Op dit adres zit nu: Tredici

1315641980 57
1320624365 57
1420272065 79
1435219220 77
1440201605 76
1519919765 69

1. Tom Cats

2. Uitstekend gegeten bij Eataly! Aardige bediening, werken door. Smaakvolle gerechten en zelfs een scropino (typisch Italiaans desert) wordt voor je gemaakt zoals die hoort. Het lijkt hier bijna Italie.

3. Heerlijke avond gehad en smaakvol diner genuttigd. We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Geweldig echt op zijn Italiaans.

4. Christel

Heerlijk gegeten, leuk terras en vriendelijk personeel! Kortom een echte aanrader !

5. We komen hier het liefst iedere zondagavond. Het eten is heerlijk. Grote porties en niet duur; je krijgt echt waar voor je geld. Zeer vriendelijke bediening die mee wil denken. We zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Favoriete gerecht: spaghetti frutti di mare. Probeer ook zeker de voorgerechten en pizza's! Smakelijk!

6. Eefje Sterke

Vandaag met een vrijgezellenfeestje gegeten bij Eataly. Wat een topavond! Heerlijk menu met voor ieder wat wils op tafel. Goede Prijs kwaliteit verhouding. Alleen was het er koud door een verwarmingsprobleem. Maar dat was het enige minpuntje! Top!

7. Kate McCall

I had a friend visit from Dubai and we went out alone (my Dutch husband had to work & we speak little Dutch) and luckily came across Eataly... The atmosphere, food & accomodating staff all made our night simply amazing. We had a cosy candlelit table, the waiter recommended a brilliant wine to accompany our meal - perfect. We ended the night by sharing a delicious cheesecake... I will be back soon Eataly!

8. Afgelopen zaterdag op de korte heuvel spontaan geprobeerd nadat mijn vrouw en ik langs liepen en zagen hoe druk het binnen was. Ondanks die drukte heerlijk gegeten en in vergelijking niet echt lang hoeven wachten. Pluim voor de bediening die de benen vanonder hun lijf liepen en ons voldaan naar huis lieten wederkeren. Wij komen snel weer!

9. Marijke12

Gisteren weer erg lekker gegeten. Ondanks dat het erg druk was werden we door het vriendelijke meisje netjes en snel aan tafel geholpen. Wij waren met 4 personen en aten voorgerechten (bruschetta, knoflookbrood en een tomatensoep), je proeft dat het verse producten zijn! Als hoofdgerechten hadden 2 van ons spaghetti, 1 een pizza en 1 een kalfsoester, erg lekker! Bij de rekening kregen we van het meisje dat ons had geholpen een glaasje limoncello aangeboden en dat vonden wij een super afsluiting! Wij komen hier erg graag en zullen dan ook zeker binnenkort weer terugkomen

10. linssen

Na anderhalf uur wachten hadden alle tafels om ons heen al gegeten, wij hadden nog steeds niets. De serveerster kwam vragen of we alvast een pizza wilden met zijn vieren, want het ging nog wel even duren. We zouden dus twee uur moeten wachten op een simpele pasta. Wij zijn opgestapt en moesten de volle mep betalen voor het drinken en de stokbroodjes. Vorige keer duurde het hier ook al zo lang. Voor ons nooit meer Eataly. Wat een schandalige sevice.

11. Onlangs weer heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Wat ons echter direct opviel dat er er tot tweemaal toe bij 2 personen witte wijn werd (bij)geschonken waarvan de hoeveelheid duidelijk ondermaats was. Jammer, verder alleen complimenten

12. Inge 9 punten

Afgelopen zaterdag gegeten, we zaten buiten en het zat buiten verder ook helemaal vol. Door een plotselinge zware regenbui wilde iedereen snel naar binnen verhuizen en dit ging prima. Personeel heeft iedereen netjes en snel aan een tafel binnen begeleid. Het eten was uitstekend, wat we ondanks de drukte ook snel hadden. Ik kom hier zeker terug en raad het ook zeker aan!

13. Zaterdag avond bij dit prachtige restaurant gegeten, waar de sfeer subliem was en het eten nog beter. Ook de service was leuk, gastvrij en zeer vriendelijk. Wij komen zeker terug!!

14. Ik had een pizza met verse tomaat, parmazaanse en ruccola besteld. Ik kreeg een pizzabodem (lauw) met koude stukjes tomaat, véél parmazaanse kaas en een berg ruccola. Dat alles was niet mee de oven in gegaan, dus koud en rauw. En zonder smaak.
    O ja, en er zaten wat streepjes appelstroop op. Het leek wel carpazzio zonder vlees én zonder smaak. Er zat geen enkel italiaans smaakje aan. Ik vond het echt verschrikkelijk. Ik heb nog nooit zo'n slechte pizza gegeten.
    Mijn man had pasta met garnalen besteld. Het was zó heet gekruid en heel zout dat het niet te eten was. Nadat we er iets van gezegd hadden, hebben ze een nieuwe pasta gemaakt. die was wel goed.
    De drank is erg duur. Een wijntje kost bijna 4 euro.
    Mijn avond was verpest.

15. Freerk Westera

Paar maanden geleden daar gegeten. Bediening erg traag en onkundig. Eten veel en veel te zout en ook voor het overige gewoon van slechte kwaliteit. Erg druk, dat wel. Met een dergelijk kwaliteit is alles te duur. Bar slecht, ik kom er nooit weer.

16. Gisteren met kids gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en attent. Ze hielden goed rekening met de kinderen. Voorgerecht met scampi's en coquilles (net iets te vet) was goed, maar vrij duur.
    Saltembocca was redelijk, maar wel voldoende, ik miste de kaas erbij.
    Gebakken aardappeltjes erbij lekker, maar iets te lang gebakken.
    Met kids prima restaurant.
    Huislijk niet bijzonder voor 3,50.

17. Vanavond hebben we gegeten bij Eataly in Tilburg. We hebben een goede ervaring gehad. Het eten was lekker, we hoefden niet lang te wachten op onze gerechten en de bediening was attent. Het enige gerecht dat niet geheel aan de verwachtingen voldeed, was de linguine aglio e olio. Deze was zo beladen met parmezaanse kaas, dat de linguine alleen naar kaas smaakte, en de knoflook leek niet aanwezig. De overige gerechten (bruschetta, vlees gerechten, pizza en pasta met tomaat en basilicum) waren heerlijk. Echt een aanrader, zeker gezien de aantrekkelijke prijzen. Ook als je alleen maar even snel een pizza wilt eten, is Eataly zeer geschikt.

18. Ik hoorde van vrienden dat er in Tilburg tegenwoordig een hele goede Italiaan zat. Dus gingen mn vrouw en ik op een zaterdagavond naar Eataly. We hadden gereserveerd en toen we er aan kwamen was het er ook erg vol. Maar wat een goed Italiaans restaurant is dit zeg! De sfeer was goed, de bediening nog beter en het eten outstanding! Als voorgerecht hadden we de antipasti, deze was erg goed en lekker. Daarna had ik zelf een pizza en mn vriendin een pasta. Na jaren in Italie gewoond te hebben weet ik inmiddels wat een goede pizza is. En dit was een perfecte pizza. Qua smaak, qua vorm, helemaal top. Als dessert had ik de torta di limone en mn vriendin de tiramisu en ook deze was erg goed. Ik durf te zeggen dat dit restaurant in Tilburg bij de top hoort als het gaat om Italiaanse restaurants in Nederland. Alles klopte en ik heb een erg leuke avond gehad. Tot de volgende keer.

19. Super lekkere pasta, leuke sfeer en betaalbaar.

20. Zoals gewoonlijk hebben we erg lekker gegeten vandaag! Een goede keuken en gezellige bediening. Prijs kwaliteit verhouding prima. Complimenten!

21. Erg tevreden. Ondanks dat het erg druk was konden we een tafeltje voor 2 krijgen. Het eten was heerlijk, carpaccio vooraf, pasta bolognese (simpel) en pasta met truffel (heeerlijk) op, toetjes met witte choco mousse, helemaal top. Bediening was erg vriendelijk, waren ook echt aan het rennen. Ik vond het de moeite waard, goed gegeten, niet duur, prima!

22. Vanavond gegeten met 2 gezinnen met kinderen. Voor de 2e keer. Eerste keer was met de Kermis. Erg druk dus zeer lang moeten wachten. Iedereen verdient een 2e kans. Dus vanavond weer. Geen kermis, erg slecht. Pizza was niet gaar. Deeg zag gewoon nog wit. Bijna 2 uur zitten wachten met kinderen voordat het hoofdgerecht op tafel kwam. De serveester heeft nog enigzins geprobeerd uit te leggen wat er gaande was. Niemand van de leidinggevenden gezien. Tafeltje naast ons had ook klachten. Daar ook niet op ingespeeld. Het was er berekoud. Mijn man heeft nog bij vertrek aan de bedrijfsleider gevraagd of hij op de hoogte was van onze klachten. Het antwoord...ja! Geen enkel vorm van compensatie of kop koffie die werd aangeboden.
    Laatste keer dus!

23. Erg slechte ervaring. Met 4 volwassenenen en 3 kinderen dik 1,5 uren moeten wachten op het hoofdgerecht. Pizza niet gaar. Geen refund na klacht. Ook ossobuco was matig. Aardappelen niet gaar. Volgens serveerster erg druk, terwijl tafels om ons heen leeg waren. Nooit meer terug, waardeloos en zakkenvullend.

1,3
  24. Monique Brocken

Woensdag 23 nov heerlijk gegegeten met een groep van 14 personen. We hebben ons laten verrassen door de kok, dat is zeer goed gelukt. Voor ieder wat wils en meer dan voldoende. Heel de groep was oprecht tevreden.
    Weet zeker dat iedereen gezellig weer terug komt.
    Complimenten!

Groetjes,
    Monique

25. Zeer slechte ervaring: slechte bediening, slechte sfeer en het eten is niet bepaald lekker. Ik kom zeker niet terug en ik raad het niet aan. Veel te duur voor de kwaliteit!

26. Erg lekker gegeten en een leuke sfeer we gaan er zeker terug.

27. toine jacobs

Kwalitatief zeer slecht eten. We waren met 5 personen, en niet één vond het lekker. Het was ook nog eens duur ook. Eens maar niet weer.

28. Ton en Emmy

Helaas ook hier geen positief verhaal. Duurde erg lang en de pizza was niet bepaald smaakvol. Absoluut geen aanrader.

29. De sfeer is goed, leuk personeel, gastvrij en je krijgt de ruimte om op je gemak te eten. Pasta was gemiddeld van smaak de pizza was goed. Ik reageer vooral op de leuke en persoonlijke bediening.

30. Leuk restaurant, prima personeel en goed gegeten voor een betaalbare prijs.

31. De pasta was gewoon veel te hard, ik heb de spaghetti quattro fromaggi besteld en de kaas had geen smaak! De bediening was slecht en helemaal niet klant vriendelijk! Ik ga hier zeker nooit meer eten. De sfeer was beroerd, ik voelde me daar niet op mijn gemak.

32. D&G 13 punten

Wij hebben zaterdag bij Eataly gegeten. We kregen direct een tafeltje. De sfeer is leuk, ongedwongen. De kaart is niet zo uitgebreid, maar er is voldoende keuze. Wij hebben een verrassingsmenu genomen. Vissoep, pasta met garnaaltjes en roomsaus en een toetje van 2 smaken ijs en vers fruit. De soep was lekker. De pasta eenvoudig, maar goed van smaak. Het ijs, een frisse combinatie en vers fruit. De gerechten zijn qua smaak wat ons betreft eenvoudig, recht door zee. Ook de bediening, niet overdreven vriendelijk, gewoon attent. Wij vonden het prima voor een gezellig etentje. Wij gaan zeker terug.

33. We hadden niet gereserveerd maar uiteindelijk hadden ze nog wel een tafeltje vrij, dus het was er erg druk. De bediening, een vlotte jongedame, was erg goed, vlot en aardig. Wij hebben pizza gegeten, deze was ook superlekker. Dus wij zijn zeer tevreden en komen er zeker weer snel terug, ook vanwege de betaalbaarheid. Enige minpuntje, het mag er iets knusser.

34. Wij hebben daar zondagavond gegegeten met 4 personen, 1 persoon heeft een pizza op, en die was volgens haar "best lekker"

De anderen hebben pasta en risotto op, en dat was gewoon echt niet te eten! We hebben ook onderling van elkaars eten geproefd, en we waren het er over eens dat het echt niet lekker was. De pasta zou een spaghetti carbonara zijn, maar was echt gewoon een bord spaghetti met grote brokken spek erdoor. Deze teruggestuurd, en laten vervangen door een spaghetti quattro fromaggi, en die was ook niet te eten. Op een klein foutje na, was de bediening wel gewoon goed. Maar dit maakte de rest niet goed.

Wij gaan er nooit meer eten.