Enjoii in Tilburg

1454198884 79
1477819161 69
1491991328 56
1520335661 51

1. Restaurant is bovengemiddeld goed. Maar vanavond voor het eerst laten bezorgen, En dit is niet te doen, lauw, taai en smakeloos… we hebben het na 2 happen weggezet, terwijl we toch voor 2 porties 24.75 Hebben mogen betalen… echt schandalig! We moesten meer bestellen dan het gebruikelijke minimum, omdat we buiten het postcodegebied liggen, maar ze sturen de bezorger op de fiets… klopt niet helemaal he.

2. I vd Bosch

Het begon dat er nog etensresten van de vorige gast op mijn bord zaten. Vlees was taai en niet warm. De sushi zag er zeker niet uit als op de afbeelding en smaakte nergens naar. De toetjes moest je uit een soort koelkast halen die amper open ging en dat gold ook voor de vriezer voor het ijs. Verder word er heel weinig schoongemaakt wat goed te zien is aan de grote lampen waar veel stof en restanten in lagen. Ik raad dit restaurant zeker niet aan bij andere mensen. Wordt tijd voor een grondige renovatie

3. Laurence

Zeer slecht ervaring. Vlees was veel te zout salade te zoet. Sushi rijst was warm en lange korrels dus geen echte sushi rijst.

4. Chantal de beer

Gister valentijnsdag gegeten, boven buffet... Super slecht gegeten... Was er nog nooit geweest, maar ga er ook nooit meer naar toe...

5. Het eten is redelijk, maar was nog nooit zo blij om uit een restaurant te zijn. Bij elke hap die ik nam, zag ik hoe 6 man personeel toe keek hoe ik die hap nam. Ik had mijn bord maar amper leeg of het werd later onder mijn neus weg getrokken.
    Het personeel stond meer te kletsen en zich te vervelen dan dat ze aan het werk waren. Terwijl ze makkelijk de vieze tafels achter ons konden schoon maken. De manager van de zaak is erg ongeïnteresseerd en toen we er wat van wilden zeggen, praatte ze gewoon door ons heen en liep weg! Hier zal ik nooit meer terug komen!

6. We vonden het erg licht binnen, maakt het minder sfeervol. De bediening was oke maar daar is ook alles mee gezegd. 1 werkneemster sprong er positief uit, een authentieke spontane leuke meid. De bedrijfsleidster was erg ongeïnteresseerd en onvriendelijk. We bleken dan wel de laatste te zijn maar het was pas 22 uur op 1e Paasdag.

7. Lisa Veldscholten

Wij wilden afgelopen week lekker sushi gaan eten met een vriendengroep in Tilburg. Ik heb coeliakie (glutenintolerantie) en heb hierom van te voren gebeld met de vraag of het mogelijk was met mijn intolerantie bij jullie te eten, dit was geen probleem zei de mevrouw aan de telefoon.

Toen wij vervolgens aankwamen en de menu kaart kregen, vroeg ik wat ik dan zou kunnen bestellen. Hierop kreeg ik een aantal nummers door die mogelijk gluten konden bevatten. O.a. de gepaneerde (!) kip mocht ik volgens de bediende gewoon hebben... Nou ben ik al vanaf mijn geboorte opgezadeld met dit dieet en weet ik donders goed dat "gepaneerd" voor mij betekent "no go" (dit was overigens 1 van de vele voorbeelden die al niet goed waren door gegeven). Toch besloot ik maar zelf op de gok keuzes te maken over wat ik dan wel of niet mag eten, met hieraan voor mij alle gebonden gezondheidsrisico's.

Na enige tijd werden onze sushi's geserveerd door dezelfde Chinese dame, zij meldde gelijk bij het serveren dat de door mij bestelde sushi niet glutenvrij was (terwijl ze deze niet had doorgegeven als gluten-sushi aan het begin van de avond). Ik kijk haar verbaasd aan en vervolgens zegt ze letterlijk: 'Jij moet ook niet zo veel sushi bestellen'. Vervolgens bij het bestellen van het dessert meldt ze zelfs dat ze eigenlijk van niks weet of er gluten in zitten...

Ik kan hier niet bij, volgens mij is het nog steeds de bedoeling om sushi te eten in een sushi restaurant en als dit niet mogelijk is voor mensen met coeliakie, meld dit dan gewoon vooraf! Schandalig! Hier kom ik zeker nooit meer terug en kan het ook iedereen afraden.

8. Van poppel

Heerlijk gegeten, alles zag er heerlijk uit. Echt een aanrader.

9. Wouter Janssen

Je kan hier echt de beste Sushi eten van Tilburg en omstreken! Alle tenten al gehad maar dit is echt de beste. Je hebt een gezellige sfeer en met de ronde zitjes kan je allemaal elkaar aankijken. De sushi zelf is voortreffelijk en ze gebruiken echt verse ingredienten en dit proef je. Sommige serveesters kunnen wel iets meer lachen.

10. Wouter Janssen

11. Kurt Agius

13. Nog nooit zo slecht gegeten. Gisteravond met een gezelschap naar enjoy geweest. We hebben op de eerste verdieping gezeten (waren er om 8u). Om half negen toen we wilden gaan eten bleken de bakken met bami-mihoen-nasi enz al zo goed als leeg. Geldt ook voor de sate, babi-pangang enz. Met wat geluk kon je nog wat aangebakken resten van de bodem afschrapen, of wat patat nemen die (grofweg geschat) al enkele uren onder een warmhoud-lamp lagen.

Na herhaaldelijk aandringen werd er met tegenzin om een uur of half 10 nog wat oude mihoen-resten van het restaurant beneden in een bak gegooid. Om alles nog on-aangenamer te maken kregen de eigenaars (of leiding-gevenden) nog volop ruzie. Gegil en scheldpartijen, over en weer. Een en ander was zo gênant dat het personeel zich ervoor excuseerde. Al met al een situatie die ik niet meer mee wens te maken. Was voor mij de eerste en zeker de laatste keer!

14. Enjoii, Wat zal ik er over zeggen.
    Sushi is best wel lekker, alles op smaak (op de frushi na dan). Warme gerechtjes zijn spot on, goed op smaak met hier en daar een twist aan smaak t.o.v wat je elders krijgt. Eten zeker de moeite waard, dessertjes mogen er ook wezen :)

Bediening, jong, leuk vriendelijk... maar ze hebben volgens mij geen idee welke tafels ze toegewezen hebben gekregen, wat er toe leid dat je of flink moet wachten, of binnen een bestek van 5 minuutjes 3x gevraagd wordt wat je wilt drinken. Wat dingen verkeerd bezorgd, tafelnummers zijn gemixt denk ik. Veelal een minpunt wat het goede eten eigenlijk niet kan compenseren. Het management is hier meer voor aansprakelijk dan de bediening, gok ik.

Al om al voor het eten is het echt een leuk tentje. Ruime keus, lekkere sushi. Niets op aan te merken.

15. Sushi was goed maar de flesjes kikoman zijn volgens mij voortaan niet meer gevuld met originele kikoman, heel bijzondere smaak. Dat vind ik echt niet kunnen.

16. Mooie tent met heerlijke gerechten voor ieder wat wils, veel keuze! Goede service.

17. Altijd goed. Meerdere keren hier mogen eten. Service in dit soort restaurants is eigenlijk altijd goed, eten is vers, leuk concept.

18. Hoewel dit een mooie zaak betreft was het eten deze avond zeer slecht. De sushi gerechten zelf waren redelijk maar niet fantastisch. De warme gerechten waren echt heel erg slecht. Ik ben al in diverse All you can eat concepten geweest maar dit was ronduit slecht. De beef besteld in diverse varianten en het vlees smaakte weeïg en zat vol draden, ook waren alle bestelde gerechten doordrenkt in saus en de mosselen die we bestelden zaten nog vol met baard. Na hiervan iets te hebben gezegd werd er min of meer gezegd dat ze bekend staan om hun saus en dat hier nog nooit iemand over heeft geklaagd dus hoe we erbij kwamen dat dit niet goed zou zijn, we werden totaal niet als klant behandeld maar de discussie werd met ons aangegaan. Ik vind er jammer zeker omdat dit restaurant iets uitstraalt, voor ons helaas geen terugkeer naar dit restaurant.

19. Ik eet hier regelmatig en ik raad dit restaurant ook bij vrienden en familie aan. Het eten is heerlijk en de bediening is top. Al had ik de laatste keer wel een minpunt, had de laatste keer inktvis op een stokje besteld en het leek net of zijn ingewanden er nog inzaten. Kan ook best zijn dat, dat een vulling was. Het was in ieder geval niet lekker, maar dat is meer persoonlijke smaak. Ga hier zeker nog veel vaker naar toe!

20. Hier nu 2 x gegeten. Betreft het buffet gedeelte op de 1e verdieping.
    Vlees en Vis, chinees buffet, sushi, ijs, fruit.
    Luxe vleessoorten als biefstuk, ossehaas, lamsrack.
    Vissoorten als garnalen, schol, pangasiusfilet.
    Compleet chinees buffet, haring, markreel, friet, sate, soep.
    Voor 20 euro, inclusief drank kan je hier je maag vol eten.
    Royale keuze, zoals bij het ijs: 4 soorten ijs, warme kersen, gebak, slagroom, mandarijnen, lychees, meloen, appel etc.

21. Maartjevana

Als ik sushi ga eten ga ik altijd naar Enjoii! Ik ben ook in de andere sushi restaurants geweest maar deze steekt er elke keer met kop en schouders boven uit. Het personeel is ook altijd erg vriendelijk. Soms is het heel erg druk (vooral in het weekend) en dan moet je idd iets langer wachten op je eten, maar het is altijd vers en goed warm als ze het komen brengen! Het eten is echt super en je betaald niet veel. Ik raad dit restaurant altijd aan bij mijn vrienden en kenissen.

22. Hier twee maal 'all you can eat' gegeten en beide keren was het heerlijk! Lekkere sushi en smaakvolle warme Japanse gerechtjes. De inrichting en sfeer is goed en de bediening vlot.
    Wel heeft het mijn voorkeur om hier op een doordeweekse dag te gaan eten, dan is er een betere, rustigere, meer ontspannen sfeer. Ik ben ook op een vrijdag geweest maar de drukte toen vond ik onprettig en erg massaal.

23. C.Verhoeven

Nu reeds een paar keer sushi en andere warme gerechtjes gegeten bij Enjoii. Was telkens heerlijk en ook de bediening was prima. (all you can eat). Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de prijs die je moet bij betalen voor Sashimi is gering in tegenstelling tot andere sushi restaurants in Tilburg. Erg te spreken over dit restaurant.

24. Sushi was prima, ik persoonlijk vind de ambiance in het sushi restaurant erg prettig en rustig.

Misschien kunnen ze aan de ingang nog wel wat aanpassen, het is een beetje hinderlijk als er steeds grote groepen mensen die gaan eten bij het buffet aan je tafel voorbij komen. Ik denk dat de toonbank niet handig staat.

De bediening laat nog wel te wensen over, erg vriendelijk maar het leek er wel op dat iedereen over alle tafels ging, zodat er steeds dezelfde vraag werd gesteld door verschillende mensen. Tip om de medewerkers gewoon te laten waken over een vast aantal tafels en dan voorkom je dit. En parkeren pal voor de deur, dat is toch ook wel eens een keer een genot hoor.

25. Wat betreft de Sushi een echte topper. Zalig vers en de combinates van smaken waren erg goed. De warme plaat gerechten waren ook goed maar de saus variaties kan beter. De bediening & sfeer was vriendelijk en goed. Een echte aanrader.

26. J Lorinser

Door J. Lo.

Al een peer keer "all you can eat" hier gegeten, super! Sushi is echt overheerlijk, lekkere gebakken garnalen, vlees mals etc. Inrichting is netjes en het eten wordt vlot geserveerd. Prettige rustige en ontspannen sfeer (in tegenstelling tot soortgelijke japanse eetgelegenheden). Zeker een aanrader, gewoon doen!

27. Maud 191 punten

Een paar dagen geleden zijn we hier gaan eten (lopend buffet). Was niet zo druk dus geen lange wachttijden bij de Japanse bakplaat. Het eten smaakte best goed, veel verse soorten vlees en vis die op de bakplaat bereid werden. De inrichting en sfeer waren minder. In het plafond zaten vochtplekken van oude waterschades, verwarmingsbuizen liepen door de ruimte en de aankleding was oubollig/armoedig. Was leuk om een keer te proberen maar ons zul je er waarschijnlijk niet terug zien.

28. Gewoon lekker. Eerste keer hier nu gaan het eten. En het smaakt allemaal heerlijk. (all you can eat). Zeker de moeite waard om er te gaan eten.

29. Wij zijn hier gisteren gaan eten en het was helemaal niet slecht. Aangezien we normaal van het wokken zijn (en ze hier geen wok hebben, alleen tepan yaki), besloten we het toch eens te proberen. Je kunt kiezen uit all- you can eat (gerechtjes bestellen van een kaart), lopend buffet (verschillende gerechten plus tepan yaki) en gewoon van de kaart eten. Wij besloten om het lopend buffet te proberen. Het was best druk, maar voor een zondagavond konden ze de druk prima aan. De frisdrank helaas niet te drinken. De gerechten waren prima en ook het wachten bij de tepan yaki viel heel erg mee. Het ging allemaal erg snel en ook de bediening was heel vriendelijk. Het enige wat tegenviel was de kwaliteit van de garnalen. Hoe dan ook; lekker gegeten, zeker eens de moeite waard.