Familie Wok in Tilburg

Onbeperkt eten & drinken!

Wilt u heerlijk uitgebreid dineren? Met het gezin of de hele familie? Beleef dan de veelzijdigheid van Familie Wok. Het Aziatische georiënteerde eilandbuffet is van voorafje tot dessert gevuld met heerlijke gerechten. In één avond vliegt u de wereld over om overal de heerlijke smaken die Azië rijk is te proeven. Wij garanderen van uw avondje uit een onvergetelijke belevenis te maken.

1381681995 100
1499420311 68
1520552829 60

1. Tiny de Bruijn

2. Olaf van Zon

Wij komen er al vele jaren! Zeer goede koks die veel aandacht geven aan het goed bereiden van de gerechten! Dus niet zoals je vaak ziet bij wok restaurants dat ze door drukte de gerechten te kort wokken. Vriendelijke bediening, ruim assortiment dranken en producten tegen een zeer concurrerende prijs! Een echte aanrader!

3. F.Strackx

Wij komen met de verjaardagen, paar keer per jaar.
    En de kleinkinderen vinden het leuk. Om zelf zo het eten uit te mogen kiezen.
    We hebben smakelijk gegeten.
    Op naarde volgende keer. Groetjes.

4. Wij vonden het lekker en ruime keus. Één minpunt wat toch lastig was: nergens stond bij het buffet wat het was. Vroeger volgens ons wel.
    Is toch een kleine moeite en wel klantvriendelijker.

5. Wij komen er regelmatig. Altijd erg gezellig en voor de prijs goed eten! De kleinkinderen vindem het ook erg leuk om zelf hun eten samen te stellen!

6. Herman Donders

Heerlijk gegeten en gedronken voor een leuke prijs met het hele gezin. Snelle service en korte wachttijden. Een topper.

7. De zaak ziet er gezellig uit. De keuze van buffet was beperkt. De kant en klaar gerechten waren te vet.
    En de toilet was vies met spinnenwebben en rare vlekken.

8. Pieter van Hoof

Het eten was niet te eten. Het eten was koud, er stond niet eens bij wat het was. Uitermate slecht restaurant. Een pluspunt het drinken uit de supermarkt was lekker.

9. w van kollenburg

Zaterdagavond bij jullie gegeten. Eten was heel lekker. Sfeer goed. Veel keus omdat wij er vroeg waren viel t mee met de wachttijden bij t grillen en wokken. Gaan zeker terug komen.

10. Ik kom al jaren bij jullie met de kerstdagen eten met mijn familie voor de prijs van 25.75 euro wat er buiten op het bord staat en nu ineens 35.00 euro dat vind ik niet netjes van jullie en ook geen korting van 10% voor 65+ mij zie je niet meer terug en ik denk dat er meer zo over denken. Gr: M.Taheij.

11. Lpmvdassem

Ik vond qua prijs met een verhoging van 10 euro het niet waard verschillende producten waren niet vers.

12. Gisteravond met ons Harmonieke, voor het eerst geweest, geweldig wat een keuze, en niks te kort gekomen, hele nette zaak, leuke mensen en betaalbaar. Zal weer snel eens terug gaan.

13. 24 november met 16 personen gegeten bij Familie Wok. De moeite waard. Eten smakelijk en veel keus

14. We hebben lekker gegeten en gedronken en hebben een gezellige 2 uurtjes gehad.
    Wij zouden het aanbevelen en komen graag terug. Groetjes van Peter en Joke.

15. Hwah Hwah Hwah. De locatie was echt bagger, niet erg gezellig. Stonk buiten ook. De aankleding van het restaurant was niet erg daverend maar kon er mee door. De service was niet vriendelijk, er is ons niets uitgelegd, er werd niet gevraagd of we lekker hadden gegeten. De wc's waren smerig, stonden dingen als "kanker hoer" op de deuren geschreven... is niet zo'n klus om daar even over heen te verven, is het niet? Het eten was oké, de dingen die er al kant en klaar lagen zoals de rijst, bami, patat etc kun je beter mijden want die liggen er al zo'n twee weken. Niet veel keuze qua sushi of salades. Het vlees en de vis die je kon grillen en wokken was daarentegen wel erg lekker. Voor dertig euro was het prima eten maar niet voor herhaling vatbaar.

16. Sandra v/d Kempen

Slechtste restaurant ooit die wij ooit hebben bezocht. Gisteren bij Familiewok geweest. Ik heb nog nooit in een restaurant meegemaakt dat personeel zo onbeschoft is. De kok achter de grill gooit het eten asociaal op de bakplaat. De medewerker die die het buffet bijvulde was niet bepaald vriendelijk. Ik stelde een vraag aan hem en hij loopt schreeuwend weg. Is dat normaal dat jullie zo met gasten omgaan? Daarnaast waren de borden op, ook op de glazen moest je lang wachten. Buffet werd heel erg slecht bijgevuld. Voor ons de laatste keer.

17. Francisca

Wij kunnen onszelf bijna vaste gasten noemen bij familie wok ,maar vanaf nu niet meer!!! We wilden vanavond ff lekker een hapje eten ,namen lekker even een voorgerecht, deze proefde een beetje lauw (heb het over sushi, rauwe zalm, haring ,garnalen ) ik keek naar de vitrine, OMG, 17 graden !! we zijn meteen gestopt met eten, heb geprobeerd de eigenaar aan te spreken (nieuwe eigenaar sinds 4 weken) hij vond me vooral lastig!! pfff mensen Let op ,dit is het niet waard !!

18. Maria melis

Ik was er vanavond de eerste keer en ik vond het super

19. Leen kleijburg

Leuk gezellig restaurant. Vriendelijk personeel, keuzes zouden iets uitgebreider mogen. Top niks mis met dit wok restaurant. Aanrader

20. Pand straat aan buitenzijde vies en vervallen. Binnen is er totaal geen sfeer. Vreetschuur. Airco kon vanwege de hitte buiten absoluut geen verkoeling bieden.
    Versheid was diep troef. Sushi was taai en absoluut niet vers. Groeten waren slap. Kant en klaar eten was veel te lang opgewarmd. Garnalen leken wel kauwgum. personeel was erg onvriendelijk en soms zelfs respectloos. Drankjes waren wel oke. Heren WC leek wel een zwembad. Vies, stinken en zeker een aanrader voor een controle op hygiëne. Wij waren uitgenodigd maar ik zal er zelf niet gaan eten. Veel te weinig keus, slechte kwaliteit, sfeer is er niet, personeel onbeschoft en bovenal prijs te hoog. Jammer maar deze mag wat mij betreft direct zijn deuren sluiten. heb al menig wok-restaurant bezocht maar dit is wel de slechtste tot nu toe.

21. Beperkte keus ten opzichte van een ander restaurant, dus was het eentonig eten en waren de gebakken inktvis ringen, gamba's en andere gebakken vis hapjes slecht klaargemaakt. Bij de grill moest je ervoor waken dat je eten niet werd overgoten met knoflook, zonder dat ze voorafgaand vroegen. Drinken beperkt en als je nieuw bestek vroeg, moest je uitleg geven waarom en bij de bar waar je deze kon halen moest je nogmaals smeken om bestek. Ons zie je er nooit meer!

22. Anny van Hooff

Het eten (zowel het vlees als de vis) was heerlijk en werd telkens vers aangevuld. Het personeel was vriendelijk.
    Zeker de moeite waard om vaker daar te gaan wokken.

23. Het was een zeer geslaagd avondje, zeker voor herhaling vatbaar!

24. Boontjes bevroren en taart bevroren. Iets van gezegd maar ze hebben gewoon lak aan je. Baas was niet in huis. Dus geen oplossing... Nooit meer!

25. mw C van Gils

Komen er erg vaak, altijd netjes en vriendelijk personeel. En erg lekker eten.

26. Het personeelslid dat bij jullie werkt bij het ontvangst is geen visitekaartje. Ons zien jullie niet meer.

27. Lenie Koster

Het eten en drinken was goed. Helaas was de service minder. We waren met een groep van 22 maar niet iedereen wist hoe het werkte en hebben zelf uitgelegd wat ze konden pakken. De borden en glazen werden niet goed opgehaald, daardoor stonden er veel lege borden en glazen op tafel. We moesten een half uur extra betalen terwijl we dit niet wisten, hadden ze dit even komen zeggen dan hadden er nog mensen iets kunnen eten en drinken.

29. Super leuke avond gehad, eten was erg lekker en vers. Het eten werd goed aangevuld, zag er goed uit en smaakte super lekker. Ook de sushi is aan te raden! Prijs kwaliteit is een 10! Je krijgt waar voor je geld en kan ook constant drinken bijvullen!

30. jan van haaren

Helemaal toppi: verse orange sap, bier, enzo. En het eten super geweldig en heerlijk.
    Was met m'n maat, ook die was zeer goed tevreden. Voor de prijs 22 euro heb je een leuk avondje uit eten.

31. van Gerwen

We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten.

32. Elly Stokkermans

Ik kom al jaren op dit adres en inderdaad, andere bazen andere wetten zegt het spreekwoord. Ik ben al 2x geweest sinds het familiewok is en ik ga met plezier naar binnen en ga tevreden naar buiten.

33. Wij komen al jaren in dit restaurant. Is reeds verschillende keren veranderd van eigenaar, maar nog steeds is het eten heerlijk en de keuze ruim voldoende.
    Chapeau!

34. Mijn vriendin en ik zijn voor de 1e keer bij jullie komen eten en we kunnen niks anders zeggen alles was even heerlijk of je het liet wokken of grillen, en het was allemaal vers en goed verzorgd.

Alles ziet er keurig verzorgd uit en de drankjes zijn ook goed. De service is prima en voor een fijne prijs kun je er eten en drinken. We komen er beslist weer een keertje terug.

35. Vanavond hebben we met een grote groep hier gegeten. En het was super lekker ! Ik hou van sushi, maar vind het meestal bij wok restaurants minder lekker omdat het er dan al lang ligt, hier is dat zeker niet het geval. De sushi was hier gewoon vers en werd goed bijgevuld en heel lekker ! Ook van de bakplaat en de wok was het heel lekker! De mensen die er werken zijn vriendelijk. En alles werd goed verzorgd! Het restaurant ziet er van buiten niet uit als een Chinees/Japans restaurant maar van binnen ziet het er heel mooi uit! Ik heb een gezellige avond gehad en kom zeker nog een keer terug! Veel en lekker eten en drinken voor een goede prijs !

36. Het is goed eten, genoeg voor iedereen, lekker vers. Zowel voorgerechten als hoofdgerecht en het toetje is goed. Ga zo door en het zal druk worden als in oktober.

Ria

37. Logisch dat er dingen veranderen als er een nieuwe eigenaar is, maar je moet ze wel de kans geven die ze nodig hebben. Ik kom al vier jaar op dit adres en er zijn dingen veranderd maar de kwaliteit van het eten is nog steeds goed. Het is wel jammer dat er mensen zijn die niet tevreden zijn en dan niet direct naar de eigenaar stappen. Ga zo door met de dingen organiseren en we hebben nog steeds een mooi wok restaurant in Tilburg Noord.

38. Goed en lekker gegeten. Iets minder keuze dan voorheen maar nog keuze genoeg. Alles zag er netjes en vers uit, goed bijgevuld. Als er iets op was werd het snel aangevuld.

39. Met ons gezin hier voor de eerste keer geweest. Heel gezellig en het eten was heerlijk. We gingen vroeg en daardoor was het nog rustig. Er is een overvloed aan keus waardoor we helaas niet alles hebben kunnen proeven. Ook de nagerechten waren prima, lekkere koffie met appeltaart, spekkoek een bonbon of ijs. Voor ons genoeg reden om nog eens vaker te gaan.

40. Dynasty is nu Familie Wok. Vind het er niet op vooruit gegaan. Vlees zag er niet lekker uit. Weinig voorgerechten en helemaal weinig nagerechten. Koffie is slootwater. Als je vlees/vis wilt pakken voor de wok of grill is het zo druk bij de bakplaten/wok dat je er niet eens fatsoenlijk bij kan. Sommige dingen liggen in het midden zodat je er bijna niet bij kan. Van ellende maar de friet en bitterballen gepakt. Maar bitterballen waren zout. Alles is van mindere kwaliteit. Misschien omdat het nu goedkoper is voor de nieuwe opening maar ik ga er niet meer heen. Trouwens, je moet goed kijken wat er verbouwd is, maar de afzuiging is nog steeds waardeloos.

41. fausta