendelijk.
    Zeker de moeite waard om vaker daar te gaan wokken.

40. Het was een zeer geslaagd avondje, zeker voor herhaling vatbaar!

41. Boontjes bevroren en taart bevroren. Iets van gezegd maar ze hebben gewoon lak aan je. Baas was niet in huis. Dus geen oplossing... Nooit meer!

42. mw C van Gils

Komen er erg vaak, altijd netjes en vriendelijk personeel. En erg lekker eten.

43. Het personeelslid dat bij jullie werkt bij het ontvangst is geen visitekaartje. Ons zien jullie niet meer.

44. Lenie Koster

Het eten en drinken was goed. Helaas was de service minder. We waren met een groep van 22 maar niet iedereen wist hoe het werkte en hebben zelf uitgelegd wat ze konden pakken. De borden en glazen werden niet goed opgehaald, daardoor stonden er veel lege borden en glazen op tafel. We moesten een half uur extra betalen terwijl we dit niet wisten, hadden ze dit even komen zeggen dan hadden er nog mensen iets kunnen eten en drinken.

46. Super leuke avond gehad, eten was erg lekker en vers. Het eten werd goed aangevuld, zag er goed uit en smaakte super lekker. Ook de sushi is aan te raden! Prijs kwaliteit is een 10! Je krijgt waar voor je geld en kan ook constant drinken bijvullen!

47. jan van haaren

Helemaal toppi: verse orange sap, bier, enzo. En het eten super geweldig en heerlijk.
    Was met m'n maat, ook die was zeer goed tevreden. Voor de prijs 22 euro heb je een leuk avondje uit eten.

48. van Gerwen

We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten.

49. Elly Stokkermans

Ik kom al jaren op dit adres en inderdaad, andere bazen andere wetten zegt het spreekwoord. Ik ben al 2x geweest sinds het familiewok is en ik ga met plezier naar binnen en ga tevreden naar buiten.

50. Wij komen al jaren in dit restaurant. Is reeds verschillende keren veranderd van eigenaar, maar nog steeds is het eten heerlijk en de keuze ruim voldoende.
    Chapeau!

51. Vanavond hebben we met een grote groep hier gegeten. En het was super lekker ! Ik hou van sushi, maar vind het meestal bij wok restaurants minder lekker omdat het er dan al lang ligt, hier is dat zeker niet het geval. De sushi was hier gewoon vers en werd goed bijgevuld en heel lekker ! Ook van de bakplaat en de wok was het heel lekker! De mensen die er werken zijn vriendelijk. En alles werd goed verzorgd! Het restaurant ziet er van buiten niet uit als een Chinees/Japans restaurant maar van binnen ziet het er heel mooi uit! Ik heb een gezellige avond gehad en kom zeker nog een keer terug! Veel en lekker eten en drinken voor een goede prijs !

52. Het is goed eten, genoeg voor iedereen, lekker vers. Zowel voorgerechten als hoofdgerecht en het toetje is goed. Ga zo door en het zal druk worden als in oktober.

Ria

53. Logisch dat er dingen veranderen als er een nieuwe eigenaar is, maar je moet ze wel de kans geven die ze nodig hebben. Ik kom al vier jaar op dit adres en er zijn dingen veranderd maar de kwaliteit van het eten is nog steeds goed. Het is wel jammer dat er mensen zijn die niet tevreden zijn en dan niet direct naar de eigenaar stappen. Ga zo door met de dingen organiseren en we hebben nog steeds een mooi wok restaurant in Tilburg Noord.

54. Goed en lekker gegeten. Iets minder keuze dan voorheen maar nog keuze genoeg. Alles zag er netjes en vers uit, goed bijgevuld. Als er iets op was werd het snel aangevuld.

55. Met ons gezin hier voor de eerste keer geweest. Heel gezellig en het eten was heerlijk. We gingen vroeg en daardoor was het nog rustig. Er is een overvloed aan keus waardoor we helaas niet alles hebben kunnen proeven. Ook de nagerechten waren prima, lekkere koffie met appeltaart, spekkoek een bonbon of ijs. Voor ons genoeg reden om nog eens vaker te gaan.

56. Dynasty is nu Familie Wok. Vind het er niet op vooruit gegaan. Vlees zag er niet lekker uit. Weinig voorgerechten en helemaal weinig nagerechten. Koffie is slootwater. Als je vlees/vis wilt pakken voor de wok of grill is het zo druk bij de bakplaten/wok dat je er niet eens fatsoenlijk bij kan. Sommige dingen liggen in het midden zodat je er bijna niet bij kan. Van ellende maar de friet en bitterballen gepakt. Maar bitterballen waren zout. Alles is van mindere kwaliteit. Misschien omdat het nu goedkoper is voor de nieuwe opening maar ik ga er niet meer heen. Trouwens, je moet goed kijken wat er verbouwd is, maar de afzuiging is nog steeds waardeloos.

57. fausta