EVE in Tilburg

Sharing food and water

1 positieve stem1 negatieve stem

Parkeergarage Knegtel

Direct gelegen naast Tilburg Centraal station

Centraal in de Tilburgse Spoorzone staat de monumentale Polygonale Loods, het thuis van EVE.

EVE staat voor Eten Voor Eten, een deel van de opbrengst van EVE wordt gedoneerd aan het World Food Programme met als doel jaarlijks minimaal 100.000 maaltijden te doneren.

Naast eten en drinken biedt EVE volop mogelijkheden voor ontmoeten, vergaderen en bijzondere events. Wilt u meer weten over de verhuur mogelijkheden?

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Loes Mathijssen - Simons

Echt slecht.. en kostte veel.
    Heellangzame bediening, moesten ober zelf steeds gaan halen.
    Tijdens eten werd tafel naast ons schoongemaakt.. met spuitfles, stonk verschrikkelijk.
    Eten was niet lekker, werd niet gevraagd hoe we het vonden.
    Kaasplankje, € 11,50.. 5 kleine stukjes smakeloze kaas. Glas wijn €5,50.
    Mooie locatie maar ik kom nooit meer.

2. Met 6 man gaan eten. En dan zie je dus dat smaken verschillen. Voorgerecht vond ik prima, 1 persoon was wat minder te spreken. 4 Mensen hadden het zelfde hoofdgerecht (Bavette) besteld. 2 Waren er lovend over en 2 vonden het een stuk minder. De anderen 2 die de sate hadden vonden hun gerecht ook super. De ambiance is prima. Het is een omgetoverde oude loods waar vroeger de treinen gerepareerd werden, en ook over de bediening niets dan goeds. De prijs was als je kijkt wat je krijgt prima in orde. Kortom zeer zeker nog eens een bezoekje waard als ik weer eens in de buurt zou komen.

3. Marlies Peusens

Gisteren met vrienden heerlijk buiten op het terras gereserveerd. De bediening was klantvriendelijk. We kozen het drie-gangenverrassingsmenu. De gerechten waren goed maar zeker niet speciaal. Bij het voorgerecht werd geen brood geserveerd. Hier vroegen we om en kregen één bolletje voor 4 personen en hiervoor werd 5 euro in rekening gebracht.
    Ook konden we geen gewoon, heerlijk Tilburgs kraanwater bestellen. We kregen een fles water waar we 7 euro! Voor afrekenden.
    Het is een mooi restaurant, gelegen in de steeds aantrekkelijker wordende spoorzone maar teleurstellend dat de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken is.